• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:18
Famous schreef op donderdag 6 september 2018 @ 16:11:
1259 of 1299 zal mij in elk geval niets verbazen.
Voor België:

- 6.1" = € 809
- Xs = € 919
- Xs Max = € 1 159

Dit zijn de huidige 8, 8 Plus en X prijzen (64 Gb)!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:14
Cougar schreef op donderdag 6 september 2018 @ 16:18:
[...]

Ben er ook maar niet vanuit gegaan en vorige week een iMac gekocht bij de Apple store. Goede aanbieding ook ivm een gratis beats koptelefoon van Dr. Dre.
Ik twijfel nog. Op het moment heb ik eigenlijk geen haast, denk dat ik nog even wacht.
RigolleM schreef op donderdag 6 september 2018 @ 15:10:
[...]

Er werd toch her en der aangekondigd dat de prijs van de Xs naar beneden ging, om plaats te maken voor de XsMax (whatever), het topmodel. Nu is de X het topmodel maar deze plaats wordt ingenomen door de XsMax, het nieuwe topmodel. Ik denk niet dat Apple zinnens is om de XsMax aan € 1 500 te gaan verkopen.
Volgende week gaan we het weten...
Jawel maar €200,- is veel hoor. Dat is bijna 20%. Dat zie ik gewoon niet gebeuren.

iPhone Xs Max/Plus op €1319 (of iets eronder) lijkt mij redelijk. De X 256 verkocht ook prima op die prijs.

Dus ik schat dan:

- 6.1" = € 859
- Xs = € 1069
- Xs Max = € 1299
Msi92 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 14:49:
6.1-inch iPhone nieuwe kleuren, hmmmm zou opzich wel een nice toevoeging zijn.

[afbeelding]
Rechts is SpaceGrey onder goed licht. Links lijkt mij net zo donker als ProductRed iPhone 8 (die donkerder is dan product red iPhone 7)
MelvinW schreef op donderdag 6 september 2018 @ 12:59:
[...]

Echt? In Dubai moest je je aanmelden bij het personeel op een iPad en werd er ter plekke toestel voor je gereserveerd. Toen alles vergeven was werden mensen gewoon weggestuurd. Ook mensen die te vroeg waren voor hun reservering werden verteld om later terug te komen, geen uitzonderingen. Blijkbaar is het in Nederland dus nog steeds chaos.
Ooh nee hoor verre can chaos. Alleen er zijn twee rijen. Eentje voor afhalen reservering met dezelfde voorwaarden als bij jou. Andere is een rij voor de vrije verkoop.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Ergens dacht ik gelezen te hebben dat er mogelijk een nieuwe Macbook/Macbook Air aangekondigd zou worden. Wat denken jullie? Kans daarop of zal daar een ander evenement voor komen.
mprkooij schreef op donderdag 6 september 2018 @ 17:01:
Ergens dacht ik gelezen te hebben dat er mogelijk een nieuwe Macbook/Macbook Air aangekondigd zou worden. Wat denken jullie? Kans daarop of zal daar een ander evenement voor komen.
October event

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Is dat zeker dat er een october event komt?? En worden daar dan ook de nieuwe iMacs aangekondigd?

GamiQ, de game notes app met game maps!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:34
slijkie schreef op donderdag 6 september 2018 @ 12:42:
Zit momenteel te kijken om een iMac te kopen, echter heb ik een sterk voorgevoel dat er iets nieuws komt dit jaar (20 jaar iMac).

Ik denk dat 12 sept er niet iets over komt (misschien wel, maar acht de kans klein), misschien een October event die soms voorkomt?

Wat denken jullie?
Ik zat ook te twijfelen maar ik heb recent eentje gekocht. Ze zijn nog snel zat (die met SSD dan) en kunnen jaren mee. Omdat ze redelijk waardevast zijn kun je altijd wel later een nieuwere kopen maar ik acht de kans klein dat het de upgrade waard is.
-SaveMe- schreef op donderdag 6 september 2018 @ 17:39:
[...]

Is dat zeker dat er een october event komt?? En worden daar dan ook de nieuwe iMacs aangekondigd?
Ik weet dat niet zeker nee...wist ik dat wel, had ik vermoedelijk voor Apple gewerkt ;)

Ik denk een Event eind oktober voor de Mac's.
Maar goed, volgende week krijgen we meer duidelijkheid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Hmmmmm ik wil dus ook op korte termijn mijn 2011 Mini eens gaan vervangen door wat nieuws, maar dan is het wel handig als de updated models (iMacs, Mini) bekend zijn ... En mijn mini trekt het echt bijna niet meer, dus heel lang wil ik ook niet meer wachten ...

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15:17
Donstil schreef op donderdag 6 september 2018 @ 16:59:
[...]

Ooh nee hoor verre can chaos. Alleen er zijn twee rijen. Eentje voor afhalen reservering met dezelfde voorwaarden als bij jou. Andere is een rij voor de vrije verkoop.
Ah zo. Ik laat ‘m dit jaar gewoon thuis afleveren. Dat gejuich zo vroeg in de ochtend ben ik wel klaar mee :p DHL komt toch altijd voor half 9 ‘s ochtends langs.

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 22:23
-SaveMe- schreef op donderdag 6 september 2018 @ 17:57:
Hmmmmm ik wil dus ook op korte termijn mijn 2011 Mini eens gaan vervangen door wat nieuws, maar dan is het wel handig als de updated models (iMacs, Mini) bekend zijn ... En mijn mini trekt het echt bijna niet meer, dus heel lang wil ik ook niet meer wachten ...
Ik dacht ergens te lezen dat ze bezig waren met nieuwe Mac mini's en Mac Pro's. Geen idee in hoeverre dat geruchten waren of gewoon wensen van mensen.

Ik zou een Mac mini ook nog wel zien zitten of een Mac pro.

Verwijderd

Mijn Mac Mini komt uit 2014. De prijzen zijn naar mijn weten niet veranderd sinds die tijd. Dat ding is bijna 4 jaar oud dus als je dezelfde BTO samenstelt als ik destijds heb gedaan ben je hetzelfde achterlijke bedrag kwijt voor een machine die vier jaar geleden OK-ish was.

Ik kan nu voor denk ik 1/4e van de prijs een betere machine samenstellen. Dat is al niet moeilijk natuurlijk maar met de Mac Mini is het nu wel heel erg extreem.
Ik heb een Mini2012 als download tank en media player aan de tv, staat nu 6 jaar dag en nacht aan maar het oude beestje is echt op inmiddels. Regelmatig geen beeld tot hard reset, traag, geen 4K af kunnen spelen, blazen enz.

Ik moet een nieuwe, als er geen nieuwe komt dit jaar moet ik iets van een Nuc aanschaffen Ofz en daar dan macOS op prutsen.
-SaveMe- schreef op donderdag 6 september 2018 @ 17:39:
[...]

Nee 8)7 en het zou mij verbazen als er dit jaar nog nieuwe iMacs komen. Misschien een kleine refresh ofz maar geen nieuw model.

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Mijn mini doet het nog steeds prima, maar met name Xcode is op sommige punten bijna onwerkbaar geworden. En na 7 jaar mag hij ook wel een keertje met pensioen :). helemaal omdat Mojave straks er niet meer op draait ...

[ Voor 15% gewijzigd door -SaveMe- op 06-09-2018 19:09 ]

• Luuuk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 06-05-2024
Ik kijk met spanning uit naar volgende week. Zoals het er nu naar uitziet, zou het best wel eens zo kunnen zijn dat ik de iPhone met 6,1" LCD zal gaan aanschaffen, zodat ik na jaren trouwe dienst mijn inmiddels totaal versleten 5S met pensioen kan sturen.

Wel ben ik even benieuwd: Hoe is de laatste jaren het pre-orderen in zijn werk gegaan? Is het volgens Apple de bedoeling dat ik 's ochtends op een doordeweekse werkdag achter mijn Mac kruip om zo snel mogelijk een bestelling er doorheen te jassen, of begint de pre-order vanaf 0:00 op de aangegeven dag?

[ Voor 4% gewijzigd door Luuuk op 06-09-2018 20:29 ]

Verwijderd

RigolleM schreef op donderdag 6 september 2018 @ 08:57:
In Germany, the expected prices are as follows: 6.1-inch LCD iPhone: €799; iPhone Xs: €909; iPhone Xs Plus: €1,149.

Bron: https://www.gsmarena.com/...rices_leak-news-33125.php

Als dit waar zou zijn, dan ben ik blij dat ik de iPhone X heb overgeslagen, want dwz dat je voor de prijs van de X nu een Xs Max (zie hieronder) hebt :)

Ook zou dit officiële naam voor de 6,5" versie: iPhone Xs Max!
Boeien, voor die 100/150 euro heb ik wel een jaar genoten van mijn X, nu op naar de Xs of misschien zo'n Max, maar weet het niet, toch erg groot mmmm.

Ik had graag gezien dat de 5.8 budget was geworden en de 6.1 de nieuwe Xs :( 6.1 size lijkt mij perfect!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2018 20:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Een opsomming voor sommige die het topic nu pas ontdekken.
Luuuk schreef op donderdag 6 september 2018 @ 20:11:
Ik kijk met spanning uit naar volgende week. Zoals het er nu naar uitziet, zou het best wel eens zo kunnen zijn dat ik de iPhone met 6,1" LCD zal gaan aanschaffen, zodat ik na jaren trouwe dienst mijn inmiddels totaal versleten 5S met pensioen kan sturen.

Wel ben ik even benieuwd: Hoe is de laatste jaren het pre-orderen in zijn werk gegaan? Is het volgens Apple de bedoeling dat ik 's ochtends op een doordeweekse werkdag achter mijn Mac kruip om zo snel mogelijk een bestelling er doorheen te jassen, of begint de pre-order vanaf 0:00 op de aangegeven dag?
Afgelopen releases altijd 09:01 Nederlandse tijd (00:01 curpertino) de week voor release.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 06-09-2018 21:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Nu de iPhones tegenwoordig van dit prijsniveau zijn en daarnaast ook nog eens van glas zijn, denk ik toch dat ik aan enige vorm van bescherming moet denken bij m’n nieuwe iPhone.

Tot op heden heb ik geen case, screenprotector, verzekering of wat dan ook voor m’n iPhone.

Ik krijg de indruk dat ik daar vanaf nu niet meer om heen kan, wat helaas ten koste gaat van het uiterlijk van zo’n stijlvolle telefoon. :/

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51
Novadecasa schreef op donderdag 6 september 2018 @ 23:39:
Nu de iPhones tegenwoordig van dit prijsniveau zijn en daarnaast ook nog eens van glas zijn, denk ik toch dat ik aan enige vorm van bescherming moet denken bij m’n nieuwe iPhone.

Tot op heden heb ik geen case, screenprotector, verzekering of wat dan ook voor m’n iPhone.

Ik krijg de indruk dat ik daar vanaf nu niet meer om heen kan, wat helaas ten koste gaat van het uiterlijk van zo’n stijlvolle telefoon. :/
Mijn X ziet er nog goed uit.
Dat viel niet te zeggen over mijn 7, 6 of 5..

Vanaf dag 1 naakt gebruikt en als ik een X vast hebt met een hoesje... brrrr

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-09 10:35
Famous schreef op donderdag 6 september 2018 @ 23:45:
[...]

Mijn X ziet er nog goed uit.
Dat viel niet te zeggen over mijn 7, 6 of 5..

Vanaf dag 1 naakt gebruikt en als ik een X vast hebt met een hoesje... brrrr
Hier hetzelfde
In het begin zat er een Apple leather case rond maar nu weer zonder....
Enkel op de achterkant heb ik er nu een DBrand-skin opgeplakt :-).

Voelt veel beter zonder case er rond en ziet er ook nog super uit :-)

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13-09 08:55
Ik vind een iPhone zonder hoesje ook veel mooier dan met hoesje. Maar het is wel zo dat ik een mobiel van +1000 euro toch wel goed wil beschermen.

Of ik moet Apple Care+ aanschaffen, maar dan heb ik (tot zover ik weet) met eigen risico's te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:19

rammes

koekebakker 1e klas

mr.JamesBond schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 09:17:
Ik vind een iPhone zonder hoesje ook veel mooier dan met hoesje. Maar het is wel zo dat ik een mobiel van +1000 euro toch wel goed wil beschermen.

Of ik moet Apple Care+ aanschaffen, maar dan heb ik (tot zover ik weet) met eigen risico's te maken.
ik heb mijn "handige"vriendin ook applecare op haar iphone8 gegeven. na 4 weken eerste scherm stuk. de telefoon werd savonds opgehaald en de volgende dag al weer retour gestuurd. Kan je vertellen dat ik daar erg blij mee was. ja t kost een paar euro maar daar ben je dan ok compleet door ontzorgd

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Ik zou de volgende iPhone in de toekomst het liefst ook zonder hoesjes/screenprotectors/o.i.d. gebruiken.

Ondanks dat ik er zuinig op ben en na jaren alles nog heel is, is hij toch een enkele keer gevallen. Dat zal bij een telefoon van glas toch anders aflopen denk ik.

Ik zal het Apple care of een verzekering ook eens uitzoeken maar heb geen zin om daar elke maand een beroep op te moeten doen of met of bij het minste of geringste beschadigingen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Novadecasa schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 09:54:
Ik zou de volgende iPhone in de toekomst het liefst ook zonder hoesjes/screenprotectors/o.i.d. gebruiken.

Ondanks dat ik er zuinig op ben en na jaren alles nog heel is, is hij toch een enkele keer gevallen. Dat zal bij een telefoon van glas toch anders aflopen denk ik.

Ik zal het Apple care of een verzekering ook eens uitzoeken maar heb geen zin om daar elke maand een beroep op te moeten doen of met of bij het minste of geringste beschadigingen te krijgen.
het is wel een gebruiksvoorwerp he.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Novadecasa schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 09:54:

Ik laat mijn telefoon zeker eens vallen en dat blijft niet bij 1x.

Als ik hierboven al aangaf is de X de enige iPhone die nog compleet heel is.
Misschien meer mazzel dan wijsheid maar over de kwaliteit is niets te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:34

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik gebruik de X ook zonder hoesje. Is al vaak gevallen, ook op tegels, en gelukkig nog niets kapot gegaan.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 14:42
Hoi allemaal,
Zoals het er nu uitziet ga ik toch voor de iPhone Xs Max met 256 GB. Heb nu de iPhone X 256 GB en die bevalt goed, al vind ik het scherm aan de kleine kant. Is minder hoog als bijvoorbeeld de 7 of 8 plus. Viel mij een beetje tegen. Verder top toestel.
Ben erg benieuwd naar volgende week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IP_Inspect
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 17-04-2024
Wellicht al voorbij gekomen maar is er een verschil in preorderen met iDeal of Creditcard... Hebben mensen daar ervaringen mee?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15:17
IP_Inspect schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 16:00:
Wellicht al voorbij gekomen maar is er een verschil in preorderen met iDeal of Creditcard... Hebben mensen daar ervaringen mee?
Betaling met CreditCard wordt meteen bevestigd en is snel uit te voeren. iDEAL duurt wat langer en het kan dus gebeuren dat het toestel uitverkocht raakt terwijl jij bezig bent met betalen. Je zou niet de eerste zijn die dat overkomt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:29
Ik kan me zo niet vinden in mensen die het scherm van de iPhone X niet groot genoeg vinden, en daarom de Max nemen. Zelf heb ik een week een iPhone X gehad, om op hangende pootjes weer terug te gaan naar mijn iPhone 7. Ik vind het namelijk prettig om met 1 hand ook het uiterste hoekje van het scherm te kunnen bereiken. Dat lukte mij bij de iPhone X niet.

In juli nog wel de hoop gehad op een iPhone SE2 met een bezel-loos design, maar ook die hoop was tevergeefs.

Dit topic doet trouwens wel vermoeden dat Apple het bij het rechte eind heeft. Dat consumenten liever een groter scherm hebben t.o.v. de huidige iPhone X dan een kleiner scherm.

Helaas voor mij, haha.

Wel ben ik na 2 jaar iPhone 7 wel weer toe aan vernieuwing, ik overweeg dus om stiekem alsnog een iPhone Xs te kopen (terwijl ik zelf de iPhone X al te groot heb bevonden.... 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MelvinW schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 16:08:
[...]

Betaling met CreditCard wordt meteen bevestigd en is snel uit te voeren.
Huh?

Bij betaling met CC wordt er alleen maar een hold / authorisatie geplaatst van € 1 na de (geslaagde) bestelling.
Moment van verzending word het gehele bedrag afgeschreven van je CC.
Althans, dat staat me bij van voorgaande jaren.

[ Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 07-09-2018 16:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Misschien handig als de zoekfunctie gebruikt wordt. Dit topic is niet bedoelt als “hoe moet ik bestellen topic” en de vraag rond CC en iDeal is al een aantal keer beantwoord.
Geert1976 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 16:23:
[...]

Huh?

Bij betaling met CC wordt er alleen maar een hold / authorisatie geplaatst van € 1 na de (geslaagde) bestelling.
Moment van verzending word het gehele bedrag afgeschreven van je CC.
Althans, dat staat me bij van voorgaande jaren.
Ja dat is dus de bevestiging die hij bedoelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
G33st schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 16:22:
Ik kan me zo niet vinden in mensen die het scherm van de iPhone X niet groot genoeg vinden, en daarom de Max nemen. Zelf heb ik een week een iPhone X gehad, om op hangende pootjes weer terug te gaan naar mijn iPhone 7. Ik vind het namelijk prettig om met 1 hand ook het uiterste hoekje van het scherm te kunnen bereiken. Dat lukte mij bij de iPhone X niet.

In juli nog wel de hoop gehad op een iPhone SE2 met een bezel-loos design, maar ook die hoop was tevergeefs.

Dit topic doet trouwens wel vermoeden dat Apple het bij het rechte eind heeft. Dat consumenten liever een groter scherm hebben t.o.v. de huidige iPhone X dan een kleiner scherm.

Helaas voor mij, haha.

Wel ben ik na 2 jaar iPhone 7 wel weer toe aan vernieuwing, ik overweeg dus om stiekem alsnog een iPhone Xs te kopen (terwijl ik zelf de iPhone X al te groot heb bevonden.... 8)7 )
De X vind ik ‘t perfecte formaat.
Groter zou ik niet willen.

Een 7 vind ik dan weer té klein..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud0012
Als je een 7 plus hebt gehad en daarna de X, dan lijkt het scherm groter. Maar het is smaller en wel langer. Kijk je bijvoorbeeld voetbal op Fox, is het getoonde beeld op de X kleiner als op de 7 plus. Dan moet je zoomen, maar dat kan niet. Inmiddels kun je dit wel op diverse video sites. Het is ook een kwestie van voorkeur en smaak. Daarnaast worden mijn ogen wat minder en dan is een groter scherm een uitkomst, op weg naar een bril. 😬😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
De landscape modus lijkt me heel handig als het mogelijk is om het scherm op niet roteren te zetten. Als ik een iPhone nu horizontaal op niet roteren zet, springt die automatisch op verticaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
Ja. Mee eens. Dat mis ik enorm op de iPhone X. Hoop dat de Xs max of plus dat wel heeft. Volgende week weten we meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Hebben jullie al een keuze gemaakt met betrekking tot de opslag?

Als het klopt dat 256GB 100 euro duurder is en de 512GB 200 euro duurder, denk ik dat de 512GB neem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mr.JamesBond schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 21:00:

Als het klopt dat 256GB 100 euro duurder is en de 512GB 200 euro duurder, denk ik dat de 512GB neem.
Wat wil je met 512Gb aan opslag op een smartphone doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

But why?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/sAPYh34D4LaZ8yc6HclxZOqe/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
Geert1976 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 21:04:
[...]

Wat wil je met 512Gb aan opslag op een smartphone doen?
Mijn vorige mobiel was een iPhone 5S uit 2013, dus hoop ik ook lang te mogen genieten van de nieuwe iPhone. Waar ik mij erg aan irriteerde, was dat ik de laatste twee jaar de hele tijd apps moest verwijderen wegens weinig opslag.

Maar ergens heb je wel gelijk, 512GB is wat overdreven. Misschien ga ik ook wel voor de 252GB :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
mr.JamesBond schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 21:07:
[...]

Mijn vorige mobiel was een iPhone 5S uit 2013, dus hoop ik ook lang te mogen genieten van de nieuwe iPhone. Waar ik mij erg aan irriteerde, was dat ik de laatste twee jaar de hele tijd apps moest verwijderen wegens weinig opslag.

Maar ergens heb je wel gelijk, 512GB is wat overdreven. Misschien ga ik ook wel voor de 252GB :P
De opslag/format is ook beter nu, hoeveel heb je op je 5S? 16?

Naast de apps heb ik er nu 7.900 foto’s op en 540 filmpjes, genoeg ruimte over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een ieder heeft uiteraard zo z'n eigen opslag behoeftes, maar ik kan werkelijk niet 1 ding bedenken waarom iemand een halve terabyte nodig zou hebben.

En zeker met de Cloud diensten en bijv Spotify / Apple Music lijkt me 512Gb echt zonde van het geld

[ Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 07-09-2018 21:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

Ik wil 256GB, maar als die al uitverkocht is, neem ik de 512GB. Ik gebruik maar 68 GB, maar het gaat me erom dat ik de iPhone XS Max op release day al heb.

Ik haat wachten. :-)) Verder: de creditcard is al opgeladen. Hoeft dat niet meer op het laatste moment. Laat woensdag maar komen. En dan vrijdagochtend bestellen. Ik ben klaar voor de strijd. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

ik ben in juni van 16 naar 64 gegaan, die is nu 26GB vol dus ik houd het nog even op de 64GB variant. Ik heb overigens ook alle fotos in de cloud en heb niet mega veel apps

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Dennisweb schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 21:13:
[...]
Ik wil 256GB, maar als die al uitverkocht is, neem ik de 512GB. Ik gebruik maar 68 GB, maar het gaat me erom dat ik de iPhone XS Max op release day al heb.

Ik haat wachten. :-)) Verder: de creditcard is al opgeladen. Hoeft dat niet meer op het laatste moment. Laat woensdag maar komen. En dan vrijdagochtend bestellen. Ik ben klaar voor de strijd. 8)
Opgeladen nog wel?
Wat voor fancy ding heb jij :+

Hier schrijft die het openstaande bedrag gewoon de 30ste af van mijn betaalrekening waar ik voor moet werken 8)7 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dennisweb schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 21:13:
[...]

En zie hier DE ideale klant van Apple Inc. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Famous
Geert1976 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 21:15:
[...]

En zie hier DE ideale klant van Apple Inc. :+
Ben jij dat niet met je wispelturigheid, volgens de medetweakers althans :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Famous schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 21:17:
[...]

Ben jij dat niet met je wispelturigheid, volgens de medetweakers althans :Y)
1 - 1 :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Merk wel dat ik al een lichte hype krijg..
Moet echt uit dit topic wegblijven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Tijdens de Keynote en direct daarna is het topic nog mooier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Novadecasa schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 21:28:
Tijdens de Keynote en direct daarna is het topic nog mooier :+
Been there :'(

Als ik een reserve iPhone had had ik de X al weggedaan om de Xs te kopen.
Nu blijft er nog een sterke (lees: lichte) twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
G33st schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 16:22:
Grappig, ik kan bij de 8 Plus zelfs nog met 1 hand de uiterste hoeken bedienen. Het is ook een beetje de manier van vasthouden misschien. ;)
Famous schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 21:30:
[...]

Been there :'(

Als ik een reserve iPhone had had ik de X al weggedaan om de Xs te kopen.
Nu blijft er nog een sterke (lees: lichte) twijfel.
En die lichte twijfel is na de 12e helemaal weg ;) :X

[ Voor 21% gewijzigd door Novadecasa op 07-09-2018 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik heb niet zo'n haast, wil pas medio November wisselen van phone, dus ik kijk het allemaal rustig aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Ik ook niet, de X is nog zeer prima!

Maarja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu 2x een 256 gehad (7+ en X) maar heb 11 maanden per jaar 220 GB vrij en op vakantie gaat hij dan eens (bijna) vol 8)7

Die ene keer leeg ik hem dan wel wat vaker op de Mac.

Oftewel ik neem het 64 GB model als dat de instapper blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Jongens, wat veel reacties zeg. :+

Het wordt even afwachten, ik heb in ieder geval veel zin in volgende week :)
Famous schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 21:09:
[...]

De opslag/format is ook beter nu, hoeveel heb je op je 5S? 16?

Naast de apps heb ik er nu 7.900 foto’s op en 540 filmpjes, genoeg ruimte over.
Inderdaad, 16GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
De spanning stijgt. We hebben er allemaal weer zin in. Ik hoop dat er genoeg voorraad is straks en dat ik niet weer een paar weken moet wachten.
Ik ga zeker voor de 256Gb. En misschien wel de 512. Ligt een beetje aan de prijs. Ben zeer benieuwd naar de Xs Max of Plis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
Plus natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:10
Ruud0012 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 22:15:
De spanning stijgt. We hebben er allemaal weer zin in. Ik hoop dat er genoeg voorraad is straks en dat ik niet weer een paar weken moet wachten.
Ik ga zeker voor de 256Gb. En misschien wel de 512. Ligt een beetje aan de prijs. Ben zeer benieuwd naar de Xs Max of Plis.
Wat voor spanning precies?
RigolleM schreef op donderdag 6 september 2018 @ 15:10:
[...]

Er werd toch her en der aangekondigd dat de prijs van de Xs naar beneden ging, om plaats te maken voor de XsMax (whatever), het topmodel. Nu is de X het topmodel maar deze plaats wordt ingenomen door de XsMax, het nieuwe topmodel. Ik denk niet dat Apple zinnens is om de XsMax aan € 1 500 te gaan verkopen.
Volgende week gaan we het weten...
Waarom zou Apple de prijs van hun bestverkopende model met 200 euro verlagen? Lijkt mij niet erg logisch.

[ Voor 41% gewijzigd door NotSoSteady op 07-09-2018 22:44 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Famous
@NotSoSteady

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kQoEAsmZdNk1O5Mpk2wxG6kI/full.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Famous op 07-09-2018 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
Wat betreft spanning, let straks maar op als de nieuwe iPhones geleverd gaan worden... Eerst als eerste bestellen en dan wachten op de levering. Kijk maar eens bij de levering van de X vorig jaar. Zoiets als “vol verwachting klopt ons hart”. Toen liep de spanning op het forum aardig hoog op. Zoek het maar eens terug. Zal dit jaar niet anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IP_Inspect
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 17-04-2024
MelvinW schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 16:08:
[...]

Betaling met CreditCard wordt meteen bevestigd en is snel uit te voeren. iDEAL duurt wat langer en het kan dus gebeuren dat het toestel uitverkocht raakt terwijl jij bezig bent met betalen. Je zou niet de eerste zijn die dat overkomt ;)
Ok thanks ... ga ik mij CC weereens uit de kast halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

IP_Inspect schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 23:34:
[...]

Ok thanks ... ga ik mij CC weereens uit de kast halen :)
Ik stop die van mij gewoon altijd in mijn wallet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 23:44:
[...]

Ik stop die van mij gewoon altijd in mijn wallet :9
Ik weet hem uit mijn hoofd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFT0570
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07:37
Nu ook maar eens meepraten hier :) Ik heb nu een 6S 64 gb en dat komt prima uit, dus ik blijf op die opslagcapaciteit. Ik zit gelukkig niet om kwart voor drie ‘s nachts nu te posten, ik woon tijdelijk in Canada in verband met een uitwisseling van mijn studie wat betekent dat ik dan ook ofwel hier, ofwel in Delaware waar familie van mij in de buurt woont een nieuwe iPhone ga kopen! Het is alleen nog even twijfelen welke:
- de nieuwe LCD-iPhone (iPhone 9?)
- de huidige X
- of de huidige 8 plus

Ik kan als student helaas geen 900 dollar voor de Xs of Xs Max betalen, dus deze drie opties zijn wat beter te betalen voor mij :) wat zouden jullie doen met de keuze tussen deze drie opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Een 8 zou ik persoonlijk niet meer kopen.

De X hangt beetje af van de prijs wat die gaat doen, maar dat zou mijn keuze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AFT0570 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 02:44:
Nu ook maar eens meepraten hier :) Ik heb nu een 6S 64 gb en dat komt prima uit, dus ik blijf op die opslagcapaciteit. Ik zit gelukkig niet om kwart voor drie ‘s nachts nu te posten, ik woon tijdelijk in Canada in verband met een uitwisseling van mijn studie wat betekent dat ik dan ook ofwel hier, ofwel in Delaware waar familie van mij in de buurt woont een nieuwe iPhone ga kopen! Het is alleen nog even twijfelen welke:
- de nieuwe LCD-iPhone (iPhone 9?)
- de huidige X
- of de huidige 8 plus

Ik kan als student helaas geen 900 dollar voor de Xs of Xs Max betalen, dus deze drie opties zijn wat beter te betalen voor mij :) wat zouden jullie doen met de keuze tussen deze drie opties?
Aangezien je studie in Canada ook aardig wat zal kosten, zou je ook kunnen overwegen om na de Keynote van 12 september te kijken op Ebay, maar nog beter voor de VS en Canada; Swappa.
Swappa is al aardig overspoelt met ''in mint condition'' iPhone X-en voor zo'n $650-700, sommige zelfs nog mooi met AppleCare.
En die prijzen gaan dus zeer rap na beneden, na 12 September.

Hier op V&A staan momenteel ook al zo'n 18 iPhone X-en te koop, sommige al 2 weken lang. Na aanstaande woensdag gaan dat er natuurlijk alleen maar meer worden en zullen de vraagprijzen flink gaan dalen.

Maar bij jou in Canada (en de VS) staan er echt al honderden te koop, sommige zeer scherp geprijsd.

[ Voor 11% gewijzigd door _Bailey_ op 08-09-2018 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 22:23
Ik ben een Belgisch-Canadees.
EBay is een goede tip of koopjes via Amazon.

Als ik Canada ben, woon ik wel in Vancouver. Daar is redelijk veel te doen en veel winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
Ik ga zeker voor de 256GB. Maak veel foto’s voor mijn werk en privé.
Hou ervan alles bij me te hebben.

[ Voor 19% gewijzigd door Ruud0012 op 08-09-2018 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Famous schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 08:24:
Een 8 zou ik persoonlijk niet meer kopen.
waarom niet?? ik zit nu nog met een 6 Plus en overweeg ook de 8 nog. Die kan toch nog prima mee? En heeft nog touchid, vind ik een groot pluspunt ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 10:31:
[...]

waarom niet?? ik zit nu nog met een 6 Plus en overweeg ook de 8 nog. Die kan toch nog prima mee? En heeft nog touchid, vind ik een groot pluspunt ...
met een 8 kan je nog meer dan prima vooruit, komende 3 a 4 jaar. En zeker als je liever met TouchID werkt ipv FaceID.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
IPhone 8 plus heb ik serieus over gedacht. Ik heb het hier al eerder over gehad, maar dat scherm is ook prima. Zeker het formaat.
Maar ieder heeft zo zijn voorkeur, smaak en portemonnee. TouchID werkt ook super en is behoorlijk snel. FaceID wil nog wel eens twijfelen. Maar zal dit kaar zeker verbeterd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaraNostra
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-09 18:37
Twee jaar met de iPhone 7 zit erop; ik kan weer verlengen.

Ben erg benieuwd naar wat er komen gaat, maar zo te zien / horen is het niks spannends. Dat vind ik toch wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

SaraNostra schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 11:32:
Twee jaar met de iPhone 7 zit erop; ik kan weer verlengen.

Ben erg benieuwd naar wat er komen gaat, maar zo te zien / horen is het niks spannends. Dat vind ik toch wel jammer.
wat is volgens jou dan wel spannend

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaraNostra
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-09 18:37
rammes schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 11:35:
[...]

wat is volgens jou dan wel spannend
Spannend zou zijn: iets totaal anders dan wat er nu op de markt komt. Ik verwacht niet per se een revolutie, maar een minimale upgrade van de iPhone X vind ik nou niet bepaald spannend.

Het zal wel aan mij liggen hoor, misschien ben ik te veeleisend, maar ik denk dat de rek er nu uit is en dat vind ik jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

ik word er altijd een beetje moe van, bij voorbaat al roepen dat het niet spannend is of een saaie upgrade.

no offence verder hoor ;)

[ Voor 11% gewijzigd door rammes op 08-09-2018 11:47 ]

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 12:17

Fjeze

AllesPerfect!

SaraNostra schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 11:36:
[...]

Spannend zou zijn: iets totaal anders dan wat er nu op de markt komt. Ik verwacht niet per se een revolutie, maar een minimale upgrade van de iPhone X vind ik nou niet bepaald spannend.

Het zal wel aan mij liggen hoor, misschien ben ik te veeleisend, maar ik denk dat de rek er nu uit is en dat vind ik jammer.
Als je iets totaal anders wilt had je vorig jaar de iPhone X moeten kopen, die was totaal anders dan alle iPhones.
Het lijkt mij logisch dat ze dit jaar niet weer met een totaal nieuwe telefoon komen.

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rammes schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 11:46:
ik word er altijd een beetje moe van, bij voorbaat al roepen dat het niet spannend is of een saaie upgrade.
Nou ja het is wel de verwachting natuurlijk, camera en speed bumbpje plus een grotere X die er uitzien alsof ze de normale X op 125% gekopieerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Dit is niet de huiskamer.

[ Voor 68% gewijzigd door Hoedje op 09-09-2018 11:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Graag TR aanmaken en niet reageren.

[ Voor 89% gewijzigd door Hoedje op 09-09-2018 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries189
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-08-2023
Graag TR aanmaken en niet reageren.

[ Voor 90% gewijzigd door Hoedje op 09-09-2018 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:53
Geert1976 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 10:40:
[...]

Met een 8 kan je nog meer dan prima vooruit, komende 3 a 4 jaar. En zeker als je liever met TouchID werkt ipv FaceID.
Als je batterij het volhoud.... :)

---

Ben zeer benieuwd naar nieuwe Apple Watch, jarenlang gedacht om aan te schaffen, maar denk dat nu een mooi moment zal zijn. Zeker met het stijgende zakelijke telefoonverkeer wat ik zal hebben in Q4.

[ Voor 27% gewijzigd door AnthonyR op 08-09-2018 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
AnthonyR schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 13:01:
Ben zeer benieuwd naar nieuwe Apple Watch, jarenlang gedacht om aan te schaffen, maar denk dat nu een mooi moment zal zijn. Zeker met het stijgende zakelijke telefoonverkeer wat ik zal hebben in Q4.
Same here. Ik ben ook benieuwd naar de 4G mogelijkheden in Nederland, maar ook of dit ook echt van toegevoegde waarde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
Ik heb op dit moment eerste generatie horloge en dat bevalt goed. Upgrade naar versie 4 is natuurlijk aantrekkelijk. Maar dan wel waarmee je zelfstandig kunt bellen. Met ingebouwde simkaart. Hoop dat die ook snel naar NL komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
volgens analisten (tsja, iedereen noemt zich tegenwoordig Apple analist ;) ), zal de 6,1 lcd iPhone $849 gaan kosten in de VS.
Lijkt mij persoonlijk echt veel te hoog geschat, $849 zou dan zo'n €979/999 zijn voor Nederland.
Aint gonna happen

https://9to5mac.com/2018/...price-for-6-1-lcd-iphone/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
Geert1976 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 20:44:
volgens analisten (tsja, iedereen noemt zich tegenwoordig Apple analist ;) ), zal de 6,1 lcd iPhone $849 gaan kosten in de VS.
Lijkt mij persoonlijk echt veel te hoog geschat, $849 zou dan zo'n €979/999 zijn voor Nederland.
Aint gonna happen

https://9to5mac.com/2018/...price-for-6-1-lcd-iphone/
Ik vind dat een zeer reële prijs. Ik schat de iPhone XS Max in op zo'n 1329 voor het basismodel (64GB), 1449 voor het 256 GB model en 1529 euro voor het 512 GB model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisweb schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 20:51:
[...]

Ik vind dat een zeer reële prijs. Ik schat de iPhone XS Max in op zo'n 1329 voor het basismodel (64GB), 1449 voor het 256 GB model en 1529 euro voor het 512 GB model.
en wat denk jij dat het 5,8 oled Xs basismodel (64Gb) gaat kosten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
Geert1976 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 20:52:
[...]

en wat denk jij dat het 5,8 oled Xs basismodel (64Gb) gaat kosten dan?
Op zijn minst 1049. Het zijn upgrades, he? Apple kennende moet er ergens geld verdiend worden. Ik denk dat dit een duur jaar gaat worden. Geruchten over prijsverlagingen lijken me uit de lucht gegrepen. Apple heeft dat nog nooit gedaan. De iPhone X werd in eerste instantie goed ontvangen, maar de verkoop zakte daarna in. Alleen die reden kan ik bedenken voor een prijsverlaging. Maar ik denk dat de XS Max een product wordt voor iemand die er flink voor wil betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oke, dus dat zou betekenen dat Apple alleen nog maar nieuwe iPhones (2018 modellen) vanaf €979/999 gaat aanbieden....geloof ik geen reet van.

Apple is heer en meester in nickeling-and-diming van zijn klanten, maar bovenstaande lijkt me hoogstonwaarschijnlijk

edit; en op die manier verliest Apple een behoorlijk stuk van de markt...dus nogmaals, aint gonna happen.

[ Voor 19% gewijzigd door _Bailey_ op 08-09-2018 21:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het zakken van de X verkopen duurde een half jaar toch ofz? Dat was niet iets van de eerste periode.

Om die reden denk ik dat de Xs minimaal net zo duur wordt, anders geven ze toe dat de X te duur was (wat vooral het internet vind) en dat gaan ze nooit doen lijkt mij. Daar is het het bedrijf niet naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
Donstil schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 21:03:
Het zakken van de X verkopen duurde een half jaar toch ofz? Dat was niet iets van de eerste periode.

Om die reden denk ik dat de Xs minimaal net zo duur wordt, anders geven ze toe dat de X te duur was (wat vooral het internet vind) en dat gaan ze nooit doen lijkt mij. Daar is het het bedrijf niet naar.
Ik deel deze mening. Vandaar mijn idee om de XS Max tenminste op de 26GB-prijs van de iPhone X te zetten. De iPhone XS is immers een grotere, duurdere telefoon met betere functies. Waarschijnlijk kost het iets meer om het product te maken, dus is het een mooi moment om tegelijkertijd nóg meer marge te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fair enough, ik was in de veronderstelling dat vorig met de lancering van de iPhone X de ''early adaptors'' de basisprijs van €1159 betaalden, vanwege de 1ste iPhone ooit met FaceID (nieuwe techniek) en oled scherm.

Wat wil ik hiermee zeggen; is het niet zo dat early adaptors van nieuwe techniek een hogere prijs betalen dan bijvoorbeeld een jaar later?

Maar goed, @Donstil en @Dennisweb geven aan dat het prijsniveau hetzelfde (of bijna) zal zijn als in 2017 met de iPhone X, dan zien we het a.s. woensdag wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ik geef het niet aan. Ik verwacht het alleen.

Xs Plus/Max instap voor prijs Xs 256 GB lijkt mij een prima gok. €1319,- dus.

Ik hou tenminste rekening met Xs Plus en S4 SS voor € 2000,- van de spaarrekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
okay, maar het 9to5mac artikel waar ik naar had gelinked had het over $899 (ong 979/999 euro) voor de 6,1 inch lcd iPhone, dit lijkt me erg sterk.

4,0 - 5,0 inch iPhone liefhebbers worden sowieso al overgeslagen dit jaar en dan ook nog eens alleen een 2018 iPhone kunnen krijgen voor minimaal €979/999....tsja...denk dat heel veel mensen dan voor een 8 gaan of de used market een flinke slag gaat slaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Geert1976 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 21:21:
okay, maar het 9to5mac artikel waar ik naar had gelinked had het over $899 (ong 979/999 euro) voor de 6,1 inch lcd iPhone, dit lijkt me erg sterk.

4,0 - 5,0 inch iPhone liefhebbers worden sowieso al overgeslagen dit jaar en dan ook nog eens alleen een 2018 iPhone kunnen krijgen voor minimaal €979/999....tsja...denk dat heel veel mensen dan voor een 8 gaan of de used market een flinke slag gaat slaan
Hoe kom je van 899 dollar naar 999 euro?

Je moet de koers berekenen en daarna nog even de btw eroverheen knallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 21:30:
[...]

Hoe kom je van 899 dollar naar 999 euro?

Je moet de koers berekenen en daarna nog even de btw eroverheen knallen ;)
dus komen we ver boven de €1000 voor de 6,1inch lcd iPhone en de 5,8 inch oled Xs voor zo'n €1159?...schiet mij maar lek! ;)
ik geloof die analist voor geen meter

[ Voor 5% gewijzigd door _Bailey_ op 08-09-2018 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Het zou mij zeker niet verbazen als de Xs even duur of duurder wordt dan de huidige X.
Desnoods met 128gb minimaal (lijkt mij sterk, mgoed).

De prijzen die Apple elke keer presenteert zijn US prijzen en daar heb je verschillende, of geen, btw percentages per staat. Dus tijdens presentatie is het excl. btw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Prijs hoog voor nieuwe Lcd en Xs is wel gunstig voor degene die zijn X nog moet verkopen :)
(Zoals ikzelf)
Geert1976 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 21:32:
[...]

dus komen we ver boven de €1000 voor de 6,1inch lcd iPhone en de 5,8 inch oled Xs voor zo'n €1159?...schiet mij maar lek! ;)
ik geloof die analist voor geen meter
Nee. $899 is met de koers van nu en BTW €925,-

Lijkt mij nog steeds te veel voor een instapper maar oké.

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 08-09-2018 21:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Hoe hoger hoe beter :+

Pagina: 1 ... 4 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Iedereen wil natuurlijk zo snel mogelijk z’n nieuwe Apple spulletjes. Over “hoe je moet reserveren”, “wat er sneller is CC en iDeal” en “wat er beter gaat de app of de website” is al veel gezegd, zoek daarvoor eerst in het topic voordat je er weer over begint.

Slowchat is ok. Maar hou je wel aan het beleid en blijf ontopic over het Event.