Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels567
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11-06 06:20
Voor een uit de hand gelopen hobby (danwel een klein ZZP project, het is maar hoe je het bekijkt) ben ik op zoek naar een tablet. Doel: een een paar dagen per jaar een simpele Angularjs web-app draaien. Veel meer hoeft de tablet niet te kunnen. Meestal gebruik ik laptops (pricewatch: Acer Aspire ES1-131-C50P en vergelijkbaar) om de web-app op te draaien. Dat is een (mega) simpele laptop, dus een simpele tablet volstaat. Probleem: zelf heb ik er niet heel veel verstand van.

Ik zoek een?
Tablet met 4G. Formaat 8-10 inch.

Wat is je budget?
200 euro. Maa als je zegt "die van 200 euro is zonder, voor x euro meer he je echt iets heul veel beters", dan mag dat:)

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Een paar dagen per jaar een simpele Angularjs web-app op te kunnen draaien.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel tussen deze tweeVergelijk: https://tweakers.net/pricewatch/compare/809147;1183261/

De vraag
Wat is de beste keus?

Beste antwoord (via niels567 op 12-06-2018 16:26)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:08

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@niels567 beide tablets hebben opzich prima specs voor hun geld. Maar ik heb recentelijk de Chuwi Hi9 Air gekocht, die is al te koop voor 200 euro bij Banggood.
[Chuwi Hi9 Air] Ervaringen & Discussie
[Chuwi Hi9 Air] Levertijd & Prijzen

Als je niet vies bent van dingen uit China kopen, lijkt mij dit ook een hele mooie optie.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

@niels567 beide tablets hebben opzich prima specs voor hun geld. Maar ik heb recentelijk de Chuwi Hi9 Air gekocht, die is al te koop voor 200 euro bij Banggood.
[Chuwi Hi9 Air] Ervaringen & Discussie
[Chuwi Hi9 Air] Levertijd & Prijzen

Als je niet vies bent van dingen uit China kopen, lijkt mij dit ook een hele mooie optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 977269

*knip*. Mogelijke referral verwijderd.

mooie 4g samsung tablet met hogere resolutie dan de andere dus full hd en snelheid is ook zeker niet verkeerd

[ Voor 46% gewijzigd door rens-br op 12-06-2018 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mooie 4g samsung tablet met hogere resolutie dan de andere dus full hd en snelheid is ook zeker niet verkeerd

Samsung Galaxy Tab A 10.1 32GB (2016) 4G/LTE Zwart - Prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Anoniem: 977269 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 09:32:
Samsung Galaxy Tab A 10.1 32GB (2016) 4G/LTE Zwart - Prijzen
Maar een tablet aanraden van ruim 2 jaar oud, met een oudere Android versie, waarvan de support twee maanden geleden verlopen is en 50 euro boven het budget valt, vind ik niet heel logisch? Kun je eens beargumenteren waarom nou juist deze tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Allereerst staat dat er ruimte is voor wat uitbreiding en deze kun je ook vast nog wel goedkoper vinden en naast het beeldscherm natuurlijk veel beter en scherper is met hogere resolutie en dpi een camera die betere prestaties levert en naast dat het scherm groter is dan de 8 inches die hier staan.
En dat gejank over nieuwe android versies volgens vraagt hij hier om gewoon een goede functionele tablet en niet om er de kernraketten van japan ermee wil besturen android 7 in zit zo waterdicht als de oude bijlmerbajes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• niels567
@rens-br thx. Dat is ee goede suggestie! Precies wat ik hoopte. Probleem is helaas dat we em begin volgende week al nodig hebben, dus bestellen uit China is geen optie:(

@Anoniem: 977269 Inderdaad. Ik ga er geen spannende dingen mee doen. De betere camera is wel een plus (wellicht komt die nog van pas bij een volgende versie bij een volgend project._

Overigens hebben alle drie de tablets Android 7.0. Oud, maar in dit geval oke. Later vandaag ga ik kiezen en bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

niels567 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 12:10:
@rens-br thx. Dat is ee goede suggestie! Precies wat ik hoopte. Probleem is helaas dat we em begin volgende week al nodig hebben, dus bestellen uit China is geen optie:(
Dat gaat dan inderdaad enorm krap worden. Bij mij was de tablet overigens wel met een week binnen, maar ook dan zal je het niet gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels567
Oke. De pricewatch: Lenovo Tab 4 8 4G/LTE Zwart it is. Want die is het goedkoper dan de Huawei en niet per se slechter.

Eigenlijk wil ik de Chuwi Hi9 Air van @rens-br, want die heeft betere specs (nieuwere android). Maar dat gaat em lever-tijd-technisch nu even niet worden.

Dank voor het advies:)
Pagina: 1