Gran Turismo 3

Pagina: 1
Acties:
  • 307 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-10 13:36

mymind*

A Beautiful Mind

Topicstarter
Ik ben de eigenaar van een Playstation1 die ik eigenlijk alleen maar gekocht heb voor Gran Turismo (ik vind het het ruigste console-spel wat er bestaat).

GT2 heeft mijn PS weer op doen leven (stof eraf geblazen en aangesloten)

Maar voor GT3 koop ik een Playstation 2 !!

IK heb het vannacht de hele nacht gespeeld mij een maat van mij en het is echt super, Het ziet er SUPER uit, de gameplay is SUPER , alles is gewoon SUPER!!!!!!! :) :9~ :)
(je moet er wel van houden om aan virtuele auto's te tweaken natuurlijk)

P.S. dit is niet zozeer een vraag maar een mededeling maar omdat men dit hier niet zo op prijs stelt toch maar een vraag:

Wat vond je van GT3 toen je het gespeeld had (of nu je het volop aan het spelen bent :) )?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Het is een waardige opvolger van de voorgaande delen en dat zegt genoeg...

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

om nou voor gt3 een ps2 aan te schaffen, vind ik zonde van het geld :r

Kun je net zo goed een geforce 3 kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 21 juli 2001 08:11 schreef xmvl33 het volgende:
om nou voor gt3 een ps2 aan te schaffen, vind ik zonde van het geld :r

Kun je net zo goed een geforce 3 kopen :)
Maar dan kun je Gt3 weer niet spelen he,komt alleen maar op Ps2 uit :(

Sonde >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk, dat vind ik nou een hele domme opmerking, zo'n PS2 is goedkoper dan een GF3 en je hebt er tenminste wat aan, welk spel heeft nou in godsnaam baat bij een GF3?, plus het feit dat zo'n ding compleet is, en iedereen heeft tegenwoordig wel TV op zijn/haar kamer staan.

Dat nVidia heeft gewoon een hele goede marketing praat, snap niet dat jullie daar allemaal massaal intrappen.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blabla pc beter

het is niet te vergelijken vind ik. PS2/N64/wat dan ook sluit je aan op de tv en gaat op de bank liggen gamen. PC zit je weer achter je bureautje enzo. Je kunt niet zo makkelijk met meerdere personen spelen, en tis een heel stukkie duurder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik het volop aan het spelen ben vindt ik het nog steeds ultra GEIL.

Hier staan ook veel meningen: Gran Turismo 3 A-Spec - Vrijdag release Europa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 21 juli 2001 08:59 schreef Kremez het volgende:
Kijk, dat vind ik nou een hele domme opmerking, zo'n PS2 is goedkoper dan een GF3 en je hebt er tenminste wat aan, welk spel heeft nou in godsnaam baat bij een GF3?, plus het feit dat zo'n ding compleet is, en iedereen heeft tegenwoordig wel TV op zijn/haar kamer staan.

Dat nVidia heeft gewoon een hele goede marketing praat, snap niet dat jullie daar allemaal massaal intrappen.... |:(
Met een geforce 3 heb je tenminste een toekomst en met een Playstation 2 niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:19
Jawel, METAL GEAR SOLID 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 21 juli 2001 14:35 schreef Albinoraptor het volgende:
Jawel, METAL GEAR SOLID 2 ;)
nummer 1 kwam ook uit op de pc :) duurde trouwens wel even :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnotherFruitcake
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:21
Een gameconsole is niet te vergelijken met een GF3.
Wie betaalt er nou 1000,- voor een videokaart? Een PS2 kan ook DVD afspelen en spellen als GT3 zijn echt supervet als je van race/aktie spellen houdt, er is dan maar heel weinig op de PC te verkrijgen dat een console verslaat op het onderdeel spelplezier!
Ik heb speciaal voor GT1 en GT2 een PSX gekocht, na een aantal jaren alleen spellen op mijn Pc`tje te hebben gespeeld en ik heb echt nog nooit zoveel plezier met een spel gehad als je met een PSX of wat voor console ook kunt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnotherFruitcake
  • Laatst online: 20:21
BTW : als je houdt van shooters of strategy moet je iig geen console kopen, want die zijn op een PC (met een goede videokaart à la GF2/GF3/Radeon) veel en veel intenser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Op zaterdag 21 juli 2001 15:03 schreef AnotherFruitcake het volgende:
Wie betaalt er nou 1000,- voor een videokaart?
Ik, als je op PC graag spellen speelt, is grafisce kaart eigenlijk het belangrijkste, dus vind ik het wel het geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een onzin, als je op de pc graag spellen speelt heb je aan een GF2 voldoende, GF3 heb je nog geen zak aan, kom over jaartje maar weer terug....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Met een geforce 3 heb je tenminste een toekomst en met een Playstation 2 niet
Hoe kan je in vredesnaam een videokaart voor een PC (dus een onderdeel voor een desktopcomputer) vergelijken met een console (een stand-alone computer) :?

Dat slaat dus echt nergens op |:(

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 21 juli 2001 19:03 schreef s_roubos het volgende:

[..]

Hoe kan je in vredesnaam een videokaart voor een PC (dus een onderdeel voor een desktopcomputer) vergelijken met een console (een stand-alone computer) :?

Dat slaat dus echt nergens op |:(
voor als ie het nog niet begrepen hebt :+ ik vind het zonde van het geld om een ps 2 te kopen omdat er zometeen EN nieuwe spelconsoles komen EN de PC blijft toch een voorloper EN bovendien kun je met een PC ook andere dingen doen zoals een brief schrijven, mailen, internetten en nog veel meer dingen die je met een console niet kunt doen :)

Maar ja dit is alleen maar mijn meninkje 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xmvl33, MGS1 zag er zelfs slechter uit op de PC dan de PSX-versie met al die fouten! Maar jah, sommige mensen vinden dat niet erg. En GT3 is nog niet geevenaard op de PC hoor, en met een PS2 kan je tenminste lekker op de bank hangen.

Ennuh xmvl33, flikker op als de PS2 je niet bevalt. Dit topic gaat over GT3. :r

Btw, nix zonde van het geld, je kan het gewoon niet betalen. Want naast een PS2 + JVC breedbeeld heb ik ook nog eens een dikke PC. Kinderachtig hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Tja, ik vind het ook een beetje zielig.

Als je niet eens een PS2 hebt, wat zoek je dan in dit topic? Waarmee ik niet wil zeggen dat dit topic gereserveerd is voor PS2 owners, maar als je hier alleen maar komt om het ding af te kraken, blijf dan liever weg.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Project Gotham wordt de GT3 kont schopper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Op zaterdag 21 juli 2001 21:13 schreef xmvl33 het volgende:

[..]

voor als ie het nog niet begrepen hebt :+ ik vind het zonde van het geld om een ps 2 te kopen omdat er zometeen EN nieuwe spelconsoles komen EN de PC blijft toch een voorloper EN bovendien kun je met een PC ook andere dingen doen zoals een brief schrijven, mailen, internetten en nog veel meer dingen die je met een console niet kunt doen :)

Maar ja dit is alleen maar mijn meninkje 8-)
Dan wil ik dat jij 1 goed vechtspel op de PC noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 22 juli 2001 13:38 schreef Wouter17 het volgende:

[..]

das een goeie :) zou ik eerlijk gezegt niet kunnen bedenken, maar goed ik trek me wel terug van deze topic ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4MULA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-12-2023
GT3 is gewoon het mooiste, beste en compleetste spel ooit gemaakt. Geen enkel ander racespel dat hier aan kan tippen!!

Das mijn mening dan!! :o

I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn mening ook :)
Echt superspel, zorgt alleen wel voor slaap tekort, ga nu steeds rond een uur of 3 / 4 snacht's ff GT'en :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ik ben ook zo'n mafkees die voor Gran Turismo een psx heeft gekocht. Ik heb al met een ps2 doos in me handen gestaan zodat ik GT3 zou kunnen spelen maar ik bedacht me....
Die PS2 komt er zeer zeker, allen al voor GT3. Maar op hetmoment kan ik die ƒ999,- niet missen en zeker niet voor een console.

offtopic:
Ik geef ook geen 1000 piek uit voor een videokaart, ik red me nu nog wel met m'n Riva TNT/2...als de GF3 rond de 400 piek is ga ik wel vervangen, dan is de Riva ook 2 jaar oud

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een geforce 3 heb je tenminste een toekomst en met een Playstation 2 niet :+
Het is juist andersom, een console is niet na 6 maanden (of minder) verouderd, dat is al die pc hardware wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 13:44
1 goed vechtspel?
Het aankomende vechtspel one must fall misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 21 juli 2001 14:34 schreef xmvl33 het volgende:

[..]

|:(

Over 3 jaar heb je nog wat aan je PS2 en geen flikker aan je GF3 (al weer sterk verouderd dan). Een console heeft een veel langere levensduur dan een proc en/of videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 22 juli 2001 13:38 schreef Wouter17 het volgende:

[..]

whehe Tekken 3 met emulator >:)

maar met veel betere graphics dan die van PS zelf :P

en zo zal het ook met Gran Turismo 3 gaan

zonder die exclusieve spellen zou er geen reden zijn om een PS te kopen..
behalve de prijs dan :7
aangezien m'n PC 5 keer zoveel kost(te) als een PS2

maar dan heb je ook wat.. 8-)

maarja.. ik neem zomaar aan dat GT3 een vet spel is.. en had 'm liever ook voor PC uitgebracht zien worden..

tja shit happens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:28
GT3 is erg cool! en vooral mooi, maar ik mis toch echt het schade-model :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GT III RULEZZZZ...

heb van het weekend gespeeld... J3zus wat een vet spel....
Daarom moet je inderdaad een playstation 2 hebbe!!!!
Je kunt er tenslotte ook backups ;) van vrienden op spelen!!!!
en die spellen zijn wel zo mooi!!
++ gratis dvd speler... wat wil je nog meer!

KOPEN!!!!

(maar eerst een bed kopen... ben net verhuisd... KUT!....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op zondag 22 juli 2001 22:31 schreef Harwin het volgende:
Die PS2 komt er zeer zeker, allen al voor GT3. Maar op hetmoment kan ik die ƒ999,- niet missen en zeker niet voor een console.
Volgens mij stond die PS2 bij de mediamarkt voor F888,-, weet alleen niet voor hoe lang dat is.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 21 juli 2001 09:28 schreef Ruud het volgende:
blabla pc beter

het is niet te vergelijken vind ik. PS2/N64/wat dan ook sluit je aan op de tv en gaat op de bank liggen gamen. PC zit je weer achter je bureautje enzo. Je kunt niet zo makkelijk met meerdere personen spelen, en tis een heel stukkie duurder :)
hangt ervanaf hoe je kamer ingericht is enzo....bovendien, een pc heb je toch wel, die console moet je erbij kopen en de spellen zijn een stuk duurder. ...Daarom heb ik geen console....niks mis met de kwaliteit hoor, wel met de prijzen en heb al een pc met goeie games, geen console meer nodig :)
Moet ik wel toegeven dat een console-freak waarschijnlijk weer minder uitgeeft om z'n pc te upgraden.

edit:
niet bedoeld als flame hoor; ik snap heel goed als iem. een ps2 heeft ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 21 juli 2001 23:02 schreef 007 het volgende:
xmvl33, MGS1 zag er zelfs slechter uit op de PC dan de PSX-versie met al die fouten! Maar jah, sommige mensen vinden dat niet erg.
fouten?
waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Op maandag 23 juli 2001 14:10 schreef Walkman het volgende:

[..]

Volgens mij stond die PS2 bij de mediamarkt voor F888,-, weet alleen niet voor hoe lang dat is.......
Is Duitsland 799 DM, dus kan wel kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
Heb net een Formule 1 wagen gewonnen. Dat ding blaast alles er vierkant uit. Beetje overkill :9~

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo
  • Laatst online: 14-01 18:01

Ivo

Op maandag 23 juli 2001 18:21 schreef BeyondHorizon het volgende:
Heb net een Formule 1 wagen gewonnen. Dat ding blaast alles er vierkant uit. Beetje overkill :9~
Net zoiets als de Escudo Pikes Peak version van deel 2 misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
Op maandag 23 juli 2001 18:34 schreef BlueAngelGoT het volgende:

[..]

Nog veel sneller, acceleratie is waanzinnig. Bochtenwerk is super, net een kart. Met die wagen win je alles wat er te winnen valt op je dooie sloffen :(

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thetallguy
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op maandag 23 juli 2001 10:03 schreef DjMark het volgende:
GT3 is erg cool! en vooral mooi, maar ik mis toch echt het schade-model :(
Mja daar zat ik ook al naar te zoeken in alle andere GT3 topics, maar het zit er dus niet in.

Met 250km/u een muurtje frontaal rammen en er nog gewoon mooi glimmend uitzien, jammer, minpuntje IMHO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 02-10 12:08

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op maandag 23 juli 2001 19:37 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Mja daar zat ik ook al naar te zoeken in alle andere GT3 topics, maar het zit er dus niet in.

Met 250km/u een muurtje frontaal rammen en er nog gewoon mooi glimmend uitzien, jammer, minpuntje IMHO
Mja, tis jammer maar niet echt iets waar je de makers op aan kunt spreken. De fabrikanten willen het nog steeds niet hebben (slechte reclame denken ze).

Terwijl het volgens mij juist goede reclame is want bij NFS5 had iedereen zoiets van 'cool, van Porsche mag het wel'. Maar ja, da's 1 merk en in GT3 zitten er veel meer, krijgen ze nooit voor elkaar om daar allemaal toestemming voor te krijgen.

Iemand trouwens een idee waarom de Porsches in dit spel onder de naam RUF te vinden zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RUF is de naam van de tuning-afdeling van Porsche. De echte beesten dus. :)

MGS1 fouten? Wat dacht je van al die objecten die te ver naar binnen schoven. Zoals bijvoorbeeld de schouder in de borstkast, dit had de PSX versie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Op maandag 23 juli 2001 21:51 schreef keldon het volgende:

Iemand trouwens een idee waarom de Porsches in dit spel onder de naam RUF te vinden zijn :?
Ja, ik! :)

Porsche heeft een contract met Electronic Arts en met niemand anders. Dus je zal buiten EA nergens (als het goed is) een Porsche tegen komen, net zoals bv Ferrari. Helaas.
Die RUF's zijn wel heerlijke bakkies in GT2, ik heb een compleet opgevoerde CTR en daar kan ik bijna alles mee winnen(waar die in mag meedoen dan).

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op maandag 23 juli 2001 23:43 schreef Harwin het volgende:

[..]

Porsche heeft een contract met Electronic Arts en met niemand anders. Dus je zal buiten EA nergens (als het goed is) een Porsche tegen komen, net zoals bv Ferrari. Helaas.
Die RUF's zijn wel heerlijke bakkies in GT2, ik heb een compleet opgevoerde CTR en daar kan ik bijna alles mee winnen(waar die in mag meedoen dan).
Hmmz, maar toch zitten ze in GT3. Zijn toch overduidelijk Porsches alleen onder de naam RUF. Misschien dat het dan wel mag, zolang er maar geen Porsche bij staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

Dit is echt de grootste bullshit ever! RUF bestaat echt wel hoor! En de CTR ook! RUF is de hardtuning-afdeling van Porsche. |:(

http://www.porsche.com/english/events/clubs/news/cw0399/privatstall.htm
http://www.heurecar.de/RufPorsche/ruf.htm
http://www.geocities.com/tuneman1.geo/ctr-2.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 18:34 schreef BlueAngelGoT het volgende:

[..]

Model picknik bank :D :D

Heb ff vluchtig GT3 gespeeld bij een vriend. Dus heb er nog geen goed beeld van. Maar het aanbod oto's leek een stuk beperkter. Wat ik begreep was dat er helemaal geen tweedehands oto's meer inzitten das opzich wel jammer. Verder veel oude banen. Wel veel mooiere GFX. En waneer gaan ze nou es meer stijlen muziek toevoegen in plaats van metal en hard rock. Dat wil ik gvd zelf kunnen kiezen.

Almetalwel een vet spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op dinsdag 24 juli 2001 01:47 schreef 007 het volgende:

[..]

Dit is echt de grootste bullshit ever! RUF bestaat echt wel hoor! En de CTR ook! RUF is de hardtuning-afdeling van Porsche. |:(

http://www.porsche.com/english/events/clubs/news/cw0399/privatstall.htm
http://www.heurecar.de/RufPorsche/ruf.htm
http://www.geocities.com/tuneman1.geo/ctr-2.html
Wie van ons twee-en kan hier nou niet lezen? Ik zie nergens staan dat er gezegd wordt dat RUF niet zou bestaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underscore
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-11-2017
Ik heb toen GT3 gelijk gekocht toen hij binnen was gekomen, maar ik heb helaas nog niet zoveel kunnen spelen. Ik race nu voornamelijk nog in m'n opgefokte TT, maar ik ga vanmiddag maar eens een CTR kopen en tunen denk ik.. Wil de gozer die die f1 wagen gewonnen had ook even vertellen waar dat precies was? Klinkt wel interessant.

GT3 maakt bij mij in ieder geval elke verwachting meer dan waar. Vette graphics, vette soundtrack, en vette gameplay. Heerlijk om Laguna Seca weer eens te racen (met een zonnebril op deze keer). Ook stond ik even raar te kijken dat ik op een gegeven moment Monaco door moest crossen, dat verklaart misschien die f1 bolide.

Dit is absoluut een must voor de racefan. No way dat een PC of een ander spel hier voorlopig bij in de buurt kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 22:17 schreef 007 het volgende:
RUF is de naam van de tuning-afdeling van Porsche. De echte beesten dus. :)

MGS1 fouten? Wat dacht je van al die objecten die te ver naar binnen schoven. Zoals bijvoorbeeld de schouder in de borstkast, dit had de PSX versie niet.
?!
nooit gezien hier hoor...
maarre...
misschien komt dat omdat de psx resolutie lager is en je dat soort dingen dan niet ziet ofzo...
Als je er een screenshotje van hebt....kan ik wellicht ff kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 04:54 schreef --BoBo-- het volgende:
En waneer gaan ze nou es meer stijlen muziek toevoegen in plaats van metal en hard rock.
moet je de japanse versie hebben, daar zit geloof ik fatsoenlijke muziek bij.
(muziek die meer bij zo'n spel past, band muziek hoort er gewoon niet in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GT3 kicks major ass! Ik heb hem nu een week of 2 en ben er niet vanaf te slaan. Ik moet wel zeggen dat de USA versie veel betere muziek heeft (The cult, rammstein, machinehead, snoop dog etc). Heb vrijdag de PAL versie gehaald. Helaas zijn de savegames niet uitwisselbaar! :( .

En over dat hele console contra PC gezwets. Hou er toch eens over op. Beide apparaten hebben hun voor -en nadelen. Sommige mensen gamen liever op een PC, anderen op een console (of allebei als je genoeg poen hebt ;) ). Een GF3 is erg cool, maar voor de prijs van zo;n kreng heb ik een PS2 met 2 controllers, een memorycard, GT3 en een racingwheel met force feedback.

En nu maar wachten op MGS 2 en Devil May Cry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 10:48 schreef Underscore het volgende:

Dit is absoluut een must voor de racefan. No way dat een PC of een ander spel hier voorlopig bij in de buurt kan komen.
Sommige racefans gaan voor realisme......als je in een F1-car wilt gaan racen, dan ga je niet GT3 kopen, dan koop je GP3! En als je voor ultiem realisme gaat, dan ga je voor GPL. Tuurlijk, GT3 ziet er fantastisch uit, en ik geloof ook best dat het heel verslavend is, maar sommigen vinden de gameplay pas goed als het ECHT realistisch is.....en dat betekent dus ook: stuur + pedalen (die heb je toch ook wel voor de PS2?)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah, maar dat GT3-stuurtje kost geloof ik F400. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoZ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-01 10:23

Dan wil ik wel een keer tegen jouw rijden. >:) Ik rijdt (meestal) Denso Sard Supra GT, deze mist tov de zwaarste RUF wel een paar pk (ca. 20), maar is veel soepeler! B-)

Nog even sparen en dan wordt PS2/GT3 ook van mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underscore
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-11-2017
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Op dinsdag 24 juli 2001 01:47 schreef 007 het volgende:

[..]

Ehm, RUF is geen afdeling van Porsche, maar een op zich zelf staand merk, net als Alpina dat is bij BMW.....

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Op dinsdag 24 juli 2001 15:06 schreef Devster het volgende:

[..]

Ehm, RUF is geen afdeling van Porsche, maar een op zich zelf staand merk, net als Alpina dat is bij BMW.....
Ze kopen gewoon Porsches en voeren die ontzettend op, net als dat ene Amerikaanse bedrijf die Corvette's opkietelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*SolidTron is also proud with his copy of GT3* :) >:) :P :D :9~ :9 ;) :7 *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Laatst online: 13:54

ddZ

Gran Turismo 3 lijkt mij ook zeer kewl. Even wachten op een goede PS2-emulator *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-10 14:50
GT3 is gewoon in 1 woord geweldig!! Ik ben begonnen met een klein, sloom autootje: de Yaris. Na een tijdje tunen trok dat beestje de andere auto's er lekker uit, en na wat rijden had je alweer wat auto's gewonnen. Ik heb maar besloten om geen enkele auto te verkopen (behalve als ik ze dubbel had dan) en na veel veel veel uur rijden heb ik nu rond de 50 auto's. Het is echt niet normaal anders om te rijden in een auto die je zelf gekocht hebt, vergeleken met een spel als NFS5, waarbij de auto's welliswaar mooi, snel, vet zijn, maar je ze NIET zelf hebt verdient.

De verschillen bij ELKE auto in GT3 vind ik nog wel het meest geweldig. Je hoeft er maar een andere uitlaat/versnellingsbak/turbo in te zetten, en je voelt dat ding anders rijden en je HOORT het ook! En dan heb je het nog niet eens over de grote hoeveelheid auto's die erin zitten. Meer bolides dan iemand zich van zijn leven kan veroorloven (heb jij thuis een garage met 50 class-A en class-S auto? :)) Deze punten maken het spel GT3 tot wat het hoort te zijn: een geweldig spel, gegarandeerd tientallen uren speelplezier (mits je een autofan bent) met de mooiste graphix die IK tot nog toe in een console/pc spel heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheShadow
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-10 10:12

TheShadow

Automonteur in hart en nieren

Misschien een beetje off topic, maar ik heb het idee dat een PS (of PSone of PS2) zo'n irritant trillerig beeld geeft vooral met strakke lijnen...
Het kan aan mij liggen maar elke keer als ik het weer zie denk ik toch van :? :r

Vin ik wel jammer want het is best wel vet. (PS) Alleen vindt ik het wel te duur en je hebt er toch nog een PC naast nodig om bijvoorbeeld een reply te posten op een topic.

Iemand ook ervaring met dat rare beeld?

Een dag niet geprutst is een dag niet geleefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ps2 volgende maand kopen met ide prijdsverlaging, voornamelijk ook voor gt3 en dvd natuurlijk. Hoef ik me bak niet aan te doen. GT1 was al superverslafend voor mij op de ps1, terwijl ik helemaal niet gek ben op racesims

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Op vrijdag 28 september 2001 11:54 schreef TheShadow het volgende:
Misschien een beetje off topic, maar ik heb het idee dat een PS (of PSone of PS2) zo'n irritant trillerig beeld geeft vooral met strakke lijnen...
Het kan aan mij liggen maar elke keer als ik het weer zie denk ik toch van :? :r

Vin ik wel jammer want het is best wel vet. (PS) Alleen vindt ik het wel te duur en je hebt er toch nog een PC naast nodig om bijvoorbeeld een reply te posten op een topic.

Iemand ook ervaring met dat rare beeld?
Ligt aan je TV. Heeft niets te maken met het signaal wat de PS(2) geeft. Aansluiten op een monitor, dan heb je het niet meer.

Verwijderd

Op vrijdag 28 september 2001 10:03 schreef Terranca het volgende:
En dan heb je het nog niet eens over de grote hoeveelheid auto's die erin zitten.
Vind ik een beetje een rare opmerking... Als je GT2 gespeeld hebt snap je wel wat ik bedoel ;)

• Terranca
  • Laatst online: 03-10 14:50
Op zaterdag 29 september 2001 14:53 schreef ncgq.prophet het volgende:

[..]

Vind ik een beetje een rare opmerking... Als je GT2 gespeeld hebt snap je wel wat ik bedoel ;)
Heb ik niet gespeeld, maar weet wel dat er veel meer auto's in GT2 zaten dan nu in GT3 :)
Maar voor een racespel is het nog steeds ongelovelijk veel :) (160+?)

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 14:57 schreef Terranca het volgende:

Heb ik niet gespeeld, maar weet wel dat er veel meer auto's in GT2 zaten dan nu in GT3 :)
500+ ;)
Maar voor een racespel is het nog steeds ongelovelijk veel :) (160+?)
Is op zich niet verkeerd, maar je krijgt op die manier wel een paar teleurstellingen qua auto's die de overgang niet hebben gemaakt van GT2 naar GT3 (zoals de TVR Cerbera LM).

• Chrasher
  • Laatst online: 22:51

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Gt3 is het enige racespel op welk systeem ook wat ik weken achter elkaar heb gespeeld en nog steeds speel. :) Dat zecht toch wel iets over het spel zelf.
Ben nu op ruim 75% (zo'n 95 wagens) en moet alleen nog een aantal endurance-races en de arcade-mode doen. Voor wat :9~ :9~ :9~ kan je ook dit topic eens checken:

GT3 - Welke auto's gebruiken jullie het meest?

PSN-id: Chrasher

Verwijderd

Hallo ik wil zo snel mogelijk een ps2 euro kopen met gt3 euro

Maaaaaaaaaaaaar ik zit met 1 brandende vraag..... is gt3 euro 50 hz met borders?

of zit er een ingame schakeling in om te switchen van 50 naar 60 hz net als bij een hoop dreamcast spellen?

ik vind dit toch wel een heel belangrijk punt en ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft :)

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

GT3 is echt een stijl spel. Normaal boeien racegames mij echt helemaal niet, maar toen ik GT3 voor het eerst zag op me ps2 was ik verkocht :)

Heb gister trouwens even Tekken Tag gehuurd, dat gelul over dat het er korrelig uit zou zien slaat werkelijk nergens op. (Zet maar ff die texturemapping op vloeiend en het ziet er super juicy uit...)

Nu even een note aan al die boeren die denken dat een PC 'beter' is als een console.
- Console kan je samen op gamen, in mijn ogen is gamen op PC's toch meer iets voor mensen zonder vrienden die dan dus maatjes maken op internet. :P

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 17:18 schreef loekos het volgende:
Hallo ik wil zo snel mogelijk een ps2 euro kopen met gt3 euro

Maaaaaaaaaaaaar ik zit met 1 brandende vraag..... is gt3 euro 50 hz met borders?

of zit er een ingame schakeling in om te switchen van 50 naar 60 hz net als bij een hoop dreamcast spellen?

ik vind dit toch wel een heel belangrijk punt en ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft :)
Nee, er zit geen 50/60Hz optie in, maar.....

Dat hoeft ook niet want GT3 is perfect omgezet van NTSC naar PAL. Hij loopt wel op 50 Hz maar de 'in game' snelheid is verhoogd en precies hetzelfde als de NTSC versie (Ik heb beide dus kan dat zeggen :) ).

Daarnaast zijn er geen borders en loopt ie dus op een hogere resolutie en zou ie, theoretisch gezien, zelfs mooier dan de NTSC versie moeten zijn...!

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 17:23 schreef kixor het volgende:

Heb gister trouwens even Tekken Tag gehuurd, dat gelul over dat het er korrelig uit zou zien slaat werkelijk nergens op. (Zet maar ff die texturemapping op vloeiend en het ziet er super juicy uit...)
Maar het is wel supertraag....

En waar kan je die texturemapping instellingen aanpassen volgens jou?

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 17:34 schreef yhtomit het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet want GT3 is perfect omgezet van NTSC naar PAL. Hij loopt wel op 50 Hz maar de 'in game' snelheid is verhoogd en precies hetzelfde als de NTSC versie (Ik heb beide dus kan dat zeggen :) ).

Daarnaast zijn er geen borders en loopt ie dus op een hogere resolutie en zou ie, theoretisch gezien, zelfs mooier dan de NTSC versie moeten zijn...!
Thanx man je bent een wereld gozert :) maandag een halen yessssssssssssss!!!!!!!!!!

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 17:36 schreef loekos het volgende:

[..]

Thanx man je bent een wereld gozert :) maandag een halen yessssssssssssss!!!!!!!!!!
:) Horen jullie het effe??

Maareh, hetzelfde geld helaas niet voor alle spellen....
Hou daar wel rekening mee...

Veel plezier met GT3....moet lukken denk ik 8-)

Verwijderd

Ik ga overmorgen ook een PS2 + GT3 halen 8-)

Hopelijk zijn er nog voldoende voorradig, ik kan begrijpen dat met de prijsverlaging sinds vrijdag de PS2's ff niet aan te slepen zijn.

Van de ene kant wel leuk om te horen dat GT3 niet geleden heeft onder de conversie van de NTSC -> PAL versie, wel jammer dat dat dus niet voor alle spellen het geval is :'(

Ik kocht altijd amerikaanse spellen voor de PSX omdat die gewoon vloeiender lopen en groter scherm hebben. Hopelijk is dat niet nodig voor de PS2 aangezien ik het ombouwen nog niet zo zie zitten :)

• Chrasher
  • Laatst online: 22:51

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Op zaterdag 29 september 2001 17:34 schreef yhtomit het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! vergeet ook niet de 16:9 mode die je bij GT3 in kan stellen, perfect voor de breedbeeld tweakers. ;)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 21 juli 2001 09:28 schreef Ruud het volgende:
blabla pc beter

Ooit gehoord van draadloos toetsenbord en muis en TV-out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 22:19 schreef Chrasher het volgende:
Helemaal mee eens! vergeet ook niet de 16:9 mode die je bij GT3 in kan stellen, perfect voor de breedbeeld tweakers. ;)
Ik ben lekker een 'breedbeeld' tweaker. :P Damn, GTA3 komt echt heel dichtbij, nog 27 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Op zondag 30 september 2001 20:09 schreef vuiniszak het volgende:

[..]

Ooit gehoord van draadloos toetsenbord en muis en TV-out
Joa...lekker relaxed met mijn voeten op de verwarming en een toetsenbord op schoot terwijl ik tiep en mocht er een nummer op Winamp komen die'k ff nie wil horen druk ik die gelijk verder zonder eerst naar me pc te hoeven draaien ofzow.

Lekker offtopic.

[ontopic]

Ik heb PC voor internet gamen en PS2 voor lekker snel ff race doen als ik daar zin in heb (nou, snel...Ik heb Tokio Endurance gedaan, die duurde wel even om uit te rijden)

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AIKANE
  • Laatst online: 18-03 12:37

AIKANE

Grrrrr

GT3 is waanzinnig, ik zit er (als ik er de tijd voor heb) elke dag achter. Zeer en zeer verslafend!! De kick om auto's te winnen, opvoeren, allemaal erg belonend en dus maar door gaan en door gaan... ! Grafisch TOP!! En spelen via de I-link kabel tegen elkaar is helemaal verslavend. Ik hoop dat GT4 online game-ing ondersteund!!

Mijn favo wagen is de Toyota GT-one, opgevoerd tot ver boven de 1000 PK en een wegligging van een kart met asfalt heimwee! Vergeet die Escudo... hij's snel, maar heeft een wegligging van een zwanger nijlpaard.

Maar waarom geen PS2 aanschaffen? GT3 is het zeker waard!! Naast het feit dat de PS2 nu 699,- kost (met GT3 799,- en nog een memory card van... fl.?,- ), zijn er nog genoeg andere spelletjes die de aanschaf rechtvaardigen. Denk alleen al aan Final Fantasy X :9~ of Twisted Metal: Black, Metal Gear Solid 2, Onimusha, SSX, Ace combat 4, etc... En natuurlijk de DVD speler niet te vergeten. (Hoewel ik nu dus twee DVD spelers heb...)
Ik heb voor mijn PS2 de volle mep betaald, maar heb er geen moment spijt van gehad.

P.s. Leuke TIP (mocht je het nog niet weten) voor je een auto gebruikt (na aankoop of winnen) ververs gelijk je olie, dat scheelt je ca. 16pk extra. *D

What the heart requires may never be understood by the mind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-10 07:54
Ja die Toyota GT One (Streetcar in mijn geval) is echt een heerlijk monster, de F1's zijn beter, maar dit is ook een hele fijne.
Misschien nog wat tips voor beginners (al begin ik ook nog maar net 2 weken :))

Doe endurance, levert veel geld op en als je die met de Mazda MX5 jes doet (neem harde banden, hoef je maar 1x te pitten) en die op de raceway (laatste), waar je gewoon met een vet opgevoerde kar heen moet gaan, ik deed het met mijn Lancer opgevoerd tot 600 PK, dan kan je gewoon via een beetje sturen en de muren (niet gaan pitten, rooie banden boeien niet ;)) 200.000 credits en een vette kar winnen met 8 ronden voorsprong *D
Voor de Stars en Stripes compo moet je een Acura Integra nemen, deze wat opvoeren en je wint die compo, het voordeel aan deze kar is dat je er ook de FF compo en de Type-R meeting mee kan doen, en dat is easy money :)
De Yaris cup niet gaan rijden met die Yaris RS die je wint, dat ding is trager als standaard Yaris-en, koop een gewone en voer die op, bespaart je enorm veel ergenis.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook sinds gister GT3, supermooi!!! :)

Begonnen met een Yaris, en zelfs met zo'n relatief simpel wagentje is het gewoon al gaaf en competitief! Beetje tunen en winnen en eindelijk een Impreza WRX kunnen kopen >:)

En die geile replays...

Vanavond weer spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AIKANE
  • Laatst online: 18-03 12:37

AIKANE

Grrrrr

Deze vond ik net nog... mijn favo in GT3

GT-One

Afbeeldingslocatie: http://wwwstud.fh-zwickau.de/~ao/tgt1/3.jpg

What the heart requires may never be understood by the mind!

Pagina: 1