Ootje70 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 07:58:
Hij is dus we zo'n 12 liggende bananen hoog, wel een serieus beest ja....
Thanks!
Ootje70 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 07:58:
Hij is dus we zo'n 12 liggende bananen hoog, wel een serieus beest ja....
Thanks!
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Omdat je met een zwarte ondergrond meer verschil tussen licht en donker kan maken door er meer of minder verf over heen te doen en je zo vrij makkelijk schaduw effecten en dergelijke kan maken. Ook krijg je met een zwarte onder grond veel diepere kleuren dan met grijs omdat die onderlaag er altijd in meer of mindere mate doorheen schijnt.breinonline schreef op donderdag 28 november 2024 @ 08:30:
Ik bekijk momenteel veel drybrush video's op youtube. Ik heb geen zin om voor het (eerste sinds mijn kindertijd) model een airbrush te kopen maar wil wel proberen wat overgangen te creëren. Zo te zien gaat dat prima. Maar ik heb nu een grijze (Tamiya fine surface primer grey) basislaag. Ik zie eigenlijk overal een zwarte onderlaag. Kan het ook met een andere kleur of is zwart altijd de laag om mee te starten (een waarom dan, dat wordt tot nu toe nergens uitgelegd)?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Het grote voordeel van zwart is dat het niet zo opvalt als je een keer een stukje mist met schilderen. Heb elke keer weer spijt aks ik met wit heb geprimert. Maar dat is vooral met modellen (busts) waar je niet overal even goed bij kan .Dr. Strangelove schreef op donderdag 28 november 2024 @ 08:51:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit met zwart geprimed heb; mijn angst is dan dat ik niet voldoende dekking kan creeëren met lichte kleuren en dat donkere kleuren juist te weinig contrasteren. Denk dat ik het gewoon een keer moet proberen.
The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.
[ Voor 5% gewijzigd door Morelleth op 28-11-2024 09:40 ]
D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl
Ja dit lijkt me niet zo van toepassing op vliegtuigjes. Als je daar wat mist maakt het niet uit wat de ondergrond isDwarlorf schreef op donderdag 28 november 2024 @ 09:35:
[...]
Het grote voordeel van zwart is dat het niet zo opvalt als je een keer een stukje mist met schilderen. Heb elke keer weer spijt aks ik met wit heb geprimert. Maar dat is vooral met modellen (busts) waar je niet overal even goed bij kan .
Opzich wel nog voor cockpits en wheelwells, vooral als je daar niet te veel tijd aan wil besteden omdat ze toch nauwelijks te zien zijn, maar verder inderdaad vrij weinigDr. Strangelove schreef op donderdag 28 november 2024 @ 10:59:
[...]
Ja dit lijkt me niet zo van toepassing op vliegtuigjes. Als je daar wat mist maakt het niet uit wat de ondergrond is
Ik heb duidelijk de verkeerde onderwerpkeuze gekozenDr. Strangelove schreef op donderdag 28 november 2024 @ 10:59:
[...]
Ja dit lijkt me niet zo van toepassing op vliegtuigjes. Als je daar wat mist maakt het niet uit wat de ondergrond is
Ligt eraan of je aan wedstrijden mee wil doen. Gaan ze nog kijken of alle kleuren wel kloppen met het referentie model. Alhoewel je dan je kleuren niet eeuwig hoeft af te wegen.Dwarlorf schreef op donderdag 28 november 2024 @ 11:47:
[...]
Ik heb duidelijk de verkeerde onderwerpkeuze gekozen
.
D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl
Vorig jaar was blijkbaar eea fout gegaan met het verwerken van het jury commentaar. Met als gevolg dat er eigenlijk zo goed als niets toegekend was toen.Elve1984 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 14:46:
Ik heb het idee dat ze dit jaar bij de ESM erg mild waren met jureren. Stonden heel veel modellen die iets gewonnen hadden. Zal wel komen door al het commentaar van vorig jaar.
Ik zag hem ook voorbij komen. De kits van Armahobby zijn erg mooi, ben nu zelf bezig met de 1/72 Hurricane Mk.Ia en heb nog 2 P-51's en 2 Wildcats op de plank liggen.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:29:
Als er nog mensen zijn die Arma Hobby kits willen, die hebben best een goede Black Friday deal op moment. Als je meerdere kits koop krijg je gestapelde korting, totaal vier gekocht inclusief verzending voor 51 euro, inclusief de nieuwe 1/72 Ki-43.
Naast hun eigen niet misselijke kits (uitstekend plastic en veel met masks en 3D printed parts erbij) voeren ze ook Tamiya en Hobby 2000 (reboxes van Hasegawa en Fujimi kits).
[ Voor 19% gewijzigd door Dwarlorf op 02-12-2024 13:02 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Chrosser op 03-12-2024 00:43 ]
Ja, dat is altijd frustrerend maar ook wel onderdeel van de game. Andersom kan het eveneens fout gaan. Ik heb een revel kit van een auto weggelegd (mijn eerste en meteen laatste) juist omdat ik een assembly in delen deed om alles goed te airbrushen/schilderen en toen bleek uiteindelijk dat het dashboard en daarmee het chassis niet op het onderstel pastte.Chrosser schreef op woensdag 4 december 2024 @ 00:23:
Dat lukt me wel al redelijk. Hieronder mijn eerste model. Alleen heb ik dingen in de verkeerde volgorde gedaan waardoor ik te veel herstelwerkzaamheden moet doen. Dat is me gaan tegenstaan.
Jip, precies je eerste probleem is het geval. De voorkant en het dak krijg ik dus niet goed sluitend, past gewoon niet, en dat treft weer dat die zijportieren niet goed blijven zitten. Heb al 5x de hamer uitgehaald... om m vervolgens toch weer netjes op te bergen.. Daarom dacht ik aan een verse start aan een kit die ik toch al heb liggen.Dwarlorf schreef op woensdag 4 december 2024 @ 07:23:
[...]
Ja, dat is altijd frustrerend maar ook wel onderdeel van de game. Andersom kan het eveneens fout gaan. Ik heb een revel kit van een auto weggelegd (mijn eerste en meteen laatste) juist omdat ik een assembly in delen deed om alles goed te airbrushen/schilderen en toen bleek uiteindelijk dat het dashboard en daarmee het chassis niet op het onderstel pastte.
En met miniaturen ook zo vaak gehad dat ik delen moest overschilderen. Vooral matig als je een kleur gemengd hebt en die dan op is. Of denken dat je het hele model wel in elkaar kan plakken en er dan toch niet goed bij kunnen. Of juist wel in sub assembly maar dat de delen niet goed pasten of dat het fout ging met vastplakken van geschilderde delen (superglue, een vloek en een zegen). Kortom, probeer je er niet al te veel aan te ergeren. Denk dat je het nooit 100% kunt voorkomen.
[ Voor 9% gewijzigd door Dwarlorf op 04-12-2024 16:27 ]
Leuk artikelDwarlorf schreef op woensdag 4 december 2024 @ 16:26:
Leuk artikel over Krikke door de jaren heen:
https://sikkom.nl/grunngi...em_8eRvnAP6ZgvQx0o9acyrDw
Kan me de vliegers en rc cars nog wel herinneren van vroegah.
Ja leuk artikel. Ook om te zien hoe ze in de jaren gegroeid en veranderd zijn.Dwarlorf schreef op woensdag 4 december 2024 @ 16:26:
Leuk artikel over Krikke door de jaren heen:
https://sikkom.nl/grunngi...em_8eRvnAP6ZgvQx0o9acyrDw
Kan me de vliegers en rc cars nog wel herinneren van vroegah.
Ik kom er meestal voor verf en materialen. Qua bouwpakketten niet helemaal mijn genre dus die koop ik er ook zeldenJipJapGoedje schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:02:
[...]
Ja leuk artikel. Ook om te zien hoe ze in de jaren gegroeid en veranderd zijn.
Ik kom er graag. Is ook goed bereikbaar nu de parkeergarage klaar is. Dus zit haast voor de deur. En loop er altijd veel te lang rond. Bouwpakketten tot aan het plafond gestapeld.
Nu kom ik daar niet voor de bouwpakketten, maar voor de verf, tools, lijm, materialen etc. Ze voeren eigenlijk alle bekende en minder bekende merken. Echt een aanrader.
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
De intellilab mixer die Phehistyr heeft heb ik ook. Voorzover ik het kan beoordelen is dat wel de sweetspot qua prijs/kwaliteitverhouding Staat stabiel, maakt niet veel herrie en werkt prima.smitae schreef op zondag 22 december 2024 @ 19:28:
Avond, iemand ervaring met een vortex mixer voor verf?
Ik gebruik nu een nagellak mixer, niet helemaal ideaal, veel lawaai en het werkt, maar je moet het wel ff de tijd geven. Ik lees dat een vortexmixer veel beter werkt? Helemaal als je ook nog 2 mix balletjes toevoegend?
Ik zie ze voorbij komen van 30 euro bij Ome Ali tot dikke 150 euro. Maar dat lijken meer dingen die in een laboratorium lijken te horen?
Ik heb een Four E's mixer gekocht.smitae schreef op maandag 23 december 2024 @ 10:16:
Tanxs all voor de info. :-)
Ik ga ff beetje reviews door een keuze maken en bestellen.
Thanks, ik je. Nu een goedkope bij ome Ali gehaald inclusief 200 stuk mix balletjes. Als die te snel stuk gaat koop ik een duurder model, eerst maar eens kijken of het ter werkt dan de nagellak keer die ik nu heb. Ding doet het soort van, maar maakt tering herrie en moet wel heel lang mixen.JipJapGoedje schreef op zondag 29 december 2024 @ 12:48:
[...]
Ik heb een Four E's mixer gekocht.
Deze: https://www.amazon.nl/PRE...four+e%2Caps%2C105&sr=8-8
Was destijds in de black friday actie spot goedkoop.
Ik had daarvoor zo'n Ali nagellak/tattoo mixer. Zelfde idee, maar ging al snel kapot. Deze heb ik nu een jaar en mixed alles tot 150ml flesjes aan toe met gemak. Paar keer flesje er op drukken en je kan aan de slag.
Heb je glazen mixballerjes gekocht? Die van metaal kunnen roesten.smitae schreef op zondag 29 december 2024 @ 19:08:
[...]
Thanks, ik je. Nu een goedkope bij ome Ali gehaald inclusief 200 stuk mix balletjes. Als die te snel stuk gaat koop ik een duurder model, eerst maar eens kijken of het ter werkt dan de nagellak keer die ik nu heb. Ding doet het soort van, maar maakt tering herrie en moet wel heel lang mixen.
Ik gebruik de Vortex Paint Shaker: https://www.modelbouwenzo...80239986/Products/MBE-061 en die doet het prima, handig is dat deze vooral erg compact is en dat is voor mij belangrijk. Nooit met Tamiya XF en X of Mrhobby Aqueos verf gebruiken, deze verf moet je roeren want je kunt ze kapotschudden (pigmentshock).smitae schreef op zondag 29 december 2024 @ 19:08:
[...]
Thanks, ik je. Nu een goedkope bij ome Ali gehaald inclusief 200 stuk mix balletjes. Als die te snel stuk gaat koop ik een duurder model, eerst maar eens kijken of het ter werkt dan de nagellak keer die ik nu heb. Ding doet het soort van, maar maakt tering herrie en moet wel heel lang mixen.
Hum, nee. RVS. Damn, nu in de war. Bv armypainter verkoopt RVS balletjes, ik mag toch aanemen dat ze daar over hebben nagedacht?Dwarlorf schreef op zondag 29 december 2024 @ 19:25:
[...]
Heb je glazen mixballerjes gekocht? Die van metaal kunnen roesten.
