Beste PlayStation 2 bezitters, vrijdag is het zover... Yeah Baby!
Natuurlijk heb ik hem al gereserveerd en donderdag-avond ga ik mijn superstore echt helemaal platbellen of ze hem al binnen hebben... 

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
Verwijderd
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
I
Verwijderd
Zoals DinoPk ook al zei, dit is van een beeldscherm gefotografeerd, en dan krijg je dit. Kijk maar eens op IGN, zelfs de ronde tijden enz. hebben lelijke randjes. Dat had GT1 zelfs niet.Op dinsdag 17 juli 2001 12:38 schreef SickBastard het volgende:
Wat een lelijk spel lijkt het als ik het zo zie, toca2 voor de pc was 2 jaar geleden, nog mooier..
Verwijderd
Misschien werkt het wel, maar ik geloof dat je dan een dikke P4 1,7Ghz nodig hebt... Ik sluit me echt voor een maand af van de buitenwereld en ga GT3-en!Op dinsdag 17 juli 2001 14:37 schreef Plaguebearer het volgende:
Enne. Die PS2 emulator? B*llshit... werkt
voor geen ene meter. Volgens mij is het zelfs
een hoax...
Op dinsdag 17 juli 2001 15:09 schreef franklin het volgende:
nog 2 nachtjes!
Dan moet je het eens een keer spelen... je ziet de warmte, zeer goede lichteffecten (zeker in de regen) en VETTE gameplay!Op dinsdag 17 juli 2001 12:38 schreef SickBastard het volgende:
Wat een lelijk spel lijkt het als ik het zo zie, toca2 voor de pc was 2 jaar geleden, nog mooier..
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Gran Turismo en Gran Turismo 2 waren er ook alleen voor de PSX.... dus JA, alleen voor de PS2....Op dinsdag 17 juli 2001 16:20 schreef mandootje het volgende:
Komt hij alleen op de PS2?
PSN-id: Chrasher
Die-hard Brexiteer
Klopt! Er komen 3 verschillende versies van GT3:Op dinsdag 17 juli 2001 10:37 schreef Kremez het volgende:
Er kwam geloof ik ook een special edition uit van de PS2 met een copie van GT3 in de doos?
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
PS2+GT3 komt over 2 weken 1099,00Op dinsdag 17 juli 2001 20:11 schreef Ares het volgende:
[..]
Klopt! Er komen 3 verschillende versies van GT3:
De gewone losse,
1tje met GT3 + speciaal ontworpen stuurtje, dit ergens begin augustus en
PS2 + GT3, ook ergens in augustus, prijzen weet ik niet...
Ongeveer 150Op dinsdag 17 juli 2001 21:15 schreef Basz19 het volgende:
Ik ga hem morgen halen bij Futurezone in Rotterdam....
Weet iemand trouwens hoeveel auto's er zijn in de Europese versie?
ff kijken, nee dat heb ik niet geschreven... maar indeed voor mij geld hetzelfde! eind van het jaar komt SSX Tricky, wordt ook wel vet denk ikOp dinsdag 17 juli 2001 23:35 schreef qball het volgende:
Hier heb ik dus een PS2 voor gekocht
Eindelijk een goed spel samen met SSX
[Off topic]Op dinsdag 17 juli 2001 20:11 schreef violator_ het volgende:
Damn ik moet nu ook maar es snel zo'n PS2 kopen .. heb toch nog geen DVD speler en daar komt nog bij dat ik hem wel MOET kopen.
(Final Fantasy X en XI komen alleen op PS2 uit.... )
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Op dinsdag 17 juli 2001 23:38 schreef franklin het volgende:
[..]
ff kijken, nee dat heb ik niet geschreven... maar indeed voor mij geld hetzelfde! eind van het jaar komt SSX Tricky, wordt ook wel vet denk ik
http://gamespot.com/gamespot/filters/products/media/0,11100,469884,00.htmlOp dinsdag 17 juli 2001 23:54 schreef qball het volgende:
[..]
linkje over SSX tricky?
SSX is echt gewoon een super spel, een van de weinige spellen van de laatste jaren die ik echt wekenlang speelde en nu nog steeds wel eens speel
Verwijderd
Nee maar wel of je mem card nog genoeg ruimte heeftOp woensdag 18 juli 2001 00:23 schreef 007 het volgende:
En je hoeft je geen zorgen te maken over de installatie of of je wel de goede drivers hebt.
Heheh, dit spel laat zien wat ons te wachten staat qua graphics. Voor veel mensen is GT3 het zetje om een PS2 te kopen, zo ook voor mij.Op woensdag 18 juli 2001 00:52 schreef rb338 het volgende:
Ik ga een PS2 kopen!
Verwijderd
Jepz, was bij mij ook met GT1, heb toen daar maar een PSX voor gekocht en mn N64 de kast in gedaanOp woensdag 18 juli 2001 00:56 schreef 007 het volgende:
[..]
