Football Manager 2019

Pagina: 1 ... 6 ... 20 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
-

[ Voor 119% gewijzigd door Ivysaur op 13-01-2020 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apokk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-01 12:41
Is het niet saai in zo'n kleine competitie?

Ik zie die regens in posts en ben al blij met deze:
Richard Walker
Callum Fitzgerald

Ze doen het bij mij prima :)

Ik heb vanaf Vanarama National hevig geinvesteerd in jeugd en nu 4 leuke (niet zo goed als die van jullie natuurlijk gezien de league) waarvan bovenste 2 meedraaien in het eerste. Youth facilities op average met Youth level 4. Sta nu zowaar eerste in 7 wedstrijden in Skybet 2 en net in de Checkatrade Trophy gewonnen tegen de nummer 1 in Skybet 1 haha :)

Blijft wel vermoeiend dat er nonstop gejaagd wordt op mijn 5 top spelers. Ik kom nu nog steeds weg met "Maar er is zo'n goede sfeer in de kleedkamer en dat krijg je nergens" en dan blijven ze toch maar.

[ Voor 3% gewijzigd door Apokk op 18-12-2018 22:59 ]

Blizzard: Apokk#2441

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
-

[ Voor 99% gewijzigd door Ivysaur op 13-01-2020 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Apokk schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 22:56:
Is het niet saai in zo'n kleine competitie?

Ik zie die regens in posts en ben al blij met deze:
Richard Walker
Callum Fitzgerald

Ze doen het bij mij prima :)

Ik heb vanaf Vanarama National hevig geinvesteerd in jeugd en nu 4 leuke (niet zo goed als die van jullie natuurlijk gezien de league) waarvan bovenste 2 meedraaien in het eerste. Youth facilities op average met Youth level 4. Sta nu zowaar eerste in 7 wedstrijden in Skybet 2 en net in de Checkatrade Trophy gewonnen tegen de nummer 1 in Skybet 1 haha :)

Blijft wel vermoeiend dat er nonstop gejaagd wordt op mijn 5 top spelers. Ik kom nu nog steeds weg met "Maar er is zo'n goede sfeer in de kleedkamer en dat krijg je nergens" en dan blijven ze toch maar.
Ik zou die topspelers juist verkopen voor een mooi bedrag en als plaatsvervangers wat free transfers zoeken of anders huurspelers.
Jeugd opwaarderen vond ik op dat niveau zonde van het geld, kost relatief veel en je krijgt vaak prut spelers die je pas jaren later kunt gebruiken als je inmiddels (hopelijk) al 1 of meer niveaus hoger speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
-

[ Voor 130% gewijzigd door Ivysaur op 13-01-2020 10:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apokk
toolkist schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:49:
[...]

Ik zou die topspelers juist verkopen voor een mooi bedrag en als plaatsvervangers wat free transfers zoeken of anders huurspelers.
Jeugd opwaarderen vond ik op dat niveau zonde van het geld, kost relatief veel en je krijgt vaak prut spelers die je pas jaren later kunt gebruiken als je inmiddels (hopelijk) al 1 of meer niveaus hoger speelt.
Mijn transfer beleid is in elke FM voor 90% free transfers. Daar komen ook die topspelers vandaan. Veel scouten en de spelers met hoog potentieel (hoge ability zijn salarissen toch niet te betalen) op de shortlist zetten zodat je ze meteen kan weg snipen als ze op de free transfer komen :)

Maar in de lower league is het vaak al lastig genoeg om een beetje degelijke speler te krijgen aangezien ze hun neus ophalen voor je club of de league waar je in speelt. Vaak is het dan ook zo dat als je dan iemand vindt die een beetje betaalbaar is er nog een bod komt van een hogere league en hij vervolgens daarheen gaat. Ik ben dus altijd een beetje voorzichtig met die pareltjes (voor lower league begrippen dan). Mijn free transfers zijn vaak 4,5-5 potentieel, maar dan nog laag in ability. Met genoeg speeltijd schiet het best snel omhoog. Dan tegen 4 ability wil iedereen ze opeens hebben en wordt een free transfer opeens (zoals die vorige) 750K waard.

Ik heb doorgaans niet zoveel moeite met financiën tenzij ik een beetje overboord ga met salarissen. Ik zit nu in skybet 2 ook 34K onder de fairplay. Mijn huidige salaris is iets van 40K ofzo denk ik.

Nu moet ik zeggen dat ik tot nu ook wel transfers heb gehad die bijzonder goed hebben uitgepakt. Duurde wel 4 seizoenen om een beetje goede keeper te krijgen. De meeste haal ik binnen met een 80+ scouting lvl en soms weet ik het niet en wordt het een sniper bod omdat 4 topclubs dan een bod hebben gedaan en het is uitgelekt onder het mom "dan zal hij was wel goed zijn dus probeer ik het ook even". Beloven dat hij een key player wordt (waar hij bij de top clubs dan gezien zijn stats vermoedelijk backup wordt of in het tweede komt). Nog wat extra dingen beloven zoals promotie in xx seizoen. Wat doelpunten bonussen geven etc. Soms komt hij dan bij mij en wordt het zo'n topspeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:10
19.2.1 Changelist

- Further stability fixes
- Fix for Romanian U22 Homegrown Registration Rule
- Eligibility fix for Euro Cup U21 players

For the changelist from our last major update please read the 19.2.0 Changelist.

This update is only currently for FM, the FMT Update is due to follow, hopefully no later than tomorrow.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Apokk
Ik heb hem voor het eerst maar eens in de spits gezet:

https://ibb.co/f0nFXbv

Gewisseld voor Simmonds in de 70e minuut die niet goed speelde (scoorde toevallig net door een penalty).

Ik zit nu in een lekkere blessuregolf (nog niet gehad tot nu toe) EN iedereen vindt het blijkbaar nodig om OPEENS nonstop harde overtredingen te maken en rode kaarten te scoren. Lekkere combinatie.

Gelukkig heb ik genoeg spelers dus kan een beetje rouleren, maar wordt even afwachten of ik punten kan blijven pakken zo :)

Vond de targets van de directie ambitieus, maar het gaat tot nu toe prima:
https://ibb.co/VHR6tPc

Wel grappig is dat de huidige nummer 1 dus net zoals ik net gepromoveerd is uit National.

[ Voor 63% gewijzigd door Apokk op 20-12-2018 11:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
-

[ Voor 139% gewijzigd door Ivysaur op 13-01-2020 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apokk
Nice, ik ben net door in de volgende ronde FA Cup na een penalty shootout waarbij het hele elftal langs kwam en uiteindelijk beslist moest worden met keeper vs keeper. Mijn keeper schoot raak en stopte het schot van de andere keeper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:29
Ik wil een speler koper die een clausule heeft voor clubs die meedoen aan een continentale competities.
Maar ik kan hem niet overnemen voor dat bedrag omdat de CL nog geloot moet worden.

Dat ik meedoe staat vast maar officieel doe ik nog niet mee :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-06 11:55
Deadsy schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 21:34:
Ik wil een speler koper die een clausule heeft voor clubs die meedoen aan een continentale competities.
Maar ik kan hem niet overnemen voor dat bedrag omdat de CL nog geloot moet worden.

Dat ik meedoe staat vast maar officieel doe ik nog niet mee :S
Klinkt als een bug ;)
Melden bij SI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Oef!

Barca 6 - 0 Cork | Hier mijn standaard tactiek gebruikt. 48-52 balbezit, tig doelpogingen, enz
Cork 0 - 2 Barca | Hier mijn counter-tactiek gebruikt. Weinig balbezit, 3 doelpogingen.

Maar wel 9.5 miljoen ontvangen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:43
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/187626e30fbd7d481b762f0e712e50f4.png

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/f7571607d7bdec4f6d765b337d263c3d.png

Wat een luxe probleem :+ Eigenlijk zou Mendes verkocht worden afgelopen zomer, daarom haalde ik Onana. Helaas weigerde hij het contract....

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
FM Dark skin uitgepakt, Whatsupp instant result code gekopieerd en geplakt. Heb nu een up to date Dark Skin met Instant result. ;)

Regels omtrent instant result

1. Teams die 4e tot 10 staan in de competitie ga ik niet naar kijken.
2. Bekerwedstrijden ditto.

Ofwel

1. Plaats 1 tot met drie kijk ik live.
2. Europese wedstrijden ook.

Waarom?

Gaat het spel een stukje vlotter en minder saaiheid van de Ierse Competitie nu ik zo uit mijn jasje ben gegroeid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-06 16:09
Aaaargh, bekend "probleem"?

Al geprobeerd om ettelijke spelers te kopen maar die hebben exorbitante looneisen, zo heeft een speler die weg mag bij A-club een loon van 13.000€ per maand.

Ik onderhandel met hem en hij vraagt een loon van 75.000€ per maand. Ik kan hem dat niet geven (max. 36k) om dan te zien dat hij tekent bij een B-ploeg en loon krijgt van 24k per maand....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:37
Stancke schreef op maandag 24 december 2018 @ 09:15:
Aaaargh, bekend "probleem"?

Al geprobeerd om ettelijke spelers te kopen maar die hebben exorbitante looneisen, zo heeft een speler die weg mag bij A-club een loon van 13.000€ per maand.

Ik onderhandel met hem en hij vraagt een loon van 75.000€ per maand. Ik kan hem dat niet geven (max. 36k) om dan te zien dat hij tekent bij een B-ploeg en loon krijgt van 24k per maand....
Heeft misschien te maken met het land/competitie van jouw ploeg tov de B ploeg is een ander land. Reputatie van de competitie maakt vaak helaas veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
vuurtjih schreef op zondag 23 december 2018 @ 12:55:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Wat een luxe probleem :+ Eigenlijk zou Mendes verkocht worden afgelopen zomer, daarom haalde ik Onana. Helaas weigerde hij het contract....
Gewoon Onana omscholen naar rechtsbuiten ;) Maak je hem inside forward, hoeft ie niet eens z'n rechterbeen te leren gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Het blijft zo vaag, met Arsenal word ik altijd kampioen in het eerste jaar met 4-4-2. :S
Ook de transfers zijn altijd hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:03
Ieder nadeel heb zijn voordeel -> het uitblijven van grote transfers betekent dat je het team bij elkaar houdt :). Dit leverde in seizoen 3 de Europa League winst op met Ajax! 4 prijzen in één seizoen, en nu dus op jacht naar de CL. Chelsea met 2-1 verslagen in de finale, erg spannend vanaf de 70e minuut. Stond met 2-0 voor en toen kwam de 2-1. William kreeg nog een dot van een kans maar een briljante redding van de keeper bezorgde ons de beker!

Financiën zijn 150 miljoen op de bank en een transferbudget van "slechts" 35 miljoen. Ik ben benieuwd of er nu een run op mijn spelers gaat komen, de belangstelling blijft vooralsnog uit. Dolberg heeft ruim 30 treffers weer dit seizoen, Wöber 19 (neemt alle strafschoppen) en Ziyech heeft ook een goede rating over het seizoen genomen. Ik verwacht alleen dat het krijgen van 30 miljoen+ voor geen van allen gaat lukken, dit blijft een lastig karwei in deze FM.

@HollowGamer - ik heb nog niet meerdere games gespeeld, maar als het exact gelijk is, is dit wel anders dan in andere FM's. Normaliter zie je wel eens wat dezelfde transfers, maar ook verschillende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasvd79
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-03 16:54
Blijf het knap vinden dat jullie teams zo goed draaiende weten te houden, heb grootse moeite om constant te blijven misschien verwacht ik ook teveel. Spitsen scoren weinig, heb weinig invloed op het spel wat gespeeld wordt heb ik het idee. Speel met FC Groningen, 1e seizoen 4e en europees voetbal gehaald, nu bezig om 5e plek te behalen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:11

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

m4yall schreef op woensdag 26 december 2018 @ 13:22:
Ieder nadeel heb zijn voordeel -> het uitblijven van grote transfers betekent dat je het team bij elkaar houdt :). Dit leverde in seizoen 3 de Europa League winst op met Ajax! 4 prijzen in één seizoen, en nu dus op jacht naar de CL. Chelsea met 2-1 verslagen in de finale, erg spannend vanaf de 70e minuut. Stond met 2-0 voor en toen kwam de 2-1. William kreeg nog een dot van een kans maar een briljante redding van de keeper bezorgde ons de beker!

Financiën zijn 150 miljoen op de bank en een transferbudget van "slechts" 35 miljoen. Ik ben benieuwd of er nu een run op mijn spelers gaat komen, de belangstelling blijft vooralsnog uit. Dolberg heeft ruim 30 treffers weer dit seizoen, Wöber 19 (neemt alle strafschoppen) en Ziyech heeft ook een goede rating over het seizoen genomen. Ik verwacht alleen dat het krijgen van 30 miljoen+ voor geen van allen gaat lukken, dit blijft een lastig karwei in deze FM.

@HollowGamer - ik heb nog niet meerdere games gespeeld, maar als het exact gelijk is, is dit wel anders dan in andere FM's. Normaliter zie je wel eens wat dezelfde transfers, maar ook verschillende.
Ik weet dat de hoofd researcher voor Nederland bezig is met de Nederlandse financiën. Volgens mij zowel qua bankrekening van de Nederlandse clubs, als qua transferwaarde van de spelers. Mogelijk zien we dit terug in de januari update.

Your Friendly Neighborhood Moderator

• m4yall
Ik heb Torreira (50M) en De Jong(47M) verkocht, oftewel de as van mijn veld weg. Niet de meest slimme optie maar had behoefte om wat door te schuiven / bouwen. Heb er 1 voor teruggekocht (Bazoer, 29M) nadat de echte toppers onhaalbaar bleken (salaris eisen van 700k vs huidige salaris van 120k).

Voor Dolberg komt alleen 14M biedingen en huuraanbiedingen dus die blijft wellicht toch nog. Ziyech wordt wekelijks in verband gebracht met andere teams maar nooit een biedeng.

Nog een weekje transferwindow, hoop nog een goede rechtsback te strikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apokk
klaasvd79 schreef op woensdag 26 december 2018 @ 23:43:
Blijf het knap vinden dat jullie teams zo goed draaiende weten te houden, heb grootse moeite om constant te blijven misschien verwacht ik ook teveel. Spitsen scoren weinig, heb weinig invloed op het spel wat gespeeld wordt heb ik het idee. Speel met FC Groningen, 1e seizoen 4e en europees voetbal gehaald, nu bezig om 5e plek te behalen
Niet te veel rommelen met tactieken. Beetje KISS principe hanteren (Keep It Simple Stupid) en dan af en toe beetje tweaken afhankelijk van de tegenstander ipv 25 instructies instellen. En proberen je spelers in de beste rollen te laten spelen / een opstelling en tactiek spelen die past bij jouw spelers en niet andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Bij een uittrap, verlies ik veel ballen omdat mijn spelers koppen en de bal in de voeten van de tegenstander koppen.
Ik zou graag willen dat ze de bal ontvangen met de voet en deze bijhouden, hoe kan ik dit instellen bij tacktiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Stancke schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 23:06:
Bij een uittrap, verlies ik veel ballen omdat mijn spelers koppen en de bal in de voeten van de tegenstander koppen.
Ik zou graag willen dat ze de bal ontvangen met de voet en deze bijhouden, hoe kan ik dit instellen bij tacktiek?
Ja, dat zou ik ook wel willen. Kan helaas niet. :o

Twee jaar geleden nog met geluk groepswinnaar in CL. Vorig seizoen gewoon afgemaakt door Barcelona, Juventus en OM. 8) :> Kan niet alles hebben.

Dit seizoen afscheid genomen van twee verdedigers, waarop maar liefst 4 nieuwe verdedigers in de centraal het mogen proberen. Twee uit de jeugd en twee jong aangekocht en in de jeugd geplaatst. Moet een beetje gaan opletten dat ik niet te veel vasthoudt aan spelers. En door een speler verkoop wanneer die aan zijn top zit.

Tevens heel wat mensen voor achter de schermen aangekocht. De medische sectie bestaat volledig uit vrouwen, ook de -19 afdeling. :+

Breaking news: Troy Parrot ruzie met Spurs. Dus die komt na 2 seizoenen weer op huurbasis naar Cork. :*)

[ Voor 48% gewijzigd door Ivysaur op 28-12-2018 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Dit bedoel ik dus... Tegenstrever trapt de bal uit, mijn verdediger ontvangt hem maar kopt rechtstreeks in de voeten van de tegenstander.

Hou die bal dan toch gewoon bij met je voeten???

YouTube: Football Manager 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Stancke schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 09:44:
Dit bedoel ik dus... Tegenstrever trapt de bal uit, mijn verdediger ontvangt hem maar kopt rechtstreeks in de voeten van de tegenstander.

Zit meer in de algehele taktiek maar passing minder direct zetten? Werkt uiteraard door in je hele tactiek dus weet niet of dat wenselijk is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apokk
ik weet niet wat er opeens met mijn team aan de hand is, maar iedereen is gestopt met doelpunten maken. Keeper doet opeens debiele dingen die zelfs iemand in amateurvoetbal niet zou doen. Mijn 10 punten leiding kwijt en nu nog maar afwachten of ik het nog ga halen zo. Net ook allemaal slechte potten in Overwatch dus even beetje ontspannend gamen is nu een uur lang vloeken geworden haha :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apokk
Maar dit dan weer wel, weliswaar met 3 wedstrijden (inclusief finale) winnen door penalties maar toch :)

https://ibb.co/qjVKDYG
https://ibb.co/TP3DbsR

[ Voor 18% gewijzigd door Apokk op 30-12-2018 14:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Apokk schreef op zondag 30 december 2018 @ 10:21:
ik weet niet wat er opeens met mijn team aan de hand is, maar iedereen is gestopt met doelpunten maken. Keeper doet opeens debiele dingen die zelfs iemand in amateurvoetbal niet zou doen. Mijn 10 punten leiding kwijt en nu nog maar afwachten of ik het nog ga halen zo. Net ook allemaal slechte potten in Overwatch dus even beetje ontspannend gamen is nu een uur lang vloeken geworden haha :)
You are getting FM'ed. ;)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apokk
Nou inderdaad. Hierna is mijn goede linksback met 8 maanden blessure uitgevallen. 1 wedstrijd nadat ik zijn contract heb verlengd....

En net voor de laatste wedstrijd is mijn keeper opeens geblesseerd voor 2 maanden. Moet ik in de wedstrijd die ik eigenlijk moest winnen (minimaal gelijk spelen) een keeper opstellen met 1,5 ster (4,5 potentieel).....en er werd dus ook meteen gescoord binnen 5 minuten. Begon alweer te vloeken. Gelukkig goed afgelopen met een 2-2. Anders zo jammer om in de laatste wedstrijd nog de 1e plek te verliezen.

https://ibb.co/mCVwv30

Toch lekker. Ik ben net gepromoveerd naar Skybet 2 en kan direct door als nummer 1 naar Skybet 1. Had ik niet verwacht. Zal nu wel pittig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
m4yall schreef op woensdag 26 december 2018 @ 13:22:

Ivysaur schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 23:26:
[...]

Ja, dat zou ik ook wel willen. Kan helaas niet. :o

Twee jaar geleden nog met geluk groepswinnaar in CL. Vorig seizoen gewoon afgemaakt door Barcelona, Juventus en OM. 8) :> Kan niet alles hebben.

Dit seizoen afscheid genomen van twee verdedigers, waarop maar liefst 4 nieuwe verdedigers in de centraal het mogen proberen. Twee uit de jeugd en twee jong aangekocht en in de jeugd geplaatst. Moet een beetje gaan opletten dat ik niet te veel vasthoudt aan spelers. En door een speler verkoop wanneer die aan zijn top zit.

Tevens heel wat mensen voor achter de schermen aangekocht. De medische sectie bestaat volledig uit vrouwen, ook de -19 afdeling. :+

Breaking news: Troy Parrot ruzie met Spurs. Dus die komt na 2 seizoenen weer op huurbasis naar Cork. :*)
Apokk schreef op zondag 30 december 2018 @ 20:53:
[...]

Nou inderdaad. Hierna is mijn goede linksback met 8 maanden blessure uitgevallen. 1 wedstrijd nadat ik zijn contract heb verlengd....

En net voor de laatste wedstrijd is mijn keeper opeens geblesseerd voor 2 maanden. Moet ik in de wedstrijd die ik eigenlijk moest winnen (minimaal gelijk spelen) een keeper opstellen met 1,5 ster (4,5 potentieel).....en er werd dus ook meteen gescoord binnen 5 minuten. Begon alweer te vloeken. Gelukkig goed afgelopen met een 2-2. Anders zo jammer om in de laatste wedstrijd nog de 1e plek te verliezen.

https://ibb.co/mCVwv30

Toch lekker. Ik ben net gepromoveerd naar Skybet 2 en kan direct door als nummer 1 naar Skybet 1. Had ik niet verwacht. Zal nu wel pittig worden.
Ik had de afgelopen week/weken ff een dipje met m'n Fylde game (geen zin om op te starten), maar hierdoor krijg ik toch weer zin d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Als het tegen zit dan zit het echt flink tegen.

Na de 1/8 finale van de CL raakt mijn 1e doelman geblesseerd, een return van de halve finale zou hij misschien nog halen.
Een paar weken voor de 1e kwart finale pot raken mijn beide reserve centrum verdedigers geblesseerd en zullen minimaal de 1e wedstrijd missen.
In de laatste Eredivisie wedstrijd voor de 1e wedstrijd in de kwart finale raken mijn beste speler (nr10) en rechtsbuiten 3 tot 4 weken geblesseerd.

Mijn reserve rechtsbuiten was al geblesseerd dus inplaats van dat ik iemand als rechtsbuiten neerzet zet ik er een extra spits bij.

De eerste kwart finale tegen Man United begon goed. In de 1e minuut maken we direct de 1-0 en 2 minuten erna weet United een penal te missen.
Uiteindelijk 4-1 gewonnen en de laatste 20min met 9 man (1x rood en vlak na de wissels een blessure).

Heb nu pakweg een week om een werkende tactiek in elkaar te draaien voor de uit wedstrijd.

edit:
Lekker mijn linksbuiten gaat de return missen.

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsy op 30-12-2018 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-06 11:55
Deadsy schreef op zondag 30 december 2018 @ 22:57:
Als het tegen zit dan zit het echt flink tegen.

Na de 1/8 finale van de CL raakt mijn 1e doelman geblesseerd, een return van de halve finale zou hij misschien nog halen.
Een paar weken voor de 1e kwart finale pot raken mijn beide reserve centrum verdedigers geblesseerd en zullen minimaal de 1e wedstrijd missen.
In de laatste Eredivisie wedstrijd voor de 1e wedstrijd in de kwart finale raken mijn beste speler (nr10) en rechtsbuiten 3 tot 4 weken geblesseerd.

Mijn reserve rechtsbuiten was al geblesseerd dus inplaats van dat ik iemand als rechtsbuiten neerzet zet ik er een extra spits bij.

De eerste kwart finale tegen Man United begon goed. In de 1e minuut maken we direct de 1-0 en 2 minuten erna weet United een penal te missen.
Uiteindelijk 4-1 gewonnen en de laatste 20min met 9 man (1x rood en vlak na de wissels een blessure).

Heb nu pakweg een week om een werkende tactiek in elkaar te draaien voor de uit wedstrijd.

edit:
Lekker mijn linksbuiten gaat de return missen.
Nog gewonenn? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Die Troy Parrot is verhuist naar La Galaxy. Waarde nu nog maar 5 miljopen. In plaats van die 100+ miljoen die die normaliter zou moeten opbrengen. Denk dat ik hem maar eens ga proberen te halen. Zijn contract liep af, dus ik hem huren om te zorgen dat die bij me wilde blijven als ik hem overnam. Maar helemaal vergeten dat te doen. :9

Voor de rest gaat het prima bij mij. Doe nog overal mee. Heb wel mijn tactiek omgegooid, want zat de hele tijd met 2-0, 1-0, 1-1 te kutten. Die Ierse teams spelen nu alleen nog maar op de Bus, dus kwam er nauwelijks door heen.

Nu meer een killertactiek-gecreerd die het moet doen op vroege voorzetten en lange ballen. Werkt prima. 3-0, 4-0, 5-0 en 20 wedstrijden ongeslagen.

Heb een linkback verkocht voor 10 miljoen en 30% verkoopdinges. Hele tijd biedingen van 3 miljoen enzo, dus 10 miljoen kon ik niet weigeren. Dat wordt weer kassa straks. ;) Clubs zijn al een tijdje aan het trekken aan mijn spelers, maar niemand mag weg voor 5 miljoen of minder.

Spelert weg voor 10 miljoen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/xIQNgMq68MbBqlEgdYjN7IKv/thumb.jpg

Deze gehaald voor 1 miljoen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JJAogI34O4U8qaoHyAFF6SHi/thumb.jpg

Die mag het gaan proberen als linkback. Voorzetten trainen en het is een leukerd.

@toolkist Je kan het! _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door Ivysaur op 31-12-2018 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Yip.
Thuis gewonnen met 4-1.
Toen tegen Go ahead met een zeer verdedigende tactiek, om te oefenen aangezien ik al kampioen was.
Tegen Go ahead met 6-1 gewonnen, met die tegen goal was ik niet blij aangezien uit spelen tegen United gewoon ruk is.

Uit tegen United speelde ik met 6 verdedigende spelers. United had pakweg 6 of 7 top kansen maar het bleef 1-0.

Nu halve finale tegen real.
Real is al jaren matig en de laatste jaren wanneer ik tegen ze moet gaan ze meestal over de knie.

Maar ik zal op zijn minst de eerste wedstrijd nog alle blessure gevallen moeten missen.
Voor de return zullen er denk ik een paar bij kunnen zijn maar zullen niet fit zijn.

Afgelopen zomer voor 300mln+ verkocht.
Plan was diverse belangrijke spelers te behouden maar dan worden bedragen geboden die ik niet kon missen.

Mazzel dat zoveel spelers de stap vooruit gezet hebben. En dat enkele spelers met maar 3 sterren gewoon top in hun rol zijn.
Nadeel is dat de selectie kwalitatief gezien te breed is.
In de zomer weer door selecteren.

Toch nog drie regens van de eigen jeugd in de basis. Maar de laatste twee jaar is er bij Ajax geen goede jeugd speler bij gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wie is je beste speler @Deadsy ? Screenie? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvanoers
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-12-2023
na 4x kampioen 3x bekerwinst nu ook de CL gewonnen :) . Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ctPTVBC.jpgAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LIXb4WA.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op maandag 31 december 2018 @ 13:11:
Wie is je beste speler @Deadsy ? Screenie? O-)
Die heb ik afgelopen zomer verkocht :D.

Was al van plan enkele spelers te posten, zal proberen dit later vandaag te doen.
Mijn beste speler en enkele Ajax regens.
Mijn beste speler is denk ik 1 van de 2 spelers die geen regen zijn, Olmo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Dani Olmo
Gebruik hem vooral als nr10 en soms als linksbuiten. Zie hem als mijn belangrijkste speler.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/yNbDvLp97YYNFdmBtzncTUJO/thumb.jpg

Ooievaar
Regen uit de Ajax jeugd. Een vrij goede doelman met nog potentie.
Tijd lang het probleem dat ik 2 goede doelmanen in de jeugd had, waardoor ik Ooievaar jaren lang verhuurd heb. De ander is afgelopen zomer voor 32mln weg gegaan, hij was 3 jaar 1e keus.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RPJX9UfogHca0QDKOmnFq7sy/thumb.jpg

Van de Ban
Ook regen uit de jeugd. Dit is zijn 2e jaar als 1e keus, ervoor was hij 1 jaar reserve.
Raar genoeg toen ik hem voor het eerst in de jeugd zag vond ik niet dat hij toekomst had.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZgdMixQgEHgGoW2rLvQHrqG1/thumb.jpg

Ik houd zoals gebruikelijk een salaris cap aan. Voor de meeste spelers zit deze op 100k p/w.
De betere spelers krijgen max 150k en de absolute top mag tot 200k p/w krijgen.
Op het moment slechts 2 spelers die boven de 150 zitten. 3 tussen de 100 en 150 en de rest onder de 100.

Op deze manier wil ik de club gezond houden en de afgelopen jaren zijn we winstgevend als ik de transfers weg laat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@Deadsy Ben wel gecharmeerd van Ooinvaar. Leuke spelert.

Net weer in de groepsronde terechtgekomen. Gaat netjes zo op financieel gebied, hehe.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wymsqPZE0NrttktJTlZ67PM4/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ivysaur schreef op maandag 31 december 2018 @ 18:51:
@Deadsy Ben wel gecharmeerd van Ooinvaar. Leuke spelert.

Net weer in de groepsronde terechtgekomen. Gaat netjes zo op financieel gebied, hehe.

[Afbeelding]
Zijn voorganger was iets beter/verder maar ik vond het zonde om 2 keepers uit de jeugd te hebben, want maar eentje kan spelen.

FInanciele huishouding ziet er goed uit. Als je niet te gehecht raakt aan spelers dan kan dat vrij snel gaan.
Zit zelf nu op 670mln. Zal wel dik over de 700 zijn na de zomer. Maar is natuurlijk een kromme vergelijking

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsy op 31-12-2018 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-05 14:19
Zojuist na lang twijfelen toch maar eens FM19 gekocht. Sinds fm16 weer eens de eerste die ik koop. Zijn er nog downloads die ik moet hebben voor echte namen etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
DeBers schreef op maandag 31 december 2018 @ 19:41:
Zojuist na lang twijfelen toch maar eens FM19 gekocht. Sinds fm16 weer eens de eerste die ik koop. Zijn er nog downloads die ik moet hebben voor echte namen etc?
https://sortitoutsi.net/d...-german-national-team-fix
en links onder: 'FM19 essentials'

Installeer FM op je SSD. En dan dit doen https://community.sigames...ive-folder-location-r635/ en daar als je 'graphics' dumpen. Dus op je HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Deze kende ik nog niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/A6IpC4z2OnBPjKinPdGZnTIY/thumb.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Had voor FM 2018 meen ik al gelezen dat dit ingevoerd is, alleen nog nooit tegengekomen. Het is alleen voor regen's, want ze zijn bang voor gezeik als bv Cristiano Ronaldo ineens uit de kast zou komen in FM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Stancke schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 09:44:

Heel herkenbaar dit, die uitrappen blijven raar.
Kan je niet kort laten passen vraag ik me nu af?

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermod
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 14:53
Weet er eigenlijk iemand of FM Touch 19 zou werken op een tablet wat niet op de 'compatible' lijst staat?
(meerbepaald: Chuwi HI9 Plus, volgens mij geen 'low end tablet'..
'k wil geen 20 euro uitgeven aan iets wat vervolgens niet lijkt te werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Hermod schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 11:29:
Weet er eigenlijk iemand of FM Touch 19 zou werken op een tablet wat niet op de 'compatible' lijst staat?
(meerbepaald: Chuwi HI9 Plus, volgens mij geen 'low end tablet'..
'k wil geen 20 euro uitgeven aan iets wat vervolgens niet lijkt te werken..
Het lijkt me vooral een lijstje dat aangeeft op welke tablets hij sowieso goed werkt, aangezien ze afsluiten met dat je minimaal Android 5.0 Lollipop moet hebben. Als je het echt zeker wilt weten, stel dan je vraag op het betreffende subforum van SI Games: https://community.sigames...touch-general-discussion/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
Afbeeldingslocatie: https://gyazo.com/cb568bbba48b1b9e114c5b681e630ff2.png

Nou, wie zullen we vandaag eens kopen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
vuurtjih schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 13:28:
[Afbeelding]

Oef dat is pas een budget :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Goeie genade!! Heb je geen bonusregeling afhankelijk van niet uitgegeven transferbudget :) 10% naar jou als je wel kampioen wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
m4yall schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 14:00:
Goeie genade!! Heb je geen bonusregeling afhankelijk van niet uitgegeven transferbudget :) 10% naar jou als je wel kampioen wordt
Ik krijg een dikke 14.250 euro per week :+

Kost wel moeite om niet allerlei dure spelers te gaan kopen trouwens, tot nu toe is m'n duurste aankoop 37 miljoen geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
't is af en toe net tennis...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/r2DFarlqaSJXgf8A2ObHKDUY/full.png
vuurtjih schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 13:28:
[Afbeelding]

Dat lukt mij dus echt niet, 1 miljard... Ik krijg komend seizoen 140m en ik ben nu al aan het bedenken hoe ik die ga verbrassen >:)
Ik denk hieraan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MzzBL8gNQJnblfQz67fh6eaF/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
toolkist schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 14:27:

[Afbeelding]

[...]

Dat lukt mij dus echt niet, 1 miljard... Ik krijg komend seizoen 140m en ik ben nu al aan het bedenken hoe ik die ga verbrassen >:)
Ik denk hieraan:
[Afbeelding]
Ziet eruit als een goed doel om voor te gebruiken!

@vuurtjih Lijkt me inderdaad moeilijk om niet helemaal los te gaan, maar ik heb ook de drang om niet te hoog te gaan zitten. Ik had een budget van 75 miljoen na de verkoop van 2 middenvelders bij Ajax, maar de echte toppers begin ik niet aan. Wil iets van salarishuishouding hebben en geld binnenhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
toolkist schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 14:27:

[Afbeelding]

[...]

Ik denk hieraan:
[Afbeelding]
Dat is zeker een leuke speler :D
m4yall schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 14:33:
[...]

Ziet eruit als een goed doel om voor te gebruiken!

@vuurtjih Lijkt me inderdaad moeilijk om niet helemaal los te gaan, maar ik heb ook de drang om niet te hoog te gaan zitten. Ik had een budget van 75 miljoen na de verkoop van 2 middenvelders bij Ajax, maar de echte toppers begin ik niet aan. Wil iets van salarishuishouding hebben en geld binnenhouden.
Ja precies, daarom geef ik nog 'maar' 1 miljoen per week uit. Max salaris is (uit m'n hoofd) ergens tussen de 70-90k per week, dus valt nog mee vergeleken met het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Van het 1e gerucht over een overname
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/YoEj04zjIK7rFv2qJj85uD5E/full.png
via
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JURFZxiiZCj4ArbfsUUR4A7w/full.png
naar
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JudvuLD3wfn60eNcIMefDYhi/full.png
in minder dan een week... Dat ging snel 8)7
En uiteraard klopt de genoemde 78m niet en wordt er voorlopig niks geïnvesteerd.. Niet dat het nodig is, maar toch ;)

Nu maar hopen dat dit geen eigenaar is die hele vreemde eisen gaat stellen. Het begin is in ieder geval positief
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kCcE626HnnSGHwyM0PE3LeE1/full.png

[edit]
Denk dat de transfer van Pirhbai niet haalbaar gaat zijn.
350k per week (dubbele van beste verdiener nu), 10% jaarlijkse verhoging, 75k startgeld per wedstrijd, 11 miljoen tekengeld en 31 miljoen (!!!!) fee voor de zaakwaarnemer vind ik toch net ff teveel van het goede :X

[ Voor 18% gewijzigd door toolkist op 02-01-2019 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Die fee is niet normaal! Is het papa Neymar die de zaakwaarnemer is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
m4yall schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 22:51:
Die fee is niet normaal! Is het papa Neymar die de zaakwaarnemer is :)
Gaat em dus ook niet worden. Aandacht is inmiddels verlegd naar deze speler, aangezien ik ook min of meer besloten heb om weer terug te gaan naar 4-2-3-1 ipv 4-2-4 en ik geen aanvallende middenvelders heb.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Y6e9y2O4mFbg1dxgeuG3fW4O/full.png

Enneh, het nieuwe stadion is eindelijk klaar *O* en niet naar mij vernoemd -O-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tFiAUA4ql8eM2QiGV31KsAdP/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:55
Voor diegene die hem nog niet hebben.

FM 2019 is 26,- bij Voidu.

https://www.voidu.com/en/football-manager-2019-3
Met code 25%; WINTERMADNESS

Is retail EU - net geactiveerd. Betaald met ideal.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:37
Laat ik mij dan ook weer eens mengen met een verhaaltje. Ik ben al weer enkele weken geleden een nieuwe game begonnen en heb in mijn nog prille carrière al behoorlijk wat succes mogen vieren.

Seizoen 1 - 2018 - 2019 - MVV Maastricht
Het doel was om in het linkerrijtje te eindigen, maar onder aanvoering van het huurpeloton dat al aanwezig was bij mijn aankomst werden zelfs de playoffs gehaald door de uiteindelijke 4e plek. Na eerst Telstar te verslaan (6-2 over 2 wedstrijden) wachtte daarna een tweeluik met ... Jong AZ. Deze verloor ik met 0-1 waardoor het promotiefeestje uitgesteld moest worden. Althans dat dacht ik: het bleek dat Jong Az niet mocht promoveren en ik dus alsnog hogerop mocht! In de beker haalden we de tweede ronde door Go Ahead Eagles (3-1) te verslaan, echter hierna bleek Heerenveen (0-2) het eindstation.

Seizoen 2 - 2019 - 2020 - MVV Maastricht
Na de promotie had ik stille hoop dat ik iets van budget zou krijgen om de selectie te versterken, met name omdat het hele huurpeloton na afloop van S1 weer vertrok. Dit bleek niet het geval, echter bleek er wel een gat te zijn qua loonlast, dus transfervrije aankopen moesten het gaan doen. Na de influx van 6 of 7 nieuwelingen begon de competitie voortvarend. In de winter stond ik zelfs tweede op 3 punten van PSV. Uiteindelijk bleek onze niet lang genoeg om dit vol te kunnen houden, maar met een 6e plek (en dus kwalificatie voor de play offs) was ik meer dan tevreden en was onze doelstelling ruimschoots behaald.
In de playoffs kwamen we eerst FC Utrecht tegen, van wie we verrassend eenvoudig wonnen: 4-0. De finale was tegen Feyenoord en na een 0-1 verlies in eigen huis wisten we dat het zwaar zou worden in de Kuip. Echter stond na 90 minuten 1-2 op het bord en waren we dus op basis van uitdoelpunten de winnaars! De Beker was wederom geen succes, want we sneuvelden opnieuw in de 2e ronde; dit keer tegen PSV.

Na dit toch succesvolle seizoen bleek er echter wederom geen financiële ruimte om de selectie te versterken, waarna het aanbod dat ik van FC Twente kreeg aanlokkelijk werd. Ze waren nog niet in staat geweest om terug naar de Eredivisie te promoveren en zagen in mij de aangewezen persoon dat voor elkaar te krijgen.

Seizoen 3 - 2020 - 2021 - FC Twente
De selectie van FC Twente leek me op het eerste oog eigenlijk ruim voldoende om kampioen te kunnen worden. Bijvoorbeeld Assaidi & Oosterwijk waren nog gewoon aanwezig, als ook een paar leuke regens. Deze kampioensambitie bleek net iets te hoog gegrepen want we werden 2e, op 1 punt van, jawel ... Jong AZ. Aangezien zij nog steeds niet konden promoveren was het voor de tweede keer in 3 jaar dat ik naar de Eredivise mocht. In de beker kwamen we nu iets verder, maar was wederom het PSV dat een maat te groot bleek.

Ik en inmiddels bezig met het 4e seizoen en zal weer een update posten als dit klaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik volg de Keuken Kampioen Divisie eerlijk gezegd niet zo, maar mag Jong AZ überhaupt wel meedoen aan de play-offs als ze toch niet kunnen promoveren? Dan weet je als tegenstander namelijk dat je sowieso een ronde verder bent. Lijkt me niet echt eerlijk voor de teams in de andere play-offwedstrijd. Of nog erger: je wordt eruit geknikkerd door een team wat niet door mag en in de finale van de play-off gaat de nieuwe tegenstander alsnog door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Jorgen schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 23:31:
Ik volg de Keuken Kampioen Divisie eerlijk gezegd niet zo, maar mag Jong AZ überhaupt wel meedoen aan de play-offs als ze toch niet kunnen promoveren? Dan weet je als tegenstander namelijk dat je sowieso een ronde verder bent. Lijkt me niet echt eerlijk voor de teams in de andere play-offwedstrijd. Of nog erger: je wordt eruit geknikkerd door een team wat niet door mag en in de finale van de play-off gaat de nieuwe tegenstander alsnog door.
Ik weet niet hoe dit in het echt gaat eigenlijk, in FM kan ik bevestigen dat ze mee mogen doen aan de play offs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onobiz
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-06 11:37
Jaap. schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 00:24:
[...]

Ik weet niet hoe dit in het echt gaat eigenlijk, in FM kan ik bevestigen dat ze mee mogen doen aan de play offs.
Ik zit in mijn save in het derde Eredivisie-seizoen en in deze safe zitten zowel AZ als Jong AZ in de Eredivisie. Bijzonder dat dit dus blijkbaar toch wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Onobiz schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 08:21:
[...]

Ik zit in mijn save in het derde Eredivisie-seizoen en in deze safe zitten zowel AZ als Jong AZ in de Eredivisie. Bijzonder dat dit dus blijkbaar toch wel kan.
Is dat een save met een recente patch? Volgens mij was dit iets wat al in de beta aangegeven is en wat de researcher van NL ook door had gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onobiz
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-06 11:37
toolkist schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 09:31:
[...]

Is dat een save met een recente patch? Volgens mij was dit iets wat al in de beta aangegeven is en wat de researcher van NL ook door had gegeven.
Ik heb het spel vorige week via Steam gedownload dus ik vermoed dat het wel een recente patch is. Zal dit vanavond even checken.

Update: Safe heeft patch: 19.2.1 1177438

Hierbij nog even het bewijs:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EeSLLrF.png

[ Voor 26% gewijzigd door Onobiz op 04-01-2019 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Bijzonder, in mijn game 2030/2031 ondertussen is het iig geen 1x keer voorgekomen en dat is een game vanaf de 2e week. Dan moet er weer iets omgevallen zijn in een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-10-2024
Iemand enig idee of dit spel te spelen is op deze laptop? https://www.bol.com/nl/p/...14-inch/9200000093052873/

Ben echt een noob daarin en speel normaal spellen via mijn PS4 maar FM spreekt mij wel aan. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Granaatappel schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 15:14:
Iemand enig idee of dit spel te spelen is op deze laptop? https://www.bol.com/nl/p/...14-inch/9200000093052873/

Ben echt een noob daarin en speel normaal spellen via mijn PS4 maar FM spreekt mij wel aan. :')
Tip om even door te nemen: https://community.sigames...se-read-the-opening-post/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
In mijn nieuwe seizoen met Ajax gaat het goed.

We zijn nu halverwege en in de Eredivisie alles gewonnen alhoewel het de laatste weken wel met moeite ging

In de CL uiteraard eerste in groep alhoewel we het presteerden om te verliezen van Milaan :/. En Milaan stelt echt niets voor.

Met moeite de wereld beker gewonnen, er was verlenging nodig tegen de kampioen van Afrika en we tegen Boca pas tegen het einde op gang kwamen.

Zit nu met het probleem dat een jeugd speler aan de deur zit te kloppen betreffende een basis plaats op de 10. De plek van Olmo.
Met ze af te wisselen los ik het op maar dit komt het team niet ten goede.

Kijken of ik in de winter wat spelers kan dumpen.
Om zo het team wat meer op gang te krijgen

Heb al besloten dat ik wanneer ik vertrek dit naar een Franse club zal zijn.
PSG van de troon stoten.

Maar eerst een nieuw stadion met mijn naam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
Seizoen 4 - 2021 - 2022 - FC Twente

Het tweede en laatste seizoen van contract in Enschede. In de zomer door de financiële ruimte op zoek gegaan naar versterkingen. De eerste had ik al in huis: Dylan George. Met stip de beste speler in de selectie en daardoor onbegrijpelijk dat ze hem in mijn eerste jaar voor mijn komst al hadden verhuurd. Daarnaast hebben we ons georiënteerd op transfervrije afvallers van topclubs, waaronder Sciappacasse (Atletico), Gribbin (Man United), Bryan (Man City) Edwards (Spurs), Zanellato (Milan) & Clement (Reading en voorheen Ajax). Onder leiding van George, Sciappacasse en Gribbin welke de absolute sterspelers waren hebben we een fantastisch seizoen gedraaid en PSV het lang moeilijk gemaakt. Ondertussen zijn zij reeds 4 jaar op rij kampioen en toch bezig aan een behoorlijke hegemonie. Feyenoord werd 2e waarna wij met 1 punt meer net boven Ajax eindigden.. De beker was een totale afgang waarin we met 0-2 verloren van RKC Waalwijk.
Desondanks behoorlijk tevreden met hoe het seizoen verliep. FC Twente is terug in de subtop!

De vraag is nu of ik ga blijven om verder te bouwen of niet. Stiekem hoop ik dat Ajax na weer een jaar zonder kampioenschap Ten Hag aan de kant schuift (er is al sprake van en Ajax supporters zien mij als favoriet), maar ook een stap naar het buitenland kan een optie zijn. Persoonlijke heb ik de deadline op medio juli gezet; als er dan nog niets is teken ik een jaar bij en gaan we voor de titel met Twente.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mijn grootste talenten willen allemaal 3 tot 4x zoveel salaris vangen.
Keuze tussen mijn cap handhaven en ze verkopen of de cap breken en ze 220/250k p/w betalen.

Als ik dit doe dan zal de rest snel volgen en ben ik snel 1mln extra kwijt p/w

Voor 2 heb ik een perfecte vervanger, voor 1 heb ik absoluut geen backup/

[ Voor 13% gewijzigd door Deadsy op 04-01-2019 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Deadsy schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 20:06:
Mijn grootste talenten willen allemaal 3 tot 4x zoveel salaris vangen.
Keuze tussen mijn cap handhaven en ze verkopen of de cap breken en ze 220/250k p/w betalen.

Als ik dit doe dan zal de rest snel volgen en ben ik snel 1mln extra kwijt p/w

Voor 2 heb ik een perfecte vervanger, voor 1 heb ik absoluut geen backup/
Sterspeler behouden, andere verkopen en doorselecteren. Hoewel dit nog steeds een precedent kan zijn voor de toekomst is het nu een oplossing.

Desnoods verkoop je hem een seizoen later, maar zou te laat kunnen zijn voor andere verzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
m4yall schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 22:20:
[...]

Sterspeler behouden, andere verkopen en doorselecteren. Hoewel dit nog steeds een precedent kan zijn voor de toekomst is het nu een oplossing.

Desnoods verkoop je hem een seizoen later, maar zou te laat kunnen zijn voor andere verzoeken.
Heb inderdaad al besloten degene waarvoor ik een vervanger heb te verkopen, 62mln.
De centrum verdediger waarvoor ik geen vervanger heb en ook geen vervanger kan vinden blijft nog minimaal 18 maanden. Als ik dan nog niets gevonden heb krijgt hij een flinke salaris verhoging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Deadsy schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 22:22:
[...]

Heb inderdaad al besloten degene waarvoor ik een vervanger heb te verkopen, 62mln.
De centrum verdediger waarvoor ik geen vervanger heb en ook geen vervanger kan vinden blijft nog minimaal 18 maanden. Als ik dan nog niets gevonden heb krijgt hij een flinke salaris verhoging.
Als hij niet echt zeurt, ongelukkig is en slecht speelt, prima oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
m4yall schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 22:47:
[...]

Als hij niet echt zeurt, ongelukkig is en slecht speelt, prima oplossing :)
Hij was bizar eenvoudig over te halen om te blijven nadat hij ging zeuren toen ik het bod van Barca afsloeg.

Ik zei iets in de richting van: Wil je niet liever in een kleedkamer blijven met mensen waar je het goed mee kunt vinden?
Hoogste bod op hem was in de 80mln. Maar vd Ban vervangen is gewoon niet te doen op het moment.
Zijn partner in het centrum was al een koopje met 5mln en doet het top. Zit te kijken naar nog zo een koopje.

De speler die ik verkocht haalde ik 2.5jaar geleden voor 450k :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasvd79
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-03 16:54
Jaap. schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 17:33:
Laat ik mij dan ook weer eens mengen met een verhaaltje. Ik ben al weer enkele weken geleden een nieuwe game begonnen en heb in mijn nog prille carrière al behoorlijk wat succes mogen vieren.

Seizoen 1 - 2018 - 2019 - MVV Maastricht
Het doel was om in het linkerrijtje te eindigen, maar onder aanvoering van het huurpeloton dat al aanwezig was bij mijn aankomst werden zelfs de playoffs gehaald door de uiteindelijke 4e plek. Na eerst Telstar te verslaan (6-2 over 2 wedstrijden) wachtte daarna een tweeluik met ... Jong AZ. Deze verloor ik met 0-1 waardoor het promotiefeestje uitgesteld moest worden. Althans dat dacht ik: het bleek dat Jong Az niet mocht promoveren en ik dus alsnog hogerop mocht! In de beker haalden we de tweede ronde door Go Ahead Eagles (3-1) te verslaan, echter hierna bleek Heerenveen (0-2) het eindstation.

Seizoen 2 - 2019 - 2020 - MVV Maastricht
Na de promotie had ik stille hoop dat ik iets van budget zou krijgen om de selectie te versterken, met name omdat het hele huurpeloton na afloop van S1 weer vertrok. Dit bleek niet het geval, echter bleek er wel een gat te zijn qua loonlast, dus transfervrije aankopen moesten het gaan doen. Na de influx van 6 of 7 nieuwelingen begon de competitie voortvarend. In de winter stond ik zelfs tweede op 3 punten van PSV. Uiteindelijk bleek onze niet lang genoeg om dit vol te kunnen houden, maar met een 6e plek (en dus kwalificatie voor de play offs) was ik meer dan tevreden en was onze doelstelling ruimschoots behaald.
In de playoffs kwamen we eerst FC Utrecht tegen, van wie we verrassend eenvoudig wonnen: 4-0. De finale was tegen Feyenoord en na een 0-1 verlies in eigen huis wisten we dat het zwaar zou worden in de Kuip. Echter stond na 90 minuten 1-2 op het bord en waren we dus op basis van uitdoelpunten de winnaars! De Beker was wederom geen succes, want we sneuvelden opnieuw in de 2e ronde; dit keer tegen PSV.

Na dit toch succesvolle seizoen bleek er echter wederom geen financiële ruimte om de selectie te versterken, waarna het aanbod dat ik van FC Twente kreeg aanlokkelijk werd. Ze waren nog niet in staat geweest om terug naar de Eredivisie te promoveren en zagen in mij de aangewezen persoon dat voor elkaar te krijgen.
Das toch best netjes met MVV, welke tactiek heb je daar voor gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Deadsy schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 23:02:
[...]

Hij was bizar eenvoudig over te halen om te blijven nadat hij ging zeuren toen ik het bod van Barca afsloeg.

Ik zei iets in de richting van: Wil je niet liever in een kleedkamer blijven met mensen waar je het goed mee kunt vinden?
Hoogste bod op hem was in de 80mln. Maar vd Ban vervangen is gewoon niet te doen op het moment.
Zijn partner in het centrum was al een koopje met 5mln en doet het top. Zit te kijken naar nog zo een koopje.

De speler die ik verkocht haalde ik 2.5jaar geleden voor 450k :D
Dat soort waardestijgingen heb ik nog niet kunnen waarmaken. Wel netjes! Moet sowieso meer op jong talent gaan scouten. Lukt niet altijd even goed. Ik hoop dit seizoen wat verder te komen in de CL, hopelijk doet dat ook iets voor de waarde na de winst Europa league.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
m4yall schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 18:56:
[...]

Dat soort waardestijgingen heb ik nog niet kunnen waarmaken. Wel netjes! Moet sowieso meer op jong talent gaan scouten. Lukt niet altijd even goed. Ik hoop dit seizoen wat verder te komen in de CL, hopelijk doet dat ook iets voor de waarde na de winst Europa league.
Het was een clausule voor buitenlandse clubs. Vond het ook grappig.

Heb al een andere speler ook voor onder de miljoen gehaald en ik dacht voor 30mln ofzo weg. En dan nog de gratis spelers die voor leuke bedragen vertrekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 15:44:
Maar eerst een nieuw stadion met mijn naam.
Mijn nieuwe stadion heet het Fylde stadium :/
Je zou toch denken dat als je als manager die club van non league naar 2x CL winst hebt gebracht je dan wel een stadion of iets naar je vernoemt krijgt maar nee hoor :'(
Aangezien een Ajax game nog steeds wel op m'n to-do stond denk ik dat ik m'n Fylde save voor nu weer even parkeer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op zondag 6 januari 2019 @ 17:14:
[...]

Mijn nieuwe stadion heet het Fylde stadium :/
Je zou toch denken dat als je als manager die club van non league naar 2x CL winst hebt gebracht je dan wel een stadion of iets naar je vernoemt krijgt maar nee hoor :'(
Aangezien een Ajax game nog steeds wel op m'n to-do stond denk ik dat ik m'n Fylde save voor nu weer even parkeer.
Heb al gevraagd en kreeg een vrij duidelijk nee te horen.
Men denkt niet dat een nieuw stadion zinvol is aangezien men niet verwacht dat de aanhang gaat groeien.
Dus ga ik deze zomer weg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Apokk
Apokk schreef op zondag 30 december 2018 @ 20:53:

Pfff, pittig is nog een understatement. Sta nu 23/24 met 12 wedstrijden op een rij geen winst gepakt...

Ik krijg het maar niet onder controle. Sommige wedstrijden gaan ook helemaal niet slecht, maar als dan alles over of naast gaat wordt het lastig. Dit zijn altijd van die momenten dat je dan hoopt dat het bestuur je niet meteen ontslaat terwijl je de club dan van vanarama north naar skybet 1 hebt gekregen :)

Ik ben op dit moment al blij als ik niet degradeer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martijn247
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 24-06 16:24
Hallo managers!

Kunnen jullie mij alsjeblieft een beetje op weg helpen?

Ik ben op zich best een "FM-veteraan", al was de laatste versie die ik af en toe speelde FM14. Daarvoor ook wat vroegere FM's gedaan, dáárvoor nog enkele CM's en andere manager games waarvan ik de namen niet meer weet. En voor wie echt net zover terug gaat als ik: heb zelfs nog Kenny Dalglish Soccer Manager gespeeld ;)

Nu dus FM19 en het is allemaal niet meer zo straight forward als vroeger. Ben halverwege het seizoen 2018-2019 met De Graafschap en sta 17e. Onderin ontloopt het elkaar weinig en als ik misschien twee keer op rij win sta ik ruim boven de degradatiestreep. Maar winnen is niet zo eenvoudig anders staan we niet bijna onderaan.

Mijn team speelt 4-2-3-1 in een catenaccio tactiek en we creëren veel kansen elke wedstrijd. Vaak wel 15+ schoten op doel. Uit zoveel kansen maken we misschien 1 of hooguit 2 goals.

- Hoe kan het dat we zoveel kansen missen? Wat doe ik verkeerd? De tegenstanders maken meer goals uit minder kansen en zo verliezen we onze meeste wedstrijden.

Nu in de winterstop ben ik erg bezig met de selectie voor volgend seizoen en probeer spelers te contracteren van wie de contracten in juni 2019 aflopen. Mijn vijf scouts hebben maar bar weinig interessante spelers gevonden hoewel ik ze in geschikte competities laat zoeken. En de spelers die wat zouden kunnen toevoegen willen niet naar De Graafschap komen. Ik praat hier over goede spelers uit de Eerste Divisie of spelers die niet aan de bak komen bij hun Eredivisie clubs. Dus niet over spelers die normaliter onhaalbaar zouden zijn.

- Hoe maak ik de scouting effectiever? En is het echt normaal dat je vrijwel geen versterking kunt halen? De spelers die ik benader halen nu hun neus op voor De Graafschap, terwijl in het echt absoluut zouden komen.

Hoop dat iemand me in de juiste richting kan sturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@martijn247 Willen diezelfde spelers wel op huurbasis voor je spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn247
Nee, die spelers zeker niet en sowieso vrijwel niemand wil op huurbasis komen. Heb wel Lassana Faye gehuurd van Vitesse aan het begin van het seizoen.

Nu in de winterstop een gesprek gevoerd met Dylan Vente van Feyenoord om misschien wat aan ons slechte scoringsvermogen te doen, maar het wordt al met al toch een dure huurovereenkomst voor een spits die volgens de scouts niet eens beter is dan Fabian Serrarens (3 goals in de eerste seizoenshelft)...

Denk dus dat ik Vente niet laat komen, maar andere opties kan ik écht niet vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
martijn247 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 11:52:
Nee, die spelers zeker niet en sowieso vrijwel niemand wil op huurbasis komen. Heb wel Lassana Faye gehuurd van Vitesse aan het begin van het seizoen.

Nu in de winterstop een gesprek gevoerd met Dylan Vente van Feyenoord om misschien wat aan ons slechte scoringsvermogen te doen, maar het wordt al met al toch een dure huurovereenkomst voor een spits die volgens de scouts niet eens beter is dan Fabian Serrarens (3 goals in de eerste seizoenshelft)...

Denk dus dat ik Vente niet laat komen, maar andere opties kan ik écht niet vinden!
Het ligt er natuurlijk wel aan wat voor types spitsen het zijn. Vente zou bijvoorbeeld gemiddeld slechter zijn dan Serrarens, maar als je bijvoorbeeld meer voorzetten geeft ie een spits met veel heading misschien toch effectiever. Nou weet ik de stats van beide spelers niet, maar Vente zou misschien een betere optie kunnen zijn dan Serrarens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
klaasvd79 schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 15:26:
[...]

Das toch best netjes met MVV, welke tactiek heb je daar voor gebruikt?
Ik gebruik eigenlijk elk jaar gedownloade tactieken, vanwege twee redenen; 1) ik ben niet zo'n ster in het ontwikkelen er van en 2) daar haal ik ook niet de lol uit.

Echter heb ik niet meer helemaal helder welke het is; ik zal vanavond even door FM Base pluizen en 'm je linken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn247
Terranova schreef op maandag 7 januari 2019 @ 12:30:
[...]

Het ligt er natuurlijk wel aan wat voor types spitsen het zijn. Vente zou bijvoorbeeld gemiddeld slechter zijn dan Serrarens, maar als je bijvoorbeeld meer voorzetten geeft ie een spits met veel heading misschien toch effectiever. Nou weet ik de stats van beide spelers niet, maar Vente zou misschien een betere optie kunnen zijn dan Serrarens
Stats zijn redelijk gelijk nu, al heeft Vente wel meer potentie. Maar daar heb ik met huren natuurlijk niet zoveel aan want ik heb de doelpunten nu nodig.

Een voorbeeld van hoe radeloos ik ben. Vlak voor de winterstop spelen we Ajax-uit. In "het echt" werd dit 8-0 voor Ajax zoals jullie misschien weten. In FM19 spelen we echt een goede wedstrijd en creëren meer kansen dan Ajax! Alle kansen worden om zeep geholpen. Uitslag 2-1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soepah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-06 10:22
martijn247 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 13:14:
[...]

Stats zijn redelijk gelijk nu, al heeft Vente wel meer potentie. Maar daar heb ik met huren natuurlijk niet zoveel aan want ik heb de doelpunten nu nodig.

Een voorbeeld van hoe radeloos ik ben. Vlak voor de winterstop spelen we Ajax-uit. In "het echt" werd dit 8-0 voor Ajax zoals jullie misschien weten. In FM19 spelen we echt een goede wedstrijd en creëren meer kansen dan Ajax! Alle kansen worden om zeep geholpen. Uitslag 2-1.
Klinkt best realistisch ;)
Maar ik zou inderdaad kijken naar waarom je kansen om zeep worden geholpen: Zijn het hoge voorzetten en is je spits niet goed in koppen? Zijn het 1-1 en is je spits daar niet goed in? zijn het schoten van afstand en zijn je middenvelders / vleugelspitsen daar niet heel goed in. MAW: niet zo 123 uit te leggen. Het feit dat je kansen creëert geeft aan je ergens wel iets goed doet :)

Ik ben zelf met FC Twente begonnen, seizoen 1 in KKD was ik redelijk machtig en speelde ik 4-3-3 redelijk aanvallend. Na promotie dacht ik dat ik wat meer op de counter moest gaan spelen, echter waren mijn spelers daar kennelijk ook niet zo geschikt voor. Weer terug op 4-3-3 en speel ik zelfs teams als Utrecht, AZ en Vitesse van de mat. Feyenoord met geluk en Ajax ook met wat fortuin.

wie van vissen houdt, houdt niet van vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn247
soepah schreef op maandag 7 januari 2019 @ 14:21:
[...]

Klinkt best realistisch ;)
Maar ik zou inderdaad kijken naar waarom je kansen om zeep worden geholpen: Zijn het hoge voorzetten en is je spits niet goed in koppen? Zijn het 1-1 en is je spits daar niet goed in? zijn het schoten van afstand en zijn je middenvelders / vleugelspitsen daar niet heel goed in. MAW: niet zo 123 uit te leggen. Het feit dat je kansen creëert geeft aan je ergens wel iets goed doet :)

Ik ben zelf met FC Twente begonnen, seizoen 1 in KKD was ik redelijk machtig en speelde ik 4-3-3 redelijk aanvallend. Na promotie dacht ik dat ik wat meer op de counter moest gaan spelen, echter waren mijn spelers daar kennelijk ook niet zo geschikt voor. Weer terug op 4-3-3 en speel ik zelfs teams als Utrecht, AZ en Vitesse van de mat. Feyenoord met geluk en Ajax ook met wat fortuin.
We spelen nu lage voorzetten de zestien in. Serrarens is op zich nergens echt goed in natuurlijk, maar misschien vanavond eens kijken of hij wat meer gebaat is bij hoge voorzetten want hij kan niet onaardig koppen. Nijland, Thomassen en Burgzorg zijn nog matigere spitsen.

Onze wat vooruitgeschoven catenaccio tactiek past goed bij het spelersmateriaal en levert voldoende scoringskansen op. Puur op basis van de afgelopen wedstrijdstatistieken zou de tweede seizoenshelft succesvol moeten zijn met een scorende spits. Maar die hebben we dus niet en een tussentijdse aanwinst is niet te vinden. Ik geloof niet dat de eveneens vrij matige Vente de forse huursom waard is, dus we gaan maar proberen Serrarens "in zijn kracht te zetten" :P

Bedankt voor het meedenken.

Dit zijn echt mijn eerste speeluren FM19 en had ook nog gedacht aan FC Twente. Lijkt me een leuke uitdaging om die club weer in zijn oude glorie te herstellen. Zo te lezen is het allemaal mogelijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Het laatste seizoen bij Ajax zit erop en we hebben alles gewonnen.

De CL finale tegen Barca na verlenging met 2-1 gewonnen. Na 14sec hadden we de eerste goal al gemaakt, letterlijk vanaf de aftrap.

Zou nu natuurlijk een eikel kunnen zijn (zoals het bestuur) en alles verkopen maar ik ga gewoon het overbodige verkopen en zorg ervoor dat er een leuk team staat en dan stap ik op.

edit:
Damn, zie net dat de merchandising omzet van 17mln naar 28mln is gegaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Deadsy op 07-01-2019 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Apokk schreef op zondag 6 januari 2019 @ 23:10:
[...]

Pfff, pittig is nog een understatement. Sta nu 23/24 met 12 wedstrijden op een rij geen winst gepakt...

Ik krijg het maar niet onder controle. Sommige wedstrijden gaan ook helemaal niet slecht, maar als dan alles over of naast gaat wordt het lastig. Dit zijn altijd van die momenten dat je dan hoopt dat het bestuur je niet meteen ontslaat terwijl je de club dan van vanarama north naar skybet 1 hebt gekregen :)

Ik ben op dit moment al blij als ik niet degradeer.
Dat wordt nog een uitdaging, hopelijk lukt het om boven de streep te eindigen. Hoeveel teams spelen er in de competitie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ik heb gesolliciteerd bij Toulouse, Chelsea en AC Milan.
Toulouse en Milan wilden me, en dus is het Toulouse geworden.

Qua salaris ga ik er niet veel op achteruit. (van 30 naar 10k, mijn opvolger bij Ajax krijgt 130k :/)

Een paar leuke spelers. De spits is ok maar niet top. Een rechtsbuiten, nr10, en 1 DC zijn echt wel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apokk
m4yall schreef op maandag 7 januari 2019 @ 19:54:
[...]

Dat wordt nog een uitdaging, hopelijk lukt het om boven de streep te eindigen. Hoeveel teams spelen er in de competitie?
24 teams en ik sta dus 23e. Nog een half seizoen te gaan. Misschien "park the bus" maar eens proberen en punten pakken door gelijkspel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
Nou, bijna een miljard op de bank, maar Nederlandse spelers kopen ho maar..
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/0f281e64e69f64f47c95c22d06bb3aeb.png
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/20d715bc57bb597ace5e86961404de63.png

Deze vriend heeft een afkoopsom van 35,5 miljoen, dus die gaat lekker naar het buitenland..

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/aa750551e3e09b472b8ef5e10ac37f66.png
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/ddf38f3f94260065736c1eaf8d5a61e9.png

Deze heeft een afkoopsom van 15,75 miljoen, same story..

Toch maar op jacht om ze wat jonger te kopen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
vuurtjih schreef op maandag 7 januari 2019 @ 21:23:
Nou, bijna een miljard op de bank, maar Nederlandse spelers kopen ho maar..
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Deze vriend heeft een afkoopsom van 35,5 miljoen, dus die gaat lekker naar het buitenland..

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Deze heeft een afkoopsom van 15,75 miljoen, same story..

Toch maar op jacht om ze wat jonger te kopen dan.
Poeh, realisme is ver te zoeken. Als iemand een afkoopsom heeft van 15,5 miljoen dan is verkopen aan een concurrent voor het dubbele best ok tenzij PSV ook een miljard op de bank heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
m4yall schreef op maandag 7 januari 2019 @ 21:42:
[...]

Poeh, realisme is ver te zoeken. Als iemand een afkoopsom heeft van 15,5 miljoen dan is verkopen aan een concurrent voor het dubbele best ok tenzij PSV ook een miljard op de bank heeft :)
Ik kreeg bijna de neiging om het te doen voor 260 miljoen, omdat het kan. Toch maar niet gedaan en zoals voorspelt:
Afbeeldingslocatie: https://gyazo.com/3a55ed39d151a15c0199ac9fc7e1ab6f.png

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apokk
Apokk schreef op maandag 7 januari 2019 @ 20:27:
[...]

24 teams en ik sta dus 23e. Nog een half seizoen te gaan. Misschien "park the bus" maar eens proberen en punten pakken door gelijkspel :)
And then this happened:

https://ibb.co/LdSWFtM (4-0 tegen sheffield wednesday)

Misschien iedereen eindelijk uit de winterslaap? Dat zou fijn zijn in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
vuurtjih schreef op maandag 7 januari 2019 @ 21:47:
[...]

Ik kreeg bijna de neiging om het te doen voor 260 miljoen, omdat het kan. Toch maar niet gedaan en zoals voorspelt:
[Afbeelding]

8)7
En blij dat PSV is dat hij niet bij jou voetbalt! Dat is die 200+ miljoen wel waard.

@Apokk
Chill! Nog een paar van dat soort en dan lekker doorbouwen in dezelfde competitie :)
Pagina: 1 ... 6 ... 20 Laatste