Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wido91
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:49
Hier min of meer hetzelfde. 15 januari besteld, vrijwel direct verzonden. De door hun genoemde levertijd van 7 -15 business days gaan ze nooit halen, maar dat boeit ze ook maar weinig blijkbaar. Voordat je reactie krijgt op mail of chat gaat er zomaar een dag overheen. Ze schuilen achter slechte weersomstandigheden, trage douane, etc. We wachten maar weer af..... Wel jaloers op mensen die amper een week hoeven te wachten op hun pocophone. Grappig detail. Via Banggood ook accessoires besteld (QC3.0 laders en autolader) en die werden binnen een week bezorgd met dezelfde verzendmethode. Het kan dus wel.
gnoptri schreef op maandag 11 februari 2019 @ 15:30:
Heb al meerdere berichten naar ze gestuurd, maar ze zeggen steeds dat ik geduld moet hebben (omdat 90 dagen hun max. tijd is, alvorens ze geld terug geven). Heb overigens met PayPal betaald, dus dat mag geen probleem zijn.

De track and trace geeft nog steeds aan "The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS." Pakketje is dus nog ergens tussen HK en België in denk ik.

Ik heb bijna de neiging om er nog eentje te bestellen, die wèl aankomt, en zodra deze vertraagde bestelling binnen komt, gewoon te retourneren ;-)

Edit: alweer hetzelfde antwoord:

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:53
Downstar2 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 22:40:
Zojuist bij BG de Pocophone F1 128GB/6GB voor 272 gekocht.(Inclusief PDM)
Voor de zekerheid toch de 6 euro insurance betaald. Maar eigenlijk nooit bij BG problemen gehad met pakketjes.

Ben benieuwd wanneer ik hem kan verwachten en of het echt zon geweldige phone is voor deze prijs :)
21 Feb binnen gekregen zonder extra kosten!

Heel mooi toestel en super snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunamous
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 05-06 19:04
Ik heb gister op Banggood de 128 GB versie besteld, nu zie ik dat dit het model uit India is (€256 euro met een coupon). Wat is wijsheid? Ik lees wisselvallige dingen over de verschillen. Ik lees ook een aantal dingen over slechte quality control en screen bleeding, ik maak me toch een beetje zorgen. Is het beter om toch voor het global model te gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

De global 6gb 128gb black is voor €290 de komende 48 uur vanuit Hong Kong. Shipping vandaag-4maart. Bij gearbest.com

Pixel 7 | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Nissan Leaf 40 Tekna

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1036995

Jivebunny schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 18:12:
De global 6gb 128gb black is voor €290 de komende 48 uur vanuit Hong Kong. Shipping vandaag-4maart. Bij gearbest.com
Banggood €255 :) https://www.kimovil.com/e...mi-pocophone-f1-6gb-128gb

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 1036995 op 01-03-2019 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnoptri
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-05 13:20

gnoptri

True story

wido91 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 08:51:
Hier min of meer hetzelfde. 15 januari besteld, vrijwel direct verzonden. De door hun genoemde levertijd van 7 -15 business days gaan ze nooit halen, maar dat boeit ze ook maar weinig blijkbaar. Voordat je reactie krijgt op mail of chat gaat er zomaar een dag overheen. Ze schuilen achter slechte weersomstandigheden, trage douane, etc. We wachten maar weer af..... Wel jaloers op mensen die amper een week hoeven te wachten op hun pocophone. Grappig detail. Via Banggood ook accessoires besteld (QC3.0 laders en autolader) en die werden binnen een week bezorgd met dezelfde verzendmethode. Het kan dus wel.

[...]
Ik ben er ondertussen helemaal klaar mee, en heb om een refund gevraagd afgelopen vrijdag. Inmiddels zijn de 255,38 op mijn PayPal-account teruggestort. De reden is: missing package. Ik denk dat ik gewoon een pechgevalletje was.

Ondertussen ben ik ook mijn interesse in de Poco F1 een beetje verloren, aangezien ik een OLED-scherm, en notchless toch wel heel fijn vind (heb nu een Galaxy A5 2017, helaas wel een klein schermpje, maar wel mooi).

*knip*. Hoe goed bedoeld ook, hoort dit thuis in de V&A.

[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 08-03-2019 13:14 ]

In my body, where the shame gland should be, there is a second awesome gland.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• doggy1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-06 12:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
Nog iemand naheffingen moeten betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
wian schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 20:29:
De 128GB versie voor EUR 272,42 bij banggood inclusief PDM verzending. Gebruik deze link en bij afrekenen code 2F1BG128. Via cashbackxl.nl kun je ook nog cashback krijgen :)
Als je via Cashbackxl besteld dan geldt de 20%kortingscode niet en kun je wel de 10% kortingscode die op hun site gebruiken.
Je krijgt dan nog wel €5 van cashback, maar je kunt dan beter rechtstreeks bij Banggood bestellen met de 20% code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanmarco30
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-03-2022
doggy1 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 15:00:
[...]

Als je via Cashbackxl besteld dan geldt de 20%kortingscode niet en kun je wel de 10% kortingscode die op hun site gebruiken.
Je krijgt dan nog wel €5 van cashback, maar je kunt dan beter rechtstreeks bij Banggood bestellen met de 20% code?
Code 2F1BG128 werkt niet meer op Banggood... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
Volgens mij komt er iedere week wel weer een nieuwe code :) , maar bestellen via een cahbacksite is niet goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
Deze 3F1BG4CL werkt volgens mij wel bij Banggood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanmarco30
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-03-2022
doggy1 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 16:23:
Deze 3F1BG4CL werkt volgens mij wel bij Banggood.
Die code geldt alleen voor de 64 Gb versie, niet voor de 128 Gb.

https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-xiaomi-pocophone-f1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
klopt
maar sdcard kost tegenwoordig bijna niets meer

[ Voor 82% gewijzigd door doggy1 op 08-03-2019 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-06 20:46
Apps laten zich niet installeren op sd card, dus heeft het voor sommigen wel zin om de 128gb versie aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
Eleni schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 09:35:
Apps laten zich niet installeren op sd card, dus heeft het voor sommigen wel zin om de 128gb versie aan te schaffen.
Ik lees hier iets anders: https://www.tomsguide.com...o-sd-card,news-21279.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Zie de mogelijkheid niet in mijn Poco, behalve voor de camera-opslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
Hieroneder een howto:
http://howto-android.com/...-sd-card-on-pocophone-f1/

[ Voor 54% gewijzigd door doggy1 op 10-03-2019 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Interessant!
De eerste manier werkt niet bij mij, misschien afhankelijk van rom.
Methode 2 is nog lang niet nodig daar ik 128gb heb, en ook nog een kaartje van 128gb, kan nog even vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junky40
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 20-05 15:29
Ik ben al enige tijd opzoek naar de 8GB variant en om precies te zijn de Armored Edition. Weet iemand waarom deze bijna niet te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-06 23:15
junky40 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:08:
Ik ben al enige tijd opzoek naar de 8GB variant en om precies te zijn de Armored Edition. Weet iemand waarom deze bijna niet te krijgen is?
Heb zelf de 6GB variant Armored Edition via Belsimpel. Kon ook geen 8GB variant vinden en me deze keer het gezoek/gedoe van importeren bespaard. Icm verlengen 290 euro voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Collega van me bestelde zonet de 6GB/128GB versie voor 260€ mét PDM shipping op Banggood, via de coupon van Kimovil. De blauwe versie was zelfs nog 9€ goedkoper. Hij betaalt dus 3€ minder dan mij en heeft dubbel zoveel opslag! Mooie deal (er zit wel 3 maand tussen onze aankoop).

Blijft top toestel, ik ben er nog steeds zeer tevreden van en zou 'm zo opnieuw kopen.

[ Voor 7% gewijzigd door Largamelion op 14-03-2019 08:03 ]

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
En binnen!
8 maart besteld bij BG
9 maart verzonden
En vandaag 21 maart ontvangen, zonder importkosten😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanchaz12
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-06 17:19
Zou er mogelijk een verband kunnen zijn met aanbiedingen en batches waar iets mee is? (screen bleed en/of touch issues). Ik betrap me erop dat ik iedere dag weer terug kijk bij Banggood en vandaag zie ik dat de zwarte versie weer op voorraad is voor de leuke prijs van de 6GB/64GB voor €232,73 met coupon 3F164G. Ik twijfel steeds om de order te plaatsen, want als het waar is dat ze mogelijk slechtere batches de deur uit doen met flinke korting, het misschien toch handiger is om bijvoorbeeld bij Belsimpel te bestellen voor €314,- en de optie hebben om binnen 31 dagen kosteloos te retourneren. Aan de andere kant zou het mooi €82,- schelen door bij Banggood te bestellen, maar wel met een groot risico. Blijft lastig kiezen...

[ Voor 3% gewijzigd door Sanchaz12 op 22-03-2019 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

Sanchaz12 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 21:22:
Zou er mogelijk een verband kunnen zijn met aanbiedingen en batches waar iets mee is? (screen bleed en/of touch issues). Ik betrap me erop dat ik iedere dag weer terug kijk bij Banggood en vandaag zie ik dat de zwarte versie weer op voorraad is voor de leuke prijs van de 6GB/64GB voor €232,73 met coupon 3F164G. Ik twijfel steeds om de order te plaatsen, want als het waar is dat ze mogelijk slechtere batches de deur uit doen met flinke korting, het misschien toch handiger is om bijvoorbeeld bij Belsimpel te bestellen voor €314,- en de optie hebben om binnen 31 dagen kosteloos te retourneren. Aan de andere kant zou het mooi €82,- schelen door bij Banggood te bestellen, maar wel met een groot risico. Blijft lastig kiezen...
Heb deze besteld, maar wilde eigenlijk de 128GB versie. Letterlijk meteen geannuleerd en bevestigd op de live chat met transcript. Krijg ik nu een mail dat het toch niet gaat en al richting koerier is. Ga ik mooi door m'n creditcard laten storneren. Mocht ie alsnog binnenkomen en je twijfelt nog over een poosje, stuur me een dm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Ik heb sinds een paar maanden de 128gb versie, was een aanbieding bij BG, helemaal niets mis mee!
Lijkt me ook sterk dat er complete mislukte batches zouden zijn die geloosd worden, dat zou een blamage zijn voor zowel het merk als de shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die kortingen op Banggood zijn er al sinds het begin denk ik. Heb de mijne ook zo besteld met een bon van 20%, toestel is perfect in orde. Geen touch problemen, geen screen bleed of andere issues.

Collega heeft vorige week de 128GB versie besteld voor 240€ ofzo, koopje voor dit toestel.

Edit: Toestel is ondertussen aangekomen, 14e besteld en 26e geleverd (gewoon voor de voordeur achtergelaten ... 8)7). Helaas wel met Indiase lader i.p.v. EU lader :'(. Even BG aanschrijven en zien of ze een correct type nasturen.

[ Voor 28% gewijzigd door Largamelion op 27-03-2019 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinza
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 19-03-2021
Ik lees van veel mensen hier die bestellen bij BG... Store zoals GearBest lijkt me, waar je uit ervaring blijkbaar toch vaak meemaakt dat je een smak import kosten kan bijbetalen, tenzij je een EU warehouse selecteert maar dat is niet vaak een optie, is dit bij BG anders dan? En hoe?

Hier lijkt praktisch niemand extra import kosten te moeten betalen, lijkt me sterk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Shinza schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 12:29:
Ik lees van veel mensen hier die bestellen bij BG... Store zoals GearBest lijkt me, waar je uit ervaring blijkbaar toch vaak meemaakt dat je een smak import kosten kan bijbetalen, tenzij je een EU warehouse selecteert maar dat is niet vaak een optie, is dit bij BG anders dan? En hoe?

Hier lijkt praktisch niemand extra import kosten te moeten betalen, lijkt me sterk.
Bij BG heb je onder de verzendwijze PDM geen douane kosten. Grijs gebied, maar zelf goede ervaring mee. Overigens is de Pocophone ook redelijk goed te krijgen in NL tegenwoordig, verschilt iets qua prijs maar krijg je dan wel weer garantie e.d. voor terug.

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinza
Thanks! Ik zie bij zowel EU priority line als bij PDM included tariff insurance staan, is dat wat je bedoelt? Dat ze je de douane kosten zogezegd terugbetalen indien nodig.

