[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 22.852 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
job115 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 07:10:
[...]

De uitslag van race 5 klopt nog niet helemaal.

Volgens mij was het:

1. ik
2. @Mu.siQ
3. @rhwerkman
4. @Stoksbrood

alhoewel ik niet 100% zeker ben over 3 en 4.
Dit is de lijst zoals ie hoort (race 5):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RHbvNq0XfPuxlD3CSXGewulr/full.jpg

Balen dat het embedden van Excel niet mogelijk is :(
code:
1
<iframe width="700" height="647" frameborder="1" scrolling="no" src="https://onedrive.live.com/embed?resid=CEC525B50BBB7885%21982&authkey=%21AFn_ZHaLegqanWQ&em=2&wdAllowInteractivity=False&ActiveCell='Standings'!B3&Item='Standings'!B3%3AL32&wdHideGridlines=True&wdDownloadButton=False&wdInConfigurator=False"></iframe>

[ Voor 41% gewijzigd door Stoksbrood op 31-10-2018 08:01 ]

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-06 12:48

Spacecowboy

XBL: Biggmans

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind ik eigenlijk niet erg :) .
Hopelijk brengen ze voor FM7 nog wel iets van een trackpack/carpack uit om het gat een beetje op te vullen.
De laatste tijd zijn ze iig wel goed bezig met updates en dergelijken.

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat vind ik wel redelijk ***** als er geen GOEDE expansions komen voor FM7.

Nou ja, heb er een mening over, die mag je weten maar ik zit nu ff mobiel...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:56
Het gerucht gaat dan ook dat het gewijzigde schema niks met de kwaliteit van Forza Horizon 8 te maken heeft, maar eerder met de plannen van Microsoft om in 2020 een nieuwe console op de markt te brengen. Zo zou het kunnen dat Turn 10 aan de slag wordt gezet om een nieuwe Forza Motorsport uit te brengen als lanceringstitel voor de opvolger van de Xbox One.
Dit lijkt mij aannemelijker.
Wellicht in de volgende generatie xbox toch de VR mogelijkheid icm forza 8.
Kan ik nog realistischer @NLRev0lution zien grasmaaien :> :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
kleefei schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:54:
[...]

En nog realistischer @theAlchemist geen pitstop zien plannen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
kleefei schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:54:
[...]

Dit lijkt mij aannemelijker.
Wellicht in de volgende generatie xbox toch de VR mogelijkheid icm forza 8.
Toch een tactiek die werkt aangezien ik voor je ben geëindigd :p

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleefei
MAX3400 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:56:
[...]

En nog realistischer @theAlchemist geen pitstop zien plannen.
Haha fantastisch weer. @NLRev0lution bleef er ook in geloven dat hij nog moest pitten..
Ik hoop dat de volgende xbox een meekijk functie heeft met oefen sessies... Dan houd ik pen en papier bij de hand.
NLRev0lution schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 14:03:
[...]

Toch een tactiek die werkt aangezien ik voor je ben geëindigd :p
Touche! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kleefei schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 15:00:
[...]
Ik hoop dat de volgende xbox een meekijk functie heeft met oefen sessies... Dan houd ik pen en papier bij de hand.
Zit er al in. Als ik samen met @NLRev0lution een multiplay doe en jij joint, dan kan je in de lobby voor spectate kiezen en meekijken en telemetry zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
MAX3400 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 15:08:
[...]

Zit er al in. Als ik samen met @NLRev0lution een multiplay doe en jij joint, dan kan je in de lobby voor spectate kiezen en meekijken en telemetry zien.
[YouTube: FM7 - spectator mode / new statistics]
Ah, ideaal!
Maar ik bedoelde eigenlijk meer dat je als toeschouwer op een tribune gaat zitten, zonder dat een speler (alchemist) dat in de gaten heeft. En je bijvoorbeeld zo zijn pit strategie kan inzien...
Dat je dan een melding op je telefoon krijgt: alchemist is online. Dat je dan snel naar je Xbox kan rennen en mee kan kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:05

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MAX3400 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 15:08:
[...]

[YouTube: FM7 - spectator mode / new statistics]
Al blijft het jammer dat je nog steeds niet gewoon fixed camerapunten heb.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 15:36:
[...]

Al blijft het jammer dat je nog steeds niet gewoon fixed camerapunten heb.
Niet getest, was moe... :+

@kleefei je staat nu op de nominatie niet meer mijn vriendje te zijn; beetje willen binnenhobbelen wanneer jou dat uitkomt... Stalker!!! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:05

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MAX3400 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 15:38:
[...]

Niet getest, was moe... :+

@kleefei je staat nu op de nominatie niet meer mijn vriendje te zijn; beetje willen binnenhobbelen wanneer jou dat uitkomt... Stalker!!! :>
Ik bedoel, als feature in de game. Het is altijd 1 auto volgen, niet gewoon een fixed camera langs de baan die je kan kiezen om replays te kijken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

@MAX3400Ten aanzien van de Endurance:Ik zie geen tune voor de Aston Martin DBR9. Valt die buiten de mogelijke auto's?

Volgens Forza valt 'ie wel onder de GT auto's: http://forza.wikia.com/wiki/Category:Forza_GT_(FM7)

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spacecowboy schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 17:41:
@MAX3400Ten aanzien van de Endurance:Ik zie geen tune voor de Aston Martin DBR9. Valt die buiten de mogelijke auto's?

Volgens Forza valt 'ie wel onder de GT auto's: http://forza.wikia.com/wiki/Category:Forza_GT_(FM7)
Die is verboden :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

:(

Is er ergens een concreet lijstje zonder dat ik het topic van vorig jaar moet doorspitten?

[ Voor 23% gewijzigd door Spacecowboy op 31-10-2018 17:50 ]

HENG HENG

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Heb in de huidige excel sheet ook een tabje aangemaakt voor de Endurance racers onder ons. Voel je vrij deze in te vullen ter referentie. Eventueel is bandenslijtage/brandstofverbruik over x rondes ook interessant. Mocht deze wens er zijn dan kan dat gemaakt worden denk ik. Voor nu weer dezelfde setup als in het vorige seizoen, lijst met auto's aan de linkerkant en de namen van de coureurs in de rij erboven.

Nog even het linkje: https://1drv.ms/x/s!AoV4uwu1JcXOh1YXlX_9dm3z2Ou3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

NLRev0lution schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 17:51:
Heb in de huidige excel sheet ook een tabje aangemaakt voor de Endurance racers onder ons. Voel je vrij deze in te vullen ter referentie. Eventueel is bandenslijtage/brandstofverbruik over x rondes ook interessant. Mocht deze wens er zijn dan kan dat gemaakt worden denk ik. Voor nu weer dezelfde setup als in het vorige seizoen, lijst met auto's aan de linkerkant en de namen van de coureurs in de rij erboven.

Nog even het linkje: https://1drv.ms/x/s!AoV4uwu1JcXOh1YXlX_9dm3z2Ou3
Ah super, thanks!

HENG HENG

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb dit weekend veeel tijd; denk dat ik elke wagen ga testen op Suzuka en het lijstje een beetje aanvullen.

Mocht er iemand willen meedoen met wat tests, laat maar weten. Denk zaterdag & zondag tussen 13:00 en 16:00 dat ik wel wat kan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 18:28:
Heb dit weekend veeel tijd; denk dat ik elke wagen ga testen op Suzuka en het lijstje een beetje aanvullen.

Mocht er iemand willen meedoen met wat tests, laat maar weten. Denk zaterdag & zondag tussen 13:00 en 16:00 dat ik wel wat kan rijden.
Zolang het geen volledige racelengte is :P Maar ben erbij :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 18:30:
[...]

Zolang het geen volledige racelengte is :P Maar ben erbij :)
Neuh, elke wagen gewoon een rondje of 8 meepikken. Er zit zat verschil om in ieder geval benzine / slijtage een beetje inzichtelijk te krijgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Zojuist met 3 wagens ieder 6 ronden gereden:
#45 Flying Lizard Motorsports R8 LMS Ultra 02:04,129
#4 Corvette Racing ZR1 02:04,466
#91 SRT Motorsport GTS-R 02:04,486

Met de R8 wel behoorlijk tot het uiterste moeten gaan om dat eruit te halen :P

Edit: Overigens wel geinig dat je dan nog steeds in de top 120 staat terwijl 95% van de anderen met een score van 900 rijden en de homologatie voor de Forza GT series ~835 is :+

Lijstje ook aangevuld

[ Voor 26% gewijzigd door Stoksbrood op 31-10-2018 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:39
Spacecowboy schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 17:46:
[...]

Is er ergens een concreet lijstje zonder dat ik het topic van vorig jaar moet doorspitten?
Het is de enige auto die je niet mag gebruiken die jij wilde pakken :+ de rest mag wel gewoon. Staat overigens gewoon in de startpost van het vorige topic :P

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

timmie271 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 08:29:
[...]

Het is de enige auto die je niet mag gebruiken die jij wilde pakken :+ de rest mag wel gewoon. Staat overigens gewoon in de startpost van het vorige topic :P

:P

Ik heb van het weekend wel even tijd denk ik. Ook even afhankelijk hoe ik me voel. Ik kom sowieso wel even spectaten. :)

HENG HENG

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Spacecowboy schreef op donderdag 1 november 2018 @ 08:51:
[...]

Ik heb van het weekend wel even tijd denk ik. Ook even afhankelijk hoe ik me voel. Ik kom sowieso wel even spectaten. :)
Ik zal het wel ff aankondigen tijdig als ik ga oefenen; als ik alleen ben en je wil spectaten, moet je het laten weten want dan zetten we samen een lobby op. Als er anderen al in de lobby zijn, kan je sowieso joinen.

Daarbij maak ik wel een Xbox Party Chat aan; daar kan je je sowieso melden als je wat te zeggen / roepen hebt.

@NLRev0lution zaterdag 13:00???

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MAX3400 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:57:
[...]

Ik zal het wel ff aankondigen tijdig als ik ga oefenen; als ik alleen ben en je wil spectaten, moet je het laten weten want dan zetten we samen een lobby op. Als er anderen al in de lobby zijn, kan je sowieso joinen.

Daarbij maak ik wel een Xbox Party Chat aan; daar kan je je sowieso melden als je wat te zeggen / roepen hebt.

@NLRev0lution zaterdag 13:00???
Moet lukken!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-05 22:39
Ik race vanaf aankomende maandag ook met een stuurtje. :)
Via marktplaats zojuist een Fanatec GT3RS stuur gekocht. Dan direct maar eens wat rondes met de Cayman neerzetten..

[ Voor 20% gewijzigd door darkkingll op 02-11-2018 15:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@job115, @MAX3400, ik houd ook van jullie. Bedankt dat jullie aan me denken met 29 invites maar ik kan niet vandaag ;) <3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-06 12:39
Stoksbrood schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 13:50:
@job115, @MAX3400, ik houd ook van jullie. Bedankt dat jullie aan me denken met 29 invites maar ik kan niet vandaag ;) <3
Als je Spotify kan luisteren op de Xbox kan je ook racen!

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Stoksbrood schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 13:50:
Onzin... Je wil gewoon niet... Maar ondertussen gaan wel je rondetijden eraan op Suzuka

#training_tag_team

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 14:10:
[...]

Onzin... Je wil gewoon niet... Maar ondertussen gaan wel je rondetijden eraan op Suzuka

#training_tag_team
Even los van Job, staat mijn tijd met de R8 nog steeds 1e :Y) ? Geintje hoor :) .

Wel direct een beeld welke auto ik niet meer mee hoef te trainen. Lekker gewerkt heren (y) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-06 21:41
Welke pagina kan ik de benodigde info (allowed car list, pi & race times/dates) vinden om eventueel mee te doen?

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Earzz schreef op zondag 4 november 2018 @ 12:02:
Welke pagina kan ik de benodigde info (allowed car list, pi & race times/dates) vinden om eventueel mee te doen?
Als je doelt op de enduro die we gaan doen staat er een apart tabblad is deze sheet:
https://1drv.ms/x/s!AoV4uwu1JcXOh1YXlX_9dm3z2Ou3

Al deze auto's zijn homologated, verplichte tune (standaard homologated) is op te halen in forza, gemaakt door @MAX3400 (OctagonQontrol).

Voor de reguliere races word na iedere race een auto gekozen waarmee we de volgende race rijden (gekozen door de vrouw van @MAX3400) met een randomizer) . De afgelopen/eerst volgende auto's staan op de 1e pagina van dit topic.

Als je nog vragen hebt, horen we 't graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Thanks voor de info, welke dag en tijd is de volgende race op Suzuka?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Earzz schreef op zondag 4 november 2018 @ 13:21:
Thanks voor de info, welke dag en tijd is de volgende race op Suzuka?
De eerstvolgende race van het schema is 13 november in rio :)

Die op suzuka is een race van ruim 2 uur komende vrijdag uit mijn hoofd. Kon zelf niet meedoen, maar wel de 1e paar ronden toekijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Ga er proberen bij te zijn vrijdag, endurance races zijn de bom.
Neem aan dat damage, tire wear & fuel consumption aan staan?
Forza fantasie tracks kunnen mij over het algemeen niet bekoren, Rio is geen uitzondering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Earzz schreef op zondag 4 november 2018 @ 15:04:
Ga er proberen bij te zijn vrijdag, endurance races zijn de bom.
Neem aan dat damage, tire wear & fuel consumption aan staan?
Forza fantasie tracks kunnen mij over het algemeen niet bekoren, Rio is geen uitzondering.
Voor de zekerheid: Het is 23 november. Zie onderstaand bericht:

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/56891553

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Danku. Vond het ook al zo snel, maar heb dan ook volleybal dus ach :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@MAX3400, ik hoop mee te kunnen doen met de enduro, echter zit ik dan op een oldschool lanparty 8).
Even afhankelijk hoe het volk daar erover denkt doe ik wel/niet mee. Word wel een race met de controller dan dus verwacht geen wonderen (of juist wel) B)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• job115
Stoksbrood schreef op zondag 4 november 2018 @ 20:50:
@MAX3400, ik hoop mee te kunnen doen met de enduro, echter zit ik dan op een oldschool lanparty 8).
Even afhankelijk hoe het volk daar erover denkt doe ik wel/niet mee. Word wel een race met de controller dan dus verwacht geen wonderen (of juist wel) B)
Betekent (hopelijk) dat jij ook is last gaat krijgen van bandenslijtage!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Het mooie is dat ik de 13e jarig ben, dus met een beetje mazzel staan er de 23e een racestoel + stuur. En met wat meer mazzel ook nog een nieuwe Xbox. :P

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stoksbrood schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 22:20:
Zojuist met 3 wagens ieder 6 ronden gereden:
#45 Flying Lizard Motorsports R8 LMS Ultra 02:04,129
#4 Corvette Racing ZR1 02:04,466
#91 SRT Motorsport GTS-R 02:04,486

Met de R8 wel behoorlijk tot het uiterste moeten gaan om dat eruit te halen :P

Edit: Overigens wel geinig dat je dan nog steeds in de top 120 staat terwijl 95% van de anderen met een score van 900 rijden en de homologatie voor de Forza GT series ~835 is :+

Lijstje ook aangevuld
Zo.. Even je rival ghost geleend en nu sta ik op de leaderboard met een 2:04,182 gereden in de #4 Corvette Racing ZR1. Kan misschien nog wel wat sneller. Nog even een rondje met de dodge oefenen, daar had ik voor de Corvette de snelste tijd mee, eens kijken wat die kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Oprechte intresse: Hoeveel uur hebben jullie ongeveer in Forza zitten, gezien jullie absoluut een hoger niveau hebben dan ik?

Forza is mijn eerste "echte" racgame, buiten vroeger wat TestDrive en Stunts, dus ik ben benieuwd hoeveel uur ik moet rijden om dat niveau te halen. :)

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spacecowboy schreef op maandag 5 november 2018 @ 21:07:
Oprechte intresse: Hoeveel uur hebben jullie ongeveer in Forza zitten, gezien jullie absoluut een hoger niveau hebben dan ik?

Forza is mijn eerste "echte" racgame, buiten vroeger wat TestDrive en Stunts, dus ik ben benieuwd hoeveel uur ik moet rijden om dat niveau te halen. :)
Dag of 34 volgens mn achievements :p

Ergens tijd insteken helpt zeker, de wil om iets te bereiken ook, open staan voor tips ook. Zo heb ik dankzij de tips van een aantal mensen hier mn rijskills aardig verbeterd (al zeg ik het zelf). Seizoen 1 begonnen met volgens mij alle assists aan en automatisch schakelen en was ik al blij met een top 10 klassering en tegenwoordig rij ik zonder enige assist en schakel ik met clutch en kan ik onder de juiste omstandigheden vaak wel het vuur aan de schenen leggen van de snellere heren. Nog een lange weg te gaan tot de echte top :P

[ Voor 11% gewijzigd door NLRev0lution op 05-11-2018 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

NLRev0lution schreef op maandag 5 november 2018 @ 21:26:
[...]

Dag of 34 volgens mn achievements :p

Ergens tijd insteken helpt zeker, de wil om iets te bereiken ook, open staan voor tips ook. Zo heb ik dankzij de tips van een aantal mensen hier mn rijskills aardig verbeterd (al zeg ik het zelf). Seizoen 1 begonnen met volgens mij alle assists aan en automatisch schakelen en was ik al blij met een top 10 klassering en tegenwoordig rij ik zonder enige assist en schakel ik met clutch en kan ik onder de juiste omstandigheden vaak wel het vuur aan de schenen leggen van de snellere heren. Nog een lange weg te gaan tot de echte top :P
Goed te weten. Ik zie ook wel progressie, maar soms denk ik van "Damn, hoe zet je zo'n snelle ronde neer".

Rij nu in ieder geval zonder ABS, dat scheelt al nehoorlijk op de remweg. Sommige auto's lukt ook wel zonder tractie- en stabiliteits controle, maar de GT klasse is nog net even een tandje te snel. Schakelen doe ik wel semi manueel (zonder koppeling)

Dus jullie zijn gewaarschuwd voor volgend seizoen! :P

HENG HENG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job115

Volgens xbox achievements:

Forza 4: is niet bijgehouden
Forza 5: 1307 uur
Forza 6: 1630 uur
Forza 7: 407 uur

dus in totaal 139 dagen plus een beetje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 00:22
job115 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:20:
[...]

Volgens xbox achievements:

Forza 4: is niet bijgehouden
Forza 5: 1307 uur
Forza 6: 1630 uur
Forza 7: 407 uur

dus in totaal 139 dagen plus een beetje....
Op naar een half jaar!

Endurance maar eens verder gaan oefenen met stuur! :) Hopelijk doen er wat meer mensen mee, dan is er nog wat gebattle in het middenveld waar ik verwacht terecht te komen. Dus als @Stoksbrood wisselt naar controller wissel ik eens naar stuur :+ Nu nog meerdere auto's testen. Die M6 ligt wel lekker strak in de bochten en breekt ook niet zo vlot uit. Die Audi zie je echt geen drol in wheel view dus die valt af
@timmie271 Gewoon meedoen man. Je ploeggenoten meppen wel tegen die bal voor je toch :9

Helaas kan ik as maandag niet meedoen ivm werk, dus daar verlies ik weer wat kostbare puntjes :'(

[ Voor 21% gewijzigd door Mu.siQ op 06-11-2018 16:18 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Ik zie net dat ik er komende reguliere race er dus niet ben (buitenland), maar dat ik de race erna ook niet ben (conert). Lekker gepland Space...

De endurance ben ik er uiteraard wel.

HENG HENG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Disarmed070
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 02-07 18:50
Mu.siQ schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 16:16:
[...]

Helaas kan ik as maandag niet meedoen ivm werk, dus daar verlies ik weer wat kostbare puntjes :'(
De race in Rio is op 13 november en dat is op een dinsdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
Disarmed070 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 17:31:
[...]

De race in Rio is op 13 november en dat is op een dinsdag
Ook dinsdag helaas late dienst :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Mu.siQ schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 16:16:
[...]
Endurance maar eens verder gaan oefenen met stuur! :) Hopelijk doen er wat meer mensen mee, dan is er nog wat gebattle in het middenveld waar ik verwacht terecht te komen. Dus als @Stoksbrood wisselt naar controller wissel ik eens naar stuur :+ Nu nog meerdere auto's testen. Die M6 ligt wel lekker strak in de bochten en breekt ook niet zo vlot uit. Die Audi zie je echt geen drol in wheel view dus die valt af
@timmie271 Gewoon meedoen man. Je ploeggenoten meppen wel tegen die bal voor je toch :9
Tot nu toe hebben ze mij nog niet kunnen missen dus vrees toch echt dat ik mee zal moeten doen :+

Edit: Was er al vermeld dat er ook een update beschikbaar is gekomen voor FM7?

[ Voor 5% gewijzigd door timmie271 op 06-11-2018 20:21 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
job115 schreef op maandag 5 november 2018 @ 07:05:
[...]
Betekent (hopelijk) dat jij ook is last gaat krijgen van bandenslijtage!
Wat rondjes gereden met de controller, heb nu stiekem toch weer meer respect voor de controller rijders :P .
Corvette ZR1 snelste tijd was 02:05:969, 1,5 seconden trager dan met het stuur (02:04:466).

Dus @MAX3400, @job115, @NLRev0lution, @rhwerkman, en de rest allemaal.
Steek die maar in je reet, en dan heb ik het niet over mijn stinkvinger maar over veren :Y)

[ Voor 19% gewijzigd door Stoksbrood op 06-11-2018 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Bedankt, Want de Fanatec GT3RS staat weer te koop. krijg hem niet werkend onder Windows :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
darkkingll schreef op donderdag 8 november 2018 @ 13:48:
Bedankt, Want de Fanatec GT3RS staat weer te koop. krijg hem niet werkend onder Windows :(
Ai dat is zonde, herkend windows het stuurtje niet ofzo? Of is het een issue in Forza?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Windows herkent hem niet helaas. :(
Zelfs na een nieuwe installatie van Windows.. (dus nu ook opnieuw Forza downloaden... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disarmed070
darkkingll schreef op donderdag 8 november 2018 @ 20:10:
Windows herkent hem niet helaas. :(
Zelfs na een nieuwe installatie van Windows.. (dus nu ook opnieuw Forza downloaden... )
Als je de handleiding leest moet je eerst de drivers installeren en dan pas het stuur aansluiten

https://www.google.nl/url...Vaw3BOQNydwRY625hY_PvV8yV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
I know, allemaal al gedaan, verschillende firmware, drivers en usb poorten geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disarmed070
darkkingll schreef op donderdag 8 november 2018 @ 20:46:
I know, allemaal al gedaan, verschillende firmware, drivers en usb poorten geprobeerd.
Ok apart. Heb je ook een USB 2 poort gebruikt IPV een USB 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
Stoksbrood schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 20:34:
[...]