Heheh, dit spel laat zien wat ons te wachten staat qua graphics. Voor veel mensen is GT3 het zetje om een PS2 te kopen, zo ook voor mij.
Verwijderd
Ik ben ouder als jou, sonnieOp woensdag 18 juli 2001 12:46 schreef WuKen het volgende:
jullie hebben allemaal geld teveel he
"ik ga denk ik ff een ps2 halen en ook meteen een grotere tv"
ik heb nie eens een tv op me kamer en ik moet het nog met een psx doen (die ik aan het verkopen ben)
die jeugd van tegenwoordig
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Die-hard Brexiteer
Wat dacht je van de Castrol Supra ??Op woensdag 18 juli 2001 16:28 schreef 007 het volgende:
Zow he! Makkelijk is 'ie ook al niet! Heb nu B-license... Maarruh die races zijn echt kantjeboord. Advies: koop geen PT Cruiser!Wat een kutding! Ik wou dat ik meteen een Mazda MX5 had gekocht, veel betere wegligging...
Die replay's zijn echt ziekelijk mooi!Mijn god, wat een spel. Ik droom van een Alfa 156, of die ene Audi! Niet de TT, maar die andere.
Die-hard Brexiteer
bla.Op woensdag 18 juli 2001 17:17 schreef Blackhole het volgende:
Ja hij is wel leuk voor een TV gamepje hoor
Maar nee niet mijn smaak Geef mij maar een PC ...
Wacht wel op mijn race spel op de PC (world sport cars)
Kan ik ook in 1600 bij 1400 spelen
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
Yup. Realisme qua graphics op dit niveau heb ik nog niet op de PC gezien hoor!Op woensdag 18 juli 2001 18:10 schreef violator_ het volgende:
bla.
Verwijderd
Gaan we weer Ik wil dit net als aan val doen .Op woensdag 18 juli 2001 18:24 schreef 007 het volgende:
[..]
Yup. Realisme qua graphics op dit niveau heb ik nog niet op de PC gezien hoor!
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Wat een kinderachtige uitspraak, zelfs financieel gezien zou niemand hem gratis weggeven...AL zou ik hem gratis krijgen dan geef ik hem gelijk weer weg hoor...
Op woensdag 18 juli 2001 20:07 schreef Blackhole het volgende:
en over dat hij 128 BITS is daar heb je gelijk in dan heb je een voor deel je heb geen last van LAG ,,, want hij is lekker snel .
Dit is een gevalletje "Resolutie fetisjisme" Wie zegt dat je een hoge resolutie nodig hebt om een race spel realistischer te maken? Het gaat om het geheel van de Graphics, de lichteffecten (veel belangrijker, de "feel" (erg, HEEL erg goed zelfs bij GT1 en 2) en de opbouw van 't spel. GT3 ziet er gewoon zeer goed uit, de bewegingen van de auto's zijn super. Dat het dan niet in 1600x1200 is (Op woensdag 18 juli 2001 20:02 schreef 007 het volgende:
Welke TV gaat dan op 1600 @ 1200![]()
Ik zou het graag willen weten hoor![]()
Oke ze kunnen wel op 100MHZ lopen maar 1600 bij 1200NOOIT
Lag...en over dat hij 128 BITS is daar heb je gelijk in dan heb je een voor deel je heb geen last van LAG ,,, want hij is lekker snel .
Wat denk je zelf... dat er ook maar een emu is die een ps2 kan emuleren op een hedendaagse pc?Maar ik wil dan nu wel een een EMU van een PS 2 op een PC zetten met GT3 ik weet haast zeker dat hij er een stuk mooier er uit zou zien ondanks dat hij maar 64 BITS is
Jah, daar noem je me ook even wat. Amper processorkracht. een wel hele krotte videochip (niet eens bilineaire filteringKijk maar eens naar alle PS games die ook op de pc draaien die zien er VEEEEEEEEEL beter uit hoor ...
Geweldig. Ik zit er aan te denken om een PS2 te kopen.IK draai hier zelf met een P3 1 GIG met 256 MB ram met ATI Radeon kaart 64 BM en HD 30 gig 7200
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
IK zeg niet kijk hier maar eens naarOp woensdag 18 juli 2001 20:20 schreef JvS het volgende:
[..]
Dit is een gevalletje "Resolutie fetisjisme" Wie zegt dat je een hoge resolutie nodig hebt om een race spel realistischer te maken? Het gaat om het geheel van de Graphics, de lichteffecten (veel belangrijker, de "feel" (erg, HEEL erg goed zelfs bij GT1 en 2) en de opbouw van 't spel. GT3 ziet er gewoon zeer goed uit, de bewegingen van de auto's zijn super. Dat het dan niet in 1600x1200 is () Boeien! Je zit toch niet met je neus tegen je scherm aangedrukt, zoals bij de PC? Nee, gewoon op de bank, 72cm TV biertje erbij, en gaan met wat vrienden.
[..]
Wat denk je zelf... dat er ook maar een emu is die een ps2 kan emuleren op een hedendaagse pc?
[..]
Jah, daar noem je me ook even wat. Amper processorkracht. een wel hele krotte videochip (niet eens bilineaire filtering). Gek he, als je dan op de pc ineens wel 640x480 kan spelen met filtering van de textures, dat het dan mooier wordt.
[..]
Geweldig. Ik zit er aan te denken om een PS2 te kopen.
Het meest realistische pc-race game dat ik ooit gezien heb ik BTW Toca2. En dat is toch niet zo mooi als GT3. Ook al kan-ie met 1022x768 gespeeld worden.
Denk na voordat je reply'd in met zo'n ononderbouwde flame richting mensen die allemaal blij zijn met hun spulletjes.
Hardstikke mooi... En hoe soepel speelt dat? Of heb je daar een 1Ghz + bak voor nodig? en hoe is de "feel" van dat spel?Op woensdag 18 juli 2001 20:24 schreef Blackhole het volgende:
[..]
IK zeg niet kijk hier maar eens naar
http://www.spiele-city.net/previews.php?action=screenshots&id=S_WorldSportsCars
komt heel binnen kort uit op de PC ...
Geweldig, en is dat een EMU dan? Of gewoon een port? Of nog erger, een pc-spel dat klakkeloos naar de ps2 geport is.OVER DEZE opmerking :Wat denk je zelf... dat er ook maar een emu is die een ps2 kan emuleren op een hedendaagse pc?
Neem alleen het spel OFFROAD van PS2 VS PC .
MEER ZEG IK NIET.
Ik sluit hier mijn antwoord af
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Verwijderd
Geen balken... Je kan GT3 ook op 16:9 zetten btw. En wat bedoel je met originele snelheid. Mijn broer heeft al wat langer een PS2 en heeft ook TTT en dat speelt gewoon normaal hoor...Op woensdag 18 juli 2001 20:45 had yhtomit een hoop vragen:
Verwijderd
Yep, confirmed! Deze versie is niet letterboxed, dus speciaal geoptimaliseerd voor PAL 50Hz. Wat betreft de 16:9 mode (ik heb zelf geen breedbeeld TV), ik heb het even geprobeerd en dit beeld is dus ook zonder borders, maar dan alleen bij mij in elkaar gekrompen (smalle auto's) dus ook geoptimaliseerd voor 16:9 TV's. Je ziet dus meer van de baan (horizontaal) dan in 4:3 mode.Op woensdag 18 juli 2001 21:17 schreef yhtomit het volgende:
Dus PAL GT3 is NIET letterboxed??
" Play the violent strings of my symphony "
1. Het spel wat hier te koop is, is geöptimaliseerd voor PAL 50HZ en dat is het constantOp donderdag 19 juli 2001 12:58 schreef Symphony-X het volgende:
Gatverdegatver... WAT MOOI!
Maar... ik als trotse dreamcast bezitter wil toch het een en ander weten alvorens ik mijn principes opzij zet.
1. Is er sprake van een constante framerate van 60 frames p/s? Slowdown?
2. Is er veel pop-up?
3. ... eeeh... hmmmmm.... bleuh....:P dit ken ik eigenlijk niet van de Dreamcast.. al heeft F355 mooiere luchten
Verwijderd
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Verwijderd
Ik moet zeggen dat ik idd als ik zo rond de 100 zit ik vaak nog het gevoel heb trag te gaan, maar als ik 190 rij dan merk je dus echt wel het verschil dat je snel rijd.Vind de game niet zo goed, heb hem net gehaald. hij ziet er gelikt uit maar. als ik 190 in een auto rij lijkt het wel of ik 60 ga ofzo...
Muziek vind ik ook niet erg sterk. Maarja zet dan wel mn eigen muziek erbij aanook een pokke muziektrack zit erbij evenals het geluid van de motoren (allemaal hetzelfde) gran turismo 2 is WAYYYYY beter dan deze game (sorry to say)
Nog niet erg veel mee gedaan..ook het toffe tuning gedeelte vind ik maar mager,
Dat er geen used cars meer zijn vind ik ook echt minderen ook de USED cars zijn weg (sjeez echt gewoon een klote streek) ook zijn er veeeel minder auto beschikbaar,, bijvoorbeeld bij de peugeot maar 2, terwijl in GT 2 wel een stuk of 6 waren,,,
Ik weet niet of jij constant in de achteruitkijk spiegel zit te kijken maar ik merk er niet erg veel van.kijk ook ff in je achteruitkijkspiegel word gewoon het landschap weg gevroten,,(fuckin beeldopbouw
Als dit al een waardeloos race spel is, zijn er dan goede race spellen?ontloop dit spel... waardeloos
Hee..., een newbie. Je gebt zeker nog geen PS2 en moet het nog doen met GT2 op de PS1.Op donderdag 19 juli 2001 19:33 schreef jahetzalwel het volgende:
ontloop dit spel... waardeloos
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Greetzz
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq