Toon posts:

Gran Turismo 3 A-Spec - Vrijdag release Europa!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 397 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franklin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09 15:23

franklin

denkt teveel...

werd vanmorgen gebeld dat de mijne ook klaarlag,.. dus maar ff wezen schuiven met van alles en nog wat en vanmiddag kon ie dan eindelijk mijn ps2 in... Oei wat vet! muziek hard aan introotje kijken, daarna poosje tegen mijn vriendin gescheurd (zij in de slk, ik (als liefhebber) in de mini... was dus een makkie voor haar!) later nog ff gerallyed tegen mijn huisgenoot en een freerun gereden in zo'n lelijke opel speedster!

tot nu toe niets dan lof... wat een vet spel! ik vind alleen dat de omgeving wel wat levendiger had mogen zijn (vogeltjes, vliegtuigen, echt publiek ipv boardkarton :) )

en nu moet ik nog echt beginnen met racen, ik zou bijna zeggen: jammer dat ik maandag voor 14 dagen naar griekenland ga ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 21:14 schreef Chrasher het volgende:

[..]

Hee..., een newbie. Je gebt zeker nog geen PS2 en moet het nog doen met GT2 op de PS1. >:)
Ja, dan kan ik me voorstellen dat je je heel erg rot voelt op dit moment. That's life! :Y)
nee dork, je moet opnieuw leren lezen op school. ik had hem toch gekocht!! btw waarom is het newbie als je een game uncool vind?? meeloper...(omdat ik hier zeker net ben) ja dan moet tweakers maar mensen kunnen laten registreren die op hotmail zitten bijv. en geen pop account hebben.
gelukkig heb ik nu een betaalde e-mail. :)
en sow what the graphics zuigen op de psx (GT2) maar je heb ruime keuze uit auto's die je nog eens fatsoenlijk kan tjoenen,,JAJA....ik speel GT2 ook allang niet meer.maar wilde ff kwijt dat ik daar meer van genoot dat GT3..

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10 12:08

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ik kwam om 17:15 thuis, even nog wat nutteloze dingen gedaanz zoals 'sociaal' en 'eten' en daarna tot en met nu GT3 zitten spelen.

Eerst 3 licenses gehaald en ben nu bezig met Internationaal 1B. Tering, die complex strings zijn echt zwaar moeilijk.

Verder mijn Mazda nog verzien van wat tuning zodat ik morgenavond eens even dik geld kan gaan verdienen voor een 'echte' auto. Helaas moet ik tussendoor meer nutteloze dingen doen zoals 'slapen' en 'werken'. Lastig allemaal. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Ik heb haast geen tijd meer voor mijn pc nu ik GT3 heb....
Wat dit een mooi spel...
Nu weet ik waarom ik mijn psx2tje heb gekocht in November!!
En nu w8en op MGS2 tot die tijd moeten we het "maar" doen met GT3!!!
Ik ga weer even verder racen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 20:11 schreef violator_ het volgende:
Damn ik moet nu ook maar es snel zo'n PS2 kopen .. heb toch nog geen DVD speler en daar komt nog bij dat ik hem wel MOET kopen.
(Final Fantasy X en XI komen alleen op PS2 uit.... )
das de main reason waarom ik mijn PS2 gekocht heb :)
en natuurlijk resident evil 4 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Die is ook stoer ja...
Alleen MG2 is/wordt denk ik de beste game!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:17

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ik kan er maar geen genoeg van krijgen, dus:........ Screenshots! 8-) 8-) 8-)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3/gt3.jpg

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tokyo is echt een super VET circuit. Dies echt zo heerlijk, en ziet er errug mooi uit. Mijn nieuwste aanwinst is een Viper GTS, al flink getuned... Eerder een Ford Mustang, Mitshubishi Lancer en een PT Cruiser gekocht. Allen lekker getuned. :) Die auto's die je wint in die Beginner Mode zuigen echt zwaar! En alleen in de GT World Championship is het echt lekker geld verdienen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'k heb 'm sinds vandaag :9~

moooooooooi die intro lijkt soms net zoals in het echt op tv... :9~

ik ga weer GT3'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, dat ziet er wel vetjes uit allemaal, maar ik heb geen psx!!! :(:(:(
Waarom brengen ze geen coole autorace spellen meer uit voor op de pc :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Laatst online: 02-10 16:39

Raimond613

Simracer

Op vrijdag 20 juli 2001 21:39 schreef killerbolt het volgende:
hmm, dat ziet er wel vetjes uit allemaal, maar ik heb geen psx!!! :(:(:(
Waarom brengen ze geen coole autorace spellen meer uit voor op de pc :?
Ik heb van de week eindelijk Nascar 4 gevonden in een shop hier in de buurt:
als je een rappe PC hebt ziet dat er gewoon uit alsof je een NASCAR race op tv aan het kijken bent! enne, de physics zijn ook erg goed (min of meer ge-update van GPL :)

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:04
Kon ivm werk pas vanavond spelen, heb hem al twee dagen in huis.

Dus zo gaat hij er voor het eerst in... Ik kijk al naar dit spel uit toen ik de woorden Gran Turismo 3 las in een interview over GT2.

Wat een gezeur over die vergelijkingen met WSC. Deze spellen zijn toch compleet verschillend? GT3 heeft veel meer verschillende soorten autoŽs, terwijl WSC misschien voor meer realisme gaat.
Wat graphics betreft, WSC ziet er goed uit, maar niet zo goed als GT3. Ik ben trouwens objectief, ik ga WSC ook halen de eerste dag dat hij uit is. Twee coole spellen is beter dan één :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'k heb nu een mokerende Mazda MX-5 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Zeg wie maakt GT3 eigenlijk? (sorry voor de domme vraag).. Sony zelf? Dat zou namelijk heel goed verklaren waarom dit zeer vet oogende spel alleen voor de PS2 uitkomt... om de verkoop ervan te bevorderen. Tis dat die PS2 zo duur is..... :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sony ism Polyphonic o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op vrijdag 20 juli 2001 22:26 schreef Ruud het volgende:
'k heb nu een mokerende Mazda MX-5 8)
Goeie keus, heb ik ook gekocht en is inmiddels al aardig getuned (179pk) maar moet toch flink me best doen wil ik de FR cup winnen.

Eerst maar wat geld verdienen voor betere shocks, remmen en banden. Veel PK is wel leuk maar je schiet er zo weinig mee op als je 500m voor een bocht al moet gaan remmen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexus
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

ik heb hem dus nog niet :( omdat ik geen PS2 kan betalen. (luiheid heeft zo zijn nadelen)

Maar ik wil toch nog ff weten hoe GT3 in verhouding staat met GT2 en GT
Betere graphics enzo snap ik ook wel :)
1. maar zijn er net zoveel auto's/fabrikanten,
2. welke banen zijn er (oude, nieuwe?),
3. wat voor verschillende races kun je rijden,
4. heb je weer een "ultieme" auto (waar je alles makkelijk mee wint),
5. is het moeilijker/makkelijker (ik vond GT1 moeilijker dan GT2, maar misschien was ik na GT1 al zo'n ervaren rijder dat GT2 een makkie was ;) )

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 20 juli 2001 23:39 schreef keldon het volgende:

[..]

Goeie keus, heb ik ook gekocht en is inmiddels al aardig getuned (179pk) maar moet toch flink me best doen wil ik de FR cup winnen.

Eerst maar wat geld verdienen voor betere shocks, remmen en banden. Veel PK is wel leuk maar je schiet er zo weinig mee op als je 500m voor een bocht al moet gaan remmen :P
ik ben nu stom bezig geweest :) :(

'k heb een stage 1 turbo gekocht en een ander uitlaatsysteem, gevolg 271PK op de standaard bandjes + onderstel + remmen :7 nu dus eerst maar weer ff sparen om iets aan de wegligging te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Op zaterdag 21 juli 2001 09:31 schreef Ruud het volgende:

[..]

ik ben nu stom bezig geweest :) :(

'k heb een stage 1 turbo gekocht en een ander uitlaatsysteem, gevolg 271PK op de standaard bandjes + onderstel + remmen :7 nu dus eerst maar weer ff sparen om iets aan de wegligging te doen :)
Haha.. :D Ik had dus hetzelfde probleem. Heb wat stevigere vering gekocht en andere bandjes. Je kan er nu heerlijk mee driften zonder dat je de controle verliest. Niets is zo mooi om tegensturend door een bocht te glijden en je snelheid te behouden, en direct daarna smullen van de replay. :9 Het gevoel wat je hebt met zo'n auto is werkelijk perfect. :)

Ik heb trouwens de "J" uitvoering in het parelmoer-wit. Prachtig wagentje. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Betere graphics enzo snap ik ook wel
1. maar zijn er net zoveel auto's/fabrikanten,
2. welke banen zijn er (oude, nieuwe?),
3. wat voor verschillende races kun je rijden,
4. heb je weer een "ultieme" auto (waar je alles makkelijk mee wint),
5. is het moeilijker/makkelijker (ik vond GT1 moeilijker dan GT2, maar misschien was ik na GT1 al zo'n ervaren rijder dat GT2 een makkie was )
Ja, die graphics zijn dus wel ff een mijlpaal in computer games history!

1. Ongeveer evenveel fabrikanten (paar erbij, paar weg). Veel minder auto's, ik schat ongeveer 40% van GT2 (gaat deels ten koste van verschillende versies/typen, maar veel modellen zijn ook weg, om maar een paar auto's te noemen die ik mis: Peugeot 406, Alfa Romeo 147, BMW 8 serie. Vooral de europeanen komen er wat bekaaid af, maar er zijn nog steeds meer dan genoeg wagens om lol mee te hebben. O ja, de second-hand cars zijn weg :(
2. Alle banen uit GT2 plus een paar nieuwe, zoals Tokyo R246, Cote d'Azur, Speedway
3. HEEL VEEL, maar ECHT HEEEEEL VEEL. Met dit spel ben je wel een paar maanden zoet.
4. Zoals de GTO Twinturbo :) Omdat veel races restricties hebben op type, moet je toch aardig wat wagentjes in je garage hebben om alle races te winnen.
5. Je krijgt minder cash, dus upgraden moet je met beleid doen. Ik heb GT en GT2 uit gespeeld, en ik vind veel races toch wel een uitdaging (hoewel de easy en medium mode in Arcade lachwekkend makkelijk zijn). Het spel speelt veel vloeiender, en de controle over de wagens voelt veel precieser.

Overigens ff wat tips aangaande tuning gevraagd: Welke modificaties zijn belangrijk naast het vergroten van het aantal PKs? Bij GT2 was de cash no problem en kocht ik gewoon wat ik kon krijgen, maar nu moet je toch wat beter plannen. Ik rij trouwens een MX5 1.8 (ongetuned, net gewonnen met de Roadster challenge).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ik kan het maar niet laten... :P

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3/c3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3/c1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3/c2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3/c4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3/c5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3/c6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3/c7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3/c8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3/c9.jpg

8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb GT3 net ook maar is gecheckt. Al ben ik absoluut geen ps2 liefhebber, dit is toch echt een top-game. Die gekartelde randjes in andere ps2 games zijn hier eindelijk weg (net als bij MGS2 die ik laatst heb gespeeld)
en de auto's rijden behoorlijk realistisch en de game is gewoon af(gewerkt)(verschillende force-effecten, speelmodi enz).
Maar idd MGS2 wordt het beste ps2 spel, mooiste spel tot nu toe die ik heb gezien...en gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Ik denk erover om een PS2 te gaan kopen + GT3 :9~

Wat kost het om die dingen om te laten bouwen?

Anders kan ik al m'n importgames niet meer spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Laatst online: 10:23

Steffie

Opaque

Ik heb vandaag bij Bart Smit die PS2 + GT3 gekocht. Vond het wel cool dat ik niet hoefde te wachten tot 24 juli.

PS2 heb ik voornamelijk gekocht voor GT3 en MGS2. Die 2 spellen zal ik ook legaal aanschaffen.

Wat betreft GT3, het is wat ik ervan verwacht had. Erg bruut spel, doet zeker niet onder voor zijn voorgangers. GT2 vind ik eigenlijk de minste van de 3.
De details in GT3 zijn ook gaaf. Zo zat ik met een snelle auto achter een langzame tegenstander, deze gaf met zijn knipperlicht aan, langs welke kant ik er langs kon. It's sooo real :)

Ik ga gauw weer verder planken, moet nog 92%.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Laatst online: 24-01-2022
Op woensdag 18 juli 2001 20:43 schreef 007 het volgende:Dat World Sports Cars ziet er leuk uit, maar niet erg gevarieerd.
ai.....onwetende:)

WSC zal historische en moderne F1-wagens hebben, Historische GT's, etc etc.

Elke denkbare wagen kan door de eindgebruiker zelf worden nagemaakt met bijgeleverde tools. Als een wagen 'in orde' cq 'realistisch' bevonden wordt krijgt deze een speciaal stempel mee dat je hem in officiele races kan gebruiken.

Wat GT3 betreft; zijn er mensen van het niveau Nascar4 of misschien wat Grand Prix Legends fanaten die GT3 gespeeld hebben? Klopten de physics?

Een racegame kan nog zo goed voelen, als de physics niet kloppen val ik namelijk meteen al af. Het feit dat ik mensen over 'planken' hoor praten en niemand klaagt over de moeilijkheidsgraad doet mij vrezen voor realisme-loze-GP3-canned-physics-achtige-troep.

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Zoo, dat was weer een nachtje crossen. Kheb nu al aardig wat races in de beginner league uitgespeeld en begin aan de Amateur League.

Ik denk alleen dat ik een beetje verkeerde keuze heb gemaakt met een auto. Heb nu een hypernerveuze Ford met 599pk :P Hij rijdt gewoon niet echt lekker vind ik terwijl alle mogelijke opties er al op zitten qua tuning.

Naja, ik rijd morgen wel weer een andere auto bij elkaar. Lotus Elise zag er ook wel aardig uit, nog even sparen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op zondag 22 juli 2001 05:34 schreef Lister_Storm het volgende:

[..]

Een racegame kan nog zo goed voelen, als de physics niet kloppen val ik namelijk meteen al af. Het feit dat ik mensen over 'planken' hoor praten en niemand klaagt over de moeilijkheidsgraad doet mij vrezen voor realisme-loze-GP3-canned-physics-achtige-troep.
Met de physics zit het wel goed hoor (al sinds GT1 trouwens). Wanneer je je auto tuned voel je meteen het verschil en elke auto heeft echt een ander weggedrag. Auto's gedragen zich vrij realistisch (afgezien van het no-damage dan).

En de moeilijkheidsgraad is behoorlijk al zeg ik het zelf, om mee te kunnen komen in de GT Championship Races moet je echt wel flink je best doen. En niet met een Toyota Yaris 1.5 aan komen ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Laatst online: 10:23

Steffie

Opaque

Op zondag 22 juli 2001 05:43 schreef keldon het volgende:
En de moeilijkheidsgraad is behoorlijk al zeg ik het zelf, om mee te kunnen komen in de GT Championship Races moet je echt wel flink je best doen. En niet met een Toyota Yaris 1.5 aan komen ofzo :P
Wist ik veel, daar ging mijn win ratio :+

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Niet online
pfff heb hem al 2 weken kom je nu pas mee
(fxp) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook tot 4.00u geraced. Heb nu alle licenses behalve die Special.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op zondag 22 juli 2001 11:05 schreef Thunder00x het volgende:
pfff heb hem al 2 weken kom je nu pas mee
(fxp) >:) >:)
Zooo, jij bent echt l33t ! Mag ik je vriendje zijn?

:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Er is in GT3 ook nagedacht over de autoŽs die je wint. Dat was in GT1 en 2 veel minder. Ik heb bijna alle amateurraces gedaan, en slechts twee autoŽs gekocht. Daarmee en met de autoŽs die ik gewonnen heb, win ik alle races. Echt cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Kan je ook een PS2 huren ofzo? :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Op zondag 22 juli 2001 20:41 schreef tazzman het volgende:
Kan je ook een PS2 huren ofzo? :)
Hmmm... dat heb ik nog niet gezien. Maar vraag het eens aan je videotheek, uiteindelijk zal het er wel van komen.

Maar eerst nog wat screenshots die toch wel wat meer de kwaliteit van de graphics benaderen die je op je TV kan bewonderen. Ze zijn wel wat bewerkt, maar zitten heel dicht bij de ingame graphics, vooral het 2e en 3e shot.
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3/screen01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3/screen02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3/screen03.jpg

Pagina: 1 2 Laatste