Rustig, je krijgt je LCD, ik heb niet zo veel tijd maar ik help je graag, of wil je liever 2 maanden wachten vanuit USA, volgens mij nietOp maandag 28 januari 2002 15:25 schreef zw7 het volgende:
Ik heb ook een LCDtje besteld maar nog steeds geen ontvangen, en op mijn mailtjes wordt ook niet gereageerd. Ik heb ze gestuurd naar oguz@netfront.nl, de laatste op 17 januari.
Hehe. Hottopic roeleert.Op dinsdag 29 januari 2002 23:05 schreef Shift het volgende:
[..]
Hehe, ik dacht dat je het zal lezen, maar die van jou komt morgen bij je aan met de PTT. En de resterende bedrag komt op jou rekening.
[flauw]
En bedankt voor je snelle reacties
[/flauw]
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Deze topic is inderdaad HOTOp dinsdag 29 januari 2002 23:09 schreef thedolf het volgende:
[..]
Hehe. Hottopic roeleert.
[flauw]
En bedankt voor je snelle reacties
[/flauw]
arrg wat en posts
maar zo'n 4x20 scherm,kan ik daar een plaatje van zien ergens op internet,anders wil ik ook nog wel een kant en klare bij je bestellen met blacklight erin.
als het een beetje redelijk formaat is !
Kant en klaar doet ie niet meer aan. En ik denk ook niet dat er een blacklight in zit maar een backlightOp dinsdag 29 januari 2002 23:16 schreef charrel het volgende:
arrg wat en postsmaar zo'n 4x20 scherm,kan ik daar een plaatje van zien ergens op internet,anders wil ik ook nog wel een kant en klare bij je bestellen met blacklight erin.
Gezocht!
Router
Hij is binnen.
offtopic:
Peter. tjek je meel asap
Peter. tjek je meel asap
Gezocht!
Router
Verwijderd
Je wil zeggen: bij EIO wel, maar nu even niet meer bij mij?Op dinsdag 29 januari 2002 23:01 schreef Shift het volgende:
Yep er zijn nog een boel 4x20 te koop
Nee, bij mij zijn ze te koopOp woensdag 30 januari 2002 14:56 schreef pwem het volgende:
[..]
Je wil zeggen: bij EIO wel, maar nu even niet meer bij mij?
Verwijderd
Geweldig, wat is de prijs inclusief kabel en verzendkosten?Op woensdag 30 januari 2002 16:17 schreef Shift het volgende:
[..]
Nee, bij mij zijn ze te koop
Graag per mailOp woensdag 30 januari 2002 16:40 schreef pwem het volgende:
[..]
Geweldig, wat is de prijs inclusief kabel en verzendkosten?
Verwijderd
WAREZHELP ff een vraagje 
wat vraag je voor een kale 4x40 dus zonder draden.
mail me het antwoordt ff kom er op je site niet uit.
pwvanderveen at hotmail.com
wat vraag je voor een kale 4x40 dus zonder draden.
mail me het antwoordt ff kom er op je site niet uit.
pwvanderveen at hotmail.com
Ik heb deze nog, voor de geintresseerden per mail aanvragen a.u.b 

Is er nog iemand in Eindhoven die een beetje handig is met LCD's solderen? 
Kheb namelijk nog steeds m'n LCD liggen en het solderen komt er maar niet van. Zie er eigenlijk ook een beetje tegenop, bang dat ik het hele zooitje sloop
Kheb namelijk nog steeds m'n LCD liggen en het solderen komt er maar niet van. Zie er eigenlijk ook een beetje tegenop, bang dat ik het hele zooitje sloop
HEb ik dus ook. Maar Peter Wendy kan het voor je doen.Op woensdag 30 januari 2002 20:34 schreef rb338 het volgende:
Is er nog iemand in Eindhoven die een beetje handig is met LCD's solderen?
Mail hem maar
Gezocht!
Router
Verwijderd
Hey!
Perfect in de bus, thnx shift!!!
Alleen krijg ik nog wel geld terug geloof ik...
Had een complete besteld en hij zou gesoldeerd zijn, dit was de losse lcd...
Hoe gaan we dat regelen?
Let me know...
Hoe gaan we dat regelen?
Let me know...