RVS gaat wel goed, veel mensen gooien er ook een RVS moertje in bijvoorbeeld.smitae schreef op maandag 30 december 2024 @ 13:37:
[...]
Hum, nee. RVS. Damn, nu in de war. Bv armypainter verkoopt RVS balletjes, ik mag toch aanemen dat ze daar over hebben nagedacht?
Iemand me slechte ervaring met RVS mixballetjes? Verwacht enige jaren met de verf te doen, dus gaat dat goed komen?
Ik heb even teruggekeken maar die ik kocht waren van staal maar er staat niet bij dat ze ook rvs zijn dus dan zal je met rvs wel goed zitten.smitae schreef op maandag 30 december 2024 @ 13:37:
[...]
Hum, nee. RVS. Damn, nu in de war. Bv armypainter verkoopt RVS balletjes, ik mag toch aanemen dat ze daar over hebben nagedacht?
Iemand me slechte ervaring met RVS mixballetjes? Verwacht enige jaren met de verf te doen, dus gaat dat goed komen?
[ Voor 52% gewijzigd door Ootje70 op 30-12-2024 16:54 ]
Die is heel mooi geworden! Overigens is het volgens mij geen tailfold om ruimte te besparen maar een airbrake om af te remmen in de lucht.Invisible_man schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 11:34:
Sinds tijden ook weer eens wat af kunnen ronden![]()
Blackburn Buccaneer, 1/48 Airfix model.
Wat mij vooral naar deze uitvoering trok was het dessert scheme wat over de normale Britse scheme geverfd was wat je op een paar plekken nog kan zien, maar ook de parkeerstand met wingfold en tailfold (neemt het ook minder ruimte in in mijn vitrinekast).
Thanks!
BeideOverigens is het volgens mij geen tailfold om ruimte te besparen maar een airbrake om af te remmen in de lucht.
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
[ Voor 3% gewijzigd door Ootje70 op 02-01-2025 15:01 ]
Die verf mix ik ook met mijn Four E's. Nooit een issue mee gehad.Ootje70 schreef op maandag 30 december 2024 @ 09:25:
[...]
Ik gebruik de Vortex Paint Shaker: https://www.modelbouwenzo...80239986/Products/MBE-061 en die doet het prima, handig is dat deze vooral erg compact is en dat is voor mij belangrijk. Nooit met Tamiya XF en X of Mrhobby Aqueos verf gebruiken, deze verf moet je roeren want je kunt ze kapotschudden (pigmentshock).
Ik gebruik hier voor gewoon een oude decopeerzaag met een houder op het zaagblad waar de verf potjes in passen.Paulus07 schreef op zondag 22 december 2024 @ 21:22:
Hoop nog steeds dat deze mixer ooit in NL verkrijgbaar gaat zijn:
https://www.plazajapan.com/4580474577629/
De werking ervan heeft overal best goede reacties.
Voorbeeld:
[YouTube: 🌟 The Paint Mixer Revolution That's Sweeping the UK! 🌟]
my_fiero schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 14:45:
[...]
Ik gebruik hier voor gewoon een oude decopeerzaag met een houder op het zaagblad waar de verf potjes in passen.
WERKT SUPER!!!!
Ik had er niet eerder bij stil gestaan, het was een tip van de fabrikant, dus al jouw ervaring is dat dit geen problemen oplevert is goed om te weten. Nu gebruik ik de mixer alleen bij flesjes en dan vooral metal lakken.JipJapGoedje schreef op maandag 6 januari 2025 @ 12:59:
[...]
Die verf mix ik ook met mijn Four E's. Nooit een issue mee gehad.
Heb ze nu allemaal grotendeels al voor verdund in een dropperbottle en dat mixed nog beter op zo'n vortex mixer.
Mooi man,matthijst schreef op woensdag 6 november 2024 @ 16:12:
Nog een soort van eigen bouwsel
3D geprint, geverfd en van logo's voorzien, helmpje gekocht.
1:4 formaat.
[Afbeelding]
Haters everywhere but I don’t really care
die heb ik ook (een van de aller eerste die ik gemaakt heb, niet de beste_Eend_ schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 18:18:
@my_fiero @matthijst waar halen jullie die figuren vandaan? Zoiets lijkt mij ook wel iets, maar dan van Ayrton Senna.
[ Voor 23% gewijzigd door _Eend_ op 10-01-2025 10:16 ]
Ik heb de voorganger (silverline 2 in 1), simpelweg top ding. Ik vind em makkelijk schoonmaken en met de open luchtkap (die heb ik er nog apart moeten bijkopen) die hier standaard bij zit wordt het nog gemakkelijker...my_fiero schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 09:30:
Ik twijfel over een nieuwe airbrush pistool.
zag deze voorbij komen:
[Afbeelding]
https://www.airbrush-serv...WqgULTije6MRoCACEQAvD_BwE
Iemand ervaring of een alternatief (betere en/of goedkopere)?
Ik weet niet hoeveel je bespaart maar ik zou voor een dergelijk product altijd een kleine retailer kiezen in plaats van een dozenschuiver.Ootje70 schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 09:59:
Ik heb de H&S Infinity CR Plus 2023 Two in One met de nieuwe trigger (de grotere van de 2024 versie) maar ook de Evolution 2 in 1. Ben er uitermate blij mee, het schoonmaken van de tip is niet altijd even gemakkelijk.
Ik zou deze bij Amazon kopen, daar is tie meestal een stuk goedkoper dan elders.
Ik zat toevallig ook net naar de prijzen te kijken (ik wil die infinity 2024 eens proberen omdat ik bij de oude af en toe wat kramp van de trigger krijg en de 2024 ook een nieuwe trigger heeft die mij hopelijk wat beter ligt), de 2024 zie ik nog niet bij amazon.nl staan, de oude infinity solo (met één naald) staat daar voor €244, bij ASA voor €200, maar ASA heeft die dan ook in opruimingsuitverkoop (10% korting) om plaats te maken voor de 2024 variant.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 10:45:
[...]
Ik weet niet hoeveel je bespaart maar ik zou voor een dergelijk product altijd een kleine retailer kiezen in plaats van een dozenschuiver.
En dan specifiek in dit geval helemaal, ASA is echt een fantastische zaak met enorm goede dienstverlening. Die sponsor ik graag door een paar pieken extra uit te geven.
Ik ben ook voorstander om dit bij een kleinere partij te kopen en koop 'accessoires en onderdelen' ook bij ASA, maar met mijn Prime abonnement was ik bijna 80 euro minder kwijt voor de Evolution. Mijn Infinity CR was trouwens niet goedkoper en kocht ik bij Baillien in Antwerpen, daar krijg ik ook korting en goede service.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 10:45:
[...]
Ik weet niet hoeveel je bespaart maar ik zou voor een dergelijk product altijd een kleine retailer kiezen in plaats van een dozenschuiver.
En dan specifiek in dit geval helemaal, ASA is echt een fantastische zaak met enorm goede dienstverlening. Die sponsor ik graag door een paar pieken extra uit te geven.
De Infinity trigger kocht ik bij ASA los, samen met een andere naald en nozzle, en dat scheelt heel wat kramp kan ik je zeggen. Ik had toen in de Evolution 2 in 1 kocht geluk bij Amazon want krijg vaak extra korting, ook in dit geval.Invisible_man schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 10:53:
[...]
Ik zat toevallig ook net naar de prijzen te kijken (ik wil die infinity 2024 eens proberen omdat ik bij de oude af en toe wat kramp van de trigger krijg en de 2024 ook een nieuwe trigger heeft die mij hopelijk wat beter ligt), de 2024 zie ik nog niet bij amazon.nl staan.
Maar na onze plezierige cursussessie vorig jaar bij ASA koop ik ook gewoon alles bij hun, die ondersteuning en kennis van hun is ook zeker wel wat waard!
Ik heb exact deze H&S eind vorig jaar gekocht (komende van een Fenga airbrushmy_fiero schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 09:30:
Ik twijfel over een nieuwe airbrush pistool.
zag deze voorbij komen:
[Afbeelding]
https://www.airbrush-serv...WqgULTije6MRoCACEQAvD_BwE
Iemand ervaring of een alternatief (betere en/of goedkopere)?
Wat is het verschil tussen een Fengda en een H&S? Ik gebruik momenteel een Fengda het is leuk en werkt aardig, maar ik kijk ook soms naar zo'n H&S.bvsteyn schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 13:11:
[...]
Ik heb exact deze H&S eind vorig jaar gekocht (komende van een Fenga airbrushen ik ben er erg over te spreken.
Leuk om te zien dat er hier meer mensen bekend zijn met Corné, erg getalenteerde modelbouwer vind ik. Maakt leuke niet alledaagse bouwsels en geeft goed uitleg over de stappen die hij volgt.Dwarlorf schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 20:01:
Tip van de week.
Ik keek onderstaande filmpje en daar gebruikte de beste man een app om snel de maten van naar schaal om te rekenen. Ik heb zelf Model Scale Calculator (volgens mij die uit het filmpje) gedownload uit de playstore app.
[YouTube: Scratchbuilding Jackal Stowage]
Gewoon benieuwd aangezien ik ook een Fengda heb en verder geen ervaring met andere producten. Wat is er nu anders/beter aan zo'n H&S spuitje?bvsteyn schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 13:11:
[...]
Ik heb exact deze H&S eind vorig jaar gekocht (komende van een Fenga airbrushen ik ben er erg over te spreken.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
De voordelen zoals ik die persoonlijk zie en ervaar:PaT schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 14:40:
[...]
Gewoon benieuwd aangezien ik ook een Fenga heb en verder geen ervaring met andere producten. Wat is er nu anders/beter aan zo'n H&S spuitje?
Scratchbuild lasapparaat in progress voor erbij.Dwarlorf schreef op zondag 29 december 2024 @ 20:38:
De base an sich is af. Hekje op de achtergrond heb ik zelf gemaakt van Evergreen styreen profielen.
Base:
[Afbeelding]
Compositie met mech en space ship:
[Afbeelding]
Maar ik overweeg om de mech niet te gebruiken in dit diorama. Valt toch een beetje weg op de achtergrond en dat is zonde (van de detaillering die nog gaat komen). Vul ik de diorama op met kratten en olievaten oid.
Nice.... ben benieuwd! Bekend figuurtje :-) die staat in mijn Bad Robot diorama met zijn kopje koffie bij de Große Hund.Dwarlorf schreef op zondag 12 januari 2025 @ 19:37:
[...]
Scratchbuild lasapparaat in progress voor erbij.
[Afbeelding]
Zit die in de kit bij die Große Hund? Deze zit in de Mercenaries set (Figure Set 1).Ootje70 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 07:29:
[...]
Nice.... ben benieuwd! Bekend figuurtje :-) die staat in mijn Bad Robot diorama met zijn kopje koffie bij de Große Hund.
Nee, ik had die kit ook, heb hem gebruikt bij die robot in het diorama.Dwarlorf schreef op maandag 13 januari 2025 @ 07:54:
[...]
Zit die in de kit bij die Große Hund? Deze zit in de Mercenaries set (Figure Set 1).
Klassieke fout, heb er ook zo een paar in de kast staan met de neus de lucht ineitje84 schreef op maandag 20 januari 2025 @ 10:55:
Goedemorgen peep's,
Ben in de afronden van een 1/48 A-10c van Academy.
Er moest blijkbaar 25g in de neus voor de balans... niet gedaan natuurlijk dus los staan op zijn pootjes gaat niet.
Iemand een link naar een goede standaard voor 1/48 modellen? Kan er zelf 1 maken van plexiglas staven in een houten plank als alternatief.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq