Is inmiddels al geen 300 euro meer daar (dat postte ik ook een aantal berichten hoger)...
Nadat 1 shop er zo lang over deed om te leveren heb ik nu maar op AliExpress een 128gb model besteld bij Mi Global Store. Geen verzend & douanekosten blijkbaar, 298 euro het totaalbedrag. Lijkt mij prima.
Zal nog even update plaatsen als het toestel binnen is.
Tesla M3LR '21
Lijkt me dat de douanekosten enkel zijn inbegrepen met de DHL verzending (extra 23€), niet met de gratis verzending.Apple schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 08:22:
Nadat 1 shop er zo lang over deed om te leveren heb ik nu maar op AliExpress een 128gb model besteld bij Mi Global Store. Geen verzend & douanekosten blijkbaar, 298 euro het totaalbedrag. Lijkt mij prima.
Geen douanekosten alleen bij verzendmethode DHL en dan is verzending weer niet gratis. Bij gratis verzending moet je de mazzel hebben dat je pakje er niet uitgepikt wordt bij de douane. Maar goed, dit stond ook al vele keren in dit topic genoemd....Apple schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 08:22:
Ah ja scherp, nouja dan komen er 23 eurootjes bij. Zal het nog even aanpassen nu het nog kan.VoedoeAndVodka schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 09:00:
[...]
Lijkt me dat de douanekosten enkel zijn inbegrepen met de DHL verzending (extra 23€), niet met de gratis verzending.
edit: @ hierboven sorry dat ik niet 29 pagina's doorlees voor ik iets bestel om een paar euro's uit te sparen

[ Voor 14% gewijzigd door London op 08-10-2018 09:07 ]
Tesla M3LR '21
Wat zijn op dit moment de mooiste lopende deals voor de Poco? Ik heb geen geduld meer om te wachten op mijn pre-order bij Banggood.
Vergeet niet bij bestellen op aliexpress een cashback site te gebruiken, nog wat extra korting :-)
27 september besteld, 8 oktober geleverd (had eerder gekund als DPD competenter geweest was).Hammetje schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:58:
[...]
Wat een toeval... staat nu op:
Time Location Description
02 Oct 2018 18:23 International Gateway We have your parcel and it's on its way to our depot
Your estimated delivery date is Thursday, 04 October 2018, as requested we will deliver your parcel between 06:00 and 22:00
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Verwijderd
Uiteindelijk order geannuleerd omdat er later werd verteld dat er wss taxes bij komen.Verwijderd schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:18:
Iemand ervaring met Eternal store?
https://nl.aliexpress.com...-4f18-b683-525ef93f08ac-0
En dit via levering via DHL, mocht iemand overwegen om te bestellen bij Enternal store
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2018 15:05 ]
Ik ben nu helemaal klaar met banggood.
De telefoon 4 september besteld als pre order.
De 28e is deze verzonden.
1 Oktober gevraagd waarom verdere tracking informatie uitbleef, werd er me verteld dat ik nog even moest wachten.
4 Oktober gemaild waarom ik zo'n summiere informatie krijg terwijl ik een flinke (tov andere) premium betaal voor het verzenden.
5 Oktober mail terug dat ik nog maar even moet wachten, dat het onderweg is.
6 Oktober, poging tot afleveren, niet gelukt en meteen terug.
Bel ik PostNL op, om opheldering te vragen waarom dit kan en waarom er geen niet thuis briefje in de bus is gedaan, is de telefoon bij een postbus aan de andere kant van het land aangeboden!
PostNL kon (natuurlijk) niets voor me doen dus ik heb een boze mail geschreven aan banggood met de wens dat ze mijn geld terugstorten.
Ik doe nooit meer zaken met ze. Dit is niet de manier waarop je met je klanten omgaat.
De telefoon 4 september besteld als pre order.
De 28e is deze verzonden.
1 Oktober gevraagd waarom verdere tracking informatie uitbleef, werd er me verteld dat ik nog even moest wachten.
4 Oktober gemaild waarom ik zo'n summiere informatie krijg terwijl ik een flinke (tov andere) premium betaal voor het verzenden.
5 Oktober mail terug dat ik nog maar even moet wachten, dat het onderweg is.
6 Oktober, poging tot afleveren, niet gelukt en meteen terug.
Bel ik PostNL op, om opheldering te vragen waarom dit kan en waarom er geen niet thuis briefje in de bus is gedaan, is de telefoon bij een postbus aan de andere kant van het land aangeboden!
PostNL kon (natuurlijk) niets voor me doen dus ik heb een boze mail geschreven aan banggood met de wens dat ze mijn geld terugstorten.
Ik doe nooit meer zaken met ze. Dit is niet de manier waarop je met je klanten omgaat.
Verwijderd
Link?springfield89 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 12:01:
Vergeet niet bij bestellen op aliexpress een cashback site te gebruiken, nog wat extra korting :-)
Inmiddels zit ik al weer ruim een week (sinds bestelling) te wachten. Tracking nummer is actief, maar pakketje is nog niet in handen van DHL. Zo kan ik ook binnen drie dagen versturenjawaligt schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:40:
[...]
Ze geven tot nu toe netjes antwoord. Ik heb zondag besteld en hij zou vandaag verstuurd moeten zijn met DHL. Overigens heb ik nog geen tracking no. ontvangen, dus niets is zeker
Er zijn diverse cashback sites hiervoor, zie ook https://www.cashbacksvergelijken.nl/korting/aliexpress. Nadeel is wel dat er soms maanden (!!!) overheen gaat voor er eindelijk goedkeuring is voor een Aliexpress koop.
Heb zojuist maar met de code "THANKS" een 64Gb Pocophone aangeschaft bij Eglobal. De prijzen zijn in die 2 weken tijd wel een stukje omhoog gegaan, misschien is er veel vraag. De rode Pocophone is eigenlijk nergens meer voor een beetje redelijke prijs te vinden. Had eerst de 64Gb bij Banggood gepre-ordered voor mijn vrouw, maar dat gaat zo nog even een halve maand duren, plus de tijd die nodig is om hem hier te krijgen. De Redmi Note 2 krijgt meer en meer kuren, dus nu maar (hopelijk) sneller via Eglobal.
Er zijn wel meerdere cashback sites. Ik gebruikte vroeger yazing maar deze heeft ondertussen geen Aliexpress meer.
Hoe gaat het nu bij jou? Hij zou bij mij uiterlijk vandaag verzonden moeten worden. Als hij bij jou al verzonden is, dan wacht ik ook af, anders wil ik mijn geld terug....wessel145 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:38:
[...]
Ik wacht ook nogsteeds op een dispatch vanuit "the solution shop". De recente reviews op thrustpilot zijn ook niet veelbelovend. Ik wacht nog even af....
Nog geen verzendbevestiging gehad. Ik geef ze nog enkele dagen aangezien ik er een leuke prijs voor heb betaald als ik de andere webshops nu bekijk.PBoers schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:36:
[...]
Hoe gaat het nu bij jou? Hij zou bij mij uiterlijk vandaag verzonden moeten worden. Als hij bij jou al verzonden is, dan wacht ik ook af, anders wil ik mijn geld terug....
Ik ga m toch maar bij Eglobal bestellen, de mensen die daar al eerder besteld hebben, hebben jullie de reguliere gratis verzending of de betaalde variant gekozen? En wat was jullie ervaring?
[ Voor 57% gewijzigd door PBoers op 09-10-2018 14:17 ]
*knip*. Kei mooi, maar zullen we dat gewoon in de V&A laten?
[ Voor 98% gewijzigd door rens-br op 10-10-2018 09:06 ]
*knip* en daar hebben we zo'n mooie rapporteer knop voor.TheChamp2510 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 08:43:
~*knip*. Kei mooi, maar zullen we dat gewoon in de V&A laten?~
[ Voor 15% gewijzigd door rens-br op 10-10-2018 09:08 ]
Ik heb hen gisteren opnieuw gecontacteerd en deze zeiden ze dat de volgende levering Xiami telefoons 'in de loop van de week' aankomt. Ik hou er als vrije vertaling aan over dat ze waarschijnlijk deze week niet meer verzonden zullen worden...wessel145 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:41:
[...]
Nog geen verzendbevestiging gehad. Ik geef ze nog enkele dagen aangezien ik er een leuke prijs voor heb betaald als ik de andere webshops nu bekijk.
Ze blijven me verbazen, zojuist contact gehad met de support:Nopke schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 10:50:
[...]
Ik heb hen gisteren opnieuw gecontacteerd en deze zeiden ze dat de volgende levering Xiami telefoons 'in de loop van de week' aankomt. Ik hou er als vrije vertaling aan over dat ze waarschijnlijk deze week niet meer verzonden zullen worden...
Die van mij is dus wel onderwegHi There, Your order has been dispatched. Please allow a few more hours for our website and emails to be updated with this information (We Shipped a lot of orders last night - so our system is taking a bit of time to catch up).
Op AliExpress is de 64 gb te bestellen via Fantacy Technology. Inclusief the verzendoptie van DHL kost die dan nog 277,91 euro. Dit is inclusief 1 jaar garantie van Allianz Global Assistance. Lijkt mij geen gekke prijs en als ik het goed heb ook (vrijwel) geen kans op invoerkosten te betalen in verband met de verzending via DHL. Hoe denken jullie daar over?
Link: https://nl.aliexpress.com...451e84215babfeabb083a9489
Die kreeg ik ook ja. Ruim een maand na mijn bestelling....wessel145 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:05:
[...]
Ze blijven me verbazen, zojuist contact gehad met de support:
[...]
Die van mij is dus wel onderweg, inmiddels 14 dagen na bestelling. I'll keep you guys posted!
Verwijderd
Nee dit moet expliciet vermeld staan zoals bij Mi Global Store. Daar zijn de verzendkosten met DHL ook hoger. (gaat dan via UK)pieterjan195 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:18:
Op AliExpress is de 64 gb te bestellen via Fantacy Technology. Inclusief the verzendoptie van DHL kost die dan nog 277,91 euro. Dit is inclusief 1 jaar garantie van Allianz Global Assistance. Lijkt mij geen gekke prijs en als ik het goed heb ook (vrijwel) geen kans op invoerkosten te betalen in verband met de verzending via DHL. Hoe denken jullie daar over?
In de meeste gevallen krijg je via DHL gewoon invoerkosten.
Top! Bedankt voor je reactie @Verwijderd!
Ook ik heb zonet bevestiging gekregen van verzending. Fingers crossed dat het dan ook wel degelijk klopt deze keerPBoers schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:28:
[...]
Die kreeg ik ook ja. Ruim een maand na mijn bestelling....
Hier ook Solutionshop bestelling 25 september gedaan, 4 oktober mail over vertraging en zojuist mail dat bestelling verzonden is. Heb een 128gb besteld voor 306e. Ben benieuwd
Op amazon.de de 64gb voor 319 en 315 euro
Verwijderd
Heb je ook zo een lange processing time? Ik heb 40 dagen...Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 10:37:
Van de week de 128gb black versie besteld bij de MI global shop via aliexpress
Verwijderd
Bedoel je dit?Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 17:42:
[...]
Heb je ook zo een lange processing time? Ik heb 40 dagen...
Estimated Delivery Time:7-10 Days
Processing Time:30 Days
Order is al wel verzonden
Verwijderd
Ik krijg dit:Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 18:42:
[...]
Bedoel je dit?
Estimated Delivery Time:7-10 Days
Processing Time:30 Days
Order is al wel verzonden

Vind dat wel erg lang. Ik koos de 64GB versie.
Verwijderd
Wanneer heb je m besteld dan?Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 18:57:
[...]
Ik krijg dit:
[Afbeelding]
Vind dat wel erg lang. Ik koos de 64GB versie.
M'n eBay Poco van T-Dimension is binnen. Zondag 30 september besteld, het is dus best wel snel gegaan. Het toestel kwam uit Hong Kong via de UK, dus inderdaad geen extra kosten via DHL. Er zat een UK verloopstekker bij, maar die was niet nodig omdat er een EU adapter in het doosje zat.
Verwijderd
Iemand ervaring met deze shop: https://xiaomi4u.nl/produ...-f1-6gb-ram-128gb-opslag/ ?
Levering vanuit NL, 2 dagen levertijd.
djfryslan in "[Pocophone F1] Levertijden & Prijzen"Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 21:14:
Iemand ervaring met deze shop: https://xiaomi4u.nl/produ...-f1-6gb-ram-128gb-opslag/ ?
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 21:14:

Zegt dit genoeg?
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Inmiddels staat op de site van Thuiswinkel.org een waarschuwing voor deze shop (wat betreft het feit dat ze absoluut geen lid zijn).Teleluvr schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 21:50:
Bij thuiswinkel waarborg zijn ze iig niet te vinden, ondanks dat ze wel het logo voeren...
Ik heb bij Mi-Global besteld met DHL en zonder douanekosten want levering vanuit UK. Ze communiceren in ieder geval veel:
-Bevestiging van de bestelling
-Een excuus vanwege vertraging door Chinese feestdagen
-Niet kort daarna een verzendbevestiging met een DHL T&T die pas na een aantal dagen zichtbare informatie zou geven
-Vandaag een wijziging: De DHL T&T blijft van kracht maar de verzending vanuit HongKong(!) naar Schotland is veranderd in UPS. Nieuwe T&T en een tweede van DHL.
Ok, de telefoon zal vast aankomen (volgens de leverancier over 5-8 dagen) maar of er nou echt een Europees warehouse betwijfel ik. In ieder geval ga ik geen invoerrechten betalen maar ben wel benieuwd hoe dat dan geregeld is.
-Niet kort daarna een verzendbevestiging met een DHL T&T die pas na een aantal dagen zichtbare informatie zou geven
-Vandaag een wijziging: De DHL T&T blijft van kracht maar de verzending vanuit HongKong(!) naar Schotland is veranderd in UPS. Nieuwe T&T en een tweede van DHL.
Ok, de telefoon zal vast aankomen (volgens de leverancier over 5-8 dagen) maar of er nou echt een Europees warehouse betwijfel ik. In ieder geval ga ik geen invoerrechten betalen maar ben wel benieuwd hoe dat dan geregeld is.
Verwijderd
Nee ze hebben geen EU warehouse. Dat staat ook nergens vermeld.bszz schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:36:
Ik heb bij Mi-Global besteld met DHL en zonder douanekosten want levering vanuit UK. Ze communiceren in ieder geval veel:
Ze leveren via UK om de invoerkosten te vermijden.
En idd van HK-UK via UPS en UK-NL via DHL. Staat ook zo in de omschrijving/afbeelding.
Noem mij maar eigenwijs maar in de eerste bevestiging staat gewoon dat het pakje verstuurd is via DHL. In de mail die ik vandaag kreeg staat het volgende:Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:44:
[...]
Nee ze hebben geen EU warehouse. Dat staat ook nergens vermeld.
Ze leveren via UK om de invoerkosten te vermijden.
En idd van HK-UK via UPS en UK-NL via DHL. Staat ook zo in de omschrijving/afbeelding.
[...]
1.We changed the logistics provider into UPS for the shipment from China to the UK during the peak season of shopping since shipments by DHL are overbooked.
[...]
Ik ben al een tijdje rond aan het kijken en zie veel shops voorbijkomen, maar welke is op het moment het beste?
Ik zie eGlobal maar daar heb je vage garantie waar ik niet zoveel zin in heb..
Dan heb je geekmaxi.com waar je 2 jaar garantie hebt en geen invoerkosten (64gb 320 euro) Deze prijs vind ik wel weer vrij duur vergeleken met eGlobal, maar dan heb je ook wel weer 2 jaar garantie.
Ik vroeg me af of ik nog een shop over het hoofd zie die goedkoper is / betere garantievoorwaardes heeft?
Dan heb je geekmaxi.com waar je 2 jaar garantie hebt en geen invoerkosten (64gb 320 euro) Deze prijs vind ik wel weer vrij duur vergeleken met eGlobal, maar dan heb je ook wel weer 2 jaar garantie.
Ik vroeg me af of ik nog een shop over het hoofd zie die goedkoper is / betere garantievoorwaardes heeft?
[ Voor 12% gewijzigd door Berendo op 11-10-2018 17:20 ]
Berendo
Verwijderd
Welke heb je gekocht misschien? Ik de 64GB. Mijn berichten negeren ze, ik kan enkel met een bot babbelen. Niet echt praktisch. Ik moet ook 40 dagen wachten voordat hij start met shippen. Nu heb ik aangevraagd om de order te annuleren en een refund te krijgen. Maar ze reageren ook niet op die aanvraag... ben het echt kotsbeu.bszz schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:36:
Ik ken geekmaxi niet, maar is de garantie ook daadwerkelijk goed?Berendo schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 17:14:
Ik ben al een tijdje rond aan het kijken en zie veel shops voorbijkomen, maar welke is op het moment het beste?
Verder heb je nog amazon.de die zit ook rond de 320 voor de 64gb.
Verwijderd
Whut, wanneer en welke heb je besteld?Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 18:54:
[...]
Welke heb je gekocht misschien? Ik de 64GB. Mijn berichten negeren ze, ik kan enkel met een bot babbelen. Niet echt praktisch. Ik moet ook 40 dagen wachten voordat hij start met shippen. Nu heb ik aangevraagd om de order te annuleren en een refund te krijgen. Maar ze reageren ook niet op die aanvraag... ben het echt kotsbeu.
Ik heb de 128gb black afgelopen maandag besteld en is al verzonden vanuit global store
Verwijderd
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.76a74c4dM4kM1GVerwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 20:28:
[...]
Whut, wanneer en welke heb je besteld?
Ik heb de 128gb black afgelopen maandag besteld en is al verzonden vanuit global store
Glass n TPU case + Graphite Black, DHL, 7 oktober.
Verwijderd
Dat staat er ook gewoon bij toch dat het ~40 dagen duurt?Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 20:30:
[...]
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.76a74c4dM4kM1G
Glass n TPU case + Graphite Black, DHL, 7 oktober.
Verwijderd
Ik doe het via DHL en dan staat er 10 dagen ipv 39-51.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 20:59:
[...]
Dat staat er ook gewoon bij toch dat het ~40 dagen duurt?
Verwijderd
Misschien interessant voor diegene die niet te lang wilt wachten:
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.3dbe4c4dRkcvyT
Levering vanuit Italië, levertijd max 7 dagen.
Hier heb je wel een lange processing time van max 20 dagen. Ik heb hier maandag de 64gb versie voor 284 euro incl verzending uit Italië besteld, maar die is nog niet verzonden. Ben benieuwd wanneer dat gebeurt, ze geven zelf 15 dagen als indicatie.Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:30:
Misschien interessant voor diegene die niet te lang wilt wachten:
[ Voor 6% gewijzigd door guillamos op 12-10-2018 15:54 ]
Ik heb mijn pocophone na 1,5 week ook binnen.
Besteld bij t-dimension via ebay.nl
Wat een top telefoon!
Je leest overal de standaard punten, maar ik verbaasde me positief over het volume. Het geluid kan echt hard vergeleken met mijn vorige telefoons.
Ook een positief punt vind ik de zaklamp, welke veel meer licht geeft als de oneplus 6 van mijn vrouw.
De grootte van de telefoon was ik het meeste bang voor, maar valt me reuze mee. Ik heb het volledige scherm ingesteld en daardoor hoef je niet met je vingers helemaal naar beneden voor de terugknop, maar slide je simpel vanaf de zijkant naar binnen. Super handig!
Het miui skin valt me ook reuze mee! Zelf vind ik het wel leuk om vanalles in te kunnen stellen, zodat het helemaal naar je eigen smaak is. Het werkt simpel allemaal. Alleen vind ik de linker miui slide op het startscherm overbodig. Je kunt dat niet uitschakelen. Ik had daar liever Google nieuws gehad ofzo.
Ik ben nog weinig negatieve punten tegengekomen...
Zeker aan te raden!
Wat een top telefoon!
Je leest overal de standaard punten, maar ik verbaasde me positief over het volume. Het geluid kan echt hard vergeleken met mijn vorige telefoons.
Ook een positief punt vind ik de zaklamp, welke veel meer licht geeft als de oneplus 6 van mijn vrouw.
De grootte van de telefoon was ik het meeste bang voor, maar valt me reuze mee. Ik heb het volledige scherm ingesteld en daardoor hoef je niet met je vingers helemaal naar beneden voor de terugknop, maar slide je simpel vanaf de zijkant naar binnen. Super handig!
Het miui skin valt me ook reuze mee! Zelf vind ik het wel leuk om vanalles in te kunnen stellen, zodat het helemaal naar je eigen smaak is. Het werkt simpel allemaal. Alleen vind ik de linker miui slide op het startscherm overbodig. Je kunt dat niet uitschakelen. Ik had daar liever Google nieuws gehad ofzo.
Zeker aan te raden!
Verwijderd
Top review, last van toetsenbord bug?djfryslan schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 21:13:
Ik heb mijn pocophone na 1,5 week ook binnen.
Wat een top telefoon!
Zeker aan te raden!
Nee, niets vreemds opgevallen aan het toetsenbord.
Wat houdt deze bug in?
Ook geen bleeding in het scherm gelukkig.
En kreeg er een omvormer los bijgeleverd, maar gelukkig zat er een gewone eu stekker in de doos.
Ik heb als land trouwens Frankrijk ingesteld en de face unlock werkt nu top, en superrrr snel!
Kreeg zonet alweer de 2e update van miui en België wordt nu ook ondersteund voor face unlock.
Ik ervaar trouwens ook helemaal geen hinder van het instellen van een ander land. Alles werkt nog gelijk, taal rn nieuws berichten zijn gewoon van Nederland.
Wat houdt deze bug in?
Ook geen bleeding in het scherm gelukkig.
En kreeg er een omvormer los bijgeleverd, maar gelukkig zat er een gewone eu stekker in de doos.
Ik heb als land trouwens Frankrijk ingesteld en de face unlock werkt nu top, en superrrr snel!
Kreeg zonet alweer de 2e update van miui en België wordt nu ook ondersteund voor face unlock.
Ik ervaar trouwens ook helemaal geen hinder van het instellen van een ander land. Alles werkt nog gelijk, taal rn nieuws berichten zijn gewoon van Nederland.
Hoi,
Op Amazon.de kom ik het volgende tegen. Wel iets duurder maar een stuk sneller en minder shady/risky dan wat ik hier voorbij zie komen. Misschien een mooie middenweg.
https://www.amazon.de/Xia...ywords=pocophone+f1+128gb
Alsnog een stuk goedkoper dan hier in nl, en ik heb er twee nodig.
Op Amazon.de kom ik het volgende tegen. Wel iets duurder maar een stuk sneller en minder shady/risky dan wat ik hier voorbij zie komen. Misschien een mooie middenweg.
https://www.amazon.de/Xia...ywords=pocophone+f1+128gb
Alsnog een stuk goedkoper dan hier in nl, en ik heb er twee nodig.
@Jens4 Jep zelfde status hier.
Verwijderd
Zie dit, heel veel mensen last van. https://www.reddit.com/r/...p&utm_medium=comment_listdjfryslan schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 23:43:
Nee, niets vreemds opgevallen aan het toetsenbord.
Wat houdt deze bug in?
[...]
Yep. Uit eerdere reviews maakte ik op dat tracking alleen over het stuk UK->NL gaat. Dus niet Hong Kong -> UK.Jens4 schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 14:21:
@Nopke @Yurie @PBoers @wessel145
Heeft iemand van jullie al Track and Trace informatie gekregen van The Solution Shop? Is jullie status ook nog steeds Shipped (Awaiting Tracking)?
En gewoon SwiftKey toetsenbord erop zetten, dan is het klaar toch?
Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 15:42:
[...]
Zie dit, heel veel mensen last van. https://www.reddit.com/r/...p&utm_medium=comment_list
Verwijderd
Nee, schijnt bij Swiftkey ook nog te zijn. Maar we gaan way offtopic aangezien dit levertijden forum is.edjedan schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 16:04:
En gewoon SwiftKey toetsenbord erop zetten, dan is het klaar toch?
[...]
Klopt, ik zondig. Maar bedankt voor de info.
Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 16:12:
[...]
Nee, schijnt bij Swiftkey ook nog te zijn. Maar we gaan way offtopic aangezien dit levertijden forum is.
Ik heb de order gecanceld en bij Eglobal besteld. Daar werd ie binnen twee dagen besteld, een stuk sneller dus.Jens4 schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 14:21:
@Nopke @Yurie @PBoers @wessel145
Heeft iemand van jullie al Track and Trace informatie gekregen van The Solution Shop? Is jullie status ook nog steeds Shipped (Awaiting Tracking)?
Goede tip! Op https://www.amazon.de/gp/offer-listing/B07GXPDNY7/ staat een overzicht van verkopers die de zwarte 128 Gb versie aanbieden. A-MONTAIN uit Portugal verkoopt de telefoon momenteel voor 339,99.Marvin. schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 15:00:
De order is fulfilled by Amazon, dan loopt de eventuele garantie afhandeling volgens mij ook via hen. Dat bekend 2 jaar garantie, en Amazon is erg prettig qua garantie afhandeling. Ik vind wel gek dat er op hetr tabblad Retourzendingen, garantie en restitutie op de verkoperspagina alleen over het eerste en derde wordt gesproken, maar goed dat is bij alle fulfilled by verkopers zo.
Ik wacht nog even tot de rode versie van de Pocophone ook breder beschikbaar komt. Ik zie deze alleen bij enkele aanbieders op AliExpress voorbij komen.
Wel vermakelijk maar ook bizar dat er zo'n route "nodig" is om een pakje van China naar NL te krijgen. Nu dan op naar Schotland en dan naar NL..
Zending status: In transport
Bestemming: Verenigd Koninkrijk
Herkomst: Verenigd Koninkrijk
Optional("2018-10-13 05:21") Koeln, Germany, Departure Scan
Optional("2018-10-12 22:20") Koeln, Germany, Arrival Scan
Optional("2018-10-12 19:01") Dubai, United Arab Emirates, Departure Scan
Optional("2018-10-12 15:33") Arrival Scan
Optional("2018-10-12 11:53") Chek Lap Kok, Hong Kong, Departure Scan
Optional("2018-10-12 01:28") Chek Lap Kok, Hong Kong, Export Scan
Optional("2018-10-12 01:28") Origin Scan
Optional("2018-10-12 01:12") Your package was released by the clearing agency.
Optional("2018-10-11 13:46") Kowloon Bay, Hong Kong, Pickup Scan
Optional("2018-10-10 16:00") Hong Kong, Order Processed: Ready for UPS
Ik heb 'm daar gekocht met een screenprotector bij een andere site. Ik houd jullie op de hoogte.musicfreak schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 21:44:
[...]
Goede tip! Op https://www.amazon.de/gp/offer-listing/B07GXPDNY7/ staat een overzicht van verkopers die de zwarte 128 Gb versie aanbieden. A-MONTAIN uit Portugal verkoopt de telefoon momenteel voor 339,99.
Ik heb er net twee gekocht met cases. Verwacht ze woensdag/donderdag te ontvangen.Thonz schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 17:21:
[...]
Ik heb 'm daar gekocht met een screenprotector bij een andere site. Ik houd jullie op de hoogte.
Verwijderd
Vrijdag besteld, vandaag al verzonden. Ik neem aan die van jou ook inmiddels?guillamos schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:44:
[...]
Hier heb je wel een lange processing time van max 20 dagen. Ik heb hier maandag de 64gb versie voor 284 euro incl verzending uit Italië besteld, maar die is nog niet verzonden. Ben benieuwd wanneer dat gebeurt, ze geven zelf 15 dagen als indicatie.
eGlobal heeft verrassend snel de telefoon verzonden. Ongeveer een week geleden besteld en een ETA van morgen:)
Verwijderd
Wanneer besteld en wat was originele verzendduur wat ze aangaven bij bestellen?Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:26:
Gister bericht gekregen dat de 128gb zwart van de Mi global store aangekomen is in de UK
Verwijderd
Maandagavond 8 oktober besteld voor €328 met een originele verzendduur van 10 dagen (via DHL).Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:00:
[...]
Wanneer besteld en wat was originele verzendduur wat ze aangaven bij bestellen?
Volgens de verkoper duurt het 3-5 dagen naar de UK en 1-3 dagen naar mijn adres.
Later een bericht ontvangen dat de verzending van China naar de UK met UPS ging.
*DHL status is net bijgewerkt. Wss komt ie morgen binnen

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2018 22:25 ]
De mijne (exact hetzelfde model) bestelde ik maandag 8 oktober, 's morgens en is afgelopen nacht in Brussel aangekomen.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:18:
[...]
Maandagavond 8 oktober besteld voor €328 met een originele verzendduur van 10 dagen (via DHL).
Volgens de verkoper duurt het 3-5 dagen naar de UK en 1-3 dagen naar mijn adres.
Later een bericht ontvangen dat de verzending van China naar de UK met UPS ging.
*DHL status is net bijgewerkt. Wss komt ie morgen binnen
[Afbeelding]
Ik hoop nog op een levering vandaag, maar we zullen zien wanneer de zending voor levering bij hen de deur uit gaat.
Fingers crossed!
Iemand ervaring met deze verkoper? Lijkt me een goede prijs en relatief snelle levering. Of zie ik iets over het hoofd?
https://m.ebay.nl/itm/153...ea5fff815a3&ul_noapp=true
Op 10-10 (vorige week woensdag) werd mijn pakketje van T-Dimension (t-dimension7 op eBay) dan bezorgd. Verder geen klachten en ben zeer content met het toestel.jawaligt schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 18:45:
[...]
Inmiddels zit ik al weer ruim een week (sinds bestelling) te wachten. Tracking nummer is actief, maar pakketje is nog niet in handen van DHL. Zo kan ik ook binnen drie dagen versturen. Iets op de post doen blijft moeilijk blijkbaar in Hong Kong..
Mijn eerdere bestelling bij Superaankoop (64 GB blauwe versie) is uiteindelijk nooit bezorgd (het trackingnummer bij DPD staat na ruim een maand nog steeds op 'zending verwacht') en ik heb mijn geld uiteindelijk via de credit card maatschappij terug gekregen. Superaankoop reageerde niet of nauwelijks en was op geen enkele manier bereid om te helpen.
Ik raad dus iedereen aan om geen zaken te doen met Superaankoop, tenzij je van een gokje houdt en achteraf bij Paypal of CC kunt claimen. Want als er in hun proces iets mis gaat leggen ze het risico volledig bij jou.
Maar verder in mijn geval eind goed al goed dus
Verwijderd
Dat zal wel toch? Mijn toestel was gisteravond nog in de UK en deze middag afgeleverd.BastienVH schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 08:48:
[...]
De mijne (exact hetzelfde model) bestelde ik maandag 8 oktober, 's morgens en is afgelopen nacht in Brussel aangekomen.
Ik hoop nog op een levering vandaag, maar we zullen zien wanneer de zending voor levering bij hen de deur uit gaat.
Fingers crossed!
Gisteren nog gechat met the Solution Shop maar ze verwijzen nog naar onbekende dispatch date (staat op de website op 8-9 oktober). Iemand al een andere status?
Ik heb deze telefoon op 22 september besteld bij The Solution Shop. Zou begin deze maand geleverd moeten zijn. Echter lees ik dat er overal vertraging is opgelopen bij allerlei webshops (behalve in Europa waar deze nog voorradig was). TSS heeft netjes aangegeven dat er vertraging was (diverse oorzaken, typhoon, vakantie, geen nieuwe levering ontvangen) en uiteindelijk gaven ze aan dat deze op 8/9 oktober verzonden zou worden. Dat is hun gelukt, sinds dat moment is de status 'Shipped (Awaiting Tracking)'.Yurie schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 16:11:
Gisteren nog gechat met the Solution Shop maar ze verwijzen nog naar onbekende dispatch date (staat op de website op 8-9 oktober). Iemand al een andere status?
Tracking gaat pas in als het pakketje in Europa aankomt. Nog even geduld dus.
Update comment: quote toegevoegd
[ Voor 20% gewijzigd door knoopsro op 17-10-2018 19:43 ]
Heb net mijn Poco binnen, wat een top ding! Ik heb alleen een probleem, spotify crasht telkens als ik muziek afspeel. De telefoon geeft een foutmelding en de muziek stopt met spelen. Iemand die het weet?
Ik heb alleen een probleem, spotify crasht telkens als ik muziek afspeel. De telefoon geeft een foutmelding en de muziek stopt met spelen. Iemand die het weet?
[/quote]
Hier geen problemen ermee al moet ik zeggen dat ik het kort geprobeerd heb. Al geprobeerd de applicatie te verwijderen en opnieuw te installeren? Wat voor foutmeldingen geeft ie? dan kan er wat gerichter gezocht worden.
[/quote]
Hier geen problemen ermee al moet ik zeggen dat ik het kort geprobeerd heb. Al geprobeerd de applicatie te verwijderen en opnieuw te installeren? Wat voor foutmeldingen geeft ie? dan kan er wat gerichter gezocht worden.
Vorige week een bericht gestuurd of ze de Pocophone op voorraad hadden (8GB/128GB, black), snelle reactie van gehad en besteld. Het pakket is inmiddels verstuurd via DPD. Geschatte levertijd: di. 23 okt. - wo. 31 okt.Micha D. schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:18:
Iemand ervaring met deze verkoper? Lijkt me een goede prijs en relatief snelle levering. Of zie ik iets over het hoofd?
Inderdaad vanmiddag mogen ontvangen.Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 15:42:
[...]
Dat zal wel toch? Mijn toestel was gisteravond nog in de UK en deze middag afgeleverd.
Was een uur later de deur uit, dus het was nipt, maar nu kan de pret beginnen!
Verwijderd
Nice, ik ben tot nu toe zeer te spreken over de pocoBastienVH schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 20:55:
[...]
Inderdaad vanmiddag mogen ontvangen.
Was een uur later de deur uit, dus het was nipt, maar nu kan de pret beginnen!
Is de rode eigenlijk al in de verkoop? Overal zie ik zwart/blauw en de xiaomi store in Barcelona had ook alleen deze kleuren.
Dat vroeg ik me dus ook af. Wacht nu al een tijdje op de rode versie...springfield89 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 10:13:
Is de rode eigenlijk al in de verkoop? Overal zie ik zwart/blauw en de xiaomi store in Barcelona had ook alleen deze kleuren.
Geen idee of ze hem ook echt hebben, maar een van de eerste hit bij Google was Gearbest.
Donderdag bij het pakketpunt afgeleverd, gisteren opgehaald. Mijn grootste angst was dat hij te groot zou zijn, maar tot nu toe valt dat wel mee (ik kom van een oneplus X af). Hij zit nog in 't doosje tot ik miui eraf kan halen.Thonz schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 17:21:
[...]
Ik heb 'm daar gekocht met een screenprotector bij een andere site. Ik houd jullie op de hoogte.
Waarom wachten.FenjoEB schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 16:02:
[...]
Dat vroeg ik me dus ook af. Wacht nu al een tijdje op de rode versie...
Heb er net hier eentje besteld:
https://www.ebay.nl/itm/X...iIAAOSw8MZbtxut:rk:1:pf:0
Hier zie ik hem ook:
https://www.eglobalcentra...sim-simlockvrij-rood.html
Vrijdagnacht besluit genomen om de Pocophone F1 te bestellen half 1 besteld via Amazon.de. Makkelijk betalen via IDeal. 00.30 besteld en kreeg vanochtend al bericht dat hij maandagmorgen tussen 10.00 en 12.00 door Postnl wordt bezorgd. Dat alles met gratis verzendkosten de 128GB blue versie voor 335,- Tevens 30 dagen gratis terugstuur garantie. Daar heb ik wel die paar tientjes extra voor over ipv 3 weken wachten uit China.
De shop op Amazon.de was 17EEN SHOP . Ik ben benieuwd of hij bevalt.
Via Ebay ook gelijk maar een Tempered glass cover besteld en een backcase. Gebruiken jullie die ook of is dit niet echt nodig.
Via Ebay ook gelijk maar een Tempered glass cover besteld en een backcase. Gebruiken jullie die ook of is dit niet echt nodig.
Vertrouw eglobal sowieso niet en ik koop liever gewoon in nederland voor de garantiekwenie schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 19:08:
[...]
Waarom wachten.
Heb er net hier eentje besteld:
https://www.ebay.nl/itm/X...iIAAOSw8MZbtxut:rk:1:pf:0
Hier zie ik hem ook:
https://www.eglobalcentra...sim-simlockvrij-rood.html
Waarom bestelt men hem niet gewoon bij een Nederlandse webshop? Ik wil graag de grijze 128gb versie kopen, bij MaxICT voor €355. Ik zie iedereen zo moeilijk doen over verzendkosten wel/niet, douanekosten wel/niet, telefoons die na een maand nog niet geleverd worden, verzendbedrijven die slecht bereikbaar zijn, PostNL die een pakketje zomaar terugstuurt (vanaf Banggood), of verkeerde leveringen. En dan nog maar afwachten of je daadwerkelijk garantie hebt op een product van buiten de EU.
Wat een drama.
Betaal je een paar tientjes extra, dan weet je tenminste dat je de wettelijke 2 jaar garantie hebt (want: EU), en geen gedoe met twijfelachtige webshops.
Is die stress en het gedoe het echt waard voor die paar tientjes of zie ik iets over het hoofd?
Wat een drama.
Betaal je een paar tientjes extra, dan weet je tenminste dat je de wettelijke 2 jaar garantie hebt (want: EU), en geen gedoe met twijfelachtige webshops.
Is die stress en het gedoe het echt waard voor die paar tientjes of zie ik iets over het hoofd?
Opzich snap ik je verhaal, maar lees ook eens reviews van maxict...Ohmarinus schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:55:
Waarom bestelt men hem niet gewoon bij een Nederlandse webshop? Ik wil graag de grijze 128gb versie kopen, bij MaxICT voor €355. Ik zie iedereen zo moeilijk doen over verzendkosten wel/niet, douanekosten wel/niet, telefoons die na een maand nog niet geleverd worden, verzendbedrijven die slecht bereikbaar zijn, PostNL die een pakketje zomaar terugstuurt (vanaf Banggood), of verkeerde leveringen. En dan nog maar afwachten of je daadwerkelijk garantie hebt op een product van buiten de EU.
Wat een drama.
Dan zou ik hem eerder bij Amazon kopen, daar is ie ook redelijk goed geprijst.
Helaas heb ik geen creditcard en wil ik hem niet graag via iemand anders kopen. Ben bang dat als ik dan garantie nodig heb, het via die vriend of kennis moet. En ik hou niet van gedoe. Zal MaxICT eens even checken kwa reviews. Ik dacht eerlijk gezegd dat de webwinkels die in de Tweakers pricewatch staan over het algemeen wel goed waren. Aangezien Tweakers toch een beetje als een authoriteit van kwaliteit bekend staat verwacht ik dan dat ze ook geen dubieuze webwinkels in de pricewatcher weergeven.reiniero schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 12:27:
[...]
Opzich snap ik je verhaal, maar lees ook eens reviews van maxict...
Dan zou ik hem eerder bij Amazon kopen, daar is ie ook redelijk goed geprijst.
Bij Amazon.de kan je ook met ideal betalen en is nog eens goedkoper ook. Heb er geen aandelen van ofzo hoorOhmarinus schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 12:29:
[...]
Helaas heb ik geen creditcard en wil ik hem niet graag via iemand anders kopen. Ben bang dat als ik dan garantie nodig heb, het via die vriend of kennis moet. En ik hou niet van gedoe. Zal MaxICT eens even checken kwa reviews. Ik dacht eerlijk gezegd dat de webwinkels die in de Tweakers pricewatch staan over het algemeen wel goed waren. Aangezien Tweakers toch een beetje als een authoriteit van kwaliteit bekend staat verwacht ik dan dat ze ook geen dubieuze webwinkels in de pricewatcher weergeven.
Oh echt? Dat wist ik niet. En hoe zit het dan met garantie? Ervaring mee? Klinkt dan toch wel aantrekkelijk, Amazon.de is vaak wel de goedkoopste zo te zien.reiniero schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 13:18:
[...]
Bij Amazon.de kan je ook met ideal betalen en is nog eens goedkoper ook. Heb er geen aandelen van ofzo hoor.