Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiniero
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:15
Ohmarinus schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 13:30:
[...]

Oh echt? Dat wist ik niet. En hoe zit het dan met garantie? Ervaring mee? Klinkt dan toch wel aantrekkelijk, Amazon.de is vaak wel de goedkoopste zo te zien.
Ze zijn vaak een stuk goedkoper dan Nederlandse winkels inderdaad. De verzending gaat ook gewoon snel. Ik heb (gelukkig) nog geen ervaring met hun garantie afhandeling. Ik hoor daar wisselende verhalen over. De een zegt dat ze totaal niet moeilijk doen en maar zo dingen omwisselen voor nieuw, deander zegt dat ze erg moeilijk zijn. Het zit in Duitsland dus ze hebben zich wel aan eu/Duitse wetgeving te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jens4
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 09-10-2022
Heb zonet mijn bestelling bij The Solution SHop geannuleerd. Hij was nog steeds niet verzonden. Zonet besteld bij Amazon.de 334.99 euro voor 128 gb blauw, 7.29 voor hoesje en 7.99 voor screen protector

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dancer47
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-05 23:43
Alle bestellingen die uit China komen, zoals eglobal, solution shop, ebay etc , hebben slechts 1 jaar garantie. De apparaten afkomstig uit de nederlandse winkels zijn wel duurder ca 334 euro maar hebben daarentegen wel 2 jaar garantie en dat is ook wel wat waard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-07 22:46

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Dancer47 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 18:34:
Alle bestellingen die uit China komen, zoals eglobal, solution shop, ebay etc , hebben slechts 1 jaar garantie. De apparaten afkomstig uit de nederlandse winkels zijn wel duurder ca 334 euro maar hebben daarentegen wel 2 jaar garantie en dat is ook wel wat waard..
Ik zie wel dat bijvoorbeeld MaxICT in de voorwaarden heeft staan dat er 1 jaar garantie op zit. Maar ik kan mij ook voorstellen dat Europese wetgeving dit gewoon overruled en dat er sowieso standaard twee jaar garantie op moet zitten.
Jens4 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 17:32:
Heb zonet mijn bestelling bij The Solution SHop geannuleerd. Hij was nog steeds niet verzonden. Zonet besteld bij Amazon.de 334.99 euro voor 128 gb blauw, 7.29 voor hoesje en 7.99 voor screen protector
Wil zelf graag de grijze. Wat gek dat de blauwe goedkoper is! Welk hoesje en protector heb je erbij besteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jens4
Ohmarinus schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 18:38:
[...]

Ik zie wel dat bijvoorbeeld MaxICT in de voorwaarden heeft staan dat er 1 jaar garantie op zit. Maar ik kan mij ook voorstellen dat Europese wetgeving dit gewoon overruled en dat er sowieso standaard twee jaar garantie op moet zitten.

[...]

Wil zelf graag de grijze. Wat gek dat de blauwe goedkoper is! Welk hoesje en protector heb je erbij besteld?
ik wou zelf ook liever de grijze, maar de blauwe was 15 euro goedkoper.
protector
https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
hoesje
https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile12
  • Laatst online: 10-12-2024
Nu de 128gb voor € 285. Volgens mij een hele scherpe deal of zie ik iets over het hoofd? Iemand ervaring met deze shop (oa qua importheffingen)?

https://s.click.aliexpress.com/e/cKHDTZTa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dancer47 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 18:34:
Garantie blijft idd een dingetje. Ligt er maar net aan of je het risico wil lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, op 29 september kocht ik de Pocophone op dealextreme.com. De gsm is nog altijd niet toegekomen, zelf mijn order nummer herkennen ze niet meer, ik ben bang dat ik ben opgelicht. Hebben er nog mensen daar hun Pocophone gekocht?
Bedankt alvast!
Michiel Deseck (België)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LigeTRy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:33
Jens4 schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 14:21:
@Nopke @Yurie @PBoers @wessel145
Heeft iemand van jullie al Track and Trace informatie gekregen van The Solution Shop? Is jullie status ook nog steeds Shipped (Awaiting Tracking)?
Hebben jullie al een update gehad? Hier helaas nog niks |:( begin toch licht geirriteerd te raken en had misschien toch dat 10'tje meer moeten betalen en m bij een andere winkel moeten kopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 21:38:
Hallo, op 29 september kocht ik de Pocophone op dealextreme.com. De gsm is nog altijd niet toegekomen, zelf mijn order nummer herkennen ze niet meer, ik ben bang dat ik ben opgelicht. Hebben er nog mensen daar hun Pocophone gekocht?
Bedankt alvast!
Michiel Deseck (België)
Dealextreme bestaat al jaaaaaaren en heb er gigantisch vaak besteld. Opgelicht ben je zeker niet.

Log even in op hun webpagina, dan kan je je orderhistorie inzien. Heb je wel een tracktrace nummer gehad van ze? Die kan je ook daar in je orderhistorie zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Laatst online: 20-07 22:46

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Bedankt alvast!
Michiel Deseck (België)
Dealextreme.com bestaat niet, DX.com wel. Was het misschien een nepsite? Check even of je de correcte gegevens kunt vinden. Nevermind, als ik naar www.dealextreme.com ga werkt de site wel, zonder www ervoor niet.

