MATE X: elektrische fiets / eBike op Indiegogo 750W Pedelec

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddy270us
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-05 08:52
Zothor schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 05:01:
Ik volg dit topic al een tijdje en ben heel jaloers op degene die hem al hebben! Ik was echter te laat bij de kickstarter en indigogo dus ben in twijfel om hem via de reguliere site te bestellen. 2 Dingen blijven me echter onduidelijk: Is er iemand al bekend met de daadwerkelijke actie radius van de 250w en 750w met de grootste accu? Ook vraag ik me af of de 250 versie "ontgrenst" kan worden om iets harder te gaan.
Wellicht ben ik te laat en heb je het al besteld, maar als je het nog niet gedaan hebt: doe het niet. Is mijn advies iig. Als je echt hun fiets wilt, wacht zeker nog een jaar. Waarom ik dat zeg ik het volgende: ik heb zelf de 750 besteld (in feb), en als het goed is, eind sep. begin okt. zou ik het moeten krijgen. Als je de "Mate Bike backers forum" op facebook gaan volgen en even de berichten doorneemt van de afgelopen 2 maanden, dan schrik je je een ongeluk hoeveel er mis kan zijn met de fiets wanneer je het krijgt. als je verder dan 2 maanden terug leest (of op de IGG pagina) dan zie je ook nog eens hoe "behulpzaam" het bedrijf is.

Het is zeker niet zo dat het bij iedereen dingen mis gaan, maar de percentage is te hoog. Ik begrijp ook dat bedrijven kosten zo laag mogelijk willen houden, maar het lijkt er heel erg op dat Mate wel heel erg ver is gegaan en prut spul gebruikt heeft (in tegen stelling tot wat ze zeggen en voordoen).

- de motor, versnelling en remmen zijn van bekende "brands" opeens naar onbekende brands veranderd.
- de fiets vorken komen gebroken aan (wat je dan laat twijfelen aan de kwaliteit van die dingen)
- de vorken die het doen, zijn er teveel mensen die klagen over de "suspension"
- de rear-suspension schijnt prut te zijn.
- banden die na enig gebruik scheuren en lek raken (alhoewel je dit zelf kan oplossen)
- de spatborden zijn prut (zeker als je kijkt naar hun prijs)
- de bagage drager kan moeilijk vast krijgen omdat de plekken waar je het vast moet maken niet met elkaar overeen komen.
- de schermen (waar je de snelheid te zien krijgt etc) hebben problemen
- en een van de ergste dingen: de laders zijn een brand gevaar omdat ze veel te heet worden EN het stopje waar je de verbinding moet maken met je fiets is ook prut.

Al met al: al die dingen zou je het beste moeten vervangen door iets beters wil je een degelijke fiets krijgen.

Ik wil hier even duidelijk melden: ik wil Mate niet zwart maken, ik noem alleen feiten. Niet iedereen heeft die problemen, zelfs niet het overgrote deel denk ik, maar de percentage mensen die met die problemen komen is te hoog. dat betekent dat er essentieel iets mis is met de manier waarop Mate de dingen uit gekozen heeft (want zij maken zelf niets, ze hebben gewoon onderdelen uit een catalogus uit gekozen, en dan in Taiwan bij elkaar laten zetten) en dat past bij hun manier van hoe ze met deze hele campagne om gegaan zijn en nog steeds omgaan. (mijn eigen ervaringen waren ook niet best met ze)

En dan zit je nog met de garantie... nou, ik zal je zeggen: ga er maar vanuit dat je die dus gewoon niet hebt. Of beter gezegd: je hebt er bijna niets aan gezien zij geen enkele dealer hier in NL hebben.

Als ik dit allemaal wist, had ik het niet gekocht. de reden waarom ik het niet gecanceld heb is dat je 25% van je geld kwijt bent. ja, volgens de EU regelgeving moeten ze alles terug betalen, doen ze ook, maar dan rekenen ze 25% administratie kosten, en daar kom je niet om heen en dan zou ik 450 euro kwijt zijn.

Ik had destijds ook met Rad Power Bikes contact opgenomen, maar ze de Radmini zouden ze niet uitbrengen in de EU. Ik zie nu wel dat ze binnenkort de Radrunner zullen uitbrengen... is geen Mate X maar ik denk dat ik die gehaald had als ze die destijds hadden. hun (europees) hoofdkantoor zit in Utrecht, dus als er iets misgaat is het iig makkelijker zaken mee te doen (iig makkelijker vergeleken met Mate) dan in het buitenland.

Als je echt perse dit wilt (want ik zeg je eerlijk, hij ziet er geweldig uit) ja, dan weet je nu waar je mee te maken kan krijgt. als je geen haast hebt, wacht nog een jaar, dan zijn ze misschien slim genoeg om het een en het ander te veranderen en te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:26
De spatborden zijn inderdaad waardeloos ja ;)
Maar ik heb eigenlijk geen recht van spreken omdat ik de fiets nog steeds niet echt gebruikt heb. Ja, op FB zie ik ook die posts en geloof best dat er defecten tussen zitten. Vergeet echter niet dat heel veel mensen al kwaad waren omdat het zo lang duurde en grijpen daarna elke kans aan om maar iets af te kraken.

Mijn collega is gisteren aangehouden door de politie. Kreeg een bekeuring voor het rijden door rood licht. Daarna kwam de politie tot de conclusie dat het een speedelec was en kreeg hij een waarschuwing voor het niet hebben van een kentekenbewijs en helm.

niet iedereen heeft een bierbuikje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinmi
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-11-2024
@teddy270us Eens met je observeringen. Ik hou mijn hart vast voor wat ik ga ontvangen. De componenten zijn (als ik zo de diverse reviews - ook op YouTube - bekijk) echt niet van de kwaliteit die ze pretenderen te leveren. Met de switch van China naar Taiwan, moesten ze een bepaald percentage van de componenten vervangen voor Taiwanese componenten, en daar hebben ze dan de goedkoopste van gekozen.

Ik heb me ingeschreven voor de 250+ dus daar zat nooit een Bafang-motor in maar mensen die de 750 bestelden, gingen uit van de Bafang-motor en die krijgen ze nu niet. De banden schijnen ook van niet al te beste kwaliteit te zijn. Geldt ook voor de versnelling en de remmen.

Met alles wat ik nu weet, had ik me zeker niet aangemeld voor een fiets. Maar net wat je zegt, met een refund verlies je ook weer geld mee dus ik wacht het maar rustig af. Hopelijk is mijn fiets niet beschadigd en ontploft de batterij niet :S.

@wodkabuikje
Jeetje, dat heeft niet lang geduurd 8). Gelukkig slechts een waarschuwing maar ze hebben de fiets dus wel heel goed bekeken.

From DEC to Dragon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• teddy270us
wodkabuikje schreef op maandag 9 september 2019 @ 18:37:
De spatborden zijn inderdaad waardeloos ja ;)
Maar ik heb eigenlijk geen recht van spreken omdat ik de fiets nog steeds niet echt gebruikt heb. Ja, op FB zie ik ook die posts en geloof best dat er defecten tussen zitten. Vergeet echter niet dat heel veel mensen al kwaad waren omdat het zo lang duurde en grijpen daarna elke kans aan om maar iets af te kraken.

Mijn collega is gisteren aangehouden door de politie. Kreeg een bekeuring voor het rijden door rood licht. Daarna kwam de politie tot de conclusie dat het een speedelec was en kreeg hij een waarschuwing voor het niet hebben van een kentekenbewijs en helm.
ja, dat de mensen al kwaad waren wist ik, en ik moet eerlijk zeggen dat het deels onterecht was (vond ik)... ik weet nl dat als er maar 1 klein ding mis is, dat het het hele proces kan vertragen met alle gevolgen van dien. ECHTER, hoe Mate met alles on is gegaan zegt ook heel veel over het bedrijf. Er waren tientallen mensen aan wie verteld werd dat hun fiets opgestuurd was, waarvan weken later bleek dat het niet eens in productie was genomen.

"Christine" die constant beweert dat ze van niets weet en niemand kan bereiken en dat ze alleen de PR medewerker is en niets kan doen of inzien, en dan 2 posts verder lijkt ze toch refunds door te zetten, klachten beantwoordt in mails, dingen doet versturen enz enz.

ik wil niet eens beginnen over de fabriek in Thailand waar ze het helemaal in het begin steeds over hadden die nooit bestaan heeft en welk ze uit eindelijk zelf toe gegeven hebben.

Een van de meest schandalige dingen vind ik dat je dan zolang moet wachten op reacties van de klantenservice. ik zelf heb tot 2x toe met ze te maken gehad, elke keer was het gewoon dik 14 dagen wachten tot je antwoord kreeg. Dat wil alleen zeggen dat ze hun zaken niet goed geregeld hebben.

nog iets wat ik mee maakte/zelf zag op FB... was iemand wiens "rear suspension" na 2 dagen helemaal aan gort was. beste persoon was al 12 dagen bezig met mailen en bellen naar hen, kreeg niemand te pakken en had die uit eindelijk zelf maar een gekocht en had het verhaal op FB gezet. christine reageert en zegt: "ik zie dat je zelf al een suspension gekocht hebt, ik zal wel intern door geven dat ze beter moeten kijken naar de suspension" ... dat was het... niet eens goh, wat erg, we zullen ervoor zorgen dat je die kosten vergoed krijgt... nee nee. niets, |:(

Dit allemaal, samen met de vele leugens dat ze verteld hebben, dat zegt veel over hun bedrijfsvoering. En dat zorgt er helaas voor dat ik mijn hart vast houd wanneer op de garantie aan komt. Want ook al was er van alles en nog wat mis met de fiets, als ze redelijke mensen waren en je wist dat de garantie echt iets betekende, dan was er niets aan de hand. (voor mij dan) maar stel je motor begeeft het na 2 jaar... zo een motor moet veel langer mee gaan dan 2 jaar. wat gaan we dan doen? al zou het binnen de 2 jaar zijn,... ik weet het niet... wordt gewoon afwachten en het beste er proberen van te maken denk ik. meer kunnen we niet doen.

en wat betreft je collega, jah... kijk, het is een opvallende fiets, we moeten ook geen dingen doen waar door we extra aandacht gaan trekken, want dan vraag je er gewoon om. Nu s door rood rijden in de meeste gevallen gevaarlijk en onverantwoord, maar met zo een ding, dat moet je helemaal niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john_bruin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05-2021
Ik heb inmiddels de fiets (Zwarte 250+ versie) ook binnen sinds 10 september en ik ben erg enthousiast!

Ik heb ook de Ludicrous mode geactiveerd en haal een topsnelheid van 32 km/uur.

Ik had alleen de fenders extra besteld en ik ben dan ook erg blij met de gratis extra's: setje banden, achterbankje + achterlicht en het kleuren scherm.

Ik herken gelukkig niet de problemen die op FB worden vermeld over gebroken voorvorken, oververhitte lader, slechte banden of slechte vering.

Dik AXA Foldable 1000 slot gekocht en de fiets verzekerd bij de ANWB voor 80 euro per jaar inclusief een GPS tracker.

Kortom een tevreden gebruiker!

[ Voor 7% gewijzigd door john_bruin op 20-09-2019 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:26
@john_bruin Nice :) Verzekeren kan dus wel gewoon? Dacht dat dit niet kon dus heb niets eens gekeken.

niet iedereen heeft een bierbuikje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-07 18:40
@wodkabuikje volgens mij heeft @john_bruin het over de versie die in NL gewoon mag rijden en ja dan kan je hem dus gewoon verzekeren lijkt mij.
(Al mag zit je wel met een risicootje al je hem ontgrendelt en harder kan dan 25km)
Jij heb de versie die NL met plaatje gereden moet worden en dan is verzekeren wel een lastige kwestie vermoed ik.

• john_bruin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05-2021
wodkabuikje schreef op maandag 23 september 2019 @ 09:49:
@john_bruin Nice :) Verzekeren kan dus wel gewoon? Dacht dat dit niet kon dus heb niets eens gekeken.
Ik heb het hier wel over de 250+ versie, maar de ANWB verzekering is een verzekering tegen diefstal, dit heeft volgens mij weinig te maken met hoe snel de fiets kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinmi
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-11-2024
Ik ben afgehaakt. Het wachten had me minder gestoord dan de potentiële problemen die de fiets kan hebben. Problemen ook nog tot daar aan toe, maar als je dan ook nog weken of maanden op nieuwe onderdelen moet wachten...Jammer, maar de kwaliteit lijkt op veel fronten echt minder dan beloofd/geadverteerd.

From DEC to Dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09-2024

EB

CU online

Topicstarter
teddy270us schreef op maandag 9 september 2019 @ 16:17:
[...]
- de motor, versnelling en remmen zijn van bekende "brands" opeens naar onbekende brands veranderd.
- de fiets vorken komen gebroken aan (wat je dan laat twijfelen aan de kwaliteit van die dingen)
- de vorken die het doen, zijn er teveel mensen die klagen over de "suspension"
- de rear-suspension schijnt prut te zijn.
- banden die na enig gebruik scheuren en lek raken (alhoewel je dit zelf kan oplossen)
- de spatborden zijn prut (zeker als je kijkt naar hun prijs)
- de bagage drager kan moeilijk vast krijgen omdat de plekken waar je het vast moet maken niet met elkaar overeen komen.
- de schermen (waar je de snelheid te zien krijgt etc) hebben problemen
- en een van de ergste dingen: de laders zijn een brand gevaar omdat ze veel te heet worden EN het stopje waar je de verbinding moet maken met je fiets is ook prut.

Al met al: al die dingen zou je het beste moeten vervangen door iets beters wil je een degelijke fiets krijgen.
cht nog een jaar, dan zijn ze misschien slim genoeg om het een en het ander te veranderen en te verbeteren.
Ik heb hem inmiddels ook binnen!
750S Zwart. met Hydraulische remmen, de extended battery 48V 17,5 Ah, Colour screen, Gratis Bagagerekje en achterlicht.

De Fat tires zijn echt heel erg dik. Ik schrok ervan toen ik de doos opende. Echt huge.
2 uur bezig geweest met in elkaar zetten. Ben een half uur verloren aan de Hydraulische rem voor, bij het plaatsen van het voorwiel... Er zat een beveiligingsplaatje tussen... die verwijdert moest worden.. 8)7

1e indruk? echt een mooi ding, wat een indrukwekkende fiets.
Build quality? Echt goed in 1e aanblik. Stevig/solide, materialen allemaal ok. Ik hield ook mijn hart vast, na het lezen van al de berichten. Lastig was het wel om de bagagedrager erop te krijgen, maar eerder omdat hij zo erg stevig is, dat je hem niet een beetje kon bijbuigen. (met 2 man wel gelukt)

Dan de rit: Massive power, torque en acceleratie. Maar bovenal, ongelofelijk veel fun. Heerlijk apparaat.
Ik moet eerlijk zeggen, ik had achteraf ook wel de 250W+ willen hebben met de grotere batterij. Mocht er nog iemand willen ruilen.. (maar ik denk er dan nog wel even over na... :) )

Na een aantal ritten, herken ik bovengenoemde kwaliteits issues (nog) niet. Vork is stevig/prima, suspension functioneert, spatborden prima, ook mooi uitgericht, op de zwarte versie staat het goed, maar kwaliteit materiaalkeuze kon wel wat beter. Ik houdt de lader in de gaten, maar tot zover nog geen issues.

Kortom, erg blij mee. Hoop eigenlijk wel dat deze nog als pedelec gekeurt/verzekerd kan worden. Gebruik hem nu met name in rustige gebieden/uitstapjes, outdoor mountain bike, daar is hij ook geschikt voor.
Zal eens een foto posten binnenkort.

Teddy, je gaat er echt wel blij mee zijn, een unieke fiets; het is echt niet zo erg als er beschreven wordt, even volhouden nog. It is worth the wait! :P

Ps: Ik zag nog een Mate(r) in Zwolle rondrijden, Dessert Storm kleur.. toevallig op het forum?

-- MacBook Pro, iPhone 12 Pro Max, Denon AVR-X4200W, KEF, iPad Pro 12.9,, Kitesurfing (Mirns/Workum/Flevo - DM me voor contact, zoek nog beginnende kiters om mee het water op te trekken.. :-) --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddy270us
EB schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 00:59:
[...]

Ik heb hem inmiddels ook binnen!
750S Zwart. met Hydraulische remmen, de extended battery 48V 17,5 Ah, Colour screen, Gratis Bagagerekje en achterlicht.

De Fat tires zijn echt heel erg dik. Ik schrok ervan toen ik de doos opende. Echt huge.
2 uur bezig geweest met in elkaar zetten. Ben een half uur verloren aan de Hydraulische rem voor, bij het plaatsen van het voorwiel... Er zat een beveiligingsplaatje tussen... die verwijdert moest worden.. 8)7

1e indruk? echt een mooi ding, wat een indrukwekkende fiets.
Build quality? Echt goed in 1e aanblik. Stevig/solide, materialen allemaal ok. Ik hield ook mijn hart vast, na het lezen van al de berichten. Lastig was het wel om de bagagedrager erop te krijgen, maar eerder omdat hij zo erg stevig is, dat je hem niet een beetje kon bijbuigen. (met 2 man wel gelukt)

Dan de rit: Massive power, torque en acceleratie. Maar bovenal, ongelofelijk veel fun. Heerlijk apparaat.
Ik moet eerlijk zeggen, ik had achteraf ook wel de 250W+ willen hebben met de grotere batterij. Mocht er nog iemand willen ruilen.. (maar ik denk er dan nog wel even over na... :) )

Na een aantal ritten, herken ik bovengenoemde kwaliteits issues (nog) niet. Vork is stevig/prima, suspension functioneert, spatborden prima, ook mooi uitgericht, op de zwarte versie staat het goed, maar kwaliteit materiaalkeuze kon wel wat beter. Ik houdt de lader in de gaten, maar tot zover nog geen issues.

Kortom, erg blij mee. Hoop eigenlijk wel dat deze nog als pedelec gekeurt/verzekerd kan worden. Gebruik hem nu met name in rustige gebieden/uitstapjes, outdoor mountain bike, daar is hij ook geschikt voor.
Zal eens een foto posten binnenkort.

Teddy, je gaat er echt wel blij mee zijn, een unieke fiets; het is echt niet zo erg als er beschreven wordt, even volhouden nog. It is worth the wait! :P

Ps: Ik zag nog een Mate(r) in Zwolle rondrijden, Dessert Storm kleur.. toevallig op het forum?
ik ben ontzettend blij met je post, en hoop echt dat het ook zo blijft, ik meen het. Maar ik heb dr echt geen vertourwen in. ik twijfel niet dat wanneer het allemaal goed werkt dat het een onwijs leuk iets is, maar het moet wel werken zoals het moet, zolang het moet.

inmiddels is er nog een nieuw drama toegevoegd aan het geheel: de accuu welk zogenaamd van Panasonic had moeten zijn (welk aan de buitenkant ervan ook staat dat het Panasonic is, is in het echt van LG (dus als je het helemaal openmaakt, zijn de cellen van LG |:( |:(

check de FB forum, en ook dit filmpje

https://www.youtube.com/watch?v=jV6g9ZL3rbE

hou het in de gaten...

/edit: ik weet dat in het filmpje over de reguliere natterij gaat, en jij de grotere hebt (heb ik ook besteld) maar goed, ze komen van 't zelfde leverancier, dus kans is groot dat die ook van LG zijn

[ Voor 3% gewijzigd door teddy270us op 11-10-2019 09:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

teddy270us schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 09:25:
[...]

ik ben ontzettend blij met je post, en hoop echt dat het ook zo blijft, ik meen het. Maar ik heb dr echt geen vertourwen in. ik twijfel niet dat wanneer het allemaal goed werkt dat het een onwijs leuk iets is, maar het moet wel werken zoals het moet, zolang het moet.

inmiddels is er nog een nieuw drama toegevoegd aan het geheel: de accuu welk zogenaamd van Panasonic had moeten zijn (welk aan de buitenkant ervan ook staat dat het Panasonic is, is in het echt van LG (dus als je het helemaal openmaakt, zijn de cellen van LG |:( |:(

check de FB forum, en ook dit filmpje

https://www.youtube.com/watch?v=jV6g9ZL3rbE

hou het in de gaten...

/edit: ik weet dat in het filmpje over de reguliere natterij gaat, en jij de grotere hebt (heb ik ook besteld) maar goed, ze komen van 't zelfde leverancier, dus kans is groot dat die ook van LG zijn
Panasonic, LG en Samsung vormen zo'n beetje de top 3 beste producenten van 18650 lion cellen. Dus of het nou Panasonic of LG is maakt feitelijk geen *** uit. :)

Das een beetje zoeken naar dingen om te kunnen klagen.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieken Taffert
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 09-07 19:18
If it sounds too good to be true, it usually is.

Kan eigenlijk niks fatsoenlijks zijn voor die prijs. Korte termijn aanschaf vrees ik. Accucellen van LG lijkt me geen probleem btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddy270us
Flagg schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 22:51:
[...]

Panasonic, LG en Samsung vormen zo'n beetje de top 3 beste producenten van 18650 lion cellen. Dus of het nou Panasonic of LG is maakt feitelijk geen *** uit. :)

Das een beetje zoeken naar dingen om te kunnen klagen.
als ze goede LG cellen gebruiken wel, maar niet deze. Ik zou zeggen bekijk het filmpje maar en kijk op de FB forum ook naar andere mensen die het getest hebben dan zie je dat het wel heel veel *** uit maakt en niet een geval van zoeken naar dingen om te klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-07 06:44
Ik heb de 250+ binnen en herken de problemen zoals omschreven ook niet. Er zijn 10.000 fietsen verkocht en misschien een 10 tal personen die enkele van deze problemen hebben ondervonden en dat wordt dan uitvergroot.

[ Voor 24% gewijzigd door wrcveen op 29-10-2019 22:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Headphonez
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 21-12-2024
Tijdje stil ivm een hectische periode 😊

Hier istie dan:

YouTube: Unboxing my Mate X (after waiting for a year)

Type het maar, ik heb nl. mijn headphone op. 🎧

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EB

EB

CU online

Topicstarter
Headphonez,
Ik zag net pas je 2 YouTube video’s. Echt goed gedaan. Professionele unboxing video’s.

De Unicode, hoe heb je de Fender gefixt?
Die van mij is net op het monteerlipje afgebroken..
Na zo’n 600 km. Enorme fun en veel bewonderenswaardige blikken _/-\o_ heeft de achterband een puncture gekregen van een scherpe steen. Hebben jullie ‘Mate’rs’ een tip waar je de 20x4 inch banden vandaan haalt?

Verse is het heerlijk te touren op de ebike. Vaak landelijk, maar nooit gedacht dat fietsen zo leuk zou zijn op een ebike. De torque maakt het geweldig icm de gashendel. De snelheid begrenst. Hoef niet zo snel.

Hoe is het bij de rest van jullie met de ervaringen? Nog Goede tips? ;w
Ik moet nog de hydraulische remmen wat bijstellen. Ook even uitzoeken hoe.

-- MacBook Pro, iPhone 12 Pro Max, Denon AVR-X4200W, KEF, iPad Pro 12.9,, Kitesurfing (Mirns/Workum/Flevo - DM me voor contact, zoek nog beginnende kiters om mee het water op te trekken.. :-) --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:13
Hoe bevalt de mate x nu?

Heb paar vragen?

Wat is de GPS topsnelheid? Vooral de 750
Dus niet wat de snelheidsmeter aangeeft?
En kan je dan nog n beetje normaal mee trappen?

Wat is de actieradius wanneer je ondersteuning hoog hebt staan?

Ik heb zelf sinds n paar weken een samebike XP
500 w bafang
Ik ga wel andere tandwielen erop laten zetten want wanneer ik hoogste versnelling rijd (7), kan ik de ondersteuning niet hoger zetten dan stand 3 van 5 omdat ik t dan niet bij kan houden met trappen.

Ik rijd t lekkerste trappend met 28 km pu GPS, topsnelheid is nu 36 maar dat hou ik niet vol doordat ik versnellingen tekort kom.
Verwacht dat met andere tandwielen de snelheid omhoog gaat.
Ben erg jaloers op jullie accu want de mijne is maar 48 v 10.4 ah en is na 30-35 km leeg

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/f9QMJCj/IMG-20200328-134325.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Ferry34 op 14-04-2020 05:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred Benjamin
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21-11-2020
Beste reviewers,

Zijn er ook mensen op dit forum die ervaring hebben met een RWD aanvraag voor deze mooie 750 bike?

Ik hoor graag.
Fred

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23:51
Wat is dit topic opeens stil geworden. Een goed teken of is dit merk het verdomhoekje ingestopt ?

Hebben de gebruikers nogsteeds een goed werkende fiets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EB

EB

CU online

Topicstarter
@Palindrome inderdaad rustig.

Mogelijk tijd voor wat interactie.

Hier nog steeds tevreden met mijn 750S.
Rustig mee aan het toeren, nu wel op 24km/u afgesteld.

Blijft een heerlijke fiets, veel bekijks, de banden zijn erg fijn. Net 1e beurt bij fietsenmaker gehad, heeft kundig achter- en voorspatbord opnieuw vastgezet, met hoekje erin boren,vastzetten.
Voorlamp gemonteerd; was wat later door mate als free perk opgestuurd. 2 stuurpennen vervangen voor iets langere versies, zoals op sommige forums wordt geadviseerd.

Ik heb een nieuwe achterband nodig. Waar hebben jullie deze besteld? 20x4 inch. Ik heb de grofste uitvoering; met de dikke noppen (sandstorm?), je hoort hem aankomen, heerlijk.. _/-\o_

Hoe is het bij jullie? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamaralips1
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 01-07-2022
Ze hebben tegenwoordig de software veranderd waardoor je ludacris mode niet meer kan activeren (advanced settings zijn locked)

Iemand enig idee hoe je dit kunt omzeilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EB

EB

CU online

Topicstarter
Tamaralips1 schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 18:14:
Ze hebben tegenwoordig de software veranderd waardoor je ludacris mode niet meer kan activeren (advanced settings zijn locked)

Iemand enig idee hoe je dit kunt omzeilen?
heb je een nieuwe besteld/net geleverd gekregen dan?

1919 of 1801 voor unlocken Ludicrous heb ik eerder genoteerd voor 2 versies.

Mijn scherm heeft vage blokjes en is soms ineens compleet onleesbaar. Heeft iemand dit probleem? Is dat de controller of het scherm / aansluiting? :/

Pagina: 1 2 Laatste