Verwijderd
Ik wil er graag eentje bestellen.
Eentje van 4x20 kant en klaar.
Ik heb je proberen te mailen maar ik krijg die mail terug. (Adres bestaat niet meer of zo). Waar kan ik bestellen?
Ik heb je proberen te mailen maar ik krijg die mail terug. (Adres bestaat niet meer of zo). Waar kan ik bestellen?
Ik ga ook eens kijken of ik op deze manier nog aan een LCD kan komen
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Verwijderd
Ja jammer, ik krijg ook geen bericht op mijn meel.Op vrijdag 01 februari 2002 15:13 schreef razor_harm het volgende:
Ik wil er graag eentje bestellen.
Even afw8ten nog, want ik wil er graag een hebben.
peter-wendy
Jij was toch degene die kon helpen met het bouwen van de LCD ? Ik heb nog steeds die LCD thuis liggen van Shift
Jij was toch degene die kon helpen met het bouwen van de LCD ? Ik heb nog steeds die LCD thuis liggen van Shift
Powered by ProBNC
Verwijderd
hier idem,Op donderdag 31 januari 2002 20:56 schreef Siberian het volgende:
Hey!
Hoe gaan we dat regelen?
Let me know...
shift geef weer eens een teken van leven
of reageer op je mail
Je moet hem gewoon mailen. Hij antwoord snel.Op zaterdag 09 februari 2002 15:23 schreef freebee666 het volgende:
peter-wendy
Gezocht!
Router
Een vraag voor Shift
Kun je hier even een overzichtje posten met de soorten LCDs die je nog hebt, en wat ze kosten?
Kun je hier even een overzichtje posten met de soorten LCDs die je nog hebt, en wat ze kosten?
Jaa doe dat ik wil ook wel eens weten wat je nog hebt liggen .. heb wel interesse in zo'n ding, als iemand mij dat effe zou kunnen solderen, en zo'n bracket zou ook wel handig zijn
of ik moet al zelf gaan knutselen
owja prijzen zijn ook wel makkelijk
En wanneer stort je het geld terug?
Gezocht!
Router
Verwijderd
in principe zou het ook makkelijk zijn als je een site maakt waar op staat wat voor LCD's je hebt en wat ze gaan kosten. En natuurlijk je leveringsvoorwaarden.
Dit kan een enorma besparing opleveren voor het aantal GoT pagina's. Dit wordt onoverzichtelijk.
Dit kan een enorma besparing opleveren voor het aantal GoT pagina's. Dit wordt onoverzichtelijk.
Dat wil ik nou ook wel is weten, ik heb hem onderhand al iets van 6x gemailed, maar ik krijg maar geen antwoordt.Op zaterdag 09 februari 2002 17:13 schreef thedolf het volgende:
En wanneer stort je het geld terug?
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Verwijderd
ik heb ook een lcd besteld, geld gestort. daarna kreeg ik bevestiging dat het geld binnen was en dat de lcd zou worden opgestuurd, maar ik heb hem nog steeds nietik heb hem onderhand al iets van 6x gemailed, maar ik krijg maar geen antwoordt.
ik heb ook een paar keer gemailt, maar ook geen antwoord...
shift, als je dit leest: het maakt me niet uit of je het geld terugstort of zo'n lcd opstuurt, maar laat het me even weten.
Shift kennende zal het wel komen. Dit jaar moet zelfs voor hem te halen zijnOp zaterdag 09 februari 2002 19:20 schreef Settler het volgende:
[..]
Dat wil ik nou ook wel is weten, ik heb hem onderhand al iets van 6x gemailed, maar ik krijg maar geen antwoordt.
Have faith
Gezocht!
Router
Op woensdag 30 januari 2002 16:40 schreef pwem het volgende:
Geweldig, wat is de prijs inclusief kabel en verzendkosten?
Hoezo per mail? Je mag ook gewoon hier zeggen hoor dat jij 50 euro vraagt voor een LCD die maar 15 dollar (17 euro) kost. Dat is inderdaad exclusief verzendkosten, maar die zijn geen 33 euro per LCD als je ze per doos besteld. (wat jij dus gedaan hebt aan dat plaatje te zien)Op woensdag 30 januari 2002 16:42 schreef Shift het volgende:
Graag per mailoguz@netfront.nl
Er een beetje aan verdienen mag best, maar dit noem ik dus gewoon oplichterij!
Zie mijn post maar hier een stukje boven. Dat verklaard misschien al wat.Op zaterdag 16 februari 2002 23:14 schreef StB het volgende:
geen geld terug
geen lcd
niet eens een reply op een van mijn mailtjes (stuk of 4)
:(:(
Verwijderd
dat hij meer vraagt vind ik best, ik heb het geld ook al overgemaakt, dus dat is geheel mijn eigen schuld. Ik vind wel dat shift dan een lcd moet leveren, mijn geld terug moet geven en in elk geval even op mijn mailtjes moet antwoorden.
Ik heb ook al mensen gezien die shift bedankten voor de lcd, dus het zal ook wel eens goed gaan.
ik moet maar eens langs de bank gaan om mijn geld terug te halen (kan geloof ik tot 30 dagen na overschrijving)
Ik heb ook al mensen gezien die shift bedankten voor de lcd, dus het zal ook wel eens goed gaan.
ik moet maar eens langs de bank gaan om mijn geld terug te halen (kan geloof ik tot 30 dagen na overschrijving)
Zoals ik ook al zei, van mij mag hij er best winst op maken. Maar 2 keer de kostprijs van een LCD als winst vind ik echt zwaar aso!Op zondag 17 februari 2002 16:30 schreef StB het volgende:
dat hij meer vraagt vind ik best, ik heb het geld ook al overgemaakt, dus dat is geheel mijn eigen schuld. Ik vind wel dat shift dan een lcd moet leveren, mijn geld terug moet geven en in elk geval even op mijn mailtjes moet antwoorden.
Dan koop je het toch niet? Bestel er dan lekker zelf 1. Dan zie je meteen hoeveel moeite het kost.Op zondag 17 februari 2002 17:54 schreef obsidian het volgende:
[..]
Zoals ik ook al zei, van mij mag hij er best winst op maken. Maar 2 keer de kostprijs van een LCD als winst vind ik echt zwaar aso!
Er komen nog veel verzendskosten bij en invoerskosten. Tevens heeft shift al een succesvolle actie achter de rug en daar had ie niks op verdiend (zelfs verlies gemaakt). Dus wat loop je nou te zeiken?
Gezocht!
Router
Zeg het maar?Op zondag 17 februari 2002 17:59 schreef ScHrOeFjE het volgende:
waar ken ik dit van?
Gezocht!
Router
Verwijderd
het vervelendste vind ik nog dat hij zijn beloftes niet nakomt
ik bestel een complete en gebouwde lcd (dat ie dan wat duurder is boeit da niet zo)
dan krijg ik na een hele tijd een handje onderdelen omdat hij de tijd niet meer heeft om te solderen
en daarna ben ik weken bezig om mijn tweede display te krijgen
deze komt kaal omdat ie ook geen onderdelen meer heeft terwijl hij wist hoeveel er compleet besteld waren
en ondertussen wacht ik alweer weken op het teveel betaalde geld
toen ik nog niet betaald had reageerde hij prompt op mail
maar nu heeft hij volgens mij voor klachten een delete-filter op zijn mailbox
ik bestel een complete en gebouwde lcd (dat ie dan wat duurder is boeit da niet zo)
dan krijg ik na een hele tijd een handje onderdelen omdat hij de tijd niet meer heeft om te solderen
en daarna ben ik weken bezig om mijn tweede display te krijgen
deze komt kaal omdat ie ook geen onderdelen meer heeft terwijl hij wist hoeveel er compleet besteld waren

en ondertussen wacht ik alweer weken op het teveel betaalde geld
toen ik nog niet betaald had reageerde hij prompt op mail
maar nu heeft hij volgens mij voor klachten een delete-filter op zijn mailbox
Ik loop te zeiken?Op zondag 17 februari 2002 18:04 schreef thedolf het volgende:
[..]
Dan koop je het toch niet? Bestel er dan lekker zelf 1. Dan zie je meteen hoeveel moeite het kost.
Er komen nog veel verzendskosten bij en invoerskosten. Tevens heeft shift al een succesvolle actie achter de rug en daar had ie niks op verdiend (zelfs verlies gemaakt). Dus wat loop je nou te zeiken?
even een berekeningetje...
Verzendkosten? Een doosje en 4 postzegels van 39 eurocent. Invoerkosten? 10% Van de inkoopsprijs. Dat is dan dus iets van 1 euro 70 per LCD.
Nounou. Toch wel even 5 euro bovenop de prijs van 1 LCD. En dan neem ik het nog heel ruim.
En die moeite? Even kijken....
Je vraagt wie mee wil doen. Je noteerd de bestellingen. Je laat iedereen betalen. Je plaatst een bestelling. Je wacht een tijdje. Je neemt het in ontvangst, en je verstuurt het zooitje. Mis ik dan nog wat?
Jaaaa... Dat is zeker 33 euro waard ja. Sorry dat ik erover zeurde. Zal het nooit meer doen. En oh ja, ik bestel er zelf wel een. (oh nee, 2 want anders zit ik onder het minimum bedrag)
Zeiken was niet echt het goede woord, sorryOp zondag 17 februari 2002 20:17 schreef obsidian het volgende:
[..]
Ik loop te zeiken?
even een berekeningetje...
Verzendkosten? Een doosje en 4 postzegels van 39 eurocent. Invoerkosten? 10% Van de inkoopsprijs. Dat is dan dus iets van 1 euro 70 per LCD.
Nounou. Toch wel even 5 euro bovenop de prijs van 1 LCD. En dan neem ik het nog heel ruim.
En die moeite? Even kijken....
Je vraagt wie mee wil doen. Je noteerd de bestellingen. Je laat iedereen betalen. Je plaatst een bestelling. Je wacht een tijdje. Je neemt het in ontvangst, en je verstuurt het zooitje. Mis ik dan nog wat?
Jaaaa... Dat is zeker 33 euro waard ja. Sorry dat ik erover zeurde. Zal het nooit meer doen. En oh ja, ik bestel er zelf wel een. (oh nee, 2 want anders zit ik onder het minimum bedrag)
Ik had trouwens nog niet gezien dat ie de prijzen had veranderd.
Zal ik eens ff rekenen.
4*40 LCD kost $20
Volgens jou 10% invoerrechten, ik dacht 19%. Maar dat is dus $2.
Internationale order: + $1
Vervoerskosten van USA naar NL: minimaal $35
Als je dus alleen zou bestellen dan was je $58 kwijt. Dat is €65
Gezocht!
Router
Ik zit net ff dit topic door te bladeren.
Die invoersrechten zaten me niet echt lekker.
Obsidian zegt dat het 10% is, ik dacht 19% terwijl Shift ons 21% heeft laten betalen.
Hoeveel is het nou?
Die invoersrechten zaten me niet echt lekker.
Obsidian zegt dat het 10% is, ik dacht 19% terwijl Shift ons 21% heeft laten betalen.
Hoeveel is het nou?
Gezocht!
Router
Verwijderd
volgens mij is het ook 19,5 %thedolf schreef het volgende:
[knip]
Ik ging uit van een ander type LCD, maar ok. 19% is de btw in Nederland, volgens mij komen de invoerrechten er nog eens bovenop. (Let op! Alleen als de douane je pakket controleerd, anders betaal je die invoerrechten en btw niet eens! Laat hem maar eens bewijzen dat zijn pakket inderdaad is tegengehouden door de douane dan!) Maar dan zit ik nog in de buurt van die 5 euro die ik aanhield, dus dat maakt weinig uit. En verder vind ik die 35 dollar verzendkosten gewoon aso. Misschien voor het hele pakket wat shift besteld heeft ja, maar echt niet voor één LCD hoor. Dat is bijna 100 piek verzendkosten voor een LCD van 40 piek. Geloof je het zelf? En als je het deelt op het aantal mensen die er meededen dan blijft het misschien bij ieder 5 euro extra.Op zondag 17 februari 2002 22:58 schreef thedolf het volgende:
[..]
Zeiken was niet echt het goede woord, sorry
Ik had trouwens nog niet gezien dat ie de prijzen had veranderd.
Zal ik eens ff rekenen.
4*40 LCD kost $20
Internationale order: + $1
Vervoerskosten van USA naar NL: minimaal $35
Als je dus alleen zou bestellen dan was je $58 kwijt. Dat is €65
Hij rekent nu per LCD 33 euro extra!
Shift, je hebt bij die LCD een of ander wazig kabeltje gegeven met aan de ene kant een connector met 1 rij voor 14 pins en aan de andere kant een connector met 2 rijen van 7 onder elkaar.

Wat moet ik hier mee
Ik snap dat ik de ene kant (met 1 rij van 14) op de LCD moet prikken, maar waar moet ik de andere kant dan kwijt
Dacht eerst op m'n mobo, maar heb nu al bij 3 mobo's gekeken en zie nergens een aansluitpunt

Wat moet ik hier mee
Ik snap dat ik de ene kant (met 1 rij van 14) op de LCD moet prikken, maar waar moet ik de andere kant dan kwijt
klopt het dat alle color TFT tjes zijn uitverkocht bij die toko
zoek nog iets tussen de 1,3 en 5"
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Dat is een aansluiting voor de parallelle poort op je mobo. Zoadat alles intern zit. Als je dat niet hebt dan moet je ff een andere kabel maken.Op dinsdag 19 februari 2002 18:04 schreef rb338 het volgende:
Shift, je hebt bij die LCD een of ander wazig kabeltje gegeven met aan de ene kant een connector met 1 rij voor 14 pins en aan de andere kant een connector met 2 rijen van 7 onder elkaar.
[afbeelding]
Wat moet ik hier mee
Ik snap dat ik de ene kant (met 1 rij van 14) op de LCD moet prikken, maar waar moet ik de andere kant dan kwijtDacht eerst op m'n mobo, maar heb nu al bij 3 mobo's gekeken en zie nergens een aansluitpunt
Gezocht!
Router
SHIFT Wanneer reageer je nog eens?
Gezocht!
Router
Verwijderd
Hmmz, na veel wachten en mailen heb ik dan drie weken gelden m'n lcd binnen gehad... Maar ik zit nog steeds op het geld dat ik teveel heb betaald te wachten... Meer mensen hebben dit probleem zo te lezen... Schiet weer lekker op zo...
Klopt, ook ik zit al sinds mensenheugenis te wachten op 'slecht 15 euro' zoals Shift zegt. Hij is nog wel actief, maar niet meer in deze thread. Zoek maar eens op zijn actieve posts....
Toch jammer zo'n einde
Toch jammer zo'n einde
https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=
Als je nagaat hoeveel mensen er meegedaan hebben met deze aktie die nu zitten te wachten op het geld... Lijkt er gewoon op dat ie mensen heeft opgelicht, en het nog probeerd bij anderen die alsnog een display willen kopen...Op maandag 04 maart 2002 13:47 schreef McBoldy het volgende:
Toch jammer zo'n einde
Het lijkt me handig dat Phreak even tussenbijde springt, want dit gaat fout, ookal is het Shift zijn eigen schuld.
Is zeker op vakantie van al het geld?
Is zeker op vakantie van al het geld?
Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
Ik heb hier niks besteld maar als ik dit zo lees, denk ik zo waar is die gast mee bezig??
Misschien moet je em bij 'slechte shop ervaring' toevoegen
Anyway, ik vind dat hier wel iets aan gedaan moet worden want volgens mij zijn er 'n shitload of mensen hier de dupe van, toch

Misschien moet je em bij 'slechte shop ervaring' toevoegen
Anyway, ik vind dat hier wel iets aan gedaan moet worden want volgens mij zijn er 'n shitload of mensen hier de dupe van, toch
Wat verwacht je dat ik moet doen dan?Op maandag 04 maart 2002 14:06 schreef Markaroni het volgende:
Het lijkt me handig dat Phreak even tussenbijde springt, want dit gaat fout, ookal is het Shift zijn eigen schuld.
Ikzelf kan hier weinig aan doen hoor, ik ben hier niet verantwoordlijk voor jullie acties, dat zijn jullie zelf
Zo bedoel ik niet.
Ik dacht meer in de richting van deze thread sluiten ofzo, voordat er rellen uitbreken....
Ik dacht meer in de richting van deze thread sluiten ofzo, voordat er rellen uitbreken....
Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
Mijn LCD doet het eindelijk, na een tijdje hier te hebben gelegen heb ik 'm gister meegenomen naar KingOfDos die 'm voor mij in elkaar heeft gezet 
Nu moet ik alleen nog ff een geschikt kastje vinden om 'm in te bouwen en dan is ie klaar.
Hier wat shotjes:

En een filmpje: Winamp equalizer (WMV)
Nu moet ik alleen nog ff een geschikt kastje vinden om 'm in te bouwen en dan is ie klaar.
Hier wat shotjes:

Ik houd em open zodat meneer Shift ook nog ooit eens kan replyen mocht hij dat willen. Doet hij dat niet, laat het me dan ff weten, want dan ga ik daar iets aan doen.Op maandag 04 maart 2002 16:43 schreef Markaroni het volgende:
Zo bedoel ik niet.
Shift laat heel vaak niets van zich horen. Druk leven blijkbaar. Maar hij duikt heus wel een keer op.Op maandag 04 maart 2002 22:02 schreef Phreak het volgende:
[..]
Ik houd em open zodat meneer Shift ook nog ooit eens kan replyen mocht hij dat willen. Doet hij dat niet, laat het me dan ff weten, want dan ga ik daar iets aan doen.
Gezocht!
Router
Verwijderd
hee, jah heb ik dat ding voor hem gemaakt, was wel keuk.Op maandag 04 maart 2002 16:46 schreef rb338 het volgende:
Mijn LCD doet het eindelijk, na een tijdje hier te hebben gelegen heb ik 'm gister meegenomen naar KingOfDos die 'm voor mij in elkaar heeft gezet
Hier wat shotjes:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
alleen die van hem zit steviger in elkaar dan die van mij
owja iemand intresse in SHIFT's adres
( niet dat je het zal krijgen )
Tis ook zo moeilijk om daar achter komen. Als je deze thread een beetje doorbladert dan zie je dat ik die al gepost heb.Op maandag 04 maart 2002 22:08 schreef KingOfDos het volgende:
owja iemand intresse in SHIFT's adresof tel nr?
( niet dat je het zal krijgen )
Gezocht!
Router
Verwijderd
Ik wil toch eindelijk wel eens m'n geld terug dat ik teveel heb betaald...
Heb genoeg geduld gehad met m'n lcd dacht ik, ik kan niet nog een keer zo lang gaan zitten wachten tot mr. shift een keer gaat reageren...
dit wordt nu toch wel heel erg sneu dat het allemaal zo moet gaan... Zucht...
Heb genoeg geduld gehad met m'n lcd dacht ik, ik kan niet nog een keer zo lang gaan zitten wachten tot mr. shift een keer gaat reageren...
Verwijderd
hmm ik heb toch een HELE BOEL blije mensen gezien, ik denk dat Shift niet meer weet waar die aan begonnen is en zoveel besteld etc dat ie niet alles meer netjes op een rijtje heeft staan... dus ik ben bang dat deze LBIG een beetje slecht geschat en daarna georginaliseerd is!Op zondag 10 maart 2002 19:01 schreef Siberian het volgende:
Ik wil toch eindelijk wel eens m'n geld terug dat ik teveel heb betaald...

Verwijderd
Jammer dat de actie zo is afgelopen,
voor de mensen die geen lcd hebben gekregen van shift maar geld terug kunnen bij mij evt. terecht zal ik zorg dragen voor zsm levering van lcd's ik heb nog stuk of 3 20x4 op voorraad liggen mischien kan ik voor de "teleurstellende" wel iets leuks regelen ?
voor de mensen die geen lcd hebben gekregen van shift maar geld terug kunnen bij mij evt. terecht zal ik zorg dragen voor zsm levering van lcd's ik heb nog stuk of 3 20x4 op voorraad liggen mischien kan ik voor de "teleurstellende" wel iets leuks regelen ?
Shift. Je wordt bedankt
Gezocht!
Router
Verwijderd
wouw!! RB388, watvoor type lcd (en 4x20? of 4x40) is het, en wat kost het (in euro's)?? Hij's kewl!!
foxxman, heb jij hetzelfde lcd?
Misschien een btje beginners vragen, maar ik heb nog geen ervaring met lcd modules, maar k vind het wel machtig mooi om te zien ;-)
Misschien een btje beginners vragen, maar ik heb nog geen ervaring met lcd modules, maar k vind het wel machtig mooi om te zien ;-)
Op zondag 07 april 2002 23:55 schreef badpinguin het volgende:
is alles nu eigelijk nog in orde gekomen
Op woensdag 03 april 2002 15:20 schreef thedolf het volgende:
Shift. Je wordt bedankt

Ik ben wel benieuwd: Wie heeft z'n LCD niet gekregen?
Ik had de mijne wel een behoorlijke tijd geleden gekregen.
Maar ik blijf het een naaistreek van Shift vinden, dat hij geld heeft ontvangen, maar niks verstuurd heeft.
Verwijderd
en verdwenen is van het forumOp zondag 07 april 2002 23:59 schreef RuNnaH het volgende:
[..]
[..]
Maar ik blijf het een naaistreek van Shift vinden, dat hij geld heeft ontvangen, maar niks verstuurd heeft.
Verwijderd
het is een 4x20, ik heb de zelfdeOp zondag 07 april 2002 03:24 schreef axkman het volgende:
wouw!! RB388, watvoor type lcd (en 4x20? of 4x40) is het, en wat kost het (in euro's)?? Hij's kewl!!
(ik heb de zelfde lcd en de pics zijn met het zelfde type webcam gemaakt)
lekker slim om een serial neer te zetten

Canon EOS 80D En wat glaswerk
Verwijderd
het is een nep serialOp maandag 08 april 2002 00:14 schreef Firecow het volgende:

denk je nou echt dat ik zo stom ben?
kijk eens goed: allemaal oploopende/terugloopende getallen/letters(behalve de ADFE)
sorry dit komt vast flamend over, dat is niet de bedoeling
Verwijderd
Op maandag 08 april 2002 00:14 schreef Firecow het volgende:
Verwijderd
maar kan je met elk display een zwarte achtergrond met verlichte letters maken? of is dat inverted/stn technologie? en als je het met elk display kan doen, hoe?
Verwijderd
mocht het display er dus uit kunnen zien zoals bij rb388 en mocht het een I2C aansluiting hebben dan wil ik er ook wel 1ntje
Verwijderd
Ik heb nog steeds geen lcd, geen geld terug, en geen replyOp zondag 07 april 2002 23:59 schreef RuNnaH het volgende:
Ook hier nog steeds geen geld terug! Misschien moeten we het maar eens op een andere manier gaan aanpakken
Ik begin behoorlijk te balen van die Shift. Iemand nog een idee om deze 'vrucht van een eik' eens zijn afspraken te laten nakomen?
https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=
Ik heb Shift ook al een paar keer gemaild en gebeld maar nog steeds niets. Wie heeft er ook nog niets ontvangen? Dan kunnen we samen actie ondernemen.
Verwijderd
ik wacht ook nog steeds op geld terug
in februari vroeg ie nog hoeveel ik ook alweer terugkreeg en daarna bleef het weer akelig stil
in februari vroeg ie nog hoeveel ik ook alweer terugkreeg en daarna bleef het weer akelig stil
Nam hij wel op?Op maandag 06 mei 2002 09:49 schreef zw7 het volgende:
Ik heb Shift ook al een paar keer gemaild en gebeld maar nog steeds niets. Wie heeft er ook nog niets ontvangen? Dan kunnen we samen actie ondernemen.
Gezocht!
Router
Als hij mij toch zo bezeken had ging ik toch wel ff lekker langs hoor!!! Bleef em zolang op z'n gezicht houden tot ik m'n geld terug had, en een schadevergoeding
Hij nam de telefoon wel op en beloofde het zsm op te sturen. Hij zat in Duitsland nu. Weet iemand zijn adres dan ga ik er binnenkort wel langs. Wie gaat er mee?
Is het nu al geregeld?Op zondag 12 mei 2002 08:21 schreef zw7 het volgende:
Hij nam de telefoon wel op en beloofde het zsm op te sturen. Hij zat in Duitsland nu. Weet iemand zijn adres dan ga ik er binnenkort wel langs. Wie gaat er mee?
Gezocht!
Router