[Multi] Pro evolution soccer 2019

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:05

Falastine

Think about my signature...

masterjula schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 03:00:
Hey allen! Leuk topic.

Heb hem ook besteld, vond de demo erg leuk en heb zin in wat anders dan FIFA.

Mijn vraag (voordat ik het spel morgen uit het plastic haal en niet meer kan ruilen) is echter; welke Coop mogelijkheden zijn er exact buiten de MyClub modus om?
Zijn er bijvoorbeeld Coop divisies?
En moet je daarvoor eerst een lobby in (zoals vroeger bij PES) of is het : inviten van een vriend en starten maar?

Hoop dat iemand de moeite wil nemen om mijn vraag te beantwoorden! Alvast vriendelijk dank en ik blijf hier zeker nog even hangen!
Beide vragen Ja!

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:36
NikkiNailz schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 10:24:
Heb aardig wat potjes in de demo gespeeld en toen ik de volledige versie speelde viel me direct op dat het spel sneller is geworden. Jammer, want ik vond de demo lekker spelen.
Ik doe het normaal nooit, maar als je game speed naar -1 zet, speelt die weer als de demo.

Volgens mij zet Konami de snelheid omhoog om FIFA spelers over te halen ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roeleboelie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-01-2024
eindelijk ligt ie dan op de mat, meteen een patch eroverheen en gaan....
Nu 4 wedstrijden gespeeld op Superstar, de klachten over een waardeloze AI deel ik vooralsnog niet, al had ik het weer ouderwets moeilijk tegen de kleinere ploegen en win ik uit met 1-4 van Roma. Maar goed met Inter, dus het kan best...het lijkt alleen alsof je tegen de grotere teams net wat meer "mag".
Wat ik juist wel heel leuk vond is dat Roma na de 1-3 echt vol druk op mijn verdediging zette en ze ook harder gingen spelen, ik hou daar wel van..

voor nu...ik ben zeer enthousiast!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/E2lPTPoCVpdr3srWTkZwT0Ti/full.jpg

Ik ben aan het genieten van de Master League op Amateur niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKMosselman
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-09 07:22
roeleboelie schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 07:51:
eindelijk ligt ie dan op de mat, meteen een patch eroverheen en gaan....
Nu 4 wedstrijden gespeeld op Superstar, de klachten over een waardeloze AI deel ik vooralsnog niet, al had ik het weer ouderwets moeilijk tegen de kleinere ploegen en win ik uit met 1-4 van Roma. Maar goed met Inter, dus het kan best...het lijkt alleen alsof je tegen de grotere teams net wat meer "mag".
Wat ik juist wel heel leuk vond is dat Roma na de 1-3 echt vol druk op mijn verdediging zette en ze ook harder gingen spelen, ik hou daar wel van..

voor nu...ik ben zeer enthousiast!
Vanavond in huis hopelijk... welke patch heb je gekozen?

[ Voor 30% gewijzigd door MKMosselman op 31-08-2018 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik die option file nu doe, maar er komt volgende week een nieuwe live update: gaat de option file dan weg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roeleboelie
MKMosselman schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:55:
[...]

Vanavond in huis hopelijk... welke patch heb je gekozen?
Pesuniverse....normaal wacht ik op een gratis patch, maar dit jaar heb ik PES koorts na een prima demo versie. De patch is al zo goed als compleet muv de bundesliga teams naast BVB, Bayern, Schalke en Leverkusen. het mooie is ook dat ze de logo's van de CL en de EL gebruiken, waardoor het alternatieve europese bekertoernooi er bijna hetzelfde uitziet als de officiele champions league.

veel plezier alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboelie
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:36:
Als ik die option file nu doe, maar er komt volgende week een nieuwe live update: gaat de option file dan weg?
nee, de option file voert vooral teamnames en kits in en in sommige gevallen de spelersdata. maar met een live data pas je alleen transfers aan dus dat bijt elkaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKMosselman
roeleboelie schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:38:
[...]

Pesuniverse....normaal wacht ik op een gratis patch, maar dit jaar heb ik PES koorts na een prima demo versie. De patch is al zo goed als compleet muv de bundesliga teams naast BVB, Bayern, Schalke en Leverkusen. het mooie is ook dat ze de logo's van de CL en de EL gebruiken, waardoor het alternatieve europese bekertoernooi er bijna hetzelfde uitziet als de officiele champions league.

veel plezier alvast!
Top, ik ken hun patches. Was het na betalen beetje snel geregeld?

Ik betaal normaal ook niet voor patches en vorig jaar via een torrent kennis gemaakt met PES Universe option file die ik toen ook eens gratis gevonden had (ja ja... illegaal... weet het sorry....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboelie
MKMosselman schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:40:
[...]

Top, ik ken hun patches. Was het na betalen beetje snel geregeld?

Ik betaal normaal ook niet voor patches en vorig jaar via een torrent kennis gemaakt met PES Universe option file die ik toen ook eens gratis gevonden had (ja ja... illegaal... weet het sorry....)
zo is het systeem nu eenmaal he;-) ik weet ook niet wat ik volgend jaar doe. op zich ben ik altijd zwaar afhankelijk van option files dus ik wil er best een keer voor betalen.
na aanmelden kun je meteen een patch downloaden. de eerste is eergisteren op de site geplaatst en ik verwacht snel een update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37
roeleboelie schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:04:
[...]

zo is het systeem nu eenmaal he;-) ik weet ook niet wat ik volgend jaar doe. op zich ben ik altijd zwaar afhankelijk van option files dus ik wil er best een keer voor betalen.
na aanmelden kun je meteen een patch downloaden. de eerste is eergisteren op de site geplaatst en ik verwacht snel een update
Dan deel jij hem toch effe aan je mede tweakers O-) O-)
Haha haal m zelf ook even vanavond

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
Ik heb voor het eerst ook betaald voor de optionfile via pesuniverse.
Echt perfect, ff dokken en binnen 5 min de bestanden op een stickje.
Wat is Pes dit jaar een gaaf spel zeg! ben helemaal gelukkig met de patch.
Europaleague en Championsleague zitter er ook bij!!

Bij mijn eerste speler die ik trok gelijk Neymar de verbeterde weekly versie van 96!!

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboelie
wauzer schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:13:
[...]

Dan deel jij hem toch effe aan je mede tweakers O-) O-)
Haha haal m zelf ook even vanavond
hahaha
ben benieuwd naar wat de ervaringen zijn van andere option files die inmiddels al beschikbaar zijn.
zoń vroege release van de game is wel lekker, maar in mijn ogen waardeloos zonder goede patch. ik kan niet met east london spelen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
Ik probeerde eerst de gratis patch van pesworld, maar die werkte bij mij niet... Vandaar maar een keer betalen, maar was de moeite zeker waard!
roeleboelie schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:17:
[...]

hahaha
ben benieuwd naar wat de ervaringen zijn van andere option files die inmiddels al beschikbaar zijn.
zoń vroege release van de game is wel lekker, maar in mijn ogen waardeloos zonder goede patch. ik kan niet met east london spelen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
daltona schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:16:

Bij mijn eerste speler die ik trok gelijk Neymar de verbeterde weekly versie van 96!!
Weet jij toevallig wat er met die weekly versies gebeurd volgende week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKMosselman
En ook betaald... dat ging inderdaad simpel.

Had al mooie aanbieding op de game €44,- betaald voor de game en nu dus kleine €11 bij Pes Universe.

Dan heb ik toch een goed spel en weer wat goeds voor de mensheid gedaan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
wauzer schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:19:
[...]

Weet jij toevallig wat er met die weekly versies gebeurd volgende week?
Wat bedoel je precies? Ik denk dat je speler gewoon die stats behoud en dat er na die week weer een nieuwe selectie aan spelers is.

Net als die in vorm spelers bij fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboelie
MKMosselman schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:22:

THad al mooie aanbiedking op de game €44,- betaald voor de game en nu dus kleine €11 bij Pes Universe.

hahaha, goed gedaan.
ik verkoop mijn pes 2018 meestal ook nog dus dan speel je bijna voor niks een nieuwe game;-)

veel plezier! wel ff tutorial volgen, want anders mis je de selecties van bayern en dortmund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
daltona schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:29:
[...]

Wat bedoel je precies? Ik denk dat je speler gewoon die stats behoud en dat er na die week weer een nieuwe selectie aan spelers is.

Net als die in vorm spelers bij fifa.
Nou ik heb er nu al 2, helaas geen Neymar maar wel Mbappe en Mendy (die zelfs 2 keer), maar met dit tempo heb ik volgende maand al een wereldteam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
wauzer schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:42:
[...]

Nou ik heb er nu al 2, helaas geen Neymar maar wel Mbappe en Mendy (die zelfs 2 keer), maar met dit tempo heb ik volgende maand al een wereldteam.
mij bevalt het wel, ik heb de afgelope 2 delen bijvoorbeeld Ronaldo gehad. Ik heb ook elk jaar fifa, maar daar nog nooit een Ronaldo gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
daltona schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:45:
[...]

mij bevalt het wel, ik heb de afgelope 2 delen bijvoorbeeld Ronaldo gehad. Ik heb ook elk jaar fifa, maar daar nog nooit een Ronaldo gezien...
Daar zit ook weer wat in. Maar t is ook niet tof dat je over 2 maanden ieder potje weer tegen t zelfde team met Messi Ronaldo enz enz speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
wauzer schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:47:
[...]

Daar zit ook weer wat in. Maar t is ook niet tof dat je over 2 maanden ieder potje weer tegen t zelfde team met Messi Ronaldo enz enz speelt.
Dat is zeker waar, maar ik had die neymar uit die actie die je maar 3x kon doen met pes coins. dus een hele hoge kans op een zwarte speler. Dus vanaf nu zal het wel een hoop zilver/gouden spelers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjula
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-03-2024
Serieus ja, dus eerst naar een lobby toe om coop divisies te kunnen spelen? ;( Oeeef... teleurstellend zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
denPes schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 16:20:
[...]

De instellingen zijn niet de issue. Het probleem is dat de AI de bal niet ziet als een op zich zelfstaande entiteit die ze moeten veroveren, maar reageert op de acties van jou. En dit is een compleet foute benadering, met dit als resultaat. In voorgaande releases van PES kon je dit absuluut niet maken, omdat de AI actief jaagde op de bal.

En ik kan je verzekeren dat iemand die het spel koopt met het idee een lange termijn Masterleague te spelen, behoorlijk teleurgesteld zal zijn in dit spel, omdat de AI van een dusdanig slecht niveau is dat je er vrij snel zat van wordt. Voordeel is dat als je gescoord hebt, je de bal achterin kan houden, en gerust even 10 minuten kan gaan kakken op de plee, en als je terug komt heb je gewonnen.

Voor diegene die myclub en dergelijk spelen is deze slechte AI niet echt een probleem.
Dit gebeurt bij mij niet. Speel ML in de League 2 (Frankrijk) en speelde tegen RC Lens. Stond 1-0 voor en werd achterin zo afgejaagd dat ik de bal weg moest pompen. Uiteindelijk 1-1 geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakubi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-08 12:01
Na het installeren van pes 2019 wil ik opstarten, vervolgens moet je country bevestigen en een paar statements accepten. Zodra ik op dat punt kom zegt ie steeds lost connection to server met error code VNBP733, iemand enig idee? Google leverde weinig op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertoBravo
  • Laatst online: 08-09 10:39
Tweakubi schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:11:
Na het installeren van pes 2019 wil ik opstarten, vervolgens moet je country bevestigen en een paar statements accepten. Zodra ik op dat punt kom zegt ie steeds lost connection to server met error code VNBP733, iemand enig idee? Google leverde weinig op.
PC?

https://www.reddit.com/r/WEPES/comments/9bt22v/error_code_vnbp733_can_not_verify_account_fix/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Is er nog een Tweakers clan oid waar ik mij kan aansluiten? (PS4)

[ Voor 4% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 31-08-2018 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Mortalboy[NL] schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:51:
Is er nog een Tweakers clan oid waar ik mij kan aansluiten? (PS4)
App je nr we hebben een PES Whatsapp groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 23:17
Even een n00b vraag van een terugkerende PES-er.

ik gebruik alternative instellingen (Fifa knoppen zeg maar), maar toen ik "my club" startte, toen bleek het weer de standaard knoppen te zijn. Echter toen ik naar de hoofdinstellingen navigeerde, stond het toch gewoon goed.

Moet ik het bij "my club" ook ergens instellen? Zo ja, waar? Zo nee, iemand enig idee wat ik fout doe?

EDIT: weird nu gaat het wel goed, zonder verder iets aangepast te hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door Lekkerbek312 op 31-08-2018 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12:46
Falastine schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 18:31:
[...]

Ja ik vind het ook wel leuk om in een groep te zitten. Makkelijk om vragen te stellen en te lullen over het spelletje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
Paar potjes gespeeld met Ajax in Master League. Het is wel werken zeg voor je winst. Erg lastig om tot goede kansen te komen, maar vooral met verdedigen. Als je 1 keer je focus verliest, dan speelt de tegenstander je zo weg. Timing is everything, zeker voor je centrale verdedigers. Want een spits draait zo van je weg als je niet oplet en dan is het raak voor hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 21:32
MKMosselman schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:22:

Had al mooie aanbieding op de game €44,- betaald voor de game en nu dus kleine €11 bij Pes Universe.

Is het niet mogelijk dat je die option file met ons deelt zodat niet iedereen daar hoeft te betalen 😜

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Dat ljkt me geen zuivere koek...

[ Voor 82% gewijzigd door Geronimous op 07-09-2018 00:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• denPes
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-02 09:29

denPes

delete account

Sluuz schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 22:43:
Ik heb het net geprobeerd, maar bij mij vielen ze me gewoon aan. Ik kreeg dus niet voor elkaar wat er in dat filmpje gebeurde (meerdere keren geprobeerd).

Wat wel irritant is, is dat op de Professional moeilijkheidsgraad, de computer niet echt doorzet als ze een kans hebben. Ze kunnen soms zo doorlopen en stoppen dan of spelen de bal terug en gaan eindeloos breien. Mag wel ietsje realistischer.
Ik zat inderdaad fout met mijn beweringen over de AI. Ik heb net de demo geprobeerd. En ik krijg het inderdaad wel voor elkaar in bepaalde gevallen dat de AI niet op de bal jaagt. En dit is wel degelijk een fout. Maar voor de rest is de AI er behoorlijk op vooruit gegaan in vergelijk met pes2018.

Ik had eerlijk gezegd mijn negatieve mening al klaar (dit nav de slechte AI van pes2018) , maar na het spelen van de demo bevalt me de gameplay behoorlijk goed.

delete account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
hotymoty schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 22:14:
Paar potjes gespeeld met Ajax in Master League. Het is wel werken zeg voor je winst. Erg lastig om tot goede kansen te komen, maar vooral met verdedigen. Als je 1 keer je focus verliest, dan speelt de tegenstander je zo weg. Timing is everything, zeker voor je centrale verdedigers. Want een spits draait zo van je weg als je niet oplet en dan is het raak voor hun.
Het is inderdaad flink doorzetten om te scoren. En waar ik bij PES18 nog wel eens te makkelijk een bekerwedstrijd won van een team uit een divisie hoger, verloor ik nu kansloos 3-0.
denPes schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 23:54:
[...]

Ik zat inderdaad fout met mijn beweringen over de AI. Ik heb net de demo geprobeerd. En ik krijg het inderdaad wel voor elkaar in bepaalde gevallen dat de AI niet op de bal jaagt. En dit is wel degelijk een fout. Maar voor de rest is de AI er behoorlijk op vooruit gegaan in vergelijk met pes2018.

Ik had eerlijk gezegd mijn negatieve mening al klaar (dit nav de slechte AI van pes2018) , maar na het spelen van de demo bevalt me de gameplay behoorlijk goed.
Er zijn teams die minder snel druk zetten op de bal, maar dat uiteindelijk wel doen. Denk dat het moeilijk is dit goed uit te werken in de AI wanneer je zoveel tactische instellingen hebt. Als een team staat ingesteld op tactieken die terughoudend zijn, zullen ze afwachten en zal de AI misschien niet direct herkennen dat je stilstaat met de bal. Mijn ervaring is dat dit maar even werkt, omdat de spits uiteindelijk gaat afjagen.

Ik denk dat het wel realistisch is. Ik zie vaak genoeg teams afwachten als de tegenpartij de bal heeft achterin. Spits gaat soms jagen en de rest dekt afspeelmogelijkheden af. Misschien dat de AI nog wat finetuning nodig heeft.

Overigens goed dat je erkent dat je te snel hebt geoordeeld. Veel mensen zouden dat niet doen.

[ Voor 50% gewijzigd door Framoes op 01-09-2018 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iruy
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 17:12
Gvd zeg.. Wéér niet de keuze om online tegen gelijkwaardige teams te spelen (bijv max 4 sterren teams). 4 vd 5 keer tegen Juve nu. Leuk ......

Untappd : YuriEhv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 21:32
Heb de PC versie nodig helaas :*)

[ Voor 41% gewijzigd door Geronimous op 07-09-2018 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
Wat ik nog steeds belachelijk vind is dat de computer in Master League vaak hun beste spelers gewoon op de bank zetten. Ik begrijp echt niet dat dat nog steeds niet is veranderd. Een Berghuis heeft bij Feyenoord van de 10 wedstrijden maar 1 wedstrijd gespeeld. Frustrerend.
Nog een voorbeeld: ik moet tegen Bayern in de CL en Lewandowski, Muller, Boateng en Ribery staan wissel. Kom op zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*snip*

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 07-09-2018 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 10:05
iruy schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 09:11:
Gvd zeg.. Wéér niet de keuze om online tegen gelijkwaardige teams te spelen (bijv max 4 sterren teams). 4 vd 5 keer tegen Juve nu. Leuk ......
Damn, hoe moeilijk kan het zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kw4kje
*snip*

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 07-09-2018 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Het viel mij op dat als ik mijn leen Coutinho laat invallen rond de 70ste minuut dat er geen contract wordt afgetrokken. Is dat een foutje of hoort dat zo en kan ik hem voor eeuwig als super sub gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboelie
Tombason schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 16:52:
[...]

Moet je zelf nog handmatig alle transfers doen?
nee, eerst live update runnen conform de tutorial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-09 17:55
Kw4kje schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 23:01:
Ik heb de ps4 versie van pesuniverse gewoon hier vandaan. Gratis.
is er een video van hoe ik dit het best kan installeren.?? op de ps4 pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-09 22:45
Zojuist option file gekocht van pesuniverse maar ik krijg het niet voor elkaar... Live update uitgevoerd en dan naar bewerken en dan geeft hij een foutmelding dat hij de afbeeldingen niet kan laden. Daarna naar import competitie zoals aangegeven in de turorial maar hij crasht meteen bij de eerste. Iemand een idee wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Ananas_NL Klasse dat je de OF koopt terwijl je hem zo gratis kan downloaden vanuit het topic. :Y

Hier is het volgens de instructies op de website helemaal goed gegaan. Bij welke stap precies krijg je de meldingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
@Verwijderd op deze manier steun ik hun en heb ik het hele jaar alle updates.

Het gaat eigenlijk al fout wanneer ik naar het menu bewerken ga. Dan geeft hij al aan dat de lijst met afbeeldingen en de te laden gegevens niet zijn gevonden. Dan bij de eerste stap gaat het al fout met het importen van de competities. Met de eerste file al een foutmelding. Heb hem overigens wel via de mac gedownload. Anders morgen maar eerst via de pc doen. Bij competitie staan ook alle namen dubbel alleen dan met een ._ervoor. Volgens mij gaat het daar al fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Ananas_NL Alleen de bestanden zonder “._” selecteren, dan gaat het goed hier. Ook via Mac gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
harley2009 schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 19:37:
[...]

is er een video van hoe ik dit het best kan installeren.?? op de ps4 pro
Ja volg deze YouTube: PES Universe Installation Tutorial V1 | PES 2019 Option File

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De servers zijn moeilijk bereikbaar gisteren en vandaag, kan nu vaker niet dan wel inloggen.
Ben niet de enige:
https://www.reddit.com/r/...t_verification_failed_pc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
@Verwijderd thnx ik ga het vanavond proberen. Heb hem nu ook via pc gedownload dus moet wel goed gaan nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
wauzer schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:42:
[...]

Ik snap wat je bedoeld ik koop 2x een speler en de 2x kreeg ik 3 spelers waarvan 2 zwart. Mbappe en aldewereld. Moet inderdaad niet te snel gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboelie
Ananas_NL schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 20:22:
Zojuist option file gekocht van pesuniverse maar ik krijg het niet voor elkaar... Live update uitgevoerd en dan naar bewerken en dan geeft hij een foutmelding dat hij de afbeeldingen niet kan laden. Daarna naar import competitie zoals aangegeven in de turorial maar hij crasht meteen bij de eerste. Iemand een idee wat ik fout doe?
kan het zijn dat je je usb niet als fat 32 hebt geformateerd?
in dat geval herkent pes je usb niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjula
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-03-2024
Edit; laat maar, sorry!

[ Voor 99% gewijzigd door masterjula op 03-09-2018 03:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

roeleboelie schreef op zondag 2 september 2018 @ 21:02:
[...]
kan het zijn dat je je usb niet als fat 32 hebt geformateerd?
in dat geval herkent pes je usb niet
Mijn USB stick was als exFat geformatteerd en ik heb de options pack probleemloos geinstalleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wauzer
daltona schreef op zondag 2 september 2018 @ 12:11:
[...]

Ik snap wat je bedoeld ik koop 2x een speler en de 2x kreeg ik 3 spelers waarvan 2 zwart. Mbappe en aldewereld. Moet inderdaad niet te snel gaan...
Dat bedoel ik ja. Maar vanmiddag zullen we t weten, zullen nu wel nieuwe weekly's komen.
El Khayati 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrPivo
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-05 22:24
Weet iemand waarom Tweakers nog geen review heeft gepubliceerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13-09 17:43
Heeft iemand anders ook last van het feit dat Konami wederom de servers niet op orde heeft?
Heb het spel vandaag gekocht maar kom op geen mogelijkheid online. Zit er sterk over te denken om t spel meteen maar weer te dumpen, terwijl het wel gewoon goed speelt (offline)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check https://www.konami.com/wepes/2019/eu/en/.

Rechtsboven staat de server status per platform. En onderaan de page staat een mededeling over een fix voor online matchmaking

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NVgFG9fork63ocKsLhVajis3/full.jpg

Ik ben flink aan het voetballen geweest. Heerlijk spel en ik heb nu 41% van de trofeeën in PES 2019.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
Option file is gelukt! Toch maar even gedownload via Windows pc en meteen kunnen installeren zonder problemen! Iedereen die geholpen heeft thnx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Meer mensen waar de Ps4 Pro bijna ontploft tijdens een wedstrijd?

Ding gaat mij een bak tekeer hier, mijn stofzuiger is er niets bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
Segafreak83 schreef op maandag 3 september 2018 @ 19:29:

De mijne blaast inderdaad ook enorm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
daltona schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 07:37:
[...]

De mijne blaast inderdaad ook enorm...
Lijkt NBA 2k wel als ik t zo lees

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:16
Segafreak83 schreef op maandag 3 september 2018 @ 19:29:

Balen, ik werd al gek tijdens de demo. Heb ergens wel spijt dat ik een ps4 pro heb gehaald, mijn slim was fluister stil en de afstand waarop ik zit merk ik toch geen verschil met 4k. Ik moet nu opzoek naar een goede noise cancelling headphone om die vliegtuigmotor niet te horen.

Goede nieuws is dat ik vandaag PES 2019 ontvang, ben nu even aan het uitzoeken welke option file ik zal gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Voor de mensen die in de pes2019 whatsapp groep willen stuur effe je nr prive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Freshnub schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 09:45:
[...]

Balen, ik werd al gek tijdens de demo. Heb ergens wel spijt dat ik een ps4 pro heb gehaald, mijn slim was fluister stil en de afstand waarop ik zit merk ik toch geen verschil met 4k. Ik moet nu opzoek naar een goede noise cancelling headphone om die vliegtuigmotor niet te horen.

Goede nieuws is dat ik vandaag PES 2019 ontvang, ben nu even aan het uitzoeken welke option file ik zal gebruiken. :)
Een kleine geruststelling, op mijn slim hoor ik hem ook wel flink blazen. Al heb ik nog niet op een pro gespeeld om het te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scargreg7
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 09-01-2024
Lange tijd geleden dat ik mij nog zo geamuseerd heb met een voetbalspel, PES5 denk ik.
Hebben jullie bepaalde instellingen nog aangepast of gewoon standaard instellingen qua cpu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-08 16:47
Nieuwe update vandaag:(Data Pack 1.01 & Patch 1.01.01)
Iemand enig idee in hoeverre deze update effect heeft op de geïnstalleerde option file?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shvbvxx
  • Laatst online: 17-02-2021
Ben ook nog opzoek naar een clan :9
Falastine schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 18:31:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:35
Geen volgens mij
maswa1414 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 16:05:
Iemand enig idee in hoeverre deze update effect heeft op de geïnstalleerde option file?

[ Voor 89% gewijzigd door nwnc op 04-09-2018 16:11 ]

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:35
Shvbvxx schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 16:10:
Ben ook nog opzoek naar een clan :9
[...]
Alleen users met klinkers in de naam, sorry

Inventaris

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shvbvxx
Haha zo dan, Shabazz
nwnc schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 16:12:
[...]

Alleen users met klinkers in de naam, sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shvbvxx
https://imgur.com/Yf1uC71 Mijn team na 2 dagen Myclub
wauzer schreef op maandag 3 september 2018 @ 07:58:
[...]

Dat bedoel ik ja. Maar vanmiddag zullen we t weten, zullen nu wel nieuwe weekly's komen.
El Khayati 😂

[ Voor 15% gewijzigd door Shvbvxx op 04-09-2018 16:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roeleboelie
scargreg7 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 15:35:
Lange tijd geleden dat ik mij nog zo geamuseerd heb met een voetbalspel, PES5 denk ik.
Hebben jullie bepaalde instellingen nog aangepast of gewoon standaard instellingen qua cpu?
Speelsnelheid op -1, oogt net wat realistischer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iruy
Wanneer vinden de live updates eigenlijk plaats ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wauzer
Aardige voorhoede :p
Ik heb Mbappe Lewandowski en Firmino, ook nit verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:36
roeleboelie schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 17:07:
[...]

Speelsnelheid op -1, oogt net wat realistischer
Ik heb hem ook naar -1 ik dacht dat ik enige was :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scargreg7
Heb ook die schoten van basis naar geavanceerd gezet. Ook wel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboelie
scargreg7 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 22:54:
ik heb alles op manual staan, behalve the steekpass, die staat niet op normal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboelie
DaYwaLkUr schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 22:37:
[...]

Ik heb hem ook naar -1 ik dacht dat ik enige was :*)
hahaha, nee man... doe ik bijna altijd...het gaat mij op de normale snelheid net even wat te snel. ik ben wel een realisme freak :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:16
Gister PES binnen gekregen en heb al wat leuke potjes gehad. Verdedigen gaat me redelijk af en ik kan met een 3 sterren team een 5 sterren teams best lastig maken. Alleen kansen creeren is nog lastig, omdat je mannetjes nu iets anders bewegen dan in de vorige delen.

Wat ik wel jammer vind is dat het tempo is opgeschroeft, de demo had voor mij de perfecte snelheid en leek het meest op echt voetbal. Jammer dat het nu weer wat sneller loopt, al kan je pace -1 doen, maar dit kan online natuurlijk niet.

Een team bouw gaat ook lekker snel, ik heb Neymar, Vidal en Simeone als zwarte bal spelers. Weet iemand hoe het zit met die paarse kaartjes, ik heb nu een 96 Neymar en 93 Simeone, gaan die na deze week weer omlaag en in rating en daarmee automatisch de paarse kaart ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scargreg7 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 22:54:
Dat heb ik ook al jaren. Geen idee of het m’n schoten beter maakt, maar het maakt het in ieder geval leuker inderdaad. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scargreg7
roeleboelie schreef op woensdag 5 september 2018 @ 08:42:
[...]

ik heb alles op manual staan, behalve the steekpass, die staat niet op normal
is het dan niet extreem lastig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Goede review van de gameplay van TTB:
YouTube: [TTB] PES 2019 In-depth Gameplay Review - The Good, The Bad, & E...

Helemaal eens met die low crosses doelpunten, heb er al heel wat tegen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Heeft er iemand tips m.b.t. het aannemen van de bal? Ik speel voornamelijk become a legend en een beetje myclub. Als er verdedigers dicht op me staan ben ik daarin vrij kansloos, ook als ik het lichaam tussen de bal en de verdediger probeer te houden.

In myclub kom ik dan weer spelers tegen die doodleuk hun aanvaller pal tegen mijn verdedigers aanzetten en na de aanname heerlijk rustig om de verdediger heen draaien. Hoe krijg je zoiets nou voor elkaar?

Dat zouden ze in de training wel toe mogen voegen.

• vaagjunior
  • Laatst online: 08-01-2023
Ik vind de game tot nu toe heerlijk wegspelen, ik speel nu vooral online omdat ik eigenlijk wacht op een echt goede patch met alle teams maar ook scoreboards enzo voor ML :) Ik speel op zowel PC als Xbox, alleen op PC is er dus een inlogprobleem. Maar zodra je erin bent speelt het gewoon heerlijk.. Zijn er hier nog meer Xbox spelers eigenlijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

Exocet schreef op woensdag 5 september 2018 @ 15:50:
Goede review van de gameplay van TTB:
YouTube: [TTB] PES 2019 In-depth Gameplay Review - The Good, The Bad, & E...

Helemaal eens met die low crosses doelpunten, heb er al heel wat tegen gekregen.
Vreemd, totaal geen last van, misschien ligt het aan met welk team je speelt en tegen welke.
Hij had het ook over passiviteit van de keepers, dat ze niet uitkomen, daar heb ik ook geen last van.

Verwijderd

ratsja schreef op donderdag 6 september 2018 @ 11:57:
[...]

Vreemd, totaal geen last van, misschien ligt het aan met welk team je speelt en tegen welke.
Hij had het ook over passiviteit van de keepers, dat ze niet uitkomen, daar heb ik ook geen last van.
Ik heb ook liever dat keepers iets terughoudender zijn mbt uitkomen, dan kan je ze zelf eerder uit laten komen als je dat wilt. :)

• Framoes
Na een week spelen een paar goede en slechte punten.

+ Speelt weer heerlijk
+ Goals maken geeft voldoening
+ AI is beter geworden (loopacties, positionering)
+ Keepers zijn beter
+ Menu's zijn weer iets minder ouderwets
+ Stadions hebben meer sfeer (maar nog een lange weg te gaan)

- Verschil in moeilijkheidsgraad tussen Top Player en Superstar is te groot
- Op Superstar lijkt het spel dingen toe te laten die niet kloppen (AI dmv vreemde animaties niet van de bal te krijgen, bal door voeten heen, spelers die vertraagd worden, catch up)
- Scheidsrechters zijn inconsistent, op het frustrerende af
- (slechte) Keepers zijn soms te goed

Ik had bij PES2018 wel het idee dat de AI op Superstar beter was gefinetuned na een aantal updates. Nu merk ik soms dat mijn spelers op cruciale momenten ineens heel langzaam of omslachtig een bal aannemen op eigen helft, of dat tegenstanders ineens een turbo hebben.

Net als de traditie bij PES dat de tegenstander soms een goal moet maken en dit er doorheen drukt dmv spelers die uitglijden, hun been eerst nog even intrekken voor ze de bal proberen te blokken, keepers die ineens niet uitkomen of slechte teams die ineens Barca tiki taka spelen.

Had zelfs dat me een eigen goal werd opgelegd: lage corner tegen eens speler die ik bedien. Drukte de 'clear' knop, maar bal stuiterde via z'n benen (speler stond erbij alsof hij uit stond, reageerde niet) tegen de paal en uit. Tweede corner hetzelfde, maar nu eigen goal. Je gaat mij niet vertellen dat dit niet bewust is.

Of zoals Finkers ooit zei:

Aan tafel met de koninklijke familie is Herman Finkers (ik) in gesprek met Claus (hij):
Hij zei: Toeval bestaat niet.
Ik zei: Toeval bestaat wel degelijk.
Nou, om van deze zinloze discussie af te zijn, zette ik mijn transistorradio aan. Op dat moment hoorde ik iemand zeggen: Toeval bestaat niet.
Ik zei: Nou, als dat geen toeval is weet ik het ook niet meer.

Verwijderd

@Framoes Waren zulke dingen maar bewust, dan hadden ze dat er even uit kunnen halen en was het opgelost. Als het zoals ik verwacht een bug is, is het oplossen helaas een stuk lastiger.

• iruy
Nog steeds zijn niet alle transfers verwerkt, iemand enig idee wanneer wel? Kan er niks over vinden. En ook nog steeds geen live update deze week.. Normaal gesproken werd dat toch een of twee dagen na een voetbalweekend gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shvbvxx
Double tap r1 (sprint) naar een richting met je linkerstick om los te komen en bij hoge ballen kan je jezelf positioneren met close control button afhankelijk van je controls is het r2 of r1. Wegdraaien is simpelweg je linkerstick gebruiken ;)
JohnBQ schreef op woensdag 5 september 2018 @ 18:43:
Heeft er iemand tips m.b.t. het aannemen van de bal? Ik speel voornamelijk become a legend en een beetje myclub. Als er verdedigers dicht op me staan ben ik daarin vrij kansloos, ook als ik het lichaam tussen de bal en de verdediger probeer te houden.

In myclub kom ik dan weer spelers tegen die doodleuk hun aanvaller pal tegen mijn verdedigers aanzetten en na de aanname heerlijk rustig om de verdediger heen draaien. Hoe krijg je zoiets nou voor elkaar?

Dat zouden ze in de training wel toe mogen voegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daltona
maswa1414 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 16:05:
geen

Wat ik wel jammer vind is dat je met gemak topspelers krijgt. Heb ik middels:

Neymar 96
Messi 96
Mbappee
Vidal
die kieper van Juventus
en nog een stuk of 5 zwarte spelers...

[ Voor 25% gewijzigd door daltona op 06-09-2018 15:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• maswa1414
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-08 16:47
Sinds verleden jaar overgestapt van Fifa naar Pes. Wat speelt 2019 lekker en wat oogt het realistisch! In 2018 was het te makkelijk om met kopballen te scoren en dat hebben ze nu gelukkig aangepakt.
Nee mij zien ze nooit meer terug bij Fifa😉

• roeleboelie
scargreg7 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 09:23:
[...]

is het dan niet extreem lastig?
Ja dat zeker... maar op deze manier heb ik het idee dat alleen ik bepaal wat er gebeurd en niet de CPU. En ja, het is moeilijk maar zo hou ik me wel een jaar bezig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.metacritic.co...pro-evolution-soccer-2019

79 punten score en een 7.7 gebruikers score.

Ik speel op de PS4 Pro en gebruik een externe SSD, dus de laadtijden zijn snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 12:13:
https://www.metacritic.co...pro-evolution-soccer-2019

79 punten score en een 7.7 gebruikers score.

Ik speel op de PS4 Pro en gebruik een externe SSD, dus de laadtijden zijn snel.
Wel vreemd dat er zeer weinig Nederlandse reviews zijn, IGN, XGN etc allemaal nog niet. Ook tweakers heeft (nog) geen review geplaatst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 14:33
Misschien komen er dit jaar geen 2 aparte reviews van PES en FIFA, maar worden ze gecombineerd in een rechtstreekse vergelijkingsreview?

Dan wordt er dus nog even gewacht totdat FIFA gereviewed kan / mag worden.
Wel bijzonder dat dit voor meerdere gamingsites geldt overigens.

[ Voor 13% gewijzigd door HwKok op 07-09-2018 15:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 15:24:
[...]

Wel vreemd dat er zeer weinig Nederlandse reviews zijn, IGN, XGN etc allemaal nog niet. Ook tweakers heeft (nog) geen review geplaatst.
https://www.psx-sense.nl/...ro-evolution-soccer-2019/

https://gamer.nl/artikele...et-eigenlijk-niks-nieuws/

Twee reviews van Nederlandse bodem.
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste