Football Manager 2019

Pagina: 1 ... 3 ... 20 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik ben net begonnen met m'n 2e seizoen. Voordat ik begon met inkopen stonden m'n odds op 75-1 om kampioen te worden, vlak voor de 1e wedstrijd op 7-1. Best lekker ingekocht dus ;)
Inmiddels 6 gespeeld. 3 gewonnen, 2 gelijk, 1 verloren en daarmee 7e. Zegt nog niet veel dus, maar in ieder geval wel dat we prima mee kunnen komen.

1e verrassing van het seizoen is ook al binnen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Cxib2VUaKmcPDK8C4MS8DVRh/full.png

Alle mazzel van de wereld natuurlijk tegen een Crystal Palace wat wel in z'n sterkste opstelling speelde, 2x op goal schieten en daaruit 3x scoren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 10:54
toolkist schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 23:07:
Alle mazzel van de wereld natuurlijk tegen een Crystal Palace wat wel in z'n sterkste opstelling speelde, 2x op goal schieten en daaruit 3x scoren 8)
Dat is erg knap, want het is zelfs maar 2x schieten en beide er in plus dan nog een eigen goal die niet eens uit een schietkans komt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 11:31
Word momenteel niet echt vrolijk van de nieuwe FM, vind er toch heel veel bugs inzitten. Snap dat het nog een beta is maar zitten toch slordig veel fouten in.

- Veel blessures.
- Wanneer je contract onderhandeling accepteert, dan niet meer verder kunnen totdat je het contract weer intrekt.
- Enorm traag met zoek vensters.
- Vage spelers welke ingevoerd zijn bij je standaard situaties scherm.

Daarbij valt het me ook op dat ik echt totaal niet scoor, welke tactiek ik ook gebruik. Dit kan misschien ook aan me eigen opstelling liggen. Maar het lijkt me sterk dat dit zoveel invloed heeft tegen een amateur team......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Traeces schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:29:
Word momenteel niet echt vrolijk van de nieuwe FM, vind er toch heel veel bugs inzitten. Snap dat het nog een beta is maar zitten toch slordig veel fouten in.

- Veel blessures.
- Wanneer je contract onderhandeling accepteert, dan niet meer verder kunnen totdat je het contract weer intrekt.

Daarbij valt het me ook op dat ik echt totaal niet scoor, welke tactiek ik ook gebruik. Dit kan misschien ook aan me eigen opstelling liggen. Maar het lijkt me sterk dat dit zoveel invloed heeft tegen een amateur team......
Moet zeggen dat ik weinig last heb van blessures, tenminste, niet absurd veel. Op 25 man zijn er altijd wel 3 geblesseerd of terugkomend van een blessure maar dat is in de praktijk ook zo.
Probleem met contracten heb ik nog niet gehad, terwijl ik toch al een speler of 20-25 gehaald heb.
Zoekvensters gebruik ik nog niet veel en aan de standaardsituaties heb ik ook nog niet gesleuteld, dus die problemen ben ik nog niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:47
Traeces schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:29:

- Veel blessures.

De blessures is een bekend probleem. Dit is ook al bekend gemaakt door SI in patch 3:
One issue we’ve not addressed so far is in relation to injuries during a match. We are aware that currently the amount of injuries occurring is higher than it should be and our match team is working very hard to get this balanced correctly for full release.
Ik heb tot op heden nog geen problemen ondervonden met betrekking tot de contract-scherm. Wat gaat er precies mis dan?

Ik ben net begonnen met mijn Europese ABC Challenge in Oostenrijk (Austria) en ik heb toch aardig wat doelpunten gescoord. Kijk eens naar het tabblad Analytics binnen de Tactics. Misschien kan je daar achter komen wat er mis gaat. Schiet je te weinig op doel, zijn de schoten niet op doel. Aan de hand daarvan kan je je tactiek of je training aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
demo31051987 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:45:
[...]

De blessures is een bekend probleem. Dit is ook al bekend gemaakt door SI in patch 3:

[...]

Ik heb tot op heden nog geen problemen ondervonden met betrekking tot de contract-scherm. Wat gaat er precies mis dan?

Ik ben net begonnen met mijn Europese ABC Challenge in Oostenrijk (Austria) en ik heb toch aardig wat doelpunten gescoord. Kijk eens naar het tabblad Analytics binnen de Tactics. Misschien kan je daar achter komen wat er mis gaat. Schiet je te weinig op doel, zijn de schoten niet op doel. Aan de hand daarvan kan je je tactiek of je training aanpassen.
Het probleem qua contracten is het volgende : als je het contract gesprek volledig afrond met een aanbieding, blijft er geef een reactie staan bovenin op je verder scherm. Ik kan dan wel 10x afronden van contract aandrukken maar het heeft gewoon geen nut blijft reactie! staan. Pas als je volledig je contract aanbieden intrekt kan je verder in de game. :?

Qua scoren ga ik nog even naar kijken dat kan zoals ik al eerder aangaf ook aan me tactiek liggen. Maar tegen het vorige team had ik 72% bal bezit, 26 schoten waarvan er 12 op doel. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Traeces schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:30:
[...]

Het probleem qua contracten is het volgende : als je het contract gesprek volledig afrond met een aanbieding, blijft er geef een reactie staan bovenin op je verder scherm. Ik kan dan wel 10x afronden van contract aandrukken maar het heeft gewoon geen nut blijft reactie! staan. Pas als je volledig je contract aanbieden intrekt kan je verder in de game. :?

Qua scoren ga ik nog even naar kijken dat kan zoals ik al eerder aangaf ook aan me tactiek liggen. Maar tegen het vorige team had ik 72% bal bezit, 26 schoten waarvan er 12 op doel. 8)7
Oh dat is inderdaad een hele rare bug. Ik ben daar nog niet tegenaan gelopen, gelukkig. Had je hem al gemeld op de forums van SI?

