Wacht hier even @slijkie ....slijkie schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 09:51:
[...]
Nogmaals, voor de aller-laatste keer.
Persoon A heeft NIKS misdaan. (dus heel dik gedrukt 'NIET IK')
Persoon A heeft ineens een ban.
Persoon A belt Nintendo, kunnen niks doen. Pech.
Gevalletje 'False-Positive' geen systeem is waterdicht.
voor de 100ste maal. NIET ik. Heeft ook niks met mij te maken. Gaat erom, ze doen dan helemaal niks, geen onderzoek, geen ticket, niks, nada, zip.
Als ik je TS bekijk:
Noem je áárdig wat keertjes het woord 'ik' en 'mijn' ... JOUW Switch is onbruikbaar, ooit gekeken of IK een GBA emulator kan draaien, 'ik' heb een aantal DLC aankopen en kan niet meer bij MIJN aankopen.Mijn vraag
Mijn Nintendo Switch is sinds vandaag 'onbruikbaar' gemaakt door Nintendo. (Error: 2137-7403)
Reden: Ooit gekeken of ik een GBA emulator kon installeren. Niet gelukt, dus maar gelaten. (ook nog dus)
Nu mijn vraag, is dit legaal? Ik heb een aantal DLC aankopen in de eshop, en kan nu niet meer bij mijn aankopen. "Pech" volgens de klantenservice. Tevens heb ik een L.A. Noir cart (waarbij ik indien ik wil spelen 1 update nodig heb) deze is dus ook 'onbruikbaar'.
Kom nu niet aan met 'Jantje' of 'Pietje' of 'wasn't me' of 'ja maar het gaat niet om mij'.... JIJ bent degene met het issue en je vraagt óns om raad, vervolgens krijg je die raad, en als de raad niet naar jouw believen is, is het ónze schuld? Zo werkt het niet helemaal.
Maar goed, ik denk dat er wel genoeg over gezegd is door iedereen. Poging tot kraken = permban, volgens de nu geldende regels mag dat ook, en als je denkt dat het anders moet, moet JIJ er actie op ondernemen, niet iemand anders. "If you're not part of the solution, then you're part of the problem".
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X