deze game is echt helemaal te gek. ik ben van plan om volgende week een ps2 te kopen. ps2+GT3 999,- bij MediaMarkt.
Ga me denk ik er ook 1 halen, moet ik maar meteen een goede TV kopen
ff kijken, nee dat heb ik niet geschreven... maar indeed voor mij geld hetzelfde! eind van het jaar komt SSX Tricky, wordt ook wel vet denk ikOp dinsdag 17 juli 2001 23:35 schreef qball het volgende:
Hier heb ik dus een PS2 voor gekocht
Eindelijk een goed spel samen met SSX
[Off topic]Op dinsdag 17 juli 2001 20:11 schreef violator_ het volgende:
Damn ik moet nu ook maar es snel zo'n PS2 kopen .. heb toch nog geen DVD speler en daar komt nog bij dat ik hem wel MOET kopen.
(Final Fantasy X en XI komen alleen op PS2 uit.... )
Final Fntasy 11 komt zeer waarschijnlijk ook op Gamecube en Xbox. Dit omdat ze {Square uiteraard} een grote online FF community willen maken of iets dergelijks, want daar draait het bij FF 11 om.
[/Off topic]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Op dinsdag 17 juli 2001 23:38 schreef franklin het volgende:
[..]
ff kijken, nee dat heb ik niet geschreven... maar indeed voor mij geld hetzelfde! eind van het jaar komt SSX Tricky, wordt ook wel vet denk ik
SSX is echt gewoon een super spel, een van de weinige spellen van de laatste jaren die ik echt wekenlang speelde en nu nog steeds wel eens speel
http://gamespot.com/gamespot/filters/products/media/0,11100,469884,00.htmlOp dinsdag 17 juli 2001 23:54 schreef qball het volgende:
[..]
linkje over SSX tricky?
SSX is echt gewoon een super spel, een van de weinige spellen van de laatste jaren die ik echt wekenlang speelde en nu nog steeds wel eens speel
http://ps2.ign.com/news/34709.html
http://www.gamearena.it/psx_visview.php?idnotizia=2493
Verwijderd
Tnx 
Nee maar wel of je mem card nog genoeg ruimte heeftOp woensdag 18 juli 2001 00:23 schreef 007 het volgende:
En je hoeft je geen zorgen te maken over de installatie of of je wel de goede drivers hebt.
Heheh, dit spel laat zien wat ons te wachten staat qua graphics. Voor veel mensen is GT3 het zetje om een PS2 te kopen, zo ook voor mij.Op woensdag 18 juli 2001 00:52 schreef rb338 het volgende:
Ik ga een PS2 kopen!
Verwijderd
Jepz, was bij mij ook met GT1, heb toen daar maar een PSX voor gekocht en mn N64 de kast in gedaanOp woensdag 18 juli 2001 00:56 schreef 007 het volgende:
[..]
Heheh, dit spel laat zien wat ons te wachten staat qua graphics. Voor veel mensen is GT3 het zetje om een PS2 te kopen, zo ook voor mij.
Dit spel laat toch echt de kracht van de PS2 zien
hmmpf, en ik zit hier nu met m'n psone
Verwijderd
jullie hebben allemaal geld teveel he
"ik ga denk ik ff een ps2 halen en ook meteen een grotere tv"
ik heb nie eens een tv op me kamer en ik moet het nog met een psx doen (die ik aan het verkopen ben)
die jeugd van tegenwoordig
ik heb nie eens een tv op me kamer en ik moet het nog met een psx doen (die ik aan het verkopen ben)
verschil moet er wezen... 
dinopk gaat lekker gt3 spelen op zijn ps2 op zijn 82cm 100hz breedbeeld en, en en ....
dinopk gaat lekker gt3 spelen op zijn ps2 op zijn 82cm 100hz breedbeeld en, en en ....
Ik ben ouder als jou, sonnieOp woensdag 18 juli 2001 12:46 schreef WuKen het volgende:
jullie hebben allemaal geld teveel he
hahaha ja ik ook
trouwens, ik heb niet eens meer 1 kamer
ik ps2 gewoon lekker in mijn huiskamer
trouwens, ik heb niet eens meer 1 kamer
ik ps2 gewoon lekker in mijn huiskamer
* Chrasher is nu thuis en heeft hem nu in zijn handen

Heb er in de winkel nog op moeten wachten tot half één, maar dat had ik er wel voor over.
Voorlopig ben ik even bezig
dus tot over een paar uurtjes. 
Nog even dit voor diegene die in de buurt van Den Haag wonen:
Discovery (voorheen MAX) heeft hem nu liggen. In het centrum rechts tegenover de bijenkorf, naast de HTM-winkel. tot later.....
Heb er in de winkel nog op moeten wachten tot half één, maar dat had ik er wel voor over.
Voorlopig ben ik even bezig
Nog even dit voor diegene die in de buurt van Den Haag wonen:
Discovery (voorheen MAX) heeft hem nu liggen. In het centrum rechts tegenover de bijenkorf, naast de HTM-winkel. tot later.....
PSN-id: Chrasher
Nou ben in dec. gestopt met studie -> jaartje werken -> weer studeren Heb nauwelijks gorte uitgaven, dus ja zeker flink wat geld.
Welke TV raden jullie aan.
Welke TV raden jullie aan.
Ik heb hier een JVC 100Hz 16:9, errug goeie tv.
Jezus! Wat is GT3 mooi! Tering...
Alleen wel kut dat je maar 1 view buiten je auto hebt, en die zit er net ff te dicht op... Maar verder, wat een spel!
Jezus! Wat is GT3 mooi! Tering...
Nou bedankt hoor !!!!
Dankzij de zeer strakke pics en reacties zit ik nu dus ook zwaar te twijfelen over een PS2 + GT3
Ach, droog brood is best lekker tot en met kerst dus zo'n PS2 kan er nog wel vanaf
Dankzij de zeer strakke pics en reacties zit ik nu dus ook zwaar te twijfelen over een PS2 + GT3
Ach, droog brood is best lekker tot en met kerst dus zo'n PS2 kan er nog wel vanaf
Heb hem ook net gehaald bij Futurezone in Rotterdam....
ERRUG MOOI... Ook de menu's zelf en zo met die achtergrondfilmpies...
Ziet er hier veel mooi uit met mijn Wega-atje en s-vhs kabeltje
Ik hoop dat ik de 100% haal met uitspelen!
Maar ik ga weer even verder racen
ERRUG MOOI... Ook de menu's zelf en zo met die achtergrondfilmpies...
Ziet er hier veel mooi uit met mijn Wega-atje en s-vhs kabeltje
Ik hoop dat ik de 100% haal met uitspelen!
Maar ik ga weer even verder racen
Zow he! Makkelijk is 'ie ook al niet! Heb nu B-license... Maarruh die races zijn echt kantjeboord. Advies: koop geen PT Cruiser!
Wat een kutding! Ik wou dat ik meteen een Mazda MX5 had gekocht, veel betere wegligging...
Die replay's zijn echt ziekelijk mooi!
Mijn god, wat een spel. Ik droom van een Alfa 156, of die ene Audi! Niet de TT, maar die andere.
Die replay's zijn echt ziekelijk mooi!
OK, even pauze...

Eerste reactie na het spelen van alleen de arcade-mode:
- WOOOOOOOOOOOOOOOWWW.... ongelofelijk mooi!
- Je moet hem echt spelen op HARD en bij de opties de langzamere wagens een boost geven anders is het vrij makkelijk om te winnen. (arcade) Niets is mooier dan met zweet op je gamepad met 0,001 sec. te winnen van je tegenstanders. Zelfs een tweede plaats na een absoluut enerverende race geeft een goed gevoel.
- Vooral de replays na zo'n close race zijn MEGA..
- Heb je een Dolby setje, dan raad ik je aan deze te gebruiken voor het geluid in de "prologic" mode. Hier wordt perfect gebruik van gemaakt (helaas geen Dolby Digital)! Auto's die achter je rijden hoor je ook zeer duidelijk door de achterste speakers! Bij een PC-racegame heb ik dit nog niet met deze perfectie meegemaakt.
- Muziek vindt ik klote.
(is mijn smaak blijkbaar niet) maar die zet ik toch altijd uit.
- Windgeruis van de auto is duidelijk hoorbaar en valt weg als je aan het slipstreamen bent.
- Net zoals in GT1 en 2 voelen alle auto's anders aan (rumble feedback bij elke auto is anders) en de motorgeluiden zijn verschrikkelijk goed.
- Gas geven en remmen kan ook met de rechter joystick zoals in F1-2001 (dacht dat iemand dat gevraagd had)
Ga vanavond maar eens de Grand Tourismo -mode spelen. Eens kijken wat voor auto ik eerst ga kopen.
Dis spel blijf ik nog wel een tijdje spelen....
Eerste reactie na het spelen van alleen de arcade-mode:
- WOOOOOOOOOOOOOOOWWW.... ongelofelijk mooi!
- Je moet hem echt spelen op HARD en bij de opties de langzamere wagens een boost geven anders is het vrij makkelijk om te winnen. (arcade) Niets is mooier dan met zweet op je gamepad met 0,001 sec. te winnen van je tegenstanders. Zelfs een tweede plaats na een absoluut enerverende race geeft een goed gevoel.
- Vooral de replays na zo'n close race zijn MEGA..
- Heb je een Dolby setje, dan raad ik je aan deze te gebruiken voor het geluid in de "prologic" mode. Hier wordt perfect gebruik van gemaakt (helaas geen Dolby Digital)! Auto's die achter je rijden hoor je ook zeer duidelijk door de achterste speakers! Bij een PC-racegame heb ik dit nog niet met deze perfectie meegemaakt.
- Muziek vindt ik klote.

- Windgeruis van de auto is duidelijk hoorbaar en valt weg als je aan het slipstreamen bent.
- Net zoals in GT1 en 2 voelen alle auto's anders aan (rumble feedback bij elke auto is anders) en de motorgeluiden zijn verschrikkelijk goed.
- Gas geven en remmen kan ook met de rechter joystick zoals in F1-2001 (dacht dat iemand dat gevraagd had)
Ga vanavond maar eens de Grand Tourismo -mode spelen. Eens kijken wat voor auto ik eerst ga kopen.
Dis spel blijf ik nog wel een tijdje spelen....
Ja hij is wel leuk voor een TV gamepje hoor 
Maar nee niet mijn smaak Geef mij maar een PC ...
Wacht wel op mijn race spel op de PC (world sport cars)
Kan ik ook in 1600 bij 1400 spelen
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Heb hem nu ook!!!!! Gehaalt bij Replay in Eindhoven. Hij is echt supervet, besturing, graphics, geluid
Heel dat GT gevoel ook weer meteen terug he! Ben ik de komende maanden zoet mee
Die-hard Brexiteer
Wat dacht je van de Castrol Supra ??Op woensdag 18 juli 2001 16:28 schreef 007 het volgende:
Zow he! Makkelijk is 'ie ook al niet! Heb nu B-license... Maarruh die races zijn echt kantjeboord. Advies: koop geen PT Cruiser!Wat een kutding! Ik wou dat ik meteen een Mazda MX5 had gekocht, veel betere wegligging...
Die replay's zijn echt ziekelijk mooi!Mijn god, wat een spel. Ik droom van een Alfa 156, of die ene Audi! Niet de TT, maar die andere.
Die-hard Brexiteer
bla.Op woensdag 18 juli 2001 17:17 schreef Blackhole het volgende:
Ja hij is wel leuk voor een TV gamepje hoor
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
Yup. Realisme qua graphics op dit niveau heb ik nog niet op de PC gezien hoor!Op woensdag 18 juli 2001 18:10 schreef violator_ het volgende:
bla.
Verwijderd
Net ff het eerste B rijbewijs gehaalt 
(was zeer moeilijk
)
Weet iemand of je 2de hands auto's kan kopen? Heb het nog niet gevonden
Achja heb nu een mazda mx5 gekocht, die rijd ook wel lekker
(was zeer moeilijk
Weet iemand of je 2de hands auto's kan kopen? Heb het nog niet gevonden
Achja heb nu een mazda mx5 gekocht, die rijd ook wel lekker
Gaan we weer Ik wil dit net als aan val doen .Op woensdag 18 juli 2001 18:24 schreef 007 het volgende:
[..]
Yup. Realisme qua graphics op dit niveau heb ik nog niet op de PC gezien hoor!
Maar qua Realisme kan het wel zo zijn ...
Maar qua graphics (HAHAHAHA ) laat me ff niet lachen ...
640 bij 480
1600 bij 1200 PIC
OKe wil wil zeggen dat het op die Res wel mooi is maar als je zo op die REs op een pc moet gaan draaien dan kan ik met een P2 400 met TNT 1 al beter graphics krijgen hoor
En dan nog wat waarom ik NOOIT een PS1 of 2 koop ...
Ga nu eens een flightsim maken voor de PS 1,2.
ALA Falcon 4, MSFS 2000, Flanker 2
zo dat wilde ik ff kwijd ...
(PS is leuk voor iemand die gelijk een spel wil spelen zonder moeite
AL zou ik hem gratis krijgen dan geef ik hem gelijk weer weg hoor...
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Hoe kom jij erbij dat GT3 op 640*480 draait? De PS1 misschien jah... Daarnaast vergeet je ook nog dat de PS2 een 128bit processor heeft. Dus das wel ff wat anders dan een P2 400Mhz. Maar goed, als jij denkt dat je met een P2 400Mhz + TNT1 mooiere spellen dan GT3 kan draaien heeft het geen zin meer om op jou te reageren... 

Wat een kinderachtige uitspraak, zelfs financieel gezien zou niemand hem gratis weggeven...AL zou ik hem gratis krijgen dan geef ik hem gelijk weer weg hoor...
[quote]Op woensdag 18 juli 2001 20:02 schreef 007 het volgende:
Hoe kom jij erbij dat GT3 op 640*480 draait?
Welke TV gaat dan op 1600 @ 1200
Ik zou het graag willen weten hoor
Oke ze kunnen wel op 100MHZ lopen maar 1600 bij 1200
NOOIT
en over dat hij 128 BITS is daar heb je gelijk in dan heb je een voor deel je heb geen last van LAG ,,, want hij is lekker snel .
Maar ik wil dan nu wel een een EMU van een PS 2 op een PC zetten met GT3 ik weet haast zeker dat hij er een stuk mooier er uit zou zien ondanks dat hij maar 64 BITS is
Kijk maar eens naar alle PS games die ook op de pc draaien die zien er VEEEEEEEEEL beter uit hoor ...
IK draai hier zelf met een P3 1 GIG met 256 MB ram met ATI Radeon kaart 64 BM en HD 30 gig 7200
En over mooie games op de pc.
hier heb je een game die je best wel een kan vergelijken met GT3
http://www.spiele-city.net/previews.php?action=screenshots&id=S_WorldSportsCars
Hoe kom jij erbij dat GT3 op 640*480 draait?
Welke TV gaat dan op 1600 @ 1200
Ik zou het graag willen weten hoor
Oke ze kunnen wel op 100MHZ lopen maar 1600 bij 1200
en over dat hij 128 BITS is daar heb je gelijk in dan heb je een voor deel je heb geen last van LAG ,,, want hij is lekker snel .
Maar ik wil dan nu wel een een EMU van een PS 2 op een PC zetten met GT3 ik weet haast zeker dat hij er een stuk mooier er uit zou zien ondanks dat hij maar 64 BITS is
Kijk maar eens naar alle PS games die ook op de pc draaien die zien er VEEEEEEEEEL beter uit hoor ...
IK draai hier zelf met een P3 1 GIG met 256 MB ram met ATI Radeon kaart 64 BM en HD 30 gig 7200
En over mooie games op de pc.
hier heb je een game die je best wel een kan vergelijken met GT3
Op woensdag 18 juli 2001 20:07 schreef Blackhole het volgende:
[quote]
) Boeien! Je zit toch niet met je neus tegen je scherm aangedrukt, zoals bij de PC? Nee, gewoon op de bank, 72cm TV biertje erbij, en gaan met wat vrienden. Of denk je soms dat het net zo brokkelig gaat zijn als een PS1.
DVD vind je zeker ook zo "onrealistisch" omdat het niet op 1600x1200 op je TV kan...
.
. heb je wel enig idee waar we het hier over hebben???? Niet over Unreal over internet hoor.. Want daar heb je inderdaad veel meer aan een PC. Lag heeft verder ook niets met bits ed te maken.
We hebben het hier over Gran-Turismo.
). Gek he, als je dan op de pc ineens wel 640x480 kan spelen met filtering van de textures, dat het dan mooier wordt. 
Het meest realistische pc-race game dat ik ooit gezien heb ik BTW Toca2. En dat is toch niet zo mooi als GT3. Ook al kan-ie met 1022x768 gespeeld worden
.
Denk na voordat je reply'd in met zo'n ononderbouwde flame richting mensen die allemaal blij zijn met hun spulletjes.
Dit is een gevalletje "Resolutie fetisjisme" Wie zegt dat je een hoge resolutie nodig hebt om een race spel realistischer te maken? Het gaat om het geheel van de Graphics, de lichteffecten (veel belangrijker, de "feel" (erg, HEEL erg goed zelfs bij GT1 en 2) en de opbouw van 't spel. GT3 ziet er gewoon zeer goed uit, de bewegingen van de auto's zijn super. Dat het dan niet in 1600x1200 is (Op woensdag 18 juli 2001 20:02 schreef 007 het volgende:
Welke TV gaat dan op 1600 @ 1200![]()
Ik zou het graag willen weten hoor![]()
Oke ze kunnen wel op 100MHZ lopen maar 1600 bij 1200NOOIT

DVD vind je zeker ook zo "onrealistisch" omdat het niet op 1600x1200 op je TV kan...

Lag...en over dat hij 128 BITS is daar heb je gelijk in dan heb je een voor deel je heb geen last van LAG ,,, want hij is lekker snel .
We hebben het hier over Gran-Turismo.
Wat denk je zelf... dat er ook maar een emu is die een ps2 kan emuleren op een hedendaagse pc?Maar ik wil dan nu wel een een EMU van een PS 2 op een PC zetten met GT3 ik weet haast zeker dat hij er een stuk mooier er uit zou zien ondanks dat hij maar 64 BITS is
Jah, daar noem je me ook even wat. Amper processorkracht. een wel hele krotte videochip (niet eens bilineaire filteringKijk maar eens naar alle PS games die ook op de pc draaien die zien er VEEEEEEEEEL beter uit hoor ...

Geweldig. Ik zit er aan te denken om een PS2 te kopen.IK draai hier zelf met een P3 1 GIG met 256 MB ram met ATI Radeon kaart 64 BM en HD 30 gig 7200
Het meest realistische pc-race game dat ik ooit gezien heb ik BTW Toca2. En dat is toch niet zo mooi als GT3. Ook al kan-ie met 1022x768 gespeeld worden

Denk na voordat je reply'd in met zo'n ononderbouwde flame richting mensen die allemaal blij zijn met hun spulletjes.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Kee, ik ben dus gezwicht (ik twijfel nooit zo lang
) en heb dus vanmiddag na mijn werk een PS2 + GT3 gehaald. Bij MAX waren ze al helemaal wild van het spel en ik heb zelfs nog even het stuurtje geprobeerd. Wat trouwens erg lekker speelt maar toch wel weer tikje teveel van het goeie werd als ik dat er ook bij zou moeten kopen.
Eenmaal thuisgekomen kwam ik erachter dattie ook erg lekker speelt met de controller. Alleen vergeten mem card te kopen, dus GT mode kan ik morgen pas proberen.
Maar Arcade Mode -ROELT- tot nu toe, zeker de Rally's liggen me goed. Lekker driftend door de bocht, tegenstander in het stof achterlatend en dit alles in werkelijk waanzinnige graphics
Eenmaal thuisgekomen kwam ik erachter dattie ook erg lekker speelt met de controller. Alleen vergeten mem card te kopen, dus GT mode kan ik morgen pas proberen.
Maar Arcade Mode -ROELT- tot nu toe, zeker de Rally's liggen me goed. Lekker driftend door de bocht, tegenstander in het stof achterlatend en dit alles in werkelijk waanzinnige graphics
IK zeg niet kijk hier maar eens naarOp woensdag 18 juli 2001 20:20 schreef JvS het volgende:
[..]
Dit is een gevalletje "Resolutie fetisjisme" Wie zegt dat je een hoge resolutie nodig hebt om een race spel realistischer te maken? Het gaat om het geheel van de Graphics, de lichteffecten (veel belangrijker, de "feel" (erg, HEEL erg goed zelfs bij GT1 en 2) en de opbouw van 't spel. GT3 ziet er gewoon zeer goed uit, de bewegingen van de auto's zijn super. Dat het dan niet in 1600x1200 is () Boeien! Je zit toch niet met je neus tegen je scherm aangedrukt, zoals bij de PC? Nee, gewoon op de bank, 72cm TV biertje erbij, en gaan met wat vrienden.
[..]
Wat denk je zelf... dat er ook maar een emu is die een ps2 kan emuleren op een hedendaagse pc?
[..]
Jah, daar noem je me ook even wat. Amper processorkracht. een wel hele krotte videochip (niet eens bilineaire filtering). Gek he, als je dan op de pc ineens wel 640x480 kan spelen met filtering van de textures, dat het dan mooier wordt.
[..]
Geweldig. Ik zit er aan te denken om een PS2 te kopen.
Het meest realistische pc-race game dat ik ooit gezien heb ik BTW Toca2. En dat is toch niet zo mooi als GT3. Ook al kan-ie met 1022x768 gespeeld worden.
komt heel binnen kort uit op de PC ...
