Ik ben op zoek naar een nieuwe mediaspeler omdat mijn Popcornhour A-300 niet meer echt mee kan. (en hij nu weer kuren heeft waardoor ik hem niet opgestart krijg).
De reden dat ik nog met zo'n oud spul zat, was omdat sickbeard er eindelijk op draaide (na veel moeite), en omdat er een interne HDD in zat. (pluspunt imo, ik heb geen NAS).
Dat zijn dan ineens ook de 2 grootste vereisten (al is alles bespreekbaar):
- Liefst interne HDD, zodat ik geen streaming issues kunnen zijn
- Liefst mogelijkheid met ondersteuning voor sickbeard
- Goede ondersteuning voor subtitles
Waar mijn oog al op gevallen was:
- Popcorn Hour A-500. Gewoon als logische opvolger. Maar ik vind er niets van terug of sickbeard daar nog wel uberhaupt op kan draaien. Is ook compleet ander OS dan de A-300.
- Nvidia Shield. Kan Kodi draaien, en daarvoor is er dan weer een Sickbeard plugin als ik me niet vergis? Iemand ervaringen mee? Ik zie dat er een Shield met ingebouwde 500gb HD is.... of was. Niet meer te verkrijgen?
- Dune PRO 4K.. lijkt me op't eerste zicht deftige mediaspeler met plaats voor ingeboude HDD.. maar kan ik er sickbeard op draaien?
- ...
De reden dat ik nog met zo'n oud spul zat, was omdat sickbeard er eindelijk op draaide (na veel moeite), en omdat er een interne HDD in zat. (pluspunt imo, ik heb geen NAS).
Dat zijn dan ineens ook de 2 grootste vereisten (al is alles bespreekbaar):
- Liefst interne HDD, zodat ik geen streaming issues kunnen zijn
- Liefst mogelijkheid met ondersteuning voor sickbeard
- Goede ondersteuning voor subtitles
Waar mijn oog al op gevallen was:
- Popcorn Hour A-500. Gewoon als logische opvolger. Maar ik vind er niets van terug of sickbeard daar nog wel uberhaupt op kan draaien. Is ook compleet ander OS dan de A-300.
- Nvidia Shield. Kan Kodi draaien, en daarvoor is er dan weer een Sickbeard plugin als ik me niet vergis? Iemand ervaringen mee? Ik zie dat er een Shield met ingebouwde 500gb HD is.... of was. Niet meer te verkrijgen?
- Dune PRO 4K.. lijkt me op't eerste zicht deftige mediaspeler met plaats voor ingeboude HDD.. maar kan ik er sickbeard op draaien?
- ...
[ Voor 174% gewijzigd door Lacroix op 25-07-2018 21:31 ]