Hier min of meer hetzelfde. 15 januari besteld, vrijwel direct verzonden. De door hun genoemde levertijd van 7 -15 business days gaan ze nooit halen, maar dat boeit ze ook maar weinig blijkbaar. Voordat je reactie krijgt op mail of chat gaat er zomaar een dag overheen. Ze schuilen achter slechte weersomstandigheden, trage douane, etc. We wachten maar weer af..... Wel jaloers op mensen die amper een week hoeven te wachten op hun pocophone. Grappig detail. Via Banggood ook accessoires besteld (QC3.0 laders en autolader) en die werden binnen een week bezorgd met dezelfde verzendmethode. Het kan dus wel.
gnoptri schreef op maandag 11 februari 2019 @ 15:30:
Heb al meerdere berichten naar ze gestuurd, maar ze zeggen steeds dat ik geduld moet hebben (omdat 90 dagen hun max. tijd is, alvorens ze geld terug geven). Heb overigens met PayPal betaald, dus dat mag geen probleem zijn.
De track and trace geeft nog steeds aan "The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS." Pakketje is dus nog ergens tussen HK en België in denk ik.
Ik heb bijna de neiging om er nog eentje te bestellen, die wèl aankomt, en zodra deze vertraagde bestelling binnen komt, gewoon te retourneren ;-)
Edit: alweer hetzelfde antwoord:
[...]