Volgensmij kun je bij DX.com prima bestellen, ik heb er al zovaak iets besteld en ook altijd goede aftersales gehad. Heb je contact met ze?

[ Voor 18% gewijzigd door Ohmarinus op 23-10-2018 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoopsro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-08 23:58
wessel145 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:15:
[...]

Hebben jullie al een update gehad? Hier helaas nog niks |:( begin toch licht geirriteerd te raken en had misschien toch dat 10'tje meer moeten betalen en m bij een andere winkel moeten kopen
Nee helaas geen update. Heb vandaag maar een mail verstuurd, kijken of ik deze week antwoord ga krijgen.
Het duurt mij ook veel te lang, zie nu ook aanbiedingen waarbij de prijzen maar lichtelijk hoger zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 08:06
wessel145 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:15:
[...]

Ik heb gisteren nog contact gehad al zijn ze erg schaars met hun uitleg. Ik vroeg hen wanneer zij de levering bij hen verwachten, wat de behandeltijd is om hem door te sturen en wat de gemiddelde verzendtijd binnen EU (meer specifiek België) is.
Verder heb ik ook gevraagd hoe het zat met een korting gezien ik ondertussen meer dan een maand geleden de telefoon heb besteld en ze gewoon gelogen hebben over de beschikbaarheid in voorraad.

Uiteindelijk slechts op de laatste vraag antwoord gekregen, dat een korting momenteel niet mogelijk is omdat ze al zo laag zitten op de prijs, maar dat ik na de levering wel een "compensatie" kan vragen.
Hi There,
We are unable to offer a reduction in price on that product - it is already the lowest on the market.
You will be able to claim compensation from us after the delivery of the product.
Het lijkt me echter dat ik bij de eventuele levering toch gewoon opnieuw afgescheept zal worden voor die compensatie dus ook ik twijfel erg om alsnog ergens anders te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pocophone F1 64GB nu slechts €285 bij Eglobalcentral. Nette prijs! http://www.eglobalcentral...im-simlockvrij-zwart.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile12
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:00:
Pocophone F1 64GB nu slechts €285 bij Eglobalcentral. Nette prijs! http://www.eglobalcentral...im-simlockvrij-zwart.html
Of de 128gb door de app van aliexpress te gebruiken.
mobile12 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:46:
Nu de 128gb voor € 285. Volgens mij een hele scherpe deal of zie ik iets over het hoofd? Iemand ervaring met deze shop (oa qua importheffingen)?

https://s.click.aliexpress.com/e/cKHDTZTa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mobile12 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:18:
[...]

Of de 128gb door de app van aliexpress te gebruiken.

[...]
Maar wel kans op doaune kosten, zie nergens gegarandeerd geen doaune kosten, ook niet met €11 verzendkosten erbij met DHL.

Bij eglobalcentral 100% zeker geen doaune kosten ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2018 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jens4
Hij werd vanmorgen geleverd, eergisteren besteld bij amazon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurpaard66
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-05-2024
Bedankt alvast!
Michiel Deseck (België)
Altijd met paypal betalen. Zodat je enige vorm van bescherming hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-09 11:41
Bedankt alvast!
Michiel Deseck (België)
Best wel vaak telefoons daar besteld en altijd aangekomen. Misschien dat ze een kleine storing hebben/hadden.

Gewoon een paar keer de DX.com contacteren en kijken naar verschillende antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopke
Uiteindelijk na meer dan een maand wachten zonder nuttige informatie mijn bestelling bij TheSolutionShop geannuleerd. Ondertussen de 128Gb besteld bij Amazon in de hoop dat deze iets sneller geleverd zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 06:34

psyy138

blackbulls.nl

273,59 (met priority line) bij gearbest;
https://www.gearbest.com/...l?wid=1349303#goodsDetail

net besteld.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet wel een custom url laten aanmaken door Gearbest. Anders heb je nog douane kosten ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:32:
[...]

Je moet wel een custom url laten aanmaken door Gearbest. Anders heb je nog douane kosten ;)
Uhm? Heb ik iets gemist qua douane kosten?
Priority lane was toch altijd douane vrij?

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

psyy138 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:49:
[...]

Uhm? Heb ik iets gemist qua douane kosten?
Priority lane was toch altijd douane vrij?
Nee, je moet een persoonlijke url laten aanmaken door Gearbest en dan heb je gegarandeerd geen douane kosten. Als je dan kosten krijgt, kan je het terug krijgen.
Zie mijn chat met hun voor mijn pa ;)

*knip*. Referral link.

[ Voor 9% gewijzigd door rens-br op 28-10-2018 12:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:57:
[...]

Nee, je moet een persoonlijke url laten aanmaken door Gearbest en dan heb je gegarandeerd geen douane kosten. Als je dan kosten krijgt, kan je het terug krijgen.
[Afbeelding]
De bestelling en kosten zien er precies hetzelfde uit alleen heb ik de link niet gebruikt.
Ik ga hem gewoon opnieuw plaatsen met jou link, annuleer ik die andere.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psyy138 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:00:
[...]

De bestelling en kosten zien er precies hetzelfde uit alleen heb ik de link niet gebruikt.
Ik ga hem gewoon opnieuw plaatsen met jou link, annuleer ik die andere.
Super. Mooi dat ik je heb kunnen helpen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 20:19

duderuud

Sliden is koel

€336 voor de 128gb versie op amazon.de: https://www.amazon.de/dp/B07GXPDNY7

[ Voor 49% gewijzigd door rens-br op 28-10-2018 12:54 ]

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostnl
  • Laatst online: 22:26
Ok heb hem gisteren binnen gekregen van bel simpel. 336 euro incm KPN abonnement verlenging twee jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Hier nog een 10 euro/dollar kortingscode bij gearbest;
GBMPPF164

Kan je gebruiken met de bit.ly link in de screenshot van @Verwijderd hierboven ergens.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 16:28

johnwoo

3S-GTE

Ik wilde een rode voor m'n vrouw, zondagavond besteld via de ebay-link die kwenie postte:
Op de ebay listing werd 8~22 november oid vermeld als leverdatum (Aziatische shop), en echt haast heb ik niet dus ik kon daar mee leven, maar dinsdag werd hij in Engeland aangemeld bij DPD en gisteren is 'ie daar gepost en 's avonds al in het distributiecentrum richting Nederland volgens de track&trace, met verwachte leverdatum morgen. Als ze dat echt halen valt het me heel reuze mee. Ik gok dat ze plukjes importeren en als je geluk hebt ligt er nog stock in UK (want inmiddels was hij uitverkocht voor de prijs die ik betaalde en staat hij er voor een klein tientje meer weer op - en weer met een lange verwachte leverdatum).

De shop is verder wel shady, dus gebruik zeker Paypal/CC als je daar bestelt, en ga uit van nul garantie (maar voor zover ik uit reviews kan halen is de F1 redelijk makkelijk zelf te repareren of anders kan een lokale reparateur het wel). Dat was dan voor 324 (en geen douanekosten gezien het via UK loopt) wel de goedkoopste 128GB in het rood. Sowieso wordt rood nog niet/nauwelijks aangeboden via de reguliere EU shops, enkel nog via importtoko's.

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schumi_wk
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 17:30
Wilde deze toch een keer delen hier

https://www.banggood.com/...Smartphone-p-1334655.html

[ Voor 41% gewijzigd door rens-br op 28-10-2018 12:50 . Reden: Mogelijke referral verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:57:
[...]

*knip*
Ik weet niet hoe je aan de link komt, maar dat is een refferal link (verboden op Tweakers, behalve in Tweakblogs), waarbij de eigenaar punten/korting kan sparen als mensen via die link inkopen doen. Ik vraag me af of dit inderdaad de juiste wijze is om de douane te omzeilen en ik vraag me ook af hoe legaal dit is. Hierover mogen de admins beslissen.

Als je belastingvrij kunt shoppen door een bepaalde verzendmethode te kiezen, dan is het geen probleem om dat hier te verspreiden. Een voorbeeld daarvan is PDM van Banggood.

[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 28-10-2018 12:55 ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk voorraad Banggood _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door rens-br op 28-10-2018 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile12
Maar wel kans op douaneheffingen. Dat maakt de aanbieding op gearbest volgens mij momenteel de scherpste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiswum
Banggood + PDM = doaunekosten vergoed. Zie mijn post van 2 reacties geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Geldt overigens ook bij Gearbest. Daar is de 128GB versie nu voor 308 euro verkrijgbaar, inclusief verzendkosten (en dus evt. douanekosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:39
Waarom 'dus' geen douanekosten?

Please note that shipping fees do not include customs fees - which are different for every country. We suggest you get in touch with your local customs office and check the potential fees in advance.

Deze tekst staat op hun site, en als shipment vanuit een Europees warenhuis niet tot de mogelijkheden behoort zou ik maar wat geld achter de hand houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mobile12 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 00:20:
[...]

Maar wel kans op douaneheffingen. Dat maakt de aanbieding op gearbest volgens mij momenteel de scherpste.

[...]
Banggood met PDM is geen doaune kosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Eleni schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 13:49:
Waarom 'dus' geen douanekosten?

Please note that shipping fees do not include customs fees - which are different for every country. We suggest you get in touch with your local customs office and check the potential fees in advance.

Deze tekst staat op hun site, en als shipment vanuit een Europees warenhuis niet tot de mogelijkheden behoort zou ik maar wat geld achter de hand houden.
Ik citeer vanaf de Gearbest Facebook pagina.
‼️Douanekosten regeling verandering‼️
✔️✔️Wanneer krijg ik wel douanekosten terug?✔️✔️
De douanekosten is nog wel van kracht voor "EU Priority Line". Gebruik dus enkel EU Priority Line als verzendmethode om in aanmerking te komen voor de douanekostenregeling.
Staat overigens ook op FOK en andere websites. Daarnaast meerdere grote aankopen gedaan en via deze manier besteld en nooit douanekosten hoeven te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
barzi schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 14:00:
[...]

Ik citeer vanaf de Gearbest Facebook pagina.

[...]

Staat overigens ook op FOK en andere websites. Daarnaast meerdere grote aankopen gedaan en via deze manier besteld en nooit douanekosten hoeven te betalen.
De meeste artikelen zijn niet beschikbaar in Europa. Dus check even vanaf welke warehouse je product wordt verstuurd.
Klik dus niet zomaar op bestellen om er later achter te komen dat het pakket rechtstreeks uit China is verstuurd in plaats van Engeland.
Het heeft dus niets met de verzendmethode te maken bij Gearbest, maar met de Warehouse (en wellicht iets hogere prijs voor het product).

Update:
Ter info: Het onderstaande product komt uit de Hong Kong warehouse en dus kans op douane kosten.

[ Voor 19% gewijzigd door Kiswum op 27-10-2018 14:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Kiswum schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 14:02:
[...]

De meeste artikelen zijn niet beschikbaar in Europa. Dus check even vanaf welke warehouse je product wordt verstuurd.
Klik dus niet zomaar op bestellen om er later achter te komen dat het pakket rechtstreeks uit China is verstuurd in plaats van Engeland.
Het heeft dus niets met de verzendmethode te maken bij Gearbest, maar met de Warehouse (en wellicht iets hogere prijs voor het product).

Update:
Ter info: Het onderstaande product komt uit de Hong Kong warehouse en dus kans op douane kosten.

[...]
Dat is dus niet waar.
Vanaf EU warehouse: nooit douanekosten, want ze versturen het vanuit EU (logisch).
Vanaf andere warehouse: als je de verzendmethode 'EU priority line' kiest, versturen ze het vanuit de warehouse (dus bijv. HK of China) naar EU, om vervolgens door te sturen naar de door jou opgegeven adres. Resultaat: geen douanekosten. Dit staat ook in het stuk dat in citeer.

Conclusie: goed opletten dat je EU priority line kiest, en dan ben je gedekt voor douanekosten, ongeacht warehouse.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiswum
barzi schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 14:23:
[...]

Dat is dus niet waar.
Vanaf EU warehouse: nooit douanekosten, want ze versturen het vanuit EU (logisch).
Vanaf andere warehouse: als je de verzendmethode 'EU priority line' kiest, versturen ze het vanuit de warehouse (dus bijv. HK of China) naar EU, om vervolgens door te sturen naar de door jou opgegeven adres. Resultaat: geen douanekosten. Dit staat ook in het stuk dat in citeer.

Conclusie: goed opletten dat je EU priority line kiest, en dan ben je gedekt voor douanekosten, ongeacht warehouse.
Dat klinkt inderdaad logisch. Bedankt voor de uitleg. Als het inderdaad eerst naar Europa wordt verstuurd, dan heb je inderdaad geen importkosten.
@Verwijderd dus de eerder genoemde wijze met aparte link is dus niet nodig ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:02
Blijven we even op de linkjes letten heren? Referral links (hoe onschuldig ze soms ook zijn) zijn niet toegestaan. Ik heb dus meerdere linkjes aangepast / verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thonz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Door mijn ervaringen met banggood en hun belabberde afhandeling en service zou ik jullie aanraden daar niet te kopen. Ik zou 'm via amazon halen. Betaal je iets van €10 meer maar dan heb je 'm en snel en gegarandeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 16:28

johnwoo

3S-GTE

johnwoo schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:11:
Ik wilde een rode voor m'n vrouw, zondagavond besteld via de ebay-link die kwenie postte:

[...]

Op de ebay listing werd 8~22 november oid vermeld als leverdatum (Aziatische shop), en echt haast heb ik niet dus ik kon daar mee leven, maar dinsdag werd hij in Engeland aangemeld bij DPD en gisteren is 'ie daar gepost en 's avonds al in het distributiecentrum richting Nederland volgens de track&trace, met verwachte leverdatum morgen. Als ze dat echt halen valt het me heel reuze mee. Ik gok dat ze plukjes importeren en als je geluk hebt ligt er nog stock in UK (want inmiddels was hij uitverkocht voor de prijs die ik betaalde en staat hij er voor een klein tientje meer weer op - en weer met een lange verwachte leverdatum).

De shop is verder wel shady, dus gebruik zeker Paypal/CC als je daar bestelt, en ga uit van nul garantie (maar voor zover ik uit reviews kan halen is de F1 redelijk makkelijk zelf te repareren of anders kan een lokale reparateur het wel). Dat was dan voor 324 (en geen douanekosten gezien het via UK loopt) wel de goedkoopste 128GB in het rood. Sowieso wordt rood nog niet/nauwelijks aangeboden via de reguliere EU shops, enkel nog via importtoko's.
Nou, vrijdag haalden ze niet, en gezien DPD niet op zaterdag levert (althans niet de cheap buitenlandzendingen) werd het vandaag. Maar dat is met 8 dagen alsnog erg snel voor een Aziatische shop.

Stevig verpakt, geen schade aan het (originele en gesealde) doosje, met een adapter voor de oplader (Hong Kong model zat in de doos, zo te zien zijn de stopcontacten daar gelijk aan die in de UK) los erbij verpakt. Helaas is het wel een verkeerde adapter die ze erbij erbij hebben gestopt, maar gezien zowel de oplader van Xiaomi zelf als de adapter flinke bakbeesten zijn maakt dat niet uit - er slingeren hier genoeg quick chargers rond die we anders ook eerder zouden gebruiken.

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LigeTRy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:33
Zojuist mijn order bij Solutionshop maar geannuleerd, weinig vertrouwen meer in na een maand wachten, dan maar 30 euro meer betalen via amazon en heb ik hem zaterdag in huis!

Solutionshop: doe het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMavak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-08 02:55
hershel schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:51:
[...]

Poeh... een dikke 100 euro duurder dan GearBest.
jups dat is nu eenmaal de euro tax maar wel snellere en betere support denk ik kan af en toe de prijs wel waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Mijn order van de 26e bij gearbest is net verstuurd (met dhl).

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopke
wessel145 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:23:
Zojuist mijn order bij Solutionshop maar geannuleerd, weinig vertrouwen meer in na een maand wachten, dan maar 30 euro meer betalen via amazon en heb ik hem zaterdag in huis!

Solutionshop: doe het niet.
Vorige week vrijdag hetzelfde gedaan, bestelling bij the solution shop geannuleerd en besteld bij Amazon. Als alles goed gaat wordt ie vrijdag geleverd. Enige positieve puntje aan de hele historie met the solution shop was de vlotte terugbetaling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-04 15:49
psyy138 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:11:
Mijn order van de 26e bij gearbest is net verstuurd (met dhl).
Same here. :) Ben benieuwd.
GMavak schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 20:54:
[...]

jups dat is nu eenmaal de euro tax maar wel snellere en betere support denk ik kan af en toe de prijs wel waard zijn.
Voor 100 euro ben ik wel bereid de gok te nemen. Tot nu toe nog nooit een beroep hoeven doen op garantie met een smartphone.

Hoop dat Xiaomi binnenkort zelf ook support gaat leveren in Nederland.

[ Voor 53% gewijzigd door hershel op 31-10-2018 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06:56
Nu bij banggood voor 299 euro de 64gb versie: https://www.banggood.com/...h&ID=224&cur_warehouse=HK en de 128gb versie 340 euro: https://www.banggood.com/...D=513344&cur_warehouse=HK

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mik0s
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-09 16:46
De blauwe 64gb zie ik nu voor 305 euro bij Amazon. Denk dat ik hem daar ga bestellen.
https://www.amazon.de/Xia...=41n%2B82v4-SL&ref=plSrch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yurie
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Hier ook Solutionshop bestelling maar geannuleerd en een blauwe 128gb versie overgenomen van iemand die hem net binnen had maar te groot vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoopsro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-08 23:58
Heb eindelijk een bevestiging gekregen dat de telefoon in Engeland (Feltham) is aangekomen..... Zal nu nog maar een paar dagen duren. Mijn geduld word hopelijk beloond.....

Update: eind september besteld bij de Solution Shop besteld en €302 voor de grijze 128GB betaald.

[ Voor 22% gewijzigd door knoopsro op 06-11-2018 20:41 . Reden: Leverancier bijgezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panini
  • Laatst online: 11-09 15:24
ROLVELO schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 19:41:
[...]

Vorige week een bericht gestuurd of ze de Pocophone op voorraad hadden (8GB/128GB, black), snelle reactie van gehad en besteld. Het pakket is inmiddels verstuurd via DPD. Geschatte levertijd: di. 23 okt. - wo. 31 okt.
Apart. Heb dezelfde verkoper gecontacteerd en deze liet weten enkel de 6gb versie te verkopen. Ondertussen de telefoon al ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardeNiezer
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-03 23:58
Voor de geïnteresseerden van een rode pocophone: de ebay bestelling was met iets meer dan een week binnen.
Voordeel:
- UK warehouse, dus geen risico op gedoe met douane
Nadeel:
- UK stekker, maar wel een adaptertje meegeleverd
- als garantie een dingetje voor je is dan beter niet doen

Edit: Ik zie overigens dat vandaag deze verkoper geen rode (meer) in voorraad heeft, maar mogelijk wat later weer wel.

[ Voor 7% gewijzigd door HardeNiezer op 07-11-2018 20:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ROLVELO
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-08 16:29
Panini schreef op woensdag 7 november 2018 @ 13:24:
[...]

Apart. Heb dezelfde verkoper gecontacteerd en deze liet weten enkel de 6gb versie te verkopen. Ondertussen de telefoon al ontvangen?
Excuus, was typfout. Moest natuurlijk 6GB zijn.
Had eerst de blauwe variant ontvangen, terwijl ik een zwarte had besteld. Na wikken en wegen heb ik deze geretourneerd op kosten van hun. Vervolgens wel de juiste kleur ontvangen incl. een kleine financiële vergoeding voor de overlast. Dit allemaal in twee weken tijd sinds de eerste bestelling, dus valt me allemaal enigszins mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Nu bij Gearbest (met EU priority line tevens dekking voor douanekosten) 128GB + 6GB RAM voor 273 euro:

https://www.gearbest.com/...92488405.html?wid=1349303

Doe er je voordeel mee ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Perzikvrucht op 07-11-2018 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-09 09:48
Helaas alweer 308€! Nog terwijl ik 'm bestelde is de prijs opgelopen, heb toen de Paypal betaling geannuleerd 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teleluvr
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Op dit moment is de 64GB versie 273 euro:
https://www.gearbest.com/...58338580.html?wid=1349303

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
cocico schreef op donderdag 8 november 2018 @ 20:44:
Helaas alweer 308€! Nog terwijl ik 'm bestelde is de prijs opgelopen, heb toen de Paypal betaling geannuleerd 😉
Als ik nu op het linkje klik welke ik heb gepost, kom ik nog steeds op de prijs van 273 euro. Wel staat er 'E-mail only price', maar dat zou niets uit moeten maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Bizar, ik kom in incognito modus ook nog op 308€.
De vorige link aan 273€ voor 64GB klopt wel nog...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Perzikvrucht
cocico schreef op donderdag 8 november 2018 @ 21:15:
Bizar, ik kom in incognito modus ook nog op 308€.
De vorige link aan 273€ voor 64GB klopt wel nog...
Als je nou op 'Xiaomi pocophone f1' zoekt, vervolgens het vinkje '11.11' aanzet (= een filter), dan blijft er als het goed is één product over van 273 euro. Kleur 'Graphite black', warehouse 'HK' (dus niet HK-4).

Lukt het dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cocico
Ja, maar de 64GB versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Raar, bij mij nog steeds in beeld (9-11-18 10:56 uur):
Afbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/fN6YJV/Pocophone.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mredd69
  • Laatst online: 23-08 23:06
Heb de zwarte 6gb/128gb op 3 november bij de global store gekocht. Met DHL shipping. Verwachte leverdatum 10 tot 17 november. Benieuwd of ze dat gaan redden.. aangezien het enige wat ik tot dusver zie is zending gereed voor verzending. DHL in Schotland heeft alleen de aanmelding ontvangen, helaas nog geen pakket.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• E.Otten
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-07 07:32
Hij is er weer voor 273 euro ($309,99) in 128GB zowel blauw, rood, als zwart:
https://www.gearbest.com/...91852038.html?wid=1349303

Het is wel HK warehouse maar je kunt kiezen voor de EU Priority Line of EU Express shipping. Ik weet niet of dat inderdaad nog helpt voor de douanerechten maar ik heb EU Express gekozen en de Insurance optie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Helaas wel maar shipping binnen een maand 😔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Via Gearbest is de 6GB/64GB nu in de aanbieding voor onder de €250.

Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/camo/a0765a131b40a20284441356f9ac9eab06f102ff/?url=http%3A%2F%2Fi66.tinypic.com%2F2rza14m.png

Gratis verzending via de priority line

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterjan195
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 11-09 16:31
3x3 schreef op zondag 11 november 2018 @ 11:29:

[Afbeelding]

Toch heb ik gekozen voor de EU Express ipv de EU priority line aangezien hier expliciet bij staat dat je je adres in Engelse karakters moet doen. Daardoor lijkt mij het aannemelijker dat het eerst via het Verenigd Koninkrijk verstuurd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 23:40
pieterjan195 schreef op zondag 11 november 2018 @ 11:52:
[...]

Toch heb ik gekozen voor de EU Express ipv de EU priority line aangezien hier expliciet bij staat dat je je adres in Engelse karakters moet doen. Daardoor lijkt mij het aannemelijker dat het eerst via het Verenigd Koninkrijk verstuurd wordt.
Dat heeft er vooral mee te maken dat je geen Chinese character in moet typen, dat snappen de EU postbezorgers minder goed ;)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3

3x3

pieterjan195 schreef op zondag 11 november 2018 @ 11:52:
[...]

Hong Kong en het VK hebben prettige belastingafspraken met elkaar :)
En Nederland dan ook weer met het VK (zo lang het duurt).

De laatste keren dat ik Priority line boven de Europese heb gekozen voor Telefoons van Chinese websites heb ik geen import betaald. Bij Banggood nemen zij dat risico ook over dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3x3 schreef op zondag 11 november 2018 @ 11:29:

[Afbeelding]

En hij shipt pas midden december. Dus begin januari in huis. Gaat nergens over natuurlijk, mooie prijs maar 6 a 7 weken wachten is bizar :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3x3

3x3

Verwijderd schreef op zondag 11 november 2018 @ 12:07:
[...]

En hij shipt pas midden december. Dus begin januari in huis. Gaat nergens over natuurlijk, mooie prijs maar 6 a 7 weken wachten is bizar :'(
Omdat het de 11e van de 11e is, en bijvoorbeeld AliExpress vandaag in een dag China meer stuff verkoopt dan ze over heel 2016 hebben gedaan zal het wel even duren met de verwerking.

