@ScrooLoose @Supermach @Leon Zwiers @Daiov97 @deguus @JanW @Steefmeister @MPM @KingKoning @MarkH69 @JST94 @Unigo @Gynnad @jeroenvdnberg @Faddermakker @dutchgio @Sjurm @ZieMaar! @Deadsy
Jullie mogen nog even in de glazen bol kijken. Heel veel succes!
Zitten vrij veel lastige wedstrijden tussen. Vergeet dus niet te voorspellen!
Kan niet beloven dat ik morgen iedereen kan taggen hier die het vergeten is.
@Sjurm @JST94 @Unigo @MarkH69 @MPM @rik @deguus @Purehz @Gonadan @Terranova @Curva @Kapteynn @Typhone @ScrooLoose mogen nog even hun best doen
[ Voor 33% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 05-10-2018 16:38 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
inderdaad ja, ik ben er gelukkig 1 van. Maar is wel opvallend. Was het dan zo voorspelbaar deze wedstrijd haha...Isane schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:06:
20 mensen hebben de wedstrijd goed voorspelddas wel veel
Ik had m zelf ook goedArwintju schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 23:54:
[...]
inderdaad ja, ik ben er gelukkig 1 van. Maar is wel opvallend. Was het dan zo voorspelbaar deze wedstrijd haha...

@mefjoew pakt zijn eerste week winst! 58 punten is zeker wel netjes. En je stijgt naar de 5e plaats.
Nu interland week helaas. Zaterdag 20 oktober gaan we weer verder!
Maciek heeft met 61 punten duidelijk deze week gewonnen! Gefeliciteerd!
Zondag staat de klassieker voor de deur. Hoeveel gaat het worden?
Wij gaan klop krijgenLekkerboeie86 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 09:43:
Goeiemorgen allemaal! Prachtig weekend met mooiewedstrijden en veel goals!
Maciek heeft met 61 punten duidelijk deze week gewonnen! Gefeliciteerd!
Zondag staat de klassieker voor de deur. Hoeveel gaat het worden?

Man man man wat was Feyenoord gisteren weer niet om aan te zien.. slaapverwekkende 2de helft.
Ik ga maar even voor het onderschatting scenario en vermoeidheid van de CL wedstrijd van Ajax. Tegen beter weten in waarschijnlijkTerrorSource schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:32:
[...]
Wij gaan klop krijgen![]()
Man man man wat was Feyenoord gisteren weer niet om aan te zien.. slaapverwekkende 2de helft.
Denk dat ik 020 op winst zet hoe raar dat ook mag klinken.Lekkerboeie86 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:40:
[...]
Ik ga maar even voor het onderschatting scenario en vermoeidheid van de CL wedstrijd van Ajax. Tegen beter weten in waarschijnlijk
Situatie 1:
Feyenoord verliest = heb ik in ieder geval punten in de poule
Situatie 2:
Feyenoord wint = winst is belangrijker dan punten in de poule.
Hoe dan ook win ik dan altijd iets
Klinkt bekendTerrorSource schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 12:28:
[...]
Denk dat ik 020 op winst zet hoe raar dat ook mag klinken.
Situatie 1:
Situatie 2:
FTFYTerrorSource schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 12:28:
[...]
Denk dat ik 020 Ajax op winst zet hoe raar dat ook mag klinken.
Situatie 1:
Situatie 2:
Bij gelijkspel verlies je dus alles?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Gelijkspel is voor mij ook winstMartinusz schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 13:30:
[...]
FTFY![]()
Bij gelijkspel verlies je dus alles?
Zondag de klassieker en nog meer gekkigheid!
Succes met voorspellen allemaal.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tuurlijk! je kan altijd week winnaar worden, daarbij is meedoen belangrijker dan winnen
Haha, nope.Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:33:
Tuurlijk! je kan altijd week winnaar worden
Wie die onzin ooit bedacht heeft had een hekel aan spelletjes. Ik _haat_ mensen die ergens aan meedoen en het dan niet boeit of ze winnen.daarbij is meedoen belangrijker dan winnen
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Minder erg dan mensen die stoppen, omdat ze niet meer kunnen winnen......Gonadan schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:35:
Wie die onzin ooit bedacht heeft had een hekel aan spelletjes. Ik _haat_ mensen die ergens aan meedoen en het dan niet boeit of ze winnen.
Hattrick: Thorgal Eagles
Wie is er gestopt dan?bregweb schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:40:
Minder erg dan mensen die stoppen, omdat ze niet meer kunnen winnen......
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bedankt, maar ik trek me terug. Heb in de weekenden te weinig tijd om te voorspellen en ook te weinig zin. Daarbij ook vorige week gemist, dus ik loop nu wel heel erg achter de feiten aan, zover ik dat niet al deedLekkerboeie86 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:11:
en nog een paar mogen nog voorspellen

Lekkerboeie86 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:34:
Wat een resultaat van @Spookelo gewoon de wedstrijd van de week helemaal goed = 20 punten. En ook nog de 3-0 in de klassieker. Met 63 punten ben je duidelijk week winnaar. Gefeliciteerd!

Thx! Eervolle vermelding voor @Purehz Scheelde heel weinig.
Nipt gewonnen, gefeliciteerd!Spookelo schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:35:
[...]
![]()
Thx! Eervolle vermelding voor @Purehz Scheelde heel weinig.
Paar minuten geleden al gedaan.Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 16:55:
Intressante beker duels gezien, maar nu verder het met echte werk.
De volgende spelers mogen nog voorspellen:
@Kapteynn @Curva @Unigo krijgen een laatste kans.
@Daiov97 @Terranova @Gonadan @Steefmeister @Arwintju @Faddermakker @AcoLyte! @Deadsy @Sjurm
hoog tijd om een mooie voorspelling te plaatsen
Maar mooie voorspellingen doe ik wekelijks, het zijn de clubs die het laten afweten.
@Isane @Leon Zwiers @Daiov97 @Terranova @Outerspace @Purehz @Steefmeister @MPM @Arwintju @Gynnad @Sjurm @AcoLyte!
Heel veel succes!
De topper is Feyenoord - PSV hier kan je deze week 20 punten halen.
de volgende spelers kunnen nog even in de glazen bol kijken:
@NLRev0lution @Daiov97 @Terranova @SinergyX @Gonadan @Steefmeister @Arwintju @Jonwel @jeroenvdnberg @Faddermakker @dutchgio @Sjurm @AcoLyte! @Squirtle

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Je bedoelt dat je gewoon niet op het knopje geklikt hebt?SinergyX schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 11:13:
Ze hebben wat aan die website veranderd, behoorlijk irritant. Ik had gros van CL aardig goed ingevuld, heeft gewoon niets opgeslagen. Mijn eredivisie resultaten dus enkel 2.. fijn
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dan zou ik niets hebben, CL had ik eerste 3 en van het weekend wel weekwedstrijd en 1 erbovenGonadan schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 11:19:
[...]
Je bedoelt dat je gewoon niet op het knopje geklikt hebt?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Voor het eerst (en het laatst) voorspelde ik een nederlaag voor Feyenoord, maar gelukkig dacht @Terranova daar anders over. Met 47 punten pakte je de weekwinst voor het eerst dit seizoen. Gefeliciteerd!
Lekkerboeie86 schreef op maandag 3 december 2018 @ 09:29:
Wat een speelronde! Prachtige wedstrijden gezien. oa, Excelsior - Utrecht en uiteraard Feyenoord - PSV.
Voor het eerst (en het laatst) voorspelde ik een nederlaag voor Feyenoord, maar gelukkig dacht @Terranova daar anders over. Met 47 punten pakte je de weekwinst voor het eerst dit seizoen. Gefeliciteerd!

Eindelijk weer een overwinning. Dit seizoen heb ik nog geen goede week gehad
Klote speelronde jaLekkerboeie86 schreef op maandag 3 december 2018 @ 09:29:
Wat een speelronde! Prachtige wedstrijden gezien. oa, Excelsior - Utrecht en uiteraard Feyenoord - PSV.

Float like a butterfly, sting like a bee.
Vanavond beginnen we met 2 wedstrijden, dus zorg dat je vandaag nog je voorspelling plaatst!
De volgende spelers: @NLRev0lution @Daiov97 @Krukar @MPM @KingKoning @MarkH69 @Arwintju @Faddermakker @Sjurm @mAiden88 @AcoLyte! @Murrays mogen nog even voorspellen!
Heel veel succes!
Kijk bedankt elke keer voor de melding haha. Ik vergeet het nog wel is en zo kan ik in e pauze toch even de poule nog invullen!Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:24:
Gisteren een inhaal wedstrijd gehad. Hier heeft vrijwel iedereen wat punten gepakt.
Vanavond beginnen we met 2 wedstrijden, dus zorg dat je vandaag nog je voorspelling plaatst!
De volgende spelers: @NLRev0lution @Daiov97 @Krukar @MPM @KingKoning @MarkH69 @Arwintju @Faddermakker @Sjurm @mAiden88 @AcoLyte! @Murrays mogen nog even voorspellen!
Heel veel succes!
Ej! En ik dan?Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:24:
Gisteren een inhaal wedstrijd gehad. Hier heeft vrijwel iedereen wat punten gepakt.
Heel veel succes!

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Super tof! Gefeliciteerd!
[ Voor 8% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 10-12-2018 12:30 ]
@MPM @bregweb @NLRev0lution @Gynnad @Leon Zwiers @Terranova @Murrays @jeroenvdnberg @SinergyX @mAiden88 @Daiov97 @Faddermakker @Sjurm @AcoLyte! @Deadsy
succes!
Fout tijdens het verbinden met www.voetbalpoules.nl. SSL ontving een record die de maximaal toegestane lengte heeft overschreden. Foutcode: SSL_ERROR_RX_RECORD_TOO_LONG
Te lui om het uit te zoeken
Hattrick: Thorgal Eagles
Cookies adiossenbregweb schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 15:12:
Ga ik zeker doen, maar vanavond thuis pas, hier op mijn werk krijg ik:
Fout tijdens het verbinden met www.voetbalpoules.nl. SSL ontving een record die de maximaal toegestane lengte heeft overschreden. Foutcode: SSL_ERROR_RX_RECORD_TOO_LONG
Te lui om het uit te zoeken
18 Januari gaan we weer verder.
Haha bizar he, ik doe ook mee met een vriendenpouletje maar daar heb ik hem wel al 4x te pakkenLekkerboeie86 schreef op maandag 24 december 2018 @ 08:56:
Zogstoten wint de week, Terwijl @Freshnezz winterkampioen is geworden, zonder 1 keer de week winst te pakken.. dat is een hele prestatie!![]()
18 Januari gaan we weer verder.
@Leon Zwiers @NLRev0lution @Daiov97 @Terranova @Sempy @Outerspace @Gonadan @Arwintju @Jonwel @jeroenvdnberg @Faddermakker @dutchgio @Sjurm @AcoLyte! @Murrays @mAiden88
Heel veel succes allemaal! Dat het een mooie 2e helft mag worden!
[ Voor 4% gewijzigd door Gonadan op 18-01-2019 12:50 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Toch mooi dat PsV een gelijkspel overhoud aan het bezoek in Emmen. Spanning is helemaal terug!
hey dat is niet mijn schuld. Ik word gewoon weer eens massaal in de steek gelaten.Lekkerboeie86 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 20:01:
Nou dat was de speelronde wel zeg! @Typhone pakt de week winst terwijl ik samen met @Deadsy de minste aantal punten pakt deze week. Volgende week de Klassieker! we gaan het beleven..
Ik verdenk belchinezen.
Pak ik de weekwinst? Ik had er superveel fout. Even checkenLekkerboeie86 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 20:01:
Nou dat was de speelronde wel zeg! @Typhone pakt de week winst terwijl ik samen met @Deadsy de minste aantal punten pakt deze week. Volgende week de Klassieker! we gaan het beleven..
Vanavond Graafschap - NAC. Kan zeker een mooie pot worden om ook te bekijken.
De volgende spelers mogen nog hun voorspellingen doen.
@Leon Zwiers @Daiov97 @Gonadan @Anoniem: 1002969 @MPM @KingKoning @Jonwel @Gynnad @Faddermakker @Sjurm @bregweb
Heel veel succes!
Net gedaan!Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 15:13:
De transferperiode is weer gesloten. Alle team moeten het hiermee doen. Gaan nog spannende rondes aankomen, zowel boven als onderin!
Vanavond Graafschap - NAC. Kan zeker een mooie pot worden om ook te bekijken.
De volgende spelers mogen nog hun voorspellingen doen.
@Leon Zwiers @Daiov97 @Gonadan @Anoniem: 1002969 @MPM @KingKoning @Jonwel @Gynnad @Faddermakker @Sjurm @bregweb
Heel veel succes!
We hebben ook een nieuwe koploper! @Freshnezz heeft het behoorlijk lang volgehouden, maar moet zijn glazen bol een poetsbeurt gaan geven. Met 851 staat @Anoniem: 912699 knap bovenaan!
Zoals bekend gaat de winnaar er vandoor met een kadobon twv 20 euro, dus blijf vooral voorspellen!
Na de laatste speelronde krijg je nog heel veel punten voor de ranglijst en de topscorer.
Thnx! (maar is het niet de tweede weekwinst?)Lekkerboeie86 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 11:50:
Met afstand wint @ST10©DE de week. 64 punten is behoorlijk hoog! Bij 8 van 9 wedstrijden had je minimaal de winnaar of gelijkspel goed. Gefeliciteerd met je eerste week winst in de Tweakers poule!
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Lastig om te voorspellen wat er gaat gebeuren, maar het blijft spannend onder en bovenin.
De volgende spelers mogen nog voorspellen:
@Terranova @Gonadan @Anoniem: 1002969 @KingKoning @mefjoew @Joster @Jonwel @Gynnad @Faddermakker
Heel veel succes!
Nog een aantal spelers mogen nog voorspellen.
@NLRev0lution @Terranova @Gonadan @SinergyX @Anoniem: 1002969 @MPM @KingKoning @Arwintju @Jonwel @Gynnad @Faddermakker @mAiden88 @Deadsy
Heel veel succes allemaal. Nog een paar speelrondes te gaan.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wáááát doe jij gewoon mee en ik zie het nu pas!Gonadan schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 15:11:
Oh ja kak, die ellende ook nog. Maar even een gelijkspel voor Fortuna invullen dan, is nu het meest realistische.
De Plaggenraggers hoor! Moest even flink omlaag scrollen om te checken wie dat waren...
Klopt, het wordt telkens weer bewezen. Hoe minder je weet van voetbal hoe beter je pools gaan. Een collega van me die vooraf alles ingevuld heeft en überhaupt nooit voetbal kijkt heeft lange tijd bovenaan gestaan.Typhone schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 16:16:
Wáááát doe jij gewoon mee en ik zie het nu pas!
De Plaggenraggers hoor! Moest even flink omlaag scrollen om te checken wie dat waren...

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
@Terranova @Gonadan @Anoniem: 1002969 @MPM @KingKoning @Jonwel @Gynnad @Arwintju
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nu het interland weekend. 31 maart zien we de topper Ajax - PSV!
Ik had een kleine overwinning voor AZ staan, en veranderde deze naar een 2-1 voor Ajax..Terranova schreef op maandag 18 maart 2019 @ 10:03:
Ik heb de week verpest43 punten maar 1 wedstrijd vergeten te voorspellen

haha dat is ook zonde jaLekkerboeie86 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 10:17:
[...]
Ik had een kleine overwinning voor AZ staan, en veranderde deze naar een 2-1 voor Ajax..
Morgen start opnieuw een speelronde! Vergeet niet te voorspellen. Heel veel succes
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hmm @Typhone had 24 punten en staat op de 8e plaats. Ik had 21 punten.Gonadan schreef op woensdag 3 april 2019 @ 15:32:
Als je gisteren dik punten hebt gescoord dan ben je gewoon aan het gokken geweest.
Hoeveel punten had jij en op welke plaats sta je???
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Ik had helemaal Heracles - Willem 2 fout maar met de doelpunten weer wat goeds gedaan bij FC Groningen - De Graafschap.Gonadan schreef op woensdag 3 april 2019 @ 15:32:
Als je gisteren dik punten hebt gescoord dan ben je gewoon aan het gokken geweest.
Vitesse - AZ had ik op een keurige 2-2 voorspeld