OVER DEZE opmerking :Wat denk je zelf... dat er ook maar een emu is die een ps2 kan emuleren op een hedendaagse pc?
Neem alleen het spel OFFROAD van PS2 VS PC .
MEER ZEG IK NIET.
Ik sluit hier mijn antwoord af
Hardstikke mooi... En hoe soepel speelt dat? Of heb je daar een 1Ghz + bak voor nodig? en hoe is de "feel" van dat spel?Op woensdag 18 juli 2001 20:24 schreef Blackhole het volgende:
[..]
IK zeg niet kijk hier maar eens naar
komt heel binnen kort uit op de PC ...
Graphics zien er fenomeabel uit, maar voor het geld dat ik in een GF3 moet steken, koop ik ook een ps2...
Ik vind collin mcrea op de pc ook scherper qua beeld, en realistisch spelen. Toch heb ik nog bij geeneen pc-racegame de "feel" gehad zoals bij GT. Jij zeikt gelijk het hele PS2 gebeuren af, omdat het volgens jou lelijk is. "ik zou het weggeven" getuigt niet echt van dat je er over nagedacht hebt.Ik reageer op je nogal kortzichtige geblaat over de "lage resolutie" en dat het dan maar gelijk lelijk is.
Geweldig, en is dat een EMU dan? Of gewoon een port? Of nog erger, een pc-spel dat klakkeloos naar de ps2 geport is.OVER DEZE opmerking :Wat denk je zelf... dat er ook maar een emu is die een ps2 kan emuleren op een hedendaagse pc?
Neem alleen het spel OFFROAD van PS2 VS PC .
MEER ZEG IK NIET.
Ik sluit hier mijn antwoord af
Dat er een paar spellen zijn die én op ps2 én op de pc zijn uitgekomen, eb waar de pc versie beter uit z'n verf komt, wil nog niet zeggen dat de ps2 lelijke graphics maakt en dat GT3 een kutspel is, dat je eigenlijk maar weg moet gooien, of weg moet geven...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik zeg niet dat het een K*T spel is hoor ...
Want GT3 Heeft wel alles in een Rally en race games ...
Daar voor moet ik 2 games aanschaffen .
en ff over het andere spel Hij wordt veel beter dan GPL (qua besturing enzo)
en op welk systeem hij komt te draaien dat was geloof ik een P2 400 ..( maar dat kan ik mis hebben )
En over dat OFroad is volgens mij Omgezet van PS2 naar PC want daar was hij al eerder voor uit ( kan ook een plus punt wezen voor de PS2)
Ik heb zeker wel op een PS2 gespeeld FIFA 2000 (EA) en een SKIE game en dacht ook iets met tarzan. (of hoe dat spel heet)
En als ik er OOIT er over denkt om er toch een tekopen is het voor DRIVER 2 ( want daar is geen pc versie van
Want GT3 Heeft wel alles in een Rally en race games ...
Daar voor moet ik 2 games aanschaffen .
en ff over het andere spel Hij wordt veel beter dan GPL (qua besturing enzo)
en op welk systeem hij komt te draaien dat was geloof ik een P2 400 ..( maar dat kan ik mis hebben )
En over dat OFroad is volgens mij Omgezet van PS2 naar PC want daar was hij al eerder voor uit ( kan ook een plus punt wezen voor de PS2)
Ik heb zeker wel op een PS2 gespeeld FIFA 2000 (EA) en een SKIE game en dacht ook iets met tarzan. (of hoe dat spel heet)
En als ik er OOIT er over denkt om er toch een tekopen is het voor DRIVER 2 ( want daar is geen pc versie van
JvS for president! Maar dat terzijde, bij de PS2 (en andere consoles) heb je ook nog het voordeel dat je lekker met je luie reet voor je tv kan gaan zitten in een of andere lui-lig-stoel... Heheh, en als je dan ook nog deze graphics krijgt voorgeschoteld is het feest compleet! Dat World Sports Cars ziet er leuk uit, maar niet erg gevarieerd. En niemand neemt mij weg wat ik vanmiddag heb gezien toen ik de replay startte van GT3. Ongelofelijk...
Verwijderd
AAAAAARGH waarom moeten only PC gamers altijd een topic komen verzieken met het bericht dat de PC zoveel beter is omdat die meer kracht heeft?
Ik heb hier een redelijke PC (TB 1,2ghz, g450 blablabla) maar het plezier wat ik met GT3 of met oude snes/megadrive spellen haal heb ik dus nog nooit gehad op de PC (Exclusief RTS en FPS).
Een console =! PC
(hoegraag sony en microsoft t ook zouden zien)
Ik heb hier een redelijke PC (TB 1,2ghz, g450 blablabla) maar het plezier wat ik met GT3 of met oude snes/megadrive spellen haal heb ik dus nog nooit gehad op de PC (Exclusief RTS en FPS).
Een console =! PC
(hoegraag sony en microsoft t ook zouden zien)
Verwijderd
Nog niemand gehoord over borders of 50Hz..
Kan je kiezen tussen 50-60Hz? Heeft ie zwarte balken aan de boven en onderkant??
Of valt dat niemand op??
Vraagje; wie heeft Tekken Tag Tournament?
Denken jullie dat de snelheid waarop dat spel speelt de originele snelheid is?
Kan je kiezen tussen 50-60Hz? Heeft ie zwarte balken aan de boven en onderkant??
Of valt dat niemand op??
Vraagje; wie heeft Tekken Tag Tournament?
Denken jullie dat de snelheid waarop dat spel speelt de originele snelheid is?
Ik denk gewoon het is maar waar je voorkeur ligt.
En wat doe je er mee.
Voordelen van PS2 is
PRIJS
GEEN UPGRADES
Nooit last van wel of niet lopen (dus kopen en spelen )
PC voordelen
Meer Mogelijk heden
vaak mooier
Groot nadeel van pc UPGRADE s en Prijs
En wat doe je er mee.
Voordelen van PS2 is
PRIJS
GEEN UPGRADES
Nooit last van wel of niet lopen (dus kopen en spelen )
PC voordelen
Meer Mogelijk heden
vaak mooier
Groot nadeel van pc UPGRADE s en Prijs
Geen balken... Je kan GT3 ook op 16:9 zetten btw. En wat bedoel je met originele snelheid. Mijn broer heeft al wat langer een PS2 en heeft ook TTT en dat speelt gewoon normaal hoor...Op woensdag 18 juli 2001 20:45 had yhtomit een hoop vragen:
Hebben jullie btw al gezien dat je iets van 100 verschillende velgen onder je auto kan plakken? Echt lachen! Ik heb nu donker rode onder mijn PT Cruiser aka miskoop-van-de-eeuw. Heheh...
Al dat gezeik over de PC is beter als de PS2. Ik heb zelf ook een pc maar heb nu toch echt een PS2 + GT3 gekocht want dit is grafisch echt schitterend en nu komen ook de beter en mooiere games op de PS2 uit. En nog even over WSC die komt ook op de PS2 en niet alleen op de pc, en de screens zien er toch wel aan elkaar gewaagd uit, maar deze game duurt nog wel effe voor beide systemen. Jullie onderschatten de PS2 gewoon of zijn erg jaloers dat GT3 gewoon super is en de pc dit niet heeft. Houden jullie je maar (binnekort) bezig met Max Payne (wat ik trouwens ook ga doen + GT3, lekker dubbelop fun) in plaats van die tijd die je verdoet met het afkraken van de PS2. Zo dit wilde ik effe kwijt, en nu weer verder GT drieeeeeen.
Verwijderd
PAL versie Tekken Tag Tournament speelt 20% langzamer dan de NTSC (60Hz) versie. FEIT.
Als ze GT3 niet opgeknapt hebben voor de PAL release dan geldt hetzelfde voor GT3.
Dus PAL GT3 is NIET letterboxed??
Meer reacties graag...
Als ze GT3 niet opgeknapt hebben voor de PAL release dan geldt hetzelfde voor GT3.
Meer reacties graag...
Ik vind GT3 dus echt zwaar gaav!
Ik heb zelf een pc, maar ik werk in een games-winkel waar ik hem vanmiddag binnenkreeg, hij ging de PS2 in, en is er niet meer uit gekomen
...
Ik heb nu nog maar een Toyota Yaris met BBS velgen, wat tweaks en upgrades, en hij is lichter... Nu nog wat poen verdienen en dan een betere bak...
Men, I love my job!
Probleem is alleen dat ik nu zit te overwegen een PS2 te halen, alleen kan ik dat niet betalen
Ik heb zelf een pc, maar ik werk in een games-winkel waar ik hem vanmiddag binnenkreeg, hij ging de PS2 in, en is er niet meer uit gekomen
Ik heb nu nog maar een Toyota Yaris met BBS velgen, wat tweaks en upgrades, en hij is lichter... Nu nog wat poen verdienen en dan een betere bak...
Men, I love my job!
Probleem is alleen dat ik nu zit te overwegen een PS2 te halen, alleen kan ik dat niet betalen
Yep, confirmed! Deze versie is niet letterboxed, dus speciaal geoptimaliseerd voor PAL 50Hz. Wat betreft de 16:9 mode (ik heb zelf geen breedbeeld TV), ik heb het even geprobeerd en dit beeld is dus ook zonder borders, maar dan alleen bij mij in elkaar gekrompen (smalle auto's) dus ook geoptimaliseerd voor 16:9 TV's. Je ziet dus meer van de baan (horizontaal) dan in 4:3 mode.Op woensdag 18 juli 2001 21:17 schreef yhtomit het volgende:
vanochtend ook maar eens gehaald
schitterend spel, alhoewel het wel errug veel op gt2 lijkt (logisch ook wel)
die superscherpe screenshots op de 2e pagina zijn volgens mij wel een beetje bijgewerkt, ik vind mijn beeld net iets waziger (en ja ik heb s-vhs)
de eerste maanden kan ik in ieder geval weer vooruit (mag ook wel eens, kheb dat ding 2 maanden en al 6 spellen...)
oh ja, 16-9 ziet er wel een beetje vreemd uit of ligt dat aan mij?
schitterend spel, alhoewel het wel errug veel op gt2 lijkt (logisch ook wel)
die superscherpe screenshots op de 2e pagina zijn volgens mij wel een beetje bijgewerkt, ik vind mijn beeld net iets waziger (en ja ik heb s-vhs)
de eerste maanden kan ik in ieder geval weer vooruit (mag ook wel eens, kheb dat ding 2 maanden en al 6 spellen...)
oh ja, 16-9 ziet er wel een beetje vreemd uit of ligt dat aan mij?
Johooo nog meer eyecandy..........

Het ziet er bij mij toch wel duidelijk mooier uit dan hierboven gepost hoor. En in de verte is het idd soms een beetje wazig...
Gatverdegatver... WAT MOOI!
Maar... ik als trotse dreamcast bezitter wil toch het een en ander weten alvorens ik mijn principes opzij zet.
1. Is er sprake van een constante framerate van 60 frames p/s? Slowdown?
2. Is er veel pop-up?
3. ... eeeh... hmmmmm.... bleuh....:P dit ken ik eigenlijk niet van de Dreamcast.. al heeft F355 mooiere luchten
Maar... ik als trotse dreamcast bezitter wil toch het een en ander weten alvorens ik mijn principes opzij zet.
2. Is er veel pop-up?
3. ... eeeh... hmmmmm.... bleuh....:P dit ken ik eigenlijk niet van de Dreamcast.. al heeft F355 mooiere luchten
" Play the violent strings of my symphony "
1. Het spel wat hier te koop is, is geöptimaliseerd voor PAL 50HZ en dat is het constantOp donderdag 19 juli 2001 12:58 schreef Symphony-X het volgende:
Gatverdegatver... WAT MOOI!
2. Is er veel pop-up?
(er zit zelfs een echte 16:9 mode in). De NTSC versie (US en JAP) draait wel op 60Hz maar heeft een lagere vertikale resolutie.
Ik dacht dat NTSC 525 horizontale lijnen had en PAL 625. Een spel dat echt is geoptimaliseerd voor PAL kan er dus beter uitzien vanwege de hogere resolutie.
2. Nope, geen popup te zien (althans niet tijdens het spelen)
3. De plaatjes die hier te zien zijn, geven absoluut geen eerlijk beeld. In het echt op de TV is hij echt veel
Framerate is constant. Ik heb hem gister vanaf 15:00 's middags to 2 uur 's nachts zitten spelen en geen 1 haper meegemaakt. Zelfs niet bij wilde botsingen met een groep andere auto's terwijl de (bloedmooie) zon recht in je ogen schijnt. 
Popup is ook bijna niet te zien. Alleen in de spiegels zie je achter je heel soms iets floepen. Dit laatste viel me echter pas op toen ik er naar zocht vanwege jouw vraag.
Popup is ook bijna niet te zien. Alleen in de spiegels zie je achter je heel soms iets floepen. Dit laatste viel me echter pas op toen ik er naar zocht vanwege jouw vraag.
Verwijderd
framerate is een constante 60 fps! Enne, heeft 1 van jullie ook al te maken gehad met die smerige AI? Ik reed met mijn Yarisje een MR-2 van de weg af, en na 2 rondes komt ie me toch met een rotgang in mijn achterspiegel scheuren en douwt me in een klap van de weg af! Ik had al over de opgepoetste AI gelezen , maar dit slaat alles! Wraakzuchtige medeweggebruikers! LOL!
Ik heb trouwens de USA versie EN de PAL versie en allebei draaien ze even snel.
Ik heb trouwens de USA versie EN de PAL versie en allebei draaien ze even snel.
Het ziet er wel erg goed uit... alleen ik ga er geen PS2 voor kopen. Dat wil niet zeggen dat ik anti-console ben ofzo hoor. Maar ik speel voornamelijk flightsims en tja daar heb je een PC voor nodig.
Jammer dat sommige race en vechtgames (GT1/2 en nu GT3.. en Dead Or Alive serie... Soul Caliber) niet van Dreamcast/PSX/PS2 naar de PC gebracht worden. ik zou deze games zeker kopen. Ik ga er alleen geen console voor kopen.. ik ben zelf erg bang dat ik er een paar maanden mee speel en dan ben ik uitgekeken... en dan staat dat ding daar dan.
Houden ze deze games voor de PS2 omdat ze hopen zo meer consoles te verkopen?
Jammer dat sommige race en vechtgames (GT1/2 en nu GT3.. en Dead Or Alive serie... Soul Caliber) niet van Dreamcast/PSX/PS2 naar de PC gebracht worden. ik zou deze games zeker kopen. Ik ga er alleen geen console voor kopen.. ik ben zelf erg bang dat ik er een paar maanden mee speel en dan ben ik uitgekeken... en dan staat dat ding daar dan.
Houden ze deze games voor de PS2 omdat ze hopen zo meer consoles te verkopen?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Vind de game niet zo goed, heb hem net gehaald. hij ziet er gelikt uit maar. als ik 190 in een auto rij lijkt het wel of ik 60 ga ofzo...ook een pokke muziektrack zit erbij evenals het geluid van de motoren (allemaal hetzelfde) gran turismo 2 is WAYYYYY beter dan deze game (sorry to say) ook het toffe tuning gedeelte vind ik maar mager, en ook de USED cars zijn weg (sjeez echt gewoon een klote streek) ook zijn er veeeel minder auto beschikbaar,, bijvoorbeeld bij de peugeot maar 2, terwijl in GT 2 wel een stuk of 6 waren,,,
kijk ook ff in je achteruitkijkspiegel word gewoon het landschap weg gevroten,,(fuckin beeldopbouw
ontloop dit spel... waardeloos

Greetzz
kijk ook ff in je achteruitkijkspiegel word gewoon het landschap weg gevroten,,(fuckin beeldopbouw

Greetzz
Verwijderd
Waardeloos?
Beetje erg overdreven, zelfs met de minpunten die jij noemt is het nog een topper imho.
GT2 vind k echt niet way better.
Maarja om daarom te roepen dat t een k*t spel is 
Er zitten idd niet zoveel auto's in als in de eerdere delen (teminste voor mn gevoel zijn t er minder) maar nog steeds genoeg
Beetje erg overdreven, zelfs met de minpunten die jij noemt is het nog een topper imho.
Ik moet zeggen dat ik idd als ik zo rond de 100 zit ik vaak nog het gevoel heb trag te gaan, maar als ik 190 rij dan merk je dus echt wel het verschil dat je snel rijd.Vind de game niet zo goed, heb hem net gehaald. hij ziet er gelikt uit maar. als ik 190 in een auto rij lijkt het wel of ik 60 ga ofzo...
Muziek vind ik ook niet erg sterk. Maarja zet dan wel mn eigen muziek erbij aanook een pokke muziektrack zit erbij evenals het geluid van de motoren (allemaal hetzelfde) gran turismo 2 is WAYYYYY beter dan deze game (sorry to say)
GT2 vind k echt niet way better.
Nog niet erg veel mee gedaan..ook het toffe tuning gedeelte vind ik maar mager,
Dat er geen used cars meer zijn vind ik ook echt minderen ook de USED cars zijn weg (sjeez echt gewoon een klote streek) ook zijn er veeeel minder auto beschikbaar,, bijvoorbeeld bij de peugeot maar 2, terwijl in GT 2 wel een stuk of 6 waren,,,
Er zitten idd niet zoveel auto's in als in de eerdere delen (teminste voor mn gevoel zijn t er minder) maar nog steeds genoeg
Ik weet niet of jij constant in de achteruitkijk spiegel zit te kijken maar ik merk er niet erg veel van.kijk ook ff in je achteruitkijkspiegel word gewoon het landschap weg gevroten,,(fuckin beeldopbouw
Als dit al een waardeloos race spel is, zijn er dan goede race spellen?ontloop dit spel... waardeloos
Hee..., een newbie. Je gebt zeker nog geen PS2 en moet het nog doen met GT2 op de PS1.Op donderdag 19 juli 2001 19:33 schreef jahetzalwel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Greetzz
Ja, dan kan ik me voorstellen dat je je heel erg rot voelt op dit moment. That's life!
werd vanmorgen gebeld dat de mijne ook klaarlag,.. dus maar ff wezen schuiven met van alles en nog wat en vanmiddag kon ie dan eindelijk mijn ps2 in... Oei wat vet! muziek hard aan introotje kijken, daarna poosje tegen mijn vriendin gescheurd (zij in de slk, ik (als liefhebber) in de mini... was dus een makkie voor haar!) later nog ff gerallyed tegen mijn huisgenoot en een freerun gereden in zo'n lelijke opel speedster!
tot nu toe niets dan lof... wat een vet spel! ik vind alleen dat de omgeving wel wat levendiger had mogen zijn (vogeltjes, vliegtuigen, echt publiek ipv boardkarton
)
en nu moet ik nog echt beginnen met racen, ik zou bijna zeggen: jammer dat ik maandag voor 14 dagen naar griekenland ga
tot nu toe niets dan lof... wat een vet spel! ik vind alleen dat de omgeving wel wat levendiger had mogen zijn (vogeltjes, vliegtuigen, echt publiek ipv boardkarton
en nu moet ik nog echt beginnen met racen, ik zou bijna zeggen: jammer dat ik maandag voor 14 dagen naar griekenland ga
Verwijderd
nee dork, je moet opnieuw leren lezen op school. ik had hem toch gekocht!! btw waarom is het newbie als je een game uncool vind?? meeloper...(omdat ik hier zeker net ben) ja dan moet tweakers maar mensen kunnen laten registreren die op hotmail zitten bijv. en geen pop account hebben.Op donderdag 19 juli 2001 21:14 schreef Chrasher het volgende:
[..]
Hee..., een newbie. Je gebt zeker nog geen PS2 en moet het nog doen met GT2 op de PS1.
Ja, dan kan ik me voorstellen dat je je heel erg rot voelt op dit moment. That's life!
gelukkig heb ik nu een betaalde e-mail.
en sow what the graphics zuigen op de psx (GT2) maar je heb ruime keuze uit auto's die je nog eens fatsoenlijk kan tjoenen,,JAJA....ik speel GT2 ook allang niet meer.maar wilde ff kwijt dat ik daar meer van genoot dat GT3..
Greetz
Ik kwam om 17:15 thuis, even nog wat nutteloze dingen gedaanz zoals 'sociaal' en 'eten' en daarna tot en met nu GT3 zitten spelen.
Eerst 3 licenses gehaald en ben nu bezig met Internationaal 1B. Tering, die complex strings zijn echt zwaar moeilijk.
Verder mijn Mazda nog verzien van wat tuning zodat ik morgenavond eens even dik geld kan gaan verdienen voor een 'echte' auto. Helaas moet ik tussendoor meer nutteloze dingen doen zoals 'slapen' en 'werken'. Lastig allemaal.
Eerst 3 licenses gehaald en ben nu bezig met Internationaal 1B. Tering, die complex strings zijn echt zwaar moeilijk.
Verder mijn Mazda nog verzien van wat tuning zodat ik morgenavond eens even dik geld kan gaan verdienen voor een 'echte' auto. Helaas moet ik tussendoor meer nutteloze dingen doen zoals 'slapen' en 'werken'. Lastig allemaal.
Ik heb haast geen tijd meer voor mijn pc nu ik GT3 heb....
Wat dit een mooi spel...
Nu weet ik waarom ik mijn psx2tje heb gekocht in November!!
En nu w8en op MGS2 tot die tijd moeten we het "maar" doen met GT3!!!
Ik ga weer even verder racen!
Wat dit een mooi spel...
Nu weet ik waarom ik mijn psx2tje heb gekocht in November!!
En nu w8en op MGS2 tot die tijd moeten we het "maar" doen met GT3!!!
Ik ga weer even verder racen!
Verwijderd
das de main reason waarom ik mijn PS2 gekocht hebOp dinsdag 17 juli 2001 20:11 schreef violator_ het volgende:
Damn ik moet nu ook maar es snel zo'n PS2 kopen .. heb toch nog geen DVD speler en daar komt nog bij dat ik hem wel MOET kopen.
(Final Fantasy X en XI komen alleen op PS2 uit.... )
en natuurlijk resident evil 4
Die is ook stoer ja...
Alleen MG2 is/wordt denk ik de beste game!!
Alleen MG2 is/wordt denk ik de beste game!!
Ik kan er maar geen genoeg van krijgen, dus:........ Screenshots!

Tokyo is echt een super VET circuit. Dies echt zo heerlijk, en ziet er errug mooi uit. Mijn nieuwste aanwinst is een Viper GTS, al flink getuned... Eerder een Ford Mustang, Mitshubishi Lancer en een PT Cruiser gekocht. Allen lekker getuned.
Die auto's die je wint in die Beginner Mode zuigen echt zwaar! En alleen in de GT World Championship is het echt lekker geld verdienen.
Verwijderd
'k heb 'm sinds vandaag 
moooooooooi die intro lijkt soms net zoals in het echt op tv...
ik ga weer GT3'en
moooooooooi die intro lijkt soms net zoals in het echt op tv...
ik ga weer GT3'en
Verwijderd
hmm, dat ziet er wel vetjes uit allemaal, maar ik heb geen psx!!! :(:(
Waarom brengen ze geen coole autorace spellen meer uit voor op de pc
Ik heb van de week eindelijk Nascar 4 gevonden in een shop hier in de buurt:Op vrijdag 20 juli 2001 21:39 schreef killerbolt het volgende:
hmm, dat ziet er wel vetjes uit allemaal, maar ik heb geen psx!!! :(:(
als je een rappe PC hebt ziet dat er gewoon uit alsof je een NASCAR race op tv aan het kijken bent! enne, de physics zijn ook erg goed (min of meer ge-update van GPL
Kon ivm werk pas vanavond spelen, heb hem al twee dagen in huis.
Dus zo gaat hij er voor het eerst in... Ik kijk al naar dit spel uit toen ik de woorden Gran Turismo 3 las in een interview over GT2.
Wat een gezeur over die vergelijkingen met WSC. Deze spellen zijn toch compleet verschillend? GT3 heeft veel meer verschillende soorten autoŽs, terwijl WSC misschien voor meer realisme gaat.
Wat graphics betreft, WSC ziet er goed uit, maar niet zo goed als GT3. Ik ben trouwens objectief, ik ga WSC ook halen de eerste dag dat hij uit is. Twee coole spellen is beter dan één
Dus zo gaat hij er voor het eerst in... Ik kijk al naar dit spel uit toen ik de woorden Gran Turismo 3 las in een interview over GT2.
Wat een gezeur over die vergelijkingen met WSC. Deze spellen zijn toch compleet verschillend? GT3 heeft veel meer verschillende soorten autoŽs, terwijl WSC misschien voor meer realisme gaat.
Wat graphics betreft, WSC ziet er goed uit, maar niet zo goed als GT3. Ik ben trouwens objectief, ik ga WSC ook halen de eerste dag dat hij uit is. Twee coole spellen is beter dan één
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Zeg wie maakt GT3 eigenlijk? (sorry voor de domme vraag).. Sony zelf? Dat zou namelijk heel goed verklaren waarom dit zeer vet oogende spel alleen voor de PS2 uitkomt... om de verkoop ervan te bevorderen. Tis dat die PS2 zo duur is.....
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Goeie keus, heb ik ook gekocht en is inmiddels al aardig getuned (179pk) maar moet toch flink me best doen wil ik de FR cup winnen.Op vrijdag 20 juli 2001 22:26 schreef Ruud het volgende:
'k heb nu een mokerende Mazda MX-5
Eerst maar wat geld verdienen voor betere shocks, remmen en banden. Veel PK is wel leuk maar je schiet er zo weinig mee op als je 500m voor een bocht al moet gaan remmen
ik heb hem dus nog niet
omdat ik geen PS2 kan betalen. (luiheid heeft zo zijn nadelen)
Maar ik wil toch nog ff weten hoe GT3 in verhouding staat met GT2 en GT
Betere graphics enzo snap ik ook wel
1. maar zijn er net zoveel auto's/fabrikanten,
2. welke banen zijn er (oude, nieuwe?),
3. wat voor verschillende races kun je rijden,
4. heb je weer een "ultieme" auto (waar je alles makkelijk mee wint),
5. is het moeilijker/makkelijker (ik vond GT1 moeilijker dan GT2, maar misschien was ik na GT1 al zo'n ervaren rijder dat GT2 een makkie was
)
Maar ik wil toch nog ff weten hoe GT3 in verhouding staat met GT2 en GT
Betere graphics enzo snap ik ook wel
5. is het moeilijker/makkelijker (ik vond GT1 moeilijker dan GT2, maar misschien was ik na GT1 al zo'n ervaren rijder dat GT2 een makkie was
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Verwijderd
ik ben nu stom bezig geweestOp vrijdag 20 juli 2001 23:39 schreef keldon het volgende:
[..]
Goeie keus, heb ik ook gekocht en is inmiddels al aardig getuned (179pk) maar moet toch flink me best doen wil ik de FR cup winnen.
Eerst maar wat geld verdienen voor betere shocks, remmen en banden. Veel PK is wel leuk maar je schiet er zo weinig mee op als je 500m voor een bocht al moet gaan remmen
'k heb een stage 1 turbo gekocht en een ander uitlaatsysteem, gevolg 271PK op de standaard bandjes + onderstel + remmen
Haha..Op zaterdag 21 juli 2001 09:31 schreef Ruud het volgende:
[..]
ik ben nu stom bezig geweest![]()
'k heb een stage 1 turbo gekocht en een ander uitlaatsysteem, gevolg 271PK op de standaard bandjes + onderstel + remmennu dus eerst maar weer ff sparen om iets aan de wegligging te doen
Ik heb trouwens de "J" uitvoering in het parelmoer-wit. Prachtig wagentje.
Ja, die graphics zijn dus wel ff een mijlpaal in computer games history!Betere graphics enzo snap ik ook wel
5. is het moeilijker/makkelijker (ik vond GT1 moeilijker dan GT2, maar misschien was ik na GT1 al zo'n ervaren rijder dat GT2 een makkie was )
1. Ongeveer evenveel fabrikanten (paar erbij, paar weg). Veel minder auto's, ik schat ongeveer 40% van GT2 (gaat deels ten koste van verschillende versies/typen, maar veel modellen zijn ook weg, om maar een paar auto's te noemen die ik mis: Peugeot 406, Alfa Romeo 147, BMW 8 serie. Vooral de europeanen komen er wat bekaaid af, maar er zijn nog steeds meer dan genoeg wagens om lol mee te hebben. O ja, de second-hand cars zijn weg
2. Alle banen uit GT2 plus een paar nieuwe, zoals Tokyo R246, Cote d'Azur, Speedway
3. HEEL VEEL, maar ECHT HEEEEEL VEEL. Met dit spel ben je wel een paar maanden zoet.
4. Zoals de GTO Twinturbo
5. Je krijgt minder cash, dus upgraden moet je met beleid doen. Ik heb GT en GT2 uit gespeeld, en ik vind veel races toch wel een uitdaging (hoewel de easy en medium mode in Arcade lachwekkend makkelijk zijn). Het spel speelt veel vloeiender, en de controle over de wagens voelt veel precieser.
Overigens ff wat tips aangaande tuning gevraagd: Welke modificaties zijn belangrijk naast het vergroten van het aantal PKs? Bij GT2 was de cash no problem en kocht ik gewoon wat ik kon krijgen, maar nu moet je toch wat beter plannen. Ik rij trouwens een MX5 1.8 (ongetuned, net gewonnen met de Roadster challenge).
Ik kan het maar niet laten... 

Verwijderd
heb GT3 net ook maar is gecheckt. Al ben ik absoluut geen ps2 liefhebber, dit is toch echt een top-game. Die gekartelde randjes in andere ps2 games zijn hier eindelijk weg (net als bij MGS2 die ik laatst heb gespeeld)
en de auto's rijden behoorlijk realistisch en de game is gewoon af(gewerkt)(verschillende force-effecten, speelmodi enz).
Maar idd MGS2 wordt het beste ps2 spel, mooiste spel tot nu toe die ik heb gezien...en gespeeld
en de auto's rijden behoorlijk realistisch en de game is gewoon af(gewerkt)(verschillende force-effecten, speelmodi enz).
Maar idd MGS2 wordt het beste ps2 spel, mooiste spel tot nu toe die ik heb gezien...en gespeeld
Ik denk erover om een PS2 te gaan kopen + GT3 
Wat kost het om die dingen om te laten bouwen?
Anders kan ik al m'n importgames niet meer spelen
Wat kost het om die dingen om te laten bouwen?
Anders kan ik al m'n importgames niet meer spelen
Ik heb vandaag bij Bart Smit die PS2 + GT3 gekocht. Vond het wel cool dat ik niet hoefde te wachten tot 24 juli.
PS2 heb ik voornamelijk gekocht voor GT3 en MGS2. Die 2 spellen zal ik ook legaal aanschaffen.
Wat betreft GT3, het is wat ik ervan verwacht had. Erg bruut spel, doet zeker niet onder voor zijn voorgangers. GT2 vind ik eigenlijk de minste van de 3.
De details in GT3 zijn ook gaaf. Zo zat ik met een snelle auto achter een langzame tegenstander, deze gaf met zijn knipperlicht aan, langs welke kant ik er langs kon. It's sooo real
Ik ga gauw weer verder planken, moet nog 92%.
PS2 heb ik voornamelijk gekocht voor GT3 en MGS2. Die 2 spellen zal ik ook legaal aanschaffen.
Wat betreft GT3, het is wat ik ervan verwacht had. Erg bruut spel, doet zeker niet onder voor zijn voorgangers. GT2 vind ik eigenlijk de minste van de 3.
De details in GT3 zijn ook gaaf. Zo zat ik met een snelle auto achter een langzame tegenstander, deze gaf met zijn knipperlicht aan, langs welke kant ik er langs kon. It's sooo real
Ik ga gauw weer verder planken, moet nog 92%.
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
ai.....onwetende:)Op woensdag 18 juli 2001 20:43 schreef 007 het volgende:Dat World Sports Cars ziet er leuk uit, maar niet erg gevarieerd.
WSC zal historische en moderne F1-wagens hebben, Historische GT's, etc etc.
Elke denkbare wagen kan door de eindgebruiker zelf worden nagemaakt met bijgeleverde tools. Als een wagen 'in orde' cq 'realistisch' bevonden wordt krijgt deze een speciaal stempel mee dat je hem in officiele races kan gebruiken.
Wat GT3 betreft; zijn er mensen van het niveau Nascar4 of misschien wat Grand Prix Legends fanaten die GT3 gespeeld hebben? Klopten de physics?
Een racegame kan nog zo goed voelen, als de physics niet kloppen val ik namelijk meteen al af. Het feit dat ik mensen over 'planken' hoor praten en niemand klaagt over de moeilijkheidsgraad doet mij vrezen voor realisme-loze-GP3-canned-physics-achtige-troep.
Zoo, dat was weer een nachtje crossen. Kheb nu al aardig wat races in de beginner league uitgespeeld en begin aan de Amateur League.
Ik denk alleen dat ik een beetje verkeerde keuze heb gemaakt met een auto. Heb nu een hypernerveuze Ford met 599pk
Hij rijdt gewoon niet echt lekker vind ik terwijl alle mogelijke opties er al op zitten qua tuning.
Naja, ik rijd morgen wel weer een andere auto bij elkaar. Lotus Elise zag er ook wel aardig uit, nog even sparen dus.
Ik denk alleen dat ik een beetje verkeerde keuze heb gemaakt met een auto. Heb nu een hypernerveuze Ford met 599pk
Naja, ik rijd morgen wel weer een andere auto bij elkaar. Lotus Elise zag er ook wel aardig uit, nog even sparen dus.
Met de physics zit het wel goed hoor (al sinds GT1 trouwens). Wanneer je je auto tuned voel je meteen het verschil en elke auto heeft echt een ander weggedrag. Auto's gedragen zich vrij realistisch (afgezien van het no-damage dan).Op zondag 22 juli 2001 05:34 schreef Lister_Storm het volgende:
[..]
Een racegame kan nog zo goed voelen, als de physics niet kloppen val ik namelijk meteen al af. Het feit dat ik mensen over 'planken' hoor praten en niemand klaagt over de moeilijkheidsgraad doet mij vrezen voor realisme-loze-GP3-canned-physics-achtige-troep.
En de moeilijkheidsgraad is behoorlijk al zeg ik het zelf, om mee te kunnen komen in de GT Championship Races moet je echt wel flink je best doen. En niet met een Toyota Yaris 1.5 aan komen ofzo
Wist ik veel, daar ging mijn win ratioOp zondag 22 juli 2001 05:43 schreef keldon het volgende:
En de moeilijkheidsgraad is behoorlijk al zeg ik het zelf, om mee te kunnen komen in de GT Championship Races moet je echt wel flink je best doen. En niet met een Toyota Yaris 1.5 aan komen ofzo
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Zooo, jij bent echt l33t ! Mag ik je vriendje zijn?Op zondag 22 juli 2001 11:05 schreef Thunder00x het volgende:
pfff heb hem al 2 weken kom je nu pas mee
(fxp)![]()

Er is in GT3 ook nagedacht over de autoŽs die je wint. Dat was in GT1 en 2 veel minder. Ik heb bijna alle amateurraces gedaan, en slechts twee autoŽs gekocht. Daarmee en met de autoŽs die ik gewonnen heb, win ik alle races. Echt cool.
Kan je ook een PS2 huren ofzo?
Hmmm... dat heb ik nog niet gezien. Maar vraag het eens aan je videotheek, uiteindelijk zal het er wel van komen.Op zondag 22 juli 2001 20:41 schreef tazzman het volgende:
Kan je ook een PS2 huren ofzo?
Maar eerst nog wat screenshots die toch wel wat meer de kwaliteit van de graphics benaderen die je op je TV kan bewonderen. Ze zijn wel wat bewerkt, maar zitten heel dicht bij de ingame graphics, vooral het 2e en 3e shot.