Sorry kerel, ik weet niet of je wel eens in vroeger tijden debiteuren crediteuren hebt gekeken, maar das bij mij erin getrapt en blijven hangen, daar was het namelijk:" HEEEE edje kadetje, wat heb je vandaag op de bammetjes?" excuses als ik je beledigd heb maar het was puur uit DC geplukt en niet bedoeld om je te trijteren ofzo, nogmaals mijn welgemeende excuses, ik heb altijd goed met iedereen door een deur gekunt hier, inclusief jou, en dat wil ik graag zo houden.
nog even over de discussie hier, ik hobbel nu ongeveer elke minuut naar rage3d om te kijken of er al nieuws is en om de draad te lezen over die benches, iemand van RageUnderground heeft zich op het forum gemeld en zegt dat het echte benches zijn, van een laag geklokt pre-prod model met onbekende drivers, ze weten alleen waar de RV mee getest is. Mijn vermoeden is dat in de drivers voor de Radeon geen sier meer gebeurd, althans weinig, en dat het R200 gedeelte erg opgepoetst word.
Blijft trouwens een best apparaat als ik het zo zie, voor een laag geklokt preprod kaartje met "brakke" drivers doet hij het behoorlijk goed, vergeet niet dat de GF2U ook sneller is dan de GF3 in Quake3, althans voor zover ik dat gehoord en gezien heb.
Dat ding is verder gewoon uit de Tijd van de GF3 alleen is het ontwikkelings process en stuk te traag gegaan
(Bah wat ben ik eigenlijk ook een loser als ik zie hoe ik alles loop te verdedigen aan deze cijfers,ze zijn niet officieel, dus we zullen moeten wachten, en ik hoop dat het niet te lang duurt)
[Droom Modus]
hhmmmzzz can u say R200 MAXX?
WOOOHAHAHAHAHAHAHA
[/Droom Modus]
[nog maar een edit]
wat gaat het ineens hard met posts in de draad, is er storm op komst?
[/nog een edit]
[en nog een]
"kom je net uit de Desert? Storm?"

[/en nog een]