Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22

Motorola heeft de Moto Z3 Play aangekondigd. Het toestel heeft een 6"-scherm en een beeldverhouding van 18:9. De smartphone is compatibel met de bestaande Moto Mods voor de Z-serie.

Het 6"-scherm van de Moto Z3 Play heeft een amoled-paneel en een resolutie van 2160 x 1080 pixels. Het is voor het eerst dat Motorola de beeldverhouding van 18:9 toepast voor een model in de Z-serie. De afmetingen zijn ten opzichte van de Z Play en Z2 Play nagenoeg ongewijzigd, om compatibiliteit met alle bestaande Moto Mods te garanderen. Het scherm neemt een groter deel van het oppervlak van het toestel voor zijn rekening, maar de schermrand aan de bovenkant is niet zo dun dat er een inkeping, of notch, is voor de camera.

Die camera is een duaal model, waarvan de een 12-megapixelmodel met f/1.7-lens en de ander er een van 5 megapixel met dieptesensor is. De frontcamera is een 8-megapixelvariant met f/2.0-lens. De Z3 Play heeft standaard Google Lens-ondersteuning. De vingerafdruksensor zit aan de zijkant van het toestel. De smartphone heeft een behuizing van aluminium met een glasplaat van Gorilla Glass.

De processor van het toestel is de Snapdragon 636 van Qualcomm. Verder is er 4GB ram en 32GB of 64GB aan opslagcapaciteit, dat uit te breiden is met een microsdkaart. De accucapaciteit is 3000mAh, net als bij de Moto Z2 Play.

De smartphone heeft verder vier microfoons, waarvan twee aan de onderkant. Dit moet voor een goede werking van spraakassistenten als de Google Assistant zorgen, ook als de smartphone bijvoorbeeld op tafel ligt.

De Moto Z3 Play verschijnt nog deze maand wereldwijd in het donkerblauw met Android 8.1.

Terug naar Inhoudsopgave

OSAndroid 8.1 (Oreo)
CPUQualcomm Snapdragon 636
GPUQualcomm Adreno; 509 GPU
RAM4 GB
ROM32 / 64 GB (Uitbreidbaar tot 2TB)
ConnectiviteitBluetooth 5.0, A-GPS (Glonass & Beidou), Dualband WiFI AC 2.4 + 5GHz, NFC
SimkaartDualsim 4G: FDD-LTE: B1 (2100) B3 (1800) B4 (1700/2100) B5 (850) B7 (2600) B8 (900) B12 (lower700 abc) B17 (lower700 bc) B18 (Japan low850) B19 (Japan hi850) B20 (800 DD) B26 (850+) B28 (700 APT) B38 (TD2600) B40 (TD2300) B41 (TD2500-China) B41 (TD2500-India) B41 (TD2500-Japan)
AansluitingenUSB Type-C
SensorenVingerafdruklezer, versnellingsmeter, gyroscoop, omgevingslicht, afstand, magnetometer (compas), ultrasoon
Scherm6,01" Full HD+, 2160 x 1080p Amoled
BeschermingSpatwaterdicht (geen officiële certificering)
Front Camera8 MP, f2.0, 1.12um, 84° groothoeklens
Back Camera (standaard)12 MP, f1.7, 1.4um + 5 MP diepte
Accu3000 mAh
SpeakersMonospeaker aan de onderzijde
KleurBlauw
Afmetingen76,5 x 156,5 x 6,75 mm
Gewicht156 g
Prijs€399,-
Release DatumEind juni 2018
BijzonderhedenMoto Mods
AccessoiresTurboPower™-oplader, USB-C-kabel, headsetadapter, handleidingen, USB-3,5mm converter.
Openingsactie: Battery Moto Mod t.w.v. €49,- zolang de voorraad strekt

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.

DatumAanpassingen
30-06-2018Topic aangemaakt

Terug naar Inhoudsopgave

Ontwerp is overgenomen van het Z2 play topic van @rens-br

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guysp
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-09 07:29
Ik ben deze telefoon aan het overwegen als upgrade voor mijn Z Play, echter kan ik nergens goede foto's vinden die gemaakt zijn met deze telefoon. Toevallig een tweaker die deze telefoon al heeft en wat voorbeeld plaatjes kan schieten? (licht/donker etc)

// TODO: Schrijf een signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik overweeg deze telefoon als vervanging voor mijn Xperia X waarvn mijn grootste klacht is dat de accu de dag niet haalt. Deze telefoon is nu incl battery pack moto mod te verkrijgen voor 400 euro. Ik kan echter weinig reviews vinden.

