261,61€
met code F1BG664ES bij banggood inclusief verzending en verzekering.
Thanks, ik heb zonder verzekering (wel paypal) maar wel PDM gedaan, dan zou je zonder douane kosten uitkomen als het goed is toch?saharoen schreef op zondag 9 december 2018 @ 14:23:
261,61€
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
Heb hetzelfde gedaan, als het goed is wel inderdaad en anders zou je deze bij BangGood kunnen terugvragen.Drowzz schreef op zondag 9 december 2018 @ 19:50:
[...]
Thanks, ik heb zonder verzekering (wel paypal) maar wel PDM gedaan, dan zou je zonder douane kosten uitkomen als het goed is toch?
Overstag gegaan met deze code en vandaag besteld.saharoen schreef op zondag 9 december 2018 @ 14:23:
261,61€
[ Voor 19% gewijzigd door zerocool82 op 23-12-2018 17:28 . Reden: Vriendvoordeel toegevoegd ]
Waar?EricdePeerik schreef op donderdag 20 december 2018 @ 09:43:
Wel een scherpe prijs (275 euri voor de 128GB versie)
O Nice die heb ik dan gemist. EU warehouse neem ik aan.
Nee vanuit China. Vandaar die 4 wekenSayko schreef op donderdag 20 december 2018 @ 21:24:
[...]
O Nice die heb ik dan gemist. EU warehouse neem ik aan.
Gelijk even gekeken of dit met Tele2 ook kon, maar kennelijk niet.zerocool82 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 21:40:
De F1 6gb/128gb besteld bij mobiel.nl (verlening T-Mobile 1 jaar) voor 244 euro (252,44 euro, inclusief thuiskopieheffing en verzendkosten).
Met vriendenvoordeel (30 euro), uiteindelijk 224,44 euro totaal.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Kreeg vandaag ook de Pocophone binnen, helemaal verrast door de snelheid van de verzending. 13 december besteld en vandaag in huis, ook via BangGood besteld met PDM.Largamelion schreef op maandag 24 december 2018 @ 13:05:
Mijn kerst kan alvast niet meer stuk. Zonet m'n Pocophone ontvangen, besteld bij BG op 7/12, verzonden op 10/12 met PDM. De case van AliExpress was er tegelijkertijd bij, wat 'n toeval.
En nu om m'n nieuwe bedrijfswagen! Poco zal voor morgen zijn.
Accepteert mobiel.nl als je voor jezelf een link maakt met een emailadres waarmee nog nooit een order is geplaatst op mobiel.nl?zerocool82 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 21:40:
De F1 6gb/128gb besteld bij mobiel.nl (verlening T-Mobile 1 jaar) voor 244 euro (252,44 euro, inclusief thuiskopieheffing en verzendkosten).
Met vriendenvoordeel (30 euro), uiteindelijk 224,44 euro totaal.
[ Voor 11% gewijzigd door xFexy op 26-12-2018 16:09 ]
Gisteren toegekomen! Geen douane want verzonden vanuit Duitsland. 😁cocico schreef op zondag 9 december 2018 @ 08:51:
Pff besteld op 13 november aan 254€ op GB en na chat is duidelijk dat ze pas gaan verwerken 13 december. Klunzen. 🤔
Welke code heb je hiervoor gebruikt? Als ik zelf de code 12F1BG6 gebruik, blijkt deze niet meer geldig te zijn en via Kimovil.com word ik ook niet veel wijzer.Eleni schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 14:51:
Zo, net de 128gb besteld bij BG, met een fijne coupon van kimovil voor €280, ben zeer benieuwd!
[ Voor 6% gewijzigd door Eleni op 29-12-2018 13:14 . Reden: Aanvulling ]
Dan heb je hem waarschijnlijk bij een NL shop gekocht? Want als je goed rondkijkt kan je de Pocophone al voor zo'n 250 euro vinden.Anton.net schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 16:10:
Ik was eigenlijk van plan om een nieuwe smartphone te zoeken in de prijsklasse van 200-300 euro, maar deze smartphone biedt zoveel meer voor dat extra geld. Een beetje te vergelijken met de Oneplus one 4 jaar geleden
Ja, heb de 128gb besteld bij Amazon.de. 357 euro.rens-br schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 22:26:
[...]
Dan heb je hem waarschijnlijk bij een NL shop gekocht? Want als je goed rondkijkt kan je de Pocophone al voor 250 euro vinden.
Ah ja. De 128GB versie is wat duurder natuurlijk. Maar ook al te vinden voor zo'n 280 euro.Anton.net schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 22:37:
[...]
Ja heb de 128gb besteld bij Amazon.de. 357 euro.
Achteraf gezien misschien niet de beste optie...
Ben aan het denken om m'n bestelling te annuleren en ook voor een Aziatische shop te gaan.rens-br schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 22:38:
[...]
Ah ja. De 128GB versie is wat duurder natuurlijk. Maar ook al te vinden voor zo'n 280 euro.
Hangt van de Webshop af. Bij Banggood moet je via PDM bestellen, bij Gearbest moet je kiezen voor EU priority Line en gebruik maken van speciale links die je op Fok kan vinden.Anton.net schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 22:44:
Hoe zit dat importkosten? Verstuurt bijvoorbeeld Banggood de smartphone vanuit een Europees warehouse?(zoals dat toen met de Oneplus One ook het geval was)
[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 29-12-2018 22:51 ]
Is dat een normale prijs? Of moet het eigenlijk nog goedkoper kunnenrens-br schreef op woensdag 19 december 2018 @ 00:01:
De zwarte 128GB versie is vandaag gearriveerd. Besteld op GearBest voor 275 euro op 25-11, al met al dus best vlugge levering.
Dat was de Black Friday en 11/11 prijs, de normale prijs is een heel stuk duurder. 275 is ook ongeveer de laagste prijs die er is voor de 128GB versie.theduke1989 schreef op zondag 30 december 2018 @ 00:28:
[...]
Is dat een normale prijs? Of moet het eigenlijk nog goedkoper kunnen
[ Voor 14% gewijzigd door rens-br op 30-12-2018 10:03 ]
Heb er toch eentje besteld bij Banggood, die van Amazon gaat gewoon terug...rens-br schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 22:50:
[...]
Hangt van de Webshop af. Bij Banggood moet je via PDM bestellen, bij Gearbest moet je kiezen voor EU priority Line en gebruik maken van speciale links die je op
Fok kan vinden.
[ Voor 6% gewijzigd door Anton.net op 01-01-2019 15:54 ]
Bij de global versie die ik bij Gearbest besteld heb, zat gewoon een EU lader.Anton.net schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 15:34:
[...]
Hoe zit het trouwens met de lader? Is het een loterij of leveren ze altijd een EU adapter?
Volgens mij gaat PDM over Engeland en wordt zo op een of andere manier de extra tax vermeden. Bij de tracking zag ik in ieder geval dat het toestel via Engeland kwam. Ik heb in ieder geval niets extra moeten betalen, levering duurde ook maar 2 weken wat eigenlijk echt snel is.pxltrx schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 13:07:
ook de 128gb versie besteld via BG, met PDM shipping.
Benieuwd of er daadwerkelijk geen douanekosten aan verbonden gaan zijn.
288€ is anders wel heel sterke prijs!
Ik heb een maand geleden de 128 Gb versie voor mijn vrouw besteld via BG (deze was er uiteindelijk binnen 2 weken).pxltrx schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 13:07:
ook de 128gb versie besteld via BG, met PDM shipping.
Benieuwd of er daadwerkelijk geen douanekosten aan verbonden gaan zijn.
288€ is anders wel heel sterke prijs!
Verwijderd
Waar voor deze prijs gekocht?tjaeuhm schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 14:52:
We zullen het allemaal zien, net de 128gb versie gekocht voor maar 349 euro.. Nette prijs. Morgen geleverd.
PS/XBL: Nogne
Ja hoor, in België gebruiken we band 20, 7 en 3 voor LTE. De Poco F1 ondersteunt ze alledrie.Tom1983 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 16:21:
Ben van plan deze te bestellen bij BG, maar werkt deze ook in België bij Orange? Ik heb het opgezocht en ik twijfel om eerlijk te zijn![]()
https://www.banggood.com/...s&ID=224&cur_warehouse=HK
Alvast bedankt voor de hulp!
Verwijderd
Met PDM heb je nooit doaune kosten. Al tientallen pakketjes besteld bij BG.demichiel schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 17:26:
[...]
Ja hoor, in België gebruiken we band 20, 7 en 3 voor LTE. De Poco F1 ondersteunt ze alledrie.
Meer on-topic, hier net besteld op BG met de eerder genoemde coupon (64GB versie). Kwam inclusief Priority Direct Mail op €259,63. Ik hou jullie op de hoogte over levertijd en eventuele douanekosten!
Bedankt voor de informatie! Heb ook besteld voor de 128 GB versie kwam het op 285,65 euro met de coupon waarvoor dank!demichiel schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 17:26:
[...]
Ja hoor, in België gebruiken we band 20, 7 en 3 voor LTE. De Poco F1 ondersteunt ze alledrie.
Meer on-topic, hier net besteld op BG met de eerder genoemde coupon (64GB versie, coupon 1F1BG2). Kwam inclusief Priority Direct Mail op €259,63. Ik hou jullie op de hoogte over levertijd en eventuele douanekosten!
PDM is ok, +- 2 weken meestal en geen extra kosten.CyberFusion schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 02:01:
Net ook besteld op banggood met priority direct mail. Is dit de juiste methode of moest dit EU priority line zijn? Of is dit alle 2 gelijk aan elkaar?
[ Voor 13% gewijzigd door Mlazurro op 14-01-2019 00:11 ]
Met GB heb ik geen ervaring, maar bij Banggood duurt de levering volgens dit topic +- 2 weken (was ook zo bij mij). Met PDM heb je normaal geen extra douanekosten. Verzekering moet je zelf weten, is maar een kleine 10€ dacht ik maar als je met Paypal betaalt zou je reeds ingedekt zijn. Op deze pagina (Kimovil) vind je dikwijls coupons voor de Pocophone, maar moet lukken dat er vandaag geen is. Toen ik 'm zelf kocht vorige maand stond er bijna dagelijks wel een of meerdere codes op. En als je 'm echt snel wilt kan je 'm ook bij bv. Vandenborre kopen, moet je wel rekenen op een 100€ extra.Mlazurro schreef op maandag 14 januari 2019 @ 00:04:
Momenteel (redelijk dringend) op zoek naar een Pocophone F1. Maar ik heb maar minimaal ervaring met bestellen uit Azië (paar kleine prullen via ebay) en al helemaal niet voor iets meer dan 50 euro. Omdat zoals bij de meeste, douane, btw en andere importkosten vaak het voordeel onderuit halen.
Dus als ik het goed snap:
1/ Kopen bij Gearbest is klikken op de link uit het FOK forum en dan kies je ergens in het proces voor "EU Priority line". Maar dit geldt alleen als ze niét op voorraad zijn in "HK" (Hongkong ?) en wel ergens op het Europese vasteland of Engeland? En hoe zeker is die link nog actief als "speciale link"?
Ik vind ook alleen maar "Priority Line" en "Expedited shipping" (betalend). Geen voorvoegsel "EU" en ergens onlogisch de gratis levering "zonder importkosten" is...
2/ Bij Banggood (momenteel duurder dan GB, denk ik te zien?) is het een combinatie van verzendmethode (PDM?) en een couponcode? Die laatste is niet altijd nog actief of geldig en dus afwachten?
Ik lees ook iets over verzekering.
Ben ik juist?
Als het inderdaad nu nog via de UK gaat, vraag ik me af hoe ze dat straks na de Brexit gaan doen?Anton.net schreef op maandag 14 januari 2019 @ 10:03:
Ik heb mijne vandaag ontvangen van Banggood PDM. 1 januari besteld, 3 januari verzonden, 14 januari ontvangen.
Het gaat idd via de UK. Daar wordt het op een (minder legale) manier ingevoerd. Vervolgens via PostNL naar Bpost in België. (Als je in België woont).
Aan het pakket is niet meteen te zien dat het uit Azië komt. Er hangt enkel een sticker op van PostNL uit Schiedam.
Bij mijn bestelling (overigens een ander xiaomi product), was de status op 24 november dat het aangemeld was bij het GLS systeem, en uiteindelijk werd het product 12 december geleverd.Jimmy 1 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 09:48:
- 5 januari 2019: besteld via Banggood met EDM
- 7 januari 2019: verzonden
- 16 januari 2019: “The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS”
Ze adverteren EDM met 7-15 business days. Maar als ze al meer dan een week wachten om het pakketje te bezorgen aan de koerier, begin ik me zorgen te maken.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Bij dit soort systemen is de stap 'handed over to GLS' pas in het land van aankomst. De route van China naar hier wordt op die manier niet getracked. Wanneer GLS het pakket dus wel in handen heeft, heb je het pakket meestal dag later in huis.Jimmy 1 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 09:48:
- 16 januari 2019: “The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS”
Ze adverteren EDM met 7-15 business days. Maar als ze al meer dan een week wachten om het pakketje te bezorgen aan de koerier, begin ik me zorgen te maken.
Hier:Jimmy 1 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 09:48:
Ik heb buiten een nummer ook geen trackingsgegevens in "my orders" van BG, maar als je daar een trackingnummer hebt, kan je dit kopiëren en via de website van GLS traceren: https://gls-group.eu/BE/en/track-traceCelica_T20 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 13:50:
[...]
Hier:
- 15 december 2018: besteld via Banggood met EDM
- 2 januari 2019: verzonden
Nog steeds geen tracking actief. Heb navraag gedaan bij BG, maar die zeggen dat ze 3 werkdagen nodig hebben om het uit te zoeken.
Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)
Ik heb het nu ook gevonden inderdaad:Jimmy 1 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 14:21:
[...]
Ik heb buiten een nummer ook geen trackingsgegevens in "my orders" van BG, maar als je daar een trackingnummer hebt, kan je dit kopiëren en via de website van GLS traceren: https://gls-group.eu/BE/en/track-trace
Maar zoals rens-br hierboven aangeeft, krijgt deze weinig updates en zullen we wellicht gewoon geduld moeten uitoefenen.
[ Voor 10% gewijzigd door Celica_T20 op 17-01-2019 16:10 ]
Ah die is ook wel handig. Gaf me minder actuele stappen, maar wel een geschatte leverdatum op basis van andere pakketjes in de afgelopen 60 dagen. Dat was wel chill.Largamelion schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 15:33:
PDM kan je ook hier traceren of via de app 17 track. Op de site van Banggood zag ik geen updates als ik op 'track' klikte, enkel een verwachte leverdatum maar die was een week later.
[ Voor 5% gewijzigd door Jivebunny op 17-01-2019 16:09 ]
Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)
Hier net het omgekeerde, zit momenteel in Nederland bij PostNL om zo naar België te komen. Is misschien een bewuste strategie.Celica_T20 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 15:51:
[...]
Ik heb het nu ook gevonden inderdaad:
28/12/2018 15:00 The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS. Belgium Puurs
Dus ze sturen het zo te zien naar België toe, waarna het naar Nederland komt.
EDIT. Zojuist contact gehad met BG. Het pakketje ligt op dit moment bij de Belgische douane. Ze zeggen dat de Belgische douane tegenwoordig erg streng is en dat het daarom lang duurt.
Bij mij ook. Sinds 16 januari.Tom1983 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 19:30:
[...]
Hier net het omgekeerde, zit momenteel in Nederland bij PostNL om zo naar België te komen. Is misschien een bewuste strategie.
Gisteravond is mijn status plotseling gewijzigd, ontvangen door GLS en direct vervoerd naar Utrecht waar hij vanmorgen is aangekomen. Zal nu niet lang meer durenCelica_T20 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 15:51:
[...]
Ik heb het nu ook gevonden inderdaad:
28/12/2018 15:00 The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS. Belgium Puurs
Die bestaat niet volgens mij 🙂. 64GB of 128GB, ik vermoed dat je die laatste bedoelt? Geen idee of je een mail alert kan instellen. Ik ging zelf gewoon 1 of 2x per dag kijken.Proim schreef op maandag 21 januari 2019 @ 23:24:
Weet iemand hoe je op Kimovil en RetailMeNot een alert kan aanmaken die een mail stuurt als er een code is voor de 164GB versie?
Klopt, ik bedoelde de 128GB versieLargamelion schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 06:37:
[...]
Die bestaat niet volgens mij 🙂. 64GB of 128GB, ik vermoed dat je die laatste bedoelt? Geen idee of je een mail alert kan instellen. Ik ging zelf gewoon 1 of 2x per dag kijken.
Update, vandaag aangekomen. Geen invoerkosten. 13 dagen levertijd, 9 werkdagen. Gaat vlot met PDM! Om te tracken vond ik ParcelsApp eigenlijk de beste site, die vond er direct de achterliggende tracking code bij. Aanraderdemichiel schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 17:26:
[...]
Meer on-topic, hier net besteld op BG met de eerder genoemde coupon (64GB versie, coupon 1F1BG2). Kwam inclusief Priority Direct Mail op €259,63. Ik hou jullie op de hoogte over levertijd en eventuele douanekosten!
Goed voor jou!demichiel schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 11:06:
[...]
Update, vandaag aangekomen. Geen invoerkosten. 13 dagen levertijd, 9 werkdagen. Gaat vlot met PDM! Om te tracken vond ik ParcelsApp eigenlijk de beste site, die vond er direct de achterliggende tracking code bij. Aanrader
[ Voor 25% gewijzigd door dutchgio op 24-01-2019 20:35 ]
In my body, where the shame gland should be, there is a second awesome gland.
Shipping Method: EU Priority LineAnton.net schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 13:52:
@gnoptri GLS, dat is EDM he?
Ik zou ook nooit hebben bespaard op de verzending. Voor een paar euro extra had je meer zekerheid..
Les voor volgende keer
[ Voor 20% gewijzigd door teksetter op 01-02-2019 17:50 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Er is maar 1 versie en dat is de global. Enige verschil kan de adapter zijn.FlameDB schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 10:12:
Voor optimaal gebruik in België, is de versie DE/FR/IT goed? Er is ook nog een UK en internationale versie beschikbaar op amazon...
[ Voor 5% gewijzigd door Mother_lepard op 05-02-2019 18:15 ]
Ik ook via EU Priority Line (bij Banggood), en nog steeds wachtende sinds kerstavondStef120 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 15:24:
Verzending dmv EU Priority Line (15/25 business days)
Verwijderd
Is wel heel lang. Hoop voor je dat je met Paypal of CC hebt betaaldgnoptri schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 17:28:
[...]
Ik ook via EU Priority Line (bij Banggood), en nog steeds wachtende sinds kerstavond![]()
Moet ik me zorgen gaan maken?
Een ticket aanmaken is wel een goed idee.gnoptri schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 17:28:
[...]
Ik ook via EU Priority Line (bij Banggood), en nog steeds wachtende sinds kerstavond![]()
Wat zegt de track en trace?gnoptri schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 17:28:
[...]
Je zult verbaasd staan, supersnelle telefoon.Downstar2 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 22:40:
Zojuist bij BG de Pocophone F1 128GB/6GB voor 272 gekocht.(Inclusief PDM)
Voor de zekerheid toch de 6 euro insurance betaald. Maar eigenlijk nooit bij BG problemen gehad met pakketjes.
Ben benieuwd wanneer ik hem kan verwachten en of het echt zon geweldige phone is voor deze prijs
Dear Sir/Madam,
Thank you for your reply.
Sorry for the delay due to customs clearance.
Could you please wait for 2 more weeks?
The package might be still on the way to destination.
Please check the policy of shipping time in our website.
All items being sold at Banggood are guaranteed to be delivered to buyers within 60 days (120 days for Brazil, 90 days for Ecuador, Venezuela, Argentina, Bolivia, Peru,South Africa).
https://www.banggood.com/Shipping-methods_hl70_at321
Shipping time:
The time for your item(s) to travel from our warehouse to your destination.
All items being sold at Banggood are guaranteed to be delivered to buyers within 60 days (120 days for Brazil, 90 days for Ecuador, Venezuela, Argentina, Bolivia, Peru,South Africa). And all orders shipped from the US, EU, FR, and AU warehouse are guaranteed to be delivered within 30 days (45 days for orders shipped to Brazil and Mexico). You can get a full refund if you have not received your item(s) beyond this time.
Full refunds are not available under the following circumstances:
1.Delays caused by the buyer providing incorrect or incomplete delivery information;
2 Delays in delivery caused by any force majeure incidents, such as natural disasters, bad weather, and war;
3.Any un-insured order that is lost or stolen;
4.Delays in delivery caused by any other beyond Banggood's control, such as public holidays and Customs issues.
Looking forward to hearing from you.
Best regards,
Eva Yang
[ Voor 58% gewijzigd door gnoptri op 12-02-2019 14:36 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq