Mijn vrouw is 2 maal geflitst. An sich is het een kwestie van wij de billen brand moet op de blaren zitten. Volkomen terecht dus.
Echter, ze is geflitst op 1 dezelfde weg op enkele minuten van elkaar en enkele kilometers van elkaar. Ik snap best dat als je van Amsterdam naar Leeuwarden rijd dat de vlieger niet op gaat wanneer je zegt "dit was 1 rit, dan is het toch ook 1 overtreding!", maar dit ligt anders:
Boete 1:
- 20-08-2018 om 16:21
- Helvoirt N65 rijksweg thv hmp 10.3 richting Tilburg
- 88 km/h na correctie (toegestane snelheid was 80)
Boete 2:
- 20-08-2018 om 16:23
- Helvoirt N65 rijksweg thv hmp 13.4 richting Tilburg
- 85 km/h na correctie (toegestane snelheid was 80)
In mijn ogen is dit toch echt 1 overtreding:
- Exact dezelfde weg die van naam of wegnummer veranderd
- Binnen 2 minuten van elkaar
- 3 Kilometer verderop
In in ogen is dit dus 1 overtreding, een voortgezette handeling waar je volgens het ne bis in idem-beginsel niet 2 keer voor gestraft mag worden.
Ik wil mijn bezwaar dus ook hier op gooien, volgens mij is er meer dan voldoende bewijs om aan te tonen dat dit 1 voortgezette handeling was
Ondertussen zit ik al het nodige te googlen, maar bezwaar maken tegen een verkeersovertreding is alweer enkel jaren geleden voor mij.
Vragen: Maak ik kans door het op een voortgezette handeling te gooien? Wie weet hoe ik het bezwaar het beste kan maken? Ik lees links en rechts dat er bij een dergelijke situatie altijd de hoogste boete betaald moet worden. Fair enough. Heeft het nu om dat bij het bezwaar direct al voor te stellen ?
Echter, ze is geflitst op 1 dezelfde weg op enkele minuten van elkaar en enkele kilometers van elkaar. Ik snap best dat als je van Amsterdam naar Leeuwarden rijd dat de vlieger niet op gaat wanneer je zegt "dit was 1 rit, dan is het toch ook 1 overtreding!", maar dit ligt anders:
Boete 1:
- 20-08-2018 om 16:21
- Helvoirt N65 rijksweg thv hmp 10.3 richting Tilburg
- 88 km/h na correctie (toegestane snelheid was 80)
Boete 2:
- 20-08-2018 om 16:23
- Helvoirt N65 rijksweg thv hmp 13.4 richting Tilburg
- 85 km/h na correctie (toegestane snelheid was 80)
In mijn ogen is dit toch echt 1 overtreding:
- Exact dezelfde weg die van naam of wegnummer veranderd
- Binnen 2 minuten van elkaar
- 3 Kilometer verderop
In in ogen is dit dus 1 overtreding, een voortgezette handeling waar je volgens het ne bis in idem-beginsel niet 2 keer voor gestraft mag worden.
Ik wil mijn bezwaar dus ook hier op gooien, volgens mij is er meer dan voldoende bewijs om aan te tonen dat dit 1 voortgezette handeling was
Ondertussen zit ik al het nodige te googlen, maar bezwaar maken tegen een verkeersovertreding is alweer enkel jaren geleden voor mij.
Vragen: Maak ik kans door het op een voortgezette handeling te gooien? Wie weet hoe ik het bezwaar het beste kan maken? Ik lees links en rechts dat er bij een dergelijke situatie altijd de hoogste boete betaald moet worden. Fair enough. Heeft het nu om dat bij het bezwaar direct al voor te stellen ?
Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda