Wat moet je weten ? Maby kunne mensen die al betaald hebbe info gevenOp donderdag 26 juli 2001 22:22 schreef thedolf het volgende:
Shift
Je zou me een plezier doen om je mail eens na te kijken en te antwoorden.
bvd, The Dolf
Powered by ProBNC
Wat moet je weten ? Maby kunne mensen die al betaald hebbe info gevenOp donderdag 26 juli 2001 22:22 schreef thedolf het volgende:
Shift
Je zou me een plezier doen om je mail eens na te kijken en te antwoorden.
bvd, The Dolf
Powered by ProBNC
Ik heb een lcd bestelt. Nu heb ik eens gekeken hoe het gesoldeert moet worden en dat wil ik dus niet zelf doen. Daarom heb ik ff gevraagd oftie het voor me wil doen.Op donderdag 26 juli 2001 22:24 schreef freebee666 het volgende:
[..]
Wat moet je weten ? Maby kunne mensen die al betaald hebbe info geven
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
je hebt m dus niet kant en klaar besteld ?Op donderdag 26 juli 2001 22:30 schreef thedolf het volgende:
Ik heb een lcd bestelt. Nu heb ik eens gekeken hoe het gesoldeert moet worden en dat wil ik dus niet zelf doen. Daarom heb ik ff gevraagd oftie het voor me wil doen.
Powered by ProBNC
Gezocht!
Router
Vast wel, want hij heeft de LCD's gister pas besteld en aangezien je nog geen geld hebt overgemaakt zal ie best voor jou een LCD in elkaar willen draaienOp donderdag 26 juli 2001 22:35 schreef thedolf het volgende:
nee
ik hoop dat ie dat alsnog wil doen
ahzo, tsja, kan ik nx over zeggen, sorrieOp donderdag 26 juli 2001 22:35 schreef thedolf het volgende:
nee
ik hoop dat ie dat alsnog wil doen
Powered by ProBNC
Gezocht!
Router
Ai...heb je wel voor een kant-en-klaar pakket betaald? Anders loop je morgen nog een keer naar de bank en stort je nog ff wat bij zodat het genoeg is. Hij vroeg 100 piek voor een 4x20 'PnP'Op donderdag 26 juli 2001 22:38 schreef thedolf het volgende:
En daarom had ik hem ook een mailtje gestuurd.
bij de weg. Het geld is al onderweg.
Gezocht!
Router
Das tog voor kant en klaar pakket van 4x40 ?Op donderdag 26 juli 2001 22:40 schreef thedolf het volgende:
115,- overgemaakt.
Powered by ProBNC
Gezocht!
Router
Denkut wel, 1 van beide mogelijkhedenOp donderdag 26 juli 2001 22:43 schreef thedolf het volgende:
Dan isie hopelijk wel zo aardig om het toch te maken of 35,- terug te storten.
Powered by ProBNC
Gezocht!
Router
Verwijderd
Jij wilde jouw schermpje toch ook in een doosje bouwen, met andere andere dingen (VU-meter)?Op donderdag 26 juli 2001 22:30 schreef thedolf het volgende:
[..]
Ik heb een lcd bestelt. Nu heb ik eens gekeken hoe het gesoldeert moet worden en dat wil ik dus niet zelf doen. Daarom heb ik ff gevraagd oftie het voor me wil doen.
Gezocht!
Router
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Boeit dat als het er niet op staat (ik ben niet zo'n overmaak-o-fiel)?Op vrijdag 27 juli 2001 01:14 schreef Shift het volgende:
hellevoetsluis is de plaats
Verwijderd
Verwijderd
Ik denk dat je de 4034 bedoelt. Ik hoop dat het door shift komt. Want die heb ik nl besteltOp vrijdag 27 juli 2001 22:38 schreef Stippie het volgende:
net op www.eio.com gekeken de 3034 zijn nu SOLD OUThoe zal dat nou komen waarschijnlijk door shift z'n bestelling.
Gelukkig voor sommige heeft hij afgelopen zaterdag al besteld.
Gezocht!
Router
Verwijderd
Verwijderd
Voor contrast en backlight =)...Op zaterdag 28 juli 2001 22:15 schreef Speedy_Gonzalez het volgende:
Waar zijn eigenlijk die twee potmeterjes voor? is dat soms om contrast te regelen ?
Waar is die tweede dan voor?
Ooww, heel fijnOp zaterdag 28 juli 2001 23:59 schreef MaSsiE het volgende:
[..]
Voor contrast en backlight =)...
En weet inmiddels al iemad hoe zwaar die voeding minimaal moet zijn ?Op vrijdag 27 juli 2001 11:21 schreef Stippie het volgende:
Dat bedoelt ie ook!
alleen vraagt hij hoe zwaar die adapter moet zijn.
Verwijderd
300mA zal denk ik al veel zijn. ik heb geen multiemeter maar zoiets hoorde ikOp zondag 29 juli 2001 02:06 schreef Speedy_Gonzalez het volgende:
[..]
En weet inmiddels al iemad hoe zwaar die voeding minimaal moet zijn ?
In de conrad catalogus staat er een van 900ma, zou dat voldoende zijn?
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!
bij de locale electronicaboerHe MrE
Waar heb je die plug gekocht?