Alle Chinese webshops hebben er last van :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Ikzelf heb gebruik gemaakt van dezelfde aanbieding op 7 november en het pakketje werd 1 dag later verzonden. Het is natuurlijk logisch dat ze er nu langer over doen ivm de drukte op 11-11, maar verwacht eigenlijk dat het wel sneller zou moeten gaan dan een maand tot verzenden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

barzi schreef op zondag 11 november 2018 @ 12:44:
Ikzelf heb gebruik gemaakt van dezelfde aanbieding op 7 november en het pakketje werd 1 dag later verzonden. Het is natuurlijk logisch dat ze er nu langer over doen ivm de drukte op 11-11, maar verwacht eigenlijk dat het wel sneller zou moeten gaan dan een maand tot verzenden.
Denk het niet. Er worden nu duizenden orders besteld op Gearbest, want hij is voor het eerst onder €250. Dat is heel indrukwekkend qua prijs.
Als je 2 maanden kunt wachten op een telefoon voordat die geleverd is, is dit een must have deal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:43

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

E.Otten schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 09:30:
Hij is er weer voor 273 euro ($309,99) in 128GB zowel blauw, rood, als zwart:
https://www.gearbest.com/...91852038.html?wid=1349303

Het is wel HK warehouse maar je kunt kiezen voor de EU Priority Line of EU Express shipping. Ik weet niet of dat inderdaad nog helpt voor de douanerechten maar ik heb EU Express gekozen en de Insurance optie..
Ik had van dezelfde actie gebruik gemaakt voor mijn vrouw op woensdag 7-11. Is eergisteren verzonden, gekozen voor EU Priority line.

Op het forum van FOK geeft GB echter aan dat je, om douane kosten vergoed te krijgen, óók moet bestellen met een link die ze aldaar posten.

Bij navraag bij GB NL op Facebook kreeg ik dit ook, achteraf, te horen. Het werd nu 'in orde gemaakt' voor het geval dat. Maar wees daar dus bewust van.

http://forum.fok.nl/topic/2464257/1/25

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:04
Hij staat nu weer voor €249.20 bij Gearbest

https://www.gearbest.com/...1_b17&eo=9KT6007PWZHOMUDY

Ik heb me niet verdiept in de compabiliteit van dit toestel, is deze geschikt NL providers mocht iemand dat weten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LightPhoenix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 17:23
Wren schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 11:59:
Hij staat nu weer voor €249.20 bij Gearbest

https://www.gearbest.com/...1_b17&eo=9KT6007PWZHOMUDY

Ik heb me niet verdiept in de compabiliteit van dit toestel, is deze geschikt NL providers mocht iemand dat weten?
Yup... geen probleem hier in EU qua ondersteuning van banden.

geeft geen reacties meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
LightPhoenix schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 14:07:
[...]

Yup... geen probleem hier in EU qua ondersteuning van banden.
Top, misschien toch maar bestellen. Alleen jammer dat alleen het rode model sneller shipt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cocico
Ik wil net het rode model, ik ga snel bestellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abuzer
  • Laatst online: 10-09 13:09
Wren schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 14:33:
[...]

Top, misschien toch maar bestellen. Alleen jammer dat alleen het rode model sneller shipt :)
Ik zie 'gewoon' 12-13 dec staan voor shipping, ook bij de rode? Wel jammer, want dan is deze er misschien pas in 2019.

En is het 'Netherlands via priority line' dus zonder douanekosten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Abuzer schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 15:44:
[...]

Ik zie 'gewoon' 12-13 dec staan voor shipping, ook bij de rode? Wel jammer, want dan is deze er misschien pas in 2019.

En is het 'Netherlands via priority line' dus zonder douanekosten? :)
Zoals al eerder aangegeven:

Notna in "[Pocophone F1] Levertijden & Prijzen"

De kans is miniem op douanekosten met Priority Line omdat het dan via de UK gaat richting NL. Maar als je ook de kosten vergoed wil hebben als ze er wél zijn, impliceert GB NL dat je het via de speciale link c.q code moet doen én Priority moet kiezen.

[ Voor 23% gewijzigd door Notna op 13-11-2018 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abuzer
Thanks, Notna. Ah weird, kreeg het op de laptop wel voor elkaar - nu 12-13 nov :) Met Netherlands - priority line dus prima te bestellen, zonder douane kosten? (srry, door de bomen het bos niet meer zien in dit topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Abuzer schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 15:55:
[...]

Thanks, Notna. Ah weird, kreeg het op de laptop wel voor elkaar - nu 12-13 nov :) Met Netherlands - priority line dus prima te bestellen, zonder douane kosten? (srry, door de bomen het bos niet meer zien in dit topic)
Zie edit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abuzer
Ah zo, en de speciale link is die 'Wren' heeft gedeeld? Of anders nog ergens anders te herkennen? (en anders dus even GB contacten to make sure?)

Sorry, eerste keer voor dit importen met China - blijft spannend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Abuzer schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 15:59:
[...]

Ah zo, en de speciale link is die 'Wren' heeft gedeeld? Of anders nog ergens anders te herkennen? (en anders dus even GB contacten to make sure?)

Sorry, eerste keer voor dit importen met China - blijft spannend ;)
Je kan óf de GearBest user/topic op FOK! hiervoor even aanspreken of even een chat openen op de Gearbest NL Facebook pagina. Ik heb laatstgenoemde gedaan en werd er van verzekerd dat alles nu in orde is.

Dit is ook de eerste keer voor mij dat ik iets van meer dan 50 euro via China bestel overigens. Maar ik heb er alles aan gedaan wat ik kon (verzekering én dit geneuzel omtrent douanekosten) doen (redelijkerwijs) dus nu is het afwachten.

Wel een prachtig telefoontje voor de vrouw. Ben jaloers met mijn LG G4. Maar die van mij is nog niet aan zijn eind en stiekem wil ik voor de OPO 6T gaan :9

Edit:

Ook bij BangGood te krijgen nu:

https://www.banggood.com/...l?ID=224&cur_warehouse=HK

6/64 GB versie, met code 1111F1ES €250 euro. Je kan je daar verzekeren voor een paar euro om onder de douanekosten uit te komen.

Code is voor vandaag 'op'. Morgen dus weer proberen eventueel

[ Voor 17% gewijzigd door Notna op 13-11-2018 16:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Abuzer
Nou de rode pocophone is besteld, met verzekering en via paypal. Now we wait :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wren
Notna schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 16:03:
[...]

Je kan óf de GearBest user/topic op FOK! hiervoor even aanspreken of even een chat openen op de Gearbest NL Facebook pagina. Ik heb laatstgenoemde gedaan en werd er van verzekerd dat alles nu in orde is.

Dit is ook de eerste keer voor mij dat ik iets van meer dan 50 euro via China bestel overigens. Maar ik heb er alles aan gedaan wat ik kon (verzekering én dit geneuzel omtrent douanekosten) doen (redelijkerwijs) dus nu is het afwachten.

Wel een prachtig telefoontje voor de vrouw. Ben jaloers met mijn LG G4. Maar die van mij is nog niet aan zijn eind en stiekem wil ik voor de OPO 6T gaan :9

Edit:

Ook bij BangGood te krijgen nu:

https://www.banggood.com/...l?ID=224&cur_warehouse=HK

6/64 GB versie, met code 1111F1ES €250 euro. Je kan je daar verzekeren voor een paar euro om onder de douanekosten uit te komen.

Code is voor vandaag 'op'. Morgen dus weer proberen eventueel
Code werkt vandaag weer. 1111F1ES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Bij gearbest de 64gb black besteld voor €272
26-10 gekocht met eu priority line
31-10 verstuurd met dhl duitsland (dus china ->de / de->nl)
14-11 ontvangen, geen extra kosten.

[ Voor 3% gewijzigd door psyy138 op 14-11-2018 12:44 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tempestus
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-06 20:28
Zojuist een Pocophone F1 64GB voor 248 euro kunnen bestellen.
Nu afwachten en hopen dat het beter is dan mijn OnePlus 5....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
psyy138 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:43:
Bij gearbest de 64gb black besteld voor €272
26-10 gekocht met eu priority line
31-10 verstuurd met dhl duitsland (dus china ->de / de->nl)
14-11 ontvangen, geen extra kosten.
Is dat trouwens de 'Global' Edition? Heb je daar nog wat aan moeten veranderen om het in gebruik te kunnen nemen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wren schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:29:
[...]

Is dat trouwens de 'Global' Edition? Heb je daar nog wat aan moeten veranderen om het in gebruik te kunnen nemen?
Er is alleen maar een Global versie van de Pocophone, wel is er een versie te krijgen in India maar op de China-sites kom je deze niet tegen. Daar hoef je verder ook niets aan, aan te passen, en kan je gelijk gebruiken. Hij bevat de NL taal. Wel zitten er een aantal Mi-apps op, welke niet iedereen er graag op zou willen hebben (maar daar is dan weer een optie voor om de bootloader te unlocken en een andere ROM er op te zetten).

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
Raznov schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:41:
[...]

Er is alleen maar een Global versie van de Pocophone, wel is er een versie te krijgen in India maar op de China-sites kom je deze niet tegen. Daar hoef je verder ook niets aan, aan te passen, en kan je gelijk gebruiken. Hij bevat de NL taal. Wel zitten er een aantal Mi-apps op, welke niet iedereen er graag op zou willen hebben (maar daar is dan weer een optie voor om de bootloader te unlocken en een andere ROM er op te zetten).
Nah, ik wil er eentje bestellen voor mijn vriendin. Die is niet zo kritisch dus kan de Mi-apps wel voor lief nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Wren schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:29:
[...]

Ja, is de global edition met de global rom en europese adapter (geen plug).
miui 9 out-of-the-box, maar wel miui 10 beschikbaar als update

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Banggood werkt niet meer de code. Wachten op Black Friday!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wren
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:56:
Banggood werkt niet meer de code. Wachten op Black Friday!
Of de volgende dag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• braamr80
  • Laatst online: 27-06 21:33
Tempestus schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:04:
Zojuist een Pocophone F1 64GB voor 248 euro kunnen bestellen.
Nu afwachten en hopen dat het beter is dan mijn OnePlus 5....
Waar heb jij hem kunnen bestellen ? Zit nog ff te kijken naar Gearbest. Klopt het dat zij vanuit Polen verzenden ?
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste