Acties:
  • +1 Henk 'm!

• n3z
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-09 07:58

n3z

d.castello schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:56:
Apple is al helaas gezakt onder Samsung en Huawei. Was slimmer geweest om de SE weer uit te brengen onder ‘budget’
Precies. Een SE met de vormfactor van een X had ik onmiddellijk besteld. Camera en CPU van de 7 is voldoende.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51
Wanneer denken jullie dat de leveringen plaatst zullen vinden?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Pre-order komende vrijdag met levering volgende week vrijdag? Of uiterlijk week daarna.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:02
Famous schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:03:
Ik schat op 24 sept :p

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:23
iPhone XS en XS Max volgende week vrijdag, 21 september. Voor de iPhone Xr verwacht ik een iets latere leverdatum.

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:27
Eerste levering is meestal 2-3 weken later na het bestellen toch?

Dus vrijdag bestellen en wellicht begin oktober levering?

• Dennisweb
Jelmer93 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:27:
[...]

Dat word dan 1300 euro aub :-)
Mij best!

• Famous
Ja wilde net kijken hoe het zat maar;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lOI0fUrsa1uEGZfIyKIMeOox/thumb.png

[ Voor 38% gewijzigd door Famous op 12-09-2018 15:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Scrtz schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:04:
[...]

Eerste levering is meestal 2-3 weken later na het bestellen toch?

Dus vrijdag bestellen en wellicht begin oktober levering?
Vorig jaar was de pre-order op 27 oktober en eerste levering op 3 November.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xPhZXMr.png

[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 12-09-2018 15:07 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:15
Rivanov schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:06:
[...]

[Afbeelding]
Was dat niet van de X?

Waren de 8 modellen niet éérder leverbaar?

• Famous
Ah,
Weekje tussen bestellen en leveren:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/iTjFqBO91oEqyRJdNcf60jX5/full.jpg

Mar.tin schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:10:
[...]

Was dat niet van de X?

Waren de 8 modellen niet éérder leverbaar?
Ja, dat zie je toch dat het van de X is. ;)
De 8 was inderdaad eerder leverbaar.

[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 12-09-2018 15:11 ]

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:15
Rivanov schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:11:
[...]

Ja, dat zie je toch dat het van de X is. ;)
Stiekem snel een plaatje toevoegen aan je post hé en nu doen alsof ik niet kan lezen :+

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Zelfde termijn voordat ze in de winkels liggen?

• Scrtz
Rivanov schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:06:
[...]

[Afbeelding]
Ja i know, was vergeten wanneer de aankondiging was vorig jaar :P maar de X pre-order was toen ook later idd.

En ja ook ik zat bij de eerste levering, te lui om een screenshot te posten zoals jij en @Famous :P
Novadecasa schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:11:
Nee dat duurt veel langer. Als je er een in de winkel wilt ophalen zul je toch echt online moeten reserveren en er net zo snel bij moeten zijn als de rest van de (thuis)leveringen.

[ Voor 26% gewijzigd door Scrtz op 12-09-2018 15:13 ]

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:03
Novadecasa schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:11:
Jep, maar wees gerust, je zal dat overal kunnen volgen, en er waren vorig jaar geen grote files of wachtrijen aan de winkels.

Sony A7 iv en wat recycled glas

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Normaal gesproken is er al wel een url van de bestel pagina...
Niemand dit jaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Scrtz schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:13:
[...]

Ja i know, was vergeten wanneer de aankondiging was vorig jaar :P maar de X pre-order was toen ook later idd.

En ja ook ik zat bij de eerste levering, te lui om een screenshot te posten zoals jij en @Famous :P

[...]

Nee dat duurt veel langer. Als je er een in de winkel wilt ophalen zul je toch echt online moeten reserveren en er net zo snel bij moeten zijn als de rest van de (thuis)leveringen.
Jij bent student, hoe doe je ‘t toch..
https://www.autoblog.nl/n...__twitter_impression=true

:+

Tommie12 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:57:
[...]

Gaat je leven echt veranderen als je die phoon een paar dagen later krijgt?
Ja.
Jaja die kennen we inmiddels.
RigolleM schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:46:
Rond 20u30/21u00 zal je nog komen zien naar deze post om te zien of ik wel gelijk had :+
Aah fijn. Daar heb ik enorm behoefte aan :+
Rivanov schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:46:
[...]

Ik schuif nooit iets door naar m'n vriendin, dat levert niets op. ;)
Haha kon ik dat maar. Die van mij neemt geen genoegen met tweedehands.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Ondanks dat er waarschijnlijk best wat goede leaks zijn ga ik vanavond zeker kijken. Altijd leuk om te zien en ook al is het erg Amerikaans het vermaakt me beter dan alles wat normaal op tv te zien zal zijn :p

Of we nieuwe Ipad's gaan zien? Ik hoop het gezien mijn Air toch echt wel aan het verslijten is, gebruik die heel vaak. Batterij begint minder te worden en het scherm heb ik al eens laten vervangen door een valpartij. Verder doet hij het op zich nog wel oké maar kan hem dan doorgeven aan mijn neefje.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:20:
Haha kon ik dat maar. Die van mij neemt geen genoegen met tweedehands.
Haar ouders zijn altijd een goed verkoopkanaal voor mij. Die nemen alles van mij over qua Apple apparatuur.

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Nu nog een lelijk hoesje voor de nieuwe Max :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Scrtz
Rivanov schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:24:
[...]

Haar ouders zijn altijd een goed verkoopkanaal voor mij. Die nemen alles van mij over qua Apple apparatuur.
Haha ik heb mijn moeder tegenwoordig zover :D
In januari eindelijk afgestudeerd, kun je nagaan wat er dan wel niet voor de deur komt te staan :D

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 12:31
Scrtz schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:29:
[...]

Haha ik heb mijn moeder tegenwoordig zover :D
Mijn moeder wil/moet niet eens weten hoeveel de nieuwste iPhone kost (haalt vaak een telefoon van max 200, maar ze doet er verder ook niks mee behalve bellen/appen). Denk niet dat ze moet weten dat ik 1200 aan een telefoon uitgeef terwijl dat voor de meeste mensen in Nederland bijna een maandloon is. Maar goed dat ik al 3 jaar niet meer thuis woon >:)

Mijn ouders zijn heel zuinig.

[ Voor 4% gewijzigd door BlazeMuis op 12-09-2018 15:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
BlazeMuis schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:39:
[...]

Mijn moeder wil/moet niet eens weten hoeveel de nieuwste iPhone kost (haalt vaak een telefoon van max 200, maar ze doet er verder ook niks mee behalve bellen/appen). Denk niet dat ze moet weten dat ik 1200 aan een telefoon uitgeef terwijl dat voor de meeste mensen in Nederland bijna een maandloon is. Maar goed dat ik al 3 jaar niet meer thuis woon >:)

Mijn ouders zijn heel zuinig.
Mijn ouders zijn ook wel zuinig in het algemeen maar willen tegenwoordig toch wel gewoon een vlotte iPad en iPhone bij zich hebben haha. Mijn moeder heeft atm mijn oude 7 Plus :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-09 14:13
Ja, dan besef je weer hoe rijk je eigenlijk bent. En dit soort dingen kunt doen. Vergis je niet, er zijn d'r genoeg die dit doen, maar eigenlijke niet kunnen... 8)7 |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:54
Scrtz schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:49:
[...]

Voor 100 euro meer zou anders iedereen wel die XS pakken.
Want?
Groter scherm en kleurtjes :*)

Haters everywhere but I don’t really care

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Roos79 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 12:36:
[...]

Dat heet alleen gewoon garantie en heet geen Apple care😉
Dat heet wel AppleCare, want je kunt rechtstreeks bij Apple terecht, ongeacht waar je hem gekocht hebt.

Garantie heb je 2 jaar, en is een overeenkomst tussen jou en de verkopende partij. NIET de fabrikant.

Kortom: omdat je het eerste jaar na aankoop bij Apple terecht kunt voor problemen die dan onder garantie gerepareerd worden is dus Apple Care, en zo noemen ze het ook. Als je hem laat repareren bij de verkopende partij, Coolblue ofzo, dan is het de garantie.

• BlazeMuis
Ruud0012 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:41:
Ja, dan besef je weer hoe rijk je eigenlijk bent. En dit soort dingen kunt doen. Vergis je niet, er zijn d'r genoeg die dit doen, maar eigenlijke niet kunnen... 8)7 |:(
Daar ken ik er helaas wel eentje van, kunnen vaak nog geen voer voor hun hond betalen, laat staan voor hunzelf maar wel met het nieuwste van het nieuwste rondlopen. Helaas geven mensen meer uit dan er binnenkomt.

Hier in huis staan de dieren op 1, wij op 2 en de leuke dingen worden alleen gekocht als onze buffer groot genoeg is om alles in huis te kunnen vervangen (incl auto) mocht er iets flink mis zijn gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe airpods

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:34

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Tylen schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:33:
De R staat for Rainbow. Omdat ze zoveel nieuwe kleuren hebben.
Apple Store App op de iPhone heeft nu een mooi regenboog kleurig apple logo (net zoals vroegahhh).

Edit: De gewone webstore ook |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Tylen op 12-09-2018 15:47 ]

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Is dit het ouders-zusjes-broertjes-partners topic geworden?

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ruud0012 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:41:
Het is maar goed dat die BKR is ingevoerd bij abbo's, lopen tenminste niet allemaal paupers met dure spullen. Vind het sowieso belachelijk dat het gros van de mensen met iPhone X's en S9's lopen terwijl ze die high end telefoons totaal niet nodig hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door Jackson6 op 12-09-2018 15:52 ]

• BlazeMuis
Jackson6 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:50:
[...]

Het is maar goed dat die BKR is ingevoerd bij abbo's, lopen tenminste niet allemaal paupers met dure spullen. Vind het sowieso belachelijk dat het gros van de mensen met iPhone X's en S9's lopen terwijl ze die high end telefoons totaal niet nodig hebben.
Dan nog krijgen ze het wel, want je hoeft geen loonstrook te laten zien, je hoeft alleen op te geven hoeveel je per maand verdient en dat wordt totaal niet gecontroleerd. BKR helpt niet.

• Jackson6
  • Niet online
BlazeMuis schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:53:
[...]

Dan nog krijgen ze het wel, want je hoeft geen loonstrook te laten zien, je hoeft alleen op te geven hoeveel je per maand verdient en dat wordt totaal niet gecontroleerd. BKR helpt niet.
True, maar je wordt wel geregistreerd als lener.

• BlazeMuis
Jackson6 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:54:
[...]

True, maar je wordt wel geregistreerd als lener.
Dat boeit ze vrij weinig, helaas, zulke mensen hebben vaak al torenhoge schulden dus een abonnement van €60 per maand kan er dan ook nog wel bij |:(

Nu ff ontopic, kwam dit tegen: https://www.apple.com/nl/shop/goto/buy_iphone/iphone_xs_max Zal dat de bestel link worden? Lijkt geen 404 te geven..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
[...]

Uuh want?
Ik gebruik de X totaal niet op maximaal capaciteit. Speel 1 simpel spelletje wat niets voor stelt en de rest is mail/internetten.
en af en toe een videootje zoals @Tylen :+

Ik vind hetzelf gewoon leuk, noem het een hobby.

Ik doe het zonder abonnement of schulden te maken, mag ik? ;)

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:32
Wat vinden jullie van die gouden iPhone X dan? Mag toch hopen dat die er beter uitziet dan dat model dat werd getest.

Afbeeldingslocatie: https://9to5mac.com/wp-content/uploads/sites/6/2018/04/gold-iphone-x.jpg?quality=82&strip=all&w=1600

[ Voor 38% gewijzigd door NotSoSteady op 12-09-2018 15:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
Mars18 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:46:
Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe airpods
HEHE Eindelijk iemand die ook benieuwd is naar de Airpods, als ze komen dan :P (Ik hoop het wel!)

Wss ga ik dit jaar voor het eerst de nieuwe iPhone overslaan, heb ze allemaal gehad vanaf de 4S maar de S versies vielen eigenlijk altijd tegen, vooral qua ervaring. Zelfde design en amper nieuwe functionaliteit, je bent er veel te snel aan gewend dan

• Jackson6
  • Niet online
Famous schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:57:
[...]

Uuh want?
Ik gebruik de X totaal niet op maximaal capaciteit. Speel 1 simpel spelletje wat niets voor stelt en de rest is mail/internetten.
en af en toe een videootje zoals @Tylen :+

Ik vind hetzelf gewoon leuk, noem het een hobby.

Ik doe het zonder abonnement of schulden te maken, mag ik? ;)
Ik doel meer op mensen die totaal geen affiniteit hebben met telefoons en techniek maar wel persée de duurste telefoon moeten hebben omdat groepsdruk, daar val jij als 'Tweaker' per definitie niet onder :P .

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:02
[...]

Ik kan altijd lachen om dit soort uitspraken..

BKR ben ik het helemaal met je eens dat het is ingevoerd, mensen er een stuk bewuster mee om laten gaan is nooit verkeerd. Maar wanneer ben je een ''pauper'' en wanneer ''loop je met dure spullen rond'' dat zijn alle twee begrippen die vrij ruim onvatbaar zijn. Je kan voor iemand anders niet beslissen waarom hij of zij met zo'n telefoon rond wil lopen? Je hebt altijd mensen ertussen zitten die het product kopen omdat ze zo merkgeil zijn.

Mijn vader is er een simpel voorbeeld van, een man rond 63 jaar, handelt full-time op de beurs en koopt elk jaar een nieuwe iPhone met daarbij een dik abonnement. Geloof dat hij nu iets van 60 euro per maand betaald voor zijn iPhone. Niet omdat hij het nodig heeft maar het ding moet gewoon werken als hij hem moet gebruiken. Altijd bereikbaar zijn want de koers veranderd om de seconde. Hij verdiend zijn brood met dat apparaatje, dan boeit het niet als het 600 kost of 1300, hij koopt m toch wel.

En hem boeit echt niet welke techniek erin zit, of het apparaatje nu recht of krom is. Het moet gewoon werken zegt ie dan.

Zo mag iedereen zelf beslissen wat hij graag wil doen met zijn verdiende geld :) Het wordt een ander verhaal wanneer het om een lening betreft.

[ Voor 3% gewijzigd door Jordyz op 12-09-2018 16:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Laten we die nutteloze discussie over abonnementen stoppen, alvast bedankt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Jordyz schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:59:
[...]

Ik kan altijd lachen om dit soort uitspraken..

BKR ben ik het helemaal met je eens dat het is ingevoerd, mensen er een stuk bewuster mee om laten gaan is nooit verkeerd. Maar wanneer ben je een ''pauper'' en wanneer ''loop je met dure spullen rond'' dat zijn alle twee begrippen die vrij ruim onvatbaar zijn. Je kan voor iemand anders niet beslissen waarom hij of zij met zo'n telefoon rond wil lopen? Je hebt altijd mensen ertussen zitten die het product kopen omdat ze zo merkgeil zijn.

Mijn vader is er een simpel voorbeeld van, een man rond 63 jaar, handelt full-time op de beurs en koopt elk jaar een nieuwe iPhone met daarbij een dik abonnement. Geloof dat hij nu iets van 60 euro per maand betaald voor zijn iPhone. Niet omdat hij het nodig heeft maar het ding moet gewoon werken als hij hem moet gebruiken. Altijd bereikbaar zijn want de koers veranderd om de seconde. Hij verdiend zijn brood met dat apparaatje, dan boeit het niet als het 600 kost of 1300, hij koopt m toch wel.

Zo mag iedereen zelf beslissen wat hij graag wil doen met zijn verdiende geld :) Het wordt een ander verhaal wanneer het om een lening betreft.
Sorry als je het verkeerd hebt opgevat maar ik doelde meer op mensen die het geld er niet voor hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:00

rammes

koekebakker 1e klas

Nog 3 uur mensen! #chipsencola

Ik zou het doen!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:02
Water en een apple *kuch* oOo *O* :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Mijn kids gaan maar kwartiertje eerder naar bed zonder verhaaltje :P Anders red ik 19:00 niet ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jordyz
Jackson6 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:00:
[...]

Sorry als je het verkeerd hebt opgevat maar ik doelde meer op mensen die het geld er niet voor hebben.
Dat dacht ik ook al maar zo stond het er niet, of zo las ik het niet :)

Die groep zul je helaas altijd houden. Dat is niet alleen met een iPhone maar ook met auto's of wanneer ze in het centrum lopen, deze groep mensen zal altijd geld uitgeven ook al hebben ze er eigenlijk helemaal geen ruimte voor. Helaas..

--

Yess! Hopelijk is het eten op tijd klaar vandaag :+

[ Voor 5% gewijzigd door Jordyz op 12-09-2018 16:03 ]

• Scrtz
Tylen schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:02:
Mijn kids gaan maar kwartiertje eerder naar bed zonder verhaaltje :P Anders red ik 19:00 niet ;)
Hahaha, een collega van mij was ook al zo aan het praten, fantastisch

Gelukkig heb ik nog geen kinderen en woon ik nog thuis, dat eten staat altijd klaar :D

• Famous
Scrtz schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:04:
[...]

Hahaha, een collega van mij was ook al zo aan het praten, fantastisch

Gelukkig heb ik nog geen kinderen en woon ik nog thuis, dat eten staat altijd klaar :D
Ja mooi, mijn zwager zou even wat elektra komen aanpassen inhuis bij mij.
Gelukkig verzet naar vrijdag :w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpoholic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 27-01-2023
Of je laat ze juist even zitten. De eerste 20 minuten zijn toch weer verhalen van meesterverteller Tim over hoe geweldig Apple het doet, inclusief cijfertjes en (misschien zelfs) grafieken.

Kun je ze vervolgens zo naar bed dragen.. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
Jordyz schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:03:

Yess! Hopelijk is het eten op tijd klaar vandaag :+
Ik hoop dat bij de shoarmaboer om de hoek het eten ook op tijd klaar is!

Nog 2 uurtjes en 50 minuutjes. Nu nog ff uitvogelen hoe ik het op m'n TV kan streamen (ik heb geen AppleTV).

• Tylen

Tylen

Alpoholic schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:07:
[...]

Of je laat ze juist even zitten. De eerste 20 minuten zijn toch weer verhalen van meesterverteller Tim over hoe geweldig Apple het doet, inclusief cijfertjes en (misschien zelfs) grafieken.

Kun je ze vervolgens zo naar bed dragen.. ;)
Hahaha goed punt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 13:43
BlazeMuis schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:09:
[...]

Nog 2 uurtjes en 50 minuutjes. Nu nog ff uitvogelen hoe ik het op m'n TV kan streamen (ik heb geen AppleTV).
Xbox of PS4 gewoon via de Browser. Of Chromecast. Zelfs browser van een Smart-TV zou het moeten kunnen.

• Famous
slijkie schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:10:
[...]

Xbox of PS4 gewoon via de Browser. Of Chromecast. Zelfs browser van een Smart-TV zou het moeten kunnen.
Mijn soundbar heeft chromecast.. zou ik dan via mijn tel naar de tv kunnen stream via de sb?

• slijkie
Famous schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:11:
[...]

Mijn soundbar heeft chromecast.. zou ik dan via mijn tel naar de tv kunnen stream via de sb?
Moet lukken. Ik gebruik op IOS een app "TV Cast", op android weet ik niet hoe of wat.

• Jordyz
BlazeMuis schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:09:
[...]

Hahah! Heerlijke reactie! _/-\o_

Je kan je laptop toch gewoon aan je tv hangen met een hmdi?
Ik probeer zo efficiënt mogelijk te werken, of op mijn laptop of op mijn iPad de player aanzetten en vervolgens dan doorwerken }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:30

Fiber

Beaches are for storming.

Afbeeldingslocatie: https://easternseastar21.files.wordpress.com/2014/05/1-photoxpress_1490639.jpg

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• BlazeMuis
Jordyz schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:16:
[...]

Hahah! Heerlijke reactie! _/-\o_

Je kan je laptop toch gewoon aan je tv hangen met een hmdi?
Ik probeer zo efficiënt mogelijk te werken, of op mijn laptop of op mijn iPad de player aanzetten en vervolgens dan doorwerken }:O
Ik heb helaas nog geen HDMI dongle voor mn MacBook Pro.. Zit nu op de webbrowser van mn LG TV, ik dacht mij te herinneren dat de stream alleen via Safari en Edge te kijken waren vorig jaar, hopelijk hebben ze het nu opengesteld voor elke browser.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
[...]

Haha wat een belachelijke uitspraak. Want een jongen die het misschien financieel lastig heeft maar een Iphone te gek vind dat hij ervoor spaart etc heeft geen recht op iets als een Iphone of wellicht dure spullen. Wie ben jij trouwens om te bepalen of iemand een high end toestel nodig heeft de ja of de nee. Volgens mij kan en mag iedereen dat voor zichzelf bepalen zonder er een bepaalde status aan te hangen. Ja je hebt mensen die erbij willen horen etc so what? Laat lekker gaan hun zijn blij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• slijkie
BlazeMuis schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:18:
[...]

Ik heb helaas nog geen HDMI dongle voor mn MacBook Pro.. Zit nu op de webbrowser van mn LG TV, ik dacht mij te herinneren dat de stream alleen via Safari en Edge te kijken waren vorig jaar, hopelijk hebben ze het nu opengesteld voor elke browser.
Het is een gewone HLS stream. Zal 99% zeker werken. Hij werkt ook in Chrome ook in Firefox. ;)

• Ruud0012
Ik ga voor goud!!!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:22
Dusss... sommige peeps gaan wel heel erg ver om maar niets te missen...
Blijft leuk zo'n Apple Event, maar de stream volg ik nooit. Ik zie na afloop de samenvattingen wel op Youtube.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25

Soundcloud

• Jackson6
  • Niet online
Shadow343 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:18:
[...]

Haha wat een belachelijke uitspraak. Want een jongen die het misschien financieel lastig heeft maar een Iphone te gek vind dat hij ervoor spaart etc heeft geen recht op iets als een Iphone of wellicht dure spullen. Wie ben jij trouwens om te bepalen of iemand een high end toestel nodig heeft de ja of de nee. Volgens mij kan en mag iedereen dat voor zichzelf bepalen zonder er een bepaalde status aan te hangen. Ja je hebt mensen die erbij willen horen etc so what? Laat lekker gaan hun zijn blij.
Je snapt niet helemaal wat ik bedoel, als je namelijk weinig verdient maar er voor spaart dan heb je het geld er namelijk wel voor, je hebt dat immers gespaard.

Ik heb ook helemaal niet gezegd wie wel of niet een high end toestel mag of zou moeten hebben. Het enige wat ik bedoel is dat door de huidige telefoon prijzen mensen zich onnodig in financiële toestanden wringen en dat er prima goedkopere alternatieven zijn (waarmee ik dan weer niet wil zeggen dat ik de prijzen te duur vind). Maargoed deze discussie loopt nu een beetje uit de hand, back on-topic.

• Tommie12
Shadow343 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:18:
[...]

Die jongen die er voor gespaard heeft koopt dat cash, en als die daar voor wil werken. Prima toch zeker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tommie12
Jackson6 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:24:
[...]

Je snapt niet helemaal wat ik bedoel, als je namelijk weinig verdient maar er voor spaart dan heb je het geld er namelijk wel voor, je hebt dat immers gespaard.

Ik heb ook helemaal niet gezegd wie wel of niet een high end toestel mag of zou moeten hebben. Het enige wat ik bedoel is dat door de huidige telefoon prijzen mensen zich onnodig in financiële toestanden wringen en dat er prima goedkopere alternatieven zijn (waarmee ik dan weer niet wil zeggen dat ik de prijzen te duur vind). Maargoed deze discussie loopt nu een beetje uit de hand, back on-topic.
Je hebt altijd mensen gehad die geld uitgeven wat ze niet hebben, of verplichtingen aan gaan die ze niet kunnen nakomen. Daar heb je echt geen iPhone voor nodig.
Vroeger was dat met creditcards, vakanties op afbetaling, of zelfs zuipen op de pof in het lokale café.

Verkoop frieten op afbetaling, en je zaak zal draaien.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:11
Kunnen we deze discussie stoppen aub? :(

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Alpoholic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 27-01-2023
RigolleM schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:32:
Kunnen we deze discussie stoppen aub? :(
+1

Iedereen mag de keynote bekijken, ook als je geen geld hebt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Tommie12 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:30:
[...]

Je hebt altijd mensen gehad die geld uitgeven wat ze niet hebben, of verplichtingen aan gaan die ze niet kunnen nakomen. Daar heb je echt geen iPhone voor nodig.
Vroeger was dat met creditcards, vakanties op afbetaling, of zelfs zuipen op de pof in het lokale café.

