Lacoste13 schreef op maandag 24 september 2018 @ 17:02:
@
barrymossel Voordat je wat schrijft.
Op het moment dat ik het contract heb ontvangen van mijn advocaat in .PDF vorm.
Heb ik gewacht om te gaan ondertekenen.
Waarom? Wegens ziekte in de familie en ik niet in de buurt was of de gelegenheid om langs te gaan om te tekenen.
Een paar uur later is er dus iemand ingelogd op mijn email adres (hoe die dit heeft gedaan weet ik niet.) Dat ik een email adres heb gebruikt appart voor deze zaak was omdat ik altijd Maar een email gebruikte met een kinderlijke naam. Nu dus met voornaam en achternaam.
Dat de gene (dus een onbekend iemand) een vals contract heeft gestuurd naar mijn desbetreffende advocaat om mijn geld te bemachtigen zal wel voor zijn eigen belang zijn. Wie dat heeft gedaan kan ik niet zeggen omdat ik het helaas niet weet.
Al heb ik mijn vermoedens aangezien niemand anders mijn handtekening had.
Hoe iemand achter jou wachtwoord kan komen zijn genoeg wegen voor en zonder een Tweestap verificatie zal dat nog eenvoudiger liggen.
Ik sta zelf machteloos, enkel het rekeningnummer is veranderd in het contract en een valse handtekening op gefotoshopt en in .JPEG vorm terug gestuurd. Voor mijn medeweten aangezien de verzekering uitbetaald vanaf een ABN nummer zoals ik zag bij mij eerdere voorschot, heeft de onbekende ook een ABN nummer gebruikt. In april dit jaar zat daar nog geen controle op helaas. Anders had de uitbetaler dus de verzekering aan de bel kunnen trekken.
Na veel moeite en voordat Ik in mijn recente activiteiten kon kijken om het ip adres vast te stellen moest ik mijn wachtwoord veranderen en 30 dagen wachten.
Nog ben ik bezig met Microsoft om alsnog die lijst van de 30 dagen te bemachtigen van de maand April.
Ook heb ik nu via mijn advocaat een civiel procedure aangevraagd tegen de advocaat destijds omdat ik toch van mening ben als je van te voren duidelijk een foto met bank pas krijgt en nummer van client en een terug gestuurd contract krijgt van client het even nakijkt voor dat je het verstuurt voor uitbetaling. Hoe dit verder afloopt zal ik wel weergeven in dit topic als die nog bestaat.
Allemaal toevalligheden, kronkels links en rechts om jezelf weer recht te praten.
Je hebt een nieuw mailadres, naam en achternaam gemaakt
Als je die aanmaakt, staat niet niet in databases, anders zou je die niet kunnen aanmaken ( vrijwel alle mail-aanbieders, maar vooral MS blokkeert dat actief, ik kan een eigen naam+nummer mailadres niet opnieuw aanmaken hier, ondanks dat het niet bestaat, en dus inactief is )
Je krijgt een contract per mail, en je
gaat tekenen ?
Wat zou er dan mis zijn om het zelf direct te ondertekenen, het was toch zoveel geld, waar je op zit te wachten ?
Toen mijn moeder overleed, heb ik tussen overlijden en crematie een auto verkocht via MP, en een andere aangeschaft.
- Zou het in een JPG zijn retourgestuurd, en via photoshop aangepast, is dat te zien.
imho het enige wat 'photoshop' is, is dit verhaal, er komen steeds meer laagjes bij ... steeds meer "toevalligheden"
En het enige wat jij doet is aanvallen van de mensen die je niet geloven.
Zal je een klein lesje "internet forum welwillende mensen voor de gek houden" geven......
Loop je niet stuk op details, en al helemaal niet als je ze later weer moet gaan rechtbreien.
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid ........
bronnen
Er is iemand die een iphone bestelde bij Wehkamp .... * uitgekomen
Er is een gebruiker die ziek werd, en zijn 'wederhelft' liet posten ... en zelfs dood ging ....
verrassing ... het enige wat 'dood' ging, waren zijn account en fake-accounts ....