Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:08

Galois

1811 - 1832

En helaas... krijg ‘m niet aan de praat. Ik krijg steeds deze foutmelding:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/AODbkQepg15iHnWjeoQ65u6R/full.jpg

Het is een en/of rekening en ik moet het veld ‘naam’ invullen. Van alles geprobeerd...

Iemand nog een tip? Heb met de Rabo gebeld, maar helaas konden ze mij verder ook niet helpen en zouden ze het doorgeven aan de afdeling ICT. Die zouden mij terugbellen...

EDIT:

Ik heb 'm werkende!!! Ik was de Komoot Widget aan het installeren en ik kreeg van Komoot de melding dat ik eerst mijn Garmin Fenix 5 plus moest updaten alvorens deze widget gebruikt kon worden. Ik dus de Garmin geupdate en toen maar weer Garmin Pay geprobeerd in te stellen. En ja hoor, hij deed het toen!

Kortom: kennelijk moet de nieuwste OS erop zitten voordat Garmin Pay ingesteld kan worden?

[ Voor 37% gewijzigd door Galois op 04-04-2019 20:27 ]

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenathome
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:18

jeroenathome

Een regel tekst

@rykers
De melding zoals die op het scherm staat.
Foutmelding Garmin Pay

Deze komt direct nadat op de portemonnee app is gedrukt. Het komt niet vaak voor dat ik kleine betalingen doe. Het kan nog even duren voor ik dat kan uitproberen.

Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.

Pagina: 1