Wat rondjes gereden met de controller, heb nu stiekem toch weer meer respect voor de controller rijders :P .
Corvette ZR1 snelste tijd was 02:05:969, 1,5 seconden trager dan met het stuur (02:04:466).

Dus @MAX3400, @job115, @NLRev0lution, @rhwerkman, en de rest allemaal.
Steek die maar in je reet, en dan heb ik het niet over mijn stinkvinger maar over veren :Y)
Ik heb het exact andersom :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Disarmed070 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 20:58:
[...]

Ok apart. Heb je ook een USB 2 poort gebruikt IPV een USB 3
Yup, maar heb hem inmiddels weer verkocht.. Hopelijk is er op black friday een leuke deal voor een G29/G920...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Net nog even Suzuka onveilig gemaakt. In de BMW Z4 rij ik een 2:08.814.Voor mijn doen een best nette tijd :P

HENG HENG

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Earzz schreef op zondag 4 november 2018 @ 12:02:
Ter info; ik heb @Earzz via FH4 gevraagd of hij zin had om mee te doen. :)
Stoksbrood schreef op zondag 4 november 2018 @ 20:50:
@MAX3400, ik hoop mee te kunnen doen met de enduro
Je regelt maar dat je mee kan doen; anders wordt het wel een rustig avondje qua deelnemers voorlopig.
Als ik snel kijk, zegt Xboxachievements ongeveer 14 dagen per game. Lijkt me sterk; voor de meeste games besteed ik in de eerste week alleen al minstens 60 uur eraan; en de week erop ook.
Spacecowboy schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 21:03:
Net nog even Suzuka onveilig gemaakt. In de BMW Z4 rij ik een 2:08.814.Voor mijn doen een best nette tijd :P
Doorrijden chef; ik vermoed dat we 68 ronden gaan rijden (of 67 maar ik moet het nog even doorrekenen). Aan de andere kant; je ligt "maar" 3 seconden per rondje achter en als je een beetje je banden en benzine kan managen, spaar je ook nog een pitstop uit van ongeveer 35 seconden :)

Dus even een reminder voor de heren hier: MAX3400 in "[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 4" inschrijven voor de eerstvolgende endurance op Suzuka.
En anders komt er ook nog op tijd een DM om je nogmaaaaals te vervelen en in te laten schrijven. :+
Omdat het kan, even @timmie271 taggen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

In de Chevvy rij ik nu 2:08.249.

Er zit vooruitgang in. :P

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Gisteren middag voor het eerst sinds een maand of 10 weer even F7 gespeeld en ik moet zeggen dat het me tot nu toe ook tegen valt kwa ronde tijden op Suzuka.
Ben ook vergeten hoe verschrikkelijk technisch Suzuka is, "vroeger" met Motorsport 4 had ik er minder moeite mee en vond ik het baantje ook wel een tikkeltje leuker.
Te lang Motorsport niet meer gespeeld :N en een ouwe zeur aan t worden :X

@MAX3400 Heb al heel wat tunes van je geprobeerd maar ik heb heel veel last van blokkerende voorbandjes, heb je je brake pressure boven 150% staan? Anders is je brake balance niet helemaal lekker voor mij.
Ook meteen de volgende vraag, mag je je eigen tune gebruiken zolang je de PI hetzelfde houd(t)?

Echt hè, mijn grammatica sucks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Earzz schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 10:18:
Gisteren middag voor het eerst sinds een maand of 10 weer even F7 gespeeld en ik moet zeggen dat het me tot nu toe ook tegen valt kwa ronde tijden op Suzuka.
Ben ook vergeten hoe verschrikkelijk technisch Suzuka is, "vroeger" met Motorsport 4 had ik er minder moeite mee en vond ik het baantje ook wel een tikkeltje leuker.

@MAX3400 Heb al heel wat tunes van je geprobeerd maar ik heb heel veel last van blokkerende voorbandjes, heb je je brake pressure boven 150% staan? Anders is je brake balance niet helemaal lekker voor mij.
Ook meteen de volgende vraag, mag je je eigen tune gebruiken zolang je de PI hetzelfde houd(t)?

