Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Ik doe wel een polletje naar alle aktieve deelnemers. Dit bij gebrek aan controle/audit op die standaars "Tweakers polls".NLRev0lution schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:09:
Polletje dan maar, vind long beach geen reet aan. GT wagens over Suzuka geniet mijn voorkeur!
Vanaaf, goed?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bracket racen (in forza d.m.v. Buckets) zit er al heel lang in (Forza 4 als het al niet eerder was). Enige nadeel is dat je het waarschijnlijk al kleine veld gaat opdelen in 2 nog kleinere groepen.SinergyX schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:54:
Ik dacht dat FM nu ook ondersteuning voor bracket-racen had? Afhankelijk van aantal zou je stukje WEC kunnen doen, LMP1/2 en GT3
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Eens. Wat mij betreft is Suzuka prima. Baan die ik zelf eigelijk altijd links laat liggen,dus is leuk om daar even wat uitdaging uit te halen.NLRev0lution schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:09:
Polletje dan maar, vind long beach geen reet aan. GT wagens over Suzuka geniet mijn voorkeur!
Wat mij betreft dan dus met de GT wagens.
HENG HENG
Vanavond het stuur uit elkaar halen, heb online al het eea gezien dat mogelijk het metalen plaatje wat je microswitch triggered verbogen kan zijn.MAX3400 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 17:00:
[...]
Opschieten dan maar!!! Anders kost het je plekken
Hopelijk dus een quick fix door het plaatje terug te buigen, anders bij een electrowinkel even een nieuwe microswitch op te kop tikken en solderen
Wish me luck

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Pics or didnt happen!!!
Dat viel eigenlijk nog best wel mee!
Achterkant van het stuurtje (printplaatje enzo), met 2 microswitches (paddles):

Microswitch met het kapje er nog omheen:

Microswitch opengemaakt en met aantekeningen wat ik heb gedaan en hoe die werkt (blauwe pijlen):

Het contactpuntje heb ik fijn geschuurd aan beide kanten met een zeer fijne korrel.
Het veertje leek iets te ""springen" dus heb ik met een stukje keukenrol eromheen wat WD40 erop gespoten.
In elkaar gezet. Plaatje wat de switch triggered iets omhoog gebogen en voila!
Works like a charm!
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Denk het niet..

oow wacht, er is ook geoefend op de Dagrace ipv de Nachtrace. Moment
[ Voor 12% gewijzigd door NLRev0lution op 24-10-2018 18:43 ]
Heb overdag gedaan jaNLRev0lution schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 18:41:
[...]
Denk het niet..
[Afbeelding]
oow wacht, er is ook geoefend op de Dagrace ipv de Nachtrace. Moment
1:44,4 nu, overdag ben je wel een stuk sneller (of het lijkt zo..)
Dag; 1:43.517
Nacht; 1:45.455
Overdag maakt iig een hoop verschil! In de nacht lijkt het vooral stukken gladder.
Endurance Race - 2.4H van Suzuka
Het werd weer tijd, denk ik! De initiele antwoorden op de DM's voor een nieuwe endurance waren vrij duidelijk dus deze keer rijden we op het volledige circuit van Suzuka, Japan met een voorkeursstem van 71%.Verplichte auto: Forza GT zoals beschreven in [Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 3 (samenvatting: Forza GT, geen Aston #007 en ook niet de DLC-wagen Nissan IDx ofzo).
Het aantal ronden zal nog bekend worden gemaakt op tijd voor de race maar we gaan omgerekend 144 minuten rijden; op basis van een aantal test-laps door verschillende mensen, rekenen we dat om naar het aantal ronden. Ga ervanuit dat het ergens tussen de 65 en 70 ronden zullen gaan worden en dat is inclusief pitstops (want banden en benzine staan weer aan voor de slijtage slag).

Geplande datum: 23 november 2018
Lobby open: 19:15
Start race: 19:30
Als je zeker weten meedoet, geef deze post even een duimpje. Bij voorkeur wordt de inschrijving gesloten als er 15 rijders bevestigd hebben; dan kunnen we 1 lobby rijden.
Ook een aantal tips/hints gekregen voor een eventueel volgend circuit dus die hou ik zeker in mijn achterhoofd voor de volgende keer!
[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 26-10-2018 20:30 ]
JaaaaaagggMAX3400 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 20:28:Endurance Race - 2.4H van Suzuka
Het werd weer tijd, denk ik! De initiele antwoorden op de DM's voor een nieuwe endurance waren vrij duidelijk dus deze keer rijden we op het volledige circuit van Suzuka, Japan met een voorkeursstem van 71%.
Verplichte auto: Forza GT zoals beschreven in [Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 3 (samenvatting: Forza GT, geen Aston #007 en ook niet de DLC-wagen Nissan IDx ofzo).
Het aantal ronden zal nog bekend worden gemaakt op tijd voor de race maar we gaan omgerekend 144 minuten rijden; op basis van een aantal test-laps door verschillende mensen, rekenen we dat om naar het aantal ronden. Ga ervanuit dat het ergens tussen de 65 en 70 ronden zullen gaan worden en dat is inclusief pitstops (want banden en benzine staan weer aan voor de slijtage slag).
[Afbeelding]
Geplande datum: 23 november 2018
Lobby open: 19:15
Start race: 19:30
Als je zeker weten meedoet, geef deze post even een duimpje. Bij voorkeur wordt de inschrijving gesloten als er 15 rijders bevestigd hebben; dan kunnen we 1 lobby rijden.
Ook een aantal tips/hints gekregen voor een eventueel volgend circuit dus die hou ik zeker in mijn achterhoofd voor de volgende keer!
Tja, ik twijfel alweer. Nissan GTR want ricer maar aan de andere kant weer de Lambo want erg aan gewend en paintjob. Of toch een buitenbeentje opsnorren zoals een BMW?
Morgenochtend tijd zat dus sowieso even oefenen op LeMans voor maandag en hopelijk nog ff Suzuka testen dan maar.
Nissan is vrij log, Lambo is vrij gevoelig in de bochten (je glijd snel), zelf met de bmw m5 geloof ik wel heel lekker rondje gereden.MAX3400 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 20:56:
[...]
Tja, ik twijfel alweer. Nissan GTR want ricer maar aan de andere kant weer de Lambo want erg aan gewend en paintjob. Of toch een buitenbeentje opsnorren zoals een BMW?
Morgenochtend tijd zat dus sowieso even oefenen op LeMans voor maandag en hopelijk nog ff Suzuka testen dan maar.
Viper misschien?MAX3400 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 20:56:
[...]
Ik zal het morgen wel ff bekijken; hoor net dat ik een uurtje of 5 tijd heb om te oefenen.
Aanstaande maandag race ik gewoon met controller maar voor de endurance pak ik voor de ervaring eens de stuur en pedalen
Tot maandag in ieder geval. Kom zondag nacht thuis en zondag overdag nog afspraken. Savonds f1 en maandag werken. Dus qua practice echt nada
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Rond 17:00 of 5 uren lang?MAX3400 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:22:
Ik zal het morgen wel ff bekijken; hoor net dat ik een uurtje of 5 tijd heb om te oefenen.
Doe nu ff een Forzathon op FH4; daarna ff bakkie zetten dus 10:30 FM7??NLRev0lution schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:46:
[...]
Rond 17:00 of 5 uren lang?(geef maar gil als je gaat oefenen)
/edit: ga maar trainen voor Suzuka; @NLRev0lution en ik rijden richting de 2:05 laag voorlopig.
[ Voor 16% gewijzigd door MAX3400 op 27-10-2018 12:16 ]
Gamertag: timmie271
Weer gevalletje niet lezen?Mu.siQ schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 18:25:
Trouwens: Stock GT wagens of mogen we nog wat tunen met gearing ofzoiets? Niet dat ik er veel verstand van heb maar wellicht wel weer grappig
Belangrijk: is er voor elke auto een tune online gezet; deze is gemaakt op 12 mei 2018 en heeft de naam "GoT" en is gemaakt door gamertag OctagonQontrol. Deze tune is 100% gelijk aan de settings die elke auto krijgt vanuit de game maar om controle uit te oefenen in de lobbies, is het verplicht deze tune op jouw auto te zetten voordat je online komt rijden met ons. Heb je dus geen tune op je auto, heeft de lobby-host de mogelijkheid om jou niet te laten deelnemen aan de race!
[ Voor 39% gewijzigd door MAX3400 op 27-10-2018 18:39 ]
Lobby race 5
Bevestigd: 13Afgezegd: 1
Nog geen reaktie: 15

Niet zeiken, trappen met dat hok.Mu.siQ schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 12:16:
@MAX3400 en de rest. Eerste 3 oefenrondjes gemaakt met de Lotus, in de nacht, op Bugatti. Echt 3 niet favorieten bij elkaar. Ik ga een andere game doen. Wat een drol van een bak om te besturen
Ik heb echt vet weinig geofend. Veel te veel Forza zitten spelen, maar dat zien we dan van de week wel weer.
HENG HENG
No worries, het is inderdaad weer een combi waar je even mee moet worstelen; zit zelf gemiddeld rond de 46:3, als het je troost.Mu.siQ schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 12:16:
@MAX3400 en de rest. Eerste 3 oefenrondjes gemaakt met de Lotus, in de nacht, op Bugatti. Echt 3 niet favorieten bij elkaar. Ik ga een andere game doen. Wat een drol van een bak om te besturen
@MAX3400 Hoeveel rondjes rijden we morgen trouwens?
Kwalificatie 8 ronden dan maar.

Vanavond? OepsMAX3400 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 07:59:
Voorlopig 15 bevestigd voor vanavond; kansje dus dat we weer eens 1 lobby gaan rijden @timmie271
De kwalificatie dus gebruiken als oefening
XBL: Plank268
Ben rond half 8 thuis, dus even oefenen zit er ook niet meer in.
Idemdito. En ben nu nog aan het wennen hoe mn motor het fijnst rijdJordy8 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 08:49:
[...]
Vanavond? Oeps![]()
Ben nu in het leuke proces van het uitzoeken van een leaseauto. Vanmiddag proefrijden in een Leaf.
Tja... Je bent de enige in mijn lijst die meer rdr2 heeft gespeeld dan ikzelfJordy8 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 08:49:
[...]
Vanavond? Oeps![]()

Ik kon niet stoppen... vanavond kan ik ook niet oefenen door rdrStoksbrood schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:55:
[...]
Tja... Je bent de enige in mijn lijst die meer rdr2 heeft gespeeld dan ikzelf
Dus... Het niveau gaat snel omlaag hierdarkkingll schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:47:
Ben nu in het leuke proces van het uitzoeken van een leaseauto. Vanmiddag proefstekkeren in een Leaf.
Hopelijk heb je snel een nieuwe leasert
* MAX3400 moet vanmiddag er weer 65 liter RON98 in mikken om thuis te komen.
[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 29-10-2018 13:35 ]
Focus zou pas volgend jaar worden. Zijn vrij weinig voorraadmodellen van op satansap.
Satansap??darkkingll schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:42:
Mjah, Die Leaf staan gewoon op voorraad bij Athlon, zou ik dus al snel kunnen rijden..
Focus zou pas volgend jaar worden. Zijn vrij weinig voorraadmodellen van op satansap.
Was even wennen inderdaad, maar tot de 120 gaat ie in ieder geval prima meedarkkingll schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:47:
Haha, das even wennen.. Ik mocht direct vol vermogen(werd een GPX600R, 86 pk..) en toen vond ik de lesmotor direct wel heul tam..
Ben nu in het leuke proces van het uitzoeken van een leaseauto. Vanmiddag proefrijden in een Leaf.
Mag pas over 2 jaar met nieuw rijbewijs of als ik 24 word op vol vermogen rijden. Dus dan komt er waarschijnlijk een andere brommer
Hou wel rekening met je actieradius hè in zo'n ding
Mocht hier ook tanken op de terugweg vanuit België er ging maar 8 liter in en toen was de tank volMAX3400 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 13:35:
[...]
Dus... Het niveau gaat snel omlaag hier![]()
Hopelijk heb je snel een nieuwe leasert
* MAX3400 moet vanmiddag er weer 65 liter RON98 in mikken om thuis te komen.
Gas
OctagonQontrol (host)
Baloutje07
M en B
MusiQ2
NLRev0lution
Plank268
rhwerkman
Stoksbrood
timmie271 (host 2)
Alchemist V
Biggmans
Disarmed070
Dutch B0nes
Kleefei NL
superlucky luke
Nu dus 15 rijders dus dat moet passen in 1 lobby.
Als er nog meer mensen zich melden, dan graag wel heeeeel tijdig. Als voorloper hierop, mochten we dus in 2 lobbies rijden, dan is iedereen onder @timmie271 dus automatisch in lobby 2.
HENG HENG
Even eten? Goed Thais eten is niet met een uurtje weggewerkt en werkt daarna nog wel een dagje of 2 door op de slijmvliezen & spijsvertering.Spacecowboy schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 17:54:
De vrouw is even thais halen nu. Dan even eten en dan gooi ik de Xbox aan!
Als ik jou was, zou ik de Xbox op de plee zetten!
* MAX3400 gooit de lobby om 20:15 weer open.
* timmie271 probeert op tijd te joinen als die niet in slaap is gevallenMAX3400 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 17:56:
[...]
* MAX3400 gooit de lobby om 20:15 weer open.

We hebben vaak dat xbox chat er ineens uitgeknikkerd word door de hoevelheid mensenMu.siQ schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 18:42:
1 lobby, nice. Net xbox live gold vernieuwd maar ga denk ik toch maar pc. Want vrouw tv kijken. Alleen laat dan de ingame voice chat me nog wel eens in de steek. Is xbox live toevallig op een optie? Zo niet dan wordt t gewoon duimen voor me, geen probleem hoor

Hopelijk kan ik nog een beetje rijden.... Handen zijn nog steeds niet opgewarmd door het ritje vanuit het zuiden
Dag top 5 eindklassering

Niet zo negatief; de winter moet nog komen dus zat kans op verkoudheid, griep, gebroken botten en files de komende maandenJordy8 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 18:55:
Ik moet helaas afzeggen.. geen RDR & Forza voor mij vanavond.
Dag top 5 eindklassering![]()
Wel jammer man; normaal is het altijd wel vechten met jou en @Stoksbrood
Diesel
Ben trouwens niet overtuigd door de Leaf.. Rijd heel leuk, maar de stoelen zitten toch niet zo lekker als die van een Focus..
Maar goed, ik ben weer thuis
Gelukkig krijg je later vanavond weer een andere auto voorgeschoteld hier door Mw. MAX3400 dus daar kan je ook alvast naar uitkijken!
@MAX3400 Komt er nog een inschrijf iets voor de endurance? Wellicht nog schamteloze cross post naar FH4 en dan inschrijving zodat het niet te vol wordt? En wellicht dat dan de competitie overal ook wel leuker wordt!
[ Voor 64% gewijzigd door Mu.siQ op 29-10-2018 20:06 ]
En inderdaad, ben erg benieuwd naar de Lotus.
@Mu.siQ Keep dreaming
[ Voor 12% gewijzigd door darkkingll op 29-10-2018 20:06 ]
Maar effe serieus, ik heb net 2 rondes gereden. Man man man. Die auto is om te lachen zo idioot gewoon

[ Voor 7% gewijzigd door Mu.siQ op 29-10-2018 20:08 ]
Ben een beetje bang dat random mensen uitnodigen niet per definitie de sfeer en/of het baangedrag ten goede komt; op dit moment weten we ongeveer wel wat voor vlees we in de kuip hebben.
Dus even een reminder voor de heren hier: MAX3400 in "[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 4" inschrijven voor de eerstvolgende endurance op Suzuka.
Merkte het; mijn smartphone gaf alweer een melding dat je Twitch had opgestartNLRev0lution schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 20:09:
Voor de thuisblijvers/liefhebbers... stream staat weer aan; https://www.twitch.tv/nlrev0lution
En de lobby is open!
[ Voor 23% gewijzigd door MAX3400 op 29-10-2018 20:12 ]
Point taken. Zit wat in. Ben alleen bang dat ik met stuur dan wat in niemandsland kom te zitten maar ach, dat is ook wel weer eens een ervaring. Hopelijk komt er wat animo voor een wat verdeeld veldMAX3400 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 20:10:
@Mu.siQ geen idee; ik wil eerst de rijders hier de mogelijkheid geven om in te schrijven. En mogelijk daarna pas wat andere rijders uit de startpost (Retired) uit te nodigen.
Ben een beetje bang dat random mensen uitnodigen niet per definitie de sfeer en/of het baangedrag ten goede komt; op dit moment weten we ongeveer wel wat voor vlees we in de kuip hebben.
Ik start m ook maar vast op. See yous in a bit
Ja dus nu hoor ik jullie wel maar jullie mij niet
[ Voor 8% gewijzigd door Mu.siQ op 29-10-2018 20:21 ]
Wat een f*cking baggere nerveuze glijbak

[ Voor 46% gewijzigd door timmie271 op 29-10-2018 20:45 ]
Heb gewoon m'n headset op, maar het is ook erg rustig van jullie kant.....
Wij horen elkaar gewoon allemaal...?timmie271 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 20:49:
[...]
Gezellig hoor zonder mij
Check de xbox op app settings bij audio output, anders even in de windows settings wat devices disablentimmie271 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 20:50:
[...]
Gezellig hoor zonder mijNu moet ik in m'n uppie met deze rotbak rondrijden.. Wil afleiding hebben
[ Voor 9% gewijzigd door NLRev0lution op 29-10-2018 20:51 ]
Gebruik je pc of xbox?timmie271 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 20:49:
[...]
Als pc: selecteer dan xbox controller als audio ding
Wel net ff te laat geremd in de laatste bocht.. om nog net lucky voorbij te komen..
[ Voor 53% gewijzigd door darkkingll op 29-10-2018 21:35 ]
Vandaag nietMu.siQ schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 20:08:
@darkkingll Met de Mazda en dacht de lambo is het me eerder gelukt![]()
Maar effe serieus, ik heb net 2 rondes gereden. Man man man. Die auto is om te lachen zo idioot gewoonDit wordt echt een lachen race
of njah, 1x dan. om mij te lappen
FM7 GoT Racing League - LeMans Bugatti Circuit (29 oktober 2018 @ 20:30)
Driver | Beste ronde | Quali | Totale racetijd | Race | Totaal |
rhwerkman | 1M42S713 | 9 | 38M54S322 | 96 | 105 |
MusiQ2 | 1M43S820 | 6 | 39M14S180 | 93 | 99 |
Baloutje07 | 1M42S636 | 12 | 39M19S959 | 90 | 102 |
Stoksbrood | 1M43S598 | 7 | 39M21S549 | 87 | 94 |
Alchemist V | 1M44S916 | 4 | 39M36S603 | 84 | 88 |
NLRev0lution | 1M44S420 | 5 | 39M54S478 | 81 | 86 |
Kleefei NL | 1M46S313 | 0 | 39M59S141 | 78 | 78 |
M en B | 1M45S245 | 0 | 40M08S438 | 75 | 75 |
OctagonQontrol | 1M45S576 | 0 | 40M27S985 | 72 | 72 |
Disarmed070 | 1M50S687 | 0 | 40M49S913 | 69 | 69 |
Dutch B0nes | 1M49S099 | 0 | 41M06S633 | 66 | 66 |
superlucky luke | 1M47S502 | 0 | 41M06S796 | 63 | 63 |
Biggmans | 1M53S005 | 0 | 43M09S602 | 60 | 60 |
timmie271 | 1M48S304 | 0 | 59M59S999 | 57 | 57 |
OpgelostDisarmed070 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 22:08:
@MAX3400 waarom heb ik 72 punten en jij 69. Je bent voor mijn gefinisht
Quali was ik btw geen 1e, volgens mij was het Balou, Werkman, Ikzelf, MusiQ, NLRev & Alchemist.
Check de Excel sheet even, heb 'm bijgewerkt met totaaloverzicht (tabblad LM).
Seizoen 4, race 6 - 2016 Porsche Cayman GT 4 Homologated A674
![]() | ![]() | ![]() |
Deze wagen staat in mijn Forza 7 te koop voor basis ??? credits maar mogelijk dat dit voor sommige personen goedkoper/duurder uitvalt.
- koop de auto met Homologated Parts
- download de tune van creator "OctagonQontrol" en omschrijving "S04E06" en monteer deze op de auto
- statistieken & klasse van de auto zal hetzelfde zijn als in de plaatjes hierboven
Voor de race: eigen kleurtje op de auto mag zonder problemen; zorg wel dat je startnummer goed zichtbaar is, zoals gewoonlijk
Disclaimer: random trekking van de auto gebeurd onder toezicht van Mw. MAX3400
Stoksbrood schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 22:24:
[...]
Quali was ik btw geen 1e, volgens mij was het Balou, Werkman, Ikzelf, MusiQ, NLRev & Alchemist.
Check de Excel sheet even, heb 'm bijgewerkt met totaaloverzicht (tabblad LM).
Iemand toevallig de Q-tijden nog inzichtelijk?
@Stoksbrood @job115 @rhwerkman welke tijden hadden jullie??

[ Voor 20% gewijzigd door MAX3400 op 29-10-2018 22:42 ]
Die van mij was 43,598MAX3400 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 22:26:
[Afbeelding]
Ik heb alleen volgorde opgeschreven, had volgens mij een 1:42.7 en job een 1:42.6MAX3400 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 22:26:Seizoen 4, race 6 - 2016 Porsche Cayman GT 4 Homologated A674
Deze wagen staat in mijn Forza 7 te koop voor basis ??? credits maar mogelijk dat dit voor sommige personen goedkoper/duurder uitvalt.
- download de tune van creator "OctagonQontrol" en omschrijving "S04E06" en monteer deze op de auto
- statistieken & klasse van de auto zal hetzelfde zijn als in de plaatjes hierboven
Voor de race: eigen kleurtje op de auto mag zonder problemen; zorg wel dat je startnummer goed zichtbaar is, zoals gewoonlijk
[...]
Ik had juist de tijden opgeschreven (een keer analoog op een blaadje) en zelfs dat kan ik niet...
[Afbeelding]
Hopelijk is @timmie271 dan ook uitgeslapen; arme ziel kon niet eens de auto op de baan houden!!
Nee joh, fantastische baan. Beetje stuiteren over krappe weggetjes.
Enige nadeel van Rio vind ik de bandenstapels. Als de banden op de weg eindigen wordt het oppassen dat je geen band tussen je auto en de muur plet.
Waar zien jullie de perentages benzine? Ik heb a in de Hud setup zitten zoeken maar dat leverde mij niks op. Ook de telemetrics zag ik geen brandstofpercentage staan...darkkingll schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 21:34:
Met nog 0.2% benzine over d finish..
Wel net ff te laat geremd in de laatste bocht.. om nog net lucky voorbij te komen..
HENG HENG
Ik ben er volgende race helaas niet bij, zit dan voor werk in het buitenland.Jammer, want de Cayman vind ik wel een fijne auto.MAX3400 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 22:26:Seizoen 4, race 6 - 2016 Porsche Cayman GT 4 Homologated A674
[...]
Ik had juist de tijden opgeschreven (een keer analoog op een blaadje) en zelfs dat kan ik niet...
[Afbeelding]
Des te meer tijd heb ik om te oefenen voor Suzuka
HENG HENG
Telemetry opvragen, dan 2 klik naar links, en daar staan dan je banden en schade en benzine?Spacecowboy schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 06:56:
[...]
Waar zien jullie de perentages benzine? Ik heb a in de Hud setup zitten zoeken maar dat leverde mij niks op. Ook de telemetrics zag ik geen brandstofpercentage staan...
Tenminste, ik ga ervanuit dat je weet dat het telemetry-scherm meerdere opties heeft om doorheen te scrollen?
Kijken is een vakMAX3400 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 07:26:
[...]
Telemetry opvragen, dan 2 klik naar links, en daar staan dan je banden en schade en benzine?
Tenminste, ik ga ervanuit dat je weet dat het telemetry-scherm meerdere opties heeft om doorheen te scrollen?
Thanks.
HENG HENG
3x raden wat ik net heb besteldMAX3400 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 19:40:
@darkkingll na zeeeeer kort overleg hier in huize MAX3400: ST-Line dan maar...![]()
Gelukkig krijg je later vanavond weer een andere auto voorgeschoteld hier door Mw. MAX3400 dus daar kan je ook alvast naar uitkijken!
Rood, spoilerpakket en wat andere goodie's erop.
Nu 3-4 maanden wachten, geloof ik
darkkingll schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:59:
[...]
3x raden wat ik net heb besteld![]()
Rood, spoilerpakket en wat andere goodie's erop.
Nu 3-4 maanden wachten, geloof ik
Klopt; de auto leveren ze niet tussen 1 november en 31 december ivm jaartal van registratie. Tenzij er eentje ergens al op kenteken staat.
Daarom is het in December altijd rustig met afleveringen en barst het daarvan in januari-februariMAX3400 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:12:
[...]
![]()
Klopt; de auto leveren ze niet tussen 1 november en 31 december ivm jaartal van registratie. Tenzij er eentje ergens al op kenteken staat.

Voordeel van grijs is dat je niet ziet dat 'ie vies is.darkkingll schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:45:
Ja, beetje jammer weer, er zijn amper ST line diesels op voorraad, de lokale dealer heeft er 1.. een grijze..
* Spacecowboy heeft een grijze auto...
HENG HENG
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Dacht dat we kwantum-korting gingen regelen...
Nou, dan ga ik volgend jaar stiekem een game-PC kopen ofzo
Punten nu gecorrigeerd in MAX3400 in "[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 4"
Rijderskampioenschap
Driver | Totaal | Q1 | R1 | Q2 | R2 | Q3 | R3 | Q4 | R4 | Q5 | R5 | Q6 | R6 | Q7 | R7 | Q8 | R8 | Q9 | R9 |
Stoksbrood | 479 | 7 | 87 | 12 | 96 | 6 | 78 | 9 | 90 | 7 | 87 | ||||||||
Baloutje07 | 465 | 12 | 96 | 9 | 93 | 12 | 96 | 12 | 33 | 12 | 90 | ||||||||
rhwerkman | 463 | 4 | 81 | 0 | 90 | 0 | 87 | 0 | 96 | 9 | 96 | ||||||||
NLRev0lution | 444 | 5 | 90 | 5 | 63 | 5 | 90 | 7 | 93 | 5 | 81 | ||||||||
OctagonQontrol | 400 | 9 | 84 | 0 | 72 | 4 | 75 | 0 | 84 | 0 | 72 | ||||||||
M en B | 397 | 6 | 69 | 4 | 84 | 0 | 66 | 6 | 87 | 0 | 75 | ||||||||
MusiQ2 | 391 | 6 | 93 | 6 | 87 | 7 | 93 | 0 | 0 | 6 | 93 | ||||||||
timmie271 | 332 | 3 | 63 | 6 | 69 | 4 | 48 | 4 | 78 | 0 | 57 | ||||||||
superlucky luke | 318 | 0 | 54 | 4 | 57 | 3 | 60 | 5 | 72 | 0 | 63 | ||||||||
Nielless | 306 | 8 | 72 | 7 | 81 | 0 | 63 | 0 | 75 | 0 | 0 | ||||||||
Disarmed070 | 248 | 1 | 57 | 3 | 60 | 1 | 57 | 0 | 0 | 0 | 69 | ||||||||
Plank268 | 246 | 0 | 75 | 0 | 78 | 9 | 84 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||||
Kleefei NL | 239 | 0 | 0 | 8 | 75 | 6 | 72 | 0 | 0 | 0 | 78 | ||||||||
Dutch B0nes | 235 | 2 | 60 | 0 | 51 | 2 | 54 | 0 | 0 | 0 | 66 | ||||||||
SinergyXL | 205 | 4 | 51 | 0 | 0 | 0 | 69 | 0 | 81 | 0 | 0 | ||||||||
Biggmans | 187 | 0 | 45 | 1 | 48 | 0 | 0 | 0 | 33 | 0 | 60 | ||||||||
Mavi1986 | 183 | 0 | 66 | 0 | 66 | 0 | 51 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||||
Alchemist V | 136 | 0 | 48 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 84 | ||||||||
mrpaaJ | 89 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 | 81 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||||
Dreadnaugh | 78 | 0 | 78 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||||
Lappiehero | 56 | 0 | 0 | 2 | 54 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||||
drdreey1976 | 42 | 0 | 42 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||||
A3426rage | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||||
Badmanski420 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||||
gamebifi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||||
Generationq87 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||||
Hypernova NL | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||||
KillerR NL | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||||
Res Binshou | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
[ Voor 93% gewijzigd door MAX3400 op 30-10-2018 20:00 ]
De uitslag van race 5 klopt nog niet helemaal.
Volgens mij was het:
1. ik
2. @Mu.siQ
3. @rhwerkman
4. @Stoksbrood
alhoewel ik niet 100% zeker ben over 3 en 4.
Dit topic is gesloten.