[Pimax 8K & 5K+] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Tallguy schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 16:15:
@JDx Het klinkt wellicht flauw, maar het is uiteindelijk waard wat jij ervoor wil geven. Ze kosten nieuw, incl verzending, zo'n €729. Maar als de verkoper een backer is vanuit het Kickstart project, dan waren ze ong de helft? Dat zou @16K wel kunnen vertellen.
Kickstarter ja, hij zei als ik 500 bood dat hij er dan op verloor.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 15:00

XanderDrake

Build the future!

Een beetje een kick, maar ik ben benieuwd naar gebruikers ervaringen van Pimax 5k of 8k gebruikers na een jaar+ gebruik? Wat is de quality-of-life, hoe goed zijn de kabels/aansluitingen/software ondersteuningen?

Hoe vergelijken deze headsets met meer courante headsets zoals de Valve Index en Vive Pro of bijv de Quest 2?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 15:39

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Ik blijf mij verbazen over hoe stil het overal is wat Pimax betreft. Alles is Oculus dit en Index dat, HP en zo.. maar Pimax? Je hoort er niks over.
Dit terwijl ik zelf niks anders meer wil want die FOV IS ZO verslavend! Al het andere lijkt op kijken door een duikbril.

Ik weet nog dat ik een Vive gewend was (paar keer spelen maar) en ik opeens door een Pimax keek... wat een mindopener!

Affijn, bij mij draait mijn 5K+ nog steeds super soepel. Heerlijk! Geen barstje, geen klachten niks!
Ik gebruik een Vive DAS erbij, perfect ding.
Beat Saber op 144Hz met vol rondom kijken... te gek gewoon. Het is dat ik geen 75Hz meer wil anders ging ik voor een 8Kx.

De software draait goed en wordt enkel beter. Nof steeds updates, vandaag ook weer, zowel software als firmware. Uitstekende support dus. Niet zo van "Dat was het vorige model dus dat dumpen we, zoek het maar uit".

[ Voor 14% gewijzigd door Tijgert op 23-01-2021 00:27 ]

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 15:00

XanderDrake

Build the future!

Heel raar met zo'n goede specs en QoL dat het zo stil blijft rondom de Pimax, ja.

Thrillseeker zei dat hij maar moeilijk aan modellen kon komen om te reviewen, maar dat kan je natuurlijk niet dubbelchecken.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Pagina: 1 2 Laatste