ik ga eerst gewoon een cheap ass kaartje kopen... gewoon voor tijdelijk.. want ik heb nu net nieuw mobo + mem besteld die ik toch eigenlijk wel wil hebben... dan ga ik die later vervangen door de R300Op maandag 06 augustus 2001 22:02 schreef Bomberman het volgende:
Ow shit .. jammer. Ga je nu wachten op de R200 of heb je nog iets anders liggen om te mollen .. ehh modden
![]()
..
Verwijderd
godverdomme! dit geloof je toch niet.. ik dacht du laat ik hetzelfde doen als wat mij de vorige keer heeft geholpen.. dus schoonmaken.. en nu doet die het weer!! AAAAAAHHHHHHHHH!!!!!!!!! nu maar hopen dat die het nog een lange tijd blijft doen.. ik wil namelijk pas volgend jaar weer een nieuwe videokaart kopen.. of misschien zelfs het jaar daarna pas
Ja eeh je blijft aan de gang man
! Wel cool dat ie het weer doet .. nu ff goed schoonmaken
. Ow kun je nog iets zeggen over die vraag van me (Photoshop)? Thnx again.
Verwijderd
zo blij als ik was zo bedroefd ben ik nu... 30 minuutjes prima.. en toen pats scherm zwart en nix... ik denk dat het nu toch wel gebeurd is met mijn kaartje 
zo en nu eerst ff die vraag beantwoorden
ik heb dat met paint shop pro gedaan.. niet met photoshop..
zo en nu eerst ff die vraag beantwoorden
ik heb dat met paint shop pro gedaan.. niet met photoshop..
Shit. Gecondoleerd man.Op dinsdag 07 augustus 2001 00:32 schreef limp_bizkit het volgende:
zo blij als ik was zo bedroefd ben ik nu... 30 minuutjes prima.. en toen pats scherm zwart en nix... ik denk dat het nu toch wel gebeurd is met mijn kaartje
Maar weet je zeker dat hij nu echt dood is??
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
maareh, heb je dan ook geluid enzo? Zoja, hoe heb je dat gedaan?Op maandag 06 augustus 2001 00:56 schreef Lone Gunman het volgende:
als je tv wilt kijken via de composite in, zal je toch een externe tuner moeten gebruiken. Zelf gebruik ik daar gewoon een oude videorecorder voor. De scartaansluiting van de video gaat dan naar de video in op mn radeon.
Maar volgens mij zijn er ook kleine losse tunertjes te krijgen, k dacht dat asus zoiets had.
mzzl, lone
maareh, ik ga ff opzoek naar die tuners...iemand nog wat info?
Canon EOS 400D + Sigma 17-70
GecondoleerdOp dinsdag 07 augustus 2001 00:32 schreef limp_bizkit het volgende:
"Choose life"
Verwijderd
no response.. no heartbeat... no nothing..Op dinsdag 07 augustus 2001 01:21 schreef Tyrian het volgende:
[..]
Shit. Gecondoleerd man.
Maar weet je zeker dat hij nu echt dood is??
Hehehe, Limp bizkit tegen winkelmedewerker:"Hij doet het opeens niet meer, ik begrijp helemaal niks van computers >:)"Op dinsdag 07 augustus 2001 02:14 schreef limp_bizkit het volgende:
[..]
eerst nog proberen iets met de garantie te regelen... heb de kaart nu mooi 100% in oude staat hersteld...
"Choose life"
Verwijderd
daar komt het wel op neer jaOp dinsdag 07 augustus 2001 02:17 schreef Martijnos het volgende:
[..]
Hehehe, Limp bizkit tegen winkelmedewerker:"Hij doet het opeens niet meer, ik begrijp helemaal niks van computers >:)"
proberen kan
Verwijderd
Nog wat informatie: als je een videorecorder als tuner gebruikt, heb je een scart-kabel nodig met een verloop naar cinch voor composiet-video en sound-out (L + R). De composiet-stekker op de video-in aansluiting van je Radeon, de sound-out kun je met een adapterkabeltje omzetten naar mini-jack om hem aan te sluiten op de line-in aansluiting van je geluidskaart.Op dinsdag 07 augustus 2001 01:39 schreef blinkymichiel het volgende:
[..]
maareh, heb je dan ook geluid enzo? Zoja, hoe heb je dat gedaan?
maareh, ik ga ff opzoek naar die tuners...iemand nog wat info?
In het (bij de Radeon) bijgeleverde programma 'video-in' geef je dan aan dat het geluid van de line-in moet komen en je bent klaar. TV-kijken met de Radeon via Video-in.
suc6
tnx man!
maareh, heb je ook softwarematige tuners??
Canon EOS 400D + Sigma 17-70
gecondoleerd, echt balen, maar met een beetje lulwerk krijg je wel een nieuwe van de zaak, begin gewoon van: ik snap niet zoveel van computers, maar ik heb mn muis een paar keer laten vallen, heeft dat er misschien mee te maken, omdat er allemaal puntjes op het scherm kwamen dacht ik dat het muispijltje kapot was 
As ze nix willen terug geven moet je verontwaardigd reageren en dreigen met een advocaat, kweenie of je er oud en serieus uitziet, als je oud bent trek dan een zakelijk pak aan, met een beetje geluk krijg je nog een t-bird kado
Je moet alles positief inzien, weg met de negatieve vibraties
As ze nix willen terug geven moet je verontwaardigd reageren en dreigen met een advocaat, kweenie of je er oud en serieus uitziet, als je oud bent trek dan een zakelijk pak aan, met een beetje geluk krijg je nog een t-bird kado
Verwijderd
oud? serieus? ja hoor:Op woensdag 08 augustus 2001 00:47 schreef DarkShadow het volgende:
kweenie of je er oud en serieus uitziet,

hmmz
Ik zou die grolsch vervangen door een droge martini, een net gekamd kapsel, aftershave, en een klein zonnebrilletje, plus een snel (dus niet 3-delig) pak
Ik zou die grolsch vervangen door een droge martini, een net gekamd kapsel, aftershave, en een klein zonnebrilletje, plus een snel (dus niet 3-delig) pak
Verwijderd
Op woensdag 08 augustus 2001 00:51 schreef DarkShadow het volgende:
hmmz
Verwijderd
Nee, je zult altijd een apparaat nodig hebben om de antennesignalen te kunnen omzetten (en waar je je coaxkabel op kunt aansluiten).Op woensdag 08 augustus 2001 00:43 schreef blinkymichiel het volgende:
tnx man!
Als je geen oude video ter beschikking hebt is misschien dan een (low-budget) oplossing om een Miro of Hauppage TV-kaart te kopen (+/- f 125,-).
PS
Limp_Bizkit, gecondoleerd met het overlijden van je Radeon!
Krijg je een paar dagen later een pakje binnen uit Canada met een nieuw muispijltje erin...Op woensdag 08 augustus 2001 00:47 schreef DarkShadow het volgende:
gecondoleerd, echt balen, maar met een beetje lulwerk krijg je wel een nieuwe van de zaak, begin gewoon van: ik snap niet zoveel van computers, maar ik heb mn muis een paar keer laten vallen, heeft dat er misschien mee te maken, omdat er allemaal puntjes op het scherm kwamen dacht ik dat het muispijltje kapot was
Specs
R200 goodness:

..
Bron lijkt me wel duidelijk
.. meer pics hier.

Ziet er goed uit allemaal (500MHz geheugen). Als ik die clockspeeds zo zie wordt dit een GeForce3 ass-kicker (ga ervan uit dat het aantal texturing-units per pipeline wel goed zit)! Hij lijkt wel erg veel op de Radeon moet ik zeggen, niet dat dat iets uitmaaktHere's the info that we have come up with:
- Will boast 4 rendering pipelines, clocked at 250MHz, which will run in sync with 250MHz DDR SDRAM.
- It will be DirectX 8.1 Compliant
- Just as the The Inquirer speculated, the card will be AGP4X not AGP 8X
- It will have these features:
+ Charisma Engine II
+ N-Patch Engine (Trueform)
+ Programmale Vertex Shader
+ Pixel Tappestry II
+ 4 Rendering Pipelines (Unkown number of texels/pipeline)
+ FSAA Support
+ 128-bit Dual Channel SDR or DDR
+ HyperZ II
+ TV-Out (Built in to the chip)
+ Video-In Built In
+ A DVI Connector
+ HDTV/DVD Decoder Built In
+ Most likely on a 0.15 micron process
Bron lijkt me wel duidelijk
Ha. Eindelijk 4 pipelines.
Als de Radeon 1 de GeForce II al kan bijhouden met 2 pipelines ben ik benieuwd in welke mate deze Radeon II de kont van nVidia gaat schoppen.
Als de Radeon 1 de GeForce II al kan bijhouden met 2 pipelines ben ik benieuwd in welke mate deze Radeon II de kont van nVidia gaat schoppen.
Specs
ho ho , vergeet effe de KYRO 3 niet. 
[edit] hier een stuk info, deze specs zijn trouwens DEZELFDE als de R200:
en ga me niet vertellen dat prophet een onduidelijke naam is, want iedereen kent het van de eerste gayforces.
[edit] hier een stuk info, deze specs zijn trouwens DEZELFDE als de R200:
nog wat:KYRO 3
The block diagram on the left represents the PowerVR Series4 chipset, that VideoLogic has mentioned in the past. Notice it has four rendering pipelines, and a transformation and lighting (T&L) unit. That diagram was released quite awhile back, so the PowerVR Series4 chipset that will be released may have differences.
GPU core clocked at 250 MHz
DDR SDRAM clocked at 250 MHz
128-bit memory data path?
8 GB/s memory bandwidth?
1000 megatexels per second (1000 megapixels/sec)?
Vertex Shader Processor
Pixel Shader Processor
Those shaders listed are important if the KYRO architecture is to be Direct X 8 compliant, as without those features, it can only claim to be Direct X 8 compatible.
On the diagram it shows a block that says BIST, and that stands for Build In Self Test, which allows some self diagnostic after manufacturing to see if the chip is functional. This helps reduce testing costs.
Updates
June 22nd, 2001
From a message board post at Ace's Hardware comes great news that the KYRO 3 will have hardware support for DirectX 8 pixel and vertex shaders!
David Harold, PR-manager of Imagination Technologies, told the german game magazine PC Action that the kyro3 GPU besides a T&L-Pipeline and 4 rendering pipelines will also have support for programmable directx8 pixel- and vertex-shader.
Support for DDR-RAM was also confirmed. The magazine also writes that the official announcement of the kyro3 will not be before november.
The game mags homepage: www.pcaction.de, the info is in its
july-issue.
Information is from: www.3dconcept.ch/cgi-bin/show.cgi?show=2468 where you will also find a chart with (now official) kyro family specs.
Above post was mentioned in this Ace's Hardware news article.
tja maar kyro3 is de naam van de CHIP en niet van de kaart, dat zal de hercules prophet 5000 worden denk, of zoals de kyro2 ultra prophet 4800On the last roadmap we saw we discovered that the chip will have two rendering pipelines and a T&L unit. On the block diagram of the chip which can be accepted as reliable as any block diagram can be, there are some new details.
First the card will likely have four rendering pipelines - pixel pipes. This seems reasonable and could really put some oil on the fire as Kyro 2 has only two rendering pipes.
The chip will support both SDR and DDR memory and it's going to be possible to see cards based on 32, 64 and even 128 MB of memory as the chip is capable of addressing such.
We can certainly see a T&L unit on the chip to give additional performance for new games.
Finally, the chip will support AGP 4X with SBA.
One interesting point is that the card will have two Digital Analog Converters (DACs) which can be used to build dual display versions of the cards.
The chip will feature Digital Flat panel support as well as TV out which gives us a clue that we may see dual view cards from ST as well.
The chip will have a Video IN option too.
The card will feature internal 32 bit color and a tile accelerator with hidden surface removal as we saw with the Kyro 2, but it might get some changes as well.
The only part of the diagram we do not understand is BIST. What does BIST mean? That's some of the future for those who will dare to use Kyro technology. µ
en ga me niet vertellen dat prophet een onduidelijke naam is, want iedereen kent het van de eerste gayforces.
Verwijderd
toch vind ik dat radeon een betere naam heeft.. ik bedoel.. een leek herkend een radeon eerder dan een KYRO... tis wel zo...Op woensdag 08 augustus 2001 12:44 schreef Mister_X het volgende:
ho ho , vergeet effe de KYRO 3 niet.
Finally! 4 pipelines met 250 core
, dus eindelijk 1000 mp/s, afhankelijk van de verbetering van HyperZ en andere membesparende zaken zal deze kaart gaan screamen.
Crossbow vs HyperZ 2 ik ben benieuwd
Crossbow vs HyperZ 2 ik ben benieuwd
Niet op voorraad.
Nu nog het prijskaartje....
Het lijkt mij dat deze dozen dus speciaal voor OEM's die willen testen, reviewers, e.d. gemaakt zijn, dus dat zijn er dan best wel veel! (Een doos met heel groot erop ÄTI TECHNOLOGIES INC. lijkt niet echt op een goed verkoopbare retail pakket)Op woensdag 08 augustus 2001 14:46 schreef edward2 het volgende:
[afbeelding]
Dit is een heel goed teken
(Er zullen best meerdere pallets van die dozen zijn...)
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Nee, dit zullen idd nog wel geen retailers zijn, daar moeten natuurlijk eerst wat schreeuwige stoere teksten, ruige gezichten en en andere shit op, oid wat ze marketing noemen
Niet op voorraad.
Nu kan het aan mij liggen, maar waar halen ze die info van de vooragina vandaan over 2 TU's?
lijkt me onzin omdat hij dan geen EMBM meer kan doen, althans dan moet ATi een hoop verandert hebben...
lijkt me onzin omdat hij dan geen EMBM meer kan doen, althans dan moet ATi een hoop verandert hebben...
Breek je nek voorzichtig
Over die 2 TU's ik zie 6 interface lijntjes lopen tussen texture cache en de rest van de engine, ATi heeft ook verklaart of laten ontglippen net hoe je het noemen wilt dat hij 6 Textures per pass doet, zet je toch even aan het denken he?
want het word wel een hele kromme rekensom om via 4x2 op 6 of 12 te komen ofzo, kan iemand dat uitleggen of klopt het dat mijn twijfel groot is?
want het word wel een hele kromme rekensom om via 4x2 op 6 of 12 te komen ofzo, kan iemand dat uitleggen of klopt het dat mijn twijfel groot is?
Breek je nek voorzichtig
Grr, wat is er steeds aan de hand als ik wil replyen, Femme er is iets niet in de haak.
De Gf3 doet ook EMBM met 2 textures per pipe.
Volgens mij blijft de Radeon er gewoon 3 textures per pipe houden hoor, of ze moeten mbv de 4 pipes in 1 kloktik met 2 textures meer kunnen renderen dan 2 pipes met 3 textures per pipe zoals nu, dit is ook gelijk waar m'n kennis stopt
Overigens kunnen we waarschijnlijk binnen 24 uur benchmarks verwachten!
De Gf3 doet ook EMBM met 2 textures per pipe.
Volgens mij blijft de Radeon er gewoon 3 textures per pipe houden hoor, of ze moeten mbv de 4 pipes in 1 kloktik met 2 textures meer kunnen renderen dan 2 pipes met 3 textures per pipe zoals nu, dit is ook gelijk waar m'n kennis stopt
Niet op voorraad.
ja maar hoe kan je oit met 4 Pipes en 2 TU's per pipe op 6 textures per pass terecht komen?
dan zouden 2 Pipes er 2 nemen en 2 pipes 1
of 1 hele pipe uitschakelen, plus die 6 lijntjes in het diagram die staan daar niet voor nix lijkt me?
en als hij wel EMBM met 2 TU's doetd an heeft ATi ernstig zitten knutselen in de chip.
Weet iemand of alle cijfers van de S1-370 chipset al bekend waren op tweakers, ik kwam die namelijk tegen op de pagina van ATi en heb het maar bij nieuws gesubmit omdat ik d8 dat het nofg niet bekend was. er staat ook tussen de specs virtual 8X AGP?? was dah?
mocht je ook ff willen kijken dan moet je even naar ATi serven en bij technologie klikken, dan Hardware, dan mobo dus gewoon even hiero
of 1 hele pipe uitschakelen, plus die 6 lijntjes in het diagram die staan daar niet voor nix lijkt me?
en als hij wel EMBM met 2 TU's doetd an heeft ATi ernstig zitten knutselen in de chip.
Weet iemand of alle cijfers van de S1-370 chipset al bekend waren op tweakers, ik kwam die namelijk tegen op de pagina van ATi en heb het maar bij nieuws gesubmit omdat ik d8 dat het nofg niet bekend was. er staat ook tussen de specs virtual 8X AGP?? was dah?
mocht je ook ff willen kijken dan moet je even naar ATi serven en bij technologie klikken, dan Hardware, dan mobo dus gewoon even hiero
Breek je nek voorzichtig
Verwijderd
hopelijk word de release date dat ook wat duidelijker.. en vooral de prijs..Op woensdag 08 augustus 2001 17:29 schreef edward2 het volgende:
/me kan niet wachten!!
Verwijderd
Vraagje tussendoor...
Weten jullie welke drivers ik het beste kan gebruiken voor WindowsXP.
gewoon de laatste 2000 drivers?
bvd
Weten jullie welke drivers ik het beste kan gebruiken voor WindowsXP.
gewoon de laatste 2000 drivers?
bvd
Neej het werkt niet meer zo simpel allemaal tegenwoordigOp woensdag 08 augustus 2001 18:34 schreef The_PyroPath het volgende:
ja maar hoe kan je oit met 4 Pipes en 2 TU's per pipe op 6 textures per pass terecht komen?
[Edit]-> hoe zou je met jou redenatie de 8-layer single pass multitexturing van de 2 pipeline-ige Kyro(2) verklaren
Verwijderd
YES!! Reply van ATi!!!!
alleen jammer dat het 3 pagina's vol zijn met uileg hoe ik mijn radeon drivers in windows moet installen
alleen jammer dat het 3 pagina's vol zijn met uileg hoe ik mijn radeon drivers in windows moet installen

iemand op het rage3d forum zei iets wat me wel zinnig lijkt: 4 pipes met elk 3 TU's en net als de GF3 combineert hij dan 2 pipes om aan 6 te komen dus dan krijg je twee pipes met 6 TU's, goedkoop en handig
meer dan 3 TU's heb je namelijk niet nodig bij normale operaties, meer dan 3 is alleen nodig bij shader ops. en die maakt dan gebruik van die combo
meer dan 3 TU's heb je namelijk niet nodig bij normale operaties, meer dan 3 is alleen nodig bij shader ops. en die maakt dan gebruik van die combo
Breek je nek voorzichtig
damn ben echt benieuwd wanneer die radeon 2 in de winkel moet liggen, ik wil er wel 1
39
Wel mooie dozen hoor, ook al zouden ze dan idd dat niet voor de retail zijn, maar dan nog zijn ze mooi.Op woensdag 08 augustus 2001 14:46 schreef edward2 het volgende:
[afbeelding]
Dit is een heel goed teken
39
De Radeon2 Maxx lijkt er toch ook echt te komen, eindelijk!
Niet op voorraad.
Die R300 lijkt me ook wel lekker.Op donderdag 09 augustus 2001 10:18 schreef edward2 het volgende:
[afbeelding]
Specs
Misschien nog even wachten dus, want Max Payne loopt nog zekers voldoende op de TNT2..
Verwijderd
k*t geocities..Op donderdag 09 augustus 2001 10:18 schreef edward2 het volgende:
[afbeelding]

Verwijderd
Hey limp_bizkit, is dit soms jouw overleden Radeon?
http://marktplaats.nl/printbody.php3?g=hardware&u=videokaarten&ID=5503&av=&fv=&rv=15&pv=&zoek=&oudei=0&ref=&style=
http://marktplaats.nl/printbody.php3?g=hardware&u=videokaarten&ID=5503&av=&fv=&rv=15&pv=&zoek=&oudei=0&ref=&style=
Wat een naaier zeg.. Ik krijg bijna zin om 'm te spemmen...

Hé limp_bizkit misschien wil ik hem wel hebben voor 50,- 
Ik was vroeger handig met een soldeerbout;)
Ik was vroeger handig met een soldeerbout;)
Niet op voorraad.
Hotdamn das wel een rotstreek! Als het limp is tenminste ..
Verwijderd
ik heb een radeon OEM en ik kan hem als het goed is opsturen naar ATi
ik ben nog een beetje aan het slijmen... ik zo.. ja is natuurlijk zonde als ik een nieuwe krijg.. kan net zo goed een R200 krijgen.. wil er dan ook wel voor betalen... (nog geen reply daarop gehad.. hehe)
[edit] ik ben nog steeds bezig met garantie.. en anders maak ik er een sleutelhanger van
Wie het dan ook mag zijn, het blijft een wazig geval, want voor een verkeerde bios doe je je kaart niet weg, dat is volgens mij eenvoudig op te lossen.
En nou wil ik benchmarks zien, komop Koreanen uploaden die handel
En nou wil ik benchmarks zien, komop Koreanen uploaden die handel
Niet op voorraad.
Verwijderd
Hey limp_bizkit, ik vroeg het alleen maar omdat ik enkele overeenkomsten dacht te zien
en ik wilde het zeker weten!
Ik leef met iedere tweaker mee, die hier problemen door krijgt
, maar ik heb de pest aan diegenen die hier niet de hand voor in eigen boezem steken en anderen met hun 'ongelukje' proberen op te lichten! 
Daarom dus deze vraag.
Maar zoals ik uit je reactie begrijp ben jij met Ati bezig voor garantie, suc6!
en ik wilde het zeker weten!
Ik leef met iedere tweaker mee, die hier problemen door krijgt
Daarom dus deze vraag.
Maar zoals ik uit je reactie begrijp ben jij met Ati bezig voor garantie, suc6!
Volgende week aankondiging en benchmarks?:
ATI to launch R200 during SIGGRAPH next week - 2:04 pm EST - diesel [Comments (0)]
According to a LifeFX press release, ATI will officially launch the R200 next week:
Under the terms of the agreement, ATI Technologies will bundle and distribute the LifeFX software and a custom Stand-In virtual person in all of its retail offerings, including their distribution channels and OEM customers. In exchange, LifeFX will grant a one-year Stand-In software license to ATI Technologies for marketing, promotional and demonstration purposes, including the highly anticipated product launch of R200 at this year's SIGGRAPH Exhibition. ATI will be in Booth 617, Aug. 14-16 at the Los Angeles Convention Center, Calif.
What is the LifeX Stand-In software?
``Our team demanded a demonstration of our R200 capabilities that would blow the industry away. And, the high resolution LifeFX Stand-In demonstration surpasses our expectations,'' said Andrew Rodie, Group Marketing Manager, ATI Technologies. ``We are very excited to have this relationship with LifeFX. Together, we have raised the bar for the computer graphics and interactive developers market.''
ATI Technologies chose the LifeFX Stand-In software, the only biologically based facial modeling system of its kind, to create a high resolution, life-like, virtual representative to demo ATI Technologies' newest R200 video graphics technology.
ATI to launch R200 during SIGGRAPH next week - 2:04 pm EST - diesel [Comments (0)]
According to a LifeFX press release, ATI will officially launch the R200 next week:
Under the terms of the agreement, ATI Technologies will bundle and distribute the LifeFX software and a custom Stand-In virtual person in all of its retail offerings, including their distribution channels and OEM customers. In exchange, LifeFX will grant a one-year Stand-In software license to ATI Technologies for marketing, promotional and demonstration purposes, including the highly anticipated product launch of R200 at this year's SIGGRAPH Exhibition. ATI will be in Booth 617, Aug. 14-16 at the Los Angeles Convention Center, Calif.
What is the LifeX Stand-In software?
``Our team demanded a demonstration of our R200 capabilities that would blow the industry away. And, the high resolution LifeFX Stand-In demonstration surpasses our expectations,'' said Andrew Rodie, Group Marketing Manager, ATI Technologies. ``We are very excited to have this relationship with LifeFX. Together, we have raised the bar for the computer graphics and interactive developers market.''
ATI Technologies chose the LifeFX Stand-In software, the only biologically based facial modeling system of its kind, to create a high resolution, life-like, virtual representative to demo ATI Technologies' newest R200 video graphics technology.
Niet op voorraad.
WOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOO
dat is vet nieuws, dat is een programma waarmee je personen ZEEEEEEEEEER nauwkeurig na kan "modele" en dingen kan laten doen, dat is echt veeeeet, nix geen spelletjes die je ooit zal kunnen krijgen, neej gewoon vette proffecionele software die alles uit de kaart tovert, nu kan ik al helemaal niet meer w8en...
dat is vet nieuws, dat is een programma waarmee je personen ZEEEEEEEEEER nauwkeurig na kan "modele" en dingen kan laten doen, dat is echt veeeeet, nix geen spelletjes die je ooit zal kunnen krijgen, neej gewoon vette proffecionele software die alles uit de kaart tovert, nu kan ik al helemaal niet meer w8en...
Breek je nek voorzichtig
Kom maar op met die R300, de R200 kan wel even wachten, ha ha.
E-Mail en plaats zijn gewijzigd bij die Radeon SE add .. wazig
. Iig eindelijk R200 time! Spannend
..
nogmaals,
de kyro 3 heeft hogere/gelijke specs, wat vinden jullie daarvan?
de kyro 3 heeft hogere/gelijke specs, wat vinden jullie daarvan?
Kyro3 heeft potentie om serieus kont te schoppen ALS ze op tijd met de kaart uitkomen. Als ie pas over 5 maanden te koop is zal niemand er meer warm van worden en is het (net als de Kyro 1 en 2) een te laat uitgebrachte kaart die alleen kan meedoen in het lagere/midden segment. Hopen dus maar (voor PowerVR en jou
) dat ie niet al te lang na de Radeon2 in de winkels komt ..
Verwijderd
komt die kaart ook gelijk in NL of wordt dat wachten en hoelang??
/me heeft nog steeds een videokaart nodig..
/me heeft nog steeds een videokaart nodig..
Zo te zien maken ze serieus werk van preproductie voor de release, zodat er pleny kaarten beschikbaar zijn bij de release..
Verwijderd
met de radeon waren toch leveringsproducten ofzo in het begin? misschien willen ze dat nu voorkomen..Op vrijdag 10 augustus 2001 15:20 schreef Wekkel het volgende:
Zo te zien maken ze serieus werk van preproductie voor de release, zodat er pleny kaarten beschikbaar zijn bij de release..
word het trouwens geen tijd voor een part 19?? meestal komt er om de ongeveer 250 replys een nieuwe
Verwijderd
ik ben blij!
Dear Sir,
If you would like to send me the following information I can arrange a
replacement. (RMA - Return Materials Authorization)
Please let me know;
1) the BIOS part number of your card, this wil be located on a small black
chip surrounded by a brown case (This number may start with 113 OR with a 5
digits numeric code, and follows the basic structure [113-]XXXXX-XXX)
2) the 102- number of your card, on a sticker on the reverse of the card.
(Not the Memory module number)
3) how much memory is on the card?
If you send me these numbers, along with your complete postal address &
telephone number in case we need to check back with you on something, I can
send you a return material authorization (RMA) number
An upgrade is not part of your warranty and thus not an option, sorry.
Besides that, I have not seen a R200 myself yet - and I'm working here.
Regards,
\Lars Behme
ATI Tech Support Dublin
Please visit us at
http://www.ati.com <http://www.ati.com> for Sales/Marketing and
product/driver information
http://support.ati.com <http://support.ati.com> for Technical Support,
Driver download, FAQ's, etc
Dear Sir,
If you would like to send me the following information I can arrange a
replacement. (RMA - Return Materials Authorization)
Please let me know;
1) the BIOS part number of your card, this wil be located on a small black
chip surrounded by a brown case (This number may start with 113 OR with a 5
digits numeric code, and follows the basic structure [113-]XXXXX-XXX)
2) the 102- number of your card, on a sticker on the reverse of the card.
(Not the Memory module number)
3) how much memory is on the card?
If you send me these numbers, along with your complete postal address &
telephone number in case we need to check back with you on something, I can
send you a return material authorization (RMA) number
An upgrade is not part of your warranty and thus not an option, sorry.
Besides that, I have not seen a R200 myself yet - and I'm working here.
Regards,
\Lars Behme
ATI Tech Support Dublin
Please visit us at
http://www.ati.com <http://www.ati.com> for Sales/Marketing and
product/driver information
http://support.ati.com <http://support.ati.com> for Technical Support,
Driver download, FAQ's, etc
Kijk dat is opzich wel netjes van ATi.
Jammer dat je niet kan upgraden.
Ik vind trouwens dat ze vroeg over de R300 beginnen. Ik denk dat veel mensen erop gaan wachten.
Jammer dat je niet kan upgraden.
Ik vind trouwens dat ze vroeg over de R300 beginnen. Ik denk dat veel mensen erop gaan wachten.
Iemand met meer van zulk soort contacten bij Ati ?I have not seen a R200 myself yet - and I'm working here
Verwijderd
Op vrijdag 10 augustus 2001 19:04 schreef Sir_Floppy het volgende:
[..]
Iemand met meer van zulk soort contacten bij Ati ?Dan ff proberen of ze willen leaken
Jongens wordt er niet opgelet, ik kom thuis van vakantie en zie dat we alweer over de 255 replies zitten, en volgens traditie van het Radeon Topic is het dan tijd voor het volgende deel.
Dus modje een slotje aub
vervolg[topic=202475]
Dus modje een slotje aub
vervolg[topic=202475]
Dit topic is gesloten.