Zucht, lees mijn eerdere bericht over de algemene voorwaarden even terug. Jij hebt een bepaling geschonden en zij "handhaven" hierop. Dat mag in dit geval.slijkie schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 09:30:
[...]
Het gaat er gewoon om (of mensen het nou eens met mij zijn of niet, dat is hun goed recht) dat Nintendo best even van hun 'zero-tolerance' beleid af kan gaan.
Als ik volledige alles illigaal deed, afijn. Dat deed ik niet. Omdan FullBan te geven, is belachelijk. (mening)
Jullie weten net als ik, dat er in IT ook vaak 'false-positives' zijn. Laat het nou net 1 van jullie consoles (absoluut niks misdaan) zijn die een ban krijgt. Volgens de klantenservice, was er niks te doen, geen ticket, geen research, niks.
En dan? moet je dan als Consument een hele dure zaak aangaan?
(Dit is niet mijn situatie, maar ik geef aan 'stel je voor', false-positives zijn er nou eenmaal.)
Dat jij dat niet leuk vindt, is jammer... maar je bent er zelf bij geweest. Jij hebt (getracht) te rommelen met de software en zult dus de gevolgen moeten accepteren. Geloof me, een zaak starten heeft 0,0 kans van slagen. Nintendo staat in hun recht.
Overigens heb jij getracht hun auteursrechten te schenden door GBA games via een emulator te draaien. Hoe kijk je daar tegenaan dan?
Je kruipt wel heel erg in de slachtofferrol, maar bent het niet.