Huh? Wat is er volgens jou dan gedowngrade?v8power67 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 17:50:
[...]
Dit dus...
Maja rockstar word Altijd mega opgehemeld dus ja..
Ze laten bijna niks zien.. en lijkt alsof grafisch ook een en ander gedowngrade is van vorige trailers..
Bepaalde scenes zien er nu gewoon weg niet mooi uit. Heb niet lopen zoomen enz, maar vond bepaalde scenes gewoon matig eruit zien. Waar in de vorige trailers dit niet zo was.Jeroenimoes schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 21:28:
[...]
Huh? Wat is er volgens jou dan gedowngrade?
Plus dit is wat rockstar wel vaker doet. Gta 5 zag er alleen op de ps4 en x1 uit zoals ze lang ervoor lieten zien met reveal trailers( voor x360 en ps3). Dus ja is gewoon zoals ze werken blijkbaar.
Dus wie weet ziet hij er op de ps5 en nextbox wel zo iot als in eerste trailers.
Edit: kan ook zijn dat ik het anders herinner..
Maar zal oudere trailers weer eens kijken.
Ben gewoon niet onder de indruk van deze graphics. Terwijl ik dat met vorige trailers wel was.
Deze komt van resetera. En ja is youtube screenshot enz. Maar kijk die grond textures wtf..
[Voor 29% gewijzigd door v8power67 op 02-05-2018 21:50]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dat je na jaren nog steeds niet weet dat Rockstar dit nooit zo zal doen.jori040 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 19:26:
[...]
Echt ja ?
Ja alles is vanuit de game-engine zelf maar er is letterlijk geen gameplay te zien.
Ik dacht dat we een gameplay trailer zouden krijgen.
Ze showen hier en daar 1 filmpje en thats it.
Pas aan het einde zullen ze meer tonen.
@v8power67 Hm, ben het niet met je eens, de graphics zijn erg netjes. Er zit zoveel detail in de beelden...
YouTube: Grand Theft Auto 5/GTA 5 PS4 vs PS3 Trailer Comparison
Weet niet waar je dat vandaan haalt. Dit is namelijk de originele PS3 trailer vergeleken met die voor de PS4 versie...v8power67 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 21:33:
[...]
Plus dit is wat rockstar wel vaker doet. Gta 5 zag er alleen op de ps4 en x1 uit zoals ze lang ervoor lieten zien met reveal trailers( voor x360 en ps3). Dus ja is gewoon zoals ze werken blijkbaar.
Dus wie weet ziet hij er op de ps5 en nextbox wel zo iot als in eerste trailers.
[Voor 75% gewijzigd door Geronimous op 02-05-2018 23:26]
Zeggen dat het “opgehemeld” wordt heeft iets negatiefs en dat is bij Rockstar niet terecht.v8power67 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 17:50:
[...]
Maja rockstar word Altijd mega opgehemeld dus ja..
Rockstar krijgt alle eer die ze ook daadwerkelijk verdienen.
Ja man, pcmasterrace enzgamerboy schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:00:
of krijgen we weer een gta 5 2.0 verhaal waar we 2 jaar moeten wachten op PC!

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Kan even geen voorbeeld meer vinden. Maar je hebt gelijk ps4 versie is weer anders.Jeroenimoes schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:18:
@v8power67 Hm, ben het niet met je eens, de graphics zijn erg netjes. Er zit zoveel detail in de beelden...
[...]
Weet niet waar je dat vandaan haalt. Dit is namelijk de originele PS3 trailer vergeleken met die voor de PS4 versie...
Maar er is zeker weten veelden getoond in trailers destijds dat totaal niet overeen kwam ingame graphics op xbox 360 en ps3... Maar dat is nu alweer een tijd geleden en kan effe de video niet vinden.
Anyway ik ben gewoon niet overtuigd van de graphics.
Zoals ik hierboven poste de mega lage grond textrures.
Moet de trailers nog vergelijken, maar ben niet de enigste die dit zegt lees op resetera hoop mensenmet zelfde reacties.
Pfff dit is dus precies wat ik bedoel...Donstil schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:33:
[...]
Zeggen dat het “opgehemeld” wordt heeft iets negatiefs en dat is bij Rockstar niet terecht.
Rockstar krijgt alle eer die ze ook daadwerkelijk verdienen.
[...]
Ik ben iemand die gta5 niet veel bijzonder vond. En rdr stukken beter. En ja rdr was goed maar na gta 5 hou ik mijn hart vast...
Zeker de push richting online enz.
Ja rdr had online maar dat was een extratje. Niet zoals je merkte aan alles dat gta 5 grotendeels gemaakt was voor het online ( en pushen van microtransactie onzin)..
[Voor 38% gewijzigd door v8power67 op 02-05-2018 23:46]
GTA V heeft anders gewoon een solide storyline hoor. Waarom zou het success van GTA Online daar iets aan af doen? Ik denk zelf niet dat je bang hoeft te zijn dat ze er geen solide singleplayer / storyline maken. Hoe en of er een multiplayer bij komt is nog helemaal niet bekend.
Maar goed, ieder z'n mening natuurlijk. Ik vind met de graphics helemaal niets mis.
vergeet niet dat youtube compressie ook veel detail vernielt he.
Maar goed, ieder z'n mening natuurlijk. Ik vind met de graphics helemaal niets mis.
vergeet niet dat youtube compressie ook veel detail vernielt he.
Kijken naar het totaal plaatje en daarin je eigen mening niet laten meetellen is soms lastig inderdaad maar als je objectief naar Rockstar als studio kijkt dan kun je niet anders dan concluderen dat ze steenvast kwaliteit afleveren.v8power67 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:37:
Pfff dit is dus precies wat ik bedoel...
Ik ben iemand die gta5 niet veel bijzonder vond. En rdr stukken beter. En ja rdr was goed maar na gta 5 hou ik mijn hart vast...
Zeker de push richting online enz.
Ja rdr had online maar dat was een extratje. Niet zoals je merkte aan alles dat gta 5 grotendeels gemaakt was voor het online ( en pushen van microtransactie onzin)..
Edit: Als ze GTA5 Online (wat ik zelf niet speel) in een RDR sausje gieten dan
ben ik trouwens meer dan te vreden. Ik zie mijzelf al postkoetsen overvallen met mijn vrienden. Top!
[Voor 12% gewijzigd door Donstil op 03-05-2018 00:21]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hiervoor en ook voor b.v. God of War gaat er een PS4 pro komen met een mooie 65" 4k tv :3
Tot op zekere hoogte maar sinds het hele sharkcard gebeuren ben ik wel wat skeptischer naar ze toe. Maar uiteindelijk ligt dit meer denk ik aan Take 2 de Publisher dit hier de voorkeur aangeeft.Donstil schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 00:20:
[...]
Kijken naar het totaal plaatje en daarin je eigen mening niet laten meetellen is soms lastig inderdaad maar als je objectief naar Rockstar als studio kijkt dan kun je niet anders dan concluderen dat ze steenvast kwaliteit afleveren.
Edit: Als ze GTA5 Online (wat ik zelf niet speel) in een RDR sausje gieten dan
ben ik trouwens meer dan te vreden. Ik zie mijzelf al postkoetsen overvallen met mijn vrienden. Top!
Als RDR 2 Online de hele GTA O treatment krijgt, zou Het hele ge-isoleerde Wilde Westen behoorlijk kunnen verpesten.
Snellere (sterkere) paarden waar je mogelijk nog eens 50 euro aan sharkcards uitgeeft. En mogelijk meer van dit soort onzin. Persoonlijk hoop ik dat dit allemaal mee gaat vallen.
Ik ben wel weer overtuigd door de trailer. De graphics vind ik prima. Ik vraag me (gewoon nieuwsgierigheid) een beetje af of mensen die dat niks vinden vooral PC spelers zijn? Dan zou ik me de kritiek wel kunnen voorstellen. Maar voor console zie ik het als meer dan prima.
En over sharkcards.... als het werkt zoals in GTA vind ik het prima. Ja het is een beetje grinden, maar niet onoverkomelijk. Het element wat er niet in zit is pay to win. Dat is voor mij het enige wat echt telt.
(Ik heb ik GTA geen enkele aankoop meer over zonder dat ik wat moet vervangen. En zonder cheats, glitches of money drops. maar ok, ik ben wel een maniakale grinder ja
)
En over sharkcards.... als het werkt zoals in GTA vind ik het prima. Ja het is een beetje grinden, maar niet onoverkomelijk. Het element wat er niet in zit is pay to win. Dat is voor mij het enige wat echt telt.
(Ik heb ik GTA geen enkele aankoop meer over zonder dat ik wat moet vervangen. En zonder cheats, glitches of money drops. maar ok, ik ben wel een maniakale grinder ja

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
In de nieuwste trailer viel mij ook op dat de graphics wat minder lijken dan de trailers ervoor (ben een PS4 Gamer @Trevor). Verder overtuigd de trailer mij wel weer van de sfeer die in de game gaat zitten en deze is voor mij belangrijker dan de graphics. Daarnaast komt er iets meer achtergrondinformatie over het verhaal (in welke tijd het speelt, wat er rond die tijd allemaal afspeelt) en dit lijkt mij een erg mooie setting te worden.
Als de game straks uit gaat komen op 26 oktober 2018, dan heb ik hem meer dan twee jaar in pre-order staan, heb de pre-order gedaan op 20-10-2016
Als de game straks uit gaat komen op 26 oktober 2018, dan heb ik hem meer dan twee jaar in pre-order staan, heb de pre-order gedaan op 20-10-2016

Latin capital letter y with diaeresis
Net even trailer 1 2 en 3 bekeken.
Trailer 1 is echt mooiste van de 3. Ennvalt best wel op hoeveel mooier.
Dan trailer 2 al wat minder maar niet heel merkbaar.
Maar trailer 3 zie je dus richting de final graphics gaan en dat verschil is aanwezig.
Zal vast komen doordat trailer 1 nog op zware hardware draait. En het erna richting de echte hardware geschaald moet worden.
Heb geen zin om scènes te gaan vergelijken, dat doet vast iemand wel op youtube.
Maar tuurlijk rdr2 ziet er niet lelijk uit. Maar de reveal trailer is echt stukken strakker en mooier.
Trailer 1 is echt mooiste van de 3. Ennvalt best wel op hoeveel mooier.
Dan trailer 2 al wat minder maar niet heel merkbaar.
Maar trailer 3 zie je dus richting de final graphics gaan en dat verschil is aanwezig.
Zal vast komen doordat trailer 1 nog op zware hardware draait. En het erna richting de echte hardware geschaald moet worden.
Heb geen zin om scènes te gaan vergelijken, dat doet vast iemand wel op youtube.
Maar tuurlijk rdr2 ziet er niet lelijk uit. Maar de reveal trailer is echt stukken strakker en mooier.
Ik heb nog niet het gvoel Wow, qua sfeer moet ik het weer even tot me intrekken.
Maar wordt sowieso instant-buy for me.
Maar wordt sowieso instant-buy for me.
Het is ook een grote open wereld game dus verwacht geen grafische perfectie. RDR1 was imho een prachtige game door het verhaal, de setting en het 'realisme' van de game. En het was ook nog redelijk divers door de side activiteiten die je kon doen. De game had genoeg 'wow' momenten zonder grafisch perfect te zijn.
Ik wil gewoon weer op mijn paard stappen en die wereld verkennen, lekker gaan jagen, bad guys opsporen etc.
Ik wil gewoon weer op mijn paard stappen en die wereld verkennen, lekker gaan jagen, bad guys opsporen etc.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Er is ook nog een stapeltje screenshots vrij gegeven: https://www.psx-sense.nl/...redemption-2-screenshots/
Ik heb er zin in.
Edit: net de preview van IGN gelezen die 45min van de game gespeeld hebben: http://m.ign.com/articles...-at-red-dead-redemption-2
Klinkt wel heel erg goed allemaal, man oktober duurt nog lang
Ik heb er zin in.
Edit: net de preview van IGN gelezen die 45min van de game gespeeld hebben: http://m.ign.com/articles...-at-red-dead-redemption-2
Klinkt wel heel erg goed allemaal, man oktober duurt nog lang

[Voor 38% gewijzigd door Chaoss op 03-05-2018 17:26]
Ik heb er ook zin in. Weet zeker dat dit weer een gruwelijke singleplayer game gaat zijn!
GamiQ, de game notes app met game maps!
Echt wel, mooi dat er weer van die momenten in zitten waarbij je even stil blijft staan om de omgeving in je op te nemen zoals IGN het omschrijf buiten het camp.
Ik weet nog dat ik dat had bij RDR1 toen ik voor het eerst vanaf de ranch waar je begint de bergen overstak en uitkeek over de prairie, later ook nog een paar keer gehad aan de andere kant van de rivier en in de besneeuwde bergen. Man je krijg zin om min PS3 aan te slingeren
ben alleen bang dat de graphics zoveel jaar na dato zwaar tegen gaan vallen.
Ook goed om te lezen dat je in invloed hebt op het camp, zo krijgt het jagen ook nog zin, in RDR1 verdiende je wat aan de skins maar je deed je deed het vooral voor de stats.
Ik weet nog dat ik dat had bij RDR1 toen ik voor het eerst vanaf de ranch waar je begint de bergen overstak en uitkeek over de prairie, later ook nog een paar keer gehad aan de andere kant van de rivier en in de besneeuwde bergen. Man je krijg zin om min PS3 aan te slingeren

Ook goed om te lezen dat je in invloed hebt op het camp, zo krijgt het jagen ook nog zin, in RDR1 verdiende je wat aan de skins maar je deed je deed het vooral voor de stats.
Ik ben niet zo bang voor de graphics. Die gaan er mooi genoeg uitzien. Maar het is de game, story, mechanics, interaction die de game gaan maken en daar heeft R* meer dan genoeg voor in huis!
GamiQ, de game notes app met game maps!
Als je die tekst op IGN leest, en je dan focust op de graphics voor de kritiek.... dan mis je het volgens mij enorm 
Maar eigenlijk zou je dat artikel niet moeten lezen voor half oktober. Man wat gaat het wachten nu nog lang zijn.

Maar eigenlijk zou je dat artikel niet moeten lezen voor half oktober. Man wat gaat het wachten nu nog lang zijn.
Rdr ziet er anders prachtig uit op de Xbox one xChaoss schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 17:32:
Echt wel, mooi dat er weer van die momenten in zitten waarbij je even stil blijft staan om de omgeving in je op te nemen zoals IGN het omschrijf buiten het camp.
Ik weet nog dat ik dat had bij RDR1 toen ik voor het eerst vanaf de ranch waar je begint de bergen overstak en uitkeek over de prairie, later ook nog een paar keer gehad aan de andere kant van de rivier en in de besneeuwde bergen. Man je krijg zin om min PS3 aan te slingerenben alleen bang dat de graphics zoveel jaar na dato zwaar tegen gaan vallen.

Of het moment dat je New Mexico komt binnen galloperen. De muziek die aanzwengelt, de uitzichten. Prachtig gewoon. Blij dat ik RDR1 360 editie voor mijn Xbox one nog kan opstarten alvorens ik aan RDR2 begin. Of eigenlijk moet je het andersom doen want prequel toch? Hoe dan ook.. RDR moet het niet hebben van HZD/GoW of Forza graphics. RDR gaat om de sfeer, het verhaal, de muziek. Dat maakt de game tot iets fantastisch.Chaoss schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 17:32:
Ik weet nog dat ik dat had bij RDR1 toen ik voor het eerst vanaf de ranch waar je begint de bergen overstak en uitkeek over de prairie, later ook nog een paar keer gehad aan de andere kant van de rivier en in de besneeuwde bergen.
Nu nog bekijken of ik hem haal voor de PS4 pro of Xbox one original

[Voor 4% gewijzigd door Joosie200 op 03-05-2018 18:25]
Dat is ook niet meer dan upscaling dan zal het er op de PS3 met de upscaling van mijn tv (die behoorlijk goed is) ook wel goed uitzien.Justin2000 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 17:53:
[...]
Rdr ziet er anders prachtig uit op de Xbox one x
Ben met oudere games vooral bang voor slechte animaties, minder detail, slecht textures etc. En dat kan een mooie herinnering dan goed verpesten.
Xox heeft een echte soort patch gehad die nu native 4k draait. Ziet er gaaf uit. En had dit graag gezien op ps4 pro...Chaoss schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 19:17:
[...]
Dat is ook niet meer dan upscaling dan zal het er op de PS3 met de upscaling van mijn tv (die behoorlijk goed is) ook wel goed uitzien.
Ben met oudere games vooral bang voor slechte animaties, minder detail, slecht textures etc. En dat kan een mooie herinnering dan goed verpesten.
Ben nog altijd van mening dat 4k weinig
toevoegd aan de grafische kwaliteit, tenzij je op 1 meter afstand zit van een 50" tv.
Dan heb ik liever HDR, mooie textures, veel detail in de wereld, fauna en flora die er realistisch uitziet etc. etc. mooie effecten qua belichting etc. etc.
toevoegd aan de grafische kwaliteit, tenzij je op 1 meter afstand zit van een 50" tv.
Dan heb ik liever HDR, mooie textures, veel detail in de wereld, fauna en flora die er realistisch uitziet etc. etc. mooie effecten qua belichting etc. etc.
Nou van native 720p met 2x msaa naar native 4k met 2xmsaa. Dat verschil is zelfs op youtube 1080p te zien. Amper aliasing en textures die strakker zijn ivm de geforceerde 16xaf die de xox toepast.Chaoss schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 19:25:
Ben nog altijd van mening dat 4k weinig
YouTube: \[4K] Red Dead Redemption – Xbox 360 vs. Xbox One X 4K Update G...
Wel iets meer dan upscaling hoor.
Wel iets meer dan upscaling hoor.
Ergens snap ik de kritiek wel op de graphics. Engine-wise lijkt er niet heel veel gedaan te zijn als je vergelijkt met de graphics van GTA 5 op bijv. de PS4 Pro. Als ik zie wat Ubisoft met hun engine voor elkaar krijgt in Far Cry 5 en AC Origins, dat is wel erg gelikt. Qua open-world engines lijkt Ubisoft misschien wat voor te liggen.
Buiten dat vind ik het er prima uit zien hoor, niks mis met GTA 5-graphics. En Rockstar weet hoe je sfeer moet neerzetten en een gaaf verhaal maakt. Eerste deel vond geweldig, dus ik kijk er erg naar uit. Ga 'm bij release zonder twijfel halen
Buiten dat vind ik het er prima uit zien hoor, niks mis met GTA 5-graphics. En Rockstar weet hoe je sfeer moet neerzetten en een gaaf verhaal maakt. Eerste deel vond geweldig, dus ik kijk er erg naar uit. Ga 'm bij release zonder twijfel halen

En ze hebben nog een half jaar om de game te polijsten. Volgens mij ziet de game er nu al beter uit dan GTA5 maar ik verwacht ook geen AC Origens kwaliteit, iets daar tussenin is prima.
Zouden we gameplay te zien krijgen op de E3? Normaal is R* daar niet zo scheutig mee maar aangezien ze IGN ook al een speelsessie hebben gegeven om een preview te schrijven.
Zouden we gameplay te zien krijgen op de E3? Normaal is R* daar niet zo scheutig mee maar aangezien ze IGN ook al een speelsessie hebben gegeven om een preview te schrijven.
Er zal vast een release komen op de volgende generatie, met de graphics zoals bedoeld. Net als met GTA V die kwam ook op het einde van de levenscyclus van de vorige generatie uit en werd daarna weer gereleased op nieuwe generatie met betere graphics.Tom schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:07:
Ergens snap ik de kritiek wel op de graphics. Engine-wise lijkt er niet heel veel gedaan te zijn als je vergelijkt met de graphics van GTA 5 op bijv. de PS4 Pro. Als ik zie wat Ubisoft met hun engine voor elkaar krijgt in Far Cry 5 en AC Origins, dat is wel erg gelikt. Qua open-world engines lijkt Ubisoft misschien wat voor te liggen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Zo groot was die sprong in graphics toch niet? Het zag er iets beter uit maar om nu te stellen dat GTA5 er op de PS4 pas uitzag zoals bedoeld...
Gisteren de trailer in de openingspost gezet, vandaag de plaatjes van het IGN artikel en de link naar het artikel verwerkt. Nu zelf het artikel eens lezen 
Ik maak me nu helemaal niet druk om de graphics, het viel me wel op dat het er in de laatste trailer wat minder uitzag, maar ik vind sfeer en verhaal belangrijker. Ik ben wel heel benieuwd naar de eerste gamplay beelden (video), dat zegt meer over hoe het eruit ziet als je aan het spelen bent. Een screenshot is een opname van een enkele frame, dat kijkt toch anders dan wanneer alles in beweging is.
De boxart voor de Benelux is ook vrijgegeven:
Niet zo heel verrassend na alles wat we al gezien hebben.

Ik maak me nu helemaal niet druk om de graphics, het viel me wel op dat het er in de laatste trailer wat minder uitzag, maar ik vind sfeer en verhaal belangrijker. Ik ben wel heel benieuwd naar de eerste gamplay beelden (video), dat zegt meer over hoe het eruit ziet als je aan het spelen bent. Een screenshot is een opname van een enkele frame, dat kijkt toch anders dan wanneer alles in beweging is.
De boxart voor de Benelux is ook vrijgegeven:
Niet zo heel verrassend na alles wat we al gezien hebben.
[Voor 23% gewijzigd door YdieresiS op 04-05-2018 10:28]
Die boxart is niet heel verrassend nee 
Rockstar schijnt komend weekend nog wat screenshots vrij te geven.

Rockstar schijnt komend weekend nog wat screenshots vrij te geven.
Het zal bizar zijn mocht hij er niet beter dan GTA5 uitzien.Chaoss schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 23:12:
En ze hebben nog een half jaar om de game te polijsten. Volgens mij ziet de game er nu al beter uit dan GTA5 maar ik verwacht ook geen AC Origens kwaliteit, iets daar tussenin is prima.
Misschien dat Rockstar een deal met Sony heeft om een gameplay trailer te tonen maar ik ben bang van niet.
Ben het hier mee eens, mensen doen soms net als of gta 5 op de ps3 en ps4 totaal verschillende games zijn. Maar ik vond het allemaal reuze meevallen. Het was allemaal net een stukje beter op de ps4. Maar in de kern zat je gewoon precies het zelfde te spelen en zo zag het ook uit.Chaoss schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 09:01:
Zo groot was die sprong in graphics toch niet? Het zag er iets beter uit maar om nu te stellen dat GTA5 er op de PS4 pas uitzag zoals bedoeld...
Er staan nu 2 previews online van mensen die de game daadwerkelijk live gezien hebben en die zijn beide lovende over de grafische kwaliteit het detail en de sfeer. Als ik sommige screenshots zie dan is de kwaliteit erg hoog (mooier dan GTA5) en op andere screenshots is de kwwat minder.jori040 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 08:15:
[...]
Het zal bizar zijn mocht hij er niet beter dan GTA5 uitzien.
Misschien dat Rockstar een deal met Sony heeft om een gameplay trailer te tonen maar ik ben bang van niet.
Volgens mij kun je ook 2 kanten op met grafische details. Je kunt stilstaande objecten supermooi maken, maar je kunt ook zorgen dat de (iets minder groot aantal) details ook echt natuurlijk bewegen. Ik heb soms een beetje het idee dat ik reacties vanuit beide kampen hoor en dat ze beiden elkaar niet 100% begrijpen. (Zelf zit ik dan meer in dat tweede kamp. Ik heb liever een echt natuurlijk bewegende staart van het paard dan dat elk haar individueel zichtbaar is.)
Klopt dat heb ik ook vernomen.Er staan ook screenshots online die heel wazig/uitgewassen zijn.Chaoss schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 14:55:
[...]
Er staan nu 2 previews online van mensen die de game daadwerkelijk live gezien hebben en die zijn beide lovende over de grafische kwaliteit het detail en de sfeer. Als ik sommige screenshots zie dan is de kwaliteit erg hoog (mooier dan GTA5) en op andere screenshots is de kwwat minder.
Punt is dat wij de game nog niet in beweging hebben gezien.Sowieso doet het soms wonderen als je de game straks echt thuis hebt op je beeldscherm.
Las ook dat alle previews en beelden uit trailers van de gewone ps4 zijn dus niet ps4 pro. Dus mogelijk dat op de pro en x dus nog een en ander beter word( lijkt me wel).
Maar okee touche dit op een gewone ps4 is wel netjes opzich

Leuke analyse, geeft ook aan wat ik al dacht, erg mooie belichting, Bloom effecten etc, gedetailleerde personages maar niet alles textures zijn even goed.
Eigenlijk geloof ik dat niet (heb het zelf ook niet gelezen), waarom zouden ze dat doen? Rockstar is er alleen maar bij gebaat om de game er zo goed mogelijk uit te laten zien. Ga er maar vanuit dat die beelden van een Xbox One of PS4 Pro zijn, het zou anders een hele rare keuze zijn. Volgens mij geeft DF in de analyse ook aan dat de beelden waarschijnlijk van een Pro of One zijn.v8power67 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 15:40:
Las ook dat alle previews en beelden uit trailers van de gewone ps4 zijn dus niet ps4 pro. Dus mogelijk dat op de pro en x dus nog een en ander beter word( lijkt me wel).
[Voor 70% gewijzigd door Chaoss op 06-05-2018 20:21]
Previews werden 100% op gewone ps4 gespeeld staat in ign preview. Plus kan even de source niet meer vinden maar rockstar had dit als goed is zelfs gezegd.Chaoss schreef op zondag 6 mei 2018 @ 20:17:
Leuke analyse, geeft ook aan wat ik al dacht, erg mooie belichting, Bloom effecten etc, gedetailleerde personages maar niet alles textures zijn even goed.
[...]
Eigenlijk geloof ik dat niet (heb het zelf ook niet gelezen), waarom zouden ze dat doen? Rockstar is er alleen maar bij gebaat om de game er zo goed mogelijk uit te laten zien. Ga er maar vanuit dat die beelden van een Xbox One of PS4 Pro zijn, het zou anders een hele rare keuze zijn. Volgens mij geeft DF in de analyse ook aan dat de beelden waarschijnlijk van een Pro of One zijn.
En daarbij er zijn een kleine 75 miljoen ps4's verkocht waarvan misschien 10 miljoen pro's.
Om dus gezeik te voorkomen is het heel slim.
Want dit is je grootste userbase.
En god of war heeft laten zien wat een gewone ps4 aankan op moment!!
Red Dead Redemption 2 May Coverage Thread
Hier staat het een en ander van ign video. Onder andere dat ze speelde op base ps4."It looked incredibly impressive," running on a base level PS4.
"It's an open world game that looks as good as anything I've seen on PS4."
Dus ja waarom previews op base en trailers enz niet. Het is niet lasof de graphics er absurd goed uitzien en niet op base ps4 kunnen.
[Voor 18% gewijzigd door v8power67 op 06-05-2018 20:44]
Op de Facebook en Twitter heeft Rockstar vandaag nog Nieuwe screenshots geplaatst (gek genoeg op beide media verschillende screenshots), ziet er echt heel erg sfeervol uit.
Ik vind het maar moeilijk wachten op deze game
En wat was ik blij om over te stappen van PC naar de PS4, niet elke keer weer een nieuwe gfx kaart kopen,..... en nu maar sparen voor een 4kTV en een PS4 Pro

En wat was ik blij om over te stappen van PC naar de PS4, niet elke keer weer een nieuwe gfx kaart kopen,..... en nu maar sparen voor een 4kTV en een PS4 Pro

Ik denk dat je bij dit soort games het echt moet hebben van de sfeer en alles. En Rockstar kan dit heel erg goed. Ondanks dat het misschien niet zo mooi is als andere games.
Ik vindt het voor mij gewoon een prima mooie game. En de sfeer als je eenmaal in de game zit ook echt wel goed is. RDR1 was ook een prima game vooral MP heb ik erg veel gespeeld.
Ik vindt het voor mij gewoon een prima mooie game. En de sfeer als je eenmaal in de game zit ook echt wel goed is. RDR1 was ook een prima game vooral MP heb ik erg veel gespeeld.
Ik heb een PS4 pro helaas speel ik nog steeds op een 23'' fhd scherm. Ik zit nog te kijken welke scherm ik ga halen. Ik neig toch wel naar de LG B7A variant. Maar moet het nog zien. Vindt WebOS namelijk hindelijk aangezien ik veel apps gebruik die daar niet beschikbaar op zijn.Sipio schreef op zondag 6 mei 2018 @ 20:59:
Ik vind het maar moeilijk wachten op deze game![]()
En wat was ik blij om over te stappen van PC naar de PS4, niet elke keer weer een nieuwe gfx kaart kopen,..... en nu maar sparen voor een 4kTV en een PS4 Pro![]()
[Voor 46% gewijzigd door theduke1989 op 06-05-2018 21:32]
Ze zeggen alleen maar dat de demo die zij gespeeld hebben op de base PS4 was. Zegt niets over de trailers die via internet verspreid zijn. Het is ook niet zo dat textures er op Pro ineens beter uit zien.v8power67 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 20:29:
[...]
Hier staat het een en ander van ign video. Onder andere dat ze speelde op base ps4.
Dus ja waarom previews op base en trailers enz niet. Het is niet lasof de graphics er absurd goed uitzien en niet op base ps4 kunnen.
Maar goed ik heb er alle vertrouwen in, RDR1 was ook geen grafische hoogvlieger, maar de game was sfeervol.
Er zijn dit weekend nog wat nieuwe screenshots vrijgegeven, ziet er imho sfeervol genoeg uit: https://www.psx-sense.nl/...-screenshots-vrijgegeven/
Denk betreft Multi mijn favoriete moment in RDR 1 is dat ik met een maat op Skype zat en we zouden gang clear out doen in Pike's Basin
Wij met zijn 2en kwamen 5 franse spelers tegen, naja onze denk wijze was van als ze wel achter ons aan gaan zijn we de pineut. Dus wij namen het initiatief om hun eerst uit te schakelen.
Denk dat het 15 min duurde voor ze de overhand kregen.
Wij met zijn 2en kwamen 5 franse spelers tegen, naja onze denk wijze was van als ze wel achter ons aan gaan zijn we de pineut. Dus wij namen het initiatief om hun eerst uit te schakelen.
Denk dat het 15 min duurde voor ze de overhand kregen.
Gewaagde uitspraak: RDR2 zal niet nog een keer uitgesteld worden

[Voor 19% gewijzigd door Chaoss op 24-05-2018 12:26]
Ik las hem ook, kon er de goede bron niet voor vinden. Maar ik ben benieuwd of Zelnik zich aan die uitspraak kan houden.
Ultimate edition gepreordered. Nog maar 4,5 maand wachten 
Vind het wel grappig hoe heel Reddit los gaat op zo een extra side-missie die je er dan bij krijgt. Net alsof die van de normale versie gejat is, terwijl hij waarschijnlijk gewoon extra geschreven is hiervoor.
(Beetje zoals die zeppelin bij GTA.... die heb ik denk ik in de eerste weken gebruikt en daarna nooit meer
Maar nog altijd leuk dat ik hem heb.)

Vind het wel grappig hoe heel Reddit los gaat op zo een extra side-missie die je er dan bij krijgt. Net alsof die van de normale versie gejat is, terwijl hij waarschijnlijk gewoon extra geschreven is hiervoor.
(Beetje zoals die zeppelin bij GTA.... die heb ik denk ik in de eerste weken gebruikt en daarna nooit meer

Ik kan me er niet druk om maken net als extra outfits/voertuigens/skins etc. Ik hecht er totaal geen waarde aan, net als de fysieke troep bij een CE, ik koop altijd de standaard versie 

Je kunt nu dus zelfs voor digitaal + de collector's edition gaan, want daar zit de game zelf niet bij.
collectors box
Op zich wel een slimme move vind ik. Als het een combipakket zou zijn zou het ongetwijfeld met de ultimate edition zijn. Nu kun je tenminste kiezen met welke versie je het zou willen hebben.
Maar heb daar even naar gekeken, en zie niet echt in waar het geld in zou zitten. Volgens mij zijn de productiekosten hooguit 10 euro of zo

Maar heb daar even naar gekeken, en zie niet echt in waar het geld in zou zitten. Volgens mij zijn de productiekosten hooguit 10 euro of zo

Ik ga voor de special edition denk ik , tussen de ultimate en special is het enige verschil online content.Trevor schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 06:22:
Ultimate edition gepreordered. Nog maar 4,5 maand wachten
(Beetje zoals die zeppelin bij GTA.... die heb ik denk ik in de eerste weken gebruikt en daarna nooit meerMaar nog altijd leuk dat ik hem heb.)
Online zal toch weer zoals GTA Online worden

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
Ik ben wel een beetje bang dat de nadruk op online gaat liggen... Dat is niet waarvoor ik dit soort games koop/speel. Los van de microtransacties; ik hoop echt (tegen beter weten in) dat online bijzaak is.
fookin mad fer it
Ik haal de normale editie. Ik ga toch voornamelijk voor de story en de preoder bonussen zijn voor mij voldoende, ik hoef geen fysieke kaart of wat dan ook.
Ik verwacht dat er net als in GTA5 voldoende aandacht is besteed aan de story, maar dat je als je dat wilt ook voldoende kunt doen online. Voor de precieze invulling zullen we verdere details moeten afwachten.
Ik verwacht dat er net als in GTA5 voldoende aandacht is besteed aan de story, maar dat je als je dat wilt ook voldoende kunt doen online. Voor de precieze invulling zullen we verdere details moeten afwachten.
Bij de omschrijving van de bonussen krijg ik de indruk dat net zoals in GTA5 Online en Story Mode keihard gescheiden zijn. Geen enkele van de bonussen is zowel in Online als in Story Mode te gebruiken. Ik hoop dan ook dat je net zoals bij GTA5 eigenlijk twee games krijgt: GTA Online en GTA5 story. Ik hoop dus hetzelfde voor RDR2: ik heb voldoende aan de story en wil niet gestoord worden door de online meuk. Als die story mode mij voldoende content biedt voor een aanschaf van een 60 euro game, dan ga ik tot de aankoop over (cfr. vergelijkbare hoeveelheid content als in RDR en GTA5). Ik denk dat die story mode extra's de 20 à 25 euro extra niet verantwoorden, maar dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken.DikkeBMW schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 11:20:
Ik ben wel een beetje bang dat de nadruk op online gaat liggen... Dat is niet waarvoor ik dit soort games koop/speel. Los van de microtransacties; ik hoop echt (tegen beter weten in) dat online bijzaak is.
Ik hou deze game met argusogen in de gaten, want ik krijg er maar geen hoogte van. Op zich is er (nog) geen aanduiding dat de story mode van RDR2 vergald zal worden met microtransactions (dat ze die vergallen met MTX in RDR2 Online kan me gestolen worden), maar zolang er niet meer info over de game beschikbaar is, kan je daar ook niet zomaar vanuit gaan.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
ik maak me er niet druk om , de mensen die rdr gespeeld hebben zullen vast en zeker rdr2 ook kopen zonder twijfel .. microshit of niet , het systeem werkt .. kijk maar naar gta V . en het is een goed systeem , veel grinden of gewoon geld betalen , eigen keus en geen verplichting .
psn: taker-mart
Andersom. Ik sla deel 2 juist over omdat ik deel 1 niks aan vond.taker1987 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 09:47:
ik maak me er niet druk om , de mensen die rdr gespeeld hebben zullen vast en zeker rdr2 ook kopen zonder twijfel .. microshit of niet , het systeem werkt .. kijk maar naar gta V . en het is een goed systeem , veel grinden of gewoon geld betalen , eigen keus en geen verplichting .

Ja dat kan ook natuurlijk 😂 ik vond dit 1 juist heel vet , ook mede omdat ik die setting nog niet kende in die tijdbram1984 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 15:31:
[...]
Andersom. Ik sla deel 2 juist over omdat ik deel 1 niks aan vond.
Setting is inderdaad vet, ik wil vaker cowboytje spelen 
Laatst nog eens mijn PS3 aangeslingered om deel 1 te spelen, leuk voor een uurtje maar dan merk je hoeveel er veranderd is op grafisch gebied in 8 jaar

Laatst nog eens mijn PS3 aangeslingered om deel 1 te spelen, leuk voor een uurtje maar dan merk je hoeveel er veranderd is op grafisch gebied in 8 jaar

Ik heb even zitten zoeken maar kon op Reddit nog geen actuele informatie vinden. Iemand hier die al iets gelezen heeft over de release date van rdr2 online? Zal dit direct bij release beschikbaar zijn, of pas later zoals bij GTA het geval was?
Denk niet dat je daar druk om moet maken, Online gedeelte zal problematische start hebben denk ik.kleefei schreef op zondag 8 juli 2018 @ 13:26:
Ik heb even zitten zoeken maar kon op Reddit nog geen actuele informatie vinden. Iemand hier die al iets gelezen heeft over de release date van rdr2 online? Zal dit direct bij release beschikbaar zijn, of pas later zoals bij GTA het geval was?
Misschien niet zo erg als bij GTA Online Last gen. Reken er maar wel op dat alles gelijk over beladen is en dat het een week of 2 duurt voor alles netjes werkt. Naja netjes. Dat het werkt.
Ik vrees het ook.
We (Papa's van 30+) zijn een datum voor het jaarlijkse lan weekend aan het plannen. Meestal begin/medio november. Dit jaar staat RDR2 op het programma, maar dan moet online wel werken natuurlijk.
En onze agenda's zijn helaas niet meer zo flexibel als 9 jaar geleden toen we met de traditie begonnen...
Vandaar dat ik toch wel naarstig op zoek ben naar bevestiging of het niet uitgesteld gaat worden.
We (Papa's van 30+) zijn een datum voor het jaarlijkse lan weekend aan het plannen. Meestal begin/medio november. Dit jaar staat RDR2 op het programma, maar dan moet online wel werken natuurlijk.
En onze agenda's zijn helaas niet meer zo flexibel als 9 jaar geleden toen we met de traditie begonnen...
Vandaar dat ik toch wel naarstig op zoek ben naar bevestiging of het niet uitgesteld gaat worden.
[Voor 13% gewijzigd door kleefei op 09-07-2018 14:33]
Het is echt wachten tot Rockstar zelf met nieuwe info komt.Volgens mij is het ook nog niet 100% zeker of er een Battle Royale mode[als die er in komt] aanwezig zal zijn tijdens de release.kleefei schreef op zondag 8 juli 2018 @ 13:26:
Die gameplay trailer moet eerst maar eens komen.

Zoek dan een reserve titel erbij waarvan je wel weet dat die werkt.kleefei schreef op maandag 9 juli 2018 @ 14:33:
Ik vrees het ook.
Hebben we, Battlefield.Psyonara schreef op maandag 9 juli 2018 @ 17:10:
[...]
Zoek dan een reserve titel erbij waarvan je wel weet dat die werkt.
(en desnoods voor de zoveelste keer weer GTA5..)
Nog een krappe twee en een halve maand voor de ‘release’.
Angstvallig stil rondom RDR. Ik snap dat je niet veel prijs wil geven, maar ergens voel ik een uitstel van de release aankomen.
Angstvallig stil rondom RDR. Ik snap dat je niet veel prijs wil geven, maar ergens voel ik een uitstel van de release aankomen.
Dat gevoel bekruipt mij ook. Ik had nog wel wat gameplayfilmpjes verwacht rond deze tijd. Misschien dat ze die bewaren tot de Gamescom eind deze maand. Een beetje uitstel zou niet zo heel verkeerd zijn, aangezien Assassin's Creed Odyssey en RDR2 wel heel dicht bij elkaar uitkomen dit jaar en ik ze beide erg graag wil spelen. Ik hoop dat we snel meer informatie gaan krijgen.ScreamGT schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:55:
Dit gaan ze echt niet neer hangen als er uitstel op de planning staat: http://www.gamed.nl/view/132476ScreamGT schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:55:
Ik verwacht deze maand nog wel een gameplay trailer.
Persoonlijk ben ik pas echt in hype-mode als ik wat toffe gameplay zie.
Nee, hier in de lokale Intertoys en Gamemania zijn ook al allerlei merchandise en advertenties te zien.
Jammer dat je niet meer kan spelen en dat je andere vaste verplichtingen hebt nu....taker1987 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 09:47:

PSN: plexforce (ps4)
😂😂😂 maak je maar niet druk Plex 😁 FIFA 19 komt er sws op day1WeHoDo schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:09:
[...]
Jammer dat je niet meer kan spelen en dat je andere vaste verplichtingen hebt nu....
https://www.rockstargames...2018&utm_content=newswire
Morgen krijgen we een officiële gameplayvideo te zien.
Morgen krijgen we een officiële gameplayvideo te zien.

Ons geklaag wordt verhoord. Wordt ook wel tijd voor een gameplay filmpje. Ik ben echt heel benieuwd naar hoe dat eruit ziet. Lang wachten tot 5 uur vanmiddag.
[Voor 0% gewijzigd door YdieresiS op 09-08-2018 08:30. Reden: Correctie, moet 5 uur zijn, geen 4 uur]
Heel benieuwd. Vond de trailer tot nu toe tegenvallen qua graphics.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik vond RDR ook grafisch tegenvallen in vergelijking met bijvoorbeeld Assassins Creed Brotherhood, Revalation en III (kwamen uit in dezelfde periode als RDR). Echter heb ik RDR grijs gespeeld, en de AC maar een paar keer omdat ik RDR beter vind spelen. Zelfs nu ben ik weer bezig met RDR als voorbereiding op RDR2Leoon. schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 07:27:
Heel benieuwd. Vond de trailer tot nu toe tegenvallen qua graphics.

Je zit gewoon met de begrenzingen van consoles. Hoe meer berekeningen naar de grafische vormgeving gaan, hoe minder er overblijft voor het AI gedeelte.
Maar ik verwacht vanmiddag inderdaad behoorlijk wat opmerkingen over de grafische kant. Zelf ben ik benieuwd of ze al een tipje gaan oplichten van de vernieuwingen die ze bedacht hebben.
Maar ik verwacht vanmiddag inderdaad behoorlijk wat opmerkingen over de grafische kant. Zelf ben ik benieuwd of ze al een tipje gaan oplichten van de vernieuwingen die ze bedacht hebben.
Alsof ze mij hebben horen klagen 😂 Ben heel benieuwd!
@Trevor Het was bij RDR 1 echt niet een beperking van de console, de game was grafisch gewoon erg matig terwijl andere games die rond dezelfde tijd uitkwamen een stuk mooier waren.
Neemt niet weg dat de game sfeervol was met een leuk verhaal, ondanks dat het grafisch geen hoogvlieger was vond ik RDR1 wel een topgame.
Wat ik tot u toe van RDR2 heb gezien waren de textures weer matig maar was de belichting en sfeer weer erg goed.
Ik ben iig benieuwd, wat mij betreft releasen ze 10-15 minuten aan echte gameplay
. Maar aangezien ze het een trailer noemen zal aan wel niet meer zijn dan 1 minuut aan elkaar geplakte korte fragmenten.
Neemt niet weg dat de game sfeervol was met een leuk verhaal, ondanks dat het grafisch geen hoogvlieger was vond ik RDR1 wel een topgame.
Wat ik tot u toe van RDR2 heb gezien waren de textures weer matig maar was de belichting en sfeer weer erg goed.
Ik ben iig benieuwd, wat mij betreft releasen ze 10-15 minuten aan echte gameplay

Helemaal waar. Ik heb RDR ook grijs gespeeld zo'n mooi spel. Tegenwoordig zijn die twee wel te combineren, HZD bijv. Daarbij speelt mee dat ik een beetje verwend ben geworden met m'n 65 inch 4k tv waarbij ik van een 32 inch afkwam. Iets wat niet mooi is zie je nu 10x zo goed omdat het simpelweg groter isspijkerhoofd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 08:36:
[...]
Ik vond RDR ook grafisch tegenvallen in vergelijking met bijvoorbeeld Assassins Creed Brotherhood, Revalation en III (kwamen uit in dezelfde periode als RDR). Echter heb ik RDR grijs gespeeld, en de AC maar een paar keer omdat ik RDR beter vind spelen. Zelfs nu ben ik weer bezig met RDR als voorbereiding op RDR2. Moraal van het verhaal is dat ik gameplay en het verhaal belangrijker vind dan grafisch.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
zijn er nog leuke adresjes om de game te kopen. hij is niet echt goedkoper op geworden. heb helaas de actie van YGZ gemist was toen 47,- 

Goedkoopste bij een Nederlandse webshop die ik momenteel zie is:theduke1989 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 10:37:
zijn er nog leuke adresjes om de game te kopen. hij is niet echt goedkoper op geworden. heb helaas de actie van YGZ gemist was toen 47,-
Normale Editie PS4:
https://www.allyourgames.nl/ps4-red-dead-redemption-2.html € 53,99
Normale Editie XONE:
https://www.allyourgames....ed-dead-redemption-2.html € 53,99
Maar die staat dus ook in de pricewatch:
product: Red Dead Redemption 2
[Voor 23% gewijzigd door YdieresiS op 09-08-2018 11:11. Reden: XONE toegevoegd;]
Ik kan niet wachten tot deze game. Ik heb hem eergisteren alvast in pre-order gezet bij bol.com. Ben erg benieuwd naar de gameplay video vanmiddag.
Dit is zo ontzettend gaaf! Holy shit.Trevor schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 17:11:
Oh man wat ziet dit er tof uit.
YouTube: Red Dead Redemption 2: Official Gameplay Video
Instant pre order.
Inderdaad hype! Gevoel is weer helemaal terug: beetje op een paard de wereld verkennen, ik heb er zin in! Het is dat pre orders geen nut hebben anders zou ik het doen 
Blijkbaar komt er binnenkort nog een gameplay video.

Blijkbaar komt er binnenkort nog een gameplay video.
[Voor 16% gewijzigd door Chaoss op 09-08-2018 17:24]
Als ik het zo een beetje inschat is de SP gewoon op x aantal manieren te spelen. Ik vraag me af of ik dit jaar nog wel aan online toekom of dat ik eerst 3 keer het verhaal ga doen om de verschillen te zien. (Per slot van rekening heb ik in GTA de SP ook een keer of 5 gedaan sinds 2013, en daar had je eigenlijk maar 2 versies
)

Dit ziet er wel heel erg bruut uit. Deze wordt zeker op de dag van release gehaald. Hoe vet zou deze game zijn als een soort van GTA online. Het hele westen online te bespelen. De graphics zien er zeer tof uit
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ziet er zeker goed uit voor een multiplatform game. Blij dat ze eindelijk een stap in de animaties lijken te maken. Dat houterige zie ik niet echt meer.
Ben wel bang dat het weer zo'n typische Rockstar game wordt die ik op een dag uitzet en daarna nooit meer opstart omdat het me geen hol meer interesseert.
Ben wel bang dat het weer zo'n typische Rockstar game wordt die ik op een dag uitzet en daarna nooit meer opstart omdat het me geen hol meer interesseert.
Ziet er toch wel stuk beter uit dan ik verwachtte. Mooi om te zien en zeker een must buy voor mij. Eindelijk weer op m'n paardje rondlopen!
Anoniem: 337891
Ziet er erg goed uit. Textures zie je nu niet goed maar de sfeer, belichting en kleurgebruik doet zeker geen pijn aan de ogen.
Richten in rdr1 vond ik nogal matig. Halverwege zie je hem drie man heel vlot neerknallen dat belooft verbetering.
Ik zag wel elementen van grind shit zoals voedsel voor je kamp regelen en jagen. Hopelijk optioneel. En een band met een paard opbouwen hoeft van mij helemaal niet. Heb my little pony 3 niet voor niks overgeslagen. /zuurpruimuit
Mijn voornemen om in 2019 geen games te kopen is in ieder geval nu al stuk.
Richten in rdr1 vond ik nogal matig. Halverwege zie je hem drie man heel vlot neerknallen dat belooft verbetering.
Ik zag wel elementen van grind shit zoals voedsel voor je kamp regelen en jagen. Hopelijk optioneel. En een band met een paard opbouwen hoeft van mij helemaal niet. Heb my little pony 3 niet voor niks overgeslagen. /zuurpruimuit

Als je niet voor je kamp zorgt worden ze ontevreden. Maar ik denk wel dat ze gezorgd hebben dat het geen "bowlen met roman" wordt. Ik neem aan dat ze van die kritiek geleerd hebben.
Dit ziet er inderdaad heel erg gaaf uit, boven verwachting eigenlijk voor mij. Game stond al in de pre-order en daar heb ik tot nu toe dus nog geen spijt van. Hopelijk geeft de uiteindelijke game echt zo'n kick om te spelen.
Aan het einde wordt er trouwens nog wat gezegd over aspecten die in een volgende gameplay video getoond worden. Waarschijnlijk krijgen we dus voor release nog meer te zien.
Aan het einde wordt er trouwens nog wat gezegd over aspecten die in een volgende gameplay video getoond worden. Waarschijnlijk krijgen we dus voor release nog meer te zien.
De game komt dit jaar oktober uit, dus dat voornemen kun je nog steeds halenAnoniem: 337891 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 18:46:

Let op:
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online
PC topic: [PC] Red Dead Remption 2
- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!
Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"
Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online
PC topic: [PC] Red Dead Remption 2
- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!
Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"
Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.