zeker PostbanrOp donderdag 02 augustus 2001 11:19 schreef Sinlath het volgende:
shift geld echt nog niet binnen???
kl*te banken ook![]()
![]()

/me haat de Postbank

Verwijderd
zeker PostbanrOp donderdag 02 augustus 2001 11:19 schreef Sinlath het volgende:
shift geld echt nog niet binnen???
kl*te banken ook![]()
![]()
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Hans, als je het duur vindt moet je ook niet erover gaan zeuren, hij heeft geen 4x40 er bij besteld. Maar voor de duidelijkheid, die 4x40 LCD's in nederland kosten 160,- ex btw inkooprijs, dus het verkoopprijs ligt ongeveer op 249,- in de BTW. Ik heb geen zin meer om 100 keer berekeninngen hier op GOT te plaatsen staat bij actie 4 wel bij.Op woensdag 01 augustus 2001 22:33 schreef Hans het volgende:
[..]
Sorry?!
1x Seiko L4034 4x40 met backlight ($20) = 80,-
Dus totaal 80 piek en
1x Seiko L2012B 2x20 Backlit LCD with HD44780 controller chip - $11
1x Seiko L2432 2x24 Reflective LCD (new number is L2462) - $10
bij elkaar $21, en dat is totaal FL 72,-![]()
Something doesn't add up...
Bij 20$ =80 zit een kabel erbij+verzendkostenOp woensdag 01 augustus 2001 22:52 schreef jona het volgende:
[..]
20$+wat verzendkosten = 80 piek
21$+wat verzendkosten = 72 piek
gaat volgens mij ook niet helemaal goed
Klote postbankOp donderdag 02 augustus 2001 18:16 schreef Shift het volgende:
BETALING UPDATE 4
Foxzman
Feenstra
STANLYMES
Runnah
Kresh
StefanRobben
Peon1
P.Dotinga
Kresh
R.Verrijk
Berran
freebee666
Erik de Haas
Stippie
Mart!
Sinat
JWR
Jona
D-FENCE
KHODOS1
Mc.Boldy
The Dolf
Cyberlink
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
snik ik nog steeds niet.. 'k snap er niets van.. morgen maar weer de abn bellenOp donderdag 02 augustus 2001 22:00 schreef thedolf het volgende:
[..]
Klote postbank
Maar gelukkig sta ik er nu bij
Verwijderd
He wanneer heb jij je acceptgiro verstuurt naar de postbank?? Ik vridag de 27-06 dan mag ik toch hopen dat mijn geld op shift z'n rekening staat. Maar ja het is de postbankOp donderdag 02 augustus 2001 22:00 schreef thedolf het volgende:
[..]
Klote postbank
Maar gelukkig sta ik er nu bij
Ik ook vrijdag.Op vrijdag 03 augustus 2001 01:31 schreef jbcyber het volgende:
[..]
He wanneer heb jij je acceptgiro verstuurt naar de postbank?? Ik vridag de 27-06 dan mag ik toch hopen dat mijn geld op shift z'n rekening staat. Maar ja het is de postbankhe
He kan ik uit de reactie van arnem_ uitmaken dat de lcd'tjes al in den nederlanden zijn gearriveerd? Of zit ik dan mis.Want dfan is het helemaal erg dat de postbank zo langzaam is
Gezocht!
Router
had er ook graag een gehad, afw8 maarOp donderdag 02 augustus 2001 23:24 schreef SFie het volgende:
Bah bah bah ...altijd als ik op vakantie ben hebbe ze die acties![]()
![]()
had er ook graag wel 1 wille hebbe...
naja...w88 op een hopelijke volgende
Kant en klaar de L2014 voor 100,-Op vrijdag 03 augustus 2001 13:32 schreef Shift het volgende:
Wat voor een wilde je hebben ?
Gezocht!
Router
En als ze binnen zijn. Hoe lang duurt het dan voordat ze gesoldeert zijn?Op vrijdag 03 augustus 2001 13:52 schreef Shift het volgende:
Nee, de LCD's zijn nog niet binnen.
Gezocht!
Router
Nee ik zat bij één van de vorige acties, het was alleen een tip voor als je ermee aan de slag gaatOp vrijdag 03 augustus 2001 01:31 schreef jbcyber het volgende:
[..]
He kan ik uit de reactie van arnem_ uitmaken dat de lcd'tjes al in den nederlanden zijn gearriveerd?
Ehhuum, waar over moet ik je meelen ?Op vrijdag 03 augustus 2001 13:56 schreef Sinlath het volgende:
shift.. kan je mij even mailen..
ehm nou over de betaling, lijkt mij wat discreter en sneller. dan steeds hier mensen vervelen daarmee.Op vrijdag 03 augustus 2001 14:51 schreef Shift het volgende:
[..]
Ehhuum, waar over moet ik je meelen ?
Verwijderd
Asus A7V -=- Athlon 900@1200 - 2,2V
Verwijderd
https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=
Verwijderd
Als goed is wel, ik heb niets over de kabels gehoord.Op zaterdag 04 augustus 2001 08:48 schreef stealth het volgende:
He Shift,
ik zie dat je hier geen enkel moment met rust gelaten wordt dus:
Weet je al of de kabels ook meekomen??
PS geld komt eraan via postbank
Verwijderd
enOp zondag 05 augustus 2001 17:26 schreef Shift het volgende:
Yep
Verwijderd
tuurlijkBeste Bill Gatjes
Als je je site verplaats hou je ons dan op de hoogt??
Zou erg fijn zijn.
Verwijderd
Op woensdag 08 augustus 2001 23:38 én 00:39 schreef ThaHandy iets:
Verwijderd
Verwijderd
Geachte heer ThaHady check uw meel a.u.bOp woensdag 08 augustus 2001 23:38 schreef ThaHandy het volgende:
kheb emailtje gestuurd...geen antwoord
hoe en wan en nu?
afgeschreven van rek. ?!?!
die 4*40 met of zonder kabelz
dus het komt allumaal wel goed...Dit is de enige meel van je wat wil je weten eigenlijk ?
Hmmmm, interessant,even budget bekijken!!!Op vrijdag 10 augustus 2001 02:44 schreef Shift het volgende:
Jongens voor de liefhebbers heb ik via via een letsbuyit together aanbieding voor de logitech optical desktop.
Deze supper te gekke desktop setje die normaal 349,- kost, kan goedkoper, de prijs die je via mij betaald is 300,- en 15,- verzendkosten, dus je betaald 315,-. Normaal kost het 349+25= 374,- verschil van 59,-.
Dit gaat alleen door als er meer dan 5 personen zijn !!
[afbeelding]
Verwijderd
Je bedoelt die logitech muisjes en toetsenborden?Op vrijdag 10 augustus 2001 16:49 schreef _Dennizz_ het volgende:
weet iemand of die draadloze desktop dingen kunnen storen op andere op LAN's fzo ??
dan laat ik er toch maar gewoon een draadje aan zittenOp vrijdag 10 augustus 2001 16:58 schreef peidor het volgende:
[..]
Je bedoelt die logitech muisjes en toetsenborden?
Als iemand anders in een straal van een metertje of 8 ook zo'n muis/toetsenbord heeft, dan kan dat best wel problemen geven.
Logitech raad dan ook om die reden af die Cordless dingen te gebruiken in een kantoor-omgeving.
Verwijderd
Verwijderd
Moet ik effe navragen oke !Op zondag 12 augustus 2001 00:39 schreef SainteR het volgende:
Kan ik die Logitech set ook als Belg versturen? En hoeveel kost die dan? met verzendkosten inclusief...
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Ik weet niet of ik een andere topic kan starten, mischien wordt het gezien als spam, maar de levertijd is een week. Vanaf 13 of 14 augustus krijg ik een voorraad binnen. Er is inderdaad nog helemaal geen info beschikbaar op de site van logitech, dat vindt ik zelf ook een beetje raar maar het is waarOp zondag 12 augustus 2001 14:39 schreef cosmoOo het volgende:
shift, kan je niet beter even een andere thread openen voor dat logitech setje. ik kom hier nou toevallig langs en heb wel interresse.
heb je enig idee wat voor levertijd daar aan zal zitten ?
waarom kan ik eigenlijk niks over dat setje vinden op niet nederlandse sites ?
Die wil ik ook hebben. Ik heb het meteen bij logitech nagevraagd. Je hoort van meOp vrijdag 10 augustus 2001 17:03 schreef _Dennizz_ het volgende:
[..]
dan laat ik er toch maar gewoon een draadje aan zittendat toetsenbordje ziet er wel heel
uit, is die ook met cord te krijgen ?
Gezocht!
Router
Gezocht!
Router
Is ie ook te verkrijgen in het zwart?Op maandag 13 augustus 2001 03:05 schreef _Dennizz_ het volgende:
ja ik wil die met dat draadje!!
Gezocht!
Router
Het is alleen leverbaar in wit. De draadloze is alleen zwart leverbaar.Op maandag 13 augustus 2001 18:08 schreef thedolf het volgende:
[..]
Is ie ook te verkrijgen in het zwart?
Gezocht!
Router
Verwijderd
Verwijderd
Dat ook idd, maar het lijkt me sowieso makkelijker omdat dan meteen iedereen weet dat ze te krijgen zijn, en je veel meer "klanten" zult krijgen waardoor de prijs weer daalt...Op maandag 13 augustus 2001 22:51 schreef Rogge het volgende:
Shift,
Kunt u alstublieft een nieuwe draad openen voor die logitechbordjes. Ik heb namelijk alleen interesse in de 4x40 LCD's. Ik begrijp dat je enthousiast bent over die toetsenborden (ze zien er mooi uit), maar ik zou graag willen zien dat deze draad voor bestelling 6 (take6) word gebruikt. Dank u!
Rogge
Verwijderd
juistOp maandag 13 augustus 2001 23:43 schreef MaSsiE het volgende:
[..]
Dat ook idd, maar het lijkt me sowieso makkelijker omdat dan meteen iedereen weet dat ze te krijgen zijn, en je veel meer "klanten" zult krijgen waardoor de prijs weer daalt...
En het is een stuk overzichterlijker =) Dus lijkt me een goed plan =D
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq