Amazon Prime Day 2018 (16-17 Juli) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 23.482 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoonRaven
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-05 22:30
EWK schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 15:57:
[...]

Bij mij wordt ie 74 euro als ik doorklik bij betalen. Deal nog 8 uur geldig.

Daarnaast zie ik met een random googlezoekopdracht 5 jaar office 365 proplus voor 5 apparaten voor 129 euro. https://www.varsio.nl/nl/...ice-365-proplus5jaar.html
Zie ik dan iets over het hoofd?
Op de pagina onderaan:
LET OP: Je ontvangt dus een Account. Het is niet mogelijk om bestaande Office 365 abonnementen te verlengen, te upgraden en/of te downgraden met deze aankoop. Online opslag wordt gekoppeld aan het Office 365 account dat wij leveren. Je dient zelf hiervan het wachtwoord op te slaan en te onthouden. Wij kunnen deze niet voor je herstellen. Het is niet mogelijk om je Accountgegevens aan te passen. Het account zoals het wordt geleverd, is niet aanpasbaar op het wachtwoord na. Dit heeft geen inhoudelijke gevolgen voor het gebruik van de Office 365 desktop applicaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Jake
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-06-2020
Janet_ schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 16:39:
Is het iemand gelukt om een fire tv te bestellen of is er geen international versie?
Dan kun je beter een nvidia shield tv bestellen met daarop de android versie van amazon prime tv. Die kan in 4K streamen, (chrome)casten en ook netflix etc.
En binnenkort ook spellen streamen vanuit je pc.

[ Voor 10% gewijzigd door Dr.Jake op 17-07-2018 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
EWK schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 15:57:
[...]

Bij mij wordt ie 74 euro als ik doorklik bij betalen. Deal nog 8 uur geldig.
Vreemd, ik heb er gisteren 2 besteld aan 50~ euro.
Zeker dat je prime actief hebt op amazon.de?

[ Voor 8% gewijzigd door SmokingCrop op 17-07-2018 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12-2022
Dr.Jake schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 17:34:
[...]

Dan kun je beter een nvidia shield tv bestellen met daarop de android versie van amazon prime tv. Die kan in 4K streamen, (chrome)casten en ook netflix etc.
En binnenkort ook spellen streamen vanuit je pc.
Dat is net iets te veel van t goede voor de slaapkamer haha. Ik wil gewoon iets voor netflix en amazon prime video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonRef
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-05 09:52
NmidnetS schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 13:26:
[...]

Als je afrekent, word de korting eraf gehaald en betaal je gewoon de € 25,18
Dank je wel voor de tip. Ja bij het betaal scherm stond er weer het juiste bedrag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:42

DoctorV64

Cosmopoliet

Janet_ schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 11:01:
[...]

Mijn echo dots zijn net mooi afgeleverd 😁
De internationale versie neem ik aan? Of heb jij de Duitse versie via mygermany.c*m zo snel geleverd gekregen?

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:43
Denk dat ik de Echo Spot toch maar laat schieten. Kan er nog niet echt een use case voor bedenken waarbij voice control handig is.

[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 17-07-2018 19:33 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
DoctorV64 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:24:
[...]

De internationale versie neem ik aan? Of heb jij de Duitse versie via mygermany.c*m zo snel geleverd gekregen?
Idd de international version. Is de Duitse versie beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Er is verschil in functies namelijk, op Amazon wordt dit ook aangegeven: https://www.amazon.de/gp/...lay.html?nodeId=202207000

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Janet_
DoctorV64 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:47:
Er is verschil in functies namelijk, op Amazon wordt dit ook aangegeven: https://www.amazon.de/gp/...lay.html?nodeId=202207000
Oh zo, ja ik gebruik vnl de nos skill, yeelight, nest en hue skill. Spotify werkt ook gewoon op mn 2 international echo's. Vanmiddag getest en alles werkt prima. Ik heb er ook nog 1 uit Amerika en daar werkt t uiteraard ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Janet_ schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:55:
[...]

Oh zo, ja ik gebruik vnl de nos skill, yeelight, nest en hue skill. Spotify werkt ook gewoon op mn 2 international echo's. Vanmiddag getest en alles werkt prima. Ik heb er ook nog 1 uit Amerika en daar werkt t uiteraard ook.
Ah als Spotify gewoon werkt dan wordt het voor mij wel verleidelijker om ze ook te halen :P
Yeelight is voor mij wel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
DoctorV64 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:58:
[...]

Ah als Spotify gewoon werkt dan wordt het voor mij wel verleidelijker om ze ook te halen :P
Yeelight is voor mij wel makkelijk.
Ja het werkt prima hoor (en opzich gaat t ook best ok met het omroepen van NL artiesten, Marco Borsato en Hazes vind ze gewoon 😉), kijk anders even in het Echo topic hier op got. Daar staat de simpele uitleg over hoe je spotify werkend krijgt.

En om te testen zou ik het nu, als je het geld ervoor over hebt, zeker doen. Zeker nu je er 2 voor de prijs van 1 hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Als ik er twee in de mand gooi, dan staat er qua prijs 57,54. Dat is een mooie deal toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
DoctorV64 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:07:
Als ik er twee in de mand gooi, dan staat er qua prijs 57,54. Dat is een mooie deal toch?
Klopt, dat heb ik er ook voor betaald. En als het goed is heb je ze san morgen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Ben benieuwd, in de mail staat vrijdag 20 juli. Nu moet ik stoppen met Prime day aankopen eigenlijk, alhoewel de Ring Doorbell 2 of Pro wel heel erg lonkt..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-05 15:40
Vanmiddag kwam mijn SSD schijf al aan. Behoorlijk rap, gezien ik het gister middag heb gekocht

Nu zat ik te kijken.. komt dit pakketje wel uit duitsland? Retouradres is Amazon Zwolle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeyJey
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-05 09:25
grote_oever schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 22:01:
Vanmiddag kwam mijn SSD schijf al aan. Behoorlijk rap, gezien ik het gister middag heb gekocht

Nu zat ik te kijken.. komt dit pakketje wel uit duitsland? Retouradres is Amazon Zwolle.
Volgens mij is dat zo’n depot / transporthub van Amazon wat als verzamelpunt dient voor pakketjes vanuit / naar Nederland. Of een deel van Nederland.

ps: omdat je zo’n toffe avatar hebt moest ik even reageren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
grote_oever schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 22:01:
Da's dus prime verzending :) wel flut dat ze een 2tb ssd in een envelop door de bus gooien, ha dik niet verwacht.
Amazon heeft een paar grote distributiecentra in duitsland, dat is rap hier. Ik denk dat het sneller/goedkoper is om het nationaal weer in te zamelen ipv een duits retouradres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Jake
iemand nog 10 € erbij ?

https://www.amazon.de/b?node=14882185031 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
CopyCatz schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 22:26:
[...]

Da's dus prime verzending :)
Ik bestel altijd wel met prime, maar heb het nog nooit zo snel gehad. Normaal duurt het even 2 a 3 dagen, maar theoretisch gezien was het er binnen 24 uur. Maar wel mooi.

Zelf heb ik de 500gb besteld, want over een periode kijk ik wel weer naar SSD schijven als ik mijn pc ga upgraden. Voor nu is het voldoende, maar de SSD kwam idd door de brievenbus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05 21:23
Klaar met shoppen 😊 Siemens stofzuiger, 6 Hue wit GU10 spots en NBA 2K18 voor de Xbox One gekocht!

Bedankt Amazon 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-05 23:25
Vreemd, wou net een Ring Doorbell bestellen. Wil afrekenen en prijs gaat naar het volledig bedrag idpv Prime prijs =/

En ik ben wel degelijk Prime momenteel...

EDIT: gelukt :)

[ Voor 5% gewijzigd door Stancke op 17-07-2018 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Jake
Ik ben ook (bijna) klaar.

zit alleen over dit te piekeren (of ik dat moet halen/kopen).

Phonesoap 3.0

:o

wat vinden jullie ervan ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Jake
Stancke schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 23:18:
Vreemd, wou net een Ring Doorbell bestellen. Wil afrekenen en prijs gaat naar het volledig bedrag idpv Prime prijs =/

En ik ben wel degelijk Prime momenteel...
Heb ik ook bij een ander product gehad. Bij mij hielp uitloggen en opnieuw inloggen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
*knip* Vragen naar kortingscodes is niet de bedoeling op Tweakers.

[ Voor 54% gewijzigd door Yorinn op 17-07-2018 23:35 ]

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Koning Willy schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 23:30:
[mbr]*knip* Vragen naar kortingscodes is niet de bedoeling op Tweakers.[/]
My bad was het vergeten :+

Toch nog een pricewatch: Corsair Gaming M65 Pro RGB Zwart en pricewatch: Corsair HS50 Stereo Gaming Headset Zwart gescoord vandaag _/-\o_

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:55
Wat een fijne korting. Toch nog even een espresso apparaat kunnen scoren met bijna 500 euro korting in vergelijking met de laagste prijs in Nederland.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Grappig, al mijn bestellingen komen vanuit Frankrijk (met UPS en TNT) en niet binnen 1 dag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:20

g0tanks

Moderator CSA
Zojuist is mijn Philips Hue starterset en Amazon Echo Dot verzonden, met als verwachte leverdag morgen. Beiden heb ik maandagmiddag besteld, dus dat is vrij karig voor Prime shipping.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Ik heb met Prime shipping volgens mij nog nooit iets de volgende dag ontvangen. Vandaag wel wat ontvangen wat ik maandag besteld had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Mijn op maandag bestelde SSD was gisteren bezorgd voor 12 uur (brievenbus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:33

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik zie voorlopig "vrijdag" staan, maar aangezien bezorging dan in Nijmegen centrum moet gebeuren tijdens de vierdaagse intocht zal hem dat niet gaan worden. Op z'n vroegst zaterdag gok ik voor mij.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Er was dan ook wel net een staking van Amazon personeel tijdens prime day:

https://www.nu.nl/economi...panje-staken-dinsdag.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:37
Ik vond het eerlijk gezegd een beetje tegenvallen, de prime day.... (Ookal heb ik wel wat hue gescoord)

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigDogg
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-05 23:08
6 e14 hues, 3 hue led strips, koffiezetter en nu komt ie de ring doorbell pro. Echter ging er iets mis bij amazon. Alles is correct afgeschreven. Behalve de ring. Hier is maar 1 euro voor afgeschreven. Status : betaald 😱😱😱😱 nu maar hopen dat dit zo blijft. Kan het me bijna niet voorstellen. Maar het zou wat zijn een ring voor 1 eurie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
BigDogg schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 01:53:
6 e14 hues, 3 hue led strips, koffiezetter en nu komt ie de ring doorbell pro. Echter ging er iets mis bij amazon. Alles is correct afgeschreven. Behalve de ring. Hier is maar 1 euro voor afgeschreven. Status : betaald 😱😱😱😱 nu maar hopen dat dit zo blijft. Kan het me bijna niet voorstellen. Maar het zou wat zijn een ring voor 1 eurie!
Waar heb je mee betaald? Amazon schrijft pas af als ze het product verzenden.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

g0tanks schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 08:32:
[...]

Waar heb je mee betaald? Amazon schrijft pas af als ze het product verzenden.
Niet als je met iDeal betaald.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaenir
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 06-10-2023
Hoe zit het met het annuleren van Prime? Ik lees in de bevestigingsmail het volgende:
Je kunt je aanmelding tot 14 dagen na de inschrijfdatum annuleren. Als je geen gebruik heb gemaakt van de Prime-voordelen, betalen we de volledige lidmaatschapskosten terug. Als je wel hebt geprofiteerd van de Prime-voordelen tijdens deze periode van 14 dagen, brengen we de kosten van deze voordelen bij jou in rekening (of houden we dat bedrag in op de terugbetaling).
Betekent dit wanneer ik nu in mijn proeftijd annuleer dat de kortingen die ik heb gekregen bij het bestellen van mijn producten in rekening gebracht worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Vaenir schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 10:06:
Hoe zit het met het annuleren van Prime? Ik lees in de bevestigingsmail het volgende:

[...]

Betekent dit wanneer ik nu in mijn proeftijd annuleer dat de kortingen die ik heb gekregen bij het bestellen van mijn producten in rekening gebracht worden?
Dat staat er exact. Dus ja; als je alleen Prime genomen hebt voor Primeday en dat nu gaat annuleren, houden ze de kortingen in / factureren ze die aan je. Afhankelijk van hoeveel korting je hebt weten te krijgen, kan je dus beter het voor een maand aangaan en het dan annuleren.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaenir
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 06-10-2023
Notna schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 10:08:
[...]

Dat staat er exact. Dus ja; als je alleen Prime genomen hebt voor Primeday en dat nu gaat annuleren, houden ze de kortingen in / factureren ze die aan je. Afhankelijk van hoeveel korting je hebt weten te krijgen, kan je dus beter het voor een maand aangaan en het dan annuleren.
Thanks voor de bevestiging. Dan laat ik de dienst mooi eenmalig factureren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:34

Garyu

WW

Vaenir schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 10:06:

[...]

Waarom zou je nu annuleren dan? Je proeftijd kan toch gewoon "uitlopen". Annuleren betekent dat je de overeenkomst met terugwerkende kracht nooit hebt gehad. Dat is niet hetzelfde als opzeggen.

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Een vakantie kan je annuleren, een dienst zeg je op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:34

Garyu

WW

CopyCatz schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:29:
Een vakantie kan je annuleren, een dienst zeg je op :)
Deze dienst kan je tot 14 dagen na afsluiting ook annuleren, zoals je kan lezen.

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:37
BigDogg schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 01:53:
Is dat niet de 1 Euro voor Prime Trial ?

En: De Hue E14 was toch helemaal niet goedkoop op .de bij de Prima Days of bedoel je de color 3 voor 89?

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 10:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Geen idee of het nu de staking is of gewoon druk, maar mijn eerste bestelling gaat pas morgen komen, van 4 anderen heb ik nog niet eens een verzendbevestiging :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Bam, al mijn spullen binnen vandaag. De Echo Dots waren ineens toch onderweg en ook aangekomen.
@Janet_ Spotify werkt, bedankt dat je reageerde dat op de internationale versie het ook gewoon (heel simpel) kan. Zal me verdiepen in de echo thread nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
Geen dank @DoctorV64 de meeste van ons gebruiken toch een USA of UK adres voor de skills dus dan werkt Spotify ook gewoon. Ik was allang al blij dat ik zag dat het 2 voor 54 euro was. Nu alleen nog even wachten tot Amazon mn geld terug stort aangezien ik met ideal had betaald.

Het was voor mij trouwen eerst even een gok hoor, maar ik hoefde niks te veranderen. De dots waren blijkbaar automatisch geregistreerd op mn UK account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigDogg
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-05 23:08
Ik bedoelde inderdaad de color e14. Al me producten waren nog niet verstuurd toen ik het bericht posten. Maar wel alles afgeschreven. En voor de ring veels te weinig. Inmiddels is alles wel verzonden. En helaas is het bedrag van de ring pro gecorigeerd haha. Maar mag niet moppere nog steeds een mooie van 40% +/-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
DoctorV64 schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 19:57:
Bam, al mijn spullen binnen vandaag. De Echo Dots waren ineens toch onderweg en ook aangekomen.
Ik merk dat deze week de tracecode niet goed werkt. Heb hier drie dingen van Amazon prime dagen die de melding had dat ze vertraagd waren, maar toch al in huis lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 10:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

grote_oever schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 06:50:
[...]

Ik merk dat deze week de tracecode niet goed werkt. Heb hier drie dingen van Amazon prime dagen die de melding had dat ze vertraagd waren, maar toch al in huis lag.
Inderdaad best vaag, had 3 dingen die wel meteen verzonden werden, maar pas ws vandaag komen, de andere 3 dingen stonden donderdagmiddag op '20-27 juli' maar waren vrijdag opeens binnen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Zojuist een mail gekregen van Amazon. Ik krijg tien euro terug omdat ze de Hue lampen nog goedkoper konden leveren. Erg netjes!
Guten Tag,

Sie hatten den folgenden Artikel im Rahmen unserer Prime Day-Aktion bestellt:

"Philips Hue White und Color Ambiance E27 LED Lampe Starter Set, 2 Lampen"

Wir konnten den Preis des Artikels kurz nach Ihrer Bestellung noch weiter reduzieren. Obgleich Amazon gewöhnlich keine Preisanpassungen nach der Bestellaufgabe vornimmt, machen wir beim Kauf dieses Produkts im Rahmen des Prime Day eine Ausnahme und erstatten die Differenz von 10 EUR auf die für Ihre Bestellung verwendete Zahlungsart.

Von Ihrer Seite besteht dazu kein Handlungsbedarf. Sobald Ihre Erstattung bearbeitet wurde, bestätigen wir dies per E-Mail. Sie hören also in Kürze noch einmal von uns.

Wir danken für Ihren Einkauf bei Amazon.de!

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.