Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukcramer
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 31-07-2020
De tijd is weer aangebroken: mijn abonnement is afgelopen. Ik kan dus weer gaan verlengen. Op dit moment heb ik de iphone 7, en zou graag bij Apple blijven.

Mijn enige vraag is:
koop ik de iphone X nu, of wacht ik tot de nieuwe over twee maanden op de markt komt? Is de upgrade naar de nieuwe X het wachten waard? Graag hoor ik jullie ervaringen met de X en jullie mening hierover :)

Alle reacties

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Abonnement verlengen en nieuwe telefoon kopen zijn toch twee afzonderlijke zaken? Of bedoel je dat je door de verlenging voor weinig geld elke maand een nieuwe telefoon mag leasen?

Voor ervaringen kan je in [iPhone X] Ervaringen & Discussie - Deel 2 terecht (en het vorige topic in die reeks) maar allicht zou je zelf even willen aangeven waarom je twijfelt?

Welke features, bijvoorbeeld, die nu in de iPhone X zitten, denk je meer dan vaak te gebruiken en mogelijk dus niet snel / krachtig genoeg voor jouw dagelijkse manier met een smartphone om gaan? Of ben je nu redelijk tevreden over je iPhone 7 maar is voor jouw een nieuw/mooier scherm en een iets snellere CPU de enige reden om iets nieuws te moeten kopen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fidelity
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 09:50
Ik zit in hetzelfde schuitje. Ik kies er voor om te wachten vanwege 2 simpele redenen:

a) Apple gaat (volgens geruchten) straks 3 nieuwe toestellen presenteren. De kans dat er dus iets beters tussen zit met een prijskaartje rond dat van de iPhone X nu, is redelijk groot!

b) De prijs van de iPhone X zal vermoedelijk dalen als straks nieuwe toestellen worden gelanceerd door Apple. Dus een goedkoper abonnement indien je alsnog voor de iPhone X wilt gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Heb momenteel een iPhone 6, die ik nodig moet vervangen, en de iPhone X vind ik een mooie apparaat maar ik ga zeker de aankondiging van de nieuwe iPhones afwachten al was het alleen maar vanwege een mogelijke prijsdaling van de X.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Sowieso een nieuwe iPhone kopen in de maanden juli en augustus vind ik persoonlijk niet slim.
Wachten tot na de Keynote en dan je keuze maken; ofwel een iPhone X uit 2017(prijsdaling) of 1 van de 2018 modellen.

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 24-08-2018 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit

[ Voor 113% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2018 18:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@luukcramer wachten op de nieuwe X, deze was niet zoveel. er zijn wel mensen die terug gaan van X naar 6s en tevreden zijn, dus zit je wel goed met je 7 nog.

@pdavie2311 ironi.... ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Hackus op 24-08-2018 21:57 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

pdavie2311

Live life to the fullest..

Hackus schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 21:16:
@luukcramer wachten op de nieuwe X, deze was niet zoveel. er zijn wel mensen die terug gaan van X naar 6s en tevreden zijn, dus zit je wel goed met je 7 nog.
Wat bedoel je met deze was niet zoveel? :?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +2 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 21:52:
[...]
Wat bedoel je met deze was niet zoveel? :?
Haha ja typisch weer inderdaad en die “mensen” die terug gaan is Geert welke dat gisteren poste in het iOS 12 topic. Dat deed hij echter omdat de X verkocht is vanwege de nieuwe iPhone. Niet omdat de X “niet zoveel was”.

Domme flame post dus waar de Topic Starter helemaal niets aan heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Donstil schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 22:35:
[...]

Haha ja typisch weer inderdaad en die “mensen” die terug gaan is Geert welke dat gisteren poste in het iOS 12 topic. Dat deed hij echter omdat de X verkocht is vanwege de nieuwe iPhone. Niet omdat de X “niet zoveel was”.

Precies..Inhoudelijk weinig toegevoegde waarde...Geert verkoopt gewoon op het juiste moment.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
de iPhone X is een op en top toestel. Oke, dat is een persoonlijke mening.

Maar ook al heb ik de X verkocht, eerst nog maar afwachten wat de opvolger van de X gaat doen, want de X is zelf dus al eigenlijk een subliem toestel, en zeker icm iOS 12 een beest geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Geert1976 schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 09:21:
de iPhone X is een op en top toestel. Oke, dat is een persoonlijke mening.

Maar ook al heb ik de X verkocht, eerst nog maar afwachten wat de opvolger van de X gaat doen, want de X is zelf dus al eigenlijk een subliem toestel, en zeker icm iOS 12 een beest geworden
Ga jij voor de kano/surfplank of opvolger van de X Geert?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 10:33:
[...]

sowieso niet voor de kano en de surfplank...het zal waarschijnlijk de opvolger van de X worden.
Eerst even de Keynote afwachten of de opvolger van de X het wel echt waard is, ergens denk ik namelijk nog dat de upgrades in de opvolger van de X dit jaar wel eens erg marginaal kunnen gaan zijn.
Dit dus, zoals ik eerder aangaf, de iPhone X al een subliem toestel is.

Maar misschien verrast Cook&Co ons wel tijdens de Keynote...

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 25-08-2018 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

pdavie2311 schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 10:33:
[...]

pdavie2311 schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 09:04:
[...]

Precies..Inhoudelijk weinig toegevoegde waarde...Geert verkoopt gewoon op het juiste moment.
:)

TS gelezen ?
Van 7 upgraden naar huidige X, doe je dus in november als je gebruik wil maken van evt prijsdaling.
Nieuwe X is weer wat anders en is nog niet uit, dus ook afwachten en nu de 7 blijven gebruiken.
Surfplank en kano is wel van toegevoegde waarde voor TS ?
Donstil schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 22:35:

Waar je mee omgaat, word je mee besmet 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Hackus op 25-08-2018 10:59 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geert1976 schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 10:41:
[...]

sowieso niet voor de kano en de surfplank...het zal waarschijnlijk de opvolger van de X worden.
Eerst even de Keynote afwachten of de opvolger van de X het wel echt waard is, ergens denk ik namelijk nog dat de upgrades in de opvolger van de X dit jaar wel eens erg marginaal kunnen gaan zijn.
Dit dus, zoals ik eerder aangaf, de iPhone X al een subliem toestel is.

Maar misschien verrast Cook&Co ons wel tijdens de Keynote...
De X updates gaan sowieso marginaal zijn. De focus gaat liggen op de 8 opvolger en de Plus.

X zal we de nieuwe CPU krijgen en de ge-update camera.

In 2017 is de iPhone zo drastisch op de schop gegaan met de X dat daar nu geen vuurwerk verwacht wordt.

Dit wordt een typisch 3GS/4s/6s jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Donstil schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 11:21:
[...]

Dit wordt een typisch 3GS/4s/6s jaar.
dit ja.

Denk ook dat de 6,1 en 6,5 inch iPhones dit jaar de meeste aandacht zullen krijgen, vooral van Plus model eigenaren die de iPhone X net te smal en/of klein vonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

[quote]Hackus schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 10:54:
[...]

[...]

TS gelezen ?
Van 7 upgraden naar huidige X, doe je dus in november als je gebruik wil maken van evt prijsdaling.
Nieuwe X is weer wat anders en is nog niet uit, dus ook afwachten en nu de 7 blijven gebruiken.
Surfplank en kano is wel van toegevoegde waarde voor TS

Nou, door mijn vraag aan Geert krijg ik wel genoeg info van Geert en Donstil over hun verwachtingen..Hier kan TS dus ook zijn voordeel uit halen lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

pdavie2311 schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 11:47:
[quote]Hackus schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 10:54:
[...]

[...]

TS gelezen ?
Surfplank en kano is wel van toegevoegde waarde voor TS

Nou, door mijn vraag aan Geert krijg ik wel genoeg info van Geert en Donstil over hun verwachtingen..Hier kan TS dus ook zijn voordeel uit halen lijkt me...
oa Hier lees je meer (verwachtingen) Speculaties mbt nieuw uit te komen iPhones
Van een nieuw lid, kun je niet verwachten dat die weet wat jij met surfplank en kano bedoelt.
(je vergeet nog roeiboot) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Hackus schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 12:02:
[...]
oa Hier lees je meer (verwachtingen) Speculaties mbt nieuw uit te komen iPhones
Van een nieuw lid, kun je niet verwachten dat die weet wat jij met surfplank en kano bedoelt.
(je vergeet nog roeiboot) :)
Haha! Touché....Ok..Roeiboot is de gewone X dan..

Acties:
  • +3 Henk 'm!
De Plus was juist altijd de Strijkplank? Zo werd hij altijd genoemd door een niet nader te noemen forum lid :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luukcramer
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 31-07-2020
Haha, alle reacties (en meningen) gelezen boys, thanks!

Was niet altijd makkelijk te begrijpen “nieuw” lid, maar lijkt me duidelijk dat ik eventjes drie weken ga wachten :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Laatst online: 13-09 09:44
Nog een aanvulling.

Ik zou geen abo meer afsluiten met telefoon. Alles boven de 258 euro? Wordt aangemerkt als lening en krijgt een BKR registratie.

Gewoon Sim only pakken en je toestel los kopen of je huidige iPhone 7 behouden...

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

koentjuh1987 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 07:27:
Nog een aanvulling.

Ik zou geen abo meer afsluiten met telefoon. Alles boven de 258 euro? Wordt aangemerkt als lening en krijgt een BKR registratie.

Gewoon Sim only pakken en je toestel los kopen of je huidige iPhone 7 behouden...
of kiezen om maandelijks €10,- af te betalen aan het toestel. Dan zit je op €240,- over 2j.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
Hackus schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 09:43:
[...]
of kiezen om maandelijks €10,- af te betalen aan het toestel. Dan zit je op €240,- over 2j.
klopt maar je iphone x kost 1k dus blijft meer dan 750 euro openstaan...

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

koentjuh1987 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 09:55:
[...]

Die (€680,-) kun je gewoon betalen, anders betaal je +- €60,- p/mnd wat nu dan +- €30,- zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04:57
De aankondiging is normaal in de tweede week van September, daar zou ik wel op wachten ja, en dan beslissen en kiezen.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!
koentjuh1987 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 07:27:
Nog een aanvulling.

Nou wordt dat ook wel overtrokken hoor die BKR registratie. Je kunt een veelvoud van het bedrag minder lenen zolang je nog in die 24 maanden zit dat klopt maar dat is eigenlijk pas een probleem als je überhaupt wilt verhuizen in die tijd of gaat verhuizen en een maximale hypotheek nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperoo
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 13-09 21:12
Zijn er verder, naast de hyptheek, andere voorbeelden waar je rekening mee moet houden inzake die bkr?
Onlangs een hypotheek afgesloten dus verwacht er eigenlijk geen probleem mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
valt wel mee maar het is meer dat je er een extra lening bij krijgt.
Als je het financieel kunt veroorloven waarom dan niet rechtstreeks aanschaffen?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-09 10:04
Donstil schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:13:
[...]

Nou wordt dat ook wel overtrokken hoor die BKR registratie. Je kunt een veelvoud van het bedrag minder lenen zolang je nog in die 24 maanden zit dat klopt maar dat is eigenlijk pas een probleem als je überhaupt wilt verhuizen in die tijd of gaat verhuizen en een maximale hypotheek nodig hebt.
Bekijk het eens anders, leen je voor een fiets, bank, wasmachine :?
Waarschijnlijk vind je dit onzin, zoiets "hoor" je gewoon cash te betalen/pinnen.

Waarom zou je dat dan wel voor een telefoon doen :?

Vanuit huis heb ik meegekregen, het enige waar je voor leent is een huis. Als je het niet kan betalen zonder lening moet je misschien zoiets duurs niet aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krulliebol
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-01 18:52
Ik zou sowieso wachten tot de nieuwe iPhones zijn aangekondigd (medio september), dan heb je in elk geval veel meer mogelijkheden om uit te kiezen. Bovendien zakt de iPhone van vorig jaar dan in prijs. Dus zelfs als je nu al zeker weet dat je die wilt, kun je beter wachten.

Enige nadeel: je huidige iPhone wordt dan op de tweedehandsmarkt ook minder waard. Dus als je die wilt verkopen, kun je het beter nu doen. Al denk ik dat het verschil marginaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ybos schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 13:01:
[...]

Bekijk het eens anders, leen je voor een fiets, bank, wasmachine :?
Waarschijnlijk vind je dit onzin, zoiets "hoor" je gewoon cash te betalen/pinnen.

Waarom zou je dat dan wel voor een telefoon doen :?

Vanuit huis heb ik meegekregen, het enige waar je voor leent is een huis. Als je het niet kan betalen zonder lening moet je misschien zoiets duurs niet aanschaffen.
Ja hè ik reageer alleen maar op de BKR registratie hè. Ik koop ze ook altijd los :)

Al vind ik dit wel wat minder zwart wit een lening en snap ik wel waarom het gedaan wordt, dit is een afbetaling tegen 0% rente. Op papier ben je dus duurder uit als je €1000,- van je spaarrekening haalt 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 27-08-2018 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
Donstil schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 13:37:
[...]
Al vind ik dit wel wat minder zwart wit een lening en snap ik wel waarom het gedaan wordt.
Dat is juist de bedoeling ;)
Want lening vinden mensen inderdaad niet horen voor een telefoon. Maar een "gratis" telefoon en "wat" duurder abonnement vind men prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ybos schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 14:07:
[...]

Dat is juist de bedoeling ;)
Want lening vinden mensen inderdaad niet horen voor een telefoon. Maar een "gratis" telefoon en "wat" duurder abonnement vind men prima.
Zie mijn toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
koentjuh1987 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:48:
valt wel mee maar het is meer dat je er een extra lening bij krijgt.
Als je het financieel kunt veroorloven waarom dan niet rechtstreeks aanschaffen?
Waarom zou je een rentevrije lening weigeren? :+

Mijn iPhone 7 was destijds goedkoper bij abonnement dan los kopen bij Apple (14 euro geloof ik). Is zeer weinig, maar je hebt rentevrij een lening, je bent goedkoper uit EN ik kreeg het toestel op de dag van de release ipv wachttijd ivm slechte levertijd van enkele weken.

[ Voor 30% gewijzigd door Gamebuster op 27-08-2018 14:39 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubkens
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Mijn advies is je 7 blijven gebruiken i.c.m. een sim only van 10 euro en gaan sparen. Wachten op volgend jaar en dan kijken wat ze op de markt hebben gebracht. In principe is er niks mis met je 7 en kan je daar zeker nog 1 a 2 jaar mee doen. Zo voorkom je ook een BKR registratie mocht je nog een hypotheek willen regelen.

Als je echt graag wilt gaan upgraden wacht dan tot ze de nieuwe uitbrengen en kijk dan of de prijzen dan gunstiger uitvallen voor bv een iPhone X.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 20:22
Om ook maar even een tegengeluid te laten horen, mijn 7 is een maandje geleden stuk gegaan en ik heb van de verzekeraar een bedrag uitgekeerd gekregen om mij schadeloos te stellen. Ik kon vervolgens kiezen om 2-2,5 maand te wachten voordat de nieuwe toestellen (goed) leverbaar worden of er voor te kiezen om nu een X aan te schaffen.

Via ritel heb ik een aardige deal gevonden waarbij ik nu 27 euro per maand betaal en geen BKR krijg (10 euro toestel prijs per maand). Het overgrote deel van de aanschaf waarde kon ik uit de uitgekeerde schade betalen.

Redenen voor mij om niet te wachten waren (met mijn gebruik in het achterhoofd houdend, dit kan uiteraard sterk per gebruiker verschillen):
- Het OLED scherm zal waarschijnlijk niet wijzigen
- De nieuwe processor is mooi/goed maar voor mijn app/social/mail/surf gebruik zeker niet cruciaal
- Het draadloos (snel)laden is nu al mogelijk, het voordeel met een apple lader of een eventuele USB-c lader is voor mij geen grote pré
- Levertijden zijn nog onzeker, het 'spel' rondom leveringen en hier constant mee bezig zijn vind ik vrij vervelend. Zeker met eerdere introducties in het achterhoofd houdend, en alle partijen die verschillende berichten plaatsen omdat Apple niet duidelijk is met wat ze uitleveren.
- Het gaat waarschijnlijk een 'S' jaar worden, met vooral upgrades intern

Eventueel redenen om wel te wachten:
- Betere face ID module
- Betere accu
- Nieuw iOS, algehele performance verbeteringen
- Camera upgrade
- Eventueel nieuwe kleuren/formaten
- Restwaarde toestel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 10:31
Als je nog een goed werkend toestel hebt moet je geen nieuwe x kopen 2 weken voor de Keynote. De reactie van Bertp snap ik ook maar dan heb je dus geen werkend toestel, dat is een andere afweging.

Voor de reacties over wel of niet met een abbo kopen, je bent goedkoper uit icm een abbonement. Ik heb mijn x vorig jaar rechtstreeks bij Apple gekocht maar de volgende keer doe ik wel met een abbonement. Alleen dan betaal ik het toestel wel volledig. Hoef je niet te lenen en profiteer je wel van een korting. Het enige is dat je dat 2 jaar aan een abbonement vast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
Gamebuster schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 14:37:
[...]

Waarom zou je een rentevrije lening weigeren? :+

Mijn iPhone 7 was destijds goedkoper bij abonnement dan los kopen bij Apple (14 euro geloof ik). Is zeer weinig, maar je hebt rentevrij een lening, je bent goedkoper uit EN ik kreeg het toestel op de dag van de release ipv wachttijd ivm slechte levertijd van enkele weken.
Omdat hier (over het algemeen) verstandige mensen zitten die weten wat ze doen.
Hele volksstammen die een duur abonnement nemen, telefoon laten vallen en nieteens een nieuw scherm kunnen betalen en dan nog 2 jaar er aan vastzitten. Die mogen best een beetje tegen zichzelf beschermd worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Heb zelf een maand geleden de 6s ingerruild voor een X. Even kort en bondig: Hij is mij enorm tegengevallen. Afgezien van een betere camera zit er vrijwel niks op wat ik als innoverend/nieuw/handig kan omschrijven. Daarentegen heb ik steeds het idee met een stuk glas rond te lopen en ben ik als de dood dat ik hem laat vallen....

Het vernieuwende is er mijns inziens wel uit en ik heb er, ondanks dat ik nogal gadget freak ben, van geleerd niet meer haantje de voorste te hoeven zijn.. Als een telefoon goed werkt -> hou hem lekker..

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
koentjuh1987 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 09:55:
[...]

Tja, dus? 8)7 Ik mag toch aannemen dat wanneer je met dergelijke toestellen rondloopt, dit niet zo'n gigantisch probleem moet zijn, right :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wilde schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 16:32:
Het vernieuwende is er mijns inziens wel uit en ik heb er, ondanks dat ik nogal gadget freak ben, van geleerd niet meer haantje de voorste te hoeven zijn.. Als een telefoon goed werkt -> hou hem lekker..

Nou je bent toch ook niet haantje de voorste als je nu pas naar een x gaat :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Donstil schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 16:58:
[...]

Nou je bent toch ook niet haantje de voorste als je nu pas naar een x gaat :+
_O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 14:00
Wilde schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 16:32:
Heb zelf een maand geleden de 6s ingerruild voor een X. Even kort en bondig: Hij is mij enorm tegengevallen. Afgezien van een betere camera zit er vrijwel niks op wat ik als innoverend/nieuw/handig kan omschrijven. Daarentegen heb ik steeds het idee met een stuk glas rond te lopen en ben ik als de dood dat ik hem laat vallen....

Ik denk dat je jezelf overschat als gadgetfreak wanneer je in 2018 met een 6s loopt en niet inziet hoeveel verschil er zit tussen de 6s en de X :+

Overigens naar mijn mening altijd een iPhone bij release halen, de prijs daalt toch een heel jaar niet/amper, waarom zou je dan wachten? Nu kan je een X kopen waar je volgende maand de opvolger van de X voor hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Niet online
Ah, dus je moet als gadgetfreak altijd elk mogelijk apparaat gekocht en in huis hebben. Helder!

Nogmaals.. Functioneel zit er naar mijn mening weinig tot geen verschil tussen de 6s en de X. Ik ben een zakelijke gebruiker. Internet gaat niet rapper, whatsapp en mail niet sneller. Fijn dat het contrast stukken beter is en er stereogeluid uit komt. Ik vind dat geen grote verbeteringen. Anderen zien dat anders, ook top ;)

[ Voor 69% gewijzigd door Wilde op 27-08-2018 23:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:19
Wilde schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 23:20:
Ah, dus je moet als gadgetfreak altijd elk mogelijk apparaat gekocht en in huis hebben. Helder!
Ehm ja... waarom ben je anders een gadgetfreak? Iemand die een freak is koopt alles wat los en vast zit omdat het “cool” is.

Als je inderdaad niet kan zien wat het grote verschil is tussen 6s en X ben je geen gadgetfreak. Ik heb een 7 en zie zelfs grote verschillen tussen die van mij en een X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 22:28
Wilde schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 23:20:

Nogmaals.. Functioneel zit er naar mijn mening weinig tot geen verschil tussen de 6s en de X. Ik ben een zakelijke gebruiker. Internet gaat niet rapper, whatsapp en mail niet sneller. Fijn dat het contrast stukken beter is en er stereogeluid uit komt. Ik vind dat geen grote verbeteringen. Anderen zien dat anders, ook top ;)
Alles gaat op de iPhone X rapper dan op de iPhone 6s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Niet online
NotSoSteady schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 00:00:
[...]

Alles gaat op de iPhone X rapper dan op de iPhone 6s.
Ja uiteraard. Helemaal mee eens. De vraag is of je dat iets rapper reageren (TS komt van een 7) echt zo keihard nodig hebt. Ik vind van niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:49
Die 6.1" lijkt me mooi.
Geen OLED.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 14:00
Wilde schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 02:00:
[...]

Ja uiteraard. Helemaal mee eens. De vraag is of je dat iets rapper reageren (TS komt van een 7) echt zo keihard nodig hebt. Ik vind van niet
En precies dat maakt dat je geen gadgetfreak bent. Wanneer heb je nou iets nodig? Waarom neem je geen toestel van 100 euro, die doet alles ook "prima".

Ik heb het niet nodig, ik vind het gewoon leuk om het nieuwste te hebben. De gestures, Face ID, OLED, nieuw design en noem de verschillen maar op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:19
Thomas18GT schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 07:50:
[...]

En precies dat maakt dat je geen gadgetfreak bent. Wanneer heb je nou iets nodig? Waarom neem je geen toestel van 100 euro, die doet alles ook "prima".

Ik heb het niet nodig, ik vind het gewoon leuk om het nieuwste te hebben. De gestures, Face ID, OLED, nieuw design en noem de verschillen maar op.
Je laatste alinea is de definitie van een gadgetfreak. Ik heb bijvoorbeeld een iPad Pro 10,5”. Heb ik die nodig (ik kijk voornamelijk filmpjes)? Nope. Leuk om te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Niet online
Volkan1984 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 23:55:
[...]

Ehm ja... waarom ben je anders een gadgetfreak? Iemand die een freak is koopt alles wat los en vast zit omdat het “cool” is.

Als je inderdaad niet kan zien wat het grote verschil is tussen 6s en X ben je geen gadgetfreak. Ik heb een 7 en zie zelfs grote verschillen tussen die van mij en een X.
Iemand die freak is hoeft helemaal niks te kopen. Bizarre vergelijking. Iemand die alles weet van welke mobiel dan ook, zich daar helemaal in verdiept en er gek van is maar er tegelijkertijd weinig tot niets aan uitgeeft is geen freak meer ? Sla je wat mij betreft de plank mee mis. Daarnaast schijn je moeite te hebben met lezen, want ik heb het over functionele verschillen en niet of je grote verschillen 'ziet' zoals jij schijft. Bijvoorbeeld: werkt mail beter, werkt whatsapp beter. En juist daarmee is het verschil tussen de 6S of 7 en de X toch echt kleiner, ondanks dat de X uiteraard een veel vlottere cpu heeft. Heb je die cpu nodig om je werk te doen? 2-0 achter. Lijkt wel of je enkel schrijft om te bashen en dat is jammer. Mensen kunnen verschillend naar zaken kijken, en zo ook naar de noodzaak om wel of niet een nieuwe mobiel te kopen.. Verder heb je een top-post :D

Pagina: 1