Ik zal dit oudere topic toch even nieuw leven in willen blazen

Sinds kort ben ik in het bezit van een Garmin Venu horloge. Op deze horloge wil ik graag Garmin Pay gebruiken i.c.m mijn Rabobank.
Helaas heb ik geen geluk en krijg ik het niet werkende.
Inmiddels heb ik meermaals contact gehad met de Rabo servicedesk.
Hierdoor heb ik inmiddels mijn bankpas al vervangen door een nieuwe versie, dit omdat de medewerkster aangaf dat mijn pas te oud was. Helaas bleek dit geen oplossing.
Hierna wederom contact gezocht met ze Rabobank, en toen alle stappen weer doorlopen zonder resultaat, maar toen kreeg ik te horen dat er een storing bij / met Garmin Pay is (waarover ik niks terug kan vinden )?
Vandaag (weer 2 dagen na mijn laatste telefoontje met de Rabo) weer geprobeerd, maar ik krijg nog steeds de foutmelding : kaart geweigerd .
Wat me opvalt is dat ik nooit een SMS of dergelijke heb ontvangen, of hier ook maar een melding over gehad .
Bij de Rabobank hebben we wel nagekeken of mijn juiste mobiel nr gekoppeld is aan de betreffende / nieuwe bankpas enz.
Ook vind ik heel vreemd dat ik nadat ik mijn kaart gegevens heb ingevuld, ik een vervolg scherm krijg waarbij ik mijn persoonlijke gegevens moet invullen wat niet / nergens in de Rabobank site te vinden is .
Als ik deze gegevens invoer en klik op "volgende" krijg ik de : fout uw kaart is geweigerd melding.
Wat doe ik / de Rabobank verkeerd ?