Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[MacBook Pro 2018] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste
Acties:

• Greatsword
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Macbook Pro 16" met fysieke ESC knop oOo

The updated 16-inch ‌MacBook Pro‌ features slimmer bezels and a larger, brighter display than the 15-inch ‌MacBook Pro‌, which it is replacing.

There's an updated keyboard that does away with the unpopular butterfly mechanism, returning instead to a more reliable scissor mechanism, along with Intel's latest processors.

There's up to 64GB of RAM, up to 8TB of SSD storage, louder speakers, studio-quality microphones, AMD Radeon Pro 5000M graphics, and more.

https://www.macrumors.com...louder-speakers-and-more/

Greatsword wijzigde deze reactie 13-11-2019 14:50 (85%)

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• F. Scaglietti
  • Registratie: juli 2015
  • Niet online

F. Scaglietti

Yo yo yoghurt...

Lyca schreef op woensdag 13 november 2019 @ 09:18:
Mijn 2017 blaast net niet genoeg lol.

Als ik een paar VMs begin te draaien en wat begin te testen, gaat die gemakkelijk naar 95 graden op de CPU, en pas daarna springen de fans ingang.

Het is een thermisch nachtmerrie design, daarom Macfan control app, fans al goed laten draaien voor je je workload erop draait.
Mag ik vragen welke specificaties je hebt en welke VMs en hypervisor je draait?

2019 MBP 15"/iPad Pro/Siemens Solo Magnetron/Galaxy S10+/One Plus 6/iMac 27"/iMac Pro/Pixel 3/Mate 20 Pro/iPhone 11 Pro/Dell-XPS15/Ferrari Scaglietti DRAAG JE HET NIET VERKOOP HET DAN!

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 20:12

Rivanov

Apple freak

Vanaf € 2.699,-

Rivanov wijzigde deze reactie 13-11-2019 14:47 (18%)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• ZiSE
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 22:16
Dat is voor een 6-core 2.6Ghz i7 / 16 intern / 512 SSD wat me dan eigenlijk nog meevalt qua prijs.

https://www.apple.com/nl/...uct=MVVJ2N/A&step=config#

• Lyca
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 14:27
F. Scaglietti schreef op woensdag 13 november 2019 @ 14:41:
[...]

Mag ik vragen welke specificaties je hebt en welke VMs en hypervisor je draait?
Ik heb de 2,9Ghz i7 Quad core met 16GB geheugen, 2017 model.

Daarop draai ik VMware fusion, ik heb een aantal VMs waarvan: Een ubuntu met dual core/4GB geheugen voor alle daagse taken en wat development werk met Ansible en Python, ook wat Linux leren.
Daarnaast nog een GNS3 VM voor de emulatie van netwerk software, das ook een dual core met 12GB geheugen, het geheugen is zo hoog just incase. Meestal ligt de echte usage rond de 8GB, hangt wat af van de topologie.

Ik heb nog een Ryzen desktop thuis die dit perfect ook kan draaien, maar soms is het mobiel werken op die zaken wel leuk.

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ik had 2999,- verwacht dus dit is een meevaller. Erg nice dat het base model nu met 512GB begint!

• Xilantof
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 19:47

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Greatsword schreef op woensdag 13 november 2019 @ 14:55:
[...]

Ik had 2999,- verwacht dus dit is een meevaller. Erg nice dat het base model nu met 512GB begint!
Basismodel is inderdaad best prima!
Wellicht mooie upgrade t.o.v. mijn 2016 MBP...

Fotografie en bouwen.

• readytoflow
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online
Ik zat te kijken naar de basis 15″:
Intel Core i7 | 16 GB RAM | 256 GB opslag, eur. 2.399,- bij o.a. Coolblue

300,- meer voor nieuwer toetsenbord, 256GB meer, groter scherm, betere accu.
nog zonder evt gelijkgetrokken studentenkorting he.

Valt me erg mee!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@Xilantof Mijn 2018 model met 512GB en 16GB SSD gaat ook de verkoop in.

Ben blij met de terugkeer van de fysieke ESC knop, jammer dat ze de touchbar er in hebben gelaten, want dat blijft echt een nutteloze gimmick naar mijn mening.

Had gehoopt op terugkeer van MagSafe, SD slot en HDMI, maar helaas moeten we ons daar bij neerleggen.

Nog steeds geen nieuws op de frontpage ;)

Greatsword wijzigde deze reactie 13-11-2019 15:04 (6%)

• Krekker
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 14-01 10:48
Zal mijn bestelling van de 15" i7 16GB 1TB van afgelopen maandag maar eens annuleren. Als ik het basismodel 16" upgrade naar 1TB ben ik goedkoper uit en heb ik betere specs :9

Iemand ervaring met hoe lang het duurt voordat de online Apple store je geld terugstort? Is het misschien verstandiger om even contact op te nemen om de order te wijzigen?

• mr3000
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 22-11-2019
[deleted]

mr3000 wijzigde deze reactie 13-11-2019 15:45 (98%)
Reden: verkeerd. topic kan weg!

2x 1Dx | 1DxII | 24 f1.4 | 16-35 f4 | 70-200 2.8 is II | 400 2.8 IS | 85 1.4 is | Sport fotografie & Magento 2 Developer

• Scr33x0r
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 16:42
Krekker schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:16:
Zal mijn bestelling van de 15" i7 16GB 1TB van afgelopen maandag maar eens annuleren. Als ik het basismodel 16" upgrade naar 1TB ben ik goedkoper uit en heb ik betere specs :9

Iemand ervaring met hoe lang het duurt voordat de online Apple store je geld terugstort? Is het misschien verstandiger om even contact op te nemen om de order te wijzigen?
Gisteren is mijn 13" daar binnen gekomen, en had 10min geleden mijn geld terug. Heb dus nu 16" besteld :)

iRacing Profiel | Steam Profiel | YouTube channel

• JSchut
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 22:23

JSchut

.....

Hier ben ik ook aan het overwegen om te upgraden vanaf een 2018 15 inch model.
Vind het best een leuke upgrade.

Eerst maar eens kijken wat ik voor mijn 2018 model kan vangen.
Logisch dat er geld bij moet natuurlijk maar het moet wel leuk blijven :)

Xbox: JSchut82 |  MBP 15" 2018 i7-2.6GHz/16GB/512GB Space Gray |  iPhone X 64GB Space Gray

• jos707
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 13:23
Hopelijk volgt er snel een 13" of 14" model, 16" model is mij wat te bulky.

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@jos707 ik verwacht pas juni 2020

• Syriam
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 27-11-2019
De laatste tijd merk ik dat het toetsenbord van mijn Macbook Pro 2018 een punt ( . ) aanslaat bij sommige keys onderin het toetsenbord (met nam de space, shift en command toetsen).

Zijn er andere gebruikers die hier last van hebben en zo ja, wat raden jullie mij aan met dit euvel te doen?

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@Syriam Direct een afspraak maken bij de Apple store voor het vervangen van het toetsenbord.

• UninPro
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 20:14
Knappe jongen die een afspraak krijgt ingepland bij de Apple store. Ik check regelmatig, zelfs in de nacht (door werk) of er beschikbare plekken zijn en dit is tot nu toe nooit het geval geweest.
Tot die tijd @Syriam kan je het beste de UnShaky app gebruiken. Super app maar natuurlijk niet wat je wilt met een laptop.

Ik wil ook naar de originele Apple store omdat ik hier lees dat het volledige toetsenbord direct wordt vervangen.
Elke andere erkende Apple serviceprovider waarmee ik contact opneem geeft aan dat ze eerst de desbetreffende toets schoonmaken. Waarna ze ook toegeven dat de kans dat een andere toets of zelfs dezelfde toets gaat haperen erg groot is. Maar een volledige toetsenbord vervanging zoals ze dus bij de originele Apple Store doen zit er niet in.

• mataklap
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 19-01 23:38
dat het onmogelijk is om afspraken inplannen is trouwens echt belachelijk. heb mijn 2016 15" 5x het toetsenbord moeten laten vervangen en die afspraak krijgen duurt soms langer dan de reparatie zelf

• MysticX
  • Registratie: november 2013
  • Niet online
mataklap schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 10:25:
dat het onmogelijk is om afspraken inplannen is trouwens echt belachelijk. heb mijn 2016 15" 5x het toetsenbord moeten laten vervangen en die afspraak krijgen duurt soms langer dan de reparatie zelf
Als jij hem al 5x hebt laten vervangen, dan zou ik echt even contact opnemen met Apple hoor, want na 3-4x vervangen, geven ze je gewoon een nieuwe MBP.

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 21:25
UninPro schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 21:04:
Knappe jongen die een afspraak krijgt ingepland bij de Apple store. Ik check regelmatig, zelfs in de nacht (door werk) of er beschikbare plekken zijn en dit is tot nu toe nooit het geval geweest.
Tot die tijd @Syriam kan je het beste de UnShaky app gebruiken. Super app maar natuurlijk niet wat je wilt met een laptop.

Ik wil ook naar de originele Apple store omdat ik hier lees dat het volledige toetsenbord direct wordt vervangen.
Elke andere erkende Apple serviceprovider waarmee ik contact opneem geeft aan dat ze eerst de desbetreffende toets schoonmaken. Waarna ze ook toegeven dat de kans dat een andere toets of zelfs dezelfde toets gaat haperen erg groot is. Maar een volledige toetsenbord vervanging zoals ze dus bij de originele Apple Store doen zit er niet in.
Als je direct om openingstijd gaat dan is het vaak mogelijk om ter plekke een afspraak te maken voor dezelfde dag. Ze plaatsen je dan op een wachtlijst en wanneer er plek is krijg je een SMS dat je binnen 20 minuten kunt komen. Zal niet voor iedereen een optie zijn, maar als er haast bij is dan is het de moeite waard om dat te proberen.

MelvinW wijzigde deze reactie 23-11-2019 12:15 (3%)

MacBook Pro 16" - iPhone 11 Pro Max - Apple Watch Series 5 Hermès

• TweakerVincent
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 22:36
MelvinW schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 12:15:
[...]

Als je direct om openingstijd gaat dan is het vaak mogelijk om ter plekke een afspraak te maken voor dezelfde dag. Ze plaatsen je dan op een wachtlijst en wanneer er plek is krijg je een SMS dat je binnen 20 minuten kunt komen. Zal niet voor iedereen een optie zijn, maar als er haast bij is dan is het de moeite waard om dat te proberen.
Lekkere service. Kom je aan met je macbook 2.5k mag je maar hopen dat je aan de beurt komt...

Blij dat ik macbook pro via werk heb :D

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 21:25
TweakerVincent schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 12:25:
[...]

Lekkere service. Kom je aan met je macbook 2.5k mag je maar hopen dat je aan de beurt komt...

Blij dat ik macbook pro via werk heb :D
Er zijn genoeg geautoriseerde serviceproviders waar je direct terecht kan ;)

MacBook Pro 16" - iPhone 11 Pro Max - Apple Watch Series 5 Hermès

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True