Wat doet Femme dan wel?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 353 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 16:17 schreef HBM het volgende:
Nee dat zijn ze niet, vindt het nog steeds terecht dat modemgebruikers ze gebruiken.
Want?
En aangezien banners te pas en te onpas worden gebruikt is het gewoon makkelijker om de url's van bannerleveranciers te blokken, heb je er op geen enkele site last van nnml.
Aangezien je voor bijna alles in winkels moet betalen heb je ook maar besloten dat niet meer te doen :?
Banners zijn leuk als je een breedbandverbinding hebt maar niet met een modemlijntje van 48kbps
Nee hoor dan zijn ze niet leuk, maar je krijgt er wel wat voor terug.
Mensen met een laag inkomen moet ook net zo goed betalen in een winkel hoor, die kunnen ook niet zeggen: "betalen is leuk voor de rijken onder ons".

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Nee dat zijn ze niet, vindt het nog steeds terecht dat modemgebruikers ze gebruiken.
En aangezien banners te pas en te onpas worden gebruikt is het gewoon makkelijker om de url's van bannerleveranciers te blokken, heb je er op geen enkele site last van nnml.
Maar je vergeet nog steeds dat bannering op internet wel een vorm van inkomsten is :)
Banners zijn leuk als je een breedbandverbinding hebt maar niet met een modemlijntje van 48kbps
Nu heb je toch ook geen breedband :?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik zit op m'n werk en thuis met een ISDN lijntje te surfen en heb nooit never ads geblockt.... ad blocken = lame :r

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 21:38

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Op donderdag 19 juli 2001 16:19 schreef Floris Diemel het volgende:

[..]

Wij vinden het wel lame.

Jij zegt dat ze het niet zijn, quite a difference... Ik zou zeggen, denk ook eens aan de meningen van anderen voordat je een "feit" gaat verkondigen, niet iedereen is het met je eens en dat maakt het dan ook dat het geen feit is. Als het aan de webmasters lag bestond er niet iets als een adblocker, als het aan de adverteerders lag ook niet. En goh, hoe komen al die sites op het net? Door de webmasters misschien? |:(
Ik snap jou standpunt ook wel, en vindt hem ook heel begrijpelijk :)

Maar we praten hier niet alleen over Tweakers.net

Zeg nou zelf , als je een avondje surft is 99,9% van de banners niet op jou van toepassing, banners op japanse, duitse, amerikaanse, engelse, taiwanese sites heb ik namelijk geen boodschap aan hier in nederland, kan daar ook niets mee, tel al die banners op die je in de 2 maanden moet downloaden en de KPN wordt er aardig rijker van.

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op donderdag 19 juli 2001 16:28 schreef HBM het volgende:
Zeg nou zelf , als je een avondje surft is 99,9% van de banners niet op jou van toepassing, banners op japanse, duitse, amerikaanse, engelse, taiwanese sites heb ik namelijk geen boodschap aan hier in nederland, kan daar ook niets mee, tel al die banners op die je in de 2 maanden moet downloaden en de KPN wordt er aardig rijker van.
Alsof je 1 seconde langer online zou zijn als je je banners aan zou laten staan. Je betaalt toch niet per MB? |:(

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Op donderdag 19 juli 2001 16:23 schreef Traag het volgende:
Nu heb je toch ook geen breedband :?
Vragen naar de bekende weg :?
Nou betaalt onze baas het :P, dat weet je toch :?

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Op donderdag 19 juli 2001 16:29 schreef Moartn het volgende:

[..]

Alsof je 1 seconde langer online zou zijn als je je banners aan zou laten staan. Je betaalt toch niet per MB? |:(
Ja, dat denk ik dus van wel, vooral omdat ik thuis internet hoofdzakelijk gebruik om dingen op te zoeken, drivers te DL'den en zelden alleen maar om te forummen, dat doe ik op de zaak wel :)

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 16:28 schreef HBM het volgende:
Maar we praten hier niet alleen over Tweakers.net
Dan bezoek je die sites toch niet?
Als je een winkel te duur vindt ga je er toch ook niet stelen, maar je koopt er gewoon niks...

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 16:33 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Als je een winkel te duur vindt ga je er toch ook niet stelen, maar je koopt er gewoon niks...
En jij kijkt ook altijd "braaf" de reclame tijdens een film/serie omdat je het anders "stelen" vind :?

• Arno

Arno

PF5A

Op donderdag 19 juli 2001 16:37 schreef BAZZA het volgende:
En jij kijkt ook altijd "braaf" de reclame tijdens een film/serie omdat je het anders "stelen" vind :?
Ik wel :P

Ik ben te lui om de afstand te zoeken :D

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Op donderdag 19 juli 2001 16:33 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

In de winkel mag je ook vrij rondkijken hoor :)
Ik koop hier ook niets :)

Ik heb dus ook geen vraag gesteld de laatste tijd, alleen maar antwoorden gegeven.

• Arno

Arno

PF5A

Op donderdag 19 juli 2001 16:40 schreef HBM het volgende:
Ik heb dus ook geen vraag gesteld de laatste tijd, alleen maar antwoorden gegeven.
Ow :?

EN [topic=168627] dan :)

Jeremy Clarkson

Verwijderd

[..]

Er is net al lang en breed uitgelegd dat die vergelijking niet op gaat :(

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Op donderdag 19 juli 2001 16:42 schreef Traag het volgende:

[..]

Ow :?

EN [topic=168627] dan :)
En nu zo eerlijk om alle antwoorden ook even erbij te zetten dan >:)

Ben jij ook weer ff bezig hier :)

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 16:42 schreef Paz het volgende:

[..]

Er is net al lang en breed uitgelegd dat die vergelijking niet op gaat :(
En met die redenatie ben ik het niet eens. :)

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 16:45 schreef BAZZA het volgende:

[..]

't zal nog wel vaker voorkomen dat je het ergens niet mee eens bent...

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:29

Sharky

Skamn Dippy!

ik heb een tijdje geleden (toen ik al Tnet e.d. bezocht) altijd atguard gebruikt. waarom? ja uiteraard als firewall maar ik werd die honderden banners die je al gauw ziet als je ff surft echt hartstikke zat. ik had ook maar een 33k modempje en jullie zeggen nu wel dat het 'maar 10K is' maar als je ff op GoT zit is het wel 100x 10K en dan ben je ook nog aan het downen met getright ofzo.
dus die ad blocking is heus niet alleen op T.net of GoT gericht. een vergelijking met reclame wegzappen op TV gaat idd niet helemaal op maar ik vind het wel vergelijkbaar. je kunt niet zeggen dat het hetzelfde is als niet betalen bij de kassa omdat je niet in de rij wilt staan (je koopt immers iets)
maar weest gerust, ik gebruik atguard nu al niet meer en ik heb isdn dus dan valt het nog wel te overzien ;)

This too shall pass

Verwijderd

kijk voor de lol eens naar de banners wil je? 8 van de 10 keer ken je die banner al en wordt er dus niets binnengehaald aan data.

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 16:51 schreef Paz het volgende:

[..]

't zal nog wel vaker voorkomen dat je het ergens niet mee eens bent...
Leuk he ? :)

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03 15:17
ik heb me werkelijk waar nog nooit gestoord aan banners op *.tweakers.net alleen die irritante Citroen C5 pop-up die je tegenwoordig nog al eens op sites krijgt en die weer terugkomt als je hem killed. Die is annoying..

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Op donderdag 19 juli 2001 16:54 schreef Paz het volgende:
kijk voor de lol eens naar de banners wil je? 8 van de 10 keer ken je die banner al en wordt er dus niets binnengehaald aan data.
Met het huidige bezettingspercentage is het zelfs waarschijnlijker dat 95% al in je cache zit. Dat betekent dat je per banner nog maar 0,5 KB ipv 10 K moet binnenhalen...

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:29

Destruction

(ex-)Automonteur

Bij mij staan alle banners gewoon aan, het is bullshit om ze uit te zetten, het gaat er echt niet sneller op.

Ik heb nu dan kabel, maar toen ik nog via modem hier kwam blockte ik ook niks.

Dat is lame

Het is gewoon jatten,

mijn mening ( en niet alleen de mijne )

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Jasper
  • Laatst online: 02-12 18:57
Wat een onzin. Bannerboeren hebben nog altijd een limiet van 12-15kb per banner, dus zo enorm veel 'tikken-weg-rovend' is dat nou ook niet.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op donderdag 19 juli 2001 17:18 schreef Jasper het volgende:
Wat een onzin. Bannerboeren hebben nog altijd een limiet van 12-15kb per banner, dus zo enorm veel 'tikken-weg-rovend' is dat nou ook niet.
Idd, sterker nog.
Als je usericons (of erger nog webicons) aan hebt, download je veel meer gegevens.

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 08:18 schreef HateBreeder het volgende:

[..]

SAAI?!?!?! >:)

we hebben genoeg te doen hoor hier in de achterhoek...

we hebben eeh JOVINK!! niet dat dit zo geweldig is maar oke

wat een zinloze reactie dit eigenlijk |:(
ah nee
niet groenlo
het enige minpuntje van de achterhoek
stinkt daar :r :r :r
met hun marianum waar onze lesroosters altijd verkeerd wordt gemaakt + orhedontist die meent verstand van beugels te hebben :r :r

Verwijderd

Adblocken is idd lame. Wat voor taal de site ook maar is. Want als bijv. een japanse site plaatjes heeft van een nieuwe processor ofzo, dan ga je toch ook niet een beetje hun ads blocken? (ookal interesseren die ads jou niet) Zij hebben dat gepost om $$$ te verdienen, en niet alleen maar om het jullie te laten zien. En met een TV kun je het niet vergelijken. Die krijgen gewoon betaald omdat ze het uitzenden, en voor een deel maar omdat mensen ernaar kijken ;)

Pop-Up killers ben ik wel weer een beetje voor, want dat is de mensen gewoon irriteren met reclame.

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 16:40 schreef HBM het volgende:

[..]

In de winkel mag je ook vrij rondkijken hoor :)
In de winkel mag je gratis rondkijken en je hoeft pas te betalen als je een product mee neemt.
Je neemt hier een dienst af, namelijk deze site, om die te bekijken moet je "betalen" door een banner te bekijken.
Juridisch gezien is je waarschijnlijk niks te maken, maar daar gaat het ook niet om, het gaat erom wie moreel gelijk heeft :)
Op donderdag 19 juli 2001 16:45 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Zo lang jij niet de moeite neemt om mijn argumenten te ontkrachten staat dat verhaal nog steeds. Gewoon zeggen dat je het ergens niet mee eens wordt natuurlijk nooit een leuke discussie :)
Maar goed, ga je gang en overtuig me van mijn ongelijk.

Verwijderd

Ach, ik wil ze ook blokken, maar ben te lui om een goede adblocker te zoeken :+

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op donderdag 19 juli 2001 19:04 schreef Kremez het volgende:
Ach, ik wil ze ook blokken, maar ben te lui om een goede adblocker te zoeken :+
Ik weet niet of ik je nou lame moet vinden of niet :D ;)

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Uit principe block ik geen ads maar die wat ze nu/oas geleden op www.ilse.nl hebben staan vind ik weer te ver gaan: een POP UP met geluid over de staatslotery.
Een simpel kadertje van x bij x zal me worst wezen. Overigens kom je soms op de meest leuke sites als je daar wel op clickt :)

• Laurent
  • Niet online
Jeetje net ff gekeken hoe dat is met zown :r block images from server, damn, zown wit vakje boven T.net staat dom :+

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:05
Hoe zit dat nou eigenlijk als je een text-only browser gebruikt? ben je dan ook lame bezig? (omdat je dan dus geen ads kunt zien)

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

• Laurent
  • Niet online
Op donderdag 19 juli 2001 19:17 schreef Wirf het volgende:
Hoe zit dat nou eigenlijk als je een text-only browser gebruikt? ben je dan ook lame bezig? (omdat je dan dus geen ads kunt zien)
Klik hier om T.net's inkomsten beter te maken :+

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 19:19 schreef Aikeleer het volgende:

[..]

Klik hier om T.net's inkomsten beter te maken :+
dit lijkt me geen goed plan

zometeen gaat WebAds de indruk krijgen dat met op t.net fraudulent bezig is,
en het heeft trouwens ook geen effect want ze krijgen CPM (pageviews) en niet CPC (per click)...

Verwijderd

[..]

you missed the point completely,

je hoeft niet bewust naar reclame te kijken, daar gaat het niet om, het gaat in de meeste gevallen op merkbekendheid

dit geldt ook voor banners, je ziet ze onbewust toch, ook al let je er niet op,

zo krijgt een merk bekendheid, die kliks zijn tegenwoordig maar bijzaak...

www....klinktals...

komt dat je bekend voor ?

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Wat nou als T.net een paar links (al is het in de faq oid) plaatst naar zeg iBazar en Bol (uit m;n hoofd), als de bezoeker via deze link hierheen gaat en iets koopt krijgt T.net geld, hebben zo ooit van Bruna 10% korting op boeken gekregen ;)

Of laat Femme een account bij bijv. euroclix openen, kun je ook geld mee verdienen, mag hier geen link/ref plaatsen -> ICQ voor geinteresseerden... ;) krijg ik ook weer E2,- ;)

Mijn excuses voor enig ongemak.

* WieMie gebruikt geen ad-blocker... Ik knal die aap elke dag voor z'n dinges ;)

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 19:30 schreef WieMie het volgende:

Of laat Femme een account bij bijv. euroclix openen, kun je ook geld mee verdienen, mag hier geen link/ref plaatsen -> ICQ voor geinteresseerden... ;)
ik denk dat WebAds toch echt wel iets beter betaald :)

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Denk het ook, maar het is toch niet of/of? kan ook en/en...

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 19:39 schreef WieMie het volgende:
Denk het ook, maar het is toch niet of/of? kan ook en/en...
Daar gaat WebAds natuurlijk nooit mee accoord :)
Is al eens eerder geopperd.

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

??? Volgens mij is euroclix (welke ik overigens slechts al voorbeeld naar voren bracht) geen banner, maar een bedrijf wat geld biedt voor het lezen van emails (en dingen die daaruit volgen...) Dus snap niet wat webads daar tegen zou hebben...

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:24
Mja de meningen zijn aardig verdeeld..
Ik blok zelf geen ads.. waarom.. die paar kb..
Ook niet toen ik analoog inbelde..
Banners horen er nu eenmaal bij en voor een site als tweakers heb ik dat graag over.

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 19:44 schreef WieMie het volgende:
??? Volgens mij is euroclix (welke ik overigens slechts al voorbeeld naar voren bracht) geen banner, maar een bedrijf wat geld biedt voor het lezen van emails (en dingen die daaruit volgen...) Dus snap niet wat webads daar tegen zou hebben...
oh jss, ik dacht dat al die banner/reclame staar praktijken al lang uitgestorven waren...niet dus

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Helaas, AllAdvantage.com is niet meer, hebben toch lekker meer F180,- ontvangen, ook sms reclame redt het niet... Bij euroclix nu totaal +- E30 ontvangen, toch lekker, heb er niks voor hoeven doen, bijna niks, emailtje klikken. Maar beleggen via internet blijft de beste manier om snel geld te verdienen (of te verliezen) via internet;)

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 19:52 schreef WieMie het volgende:
Helaas, AllAdvantage.com is niet meer, hebben toch lekker meer F180,- ontvangen, ook sms reclame redt het niet... Bij euroclix nu totaal +- E30 ontvangen, toch lekker, heb er niks voor hoeven doen, bijna niks, emailtje klikken. Maar beleggen via internet blijft de beste manier om snel geld te verdienen (of te verliezen) via internet;)
/me vind dat soort dingen te triest voor woorden

dit soort bedrijven waren vanaf het begin al gedoemd uit te sterven, er zit compleet geen waarde in voor de adverteerder...

• lost95
  • Laatst online: 02-12 20:10
Adblocken lame of niet lame maakt me niet uit :) Wel vind ik het irritant als zo'n banner uren doet om te laden (als er een slechte verbinding met adserver is). (en nee ik heb geen adserver, banners horen nou eenmaal bij Internet :))

Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.

• Ritch
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:11
Ik begrijp dialup mensen met een adblocker heel goed, we zitten te betalen om te internetten en ik wil liever niet voor dingen betalen waar ik nix mee opschiet, zoals banners. Het forum mag van mijn part zelfs wel helemaal zonder images, geen smilies, geen 'mooie' header met logo enzo, gewoon alleen html zou ik helemaal niet erg vinden...
(ik heb zelf geen adblocker, omdat ik, zoals anderen, te lui ben om er 1 te zoeken en te installen)

• Boomrups
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-10 12:08
Mensen mensen, kijk es naar de vraag boven het topic.......

Het gaat van kwaad tot erger, nu hebben we het zelfs heel wat posts over adbanners en bannerlamers...

Als ik toch geen zinnig antwoord krijg op mijn vraag, sluit dit topic dan maar. Open maar een nieuw topic ergens anders....

(dat is toch de policy? :P )

• Renegade
  • Laatst online: 14-10-2020
Op donderdag 19 juli 2001 21:29 schreef Ritch het volgende:
Ik begrijp dialup mensen met een adblocker heel goed, we zitten te betalen om te internetten en ik wil liever niet voor dingen betalen waar ik nix mee opschiet, zoals banners.
Waar je niets mee opschiet? Uit de inkomsten daarvan wordt voornamelijk dat wat je nu ziet betaald (behalve sponsoring e.d.). Trouwens, zoals al eerder werd gezegd, het zijn maar een paar KB, en als je een aantal maal die banner hebt gezien, dan staat ie toch in je cache. Ook ik heb de banners gewoon aanstaan, en volg zelfs de link af en toe.

* Renegade gunt femme en de rest dat jacht in St. Tropez wel :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Verwijderd

Ik gebruik geen Adblocker, maar ik vind het ook niet lame ofzo als mensen het wel gebruiken. Kan het me goed voorstellen, alleen maar irritant en nutteloos. Ik ben zelden tot nooit een banner tegengekomen die me interessant leek om op te klikken, en meestal lees of bekijk ik ze niet eens.

Of iemand zo'n blocker gebruikt, dat is de keuze van de gebruiker zelf, en een admin hier hoeft hen of mij niet te vertellen wat ze wel en niet moeten doen.

Als ik een film bekijk, dan zap ik ook weg bij de reclames en dan zegt SBS6 ofzo ook niet, Hej Revolution, je mag niet meer naar onze zender kijken want je bekijkt onze reclames niet.

• Renegade
  • Laatst online: 14-10-2020
Op donderdag 19 juli 2001 21:48 schreef Revolution het volgende:
Of iemand zo'n blocker gebruikt, dat is de keuze van de gebruiker zelf, en een admin hier hoeft hen of mij niet te vertellen wat ze wel en niet moeten doen.
als het je van te voren wordt verteld (faq) vind ik eigenlijk dat ze daar het grootste recht toe hebben. >:)
Als ik een film bekijk, dan zap ik ook weg bij de reclames en dan zegt SBS6 ofzo ook niet, Hej Revolution, je mag niet meer naar onze zender kijken want je bekijkt onze reclames niet.
Reclames zijn gebaseerd op impulsaankopen/reacties. In dat opzicht komen veel banners ook overeen met tv reclames, ze gaan uit van een bepaald aantal bezoekers, en een percentage wat inderdaad doorklikt.

Ik denk dat er hier een stuk minder bezwaar zou zijn tegen vakgerichte banners. Een mooi voorbeeld hiervan vind ik http://www.userfriendly.org Grappige banners, gericht op de "geek" (vakrelevant/interessegericht), alhoewel ik niet weet ofdat dit ook $$$$ oplevert, maar dat soort reclame zou denk ik minder bezwaar opleveren als bijvoorbeeld een reclame voor een Spott.nl ( :r ).

:)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Nog een ander idee, open maar een girorekening, wat zal ik aan bannerview generen per maand ?
5,- , 10,- zeg het maar ?

Stort het dan wel maandelijks op die girorekening, maar banners blijven bij mij geblokt.

In de winkel kan ik ook kiezen tussen contant of pinnen en vaak zelfs termijnbetaling ,dus geef ons hier dan ook een keuzemogelijkheid.

Is dat probleem ook weer opgelost :)

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Adblocken lame? mmm

mijn tegenprestatie voor GoT is niet het bekijken van banners, maar het meedenken met problemen en het geven van oplossingen. Het voor wat hoort wat principe..
en om dan alle gebruikers die adblocken over 1 kam te scheren vind ik een beetje overdreven...

(ik block niets, maar snap goed dat mensen dat wel doen)

Verwijderd

Op vrijdag 20 juli 2001 21:35 schreef wasigh het volgende:
Adblocken lame? mmm

mijn tegenprestatie voor GoT is niet het bekijken van banners, maar het meedenken met problemen en het geven van oplossingen. Het voor wat hoort wat principe..
en om dan alle gebruikers die adblocken over 1 kam te scheren vind ik een beetje overdreven...

als je het topic een beetje had doorgelezen had je waarschijnlijk gelezen dat er ook nog dingen zijn als hostingkosten
Op vrijdag 20 juli 2001 16:51 schreef HBM het volgende:
Nog een ander idee, open maar een girorekening, wat zal ik aan bannerview generen per maand ?
5,- , 10,- zeg het maar ?

Stort het dan wel maandelijks op die girorekening, maar banners blijven bij mij geblokt.

In de winkel kan ik ook kiezen tussen contant of pinnen en vaak zelfs termijnbetaling ,dus geef ons hier dan ook een keuzemogelijkheid.

Is dat probleem ook weer opgelost :)
hmmm toekomst muziek :)

dit soort dingen ziten er echt aan te komen wanneer het internet betalingsverkeer een hoger kwaliteit/kwantiteits niveau heeft bereikt

know what you wish for :)

• DarkX
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Op vrijdag 20 juli 2001 21:35 schreef wasigh het volgende:
Adblocken lame? mmm

Da's een leuke tegenprestatie voor de users, maar de t.net firma heeft er nie zo veel aan ;)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Verwijderd

om nog ff terug te komen op de bannerprobleem, ik denk eigenlijk dat het meer de probleem is van tweakers-staff zelf om hun banners aantrekkelijker te maken en mensen 'te laten' klikken. De banners op tweakers zuigen best wel vind ik, ik heb niet zoveel geklikt, als het nou dingen waren wat je als tweaker ook geintereseerd in bent gaat de clickthrough flink omhoog denk ik, bijvoorbeeld banners naar sites met gratis en interessante dingen voor webdesign, of hardware info enzo..

Enne of het blocken van banners lame is? ach zie het zo, sommige mensen blocken het en die worden lame genoemd, en de rest blockt het nooit maar klikt er ook nooit op, dat is volgens mij gewoon hetzelfde, t.net krijgt van beide geen inkomsten. En als je hen ook lame gaat noemen dan heb je het volgens mij toch tegen de overgrote deel hier..

Misschien is het een goed idee als femme een deal kan maken met een andere grote site met interessant content, en dat je dan de nieuws van die site ook op de tweakers newstracker zet en daarvoor geld vraagt.. ik doel dus op zeg maar reclame maken voor andere site en hun content opnemen in t.net zodat het voor de normale surfer lijkt net alsof de content gewoon bij t.net zelf hoort, dat krijgt vast een hoger clickthrough rate dan zo'n zielige 468 banner die ook nog eens helemaal onderaan Got staat (en ja ook op t.net zelf..)

al met al suc6 ermee :)

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 21:14

Steffie

Opaque

Op zaterdag 21 juli 2001 02:33 schreef JunkyJaz het volgende:
Enne of het blocken van banners lame is? ach zie het zo, sommige mensen blocken het en die worden lame genoemd, en de rest blockt het nooit maar klikt er ook nooit op, dat is volgens mij gewoon hetzelfde, t.net krijgt van beide geen inkomsten.
WebAds betaalt toch voor views en niet voor clicks ?

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• Kees
  • Laatst online: 10:36

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Sja, voor een televisie betaal je ook nog kijk- en luistergelden. T.net krijgt niets van de providers die jij betaald om te surven dus de vergelijking zappen/blocken gaat niet echt op, tenzij je geen kijk- en luistergeld dokt, maar in dat geval kan je ook redelijk snel afgesloten worden :)

Zo zie ik het ook op GoT & T.Net, als je een blocker gebruikt loop je het risico afgesloten te worden.
Verder heeft iets als JunkyJaz voorsteld geen zin. Er is weinig geld bij websites, als die adverteren krijg je er dus ook weinig voor terug, het heeft weinig nut om dus met andere sites samen te werken.
Ook heeft t.net gewoon weinig te zeggen over welke ads ze krijgen, we mogen allang blij zijn als we ervoor betaalt krijgen.

Conclusie: zonder ads/banners geen GoT/t.net, alternatief in de vorm van een abbonnement oid is er nog niet dus je hebt je er maar bij neer te leggen dat je geen t.net banners blokt.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Weetje ik ben pas stoer. Ik klik soms wel eens op die banner met het gevoel "ff t.net helpen"

Verwijderd

Op zaterdag 21 juli 2001 03:42 schreef Kees het volgende:
Sja, voor een televisie betaal je ook nog kijk- en luistergelden. T.net krijgt niets van de providers die jij betaald om te surven dus de vergelijking zappen/blocken gaat niet echt op, tenzij je geen kijk- en luistergeld dokt, maar in dat geval kan je ook redelijk snel afgesloten worden :)
Kijk en luistergeld gaat niet naar commerciele TV stations ;)

Tweakers is toch gewoon een commercieel bedrijf of is het een stichting :?

• localhost
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

localhost

Ook in geel, groen, paars, wit

Op zaterdag 21 juli 2001 10:16 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Kijk en luistergeld
Bestaat niet meer...
Tweakers is toch gewoon een commercieel bedrijf of is het een stichting :?
Stichting ? Dan zou je donateur kunnen worden :)
Kost dat per jaar ?

Hebben jullie overigens de enquete al ingevuld ?

Verwijderd

Op zaterdag 21 juli 2001 10:46 schreef localhost het volgende:

[..]

Bestaat niet meer...
[..]

Stichting ? Dan zou je donateur kunnen worden :)
Kost dat per jaar ?
Waarom maakt Femme geen stichting van Tweakers :?

of zou hij zelf dan niet genoeg verdienen :?

