<Zinloze tekst hier>
Wow! Dat is echt een mega deal! Ik ben nog steeds enorm blij met mijn Garmin Fenix 3HR. Geniet ervan!TheCrius schreef op maandag 16 juli 2018 @ 22:49:
De Prime Day getipt gekregen in het Centraal Aanbiedingen Topic en 15 minuten later een bestelling geplaatst voor een Garmin Fenix 5s. Heb dit type al een tijd overwogen, maar de oorspronkelijke prijs hield me tegen. Zie net dat de deal al offline is, maar wist hem voor 330e te bemachtigen, wat >30% lager is dan de laagste Tweakers pricewatch prijs.
https://www.imgdumper.nl/...018-07-16_om_22.44.09.jpg
Goede vervanger van de getrouwe 310XT van 2011. Bedankt voor de tipen het gat in de portemonnee, haha.
Ik heb zelf een SanDisk Ultra 128GB microSDXC voor 25 euro gisteren uit de Prime deals weten te vissen. Pagina zegt 25,99, maar ik heb 25,18 afgerekend. Die gaat in mijn Nintendo Switch.
https://www.amazon.de/s/b...rd_r=CBE1AXCHDAP80RRHTQW0
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wellicht omdat het een lightning deal is? Ik zie hem ook voor 49,95 maar bij keepa zie ik dat het een lightning deal is voor 34,19. Misschien zie je lightning deals alleen als je prime hebt?posttoast schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 10:09:
[...]
Raar, bij mij staat hij daar voor € 49,95...
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Ik heb Prime, dus dat zou het probleem niet moeten zijn.enigmafan schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 10:33:
[...]
Wellicht omdat het een lightning deal is? Ik zie hem ook voor 49,95 maar bij keepa zie ik dat het een lightning deal is voor 34,19. Misschien zie je lightning deals alleen als je prime hebt?
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Mijn echo dots zijn net mooi afgeleverd 😁Yellowneck schreef op maandag 16 juli 2018 @ 19:48:
Mogelijk dat onze Prime orders wat vertraging gaan ondervinden:
Amazon-medewerkers in Duitsland, Polen en Spanje staken dinsdag
Ligt het aan mij of zijn die niet meer zichtbaar? Zag gisteren nog wel die lightning deals, maar nu alleen maar de algemene deals.Garyu schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 10:51:
Lightning deals zijn maar 6 uur (of korter), dus daar moet je dan snel bij zijn.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wanneer/hoe laat heb jij die dan besteld ? Ik heb ze ook gisteren besteld maar nog niets ...
Niet op de frontpage, maar zodra je op een artikel komt krijg je het normale Amazon menu weer bovenaan staan. Daar staat dan All Categories, My Amazon, Prime Day Offers, ....SinergyX schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 11:14:
[...]
Ligt het aan mij of zijn die niet meer zichtbaar? Zag gisteren nog wel die lightning deals, maar nu alleen maar de algemene deals.
Klik je op Prime Day Offers en scroll je een stukje naar beneden dan zie je de Lightning Deals weer. Dat werkt een beetje als iBood en zo.
[ Voor 3% gewijzigd door Garyu op 17-07-2018 11:21 ]
2x SONOS Play:1 speakers voor € 299,-. Korting krijg je als je er twee in je mandje legt:
https://www.amazon.de/Son...peaker-Musikstreaming-Weiß/dp/B00FSCNLME
Om 13.04Dr.Jake schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 11:18:
[...]
Wanneer/hoe laat heb jij die dan besteld ? Ik heb ze ook gisteren besteld maar nog niets ...
En vanochtend rond 10u afgeleverd. Er stond wel iets in de app over een vertraging maar niks van gemerkt..
Dan kom ik op precies dezelfde pagina weer terecht, geen idee wat ik fout doeGaryu schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 11:21:
[...]
Niet op de frontpage, maar zodra je op een artikel komt krijg je het normale Amazon menu weer bovenaan staan. Daar staat dan All Categories, My Amazon, Prime Day Offers, ....
Klik je op Prime Day Offers en scroll je een stukje naar beneden dan zie je de Lightning Deals weer. Dat werkt een beetje als iBood en zo.
Probeer eens incognito modus.SinergyX schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 11:24:
[...]
Dan kom ik op precies dezelfde pagina weer terecht, geen idee wat ik fout doe
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Net besteld, met korting uiteindelijk €291 betaaldGaryu schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 11:23:
Ook een goede deal:
2x SONOS Play:1 speakers voor € 299,-. Korting krijg je als je er twee in je mandje legt:
Ook niet, krijg alleen die Prime Day deals waar je filter hebt van actueel/binnenkort/gemist.
Heb jij een link erheen?
Wazig, ziet er hier zo uit:SinergyX schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 11:24:
[...]
Dan kom ik op precies dezelfde pagina weer terecht, geen idee wat ik fout doe

[ Voor 6% gewijzigd door Garyu op 17-07-2018 11:59 ]
Ooh blijkbaar toch hetzelfde, maar andere naam. Zie namelijk precies dezelfde producten bij die actueel/binnenkort/gemist.
Die Lightning Offers zijn er trouwens altijd, zijn niet gebonden aan Prime Day.SinergyX schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 11:59:
[...]
Ooh blijkbaar toch hetzelfde, maar andere naam. Zie namelijk precies dezelfde producten bij die actueel/binnenkort/gemist.
gisteren een heleboel besteld, maar vanochtend er achter gekomen dat ik geen korting heb gekregen.
voorbeeldje :
Harmony Hub staat voor voor 49,58 ex btw ( 59,00 incl btw) op de site.
als ik hem in mijn winkel mandje leg staat ie ook gewoon netjes voor deze prijs.
echter aan het einde wil amazon dat ik 57,52 betaal ( zonder iets van BTW) erg raar.
iemand enig idee ?
Heel snel dat Prime weer opzeggen !!
Ik heb het met de eerder genoemde 128 GB SDXC kaart van 25,99. Wordt in de winkelmand ineens 39,75.
Idd,SandStar schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 08:38:
[...]
Begrijp ik goed dat ik dus dit kan kopen en daarmee mijn huidige abonnement met een jaar extra kan verlengen? (ik heb net 3 maanden geleden verlengd.)
When you add an Office 365 subscription to an account that already has an Office 365 subscription, any remaining time from your current subscription is added to the new one. For example, if you have 6 months left on your current Office 365 Home subscription and you add a new yearly Office 365 Home subscription to your account, we’ll extend it to 18 months.
If you try to add too many subscriptions at once to the same account, you’ll get a Redemption Failed error because you can’t exceed the 5-year maximum.
Hoe werkt zoiets en waar kan ik dit vinden?Dr.Jake schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 12:24:
Heb net mijn amazon echo go en echo show besteld via een parcelforwarder/duits adres
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Belangrijk bericht over het item dat je wilt kopenSmokingCrop schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 12:49:
[...]
Idd,
When you add an Office 365 subscription to an account that already has an Office 365 subscription, any remaining time from your current subscription is added to the new one. For example, if you have 6 months left on your current Office 365 Home subscription and you add a new yearly Office 365 Home subscription to your account, we’ll extend it to 18 months.
If you try to add too many subscriptions at once to the same account, you’ll get a Redemption Failed error because you can’t exceed the 5-year maximum.
We hebben gezien dat je winkelt vanuit Nederland. Dit item is niet verkrijgbaar vanwege geografische restricties. Mogelijk is het beschikbaar op Amazon.co.uk. Winkel je niet vanuit Nederland? Landinstellingen wijzigen
Gaat dus niet helemaal werken…
Edit: whoops! Als ik de boxed versie pak werkt het wel
[ Voor 3% gewijzigd door SandStar op 17-07-2018 13:09 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Klik je wel de goede winkelwagen knop aan?rheinen schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 12:44:
Wijziging met prijzen bij het afrekenen in tegenstelling tot de prijs in de winkelmand ervaar ik ook.
Ik heb het met de eerder genoemde 128 GB SDXC kaart van 25,99. Wordt in de winkelmand ineens 39,75.
Er staan er nl. 2, de deal van de dag voor 25,99 en een via andere verkopers, waar de deal niet voor geld.
Die laatste is voor de prijs die je zelf noemde.
Mijn bestelling eerder vanmorgen ging in elk geval wel goed voor 2 stuks
Item subtotaal: EUR 66,80
Porto- en verpakking: EUR 0,00
Gebruikte aanbieding: -EUR 25,18
Subtotaal excl. btw: EUR 41,62
Btw: EUR 8,74
Totaal bestelling inclusief btw: EUR 50,36
Geselecteerde betaalmethode: iDEAL
Als je afrekent, word de korting eraf gehaald en betaal je gewoon de € 25,18rheinen schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 12:44:
Wijziging met prijzen bij het afrekenen in tegenstelling tot de prijs in de winkelmand ervaar ik ook.
Zojuist geprobeerd, maar dit lijkt niet meer te werken. Misschien doe ik iets verkeerd?Garyu schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 11:23:
Ook een goede deal:
Werkt nog prima hier, 292,79 in het mandje voor 2 stuks.beck schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 13:41:
[...]
Zojuist geprobeerd, maar dit lijkt niet meer te werken. Misschien doe ik iets verkeerd?
Kijk ik net weer, staat ie weer 329
https://www.amazon.de/PUM...kfahrkamera/dp/B07BFP4YLL
Mjah werkt hier gewoon, je moet wel helemaal doorklikken tot afrekenen. Dan zie je 289 staan bij totaalbeck schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 13:41:
[...]
Zojuist geprobeerd, maar dit lijkt niet meer te werken. Misschien doe ik iets verkeerd?
Bij mij gewoon 259 hoorSinergyX schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 14:00:
Zo even mazzeltje, wil ik net afrekenen zie ik opeens staan: bestel binnen 4 minuut 40 seconde om korting te krijgen (voor 259 euro).
Kijk ik net weer, staat ie weer 329![]()
Dat is bijzonder, inprivate krijg ik inderdaad weer die 259 te zien
Je mag er maar 1 kopen, daarna geldt de normale prijs.SinergyX schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 14:14:
[...]
Dat is bijzonder, inprivate krijg ik inderdaad weer die 259 te zien
Nieuw account maken, nieuwe proef-prime en je kunt de volgende bestellen.Phusebox schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 14:15:
[...]
Je mag er maar 1 kopen, daarna geldt de normale prijs.
Lekker!
Hmm deze lijkt mij inderdaad wel wat... Mag ik vragen waarom je voor deze heb gekozen ipv bijv. een joying of iets dergelijks?SinergyX schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 14:00:
Zo even mazzeltje, wil ik net afrekenen zie ik opeens staan: bestel binnen 4 minuut 40 seconde om korting te krijgen (voor 259 euro).
Kijk ik net weer, staat ie weer 329![]()
Ik heb al 2 pumpkins gehad, heb het idee dat ze intern gewoon allemaal uit dezelfde fabriek komen, en buiten 1x een update probleem heeft dat ding altijd goed gewerkt. Ik had alleen eentje met cd-slot er bij, dus een kleiner scherm.GroeneThee schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 14:48:
[...]
Hmm deze lijkt mij inderdaad wel wat... Mag ik vragen waarom je voor deze heb gekozen ipv bijv. een joying of iets dergelijks?
Jawel. Gewoon 1 3-pack in je mandje gooien en je kunt afrekenen.S0epkip schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 15:03:
Ik wilde wat Hue White Ambiance scoren (E14 en GU10) maar eigenlijk is het net niet de moeite. De GU10 triple pack shipped niet naar Nederland vanuit Duitsland
Bij mij wordt ie 74 euro als ik doorklik bij betalen. Deal nog 8 uur geldig.arjanpvt schreef op maandag 16 juli 2018 @ 15:16:
www.amazon.de/Microsoft-Office-multilingual-Geräte-Jahresabonnement/dp/B01EA1MRFU/
50 euro voor Office 365, 1 jaar, 5 gebruikers is echt een mooie prijs!
Verder ook een mooie Anker 20.000mAh powerbank gekocht voor €32 i.p.v. €41
Daarnaast zie ik met een random googlezoekopdracht 5 jaar office 365 proplus voor 5 apparaten voor 129 euro. https://www.varsio.nl/nl/...ice-365-proplus5jaar.html
Zie ik dan iets over het hoofd?
[ Voor 21% gewijzigd door EWK op 17-07-2018 16:00 ]
Hoi!
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Het kost 74 euro als je geen Prime hebt, dus óf je hebt geen abonnement, óf je klikt op het verkeerde vakje (aan rechterzijde)EWK schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 15:57:
[...]
Bij mij wordt ie 74 euro als ik doorklik bij betalen. Deal nog 8 uur geldig.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Het lijkt er bij deze aanbieding op dat er een Office 365 uit een niet-consumenten licentiepakket wordt geleverd. In de omschrijving staat dat je het account hebt te accepteren welke door Varsio wordt verstrekt.EWK schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 15:57:
[...]
Daarnaast zie ik met een random googlezoekopdracht 5 jaar office 365 proplus voor 5 apparaten voor 129 euro. https://www.varsio.nl/nl/...ice-365-proplus5jaar.html
Op de pagina onderaan:EWK schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 15:57:
[...]
LET OP: Je ontvangt dus een Account. Het is niet mogelijk om bestaande Office 365 abonnementen te verlengen, te upgraden en/of te downgraden met deze aankoop. Online opslag wordt gekoppeld aan het Office 365 account dat wij leveren. Je dient zelf hiervan het wachtwoord op te slaan en te onthouden. Wij kunnen deze niet voor je herstellen. Het is niet mogelijk om je Accountgegevens aan te passen. Het account zoals het wordt geleverd, is niet aanpasbaar op het wachtwoord na. Dit heeft geen inhoudelijke gevolgen voor het gebruik van de Office 365 desktop applicaties.
Dan kun je beter een nvidia shield tv bestellen met daarop de android versie van amazon prime tv. Die kan in 4K streamen, (chrome)casten en ook netflix etc.Janet_ schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 16:39:
Is het iemand gelukt om een fire tv te bestellen of is er geen international versie?
En binnenkort ook spellen streamen vanuit je pc.
[ Voor 10% gewijzigd door Dr.Jake op 17-07-2018 17:36 ]
Vreemd, ik heb er gisteren 2 besteld aan 50~ euro.EWK schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 15:57:
[...]
Zeker dat je prime actief hebt op amazon.de?
[ Voor 8% gewijzigd door SmokingCrop op 17-07-2018 18:07 ]
Dat is net iets te veel van t goede voor de slaapkamer haha. Ik wil gewoon iets voor netflix en amazon prime video.Dr.Jake schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 17:34:
[...]
Dan kun je beter een nvidia shield tv bestellen met daarop de android versie van amazon prime tv. Die kan in 4K streamen, (chrome)casten en ook netflix etc.
En binnenkort ook spellen streamen vanuit je pc.
Dank je wel voor de tip. Ja bij het betaal scherm stond er weer het juiste bedrag.NmidnetS schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 13:26:
[...]
Als je afrekent, word de korting eraf gehaald en betaal je gewoon de € 25,18
De internationale versie neem ik aan? Of heb jij de Duitse versie via mygermany.c*m zo snel geleverd gekregen?
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Idd de international version. Is de Duitse versie beter?DoctorV64 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:24:
[...]
De internationale versie neem ik aan? Of heb jij de Duitse versie via mygermany.c*m zo snel geleverd gekregen?
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Oh zo, ja ik gebruik vnl de nos skill, yeelight, nest en hue skill. Spotify werkt ook gewoon op mn 2 international echo's. Vanmiddag getest en alles werkt prima. Ik heb er ook nog 1 uit Amerika en daar werkt t uiteraard ook.DoctorV64 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:47:
Er is verschil in functies namelijk, op Amazon wordt dit ook aangegeven: https://www.amazon.de/gp/...lay.html?nodeId=202207000
Ah als Spotify gewoon werkt dan wordt het voor mij wel verleidelijker om ze ook te halenJanet_ schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:55:
[...]
Oh zo, ja ik gebruik vnl de nos skill, yeelight, nest en hue skill. Spotify werkt ook gewoon op mn 2 international echo's. Vanmiddag getest en alles werkt prima. Ik heb er ook nog 1 uit Amerika en daar werkt t uiteraard ook.
Yeelight is voor mij wel makkelijk.
Ja het werkt prima hoor (en opzich gaat t ook best ok met het omroepen van NL artiesten, Marco Borsato en Hazes vind ze gewoon 😉), kijk anders even in het Echo topic hier op got. Daar staat de simpele uitleg over hoe je spotify werkend krijgt.DoctorV64 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:58:
[...]
Ah als Spotify gewoon werkt dan wordt het voor mij wel verleidelijker om ze ook te halen
Yeelight is voor mij wel makkelijk.
En om te testen zou ik het nu, als je het geld ervoor over hebt, zeker doen. Zeker nu je er 2 voor de prijs van 1 hebt.
Klopt, dat heb ik er ook voor betaald. En als het goed is heb je ze san morgen binnen.DoctorV64 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:07:
Als ik er twee in de mand gooi, dan staat er qua prijs 57,54. Dat is een mooie deal toch?
Nu zat ik te kijken.. komt dit pakketje wel uit duitsland? Retouradres is Amazon Zwolle.
Volgens mij is dat zo’n depot / transporthub van Amazon wat als verzamelpunt dient voor pakketjes vanuit / naar Nederland. Of een deel van Nederland.grote_oever schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 22:01:
Vanmiddag kwam mijn SSD schijf al aan. Behoorlijk rap, gezien ik het gister middag heb gekocht
Nu zat ik te kijken.. komt dit pakketje wel uit duitsland? Retouradres is Amazon Zwolle.
ps: omdat je zo’n toffe avatar hebt moest ik even reageren
Da's dus prime verzendinggrote_oever schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 22:01:
Vanmiddag kwam mijn SSD schijf al aan. Behoorlijk rap, gezien ik het gister middag heb gekocht
Amazon heeft een paar grote distributiecentra in duitsland, dat is rap hier. Ik denk dat het sneller/goedkoper is om het nationaal weer in te zamelen ipv een duits retouradres.Nu zat ik te kijken.. komt dit pakketje wel uit duitsland? Retouradres is Amazon Zwolle.
Ik bestel altijd wel met prime, maar heb het nog nooit zo snel gehad. Normaal duurt het even 2 a 3 dagen, maar theoretisch gezien was het er binnen 24 uur. Maar wel mooi.
Zelf heb ik de 500gb besteld, want over een periode kijk ik wel weer naar SSD schijven als ik mijn pc ga upgraden. Voor nu is het voldoende, maar de SSD kwam idd door de brievenbus.
Bedankt Amazon 😊
En ik ben wel degelijk Prime momenteel...
EDIT: gelukt
[ Voor 5% gewijzigd door Stancke op 17-07-2018 23:23 ]
zit alleen over dit te piekeren (of ik dat moet halen/kopen).
Phonesoap 3.0
wat vinden jullie ervan ?
Heb ik ook bij een ander product gehad. Bij mij hielp uitloggen en opnieuw inloggen.Stancke schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 23:18:
Vreemd, wou net een Ring Doorbell bestellen. Wil afrekenen en prijs gaat naar het volledig bedrag idpv Prime prijs =/
En ik ben wel degelijk Prime momenteel...

[ Voor 54% gewijzigd door Yorinn op 17-07-2018 23:35 ]
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
My bad was het vergetenKoning Willy schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 23:30:
[mbr]*knip* Vragen naar kortingscodes is niet de bedoeling op Tweakers.[/]
Toch nog een pricewatch: Corsair Gaming M65 Pro RGB Zwart en pricewatch: Corsair HS50 Stereo Gaming Headset Zwart gescoord vandaag
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
https://www.nu.nl/economi...panje-staken-dinsdag.html
Waar heb je mee betaald? Amazon schrijft pas af als ze het product verzenden.BigDogg schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 01:53:
6 e14 hues, 3 hue led strips, koffiezetter en nu komt ie de ring doorbell pro. Echter ging er iets mis bij amazon. Alles is correct afgeschreven. Behalve de ring. Hier is maar 1 euro voor afgeschreven. Status : betaald 😱😱😱😱 nu maar hopen dat dit zo blijft. Kan het me bijna niet voorstellen. Maar het zou wat zijn een ring voor 1 eurie!
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Niet als je met iDeal betaald.g0tanks schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 08:32:
[...]
Waar heb je mee betaald? Amazon schrijft pas af als ze het product verzenden.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Betekent dit wanneer ik nu in mijn proeftijd annuleer dat de kortingen die ik heb gekregen bij het bestellen van mijn producten in rekening gebracht worden?Je kunt je aanmelding tot 14 dagen na de inschrijfdatum annuleren. Als je geen gebruik heb gemaakt van de Prime-voordelen, betalen we de volledige lidmaatschapskosten terug. Als je wel hebt geprofiteerd van de Prime-voordelen tijdens deze periode van 14 dagen, brengen we de kosten van deze voordelen bij jou in rekening (of houden we dat bedrag in op de terugbetaling).
Dat staat er exact. Dus ja; als je alleen Prime genomen hebt voor Primeday en dat nu gaat annuleren, houden ze de kortingen in / factureren ze die aan je. Afhankelijk van hoeveel korting je hebt weten te krijgen, kan je dus beter het voor een maand aangaan en het dan annuleren.Vaenir schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 10:06:
Hoe zit het met het annuleren van Prime? Ik lees in de bevestigingsmail het volgende:
[...]
Betekent dit wanneer ik nu in mijn proeftijd annuleer dat de kortingen die ik heb gekregen bij het bestellen van mijn producten in rekening gebracht worden?
Thanks voor de bevestiging. Dan laat ik de dienst mooi eenmalig factureren.Notna schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 10:08:
[...]
Dat staat er exact. Dus ja; als je alleen Prime genomen hebt voor Primeday en dat nu gaat annuleren, houden ze de kortingen in / factureren ze die aan je. Afhankelijk van hoeveel korting je hebt weten te krijgen, kan je dus beter het voor een maand aangaan en het dan annuleren.
Waarom zou je nu annuleren dan? Je proeftijd kan toch gewoon "uitlopen". Annuleren betekent dat je de overeenkomst met terugwerkende kracht nooit hebt gehad. Dat is niet hetzelfde als opzeggen.Vaenir schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 10:06:
Hoe zit het met het annuleren van Prime? Ik lees in de bevestigingsmail het volgende:
[...]
Betekent dit wanneer ik nu in mijn proeftijd annuleer dat de kortingen die ik heb gekregen bij het bestellen van mijn producten in rekening gebracht worden?
Deze dienst kan je tot 14 dagen na afsluiting ook annuleren, zoals je kan lezen.CopyCatz schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:29:
Een vakantie kan je annuleren, een dienst zeg je op
Is dat niet de 1 Euro voor Prime Trial ?BigDogg schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 01:53:
6 e14 hues, 3 hue led strips, koffiezetter en nu komt ie de ring doorbell pro. Echter ging er iets mis bij amazon. Alles is correct afgeschreven. Behalve de ring. Hier is maar 1 euro voor afgeschreven. Status : betaald 😱😱😱😱 nu maar hopen dat dit zo blijft. Kan het me bijna niet voorstellen. Maar het zou wat zijn een ring voor 1 eurie!
En: De Hue E14 was toch helemaal niet goedkoop op .de bij de Prima Days of bedoel je de color 3 voor 89?
@Janet_ Spotify werkt, bedankt dat je reageerde dat op de internationale versie het ook gewoon (heel simpel) kan. Zal me verdiepen in de echo thread nu.
Het was voor mij trouwen eerst even een gok hoor, maar ik hoefde niks te veranderen. De dots waren blijkbaar automatisch geregistreerd op mn UK account.
Ik merk dat deze week de tracecode niet goed werkt. Heb hier drie dingen van Amazon prime dagen die de melding had dat ze vertraagd waren, maar toch al in huis lag.DoctorV64 schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 19:57:
Bam, al mijn spullen binnen vandaag. De Echo Dots waren ineens toch onderweg en ook aangekomen.
Inderdaad best vaag, had 3 dingen die wel meteen verzonden werden, maar pas ws vandaag komen, de andere 3 dingen stonden donderdagmiddag op '20-27 juli' maar waren vrijdag opeens binnengrote_oever schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 06:50:
[...]
Ik merk dat deze week de tracecode niet goed werkt. Heb hier drie dingen van Amazon prime dagen die de melding had dat ze vertraagd waren, maar toch al in huis lag.
Guten Tag,
Sie hatten den folgenden Artikel im Rahmen unserer Prime Day-Aktion bestellt:
"Philips Hue White und Color Ambiance E27 LED Lampe Starter Set, 2 Lampen"
Wir konnten den Preis des Artikels kurz nach Ihrer Bestellung noch weiter reduzieren. Obgleich Amazon gewöhnlich keine Preisanpassungen nach der Bestellaufgabe vornimmt, machen wir beim Kauf dieses Produkts im Rahmen des Prime Day eine Ausnahme und erstatten die Differenz von 10 EUR auf die für Ihre Bestellung verwendete Zahlungsart.
Von Ihrer Seite besteht dazu kein Handlungsbedarf. Sobald Ihre Erstattung bearbeitet wurde, bestätigen wir dies per E-Mail. Sie hören also in Kürze noch einmal von uns.
Wir danken für Ihren Einkauf bei Amazon.de!
Dit topic is gesloten.