Het grapige is dat je al meteen kan zien dat de kinders die de boel hier bij elkaar flamen niet de moeite nemen om de hele topic te lezen. Had je de post over de R200 MAXX gelezen dan had je nooit of te nimmer durven roepen dat ATi nooit aan de snelheid van nVidia kan tippen, ik begin zo langzamerhand alle vormen van respect te verliezen voor die nVidioten, ik vind een discussie best, sterker nog ik vind het leuk, al verlies ik, maar bewijs dan dat ik of een ander het fout heeft, en ga niet met modder lopen gooien.
Als jij op voetbal zit en poephekel aan golf hebt dan ga je toch ook niet op de green staan schreeuwen hoe lame die sport is? laat iedereen in zijn waarden en respecteer zijn keuzes.
Een motivatie voor veel mensen om een GF2 te kopen ipv een Radeon was dat de Radeon langzamer was na de grote Detonator driver truuk, en dat mensen dachten dat de kaart te langzaam zou worden voor toen toekomste spellen. Maar wat schetst de verbazing van velen? in nieuwe spellen is de Radeon alleen maar dichterbij gekomen en in sommige gevallen zelfs voorbij gestreefd (oa Giants) ook zien de graphics er in veel gevalen beter uit op de Radeon, en das ook in 3D.
Ik vind dat elk bedrijf zijn product moet anchen als het af is, en niet als het publiek er om schreeuwt. Het is toch tragisch dat je Features van de GF3 niet kan gebruiken, omdat de drivers eigenlijk nog niet klaar waren voor de launch?
Een R200MAXX zou echt de vloer aanvegen met de concurrentie, mits je in gedachten houd dat men niet psies weet hoe snel een R200 is.
Ik vind ook dat ATi een respectabele actie gestart heeft door de gewone Radeon zonder bericht en zonder hoempapa vervangen heeft door een sneller model met een andere stepping, welke beter en asynchroon te klokken is, het mooiste nog? de zelfde prijs, gewoon service noemen ze dat, vind ik een mooi gebaar richting de klant.
Heb je vragen, dan kan je die GEWOON stellen, heb je opmerkingen? dan moet je die wel even onderbouwen en niet gewoon roepen dat het zo is.
Ik hoop dat het geflame van dit topic nou eens kan stoppen, ben je het niet eens met andermans aankoop? dan negeer je dat gewoon maar je gaat hier niet omdat het stoer of mans is lopen vlammen, dat doe je maar tegen je moeder ofzo, omdat ze volgens jou een slechte afwas machine gekocht heeft.
En van Ed blijven we met zijn allen af, die gozer heeft genoeg aan zijn kop, en verstand van zaken heeft hij genoeg, MEER dan genoeg.
en om te reageren op de vraag of hij heilig is ofzo? moet ik je antwoorden, nee hij is niet heilig maar hij is een mens welke normaal reageert en beargumenteert en iedereen met Respect behandeld, en een ieder die dat doet, krijgt van de "normale" mensen en gelijke behandeling terug.
Zeiken doe maar op de pot of tegen een boom, Hopen doe je maar op het Toilet en geloven doe je maar in de kerk, dus geen:
"Ik hoop dat..."
"Ik geloof dat...."
"Jij Zuigt...."
nu iedereen elkaar een handje geven en er zal 0+ zijn
Breek je nek voorzichtig