• 4POX
  • Laatst online: 09:32

4POX

Everybody is wired

(jarig!)
Ik blok ook geen banners.. En dan surf ik regelmatig met 1K2 :) :P

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Op zaterdag 21 juli 2001 03:35 schreef Steffie het volgende:

[..]

WebAds betaalt toch voor views en niet voor clicks ?
juist, maw dat hele verhaal van JunkyJaz gaat nergens over

Verwijderd

Op zaterdag 21 juli 2001 12:02 schreef BBQ-Man het volgende:

[..]

juist, maw dat hele verhaal van JunkyJaz gaat nergens over
ja maar je moet wel weten ook al is het CPM dat je een bepaalde clickthrough gehalte moet hebben anders word je van de bannernetwork geramd, ik hoorde femme in een andere (of was het nou deze) al klagen dat ie voor vele views van de webads exchange banners niks betaald kreeg... dus als er niemand erop klikt dan heb je er ook nix aan, ik bedoel denk je nou echt dat een CPM company je betaalt voor de views zonder dat erop geklikt word? :)

• Laurent
  • Niet online
Op zaterdag 21 juli 2001 10:08 schreef r0ck3t het volgende:
Weetje ik ben pas stoer. Ik klik soms wel eens op die banner met het gevoel "ff t.net helpen"
Wow vet, mag ik je even aanraken ? >:) :+

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op vrijdag 20 juli 2001 22:02 schreef BBQ-Man het volgende:

[..]

als je het topic een beetje had doorgelezen had je waarschijnlijk gelezen dat er ook nog dingen zijn als hostingkosten
huh? ik dacht dat T.net etc etc een deal had met trueserver... of heb ik het nu weer mis?

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
^Kick^
Omdat ik geen nieuwe topic wil openen doe ik het ff hier..

Nog een leuke manier omm GoT / Tweakers te helpen is in je usericon een banner te zetten van bv kliks.nl die payed per view..

Dan krijgen ze extra inkomsten >:)

Defunctus Deo Juvente

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:33

Wokschotel

Op 6 wielen

Op woensdag 01 augustus 2001 11:43 schreef HappyFun het volgende:
^Kick^
Omdat ik geen nieuwe topic wil openen doe ik het ff hier..

Nog een leuke manier omm GoT / Tweakers te helpen is in je usericon een banner te zetten van bv kliks.nl die payed per view..

Dan krijgen ze extra inkomsten >:)
Da's wel een goed plan. Maar dan laat ik het tengoede komen aan mezelf, ben benieuwd hoeveel pageviews ik dan per dag haal.

>:) ;)

De islam kan uw vrijheid schaden

• 4of9
  • Laatst online: 13-12-2024
kliks betaald ook per UNIEKE banner klik en niet per vieuw:
1. Per klik: Door het opnemen van de Flex-banner waarin adverteerders staan die per klik betalen. Kliks.nl zorgt voor de roulatie en streeft naar maximale inkomsten voor de webmaster.

2. Per transactie: Door als affiliate op te treden en links naar merchants (bijv. een online winkel) te plaatsen en zo geld te verdienen aan transacties. Affiliates verdienen meestal een percentage van de omzet.

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 08:18 schreef HateBreeder het volgende:

[..]

SAAI?!?!?! >:)

we hebben genoeg te doen hoor hier in de achterhoek...

we hebben eeh JOVINK!! niet dat dit zo geweldig is maar oke

wat een zinloze reactie dit eigenlijk |:(
Vooral GEESTEREN (borculo) is OKE!!!!!!!!!

• AntonT
  • Laatst online: 02-12 16:24

AntonT

One Ton!

Op woensdag 18 juli 2001 09:09 schreef arjo_kamp het volgende:
nog naar de zwarte cross geweest in Halle, dat was weer eens een feest
Ik had toch nooit verwacht dat dáár nog Tweakers rondliepen...

* AntonT was er trouwens van de afbouwploeg. :)
Pagina: 1 2 Laatste