Heeft er iemand ook ervaring met de moto mod die draadloos laden mogelijk maakt? Zit daar ook nog een (kleinere) accu in? Gaat dat draadloos opladen snel? In mijn auto kan ik draadloos laden en maak vaak ritjes van een kwartier of 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 09:23:
Ik overweeg deze telefoon als vervanging voor mijn Xperia X waarvn mijn grootste klacht is dat de accu de dag niet haalt. Deze telefoon is nu incl battery pack moto mod te verkrijgen voor 400 euro. Ik kan echter weinig reviews vinden.

Heeft er iemand ook ervaring met de moto mod die draadloos laden mogelijk maakt? Zit daar ook nog een (kleinere) accu in? Gaat dat draadloos opladen snel? In mijn auto kan ik draadloos laden en maak vaak ritjes van een kwartier of 3.
Persoonlijk vind ik de reviews van Mr. Mobile wel goed: YouTube: Moto Z3 Play Review: The Phone With A Mod In The Box

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx. Had ik gisteren ook gevonden. Een goede review met voor en tegens. Voornaamste punt wat ik overal tegenkom is dat hij net iets te duur in de markt is gezet. Hij is nu echter voor 400 te krijgen met battery pack moto mod. Dat heeft mij over de streep getrokken. Ben zeer benieuwd hoe hij bevalt. Dit wordt mijn eerste Motorola sinds een jaar of 20. Mijn eerste telefoon, en tevens laatste Motorola, was een prepaid toestel via Dutchtone waar je nog gewoon 4 aa baterijen in kon drukken als de accu leeg was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:48
Verwijderd schreef op zondag 8 juli 2018 @ 09:28:
[...]

Thx. Had ik gisteren ook gevonden. Een goede review met voor en tegens. Voornaamste punt wat ik overal tegenkom is dat hij net iets te duur in de markt is gezet. Hij is nu echter voor 400 te krijgen met battery pack moto mod. Dat heeft mij over de streep getrokken. Ben zeer benieuwd hoe hij bevalt. Dit wordt mijn eerste Motorola sinds een jaar of 20. Mijn eerste telefoon, en tevens laatste Motorola, was een prepaid toestel via Dutchtone waar je nog gewoon 4 aa baterijen in kon drukken als de accu leeg was...
Hoe zijn de eerste ervaringen met dit toestel?
Heb nu de Moto Z Play en zit af en toe naar de Z3 te kijken.

BTW nu bij Belsimpel voor een erg mooie prijs te koop, 349!
https://www.belsimpel.nl/motorola-moto-z3-play/blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wezep schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:12:
[...]

Hoe zijn de eerste ervaringen met dit toestel?
Heb nu de Moto Z Play en zit af en toe naar de Z3 te kijken.

BTW nu bij Belsimpel voor een erg mooie prijs te koop, 349!
https://www.belsimpel.nl/motorola-moto-z3-play/blauw
Ik zag het ja. Voor 400 vond ik het al een mooie prijs met extra accu.

Tot op heden bevalt het echt prima. Heb wel altijd de accu mod achterop en daarmee kom ik zeer ruim de dag door, ook als ik uren internet heb gebruikt en Netflix heb gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcticbreeze
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:58
Ik heb hem nu een aantal dagen in bezit en bevalt prima. Omdat er camera iets uitsteekt een hoesje gekocht die iets dikker is. Nadeel is wanneer je accu pack plaats kan dit niet samen met hoesje. Vorige mobiel was een oneplus 3, qua snelheid doet de Z3 het goed. Tot nu toe tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcticbreeze
Wie heeft er al een beveiligingspatch update gehad? Huidige is van 1 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsb85
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:01
@arcticbreeze heeft de Z3 play nog helemaal geen security updates gehad? wat bizar, vind mijn juni patch al oud op mijn z2 play..

Keek even in dit forum omdat ik twijfelde om de Z3 play te nemen via T-mobile zakelijk (maar 13 euro pm..) en de Z2 play aan mijn vrouw te geven. Al kunnen wennen aan de fingerprint sensor?

Kan je trouwens ook de telefoon aan het uit doen via de sensor? zodat je eigenlijk de aan/uit knop niet meer nodig hebt? Dit kan namelijk wel met de Z2 play :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 23:01

Smarron

The bend

Misschien een overbodige vraag (aangezien de Z3 vrijwel identiek lijkt als de Z2), maar is de 2e sim een gedeelde micro-SD of heeft hij net als de Z2 (die ik nu heb) een dedicated micro-SD + nog ruimte voor dual sim ? Dit is erg belangrijk voor mij om hem als opvolger voor mijn Z2 te kopen.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcticbreeze
De vingerprint sensor werkt goed en ben er nog niet achter of je op deze manier aan en uit kunt doen.
hsb85 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:25:
@arcticbreeze heeft de Z3 play nog helemaal geen security updates gehad? wat bizar, vind mijn juni patch al oud op mijn z2 play..

Keek even in dit forum omdat ik twijfelde om de Z3 play te nemen via T-mobile zakelijk (maar 13 euro pm..) en de Z2 play aan mijn vrouw te geven. Al kunnen wennen aan de fingerprint sensor?

Kan je trouwens ook de telefoon aan het uit doen via de sensor? zodat je eigenlijk de aan/uit knop niet meer nodig hebt? Dit kan namelijk wel met de Z2 play :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arcticbreeze
De 2de sim is en gedeelde.
Smarron schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:17:
Misschien een overbodige vraag (aangezien de Z3 vrijwel identiek lijkt als de Z2), maar is de 2e sim een gedeelde micro-SD of heeft hij net als de Z2 (die ik nu heb) een dedicated micro-SD + nog ruimte voor dual sim ? Dit is erg belangrijk voor mij om hem als opvolger voor mijn Z2 te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 23:01

Smarron

The bend

Dank, dan wacht ik toch nog even met upgraden. Ik zag dat de 3,5mm jack ook verdwenen was, maar daar zou ik nog wel mee kunnen leven.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• arcticbreeze
Er zit een adapter bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
  • Laatst online: 30-08 17:30
Topic is erg rustig. Inmiddels is dit toestel echt voor een schijntje te krijgen. 3.5mm is een gemis maar verder lijkt het mij een prima toestel. Hoe bevalt het de gebruikers hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verona27 schreef op zondag 11 november 2018 @ 18:05:
Topic is erg rustig. Inmiddels is dit toestel echt voor een schijntje te krijgen. 3.5mm is een gemis maar verder lijkt het mij een prima toestel. Hoe bevalt het de gebruikers hier?
Bevalt me meer dan prima, mijn fijnste Android toestel tot op heden en dat komt vooral door de moto schil en de gratis battery pack die achterop geklikt zit. Heb er verder niet zo veel over te melden. Maar als je vragen hebt stel ze gerust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
Verwijderd schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:55:
[...]

Bevalt me meer dan prima, mijn fijnste Android toestel tot op heden en dat komt vooral door de moto schil en de gratis battery pack die achterop geklikt zit. Heb er verder niet zo veel over te melden. Maar als je vragen hebt stel ze gerust.
Haha, thanks voor de reactie in ieder geval. Heb je toevallig ook de Moto Z Play gehad? Dat toestel heb ik nu en ben er toch wel redelijk tevreden over, ben wel benieuwd hoe die zich tot elkaar verhouden.

Dan met name:
- hoe goed is de accu zonder de mod? Want volgens mij wordt ie daar erg dik van? Heb je zelf de mod er de hele tijd op zitten?
- hoe bevalt de vingerafdrukscanner aan de zijkant? Werkt dat lekker en went het snel?
- hoe is de camera? De camera van de Z play vind ik zelf namelijk het grootste nadeel van het toestel

[ Voor 22% gewijzigd door Verona27 op 11-11-2018 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
Verona27 schreef op zondag 11 november 2018 @ 18:05:
Wat versta jij onder een schijntje?
Laagste prijs die ik tegenkom is 359 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bob-B190
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 08:02
wezep schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:18:
[...]

Wat versta jij onder een schijntje?
Laagste prijs die ik tegenkom is 359 euro.
Loopt nu cashback via motopromotions voor 125 euro terug via aantal winkels. Als je dat kan combineren met een leuke blackfriday deal volgende week kan je wellicht een mooie deal scoren.

Memento mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
Bob-B190 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:21:
[...]
Loopt nu cashback via motopromotions voor 125 euro terug via aantal winkels. Als je dat kan combineren met een leuke blackfriday deal volgende week kan je wellicht een mooie deal scoren.
Die cashback kende ik niet.
Dus dat betekent 359-125=234 euro!
Dat is inderdaad goedkoop.

Even over nadenken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
wezep schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:27:
[...]

Die cashback kende ik niet.
Dus dat betekent 359-125=234 euro!
Dat is inderdaad goedkoop.

Even over nadenken...
Die cashback kende ik ook niet, maar via verlening kun je em ook voor minder dan 300 euro krijgen. Dat is dan nog zonder cashback. Edit: zie nu de cashback, maar denk dat dit mijn nieuwe toestel wordt. Met cashback zou ik dan maar 169 euro voor dit toestel betalen, prima deal lijkt mij.

[ Voor 17% gewijzigd door Verona27 op 16-11-2018 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob-B190
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 08:02
Verona27 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 12:37:
[...]

Die cashback kende ik ook niet, maar via verlening kun je em ook voor minder dan 300 euro krijgen. Dat is dan nog zonder cashback. Edit: zie nu de cashback, maar denk dat dit mijn nieuwe toestel wordt. Met cashback zou ik dan maar 169 euro voor dit toestel betalen, prima deal lijkt mij.
Via verlening?

Memento mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
Oeps, ja dat moet verlenging zijn, natuurlijk.

Zojuist te horen gekregen dat Belsimpel, ondanks dat dit wel op de Moto site staat aangegeven, niet meedoet aan de cashback actie. Dus toch maar een ander toestel uitzoeken.

[ Voor 32% gewijzigd door Verona27 op 19-11-2018 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 21:11

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Beste Tweakers, de telefoon is nu €199.

Is het waard om te kopen?
Hoe is de Android support?

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor 400 vond ik het al waard inclusief accu pack. Android support is prima. Zit nu op 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 21:11

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Verwijderd schreef op zondag 14 april 2019 @ 18:28:
Voor 400 vond ik het al waard inclusief accu pack. Android support is prima. Zit nu op 9.
Elke maand updates?

Weet je ook wanneer de support stopt?

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchredgaming schreef op zondag 14 april 2019 @ 18:51:
[...]

Elke maand updates?

Weet je ook wanneer de support stopt?
Nee, niet elke maand updates. En nee ik weet niet wanneer de support stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:48
hij is nu 199 trouwens inclusief accu pack bij amazon

-edit-

is al gepost …!

en als je in duitsland woont krijg je er nog een mod naar keuze bij :(
Maar helaas voor ons

[ Voor 54% gewijzigd door Aggressor op 14-04-2019 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dibrain2000
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:15
Als ik nu naar de PriceWatch kijk zie ik dat ik de telefoon voor 228 Euro kan krijgen bij BelSimpel. Een bezoek aan de MediaMarkt laat een prijs van 478 Euro zien.

Dat zijn wel erg grote prijsverschillen voor dezelfde hardware, meer in de richting van twee voor de prijs van één ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
Nu bij bol.com te koop voor 199 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Heb hem ook besteld, via Bol.com. Erg mooie prijs voor dit toestel.

Voor de mensen met vragen over support: Moto Z toestellen krijgen vaak 2 nieuwe Android versies. De Z3 Play had standaard 8.1, zit nu op 9, en gaat dus zeer waarschijnlijk ook nog naar Q.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troost42
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-11-2021
Toestel sinds gisteren in gebruik en ben best wel positief verrast.

Vanmorgen van de lader, met accu pack nu 80%
Moto mod accu 94%.

Gekocht bij bol.com voor 199.

Nu sparen voor andere Moto mods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
Stefan22 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 14:16:
Heb hem ook besteld, via Bol.com. Erg mooie prijs voor dit toestel.

Voor de mensen met vragen over support: Moto Z toestellen krijgen vaak 2 nieuwe Android versies. De Z3 Play had standaard 8.1, zit nu op 9, en gaat dus zeer waarschijnlijk ook nog naar Q.
Volgens mij werd de Moto Z Play met Android 7 geleverd. Vervolgens 8 gekregen en daarna bleef het stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
wezep schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:23:
[...]

Volgens mij werd de Moto Z Play met Android 7 geleverd. Vervolgens 8 gekregen en daarna bleef het stil.
Nee, de Moto Z Play kwam standaard met Android 6.0.1. https://m.gsmarena.com/motorola_moto_z_play-8310.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
Waarschijnlijk heb ik de Z Play gekocht toen de update naar 7 al beschikbaar was.

Inmiddels de Z3 Play voor mijzelf en mn zoon gekocht.
Weer een hele verbetering (denk op de accu na) tov de Z Play.
En mn dochter ook weer blij: die kan de powerbank op haar Z2 Play gebruiken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij moet inmiddels opgestuurd worden voor garantie. Regelmatig heb ik een rij pixels die uitvalt (verschillende plekken). Van boven naar beneden dan een groene streep. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
  • Laatst online: 18:13
Kan iemand hier posten welke security patch de Z3 Play momenteel heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dibrain2000
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:15
Ik ben nog een beetje zoekende of de Motorola Z iets voor mij is. Ik ben wel een Motorola fan (G5S Plus en E5 in mijn bezit) en zeer tevreden over de prijs/prestatie verhouding.

Ik zit alleen een beetje met de toekomst van de Motorola Mods. Lijkt me een leuk concept en heb er een paar geprobeerd in de Mediamarkt.

Alleen zijn die dingen schreeuwend duur en slecht verkrijgbaar. Heb ik dan weer de vraag of ik moet investeren in een Z3 Play of nog moet wachten op een Z4 om te zien welke kant het op gaat.

Vragen, vragen, vragen maar gelukkig hebben we Tweakers voor info en meningen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Goofman schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 19:25:
Kan iemand hier posten welke security patch de Z3 Play momenteel heeft?
Volgens mij februari 2019.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 11:58
Confirm, beveiligingspatch Feb 2019.
Heb ik vorige week binnengekregen. Die van januari een maandje eerder. (ik zit niet actief naar updates te zoeken, dus mogelijk kan het ook sneller?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
dibrain2000 schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 17:16:
Ik ben nog een beetje zoekende of de Motorola Z iets voor mij is. Ik ben wel een Motorola fan (G5S Plus en E5 in mijn bezit) en zeer tevreden over de prijs/prestatie verhouding.

Ik zit alleen een beetje met de toekomst van de Motorola Mods. Lijkt me een leuk concept en heb er een paar geprobeerd in de Mediamarkt.

Alleen zijn die dingen schreeuwend duur en slecht verkrijgbaar. Heb ik dan weer de vraag of ik moet investeren in een Z3 Play of nog moet wachten op een Z4 om te zien welke kant het op gaat.

Vragen, vragen, vragen maar gelukkig hebben we Tweakers voor info en meningen ;)
ik heb 2 jaar lang een originele moto z play gehad, eerste generatie dus. Ik zou als ik jou was het toestel kopen op zn eigen kunnen en de mods voor lief nemen. Zoals je zelf al zegt ze zijn duur en slecht verkrijgbaar, zeker in Nederland. Daarnaast vond ik het maar slecht te verantwoorden, dat je x bedrag betaalt voor een speaker terwijl je een bluetooth speaker van betere kwaliteit voor de helft van de prijs kon krijgen. Ik was altijd zeer tevreden over de moto z series, volgens mij nog steeds prima telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
Ik kon het niet laten en afgelopen weekend ook maar een Z4 Play gekocht voor 199 Euro. Fijn als toestellen niet zo populair zijn. Uiteraard met de kanttekening dat er een kans is dat de support niet al te best zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoVegan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-07 15:05
Ik ben op zoek voor een opvolger van mijn moto X4 en kwam deze Z3 tegen.
klinkt als een goede opvolger, lees alleen wat negatieve berichten over de accu duur.
Valt deze echt zo tegen? of is dit met updates inmiddels al verholpen?
(met mijn x4 red ik meestal net geen 2 dagen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
GoVegan schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 10:34:
Ik ben op zoek voor een opvolger van mijn moto X4 en kwam deze Z3 tegen.
klinkt als een goede opvolger, lees alleen wat negatieve berichten over de accu duur.
Valt deze echt zo tegen? of is dit met updates inmiddels al verholpen?
(met mijn x4 red ik meestal net geen 2 dagen.)
2 dagen zou je kunnen halen met gematigd gebruik. Zit nu zelf op 80% sinds vanmorgen 8 uur. 1,5 uur muziek streamen via BT en af en toe internet/NOS app/Whatsapp.

Maar ook: afgelopen weekend foto's gemaakt met de Hasselblad camera Moto Mod. Gisteravond met vrienden voetbal gekeken met de beamer Moto Mod icm een BT speaker.
En nu tijdens het koken draadloos opladen met de wireless charging Moto Mod. Oftewel een foon met vele mogelijkheden ;-)

Oh, en vorige week gekocht bij Bol voor 180 Euro :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoVegan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-07 15:05
Goofman schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 17:39:
[...]

2 dagen zou je kunnen halen met gematigd gebruik. Zit nu zelf op 80% sinds vanmorgen 8 uur. 1,5 uur muziek streamen via BT en af en toe internet/NOS app/Whatsapp.

Maar ook: afgelopen weekend foto's gemaakt met de Hasselblad camera Moto Mod. Gisteravond met vrienden voetbal gekeken met de beamer Moto Mod icm een BT speaker.
En nu tijdens het koken draadloos opladen met de wireless charging Moto Mod. Oftewel een foon met vele mogelijkheden ;-)

Oh, en vorige week gekocht bij Bol voor 180 Euro :-)
Ah klinkt goed.
Jammer dat hij nu alleen uitverkocht is bij bol.com
goedkoopste is nu belsimpel, maar die is 40 euro duurder dan bol.com.

hopen dat hij bij bol weer terug komt.
iemand nog een ander goedkoop adresje?
Pagina: 1