Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

NZB search providers icm sickbeard/sickrage/couchpotato/

Pagina: 1
Acties:
  • 1.119 views

• Lacroix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-11 08:26
Heb na lang gebruik van sickbeard op mijn popcornhour een nieuwe setup in gebruik genomen (zie deze topic).

Setup nu (ter info, is niet echt van toepassing op de vraag)
- Raspberry PI met sickrage en nzbdget
- Nvidia Shield met externe 4TB disk

De PI doet de downloads lokaal en via postprocessing verplaatst hij alles naar de Shield zijn externe disk (die beschikbaar is in het netwerk).
De folder waar alles terecht komt is input voor PLEX om alles af te spelen op de Shield.

Probleem nu: om sickrage (en consoorten) goed te laten werken heb je natuurlijk goede nzbs nodig, die automatisch gevonden kunnen worden. Ik zie door het bos de bomen niet meer, en de 'standaard' providers lijken vaak nog een account nodig te hebben en werken niet of geven ook geen resultaten.

Wat google opzoek werkt geeft me wel massas 'top 10 nzb site...' resulten, waarvan de helft ongetwijfeld fake of sponsored is.

Dus.. wat zijn tegenwoordig nog écht goede nzb indexes? Liefst gratis natuurlijk, maar ik heb de indruk dat die er alleszins niet meer zijn.

Veel van die sites hebben tegenwoordig ook nog invites nodig, dus die zijn ook welkom als je zelf goede ervaringen hebt met een bepaalde site.

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Ik ga geen voorbeelden noemen, maar kan wel zeggen dat gratis vrijwel niet mogelijk is. Beter geef je een euro of 3/4 uit per maand.

Default blanke hetero

• Lacroix
Wil er gerust voor betalen als het deftig is, maar dat kan ik moeilijk beoordelen zonder andere mensen hun ervaring (de 'free accounts' hebben vaak ook geen API access mogelijk).

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Usenet, Nieuwsgroepen en Newsservers met Binaries - Deel 14
[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 4

Genoeg topics waar je die vragen kunt stellen, zie niet echt een reden voor een apart topic.

• Lacroix
Wel, omdat ik in het 'mediaspeler' gedeelte daar niets van kon terugvinden, maar het stond dus blijkbaar ergens anders.

En volgens die topics mag je het blijkbaar ook niet over indexers en invites hebben. (grijze zone illegaal natuurlijk, maar verbaast me toch ergens).

Dus.. excuseer, hier mag slotje op, ik probeer mijn kennis wel elders op te doen.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Zoals je zelf al had uitgevonden zijn topics als deze niet de bedoeling. Gaat dus op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.