Trouwens wat met shipping insurance; "we will not compensate you if the package is lost in transit." Slaagt natuurlijk nergens op, is toch altijd te verhalen op de shipping company dan? Of is dat soort ongein bij problemen wel eigen aan HK sellers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Shinza schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 13:08:
Thanks! Ik zie bij zowel EU priority line als bij PDM included tariff insurance staan, is dat wat je bedoelt? Dat ze je de douane kosten zogezegd terugbetalen indien nodig.

Trouwens wat met shipping insurance; "we will not compensate you if the package is lost in transit." Slaagt natuurlijk nergens op, is toch altijd te verhalen op de shipping company dan? Of is dat soort ongein bij problemen wel eigen aan HK sellers?
EU Prio line is ook zonder belasting aldus Banggood. Zijn diverse mensen die hier ook ervaring mee hebben in het China shopping topic.

Insurance is allemaal prima, maar als je met een creditcard of paypal betaald is dat eigenlijk niet nodig. Zie het vaker in HK / China shops, maar nooit gedaan. Als je problemen krijgt kan je hierdoor direct met de shop contact opnemen, anders zal je het eigenlijk moeten gaan afhandelen via cc maatschappij of paypal.

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnyBe
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20-02 18:17
Als ik de F1 bestel bij Banggood, kost de de 64GB versie me nu 250EURO.
Kan ik daar direct mee aan het werk? of moet er nog iets gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:11

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

DonnyBe schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 19:37:
Afgezien van een MIUI update; ja hoor.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +2 Henk 'm!

DonnyBe schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 19:37:
Tip, €236 zo https://www.kimovil.com/to/special/JOat4A

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn collega kreeg dus een tijdje geleden bij zijn Pocophone F1 128GB een Indiase oplader. Nu blijft Banggood dus weigeren een goede lader op te sturen. Eerst wouden ze hem 1000 punten aanbieden (= 10$ korting volgens hun) en nu mag hij een lader gaan kopen in de lokale winkel en de factuur opsturen, die zouden ze dan vergoeden. Alleen is de originele lader dus nergens los te koop en zal hij een andere moeten kopen, wel benieuwd of ze dan effectief dat geld gaan terugstorten. Een snellader kost al snel 20€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahpster
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-05 14:50
ik heb een 5 tal dagen geleden de 64gb versie met de kimovil code besteld bij banggood maar de order staat nu al 5 dagen op processing... In de shop staat de telefoon op voorraad. Hoe lang duurt dit normaal? Mijn andere bestellingen werden wel bijna direct verscheept.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:34
jahpster schreef op maandag 15 april 2019 @ 19:04:
ik heb een 5 tal dagen geleden de 64gb versie met de kimovil code besteld bij banggood maar de order staat nu al 5 dagen op processing... In de shop staat de telefoon op voorraad. Hoe lang duurt dit normaal? Mijn andere bestellingen werden wel bijna direct verscheept.
Kan je dat niet beter aan Banggood vragen? Maar zeker als het druk is of ze hebben veel orders kan het even duren.

[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 15-04-2019 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argonyx
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-05 19:51
Hallo Allemaal,

Ik ben van plan een Xiaomi pocophone F1 te gaan aanschaffen. Heb nog ff zitten wikken en wegen over de samsung galaxy A50 maar ik heb voor de Pocophone gekozen.

Echter vind ik de 128GB variant in de pricwatch terug voor 331 euro (325 bij amazon.de).
https://tweakers.net/pric...-128gb-opslag)-grijs.html

Verder kwam ik zelf nog op deze website uit voor 286 euro:
https://www.superaankoop....mlockvrij---zwart-hj.html

Scheelt 45 euro. Maar ik ken de website niet, weet niet zeker of het betrouwbaar is maar ik kan wel verzekerd met creditcard bestellen. Verder staat er bij dat het hier om een internationale versie gaat. Is dit nadelig tov de pocophone uit de pricewatch?

Iemand hier ervaringen mee?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:53
Bekijk eens wat recensies van de site.

https://nl.trustpilot.com/review/www.superaankoop.co.nl

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
@Argonyx dit betreft geen aankoopadvies, maar je bent opzoek naar ervaringen van winkels die de Pocophone verkopen. Dat pas beter in [Pocophone F1] Levertijden & Prijzen, dus ik heb je topic hiermee samengevoegd.

Dat gezegd hebbende. Via Amazon / NL shop heb je gewoon 2 jaar garantie op het toestel. Via superkoop, Ali, Banggood, Gearbest of andere Chinese leverancier meestal maar één jaar. Daarnaast moet het toestel vaak terug naar China op eigen kosten.

Mocht je verder overwegen om het toestel in China te halen, kan je het beste kijken op Kimovil, momenteel is die bij Banggood het goedkoopste voor 250 euro met coupon: 5BGF1664.

[ Voor 61% gewijzigd door rens-br op 14-05-2019 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinza
Europhone.nl heeft ook goede aanbiedingen.

Edit: Ondanks mijn goede ervaring, nu ik terug iets wou kopen blijkt dat de site verdwenen is en er veel mensen gescammed zijn de laatste maand(en)!

[ Voor 65% gewijzigd door Shinza op 23-07-2019 21:49 . Reden: Update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvanbstn
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 03-12-2020
14/5 pocophone besteld op banggood (blauwe 128gb)
258,00 euro betaald incl insurance (eu priority line) met coupon (durf zo 123 niet meer te zeggen waar ik die had gevonden)
27/5 geleverd.

Zeer tevreden. Levertijd goed (13 dagen), verpakking zag er goed uit, pakketbezorger (GLS) was goed te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rvanbstn schreef op maandag 27 mei 2019 @ 14:41:
158,00 euro betaald incl insurance (eu priority line) met coupon (durf zo 123 niet meer te zeggen waar ik die had gevonden)
27/5 geleverd.

Zeer tevreden. Levertijd goed (13 dagen), verpakking zag er goed uit, pakketbezorger (GLS) was goed te volgen.
Neem aan €258 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvanbstn
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 03-12-2020
Excuus, je hebt helemaal gelijk. Heb het aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teleluvr
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Rvanbstn schreef op maandag 27 mei 2019 @ 14:41:
258,00 euro betaald incl insurance (eu priority line) met coupon (durf zo 123 niet meer te zeggen waar ik die had gevonden)
27/5 geleverd.

Dat zal BG5F164G geweest zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinza
Weet iemand waar je de armoured edition nog kan kopen? Ben er zelf best tevreden van, maar zie hem enkele maanden later bijna nergens meer beschikbaar? Dat geldt eigenlijk ook vooral voor de (zwarte) 128GB normale versie..

Als je bij banggood besteld, welke verzend optie kies je best om niet te prooi te vallen aan douane kosten?

Bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tyson69
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:08
Shinza schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:52:

Als je bij banggood besteld, welke verzend optie kies je best om niet te prooi te vallen aan douane kosten?
Je kunt ook even 15 berichten hoog scrollen (zelfde pagina afhankelijk van je instellingen), daar staat het prima uitgelegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-06 11:56
Ik had 8 juli een zwarte 6GB/64GB via Banggood (PAM) voor €243 (BG7F164 via Kimovil) besteld.
Gisteren is deze via GLS en de buren binnengekomen. Als ik zelf de postcode goed had getypt, had het vrijdag kunnen zijn, 26 juli dus.
Totale doorlooptijd 18 dagen als ik de fout niet had gemaakt, nu 21 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meivogeltje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-05-2023
Pff..via Belsimpel stond de blauwe 64GB op €289..na wat reviews lezen was deze opeens veranderd naar €348..maar weer wachten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Ik verwacht dat het toestel binnenkort helemaal niet meer verkocht wordt. De prijzen stijgen alleen maar en de aankondiging is inmiddels een jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hopen dat de F2 er toch nog doorkomt, zonder notch en met pop-up camera, gebaseerd op de de Mi9T Pro. Echter, gezien die laatste ook gewoon naar de Benelux komt, vrees ik er wat voor. Op papier lijkt het in ieder geval de perfecte opvolger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickV
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 13:59
Weet iemand nog een goede aanbieding van deze telefoon?
zoek namelijk een nieuwe telefoon met een goede accu duur, en custom rom mogelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-06 11:56
@PatrickV De instructie daarop was meestal om Kimobil in de gaten te houden en te wachten tot er een coupon voor bv Banggood verschijnt, wat ongeveer wekelijks wel gebeurt.

Ik zou op dit moment graag zeggen dat de Poco ingehaald is maar dat valt eigenlijk best tegen..
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste