Vrijdag geweest, laatste keer dat ik tijdens een event op Zandvoort was volgens mij de 1999 of 2000 Marlboro masters, dacht nog op het korte circuit.
Was op uitnodiging dus kon gratis naar binnen en in de lounge gratis eten en drinken. Kon op de overdekte tribune zitten, prima zicht, al krijg je uiteindelijk ook vrij weinig mee van wat er gebeurt tov tv.
Volg de sport al 30 jaar, maar pas de eerste keer dat ik naar een onderdeel van een raceweekend ging, toch leuk om eens mee te maken en die auto's eens in het echt te zien, horen en ruiken.
Vervoer naar en van circuit met een touringcar, dat was allemaal best goed geregeld, al waren sommige straten best krap, blij dat ik niet met zo'n ding hoef te rijden, merk je ook wel dat die locatie eige
nlijk niet geschikt is voor dit soort grote evenementen.
Is het iets typisch Zandvoort dat bij iedere rode vlag er gelijk een DJ tevoorschijn komt met een blije gast die wil dat iedereen gaat lopen zwaaien? Vond ik namelijk niks

zou best nog eens een race willen zien, maar bij voorkeur een die niet door Max Verstappen fans overspoeld wordt zoals Zandvoort of Oostenrijk.