Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmocuz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-07 10:26
@jeroenathome
Zonet mijn eerste betaling met garmin pay gedaan en het ging zonder problemen.
Gelukkig is het iets kleins wat eenvoudig op te lossen is. Ik was al bang dat er iets meer mis was.
Dit heb ik ook meegemaakt in de paar weken dat ik een nieuwe Garmin heb.
Ik weet niet meer of ik het horloge herstart heb of opnieuw het pasje heb toegevoegd....

@rykers
Als tip voorkomende week kreeg ik het advies om aan te geven dat het gaat om problemen met 'contactloos betalen'.
Hmmmm ik zou zeggen dat het om 'Garmin Pay' gaat... en dan hinten als... net zoiets als Apple Pay, Google Pay en Samsing Pay

Op contactloos betalen staat een andere limiet dan voor de laatst genoemde betalingssystemen die werken als 'een normale bankpas' ... die opmerking kreeg ik ook vaak ... 'het zou moeten werken als een normale bankpas met de limiet die u heeft ingesteld in ons systeem'

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rykers
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23:36
@gizmocuz Inmiddels weet ik wat er bij mij aan de hand was: de Rabobank heeft ivm security aspecten ervoor gekozen om periodes in te stellen waarin de betalingen beperkt zijn.

Na verloop van tijd (hoeveel tijd kon de medewerker mij niet vertellen) zou je gewoon alle betalingen moeten kunnen doen. Afgelopen weekend heb ik zelf ook kunnen constateren dat ik een grote betaling heb kunnen doen.

Wat mij betreft wel onhandig dat je hier dus alleen achter komt na een gesprek met een 2de lijn helpdeskmedewerker. Natuurlijk is security goed, maar security by obscurity vind ik op dit punt toch wel klant onvriendelijk. Ook vervelend voor Garmin die ik nu ook met deze 'problemen' heb lastiggevallen. Het resetten en opnieuw installeren was dus ook overbodig.

Voor iedereen die nog nieuw instapt op Garmin Pay en Rabobank: het is dus ca. 4 weken geduld hebben voor je alle betalingen kan doen. Eerst een limiet van ca. 50 euro, daarna 150 euro en daarna onbeperkt.
Pagina: 1 2 Laatste