Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Disagree disagree! πππGonadan schreef op woensdag 3 april 2019 @ 16:55:
@ST10Β©DE geen idee, heb nog niet gekeken. Maar het is toch algemeen bekend dat goed doen in een pool en kennis van voetbal totaal ongerelateerd is aan elkaar.
Onverdiend doelpuntje van Heerenveen zou zeer welkom zijn vanavond ^^.
Ik deed een Gonadannetje door 3:1 in te vullen ipv 3:0 dus owee als die niet valt!
[ Voor 10% gewijzigd door Typhone op 04-04-2019 22:15 ]
Doe eens niet, ik had 2-1Typhone schreef op donderdag 4 april 2019 @ 22:14:
[...]
Disagree disagree! πππ
Ik deed een Gonadannetje door 3:1 in te vullen ipv 3:0 dus owee als die niet valt!
Ik had wel nul.Typhone schreef op donderdag 4 april 2019 @ 22:14:
[...]
Disagree disagree! πππ
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nee klopt wel wat @Gonadan zegt. Als je nu minder dan 40 punten hebt gescoord deze week dan heb je verstand van voetbal.Typhone schreef op donderdag 4 april 2019 @ 22:14:
[...]
Disagree disagree! πππ
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Nee dat suggereert een omgekeerd evenredige relatie, ik schreef over geen enkele relatie.ST10Β©DE schreef op donderdag 4 april 2019 @ 23:18:
Nee klopt wel wat @Gonadan zegt. Als je nu minder dan 40 punten hebt gescoord deze week dan heb je verstand van voetbal.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Allen hier: niet vergeten te voorspellen!!!
De volgende Tweakers mogen nog even voorspellen.
@Gonadan @Anoniem: 1002969 @thieske1 @KingKoning @MarkH69 @Arwintju @Jonwel @Gynnad @Faddermakker
Heel veel succes!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De toto betaald weinig uit deze week vrees ik: Goed voorspeld (0x)
Deze uitslag was te moeilijk om te voorspellen...
Na een goede start helaas weer wat puntjes verloren.
nog een aantal spelers mogen hun voorspelling plaatsen!
Iedereen heel veel succes.
@Leon Zwiers @Gonadan @Anoniem: 1002969 @thieske1 @KingKoning @Arwintju @Gynnad @Jonwel @Deadsy @Squirtle
Wat mij betreft ook, maar na een jaar voorspellen, heb je ook wel een prijsje verdiend vind ik.Typhone schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 16:29:
De eeuwige roem @Lekkerboeie86, dÑÑr gaat het om!
Goed bezig
Nog maar 2 puntjes tussen ons als Vitesse weet te winnen dan is het zo verTyphone schreef op zondag 14 april 2019 @ 17:25:
@Lekkerboeie86
Goed bezig. Dit weekend lijkt een ramp te worden na wat last minute changes van mij. Doe ik dus nooit meer...
Juist die wedstrijd ben ik vergeten te voorspellen blijkt.... Maar ik gok dat als ik die wel voorspelt had, hooguit twee punten gehad zou hebben voor het aantal doelpunten van AZ.Typhone schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 21:45:
Iemand die ADO goed had?
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Super dat je zo enthousiast bent!Typhone schreef op zondag 14 april 2019 @ 20:12:
Sommigen zitten ook in een Europese poule. Is daar een topic van? Komt er volgend jaar ook een KKD variant? Dat maakt het kijken daarvan weer wat leuker.
Opzich is het wel een idee om is te bekijken hoe we dit verder kunnen aanpakken. Voor het 2e jaar is het best een succes met een behoorlijk groeiend aantal spelers. Aan de andere kant begonnen we het 60 spelers en zijn er nu eigenlijk nog maar 40 over. Door het seizoen heen heb ik er een aantal verwijderd. Dit kwam meestal om dat er nooit voorspellingen werden geplaatst, ondanks dat ik vrijwel elke speelronde een herinnering met tag stuur.
Bij de start was het een flinke klus om 60 Tweakers te vinden. Hierbij met enige regelmaat een aantal topics gebruikt die met voetbal te maken hebben. Dit was wellicht tegen de grenzen van de mods aan.
Ik ben benieuwd of er leuke ideeΓ«n zijn hoe we volgend seizoen kunnen verbeteren. Zeker hoe we kunnen voorkomen dat er zoveel spelers afhaken. Eventueel de organisatie uitbreiden waar mogelijk.
Als ik keer kan/moet helpen ergens mee dan geef maar een gil. Ik zag toevallig dat er wat bekende namen meededen met een Europese poule vandaar het enthousiasme.
De enige 2 regels die ik heb gehad is dat je een Tweakers account moet hebben. En dat je die naam gebruikt als username of clubnaam op voetbalpoules.nl. Op die manier kan ik spelers taggen als ze niet voorspellen. En ik kan er zeker van zijn dat de winnaar van de poule speler X is.Typhone schreef op zondag 14 april 2019 @ 20:46:
Zijn er regels omtrent het toelaten van personen? De one day flyβs zullen niet overal actief zijn. Ik zie genoeg mensen met flink wat punten achter hun naam dus dat is een best forse actieve groep.
Als ik keer kan/moet helpen ergens mee dan geef maar een gil. Ik zag toevallig dat er wat bekende namen meededen met een Europese poule vandaar het enthousiasme.
Uiteindelijk waren er best veel aanmeldingen die zich niet hadden gemeld in dit topic. Die heb ik niet geaccepteerd omdat deze spelers niet op Tweakers actief waren.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Je voorspellingen invullen!!!
@Terranova
Ik had em gisteren voor de volle 100% π
@Faddermakker jij ook nog!
[ Voor 12% gewijzigd door Typhone op 20-04-2019 12:15 ]
Gisteren tot 2x toe ingevuld. Na Heracles zag ik dat hij hem niet had opgeslagen.Typhone schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 12:14:
@Lekkerboeie86
Je voorspellingen invullen!!!
@Terranova
Ik had em gisteren voor de volle 100% π
@Faddermakker jij ook nog!
@Leon Zwiers
@Sempy
@Gonadan
@Anoniem: 1002969
@MPM
@thieske1
@KingKoning
@MarkH69
@Gynnad
@Jonwel
Ik heb @Lekkerboeie86 even geholpen
[ Voor 22% gewijzigd door Typhone op 23-04-2019 14:51 ]
De volgende spelers mogen nog hun voorspellingen plaatsen:
@Typhone @Leon Zwiers @NLRev0lution @Outerspace @SinergyX @Purehz @Anoniem: 1002969 @MPM @thieske1 @KingKoning @Arwintju @Joster @Gynnad @Faddermakker @dutchgio
Dat het een prachtig einde van dit seizoen Eredivisie mag worden!
[ Voor 16% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 11-05-2019 11:45 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je hebt helemaal gelijk. Net ff aangepast.Gonadan schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 11:43:
@Lekkerboeie86 er zijn toch gewoon nog twee ronden?

Wat een onvoorspelbaarheid die laatste twee dagen.
Heracles - Excelsior
Feyenoord - ADO
Willem II - Emmen
Het schiet alle kanten op

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Morgen zoek ik nog wat statistieken uit!
Wie won de laatste ronde? π€Lekkerboeie86 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 22:19:
Mooi einde van deze competitie! M3rc heeft de Tweakers poule gewonnen! Stuur even een DM voor afhandeling van de hoofdprijs! Gefeliciteerd!
Morgen zoek ik nog wat statistieken uit!
[narcism much]
damn you!Typhone schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 22:30:
[...]
Wie won de laatste ronde? π€
[narcism much]
Goed dat je het zegt, had ik niet eens door.Typhone schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 22:30:
[...]
Wie won de laatste ronde? π€
[narcism much]

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dan had ik MASSIVE punten gehad gisteren (+120 meer).
Goed nog wat kleine leuke feiten:
Het hoogste aantal punten in 1 speelronde was voor @Anoniem: 1002969 maar liefst 72 punten! Hiermee was je ook 10e van alle voorspellers op voetbalpoule.nl die week!
@mefjoew @Squirtle en @Lekkerboeie86 hebben 3x de weekwinst gepakt!
De winnaar van dit seizoen is M3RC met 1475 punten. De nacompetitie gaat hierin geen verschil meer maken. Hier is in de OP over gestemd.
Hoop dat jullie het leuk vonden om dit jaar mee te spelen. Het was zeker qua aanmeldingen een groot succes. 60 Tweakers hebben zich aangemeld begin dit jaar, +/- 40 hebben het een heel seizoen volgehouden.
Alvast richting volgend seizoen: Er zal een nieuw topic komen. Daarin gaan we opnieuw kijken wie er mee gaat spelen. Iedereen die dit jaar mee heeft gespeeld, zal ik persoon uitnodigen voor weer een seizoen. Daarnaast zal de nodige algemene uitnodigingen weer te vinden zijn in de topics die iets met voetbal te maken hebben.
Ik zit met het idee om de lijst op voetbalpoule leeg te maken excl. de winnaar. Hierdoor krijgt hij sowieso de schaal. En starten we volgend jaar zonder inactieve spelers.Hierdoor moet je waarschijnlijk weer een keer de Tweakers F.C. joinen, weet even niet hoe ik dit anders moet oplossen.Wordt vervolgd!
Iedereen heel veel dank voor dit mooie seizoen!
Ow eerst lezen
[ Voor 18% gewijzigd door Joster op 17-05-2019 13:13 ]
[ Voor 7% gewijzigd door mefjoew op 17-05-2019 14:59 ]
Bedankt voor het organiseren @Lekkerboeie86, zo 1x per week opletten is meer mijn ding dan dagelijks je team aanpassen of met budgetten en wissels stoeien. FCupdate ernaast, even de blessures en kaarten checken en done
Bedankt iedereen voor de fun en de strijd
Tot over een aantal maanden iedereen