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
bestelling is al afgesloten, maybe komt er nog wel een nieuweOp maandag 30 juli 2001 14:24 schreef Xanthorax het volgende:
Is het nog mogelijk om hier een bestelling te plaatsen voor een 4x20 lcd, zoja wat is de prijs zo ongeveer? (ik heb geen zin om de hele thread door te lezen)
Verwijderd
kijk shift lief aan of ie nog een actie wil doenOp maandag 30 juli 2001 14:24 schreef Xanthorax het volgende:
Is het nog mogelijk om hier een bestelling te plaatsen voor een 4x20 lcd, zoja wat is de prijs zo ongeveer? (ik heb geen zin om de hele thread door te lezen)
Verwijderd
Als je morgen betaald voor dat je weg gaat zou mooi zijnOp maandag 30 juli 2001 23:55 schreef Darkstorm2001 het volgende:
binnen hoeveel tijd moet je betalenwant ik ben nu ff thuis maar ik ga woensdag weer weg.
-
https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
geloof RABOBANK(weet nie zekerOp dinsdag 31 juli 2001 11:32 schreef Sinlath het volgende:
ik bedoelde de bank van shift
Verwijderd
Verwijderd
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Gezocht!
Router
Verwijderd
Verwijderd
dingen die je nog niet weet zoals proc snelheid/temperatuur/het afgespeelde mp3-tje/wat voor weer het word.Op dinsdag 31 juli 2001 20:25 schreef ice_man het volgende:
t zal wel een domme vraag zijn , maar wat doe je met z'on lcd dingetje:?
wat voor info komt er op dat scherm
Verwijderd
je kan helaas niet meer bestellenOp dinsdag 31 juli 2001 21:20 schreef ice_man het volgende:
nou dan wil ik wel z'on kant en klare van 115 piek maar ik weet geen rekeningnummer of e-mail adres van hem
dus Shift reageer ff dan kan ik dat bestellen
Inderdaad je hebt gelijk en daar zit ik mee opgescheeptOp woensdag 01 augustus 2001 02:24 schreef _Dennizz_ het volgende:
nog niet aangekomen zie, maar ja wat verw8 je van de postbank, mega traagheid. want dat ben ik van ze gewend
(-1 troll)
sinat, is dat een typo.. of is er een user die zo heet..met andere woorden ben ik datOp woensdag 01 augustus 2001 01:00 schreef Shift het volgende:
BETALING UPDATE 3
Foxzman
Feenstra
STANLYMES
Runnah
Kresh
StefanRobben
Peon1
P.Dotinga
Kresh
R.Verrijk
Berran
freebee666
Erik de Haas
Stippie
Mart!
Sinat
JWR
Jona
D-FENCE
KHODOS1
Verwijderd
Voor jou wordt het 72,-Op woensdag 01 augustus 2001 19:08 schreef LopeZ het volgende:
Shift, ik wil wel geld overmaken maar ik weet niet hoeveel. Ik heb geen standaard schermpjes besteld namelijk. Ik had besteld:
1x Seiko L2012B 2x20 Backlit LCD with HD44780 controller chip - $11
1x Seiko L2432 2x24 Reflective LCD (new number is L2462) - $10
Totaal dus $21,- en ik soldeer ze uiteraard zelf![]()
(me naam die in de email stond is Lukas H.)
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Sorry?!Op woensdag 01 augustus 2001 19:55 schreef Shift het volgende:
[..]
Voor jou wordt het 72,-
volgens mij ben jij net wakker ??Op woensdag 01 augustus 2001 22:33 schreef Hans het volgende:
[..]
Sorry?!
1x Seiko L4034 4x40 met backlight ($20) = 80,-
Dus totaal 80 piek en
1x Seiko L2012B 2x20 Backlit LCD with HD44780 controller chip - $11
1x Seiko L2432 2x24 Reflective LCD (new number is L2462) - $10
bij elkaar $21, en dat is totaal FL 72,-![]()
Something doesn't add up...
Nou nee. Vertel jij maar eens hoe het zit dan.Op woensdag 01 augustus 2001 22:41 schreef _Dennizz_ het volgende:
[..]
volgens mij ben jij net wakker ??
Ja dat heb jij helemaal goed, maar waarom is 1 lcd van $20 dan FL 80,- ?Op woensdag 01 augustus 2001 22:48 schreef _Dennizz_ het volgende:
hij heeft 2 aparte lcd's besteld, 1 van 11 $ en 1 van 10 $, bij elkaar dus 21$, daar komen nog wat verzend kosten bij, en dan wordt t 72,- (toch ?)
Verwijderd
20$+wat verzendkosten = 80 piekOp woensdag 01 augustus 2001 22:48 schreef _Dennizz_ het volgende:
hij heeft 2 aparte lcd's besteld, 1 van 11 $ en 1 van 10 $, bij elkaar dus 21$, daar komen nog wat verzend kosten bij, en dan wordt t 72,- (toch ?)
eh ja dat komt dan door je profile.. ik kon je niet vinden.Op woensdag 01 augustus 2001 19:03 schreef sinat het volgende:
Ik denk toch dat Shift mij bedoelt. Heb zaterdag 83,- overgemaakt. Nu afwachten wanneer het binnenkomt.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq