Bansheeben schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 12:57:
[...]
Die zwijnenstal wordt vervolgens toch altijd opgeruimd door een legioen gemeente werkers? Dat zal in Zandvoort ongetwijfeld ook wel weer gaan gebeuren. De overige onzin over 'tegenwoordig' die ik hier voorbij zie komen overal, ga ik niet eens op in. 'Vroeger' mochten CFK's nog vrijelijk een gat in de ozon laag branden om maar een voorbeeld te noemen...
En je geeft precies aan waar het misgaat, er wordt standaard maar vanuit gegaan dat een ander de rommel wel opruimt. Dat de rommel in de tussentijd vervolgens de gelegenheid krijgt om "elders" naartoe te waaien, dat laten we maar eens even buiten beschouwing? Lekker vergelijk met die CFK's, je kon niets anders bedenken?
@
Bansheeben, gewoon je kop in het zand steken (ligt er plastic misschien?), en het over de muur bij een ander op zijn bordje gooien ja, lekker gemakkelijk. Ik hoef geen legertje bij elkaar te trommelen, als ik iets langs het wandelpad zie liggen wat er niet hoort, dan ruim ik het op (of maak er melding van). Dat heb ik altijd al gedaan, en mijn kinderen ook.
Ik begrijp gewoon niet dat een gedeelte van jonge generatie zich tegenwoordig druk lijkt te maken over het milieu maar dat een ander groot gedeelte van diezelfde generatie er gewoon schijt aan heeft, en het ook nog ope
nlijk toegeeft. Ik heb het hier niet specifiek over festivals maar gewoon over "onze" leefomgeving.
Met gemak pleur ik het ruim naast de afvalbak.
[
Voor 31% gewijzigd door
hardware-lover op 13-06-2019 16:42
]
Testing, one, two ...