@jeroenathome
Ik weet niet meer of ik het horloge herstart heb of opnieuw het pasje heb toegevoegd....
@rykers
Op contactloos betalen staat een andere limiet dan voor de laatst genoemde betalingssystemen die werken als 'een normale bankpas' ... die opmerking kreeg ik ook vaak ... 'het zou moeten werken als een normale bankpas met de limiet die u heeft ingesteld in ons systeem'
Dit heb ik ook meegemaakt in de paar weken dat ik een nieuwe Garmin heb.Zonet mijn eerste betaling met garmin pay gedaan en het ging zonder problemen.
Gelukkig is het iets kleins wat eenvoudig op te lossen is. Ik was al bang dat er iets meer mis was.
Ik weet niet meer of ik het horloge herstart heb of opnieuw het pasje heb toegevoegd....
@rykers
Hmmmm ik zou zeggen dat het om 'Garmin Pay' gaat... en dan hinten als... net zoiets als Apple Pay, Google Pay en Samsing PayAls tip voorkomende week kreeg ik het advies om aan te geven dat het gaat om problemen met 'contactloos betalen'.
Op contactloos betalen staat een andere limiet dan voor de laatst genoemde betalingssystemen die werken als 'een normale bankpas' ... die opmerking kreeg ik ook vaak ... 'het zou moeten werken als een normale bankpas met de limiet die u heeft ingesteld in ons systeem'