Snelkoppeling is the way to go. Het loont trouwens om een reserve aan te schaffen, die van mij ging recent kapot en dat is verdraaide vervelend.

Hebben jullie ook van die kits die je na een tijd een beetje gaan tegen staan? Ik wil deze eigenlijk wel op de shelf of doom zetten maar ik weet dat ik dan weer over een paar maanen opnieuw met de paint job kan beginnen. Bezig zijn met dit ding voelt echt als werk.
:strip_exif()/f/image/EjsHDsXU64NK4yMhU8BXvRnS.jpg?f=fotoalbum_large)
Dussss... overgangen wit en blauw zijn nu een stuk beter maar met name bij de staart heb ik toch echt wat penseelwerk dus ik hoop dat ik dat netjes krijg. Eerst maar met de de-icers aan de slag. Veel plakken op lastige plekjes om overspray te voorkomen.
Dan alle andere imperfecties in met name het wit nog maar eens proberen weg te werken, parketreiniger erover en decals... pfff. Ik wou dat het al zover was
Dat had ik nou nooit gedacht_Eend_ schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 16:23:
[...]
Zo is een T-34 van mij geëindigd. Na een lange, zware dag in het ziekenhuis dacht ik laat ik even de laatste hand te leggen aan de 34. En dan komt Murphy even om de hoek kijken.
Ik kan je uit ervaring vertellen dat T-34's in 1:72 niet goed kunnen vliegen.
Gelukkig, netjes gedaanInvisible_man schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 16:41:
Ondertussen is het gelukt om hem weer op zijn plek te lijmen. Er zitten gelukkig vrij grote randen aan de binnenkant zodat ik hem er mooi tegenaan kon drukken met een pincet en met een oude ab naald wat ca lijm op de randen heb kunnen smeren.
Hebben jullie ook van die kits die je na een tijd een beetje gaan tegen staan? Ik wil deze eigenlijk wel op de shelf of doom zetten maar ik weet dat ik dan weer over een paar maanen opnieuw met de paint job kan beginnen. Bezig zijn met dit ding voelt echt als werk.
:strip_exif()/f/image/EjsHDsXU64NK4yMhU8BXvRnS.jpg?f=fotoalbum_large)
Dussss... overgangen wit en blauw zijn nu een stuk beter maar met name bij de staart heb ik toch echt wat penseelwerk dus ik hoop dat ik dat netjes krijg. Eerst maar met de de-icers aan de slag. Veel plakken op lastige plekjes om overspray te voorkomen.
Dan alle andere imperfecties in met name het wit nog maar eens proberen weg te werken, parketreiniger erover en decals... pfff. Ik wou dat het al zover was

These are my principles. If you don't like them, I have others.