Hier de test in Prime95. Ik moest de overclock terugzetten van 4.4 naar standaard. 2x geprobeerd te draaien met overclock, ik kreeg deze foutmeldingen van Windows: WHEA_UNCORRECTABLE_ERROR en CLOCK_WATCHDOG_TIMEOUT. Na het terug clocken heb ik deze niet meer gehad.
Het vreemde is momenteel ook dat ik op willekeurige momenten de foutmelding DRIVER_POWER_STATE_FAILURE krijg. Die komt steeds terug. Ook na het terug clocken van de processor.
De eerste 30 seconden met overclock in Prime95 gingen goed, maar core 3 en 4 deden niks en bleven op 0%. En de rest was niet stabiel 100%. Met overclock werkt dit dus bij mij niet...
Na het terugzetten naar de standaard CPU instellingen draaide Prime95 wel gewoon door. Alle cores 100%, temperatuur steeg wel naar 90 graden. Ik kon de test vanavond niet heel erg lang draaien.
Daarnaast ook nog GPU-z gedraaid in windowed modus en full screen. In windowed modus draaide deze niet lekker. En heb ik dus maar kort gedraaid, zie hieronder het screenshot.
In full screen modus draaide deze wel 95% tot 100%. Daarbij hebben sommige meer gebruik dan de andere cores. En daarvan hieronder het screenshot:
Ik denk dat een verse Windows installatie geen kwaad kan...
[
Voor 31% gewijzigd door
Fearbeek op 26-09-2018 23:43
]