Verkoop frieten op afbetaling, en je zaak zal draaien.
Hahaha, dat is dan wel weer waar, frietkraam met afterpay _/-\o_

• Ruud0012
7(8)7 Het wordt stil op straat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Stilt voor de storm.

Ik zou het doen!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

ff een polletje:

Poll: Welke iPhone gaat het worden
Iphone Xs
Iphone Xs Max
iPhone XR
Ik kijk of de X goedkoper word
Ik ben hier alleen voor de drank en chips!
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=400955&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Ik zou het doen!

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:19
rammes schreef op woensdag 12 september 2018 @ 17:07:
ff een polletje:

Poll: Welke iPhone gaat het worden
Iphone Xs
Iphone Xs Max
iPhone XR
Ik kijk of de X goedkoper word
Ik ben hier alleen voor de drank en chips!
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik wacht eigenlijk de Keynote en prijzen even af.

• Famous
Jackson6 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:45:
[...]

Hahaha, dat is dan wel weer waar, frietkraam met afterpay _/-\o_
Je zou eens moeten weten hoeveel een bonnetje achter hebben hangen van klanten die nog moeten betalen :+

• dieter0901
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 16:58
waar kan je de stream bekijken?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

op de wc, badkamer, slaapkamer, woonkamer, in de trein wees creatief! :D

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-08 18:39

Ttje

"We shall never surrender"

Google is je vriend..
Maar bij deze: https://www.apple.com/apple-events/september-2018/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.iculture.nl/t...vent-livestream-bekijken/ Hier alle links, ook voor Android.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2018 17:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
AppleCare+ in de VS gaat $399 kosten voor de 6,5 inch oled iPhone. 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
Geert1976 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 17:39:
Dat is inclusief loss/theft protection als ik het goed heb.

• Dennisweb
Waar heb je die info vandaan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nomar109
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:37
Maar dit:

"An iPod, a phone, an internet mobile communicator... An iPod, a phone, an internet mobile communicator...
Are you getting it?"

Die briljante opbouw van de spanning, het kippenvel dat ik daarbij kreeg, heb ik nooit meer gehad bij een Keynote. En ik denk dat het ook vanavond ook niet gaat gebeuren.

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

nomar109 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 17:45:
Maar dit:

"An iPod, a phone, an internet mobile communicator... An iPod, a phone, an internet mobile communicator...
Are you getting it?"

Die briljante opbouw van de spanning, het kippenvel dat ik daarbij kreeg, heb ik nooit meer gehad bij een Keynote. En ik denk dat het ook vanavond ook niet gaat gebeuren.
die show kijk ik nog graag terug! Epic! _/-\o_

Ik zou het doen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
nomar109 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 17:45:
Maar dit:

Are you getting it?"

Ik ook niet. Vorig jaar was de iPhone X nog een leuke toevoeging, maar dit jaar is er werkelijk helemaal niets wat speciaal is. Ja een gouden versie, die er hopelijk beter uitziet dan dat tokkie toestel die werd gespot bij de Amerikaanse telecomwaakhond FCC.

[ Voor 12% gewijzigd door NotSoSteady op 12-09-2018 18:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Daar kijkt geen hond naar, iedereen kijkt op laatste pagina wat er gekletst word ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• jordiv30
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 05-05 11:53
Zo ik ben er dit jaar ook weer bij. Afgelopen tijd erg druk geweest en daarom niet echt actief geweest op Tweakers. Ben niet van plan om iets te kopen dit jaar, maar ik vind het altijd leuk om even mee te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ophalen en bezorgen met Bentley service :)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:19
NotSoSteady schreef op woensdag 12 september 2018 @ 18:00:
[...]

Ik ook niet. Vorig jaar was de iPhone X nog een leuke toevoeging, maar dit jaar is er werkelijk helemaal niets wat speciaal is.
Zeker omdat tegenwoordig zo'n beetje alles al 'uitgelekt' is (per ongeluk of expres). Dus we weten in grote lijnen allang al wat we kunnen verwachten.
Gaat nu alleen nog om de details, zoals prijs en leverdatum etc.

• NotSoSteady
Pino112 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 18:02:
[...]

Zeker omdat tegenwoordig zo'n beetje alles al 'uitgelekt' is (per ongeluk of expres). Dus we weten in grote lijnen allang al wat we kunnen verwachten.
Dat was in voorgaande jaren niet anders, echter weet je nu al dat je geen grote verbeteringen hoeft te verwachten. Als ik naar mijn iPhone X kijk, dan kan ik me haast niet voorstellen dat het veel sneller kan en er is ook maar zoveel wat je kan doen met een kleine camerasensor.

• TouchOfInsanity
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
[...]

Nou ik ben toch wel heel benieuwd of ik vrijdag ook de Ipad Pro kan gaan bestellen hoor. Daar zijn de meningen nog wel heel erg over verdeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
iPhone SE and iPhone 6s may be discontinued following iPhone Xs event.

https://9to5mac.com/2018/09/12/iphone-se-6s-fate-uncertain/

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:19
NotSoSteady schreef op woensdag 12 september 2018 @ 18:08:
[...]

Dat was in voorgaande jaren niet anders, echter weet je nu al dat je geen grote verbeteringen hoeft te verwachten. Als ik naar mijn iPhone X kijk, dan kan ik me haast niet voorstellen dat het veel sneller kan en er is ook maar zoveel wat je kan doen met een kleine camerasensor.
Voorgaande jaren niet inderdaad, ik refereerde meer naar de periode die @nomar109 noemde.
TouchOfInsanity schreef op woensdag 12 september 2018 @ 18:10:
[...]

Nou ik ben toch wel heel benieuwd of ik vrijdag ook de Ipad Pro kan gaan bestellen hoor. Daar zijn de meningen nog wel heel erg over verdeeld.
Ja en of ze als stiekeme OMT toch nog ergens een nieuwe iPad mini vandaan weten te toveren :+
(wacht er tevergeefs al een poos op)

• Scrtz
NotSoSteady schreef op woensdag 12 september 2018 @ 18:00:
[...]

Ik ook niet. Vorig jaar was de iPhone X nog een leuke toevoeging, maar dit jaar is er werkelijk helemaal niets wat speciaal is. Ja een gouden versie, die er hopelijk beter uitziet dan dat tokkie toestel die werd gespot bij de Amerikaanse telecomwaakhond FCC.
Enige waar ik naar uitkijk zijn de airpods en misschien de watch maar de iPhone S versies laat ik voortaan links liggen.

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

Pino112 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 18:12:
[...]

Voorgaande jaren niet inderdaad, ik refereerde meer naar de periode die @nomar109 noemde.

[...]

Ja en of ze als stiekeme OMT toch nog ergens een nieuwe iPad mini vandaan weten te toveren :+
(wacht er tevergeefs al een poos op)
Idd of een OMT of oktober event met wat mac nieuws.
Ik had al tegen @Donstil gezegd dat ik dit jaar de S even oversla, heb nu een X en met ios12 is die super smoooooth :)
Mocht de camera van de Xs worden ala S9+ dan zou ik wel een upgrade overwegen.
Watch 44MM gaat ik vrijdag wel preorderen.

Power to the beat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• slijkie
https://p-events-delivery...dfohbv9/m3u8/atv_mvp.m3u8

Alvast een link naar de livestream, voor de liefhebbers. (VLC bijvoorbeeld)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:49

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

JAAAAAAAAAAAAA, IK BEN ER.

• nomar109
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:37
[...]
Dus we weten in grote lijnen allang al wat we kunnen verwachten.
Toen wist van tevoren ook iedereen wel dat Apple met een nieuw soort revolutionair slimme telefoon apparaat zou komen. Maar de details waren er niet, foto's ontbraken. Tijdens de keynote, die echt briljant van opbouw was, was er het opwindende gevoel van 'wauw, het is écht waar' en het gevoel dat de wereld op dat moment getuige was van iets heel erg bijzonders. Ik verlang terug naar zoiets, hoewel ik niet zo weten wat Apple nu nog voor revolutionairs zou moeten bedenken.
Pagina: 1 ... 10 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Iedereen wil natuurlijk zo snel mogelijk z’n nieuwe Apple spulletjes. Over “hoe je moet reserveren”, “wat er sneller is CC en iDeal” en “wat er beter gaat de app of de website” is al veel gezegd, zoek daarvoor eerst in het topic voordat je er weer over begint.

Slowchat is ok. Maar hou je wel aan het beleid en blijf ontopic over het Event.