Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Hayo schreef op zondag 18 november 2018 @ 12:14:
Heeft iemand hier een idee of Saturn Kleve de Pixel 3 (XL) op display heeft liggen? Ben van plan volgend weekend een kijkje te nemen, maar dat heeft natuurlijk geen zin als ze hem niet op display hebben liggen...
Even naar de vestiging bellen ;). Mocht men hem hebben verzoeken apart te leggen vertellen dat je uit NL komt en niet wilt misgrijpen

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-06 17:55

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
regenjas schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 20:15:
[...]

Chat was niet beschikbaar en ik had geen zin in een telefonisch gesprek. Ik heb een mail gestuurd en voor de zekerheid aangegeven dat ik hem retour wil doen want mijn 2 weken bedenktijd zitten er zo goed als op, misschien geven ze me nog een cashback optie.
Net even gechat, maar ze gaan de korting niet met terugwerkende kracht geven, je moet de telefoon dus terugsturen. Dit i.v.m. de beperkte voorraad tijdens de deals. Voor mij geen optie dus helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coentre
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 18:12
kan ik ook met mijn NL google account iets kopen in de duitste google store en dit bij een duitse collega laten bezorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-06 17:55

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Waarschijnlijk wel, tenzij ze ook op creditcard weigeren (maar volgens mij gaat het om het adres).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartK
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:40
Komende donderdag ga ik via mailboxde een Pixel 3XL wit 128GB bestellen. Betaling met ING creditcard. Hoop dat het werkt en zal zsm iets laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gullie007
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
coentre schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:04:
kan ik ook met mijn NL google account iets kopen in de duitste google store en dit bij een duitse collega laten bezorgen?
Dat Google account durf ik je niet te zeggen, maar ik las ergens (ik meen op de site van Google Store zelf, maar kan het zo even snel niet terug vinden) dat het gaat om het bezorgadres en het factuuradres. Die moeten beide Duits zijn.
Zoals eerder in dit topic te lezen is het eigenlijk dus alleen de bedoeling voor Duitse klanten om in de Duitse Google Store te kopen. Gisteren nog even contact gehad via de chat en dat werd bevestigd, als je in NL woont heb je (in principe?) gewoon pech tenzij je iemand in D kent die het voor je aanschaft.

System Specs Desktop | System Specs Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alligamanor
  • Registratie: Oktober 2017
  • Niet online
Mijn Pixel 3XL Wit 128GB is verzonden naar Huifkar. Ik heb hem op 13 Oktober besteld en hij is 19 November verstuurd door Google. Vanochtend om 9 uur is hij aangekomen in Eindhoven :P

Dus niet lang meer en ik heb hem thuis!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02 14:42
Gullie007 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:46:
[...]

Dat Google account durf ik je niet te zeggen, maar ik las ergens (ik meen op de site van Google Store zelf, maar kan het zo even snel niet terug vinden) dat het gaat om het bezorgadres en het factuuradres. Die moeten beide Duits zijn.
Zoals eerder in dit topic te lezen is het eigenlijk dus alleen de bedoeling voor Duitse klanten om in de Duitse Google Store te kopen. Gisteren nog even contact gehad via de chat en dat werd bevestigd, als je in NL woont heb je (in principe?) gewoon pech tenzij je iemand in D kent die het voor je aanschaft.
Bedankt hiervoor, dat is goed om te weten.
Dan kies ik het factuur adres ook als het duitse adres waar ik hem ga op laten leveren. Alleen mijn naam gaat er dan op staan die anders is dan het bezorgadres maar dat zou normaal niet mogen uitmaken.
En een belgische CC natuurlijk.
Vermits hij toch niet op de zaak gekocht wordt maakt dat niet echt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-05 09:07
Alligamanor schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:51:
Mijn Pixel 3XL Wit 128GB is verzonden naar Huifkar. Ik heb hem op 13 Oktober besteld en hij is 19 November verstuurd door Google. Vanochtend om 9 uur is hij aangekomen in Eindhoven :P

Dus niet lang meer en ik heb hem thuis!!
Had jij als factuuradres jouw daadwerkelijke adres of die van huifkar?

DaveD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alligamanor
  • Registratie: Oktober 2017
  • Niet online
DaveD1109 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 14:31:
[...]

Had jij als factuuradres jouw daadwerkelijke adres of die van huifkar?
Ik heb bij mijn creditcard (ABN AMRO) gewoon mijn eigen adres ingevuld.
Ik weet niet of dat wordt gezien als je factuuradres, in dat geval dus NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Gullie007 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:46:
[...]

Ben ik benieuwd hoe het gaat als ik Duits adres opgeef (mijn werk voor zowel bezorg als factuur) en cc van NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitspark
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-02-2024
Ik heb mijn witte 128Gb van belsimpel zaterdag morgen netjes binnengekregen. dik tevreden tot nu toe. alleen jammer dat tnt niet echt een net tijdswindow kon afgeven. maar goed, eiind goed al goed. hijs binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slekniws
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15-07-2024
Iemand ervaring met ophalen bij MobilCom in Duitsland? Of is dat geen goed idee?

• KoningSlakkie
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-06 21:19
De 200 euro korting is zojuist ingegaan op de duitse google store.

Anoniem: 1142795

Betaal je 650 of gaan er 200euro naar je google pay account?
Zie nog 849 staan namelijk

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 1142795 op 22-11-2018 00:48 ]

• wasco
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-06 16:29

wasco

brightest crayon in the box

Ja ik zie ook nog 849 staan... En ben al de hele tijd aan het kijken.

wasco [the brightest crayon in the box]

• blueman85
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:20
Same here! Is het iemand al gelukt?

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

KoningSlakkie schreef op donderdag 22 november 2018 @ 00:35:
De 200 euro korting is zojuist ingegaan op de duitse google store.
Apart. Ook bij mij blijft ie 849 dacht misschien pas in de winkelwagen helaas ook dan nog 849...

• blueman85
  • Laatst online: 19:20
RobbyTown schreef op donderdag 22 november 2018 @ 04:10:
[...]

Apart. Ook bij mij blijft ie 849 dacht misschien pas in de winkelwagen helaas ook dan nog 849...
Zal me niks verbazen als de actie later ingaat, ergens in de ochtend ofzo, blijf het apart vinden, 22 november is echt vanaf 00.00 voor zover ik me kan herinneren 8)7

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UPPERKEES
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
blueman85 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 05:02:
[...]

Zal me niks verbazen als de actie later ingaat, ergens in de ochtend ofzo, blijf het apart vinden, 22 november is echt vanaf 00.00 voor zover ik me kan herinneren 8)7
Misschien alleen een happy hour? Ze zijn natuurlijk ook geen Sinterklaas. :P

• DaveD1109
Misschien pas na 9 uur?

DaveD

• DaemonAngel
Ik had gisteren avond ook nog niets er staan en nu ook terug gekeken en ik heb nog altijd de korting niet.

• UPPERKEES
  • Niet online

• UPPERKEES
  • Niet online
DISCOUNT! For real nu...

• wasco

wasco

De promo staat er nu echt op! Net besteld en laten leveren naar een vriend die sinds kort in Duitsland wordt. Hij is binnen 3 weken terug in België. :)

[ Voor 67% gewijzigd door wasco op 22-11-2018 09:03 ]

• UPPERKEES
  • Niet online
Ordered! Met een mailboxde address en een ABN Amro creditcard. Delivery op Jan 03/04 (Pixel 3 128 GB)!

[ Voor 12% gewijzigd door UPPERKEES op 22-11-2018 09:06 ]

• wasco

wasco

Ik heb de zwarte 64GB genomen (na lang denken), deze heeft een verwachte levering "Zustellung Nov 23–28".

• DaemonAngel
Heb hem net ook besteld in het zwart 64 GB en laten leveren bij iemand in Duitsland met een Belgische cc

• DaveD1109
AquaL1te schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:05:
Ordered! Met een mailboxde address en een ABN Amro creditcard. Delivery op Jan 03/04 (Pixel 3 128 GB)!
En dan via gls of ups? Zoals ik het zie is ups sneller?

DaveD

• BartK
Heeft iemand enig idee hoe mailboxde om gaat met losse bestellingen?
Heb net de Pixel 3XL 128GB Clearly white besteld, samen met een fog case en pixel stand. De case en stand worden eerder geleverd, maar zou het wel fijn vinden als alles tegelijkertijd in Nederland aan komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UPPERKEES
  • Niet online
DaveD1109 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:16:
[...]

En dan via gls of ups? Zoals ik het zie is ups sneller?
Ik had de goedkoopste oplossing genomen (geen idee welke), ik wacht al 4 jaar op een telefoon die aan mijn eisen voldoet, die paar extra dagen kunnen er nog wel bij :P

• DaveD1109
AquaL1te schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:33:
[...]

Ik had de goedkoopste oplossing genomen (geen idee welke), ik wacht al 4 jaar op een telefoon die aan mijn eisen voldoet, die paar extra dagen kunnen er nog wel bij :P
Hahahahaha

DaveD

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Vielen Dank, Robby

Bij google store .de nu ook besteld met korting usd van 9 uur ofzo. Duitsland kantoor adres ingevuld met NL cc ik ben benieuwd

Zwart word geleverd 26/27 nov

[ Voor 10% gewijzigd door RobbyTown op 22-11-2018 13:00 ]

• robotjoek
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:18

robotjoek

Samsung S25U + Ultrawatch

Is t iemand opgevallen dat de Google Wifi "angebot" veranderd is, was gister nog 2 stuks van €139 voor €89, en nu 2 stuks van €249 voor €199........🤤

XPeng G6SR(24) + Ratio Solar

• DaveD1109
robotjoek schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:24:
Is t iemand opgevallen dat de Google Wifi "angebot" veranderd is, was gister nog 2 stuks van €139 voor €89, en nu 2 stuks van €249 voor €199........🤤
Ja dat viel mij ook al op!

Edit: Als ik naar d prijzen kijk in de nl store dan denk ik dat de eerdere prijsvermelding een fout is geweest.

[ Voor 15% gewijzigd door DaveD1109 op 22-11-2018 11:19 ]

DaveD

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:36
Ook besteld. Met NL creditcard en leveradres in Duitsland. So far so good.

Levering Nov 27-28 (zwarte pixel 3, 64gb).

[ Voor 23% gewijzigd door Jasper op 22-11-2018 11:23 ]

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-06 16:41

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik heb em ook besteld. Rabo creditcard en MailboxDE als leveradres.

Pixel 3, wit, 128. Levering 21 december :'(

Ik heb er overigens toch weinig hoop op dat de bestelling doorgaat, maargoed... We zullen afwachten.

• DaveD1109
Ben ook erg benieuwd! Ik haat wachten! Heb ook toch maar weer een Google home erbij besteld! Mijn vrouw begint zo langzamerhand gek te worden van al dat switchen qua tech! Ik denk dat ik vaker wissel dan een stelletje in een parenclub!😂

DaveD

• DaemonAngel
DaveD1109 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:37:
Ben ook erg benieuwd! Ik haat wachten! Heb ook toch maar weer een Google home erbij besteld! Mijn vrouw begint zo langzamerhand gek te worden van al dat switchen qua tech! Ik denk dat ik vaker wissel dan een stelletje in een parenclub!😂
Ja ook even gedacht aan nog een extra Google home. Deze was nu wel heel goedkoop. Maar zou graag de hub hebben en die hadden ze jammer genoeg niet.
Volgende maand maar uit de UK meenemen.

• bigfooter
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-06 16:36
Ik heb de Pixel3 just black besteld afleveren via Mailboxde en de coprorate Amex van mijn werk, ben benieuwd.

Wind, Waves and Snow

• Fuku-San
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-06 19:41
Ik zit ook te dubben om een 3 te halen op de duitse google store en naar vrienden in duitsland te sturen; mild off topic maar weten jullie of de duitse google store prijs incl 21% btw is? En of ik die in nederland dus moet aangeven?

Telefoon gaat zakelijk gebruikt worden, dus dat is voor mij wel een vereiste, die btw terug kunnen vragen :)

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010

pdavie2311

Live life to the fullest..

Ook maar 1 besteld..Ik ga deze vergelijken met mijn Mate 20 Pro en kijken welke ik ga houden. Mijn eerste Mate had schermproblemen, schijnt nog niet opgelost te zijn..Stock Android lijkt mij ook wel een keer leuk om te proberen. Overigens de 3XL White besteld met de officiële case, ook wit erbij..Mooie combi lijkt me..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Fuku-San schreef op donderdag 22 november 2018 @ 14:57:
Ik zit ook te dubben om een 3 te halen op de duitse google store en naar vrienden in duitsland te sturen; mild off topic maar weten jullie of de duitse google store prijs incl 21% btw is? En of ik die in nederland dus moet aangeven?

Telefoon gaat zakelijk gebruikt worden, dus dat is voor mij wel een vereiste, die btw terug kunnen vragen :)
Het is inclusief de Duitse belasting. En als je ergens in Europa belasting betaald over het product betaald, dan is het al goed.

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Fuku-San schreef op donderdag 22 november 2018 @ 14:57:

Versand 0,00 €
Rabatt - 200,00 €
Geschätzte Steuern 110,81 €
Summe 694,00 €

Viola

• Slekniws
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15-07-2024
Nu ook af te halen bij mediamarkt Duitsland

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Het is gelukt!

Deine Bestellung ist unterwegs

• Fuku-San
RobbyTown schreef op donderdag 22 november 2018 @ 18:45:
[...]

Versand 0,00 €
Rabatt - 200,00 €
Geschätzte Steuern 110,81 €
Summe 694,00 €

Viola
Yes, thanks! Ik ben er inmiddels achter. Ik zit alleen echt heeeeeeeel erg te dubben of iik mijn 2XL wil verkopen en de 3 wil halen. Erg lastige keuze want de 2XL is echt een fantastisch apparaat, alleen ik vind 'm best groot. De vraag is of ik meer geld wil uitgeven aan minder fysieke telefoon. NAGELBIJT. Wie tilt me even over het hekje heen :D

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:38
Fuku-San schreef op donderdag 22 november 2018 @ 21:33:
[...]

Yes, thanks! Ik ben er inmiddels achter. Ik zit alleen echt heeeeeeeel erg te dubben of iik mijn 2XL wil verkopen en de 3 wil halen. Erg lastige keuze want de 2XL is echt een fantastisch apparaat, alleen ik vind 'm best groot. De vraag is of ik meer geld wil uitgeven aan minder fysieke telefoon. NAGELBIJT. Wie tilt me even over het hekje heen :D
Tja, volgens mij heb je de beslissing al genomen :).

Kan niet meepraten over de Pixel 2. Die heb ik nooit gehad.

Ben van de S7 edge naar de Pixel 3 gegaan juist om een kleinere telefoon te krijgen (afgezien van de andere voordelen uiteraard). En het is heerlijk!!! Lekker de telefoon weer fatsoenlijk met 1 hand bedienen, ding past fatsoenlijk in al je zakken.

Is het hekje nu laag genoeg? :)

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• Fuku-San
alexbl69 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 21:38:
[...]

Tja, volgens mij heb je de beslissing al genomen :).

Kan niet meepraten over de Pixel 2. Die heb ik nooit gehad.

Ben van de S7 edge naar de Pixel 3 gegaan juist om een kleinere telefoon te krijgen (afgezien van de andere voordelen uiteraard). En het is heerlijk!!! Lekker de telefoon weer fatsoenlijk met 1 hand bedienen, ding past fatsoenlijk in al je zakken.

Is het hekje nu laag genoeg? :)
haha bijna! Ik vind de panda 2XL verreweg het mooiste toestel wat google op de markt heeft gebracht (al zijn de meningen daar nogal over verdeeld). De nieuwe pixels qua design zijn een beetje conservatief, dat vind ik wel jammer. Had graag iets meer ballen gezien van google.

Anyway, 649 euro is dan wel weer heel aanlokkelijk. Ik zal es kijken hoe lang ik van m'n credit card af kan blijven vanavond..

• DaveD1109
RobbyTown schreef op donderdag 22 november 2018 @ 21:23:
Het is gelukt!

Deine Bestellung ist unterwegs
Huh! Wanneer besteld dan? En via mailboxde?

DaveD

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Fuku-San schreef op donderdag 22 november 2018 @ 21:33:
[...]

Kan niet voor jou spreken, hier korte ervaring.

Had een Note 3, daarna Nexus 5X perfecte maat en prijs! Goed de tijd verstreek 5X werd wat te traag. Nokia 7 plus goede prijs kwaliteit maar net wat te groot. Sinds kort de pixel 3 uit maar net wat te duur. Black friday. Dus daarom de Pixel 3 die ook nog Notch loos is.
DaveD1109 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 21:46:
[...]

Huh! Wanneer besteld dan? En via mailboxde?
Bij duitse google store. Besteld vandaag om 9:41 adres kantoor in Duitsland (waar ik werk gelukkig in diverse landen panden) met mijn NL Rabo cc.
Heb trouwens de Just black besteld. Andere kleuren zag ik begin Jan levertijd enkele posts terug.

Bestelling komt uit Ierland?
Google Commerce Ltd
Gordon House, Barrow Street
Dublin 4
Irland
DE283139298

[ Voor 79% gewijzigd door RobbyTown op 22-11-2018 22:20 ]

• Fuku-San
RobbyTown schreef op donderdag 22 november 2018 @ 21:52:
[...]

Had een Note 3, daarna Nexus 5X perfecte maat en prijs! Goed de tijd verstreek 5X werd wat te traag. Nokia 7 plus goede prijs kwaliteit maar net wat te groot. Sinds kort de pixel 3 uit maar net wat te duur. Black friday. Dus daarom de Pixel 3 die ook nog Notch loos is.

[...]

Bij duitse google store. Besteld vandaag om 9:41 adres kantoor in Duitsland (waar ik werk gelukkig in diverse landen panden) met mijn NL Rabo cc.
Heb trouwens de Just black besteld. Andere kleuren zag ik begin Jan levertijd enkele posts terug.

Google Commerce Ltd
Dublin 4
Irland
DE283139298
Hahah, het "kwaad" is al geschied. Mijn Pixel 3 64GB wit is zojuist besteld, express international shipping, levertijd staat geschat op 4-5 december. Met een beetje mazzel flikkert sint 'm niet al te hard door de schoorsteen.

Nu nog ff kijken of ik nog ergens die fabric case kan vinden voor net iets minder, ik vind 45 euro wel ietwat geflipt voor een stukje stof. Maar het is wel erg fijn om iets meer grip te hebben. Screenprotector reccomendations sta ik ook voor open, heb maar gewoon 4 random dingetjes op ali besteld, voor het geld kan er niet al te veel misgaan.

Overigens, Mijn ervaring: Nexus 6P>Mate 9, als de wiedeweerga weer terug naar google Pixel XL, toen een XL2, maar na 4 bakbeesten zijn mijn handen echt levensmoe van die gigantische slagschepen. Een kleiner telefoontje zal een verademing zijn :)

• DaveD1109
RobbyTown schreef op donderdag 22 november 2018 @ 21:52:
[...]

[...]

Google Commerce Ltd
Dublin 4
Irland
DE283139298
Heb hem ook rond die tijd besteld daar. Zelfde toestel alleen dan naar mailboxde. Nog niets vernomen verder helaas.

DaveD

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Wel jammer dit, voor 650 euro bestel ik de pixel 3 ook graag.. Als ik de reacties lees, wordt wel een beetje lastig met mailbox.de of huifkar...

Zit serieus te twijfelen om zelfs te gaan rijden, alleen is dat dan niet meer een goede deal 🤔

• robotjoek
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:18

robotjoek

Samsung S25U + Ultrawatch

Heb mijn witte Pixel 3 XL besteld bij de Saturn in Kleve voor €745, op voorraad, dus vanaf morgen op te halen, happy camper ! 😀😀

XPeng G6SR(24) + Ratio Solar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
Rofl, je kan ze inderdaad ook gewoon gaan halen over de grens bij mediamarkt of saturn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Toch via mailbox de besteld vanuit de google store, mocht dat niet lukken dan proberen te bestellen via MediaMarkt.de icm mailbox 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:32
Heb een bestelling geplaatst om een Pixel 3 XL af te halen bij Mediamarkt in Papenburg. 745 euro en kan gewoon betalen in de winkel. Ben erg benieuwd. Zat eigenlijk te twijfelen om hem via een vriend in de VS te laten bestellen, maar dit is natuurlijk veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostBaksteen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-06 12:46
Heb gister nog geprobeerd om hem te bestellen via Google, maar mijn CC werd geweigerd, nu ga ik hem morgen gewoon ophalen in Kleve, prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfinx
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:08
Ook Pixel 3 besteld bij MediaMarkt, ergens volgende week af te halen in Meppen.

Hippos are apparently just rage filled hate tanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Pixel 3XL ligt klaar bij MM in Duitsland voor mij. Alleen de originele case nog niet. Binnen 2 dagen. Denk dat ik dan maandag maar eens heen ga. Hoe is het eventuele retourbeleid bij MM? Wil de Pixel even goed vergelijken met mijn Mate 20 Pro. Gezien deze bij Vodafone vandaan komt, kan en mag je daar 14 dagen het toestel proberen. MM niet zo soepel denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
JoostBaksteen schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 07:25:
Heb gister nog geprobeerd om hem te bestellen via Google, maar mijn CC werd geweigerd, nu ga ik hem morgen gewoon ophalen in Kleve, prima :)
Heb hem ook besteld met een ANWB visa. Staat nog steeds op levering 28 november. Gisteren om 9:10 uur besteld.
Welke cc heb jij gebruikt?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostBaksteen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-06 12:46
DaveD1109 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 08:05:
[...]

Heb hem ook besteld met een ANWB visa. Staat nog steeds op levering 28 november. Gisteren om 9:10 uur besteld.
Welke cc heb jij gebruikt?
Ik probeerde het met mijn ING CC en mailboxde adres, maar ik kreeg een foutmelding dat er iets mis ging. Als ik op de code die er bij stond googlde (ik weet de precieze code niet meer), dan kwam ik op een google support pagina waarop stond dat de CC transactie geweigerd werd... ik weet niet waarom, ik ben ook niet gebeld door de ING dus ik denk dat google het zelf blokkeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Zit naar de bestelling te kijken, valt me op dat er ipv zittou cittou staat. Denk hoe kan dat nou, heb kopie paste gedaan. Kijk ik naar het adres, staat er outer weberstr. ipv Äussere Weberstr. Ofwel google heeft staan vertalen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UPPERKEES
  • Niet online
Mijn order is nu canceled... Due to suspicious activities... Oke Google, dan niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

AquaL1te schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:08:
Mijn order is nu canceled... Due to suspicious activities... Oke Google, dan niet.
Gewoon bij de MM halen over de grens? Maak je er een dagje Duitsland van incl Currywurst...;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UPPERKEES
  • Niet online
DaemonAngel schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:14:
Heb hem net ook besteld in het zwart 64 GB en laten leveren bij iemand in Duitsland met een Belgische cc
Is jouw bestelling nog wel in orde? Ik ben wel benieuwd of het de creditcard was of mijn mailboxde adres. En anders misschien MediaMarkt proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
AquaL1te schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:25:
[...]

Is jouw bestelling nog wel in orde? Ik ben wel benieuwd of het de creditcard was of mijn mailboxde adres. En anders misschien MediaMarkt proberen...
Zojuist een mail gehad dat hij is geannuleerd.
Mocht ik het daar niet mee eens zijn kon ik een mail sturen.
Heb dat dus zojuist ook gedaan!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UPPERKEES
  • Niet online
DaveD1109 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:30:
[...]

Zojuist een mail gehad dat hij is geannuleerd.
Mocht ik het daar niet mee eens zijn kon ik een mail sturen.
Heb dat dus zojuist ook gedaan!
In de voorwaarden voor kortingen staat dat je in Duitsland moet wonen. Dus ik denk dat ze daarom dit soort dingen blokkeren.

Ik ga MediaMarkt in Duitsland proberen met een mailboxde adres. Hopelijk willen die wel geld verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaemonAngel
AquaL1te schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:25:
[...]

Ik heb nog geen melding gehad dat die geannuleerd is. In de store staat die ook nog steeds gewoon op besteld met levering 26-29 Nov.

Ik heb wel een adres van iemand in Duitsland gekozen. Misschien dat het daarom in orde is.

Ik hoop dat ik het wel weet voor het weekend. Anders rij ik wel naar Duitsland. Dat is maar uurtje rijden. Doe ik voor het werk al dus niet echt een probleem. In de mediamarkt in Aken kan ik hem namelijk gewoon online kopen en daar ophalen. 300 km, Iets meer dan 20 euro aan naft.

De kredietkaart die gebruikt is was gewoon degene die in mijn google account staat. Ik heb niet speciaal nog iets gekozen. Hij wist al wel mijn adres van België, dus als ze moeite willen doen kunnen ze dit perfect annuleren. Er stond in de voorwaarden dat je in duitsland moest wonen.

[ Voor 23% gewijzigd door DaemonAngel op 23-11-2018 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartK
Heb net ook een e-mail gekregen dat mijn bestelling geannuleerd is. Ook via Mailboxde. Jammer joh, tijd om te klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Iemand toevallig die in Duitsland woont en tegen vergoeding kan leveren aan een tweaker in nl?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartK
DaveD1109 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:14:
Iemand toevallig die in Duitsland woont en tegen vergoeding kan leveren aan een tweaker in nl?
Hier nog iemand die graag mee wil doen hierbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05 21:21
https://www.ebay.de mediamarkt €595 met code POWERFRIDAY. Alleen op Duits adres...en vandaag.

//edit. referal er uit gepeuterd.

[ Voor 16% gewijzigd door scorelord op 23-11-2018 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UPPERKEES
  • Niet online
Heb de bestelling nu gedaan via MediaMarkt DE met een mailboxde adres en ABN Amro creditcard, laatste kans geef ik het :P Wel weer jammer dat de MediaMarkt niet de 128 GB versie heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnolia61
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-03 00:12
Code POWERFRIDAY lijkt het op die https://www.ebay.de mediamarkt niet meer te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Dahlhaus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-06 19:40
Ook mijn bestelling bij Duitse Google Store is net geannuleerd. Meteen besteld bij Saturn Kleve... met een beetje geluk kan ik hem vandaag nog ophalen. Wat benzine en lekker muziekje onderweg weegt best op tegen de verzendkosten van mailboxde.com ;)
Alleen jammer dat ze de case niet op voorraad hebben. Die komt dan nog wel.

Martino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

M. Dahlhaus schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:55:
Ook mijn bestelling bij Duitse Google Store is net geannuleerd. Meteen besteld bij Saturn Kleve... met een beetje geluk kan ik hem vandaag nog ophalen. Wat benzine en lekker muziekje onderweg weegt best op tegen de verzendkosten van mailboxde.com ;)
Alleen jammer dat ze de case niet op voorraad hebben. Die komt dan nog wel.
Had je een gewoon Duits adres of mailboxde of huifkar ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Dahlhaus
RobbyTown schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:57:
[...]

Had je een gewoon Duits adres of mailboxde of huifkar ofzo?
Mailboxde... Reden van de annulering was 'verdachte activiteit'. Ik denk dat dit minder met de creditcard maar vooral met die doorzendservice te maken heeft.

Martino

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaveD1109
Heb hem nu via eBay bij mediamarkt besteld en betaald via Paypal. Bezorgadres bij mailboxde. Houd jullie op de hoogte!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

M. Dahlhaus schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:00:
[...]

Mailboxde... Reden van de annulering was 'verdachte activiteit'. Ik denk dat dit minder met de creditcard maar vooral met die doorzendservice te maken heeft.
Zou goed kunnen meerdere mensen last van Google heeft dus een soort blacklist. Gelukkig duits kantoor waar ik werk met NL cc heb ik de status 'verzonden' gekregen. Dus lijkt erop mailboxde en huifkar niet meer kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
RobbyTown schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:04:
[...]

Zou goed kunnen meerdere mensen last van Google heeft dus een soort blacklist. Gelukkig duits kantoor waar ik werk met NL cc heb ik de status 'verzonden' gekregen. Dus lijkt erop mailboxde en huifkar niet meer kan.
Lijkt mij ook! Kijken of mijn bestelling van mediamarkt.de wel doorkomt. Heb wel nogmaals een bestelling geplaatst bij Google.
Mochten ze allebei doorgaan verkoop ik er wel 1!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Bij mij was het ook geannuleerd. Mailboxde als adres ingevuld.

Ik heb de telefoon nu nog een keertje besteld, maar dan met Huifkar als adres. Ik zie hierboven nog geen reacties dat die ook geannuleerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Dahlhaus
Nou, ook maf. Uur geleden in Kleve de Pixel 3 XL besteld waarbij aangegeven werd dat de Google case pas over 2-4 dagen leverbaar was. Die heb ik dus geannuleerd. Kijk ik nu nog even op die site voor andere black friday deals (ik ga er tenslotte toch heen rijden), is die case gewoon (weer?) op voorraad. Alsnog besteld dus :)

Martino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Type-R
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 09:46

Type-R

One Minute Shakin

Nog geen ervaring, maar Amazon.de levert de Pixel 3 nu ook voor 645, en levert wel gewoon naar Nederland. De levertijd is helaas niet zoals die van de Duitse Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UPPERKEES
  • Niet online
Type-R schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:54:
Nog geen ervaring, maar Amazon.de levert de Pixel 3 nu ook voor 645, en levert wel gewoon naar Nederland. De levertijd is helaas niet zoals die van de Duitse Mediamarkt.
Mijn Pixel 3 heeft nu de state shipping (MediaMarkt via mailboxde), als dat rond de avond niet shipped is dan cancel ik hem en order ik alsnog via Amazon :) Ik ga het niet riskeren dat ik morgen weer een cancellation mailtje krijgt wegen verdacht gedrag. Ik neem aan dat deze Black Friday kortingen alleen op vrijdag zijn :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M. Dahlhaus
AquaL1te schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:06:
[...]
Ik neem aan dat deze Black Friday kortingen alleen op vrijdag zijn :+
Bij Saturn hebben ze het over een Black Weekend :+

Martino

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaemonAngel
Ik kreeg net een mail van google dat mijn pixel verzonden is.

Levering 23-26 Nov.

Ter info: Besteld met een belgische CC die gelinkt is aan mijn google account.
Laten leveren op een gewoon duits adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1139279

AquaL1te schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:34:
Heb de bestelling nu gedaan via MediaMarkt DE met een mailboxde adres en ABN Amro creditcard, laatste kans geef ik het :P Wel weer jammer dat de MediaMarkt niet de 128 GB versie heeft...
Hoe heb jij je mailbox gegevens ingevoerd bij Amazon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghotirey
  • Laatst online: 27-08-2024
Beste mensen,

Ik wil graag de pixel 3 bestellen via mailboxde (bij mediamarkt) maar ik kom er niet helemaal uit hoe ik het adres moet invullen.

Volgens de mailboxde willen ze hun bedrijf als naam. Maar ik kan alleen voornaam en achternaam invullen.

Voornaam: Mailboxde.com
Achternaam: GmbH

Maar ook bij het adres kom ik er niet uit. Ik heb eigenlijk maar 1 optie maar ik weet niet of het dan wel aankomt. Ik kan alleen apart straat en huisnummer invullen (dus Äussere Weberstr. en 57) en dan heb ik een 2e adres regel. Maar dat betekend dat mijn mailboxde id dan dus als laatste komt en dat staat niet in de voorbeelden.

Heeft iemand ervaring mee hoe je het adres van mailboxde moet invullen in het invul formulier van mediamarkt duitsland?

Alvast heel erg bedankt!!

PS mijn bestelling bij google store germany was ook gecancelled :-( )

[ Voor 4% gewijzigd door Ghotirey op 23-11-2018 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duvekot
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:19
klopt het dat de 128Gb versie ALLEEN maar via Google te krijgen is? Zit te kijken naar een witte " normale" pixel 3 (dus niet XL) met 128Gb .. maar die zie ik alleen maar bij Google terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:13
Anoniem: 1139279 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:16:
[...]

Hoe heb jij je mailbox gegevens ingevoerd bij Amazon?
Amazon.de levert het toestel rechtstreeks al naar Nederland, dus geen noodzaak tot het invoeren van je Mailboxde adres. Levertijd is bij Amazon.de echter wel 1-3 maanden..

Zelf ook besteld bij Amazon.de, kan ik in de tussentijd mijn huidige toestel nog rustig verkopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Jadang op 23-11-2018 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ghotirey schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:29:
Beste mensen,

Ik wil graag de pixel 3 bestellen via mailboxde (bij mediamarkt) maar ik kom er niet helemaal uit hoe ik het adres moet invullen.

Volgens de mailboxde willen ze hun bedrijf als naam. Maar ik kan alleen voornaam en achternaam invullen.

Voornaam: Mailboxde.com
Achternaam: GmbH

Maar ook bij het adres kom ik er niet uit. Ik heb eigenlijk maar 1 optie maar ik weet niet of het dan wel aankomt. Ik kan alleen apart straat en huisnummer invullen (dus Äussere Weberstr. en 57) en dan heb ik een 2e adres regel. Maar dat betekend dat mijn mailboxde id dan dus als laatste komt en dat staat niet in de voorbeelden.

Heeft iemand ervaring mee hoe je het adres van mailboxde moet invullen in het invul formulier van mediamarkt duitsland?

Alvast heel erg bedankt!!

PS mijn bestelling bij google store germany was ook gecancelled :-( )
Dat vroeg ik me inderdaad ook af.
Heb nu als voornaam mijn achternaam gebruikt, als achternaam Mailboxde.com GmbH. En heb in de extra adresregel mijn volledige naam + ID ingevoerd.

Nu maar hopen dat dat goed is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jadang schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:54:
[...]

Amazon.de levert het toestel rechtstreeks al naar Nederland, dus geen noodzaak tot het invoeren van je Mailboxde adres. Levertijd is bij Amazon.de echter wel 1-3 maanden..

Zelf ook besteld bij Amazon.de, kan ik in de tussentijd mijn huidige toestel nog rustig verkopen.
Ah, mooi! Bedankt voor het antwoord.
Had ik maar zoveel geduld.. Toch voor Mediamarkt + mailboxde + paypal gegaan. Fingers crossed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Ik heb hem ook maar voor de zekerheid besteld bij Amazon.de.
Die bij de mediamarkt via mailboxde.com staat ook nog steeds in behandeling, dus mocht die door hen gecanceld worden dan heb ik hem in iedergeval nog via Amazon.
Word dan helaas langer wachten!😬

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartK
Wat ik me nog afvroeg, zou het niet mogelijk moeten zijn om het pakketje bij een post center vlak bij de grens af te laten leveren en het daar vervolgens op te halen? Het lijkt erop dat er weinig manieren zijn om de 128GB versie te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghotirey
  • Laatst online: 27-08-2024
Anoniem: 1139279 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:31:
[...]

Dat vroeg ik me inderdaad ook af.
Heb nu als voornaam mijn achternaam gebruikt, als achternaam Mailboxde.com GmbH. En heb in de extra adresregel mijn volledige naam + ID ingevoerd.

Nu maar hopen dat dat goed is..
Ja ik heb hem ook maar gedaan, zoals aangegeven in mijn vorige bericht. Ik heb https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/56745593 gevonden met de uitleg, ik heb alleen die extra letter niet gedaan. Kwam me raar over.

We gaan het zien, voorlopig al 2 verschillende mailtjes met bevestiging gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Google playstore of MediaMarkt + mailboxde is volgens mij echt kansloos. Als er nog iemand is die dat wil proberen: dat heeft weinig zin.

Ik heb nu playstore + huifkar gedaan. Afwachten of dat wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Op eBay staan er trouwens ook aardig wat van goed scorende verkopers!

DaveD

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste