Op 22 juni heb ik een brievenbuspakket met daarin mijn USB stick teruggestuurd onder garantie (RMA) naar de webshop waar ik deze heb aangeschaft.
Inmiddels is het 29 juni en heb ik nog niks gehoord van de webshop, terwijl ik via de PostNL app kan zien dat deze al is afgeleverd op 23 juni.
Ik besluit te bellen met het bedrijf en er word gezegd dat er nog niets is binnengekomen (zelfs geen briefjes) en dat als ze iets binnen krijgen ze het de eerste volgende dag afhandelen. Nu kan het wel zo zijn dat het iets langer duurt en dat wilt vaker wel eens gebeuren via PostNL Brievenbuspakketjes met T&T.
Ik heb contact opgenomen met PostNL en die kan geen onderzoek doen omdat het niet verzekerd / aangetekend is verstuurd. Kwijtgeraakt zou een mogelijkheid kunnen zijn, maar dat is een ander woord voor diefstal naar mijn idee.
Is dat echt zo, kan het langer duren dan 6 dagen? We gaan het weekend in en eerlijk gezegd krijg ik nu toch best wel een raar onderbuikgevoel. Wat als dit pakketje nu gejat is?
Wie is er dan gedupeerd? Hij is namelijk wel afgeleverd op het adres. Ben ik dat nog steeds als klant zijnde?
Toch maar afwachten dan? zoveel vragen gesteld hier... Ik raak gefrustreerd...
Update:
Dag 9: nog geen nieuwe ontwikkelingen.
Dag 11:
Nog maar een mailtje gestuurd naar de webshop met de vraag of er al iets meer bekend is over mijn RMA retour.
Verder nog geen nieuwe ontwikkelingen.
Inmiddels is het 29 juni en heb ik nog niks gehoord van de webshop, terwijl ik via de PostNL app kan zien dat deze al is afgeleverd op 23 juni.
Ik besluit te bellen met het bedrijf en er word gezegd dat er nog niets is binnengekomen (zelfs geen briefjes) en dat als ze iets binnen krijgen ze het de eerste volgende dag afhandelen. Nu kan het wel zo zijn dat het iets langer duurt en dat wilt vaker wel eens gebeuren via PostNL Brievenbuspakketjes met T&T.
Ik heb contact opgenomen met PostNL en die kan geen onderzoek doen omdat het niet verzekerd / aangetekend is verstuurd. Kwijtgeraakt zou een mogelijkheid kunnen zijn, maar dat is een ander woord voor diefstal naar mijn idee.
Is dat echt zo, kan het langer duren dan 6 dagen? We gaan het weekend in en eerlijk gezegd krijg ik nu toch best wel een raar onderbuikgevoel. Wat als dit pakketje nu gejat is?
Wie is er dan gedupeerd? Hij is namelijk wel afgeleverd op het adres. Ben ik dat nog steeds als klant zijnde?
Toch maar afwachten dan? zoveel vragen gesteld hier... Ik raak gefrustreerd...
Update:
Dag 9: nog geen nieuwe ontwikkelingen.
Dag 11:
Nog maar een mailtje gestuurd naar de webshop met de vraag of er al iets meer bekend is over mijn RMA retour.
Verder nog geen nieuwe ontwikkelingen.
Bedrijf X schreef op 04 july 2018 om 13:56:
“Hartelijk dank voor uw bericht. Tot op heden hebben wij uw retourzending nog
niet ontvangen. Zodra dit wel het geval is, laten wij het direct dezelfde
dag nog weten.
Ik verwacht u met deze update van dienst te zijn.“
Ik schreef op 04 july 2018 om 15:56:
Dat is merkwaardig, de website van postnl geeft aan dat het pakket al bij jullie aanwezig zou moeten zijn.
[ Voor 24% gewijzigd door Zakkenwasser op 04-07-2018 15:59 ]
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]