!2 op doel, das wel netjes, maar zijn het allemaal long-range schoten? En hoeveel clear-cut-chances (sorry, speel altijd in het engels) heb je gecreëerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
demo31051987 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:34:
[...]

Oh dat is inderdaad een hele rare bug. Ik ben daar nog niet tegenaan gelopen, gelukkig. Had je hem al gemeld op de forums van SI?

!2 op doel, das wel netjes, maar zijn het allemaal long-range schoten? En hoeveel clear-cut-chances (sorry, speel altijd in het engels) heb je gecreëerd?
Nee vanavond even doen , had wat frustratie van fm gister haha.

Zal vanavond even naar kijken weet dat echt niet uit me hoofd momenteel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Traeces schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:30:
[...]

Kun je hier een screenshot plaatsen van het contract onderhandelingsscherm, als je niet verder kunt? Ik blijf het vreemd vinden dat ik nergens last van heb en jij wel, dat moet dan haast wel aan de gebruikte skin liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laquaezzi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-09 21:52
Ik heb gisteren de 'name fixes' van zowel FMScout als Sortitousi geïnstalleerd. De meeste namen zijn goed.. dan doel ik vooral op de competitienamen. De clubnamen daar in tegen worden weergeven als Man Utd, Man City, Milan, Inter etc. Heeft iemand een bestand die de namen wel goed weergeeft? Dus Manchester United, AC Milan etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
laquaezzi schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:10:
Ik heb gisteren de 'name fixes' van zowel FMScout als Sortitousi geïnstalleerd. De meeste namen zijn goed.. dan doel ik vooral op de competitienamen. De clubnamen daar in tegen worden weergeven als Man Utd, Man City, Milan, Inter etc. Heeft iemand een bestand die de namen wel goed weergeeft? Dus Manchester United, AC Milan etc.
Die van FM Scout staat goed:
"CLUB_NAME_CHANGE" 679 "Manchester City" ""
"CLUB_SHORT_NAME_CHANGE" 679 "Man City" ""
"CLUB_NAME_CHANGE" 680 "Manchester United" ""
"CLUB_SHORT_NAME_CHANGE" 680 "Man Utd" ""
De short name wordt bijvoorbeeld gebruikt in het wedstrijdoverzicht. Bi de Nederlandse competitie zie je dat bijvoorbeeld aan de volgende clubs:
"CLUB_NAME_CHANGE" 986 "ADO Den Haag" ""
"CLUB_SHORT_NAME_CHANGE" 986 "Den Haag" ""
"CLUB_NAME_CHANGE" 1013 "Feyenoord Rotterdam" ""
"CLUB_SHORT_NAME_CHANGE" 1013 "Feyenoord" ""
"CLUB_NAME_CHANGE" 1046 "Vitesse Arnhem" ""
"CLUB_SHORT_NAME_CHANGE" 1046 "Vitesse" ""
"CLUB_NAME_CHANGE" 1047 "Willem II Tilburg" ""
"CLUB_SHORT_NAME_CHANGE" 1047 "Willem II" ""
Als je dit aangepast wilt hebben, dan kan je dit zelf aanpassen in de bestanden.

[ Voor 3% gewijzigd door Extigo op 26-10-2018 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:04

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Met die van SI ook nooit problemen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laquaezzi
Probleem bij mij is dat de clubs in het competitie overzicht ook worden aangeduid met de Short name, zelfde geldt bij wedstrijden. Ik zal eens door de bestanden bekijken. Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
laquaezzi schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:17:
Probleem bij mij is dat de clubs in het competitie overzicht ook worden aangeduid met de Short name, zelfde geldt bij wedstrijden. Ik zal eens door de bestanden bekijken. Bedankt! :)
Dat is geen probleem, maar normaal gedrag. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laquaezzi
demo31051987 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:36:
[...]

Dat is geen probleem, maar normaal gedrag. :)
Ok.. ik heb 2018 overgeslagen maar wat ik me kan herinneren was het bij de FM's daarvoor altijd wel zo dat de 'normale' naam overal werd weergeven. Ik ga zelf maar eens aan de slag in de bestanden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
toolkist schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:45:
[...]

Kun je hier een screenshot plaatsen van het contract onderhandelingsscherm, als je niet verder kunt? Ik blijf het vreemd vinden dat ik nergens last van heb en jij wel, dat moet dan haast wel aan de gebruikte skin liggen?
Ik heb deze bug ook ervaren. alles was al rond, maar er bleef maar reactie staan.
Ik kon alleen maar verder door de transfer te annuleren...

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:55
2 dagen geleden opnieuw begonnen omdat het qua blessures en fitnes gewoon te idioot begon te worden.
Ben nu als een gek aan het rouleren, wat ik zelf vrij onrealistisch vind, en het gaat vrij goed.

We staan na 10 wedstrijden 1e en in de CL hebben we 3x gewonnen en 1x gelijk in een poule met FC Porto, Barca en Inter.

Ijn de spits gebruik ik vooral Sierhuis en Dolberg welke het beide goed doen, alhoewel ik niet absurd vaak scoor.
Achterin houden we het lekker dicht en zitten op 1 tegen goal in de Eredivisie.
De Ligt zit nu te zeuren dat hij weg wil :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Laatst online: 12:48
Een hoop spelers zijn 'concerned' met allemaal dezelfde reden: 'feels there is a lack of depth in midfield'. Betekent dit dat ze een nieuwe speler willen of dat er iets mis is met de tactiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Malt007 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 10:57:
Een hoop spelers zijn 'concerned' met allemaal dezelfde reden: 'feels there is a lack of depth in midfield'. Betekent dit dat ze een nieuwe speler willen of dat er iets mis is met de tactiek?
Dit betekent dat er te weinig spelers zijn voor alle posities op het middelveld, echter las ik van de week dat dit wel eens een bug kan zijn:
https://community.sigames...ack-of-depth-in-midfield/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
demo31051987 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 11:09:
[...]

Dit betekent dat er te weinig spelers zijn voor alle posities op het middelveld, echter las ik van de week dat dit wel eens een bug kan zijn:
https://community.sigames...ack-of-depth-in-midfield/
Thx, duidelijk een bug, heb daar namelijk meer dan genoeg spelers en andere posities waar wel duidelijke problemen zijn qua bezetting. Verder ook veel last van de blessure bug, maar daar moeten we maar mee leven zolang het de beta is.

Kon gisteren trouwens ook opnieuw loaden nadat ik vast zat in een contractonderhandeling. Kwam er niet uit met de speler dus gaf de onderhandelingen op door op 'walk away' te drukken maar kon niet door omdat ik 'moest reageren'. Alleen er waren dus geen opties meer, onderhandelen was al afgelopen.

Op dit moment staat hij ook vast zie ik. 'Awaiting line up' bij een wedstrijd, kan niet een dag op vakantie, kan niet saven of loaden (alles grijs), moet fm opnieuw opstarten.

[ Voor 9% gewijzigd door Malt007 op 28-10-2018 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-09 12:26
Als ik fm nu bij Bol.com bestel kan ik dan gewoon de beta downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:52
DennisCle schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:56:
Mits je de Special Edition besteld waar de Beta code bij inbegrepen zit. De normale editie bevat deze niet.
En volgens mij heeft Bol.com deze versie ook niet.
Je kunt dan beter een online key kopen. Ook nog veel goedkoper namelijk.

Bijvoorbeeld https://www.fmscout.com/a...nager-2019-steam-key.html

[ Voor 12% gewijzigd door Rivanov op 29-10-2018 12:58 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
DennisCle schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:56:
Nee, het lijkt erop dat Bol.com een DVD-Rom levert op de release datrum. Ik zou je willen adviseren om via Steam, FMInside of FMScout een key te kopen. Ik heb hem zelf via FMInside gekocht en speel nu de beta:

https://fminside.net/pre-purchase-football-manager-2019/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-09 12:26
Oh, hele goede tips. Ik had via budgetgaming gekeken en daar stonden deze opties niet. Dat scheelt behoorlijk. Thanks guys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Vanwege tijdgebrek en gekloot met de tactiek en omdat ik opnieuw ben begonnen schiet het niet echt op.
Normaal zou ik nu al tegen het einde van mijn 2e seizoen zitten ofzo maar zit nu in januari van het eerste seizoen.

We overwinteren in de CL terwijl we een zeer zware groep hadden. Hadden het geluk dat Barca zeer zwak is (staan 6e in de competitie).

Vanwege gezeur van de spelers heb ik in de winter 2 basis spelers verkocht aan Arsenal.
Ziyech voor 29+6.5mln aan Arsenal
De Ligt voor 56+14mln aan Arsenal.

Had gelukkig al 2 verdedigers gratis binnengehaald voor volgend seizoen, een van de 2 heb ik voor 3.6mln nu alvast overgenomen. Almamy Toure van Monaco. Met hem ga ik er niet veel op achteruit.
Ekkelenkamp mocht al regelmatig spelen dus hem zie ik voorlopig als vervanger voor Ziyech. Maar omdat Ekkelenkamp snelheid tekort komt ben ik bezig om Olmo voor 19mln te halen.

edit:
Hoe goed doet Celtic het bij jullie op Europees vlak?

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsy op 29-10-2018 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:41
Deadsy schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 17:23:
Vanwege tijdgebrek en gekloot met de tactiek en omdat ik opnieuw ben begonnen schiet het niet echt op.
Normaal zou ik nu al tegen het einde van mijn 2e seizoen zitten ofzo maar zit nu in januari van het eerste seizoen.

We overwinteren in de CL terwijl we een zeer zware groep hadden. Hadden het geluk dat Barca zeer zwak is (staan 6e in de competitie).

Vanwege gezeur van de spelers heb ik in de winter 2 basis spelers verkocht aan Arsenal.
Ziyech voor 29+6.5mln aan Arsenal
De Ligt voor 56+14mln aan Arsenal.

Had gelukkig al 2 verdedigers gratis binnengehaald voor volgend seizoen, een van de 2 heb ik voor 3.6mln nu alvast overgenomen. Almamy Toure van Monaco. Met hem ga ik er niet veel op achteruit.
Ekkelenkamp mocht al regelmatig spelen dus hem zie ik voorlopig als vervanger voor Ziyech. Maar omdat Ekkelenkamp snelheid tekort komt ben ik bezig om Olmo voor 19mln te halen.

edit:
Hoe goed doet Celtic het bij jullie op Europees vlak?
Ik ben ongeveer even ver, maar heb op het punt gestaan om te stoppen en een nieuwe game te beginnen. Ik moest in de winter ook overstag voor de Ligt die voor 61 miljoen naar Liverpool ging, maar die stomme overname perikelen zorgden ervoor dat ik niet eens een vervanger mocht halen :(

Vind de game wel weer vermakelijk, maar heb het virus niet zo te pakken als voorgaande jaren. Toen zat ik rond deze tijd ook al ruim in het tweede seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ik ben even met de Beta gestopt tot SI met de final release komt en hopelijk dan ook de injury bug heeft opgelost. Dit heeft me gewoon het seizoen gekost bij Juventus en daardoor ook m'n ontslag. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Jaap. schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:44:
Vind de game wel weer vermakelijk, maar heb het virus niet zo te pakken als voorgaande jaren. Toen zat ik rond deze tijd ook al ruim in het tweede seizoen.
Ik heb het virus juist wel te pakken. Normaliter zou ik nu zijn waar jullie nu zijn, maar nu ben ik inmiddels al in april van het 2e seizoen.
Heb zelfs een redelijk ok versie van de Brexit, maximaal 17 buitenlandse spelers en die moeten 8k per week verdienen om te mogen spelen. Onder 23 moeten ze 3 of 4k verdienen om in de beker te mogen spelen.
In de League 1 waar ik komend seizoen speel (in 2 seizoenen 2x gepromoveerd, moet het 2e seizoen nog wel af maken) heb ik daar nog niks aan, maar vanaf de Championship zal ik toch wel aan die salarissen moeten gaan voldoen om uberhaupt goeie spelers te hebben.

Zal vanavond wel weer eens wat screenshots plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
toolkist schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:36:
[...]

Ik heb het virus juist wel te pakken. Normaliter zou ik nu zijn waar jullie nu zijn, maar nu ben ik inmiddels al in april van het 2e seizoen.
Heb zelfs een redelijk ok versie van de Brexit, maximaal 17 buitenlandse spelers en die moeten 8k per week verdienen om te mogen spelen. Onder 23 moeten ze 3 of 4k verdienen om in de beker te mogen spelen.
In de League 1 waar ik komend seizoen speel (in 2 seizoenen 2x gepromoveerd, moet het 2e seizoen nog wel af maken) heb ik daar nog niks aan, maar vanaf de Championship zal ik toch wel aan die salarissen moeten gaan voldoen om uberhaupt goeie spelers te hebben.

Zal vanavond wel weer eens wat screenshots plaatsen.
Cool! Ben benieuwd.

De reden waarom ik het nog niet zo te pakken heb ligt ook niet zozeer aan de game, maar aan andere games. Ik vermaak me nog steeds met Fifa, wat ik dit jaar een verrassend goede game vind en alle content van Red Dead kijkt ook lekker weg. Hopelijk komt hij gauw voor de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11:03
Kan je dat gedoe met overname uitschakelen? Ik vind het echt heel onrealistisch dat dit bij Ajax gebeurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Jaap. schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:44:
[...]

Ik ben ongeveer even ver, maar heb op het punt gestaan om te stoppen en een nieuwe game te beginnen. Ik moest in de winter ook overstag voor de Ligt die voor 61 miljoen naar Liverpool ging, maar die stomme overname perikelen zorgden ervoor dat ik niet eens een vervanger mocht halen :(

Heb het zelf nog niet te pakken vanwege de vele domme bugs en fouten die erin zitten. Ik weet dat het een beta is maar het is een betaal beta en het zijn gewoon te veel slordige fouten.

Heb het gevoel dat Celtic nogal overpowered is, niet tegen ze gespeeld maar ze gaan met 2 vingers in de neus overwinteren in de CL en winnen bijna de eerste KO ronde.

@hotymoty
Niet in de Beta.
In de uiteindelijke versie zou je de database moeten kunnen aanpassen maar waarschijnlijk zal het in de uiteindelijke versie gefixed zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Deadsy op 30-10-2018 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
19.1.0 is beschikbaar.
Mét injuries fix!
Selected 19.1.0 Update Changelist

- Various stability fixes
- Match spectating is back
- Fixed various VAR issues
- Match Injuries toned down to expected levels
- Increased Penalty Conversion
- Fixed line-ups panel getting stuck on goalkeeper on Macs
- Improvements to opposition instructions
- Resolved a couple of issues related to players on loan
- Resolved issue where clubs transfer budget was incorrectly reduced
- Fixed Danish Superliga not scheduling in future seasons due to Relegation Stage problems
- Tweaks and fixes to how fatigue is displayed
- Fixed display issues indicating players weren't training or progressing correctly
- Fixed various unhappiness and interaction issues
- Balancing work regarding the sacking of managers
- Various Match Engine improvements
- Fixed various UI issues
- Addressed various additional issues

*Fixes related to competition rules/scheduling or database changes will require a new save game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Rivanov schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 18:36:
19.1.0 is beschikbaar.
Mét injuries fix!

[...]
En met een irritante wijziging voor de instant result skin:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3QUShKH8IgPY4QdbWZe8IYx4/full.png
De uitslag is verdwenen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
toolkist schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 19:31:
[...]

En met een irritante wijziging voor de instant result skin:
[Afbeelding]
De uitslag is verdwenen :|
Jep. Moet weer even gefixt worden. Zal wel snel gebeuren. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mooi, ze hebben wel de kleur van m'n shirts in de match engine gefixxed. Shirt is wit maar toch speelde ik steeds in blauw (ook tegen tegenstanders in blauw), nu lopen m'n spelers eindelijk in het wit rond.

@Jaap. (en de rest): Seizoen zit erop en uiteindelijk ruimschoots kampioen geworden in de League Two. Ook in de beker competities mocht ik niet klagen qua resultaten:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/FO9TV8ecCYoptrWvCSkI9mH3/medium.png
Het competitieverloop was eigenlijk gewoon best saai. Op een gegeven moment had ik volgens mij 30 wedstrijden op rij niet verloren 8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8mEvZkwua0JqitMJ2R0ZC8r8/full.png
Speler van het seizoen was wat mij betreft m'n gehuurde spits. Geen fantastische stats maarja als je er 37 in een seizoen inknalt...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4sFPanJKFL2lti9i19DrrKlm/medium.png
In de loop van het seizoen ook maar eens gekeken of ik een betere samenwerking kon vinden dan West Brom en mijn bestuur heeft me positief verrast:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lX5SwFNjC7m7jDZ5XuJCZEgB/full.png
Volgend seizoen eens kijken of ik dus wat meer leuke talenten bij Man Utd kan lenen :)

Ook werd dit seizoen in 4 etappes duidelijk hoe de Brexit zou gaan verlopen en ik mag, zeker ten opzichte van m'n Fylde game vorig jaar, absoluut niet klagen (sorry van de 4 grote afbeeldingen, maar met de thumbnails zat er echt heel veel overbodige witte ruimte tussen):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cV8WoJM6UEUpTqrkedpVN2mw/full.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kSHPV4yN64nFxRM9j5PEcbQY/full.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3cpgd7FH5OQVFNRY3OyTv1A0/full.png
En later nog een keer exact dezelfde bevestiging:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/f1cgjbKY454WM5bxk5IlXzwj/full.png

De Eredivisie was overigens ook best spannend:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/StQhgdwRvcpE0FeLaNvrXTSb/full.png

[ Voor 82% gewijzigd door toolkist op 30-10-2018 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Ik zie dat het systeem van de coaches veranderd is, de categorieën training. Heeft iemand al iets gevonden hoe je kan berekenen hoeveel sterren een coach krijgt per categorie obv de attributes. Ik moet en zal altijd zo snel mogelijk alle categorieën op 4+ hebben anders kan ik niet slapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Weet niet of deze nog van toepassing is? Maar hier staan de verschillende berekeningen die ik voorheen altijd gebruikte.

https://fminside.net/5-star-training/

En anders heb je hier een overzicht van de beste coaches in FM 2019. :)

https://fminside.net/football-manager-2019-best-coaches/

[ Voor 29% gewijzigd door Rivanov op 31-10-2018 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Rivanov schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:45:
Weet niet of deze nog van toepassing is? Maar hier staan de verschillende berekeningen die ik voorheen altijd gebruikte.

https://fminside.net/5-star-training/

En anders heb je hier een overzicht van de beste coaches in FM 2019. :)

https://fminside.net/football-manager-2019-best-coaches/
Ken beide, helaas is die eerste niet meer van toepassing, er zijn wat nieuwe categorieën. Even uit mijn hoofd maar volgens mij is het opgedeeld in attack, defence, posession, en die zijn dan weer opgedeeld in technical en tactical. Daarnaast gewoon de standaard fitness en goal keeping categorieën.

Die lijst met beste coaches was ik al tegengekomen, maar die gebruikt dezelfde filters als ik al deed. Helaas toch een paar 'miskopen' gedaan waardoor ik op sommige categorieën maar 4 sterren heb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
FM Scout is bezig met een nieuwe e-Course. Ideaal voor nieuwe (maar ook gevorderde) FM spelers. :)

https://www.fmscout.com/c-fm-ecourse.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
In de voorbereiding van het nieuwe seizoen begint Onana opeens te zeuren en moet ik hem verkopen.
Heb geen goede opvolger op de shortlist en de Supercup komt er al aan, dus de voorbereiding is al bijna voorbij.

Heb wat scouts rond gestuurd maar nog geen goede 1e doelman gevonden. Ben nu na aan het denken om gewoon Kotarski erin te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Reviews zijn lovend zo te zien :D!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-09 14:35
Heb eigenlijk geen game die ik nu speel, meestal was het FIFA maar zoek een game die ik ook lekker lui op de bank kan spelen op m'n laptop.

FM nooit serieus gespeeld, ben wel een voetballiefhebber. Is het een aanrader?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Daiov97 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:30:
Heb eigenlijk geen game die ik nu speel, meestal was het FIFA maar zoek een game die ik ook lekker lui op de bank kan spelen op m'n laptop.

Speel hem zelf altijd wanneer ik andere dingen doe, lekker tv kijken of wat browsen en dan het spel in een window.

Kan soms frustrerend zijn maar ook zeer belonend.

Kunt het al voor pakweg 35 euro krijgen dus het is geen giga dure gok.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Daiov97 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:30:

FM is zeker een aanrader.

Houdt wel in de gaten dat FM en FIFA niet helemaal vergelijkbaar zijn. Je kunt bij FM bijvoorbeeld niet zelf achter de bal aanrennen waar dat bij FIFA wel kan.

FM Is meer een managementspel/simulatie. Je speelt daar de rol van technisch manager en dat merk je aan je werkzaamheden. Je kunt overigens wel veel van het minder leuke werk (media enzo) uitbesteden aan je assistenten.

Maar het is wel verslavend kan ik je vertellen. Be prepared voor slapeloze nachten waarin je in FM aan het doorhalen bent >:)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
wildhagen schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:48:
[...]

FM is zeker een aanrader.

Houdt wel in de gaten dat FM en FIFA niet helemaal vergelijkbaar zijn. Je kunt bij FM bijvoorbeeld niet zelf achter de bal aanrennen waar dat bij FIFA wel kan.

FM Is meer een managementspel/simulatie. Je speelt daar de rol van technisch manager en dat merk je aan je werkzaamheden. Je kunt overigens wel veel van het minder leuke werk (media enzo) uitbesteden aan je assistenten.

Maar het is wel verslavend kan ik je vertellen. Be prepared voor slapeloze nachten waarin je in FM aan het doorhalen bent >:)
Heb inderdaad al wel ingelezen en juist het simuleren spreekt mij erg aan. Bij FIFA carrière speelde ik potjes vaak ook niet zelf, maar ging het mij vooral om het halen en verbeteren van de spelers.

Denk dat ik het voor €35,- inderdaad ga proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Daiov97 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 15:05:
[...]

Heb inderdaad al wel ingelezen en juist het simuleren spreekt mij erg aan. Bij FIFA carrière speelde ik potjes vaak ook niet zelf, maar ging het mij vooral om het halen en verbeteren van de spelers.

Denk dat ik het voor €35,- inderdaad ga proberen!
Als dat is wat je aanspreekt aan Fifa kan je je lol op met FM. Zo veel beter uitgewerkt, diepgaander en simpelweg beter dan de manager mode van Fifa. Veel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ik speel met Ajax en zie in PSV mijn grote concurrent voor de Eredivisie. Maar als ik zie voor hoeveel de AI de betere spelers verkoopt vraag ik me toch af hoe matig deze is.
Angelino en Dumfries worden met 500k winst verkocht.
Lozano gaat voor 23mln weg, ik had hem kunnen kopen maar vond het teveel aangezien die posities goed bezet waren.

Hoe doet de AI het bij julliw betrekkende de transfers (waar jullie niet bij betrokken zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
Jaap. schreef op donderdag 1 november 2018 @ 15:32:
[...]

Als dat is wat je aanspreekt aan Fifa kan je je lol op met FM. Zo veel beter uitgewerkt, diepgaander en simpelweg beter dan de manager mode van Fifa. Veel plezier :)
Thanks, downloading! Nu ff alles uitvogelen, ook wbt toevoegen graphics en echte namen, maar dat moet lukken met de geposte info hierzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Deadsy schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:35:
[...]

Speel hem zelf altijd wanneer ik andere dingen doe, lekker tv kijken of wat browsen en dan het spel in een window.

Kan soms frustrerend zijn maar ook zeer belonend.

Kunt het al voor pakweg 35 euro krijgen dus het is geen giga dure gok.
Jup. Same here. En dat al vele versies achter elkaar. Meest gespeelde game, ieder jaar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Final game is live! :)

https://community.sigames...all-manager-2019-out-now/

[ Voor 63% gewijzigd door Rivanov op 01-11-2018 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07:44
Is de demo er ook al? Wil toch eerst de demo spelen op mijn oude pc. Kijken of die beetje wil draaien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
jaydenjarno schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:29:
Is de demo er ook al? Wil toch eerst de demo spelen op mijn oude pc. Kijken of die beetje wil draaien
De demo is tegelijk uitgekomen met de volledige versie. Je kan zowel de demo voor Football Manager 2019 als voor Football Manager 2019 Touch. Zie ook https://www.fmscout.com/a-football-manager-2019-demo.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
top!!! vanavond de demo maar eens downloaden en bekijken. Vanuit de demo kan je door het gewone spel in als het bevalt als ik het goed heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
jaydenjarno schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 08:24:
top!!! vanavond de demo maar eens downloaden en bekijken. Vanuit de demo kan je door het gewone spel in als het bevalt als ik het goed heb.
Dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:26
demo31051987 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 07:18:
[...]

De demo is tegelijk uitgekomen met de volledige versie. Je kan zowel de demo voor Football Manager 2019 als voor Football Manager 2019 Touch. Zie ook https://www.fmscout.com/a-football-manager-2019-demo.html
Ik kijk ongetwijfeld gruwelijk scheef, maar ik kan nergens de demo op Steam ontwaren. Steam geeft 'm wel als zoekresultaat maar vervolgens nergens te vinden. Ligt dat nu aan mij? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Ghengis schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 13:02:
[...]

Ik kijk ongetwijfeld gruwelijk scheef, maar ik kan nergens de demo op Steam ontwaren. Steam geeft 'm wel als zoekresultaat maar vervolgens nergens te vinden. Ligt dat nu aan mij? 8)7
Ik kan het helaas niet verifieren (steam is niet geinstalleerd op mijn werk) maar dit zou de juiste link moeten zijn: [url="steam://install/872860"]steam://install/872860[/url]

[ Voor 3% gewijzigd door Extigo op 02-11-2018 13:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Je bent niet de enige. Steam fora: https://community.sigames...he-fm-2019-demo-on-steam/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
Thanks, zover had ik nog niet gekeken. Ik was toch echt in de veronderstelling dat ík niet goed keek. Dat blijkt gelukkig niet het geval te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
TCM 19 Logopack is nu ook te downloaden.

https://www.tcmlogos.com/tcm19-logos-fm19/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenzo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 22:32
Nice, FM inmiddels binnen voor drie tientjes via V&A. Gaat genieten worden dit weekend:) Nu eerst even alle packs erin zetten en dan een leuke club kiezen. Premier League waarschijnlijk.

 MacBook Pro M4  iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra  Apple Watch Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laquaezzi
Ik kan van harte Liverpool aanbevelen. Goed eerste elftal met genoeg roulatie mogelijkheden. Transferbudget is nog aanwezig dus mocht je aankopen willen doen dan is dat zeker mogelijk. Een jonge centrale verdediger zou ik zeker halen met de vele wedstrijden in het vooruitzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ben toevallig nu ook met Liverpool begonnen. Beta deed ik met Juventus maar nu in Engeland aan de slag gegaan. :)
Heb Frenkie de Jong al gekocht voor € 27 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
Ik ben begonnen met PEC. Laag/geen budget, maar vind leuk om club van onderen op te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Daiov97 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 14:37:
Ik ben begonnen met PEC. Laag/geen budget, maar vind leuk om club van onderen op te bouwen.
Ga later aan LLM beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jenzo
Ben van plan met de Spurs te starten. Dat team is toch net wat lichter dan Liverpool heeft een wat minder brede selectie, maar toch potentie om constant tegen de top aan te zitten. Lijkt me leuk om het aan te vullen met wat Nederlands talent, voor wie ook plek is in het elftal. (bijv. De Ligt voor de inmiddels wat oudere Vertonghen en Toby).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Begonnen met PSV, dit omdat ze een geweldige aantal jonge voetballers hebben met Malen, Bergwijn, Rosario, Obispo, Piroe en Romero.
Mooi moment om bij PSV meer de nadruk te leggen op de talenten.

Het gaat op dit moment erg goed in November door in de CL en eerste in de competitie met 8 punten boven Ajax.
Erg benieuwd hoelang dit jonge team het vol gaat houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jadero
Jenzo schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 14:42:
Ben van plan met de Spurs te starten. Dat team is toch net wat lichter dan Liverpool heeft een wat minder brede selectie, maar toch potentie om constant tegen de top aan te zitten. Lijkt me leuk om het aan te vullen met wat Nederlands talent, voor wie ook plek is in het elftal. (bijv. De Ligt voor de inmiddels wat oudere Vertonghen en Toby).
Inderdaad leuke ploeg, ook niet raar als je ook Frenkie nog oppikt. Mooi duo trouwens: De Ligt en Sanchez :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laquaezzi
Rivanov schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 14:21:
Ben toevallig nu ook met Liverpool begonnen. Beta deed ik met Juventus maar nu in Engeland aan de slag gegaan. :)
Heb Frenkie de Jong al gekocht voor € 27 miljoen.
Ik moest €35 miljoen neerleggen... maar zijn prestaties zijn goed en nu alweer €50 miljoen waard. Begin tweede seizoen Mané verkocht voor €104 miljoen aan City, heb Asensio voor €100 miljoen terug gehaald. Wel heftige bedragen :P

[ Voor 14% gewijzigd door laquaezzi op 02-11-2018 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
Waar halen jullie je 'realname' vandaan om alle namen direct goed te krijgen? In de workshop vind ik nog niet zoveel soeps..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• laquaezzi
Ghengis schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 16:13:
Waar halen jullie je 'realname' vandaan om alle namen direct goed te krijgen? In de workshop vind ik nog niet zoveel soeps..
Je kan kiezen tussen de 2 onderste. Wat het verschil is weet ik niet precies, ik gebruik de bovenste in ieder geval.
https://sortitoutsi.net/d...-german-national-team-fix
https://www.fmscout.com/a-fm19-real-names-license-fix.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jadero
Bedankt, inmiddels game 1 gestart met Sochaux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Kom net thuis en wil de demo downloaden. Nergens te vinden. Staat wel als "demo" is die selectie van steam. Maar dan kom je op de gewone fm2019 pagina zonder demo. Best jammer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extigo
Ik ben begonnen met een European Alphabet challenge. In het kort, je begint in de 2e divisie van Oostenrijk (Austria) en gaat zo alle Europese landen op alfabetische (Engelse) volgorde af. Je mag pas switchen wanneer je de hoogste competitie en de nationale beker gewonnen hebt.

Als je mee wilt lezen, dan kan dat hier: https://fmupdate.nl/european-alphabet-part-1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenzo
Ghengis schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 15:36:
[...]

Inderdaad leuke ploeg, ook niet raar als je ook Frenkie nog oppikt. Mooi duo trouwens: De Ligt en Sanchez :)
Heb De Ligt kunnen binnenhalen met de Spurs, voor Frenkie is er geen budget meer over. Daarnaast zit FC Bayern achter hem aan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Mooi eerste seizoen gehad met PSV, kampioen (ongeslagen) de Beker en de Johan Cruijff Schaal. in de Champions League helaas in de kwartfinale eruit.

Lozano - Mauro Junior - Bergwijn/ Malen

Romero

Mijn aanval loopt erg goed, vooral Mauro Junior en Romero vinden elkaar echt makkelijk, in de verdediging staat het ook goed met Obispo als rots in de branding..

Verkocht tot nu toe:

Rosario - Spurs 30 mil.
Hendrix - Celta 10 mil
Luuk de Jong - Newcastle 6 mil.

Op mijn hele aanval heb ik biedingen moeten afstaan, maar ik wilde ze nog een seizoen bij PSV zien spelen, Volgend jaar staan er dan weer andere jongens klaar, dus dan zou ze bij een goed bod weg mogen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

De Jong weer naar Newcastle? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
@Rivanov Zo te zien is de instant result fix er, maar ik gok dat die de witte panelen weer heeft ipv de donkere die jij in de vorige versie "gefixed" hebt. Zou je dat nog een keer kunnen doen, of uitleggen hoe je dat doet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
jaydenjarno schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 19:02:
Kom net thuis en wil de demo downloaden. Nergens te vinden. Staat wel als "demo" is die selectie van steam. Maar dan kom je op de gewone fm2019 pagina zonder demo. Best jammer
Hier staat de demo nu gewoon te downloaden. Misschien nog eens proberen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
toolkist schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 11:29:
@Rivanov Zo te zien is de instant result fix er, maar ik gok dat die de witte panelen weer heeft ipv de donkere die jij in de vorige versie "gefixed" hebt. Zou je dat nog een keer kunnen doen, of uitleggen hoe je dat doet?
Je kan ook kijken naar de skin van Rensie: https://mrkeysirensie.wor...fm19-rensie-custom-skins/. Die is helemaal donker en heeft een Instant Rsult button :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
Vermaak me de eerste dagen zeker met FM. Erger me alleen aan de var die minimaal elke wedstrijd moet kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12:31
Is het ook mogelijk om het 'doorgaan-scherm' wat op te schonen? Met al die icoontjes van de trainingen wordt het niet echt overzichtelijker...

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
Ook ik vermaak me prima! Zoals gezegd dus met Sochaux begonnen, heerlijk team met veel talent. Voorspelling is 14e, ik sta op dit moment (na 9 wedstrijden) tweede. Dus voorlopig dik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
vuurtjih schreef op zondag 4 november 2018 @ 14:31:
Is het ook mogelijk om het 'doorgaan-scherm' wat op te schonen? Met al die icoontjes van de trainingen wordt het niet echt overzichtelijker...
Dan moet je hier zijn. :)

https://community.sigames.com/forum/18-skinning-hideout/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scuur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-08 19:52
Ik probeer zojuist het spel te kopen op steam, maar er is geen buy knop. Normaal is het in een insta buy voor mij en heb ik 'm tijdens de beta al in huis maar kijkend naar de release datum zou ik 'm nu toch gewoon moeten kunnen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Scuur schreef op maandag 5 november 2018 @ 19:59:
Ik probeer zojuist het spel te kopen op steam, maar er is geen buy knop. Normaal is het in een insta buy voor mij en heb ik 'm tijdens de beta al in huis maar kijkend naar de release datum zou ik 'm nu toch gewoon moeten kunnen kopen?
De game is inderdaad al uit en je zou hem gewoon moeten kunnen kopen. Nu heb ik de game al dus als ik kijk, kan ik alleen op "Nu spelen" klikken. Weet je zeker dat je ingelogd bent? Je zou de game ook kunnen kopen via FMInside of FMScout. Dit is vaak nog goedkoper dan via Steam. Je krijgt dan de key in je mail en die kan je direct in Steam gooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scuur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-08 19:52
demo31051987 schreef op maandag 5 november 2018 @ 20:17:
[...]

De game is inderdaad al uit en je zou hem gewoon moeten kunnen kopen. Nu heb ik de game al dus als ik kijk, kan ik alleen op "Nu spelen" klikken. Weet je zeker dat je ingelogd bent? Je zou de game ook kunnen kopen via FMInside of FMScout. Dit is vaak nog goedkoper dan via Steam. Je krijgt dan de key in je mail en die kan je direct in Steam gooien.
Thanks, dan maar via deze weg gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Koop hem via instant gaming. Scheelt je ook nog eens een paar tientjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:56

Oxigeon

En zo is dat!

Jorgen schreef op maandag 5 november 2018 @ 21:00:
Koop hem via instant gaming. Scheelt je ook nog eens een paar tientjes.
Paar tientjes :P. Nouja dat scheelt het nu ook weer niet maar het verschil is toch 5 euro

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Oxigeon schreef op maandag 5 november 2018 @ 23:31:
[...]

Paar tientjes :P. Nouja dat scheelt het nu ook weer niet maar het verschil is toch 5 euro
Haha. Ik zie hem ook voor 50+ voorbij gaan, vandaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-09 21:11
Misschien ook maar weer eens gaan beginnen, leuk voor tijdens de Champions League met de laptop op schoot. :o

Moet wel zeggen dat ik sinds FM 2014 geen andere FM meer aangeraakt heb, vind sindsdien de interface ook niet echt verbeterd. Het is vrij druk allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Point schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:04:
Misschien ook maar weer eens gaan beginnen, leuk voor tijdens de Champions League met de laptop op schoot. :o

Moet wel zeggen dat ik sinds FM 2014 geen andere FM meer aangeraakt heb, vind sindsdien de interface ook niet echt verbeterd. Het is vrij druk allemaal.
Dat ben ik met je eens. Echter, geeft het wel alle informatie die je nodig hebt. En het is vooral wennen denk ik. Succes met je save!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Point
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-09 21:11
demo31051987 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:07:
[...]

Dat ben ik met je eens. Echter, geeft het wel alle informatie die je nodig hebt. En het is vooral wennen denk ik. Succes met je save!
Zeker, informatie genoeg. Maar op een 15 inch laptop is het redelijk 'gepropt'. Het leuke aan FM vond ik juist dat je het lekker tussendoor kunt doen, dus ik ga er ook niet voor achter mijn desktop zitten. Maar mocht het niet wennen, kan ik natuurlijk altijd nog terugvallen op FM 14. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:37

Vos

AFCA

Ik heb de interface grootte aangepast naar 85%. Zie je net wat meer op laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
In mijn 2e seizoen met Ajax de halve finale van de CL gehaald.
1e wedstrijd verloren met 5-0 :/ de return thuis met 2-0 verloren.

De toeschouwers 37k :/ kijken of er aan de loyaliteit van de aanhang te werken valt.

Vorig seizoen 1x verloren, dit seizoen 5x in de Eredivisie.
Moet echt met de bezem door de selectie, teveel leuke spelers die het laten hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Inmiddels lekker gevorderd in mijn Europese Alfabet challenge. Het seizoen is gestart, dus maar eens kijken of we een mooie start kunnen maken: https://fmupdate.nl/european-alphabet-part-2/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
Ik ben gister een nieuwe game begonnen met Alto Adige, oftewel Sudtirol in de laagste divisie in Italië. In de voorronde van de beker bijna kunnen stunten tegen Serie A ploeg SPAL, maar zij bleken penalty's iets beter te beheersen dan wij. In de competitie gaat het vooralsnog fantastisch met 5x winst, 2x gelijk en 1x verloren.

Smalle selectie met veel huurlingen, volgend zomer wordt het pas echt interessant!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Championship, here we come!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/s6yRLaCi5LtuqfJ6eN0XDLfX/full.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Eerste seizoen met Liverpool zit er op. Derde geworden en dus doelstelling gehaald om te kwalificeren voor Champions League. Helaas de andere doelstellingen niet gehaald in de Champions League, FA Cup en Carabao Cup. Volgend seizoen dan maar. :)

Lag halverwege het seizoen nog op kampioenkoers maar toen kwam de welbekende FM-dip in mijn team. Kreeg ze net te laat weer op het juiste spoor met een nieuwe tactiek.

Chelsea is bij mij kampioen, Man City 2, Watford 4e (:+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
FM19 review op de FP: reviews: Football Manager 2019 - Struikelt soms maar wint alsnog

Gisteren is patch 19.1.2 uitgekomen: https://community.sigames...36-football-manager-2019-
minor-update-1912-out-now/

Een beperkte changelist maar:
A number of stability/crash fixes
Croatian competition fixes
Fixed various UI issues
En je kunt je nu ook aanmelden voor de publieke beta-versies, dus voordat ze uitkomen: https://community.sigames...r-2019-public-beta-today/

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
2e seizoen met Ajax zit erop en aan alle spelers word getrokken.
Mijn 1e rechtsback gaat weg na een bod dat ik niet kon weigeren, en met moeite vond ik een vervanger.
De reserve RB gaat zeuren, hij wil stappen maken in zijn carriere etc dus is ook weg. Kan geen vervanger vinden :/

Hij gaat van Ajax naar HSV voor een minimale verhoging in salaris. Van een club die 2x kampioen geworden is, kwart en halve finale CL gehaald heeft. Naar een club die geen Europees speelt.

Leuke is wel dat Neres niet weg wil. Een club bood 40mln, ik accepteerde en hij weigerde hun contract.
Pagina: 1 ... 3 ... 20 Laatste