Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Welke cpu voor zelfbouw Nas DSM 6.2

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views

Vraag

• melliemvdg
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 21-02-2019
Beste Forumlezers,

Allereerst bedankt voor het lezen van mijn bericht.

De titel luid eigenlijk de vraag al. Welke cpu kan ik gebruiken voor een bare-metal nas
met Xpenoboot. Wat ik wil doen is het volgende,

- Foto's, video's en data uploaden van een smartphone of pc / laptop.
- Uitpakken van films e.d.

Waarschijnlijk wil ik 2 raid volumes draaien, een raid 0 en raid 5.

Zelf zat ik te denken tussen een Intel Celeron, Xeon of i3. Graag blijf ik bij de keuze voor Intel.

Ik hoor graag jullie mening :)

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Het Grote XPenology Topic ?

Allicht zou het helpen om even een budget te geven; het verschil tussen een hypermoderne i3 en een ouder model Celeron is aanzienlijk. Nog afgezien van de performance die je haalt.

Verder vind ik je vraag wat "summier"; maar ik weet te weinig van Xpenology om je hierover verder advies te geven. Wel weet ik voldoende van storage en performance om "nu al" mijn vragen te stellen bij een RAID5 setup.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 22:39

br00ky

Moderator Harde Waren
Een topic lijkt me voldoende. Door in Welke cpu voor zelfbouw Nas DSM, want in dit subforum hoort geen aankoopadvies thuis.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True