In het Limburgs werk je normaal toch ook met muzieknoten in plaats van letters?

Maar alle tunes van octa zijn alleen homologated (met quick upgrade vermoed ik). Dus brakes zijn volledig standaard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Earzz schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 10:18:

De tune van Max is/zijn gewoon de "default settings" volgens mij. Met welke auto's heb je er last van? Ik heb gister behoorlijk met de Z4 gereden, en die heeft het niet tot nauwelijks. De Chevvy daarentegen juist wat meer...

Wat is je gamertag @ xbls? Dan voeg ik je even toe.

HENG HENG

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Earzz check even je deadzones in het spel. Controller - Advanced Settings ofzo. Dan voor je gas en rem de ondergrens ergens van 0 tot 3 doen en de bovengrens ergens van 97 tot 100.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Earzz
job115 schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 11:15:
[...]

Ik als Brabander weet daar helemaal niets van 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
job115 schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 11:15:
[...]
Niet zo beginnen he Job, anders ga ik de volgende race alleen maar dialect tegen je praten :)B

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• job115
Stoksbrood schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 19:35:
[...]

Niet zo beginnen he Job, anders ga ik de volgende race alleen maar dialect tegen je praten :)B
Ik zet het volume meestal toch redelijk zacht. Dus je mag gewoon in het limbabwaans met nielles gaan ouwehoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bevestigd: 10
Afgezegd: 3
Onbekend: 16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16:56
job115 schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 20:15:
[...]

Ik zet het volume meestal toch redelijk zacht. Dus je mag gewoon in het limbabwaans met nielles gaan ouwehoeren.
Als ge nou ow graffel nie hald dow ik ow gans met de moel ien de drek :P

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• job115
Nielless schreef op zondag 11 november 2018 @ 04:34:
[...]

Als ge nou ow graffel nie hald dow ik ow gans met de moel ien de drek :P
Fantastisch man, helaas snapt Google translate ook niks van dat rare taaltje van jullie.

Dacht ook altijd dat er meer klinkers in dat taaltje van jullie zat

Acties:
  • +1 Henk 'm!
job115 schreef op zondag 11 november 2018 @ 07:29:
[...]

Fantastisch man, helaas snapt Google translate ook niks van dat rare taaltje van jullie.

Dacht ook altijd dat er meer klinkers in dat taaltje van jullie zat
Volgens mij is zn keyboard defect

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Iedereen veel plezier met racen dinsdag. Als ik een beetje op tijd in m'n hotel ben kom ik nog wel even online om de stream te bekijken.

HENG HENG

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Spacecowboy schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:54:
Iedereen veel plezier met racen dinsdag. Als ik een beetje op tijd in m'n hotel ben kom ik nog wel even online om de stream te bekijken.
Hou je de handlotion en tissues bij de hand? Het circuit belooft een aantal flinke battles/crashes te gaan opleveren :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

MAX3400 schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:55:
[...]

Hou je de handlotion en tissues bij de hand? Het circuit belooft een aantal flinke battles/crashes te gaan opleveren :)
Ja dat zal, met die graflayout. :P

HENG HENG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielless
@MAX3400 @timmie271 Ik krijg net te horen dat ik Office 365 cursus heb 's avonds.. dus ik moet me helaas afmelden voor morgen

@timmie271 @timmie271 @timmie271 @timmie271 @timmie271 @timmie271 @timmie271 @timmie271

[ Voor 38% gewijzigd door Nielless op 12-11-2018 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Nielless zucht... Die cursussen altijd... :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nielless schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:52:
@MAX3400 @timmie271 Ik krijg net te horen dat ik Office 365 cursus heb 's avonds.. dus ik moet me helaas afmelden voor morgen

@timmie271 @timmie271 @timmie271 @timmie271 @timmie271 @timmie271 @timmie271 @timmie271
Verkorte cursus: Open 1 van de office producten en druk f1. Done. Tot morgen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielless
Volgende race ga ik er sowieso bij zijn, in mijn nieuwe huiske op de xbox en nieuwe tv :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijf het maar een raar spel vinden. Soms klap je met 100 op een muur en is tijd gewoon clean, soms kijk je er alleen naar en is je tijd dirty.. dag 1:39.002 :(

Kan overigens wel weer een race worden zonder pitstop, zat halverwege zojuist op 43,7 procent qua fuel over en was wel redelijk aan het stampen met de Porsche. Met wat sparen moet het net niet net wel lukken denk ik.. wat zeggen de experts? :p

[ Voor 43% gewijzigd door NLRev0lution op 12-11-2018 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
NLRev0lution schreef op maandag 12 november 2018 @ 18:28:
Blijf het maar een raar spel vinden. Soms klap je met 100 op een muur en is tijd gewoon clean, soms kijk je er alleen naar en is je tijd dirty.. dag 1:39.002 :(

Kan overigens wel weer een race worden zonder pitstop, zat halverwege zojuist op 43,7 procent qua fuel over en was wel redelijk aan het stampen met de Porsche. Met wat sparen moet het net niet net wel lukken denk ik.. wat zeggen de experts? :p
In de kwalificatie wordt dat nog leuker. In ghosted races kan je alleen je lap dirty maken door af te snijden. Je kan gewoon vol de muur in rijden en er gebeurt niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!
job115 schreef op maandag 12 november 2018 @ 18:33:
[...]

In de kwalificatie wordt dat nog leuker. In ghosted races kan je alleen je lap dirty maken door af te snijden. Je kan gewoon vol de muur in rijden en er gebeurt niks
Hoogst ongeloofwaardig als iemand een 1:35 weet te noteren in Q...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
job115 schreef op maandag 12 november 2018 @ 18:33:
[...]

Hoop niet dat dat waar is. Aan de andere kant, zijn niet heel veel plekken waar je daadwerkelijk de voordeel kan pakken..

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bevestigd: 14
Onbekend: 12

@timmie271 waarschijnlijk weer 1 lobby maar ik post morgenmiddag tijdig de indeling. Alhoewel; 14 man in 1 lobby op Rio... :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
MAX3400 schreef op maandag 12 november 2018 @ 19:31:

@timmie271 waarschijnlijk weer 1 lobby maar ik post morgenmiddag tijdig de indeling. Alhoewel; 14 man in 1 lobby op Rio... :X
Botsautomodus present O-) O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Ik zit me toch in een graftyfushut hier in Potsdam. Was liever thuis mee gaan racen.

HENG HENG

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Disarmed070
Even ter info. Ik kreeg vandaag nog een update binnen voor Forza 7 (heb zondag nog gespeeld)
Het is een update van 113 MB. Dus voor morgen even op tijd updaten

https://twitter.com/Forza...tatus/1062059247213535232

[ Voor 21% gewijzigd door Disarmed070 op 12-11-2018 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Niet online
MAX3400 schreef op maandag 12 november 2018 @ 19:31:

Vaak ben je te bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag waarschijnlijk te moe; we gaan het merken over een uurtje of 9.

Lobby/lobbies post ik rond 16:00. En voor de nieuwe auto zal iedereen tot morgen moeten wachten want Mw. MAX3400 kan vanavond geen nieuwe auto kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 11:15:
[...]

Lobby/lobbies post ik rond 16:00. En voor de nieuwe auto zal iedereen tot morgen moeten wachten want Mw. MAX3400 kan vanavond geen nieuwe auto kiezen.
Maakt niet uit, kunnen we nog even wat Forza GT wagens testen op Suzuka :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lobby 1 (en ook de enige voorlopig):
OctagonQontrol (host)
Baloutje07
Disarmed070
Dutch B0nes
Kleefei NL
M en B
Nielless
NLRev0lution
Plank268
rhwerkman
SinergyXL
Stoksbrood
superlucky luke
timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MAX3400 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 15:54:
Lobby 1 (en ook de enige voorlopig):
OctagonQontrol (host)
Baloutje07
Disarmed070
Dutch B0nes
Kleefei NL
M en B
Nielless
NLRev0lution
Plank268
rhwerkman
SinergyXL
Stoksbrood
superlucky luke
timmie271
@Nielless had cursus toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job115
Die stoomcursus van jouw bleek al genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
job115 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 17:36:
[...]

Die stoomcursus van jouw bleek al genoeg.
:P Office is niet zo moeilijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Er moest ook Niettuss staan... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Disarmed070 schreef op maandag 12 november 2018 @ 21:05:
Even ter info. Ik kreeg vandaag nog een update binnen voor Forza 7 (heb zondag nog gespeeld)
Het is een update van 113 MB. Dus voor morgen even op tijd updaten

https://twitter.com/Forza...tatus/1062059247213535232
Vergeet de update niet gents!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Ik probeer er wel te zijn, maar er bestaat een kans dat het repareren van het zijpaneel van de motor wat gaat uitlopen. Buurman is pas om 19.00 thuis en dan nog het paneel plakken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 18:49:
Ik probeer er wel te zijn, maar er bestaat een kans dat het repareren van het zijpaneel van de motor wat gaat uitlopen. Buurman is pas om 19.00 thuis en dan nog het paneel plakken :X
Zo, nu al op je plaat gegaan? Nee toch?

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.